Tujina

Slovenka, ki biva v Bruslju: Molenbeeku, četrti, ki jo imenujejo 'valilnica teroristov', se dela krivica

Bruselj, 21. 11. 2015 06.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Nuša Stegnar/B.G.
Komentarji
643

Po nedavnih dogodkih v Parizu je vse več oči uprtih v Belgijo, od koder prihaja veliko islamskih skrajnežev. Bruseljsko četrt Molenbeek se je celo oprijel naziv "valilnica teroristov". O življenju na ulicah Bruslja smo se pogovarjali s Karmen Resman, ki živi v Bruslju. Minulo sredo se je tudi sama podala v zloglasno četrt.

Na ulicah v središču Bruslja
Na ulicah v središču Bruslja FOTO: Reuters

Po krvavih dogodkih v Parizu so oči uprte v Belgijo, natančneje v Bruselj, kjer prav tako potekajo aretacije in preiskave. Svetovna javnost je v skrbeh zaradi dejstva, da so tako kot številni skrajneži, ki so že izvajali napade v preteklosti, tudi nekateri akterji zadnjih napadov prihajali iz območja Bruslja, oziroma njegove zloglasne četrti Molenbeek, ki sicer šteje zgolj 95.000 prebivalcev. Slednje se je v javnosti prijel kar naziv "valilnica teroristov". Je glede na vse to še mogoče verjeti, da je Bruselj varno mesto? Ali tudi med tamkajšnjimi prebivalci zavlada strah? Je zaznati nestrpnost do tamkaj precej velike muslimanske skupnosti? 

'Muslimanska skupnost je velika, a ljudje so je vajeni'

Po odgovore na ta vprašanja smo se obrnili na Karmen Resman, Slovenko, ki že dve leti živi v Bruslju. Kot pravi, se življenje ni veliko spremenilo, je pa opaziti nekoliko večjo prisotnost policistov in vojakov, pravi in dodaja, da je tudi javnost mnogo bolj pozorna na nenavadne dogodke. "V ponedeljek, ko je nekdo opazil avtomobil s kovčkom, ki je bil parkiran na eni od ulic, so izpraznili sosednje stavbe, ker so se ustrašili, da bi to lahko bila bomba. Te na koncu seveda ni bilo," pojasnjuje. Ljudje na ulicah se obnašajo enako kot prej.

"Muslimanska skupnost v Bruslju je precej velika, ljudje so je vajeni. Še vedno je na ulicah veliko ljudi, predvsem v središču mesta je, kot ponavadi, veliko turistov. Pogosto se oglasijo policijske sirene, kar je sicer v Bruslju nekaj povsem običajnega, je pa res, da morda zdaj ob tem malo bolj pogosto dvignemo obrv," priznava. Še največ strahu je bilo občutiti v soboto in nedeljo, ko tudi v Bruslju ljudje niso obiskovali koncertov in zabav ter raje ostali doma. Iz varnostnih razlogov so odpovedali nekatere večje prireditve in koncerte, nekatere pa so vseeno izvedli, pravi.

Pogled na bruseljske strehe
Pogled na bruseljske strehe FOTO: Reuters

So ljudje na ulici postali manj strpni do drugačnih, predvsem muslimanov?

Resmanova meni, da ni opaziti, da bi bila družba manj strpna do muslimanov. Celo obratno. V javnosti se je po napadih pojavil strah, da bi prišlo do stigmatizacije, zato so se nemudoma pričeli pozivi k jasni podpori tolerantnosti in miru. "V sredo sem se udeležila shoda v podporo Molenbeeku, četrti, kjer so živeli domnevni napadalci. Prilo je veliko ljudi, menda okoli 3000, tako iz Molenbeeka kot tudi drugih predelov Bruslja. Prišli so, da bi izkazali podporo Parizu in hkrati opozorili, da ne pristajajo na označevanje Molenbeeka kot "valilnice teroristov." Shod je bil na osrednjem trgu v Molenbeeku, ki so ga policisti zaprli z vseh strani in res podrobno pregledali vsakega obiskovalca, ki je vstopil na trg," pravi in dodaja, da je bilo veliko ljudi vidno pretresenih. "Ne samo zaradi napadov v Parizu, ampak zaradi celotne situacije in stigmatizacije soseske. Čeprav Molenbeek velja za enega bolj "nevarnih" predelov Bruslja, tam ne živijo "radikalizirani muslimani", kot je večkrat prikazano v medijih, ampak na primer delavske družine, mladi, umetniki in ostali," poudarja.

Shod v Molenbeeku:

 

So se varnostni ukrepi izrazito povečali? Je videti vojsko, policijo?

"Vse od lanskega napada na židovski muzej v Bruslju, pa tudi od terorističnega napada na Charlie Hebdo, je v Bruslju povečana raven varnosti. Po dva vojaka na primer stojita pred stavbami pomembnejsih mednarodnih institucij in vseh židovskih šol v mestu," odgovarja na vprašanje o varnostnih ukrepih. "Po določenem času se na vse to kar navadiš, tako da jih jaz ne opazim več," dodaja.

Bruselj - 10
Bruselj - 10 FOTO: Reuters

'Prijatelji mi pravijo, da sem preveč pogumna, ko hodim sama naokoli, a enako bi bilo kjerkoli'

V Bruslju se naša sogovornica še vedno počuti varno. "Živim tukaj malo dlje kot dve leti in se že od vsega začetka počutim varno. Res je, da mi na primer tisti prijatelji, ki so v Bruslju že dlje, pravijo, da sem včasih preveč pogumna, ko ponoči hodim naokrog sama, ampak sem prepričana, da bi mi enako rekli v Londonu, Madridu, Beogradu ali v kateri koli drugi prestolnici. Hočem reči, da se mi ne zdi, da je Bruselj bolj nevaren kot druga večja mesta. Seveda se sem in tja zgodijo kakšni ropi, kjer tatovi ukradejo kakšno torbico, podobno kot v Ljubljani ali kje drugje. Previden moraš biti pač povsod," zaključuje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (643)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
22. 11. 2015 22.45
+4
v belgiji pa res nebi nikoli živel za noben denar pa tudi če je višja plača so življenjski stroški precej veliki , belgija je zelo razslojena nekateri zelo bogati na drugi strani pa 15,5 % prebivalstva pod pragom revščine , revni živijo ločeno od preostalih v takšnih soseskah kot je moleenbek js si kaj takšnega v sloveniji resnično ne želim.
taurus111
23. 11. 2015 01.09
-1
Ta vprašanja naslovi na vse desne vlade, katere so zapufale državo,oropale dostojanstva in sprejele uničujoči denacionalizacijski zakon, po katerem je RKC dobila premoženje(pokradeno) vrnjeno v naravi. Da o eliti tajkunov ne govorimo. Afera orožje pa je omogočila JJ, da je postal miljarder in dr,laži. Tako na kratko , podrobnosti pa si preberi v Kučanovi knjigi. Resnica osvobaja....Pufe pa bodo plačevali vnuki, kateri se ne bodo zastonj šolali na raznih FDVejih. Revežev je sorazmirno malo, več je simulacij in lenobe. Delo za zdravega človeka ni problem, služba v Lublani pa je res samo za elito, pa tudi ta plačuje davke?!?!
Principat
22. 11. 2015 17.38
+7
v svetu vladajo mafije ,, državne ustanove so v 99 % vzgojile mafioze , ker se pred vsakimi volitvami sklicujejo na demokracijo ,, demokracija je lažen pojem na katerem se vzgajajo in razmnožujejo mafije a te iste mafije , ki so produkt državnih aparatov jim potem grozijo in ko pride do koflikta in nerazumevanja se vsi sklicujejo na demokracijo ,, krog v katerem potem dopolnjuje beseda humanitas ,, ne ne ,, ti so isti ampaK VČASIH SPLOH NE RAZUMEJO NITI SEBE
Apostol1
22. 11. 2015 15.16
+5
Kot smo že večkrat ugotovili je EU zatajila takoj ,ko je dovolila da je Grčija branilec zunanje Schengenske zunanje meje ostala sama z begunskim problemom (med njimi so seveda infiltrirani tudi teroristi),Druga stvar je ta da šele do nedavnega ko so Rusi zbombardirali ozemlje ,kjer so prej nemoteno vozili konvoji z nafto s katero se financira v največji meri IS v Turčijo. Tretja zadeva , ki se pa lahko zelo razraste je pa sovraštvo proti vsem muslimanom ne samo proti teroristom in to vodi direktno v vedno ostrejše konflikte in teroristična dejanja ,ki bodo to sovraštvo še bolj razplamtela in sedaj si zamislite vsi tisti ,ki podpirate nestrpnosti in sovraštvo do kakšne razsežnosti lahko to pride , še par odmevnih terorističnih akcij ,kjer bodo umrli nedolžni ljudje pa lahko sovraštvo preraste vse meje in potem bo dolgo časa trajalo da bo spet tako stanje ,kot je bilo pred Parizom, sedaj se še vedno lahko usedeš v avto in greš preko vseh meja vsaj mislim da je še tako v Amsterdam . Jaz si tega ne želim in verjetno marsikdo od vseh ljudi ne ,zato je treba odločno nastopiti proti sovraštvu , ker TO JE EDINA PRAVA POT.
pe?navodo
22. 11. 2015 17.36
+3
Torej so zdaj vlade sovražne do ISLAMISTOV in muslimanov ker pošiljajo vojsko nad njih in delajoracije. Ja ne vem no, pol pa volte take ki bodo tolerirale raztreljevanje in pobijanje. ISLAMISTI suniti in šiiti se koljejo že 1000 let in res ne vidim danes nobenega Obame ki bi to vstavil. Samo zdaj so v evropi in bodo pbijali še evropejce . SIMPEL KO PASUL. So naši predniki mogli bit res hudo sovražno nastrojeni ker so se upirali Turškim vpadom z orožjem. Le zakaj so Hitlerja napadli z orožjem potem če je sovraštvo tako slabo ? Sam vprašam.
pe?navodo
22. 11. 2015 17.49
+3
Drugače veš pa celo muslimani v bosni ne dovoljujejo ISLAMISTOM zahajanje v njihove đamije !!! In celo tiste muslimane v bosni ISLAMISTI že pobijajo. Treba mal ločit tud muslimane od ISLAMISTOV. Jaz ŽIVIM Z MUSLIMANOM IZ BOSNE. In mi verjemi da so mi stvari ZELO ZELO JASNE !!! Če mi kaj ni jasno mi vse obrazloži tudi na problemih ki so jih imeli z ISLAMISTI !!.
FesterAdams
22. 11. 2015 14.31
-1
Streljanje v Doleni: očitno je, da moramo sprejeti mnenje policije kot relevantno. Iz osebnih izkušenj pa vem, da takim "popevkam" ni vedno za verjeti, ker jih pišejo mojstri konstruktov. Vprašanje je samo, komu uspe policaje naščuvati na koga. Incident se sigurno ni začel tako, da bi likvidiranemu iz čistega mira zavrela kri. Vrag si ga vedi, kako dolgo že in na kaki način so mu pili kri. Med ljudmi imamo namreč prave mojstre provokacije in hinavščine. Poštenost in fairplay jim je španska vas in nekateri si ne zaslužijo, da dihajo slovenski zrak. Vsakdo ima svoj plafon, ko mu okolica dviga cuker, in temu je očitno dvignilo dekl. Zakaj je ponorel sedaj nobene ovce ne bo zanimalo, saj so ga policaji obenem obtožili, obsodili in ubili. Braniti se v mojih očeh sicer ima sveto pravico vsak. Tale je malo divja, da bi ubiti prižgal luč in se s puško spravil v temi pred hišo, ker to je tako, kot da bi nase nalimal tarčo. Pravljica za lahko noč. Obrazni mišičnjak ali facebilder Funk je seveda dogodek hipoma izkoristil za opravičevanje stavke. Tisti, ki nimate spomina zlate ribice, se boste spomnili, da je bilo nemudoma enako mijavkanje tudi takrat, ko je vojak ustrelil policaja. Tudi vojaku ni bila dana možnost, da bi javno povedal, kaj ga je do tega pripeljalo, siguren pa sem, da je bilo pozadi nekaj iz preteklosti. Dogodkee je po časovni premici treba spremljati od točke "0" dalje, ne pa od "X" nekje, kjer pač določenim paše, z namenom, da se prikrijejo pravi vzroki in povod, ki je vodil do incidenta. Ker ovce ne smemo razmišljati in da kaki sosed, ki pozna prave razloge za dogodek, ne bi razkril resnice, so komentarji seveda prikladno zaprti. Tudi iz teh razlogov ne spoštujem ne policije, ne tega medija. A to še ne more biti razlog za mojo "likvidacijo"...
FIGEC
22. 11. 2015 14.44
+2
murate
22. 11. 2015 14.44
+1
Imaš prav , vprašanje je kje je razlog za to kar se je zgodilo ,zakaj nihče ni prej kaj ukrenil , da se zadeva reši na bolj pameten način. Gledano z strani je tako , da je bil več kot očitno strelec slab in policisti popolnoma nepripravljeni na situacijo in nesposobni jo obvladati tako , da vsi živi in celi pridejo iz službe.
FesterAdams
22. 11. 2015 14.55
+0
Skoraj se mi malo smili Cmerar, ki bo ta dogodek dobil na krožnik še mnogo krat, posebej sedaj med stavko. Res pa je, da naši nimajo enakih pravic in kompetenc kot ameriški poživinjenci, ki so (podatek z neta) vsako leto pobili več civilistov kot teroristi, ob tem pa imajo še celo blagoslov od vsakokratne vlade.
Morana7
22. 11. 2015 15.04
+3
Če je bil kak zemljiški spor, ki se je 10 in več let vlekel na sodiščih glede na naše dobro plačane delilce pravice je to neposreden rezultat njihovega slabega dela...plače dobre, odgovornost velika, odgovarja NIHČE...in zdaj ima en policist na vesti življenje. Podobno se dogaja v naši bližini in verjetno bo tudi ta spor končan na podoben način...sodišča pa tehtajo in tehtajo leta in leta...zemljiške knjige so za okras zgleda...gospe sodnice pa predvsem skrbijo za nataliteto ne pa za pravico...welcome to Slovenia.
Morana7
22. 11. 2015 15.05
+1
Kaj se je dogajalo ne vemo....je pa tako, dokler nekdo samo grozi mu nimaš kaj..ko pa dejansko začne z orožjem streljat na druge je pa to druga zgodba...
FesterAdams
22. 11. 2015 19.28
+0
Domačin, ki je bil na 24 kurnem dnevniku, je vedel povedati, da je pokalo kot na fronti. Streljanje se v takih primerih vedno odvija po scenariju, ki ga je toliko krat videti na YT. Ko poči prvi strel policistom v paniki pade mrak na oči in pokajo tako dolgo, dokler šaržerji niso prazni. Pionirji takega početja so od države brezmejno zaščiteni in tako opogumljeni k vedno bolj in bolj brutalnim eksekucijam ameriški policaji. Domačin, govoreč na dnevniku, o pobesnelem ni povedal nič slabega, čeprav se ga sedaj dejansko več ni treba bati, in omenil tudi to, da ga ne bi bilo treba ravno tako brutalno ubiti. Takoj zatem je facebodybilder Fank s svojim hinavsko zagonetnim frisom govoril popolnoma diametralne stvari. Ne vem no..., ali je bil tam ali kaj?!! Domačin namreč je bil. Pa tudi novinarka Ujčičeva je povdarila, da se v takih primerih mora ogleda inkriminiranega kraja udeležiti za to poklican organ, ki pa tega ni izvršil. Ponavljam: gotovo so razlogi, da je temu tako.
Morana7
22. 11. 2015 21.48
-1
Ja lej enako lahko rečem jaz za te, ki sem jih omenila zgoraj z mano namreč niso v nobenem sporu in imam z obema familijama korekten odnos...med sabo so pa ko podivjani pitbuli. To da sodnih izvedencev ni bilo je pa čudno to se pa strinjam...ne preseneča me pa izjava soseda, ki se je s pokojnim očitno dobro razumel.
FoglTunek
22. 11. 2015 12.44
+11
Čujte, Evropejci ne smemo pustiti, da bi ustrahovanje delovalo, da bi terorizem opravičil koren terorja, torej strah. Potem je treba ustaviti migrante... Vzroka sta dva. Prvi, ker je fse več dokazof, da so nekateri od pariških morilcef prišli v Evropo fkup z begunci. In drugi, ker je nespametno povečevati neko populacijo, če integracija očitno ne uspeva za muslimane iz Bližnjega fshoda... Za njih je na prvem mestu koran in Alah in nič drugo, človekovih pravic ne poznajo... Evropa naj fspostavi nadzor meja in enotno migracijsko politiko.... in šele potem morda spet dopusti imigracijo skladno s to politiko...recimo ka ke mlade lepe samske muslimanke!!!
FoglTunek
22. 11. 2015 12.21
+6
Čujte, do zaj smo lepo živeli skupaj z "slovenskimi" muslimani, in potruditi se moramo, da tako tudi ostane. Eden od načinof je ta, da svojih sodržavljanof, sodelavcef in sosedof ne mečemo v isti koš ne s tistimi, ki so na poti v Nemčijo, kaj šele s tistimi, ki so že v Parizu. Naša skupna izkušnja kaže, da se da živeti fkup... edino, česar se lahko bojimo, so uvoženi problemi in uvožena sovraštva ki se zaj dogajajo na naših mejah...Bobu bob!!!
pe?navodo
22. 11. 2015 13.18
+6
ISLAMISTI al pa muslimani so drugo. Bosanski muslimani so ISLAMISTE IZOLIRALI !! In zdaj jih ti napadaj in pobijajo. Samo bodo rešili. GETA ISLAMISTOV se bo moralo ločit . V končni fazi jih bodo morali tudi bosanski muslimani ločit , če ne bodo tud njih pobijali. Kar se itak dogaja.
glava2
22. 11. 2015 12.00
+8
še malo pa bodo poslanci, vsi, imeli poleg tepih, da bodo lahko zmolili!
Maday
22. 11. 2015 11.50
+9
Kdaj bodo začeli na meji streljat..pri enem dvejh ali dvajsetih milijonih..??
Maday
22. 11. 2015 11.50
+6
kokicas
22. 11. 2015 11.41
+21
Izvaja na nacionalni televiziji, ko je rekel, da bo čez 20 let večina slovencev muslimanov, bi sprožila preplah amapk pri nas, ker smo nenormalna država je stvar popolnoma potihnila, nikjer niti članka o tem stavku.. Daj slovenčki zbermo se že enkrat skupaj in zrušimo par stavb okrog Gregoričeve ulice v Ljubljani, ne da vsak stavka zase, vsak se pritožuje zase, vsak p osvoje nekaj godrnja čez državo. Stopimo skupaj in organizirat nasilne proteste, da bo končno enkrat konec, ker če bi imeli naši voditelji vse pošlihano v glavi, bi bili, kot sedaj v Rusiji in na Mađarskem, kjer se jim gre za lasni narod, ne kot pri nas, najprej vsi drugi, ostalo vse stoji, samo da lahko pod mizo molzejo še naprej miljone
Apostol1
22. 11. 2015 11.32
-7
Po komentarjih sodeč teroristi dosegajo svoj namen na žalost vse več ljudi sovraži muslimane. V službi in tudi v privatnem življenju poznam kar precej muslimanov in to so dolgoletni dobri prijatelji ,ki so mi pomagali in tudi jaz sem njim pomagal kadar je bilo to potrebno. Sedaj naj pa jaz te ljudi ,ker so muslimani označim za teroriste in naj jih začnem sovražiti , v tem primeru ne bom nič boljši kot teroristi in oni bodo s tem dosegli svoj namen. Begunci so pa množica ljudi med katerimi so kot se je že pokazalo tudi skriti teroristi na žalost ampak zato pa NIMAMO pravice vseh ostalih beguncev ki so muslimani enačiti z teroristi .To je za navadne možgane ki niso zastrupljeni z sovraštvom do drugačnih ljudi povsem razumljiva zadeva . Evropa oziroma Bruselj bi pa morala že zdavnaj k temu problemu pristopiti skupaj in ne da prepušča da vsaka država po svoje rešuje ta problem. Še se da otem pisati ampak dejstvo je da sovraštvo ne bo rešilo ničesar
Maday
22. 11. 2015 11.43
+16
Niso vsi muslimani teroristi, ampak so vsi teroristi muslimani..pravijo da niso begunci, migranti teroristi za v isti koš ampak so prišli v istem KOŠU..Islam mora iz EVROPE...Evropejci pa iz Bližnjega vzhoda..
Morana7
22. 11. 2015 12.13
+8
Problem so ekonomski migranti, ki brez osebnih dokumentov rinejo čez meje....če so pravila naj veljajo za vse, če jih pa ni potem pa bomo pač imeli anarhijo...velja za vsa področja...če en Bavčar revež bogi ne more v čuzo zakaj bi sploh koga zaprli? Države imajo konec koncev en kup pravil koga bodo sprejele in na kak način...recimo jaz se v Kanado več ne morem naselit, ker sem starejša od 30 let...vsi ki plačujemo davke pričakujemo, da bo sistem funkcioniral...in ko se to ne zgodi smo seveda upravičeno jezni...ampak ta bes nam zdaj kanalizirajo povsem drugam..jezni bi morali bit predvsem na upravljalce sistema, ki svojega dela ne obvladajo.Muslimanov pa dejansko poznam zelo malo in ne morem na podlagi tistih 5ih ki jih poznam vse v en koš stlačit...
Morana7
22. 11. 2015 12.26
+11
Zakaj bi morale države na silo sperjemat 10.000 oseb in več za to, da bodo nato breme proračuna? Še ljudi, ki že živijo tu ne moremo vseh zaposlit....s tem se kot zaposlena oseba ne morem strinjat...saj solidarnost je lepa beseda ampak v realnosti pa ne morem ploskat temu, da bomo podpirali neke ljudi iz Pakistana...še njihova lastna država jih ne sprejme nazaj.. a mi bi morali bit pa veseli tega, da se bodo na naš proračun obesli?? Tole izsiljevanje na Grško-makedonski meji je točno to...izsiljevanje in trkanje na neko solidarnost....če ni služb jih pač ni in fertik.
pe?navodo
22. 11. 2015 13.15
+5
Moj najbolši prijatelj je musliman iz bosne in sam pove kakšne probleme so imeli z ISLAMISTI dokler jim niso prepovedali prihod v njihove đamije. In sedaj ISLAMISTI pobijajo muslimane v bosni. Muslimani v bosni se LOČIJO na muslimane in ISLAMISTE. Tako me je učil musliman prijatelj. Pa itak vidimo da se šiiti in suniti pobijajo med sabo. To je del njihove vere in družbe .
SkokecPokec
22. 11. 2015 11.22
+13
Bi bilo zanimivo izvedet resnico o tem, kdo in na kakšen način je ljudem na vzhodu s propagando natvezil, da je EU obljubljena dežela.
Principat
22. 11. 2015 12.26
+6
mafija , ki služi in njim je malo mar za človeka ,, ta mafija pokasira in se zelo razlikuje od mafije z opiati ,, tam je zob za zob , pred kratkim sem še prebral , da so celo dvignili tarifo , ker jih omejujejo in efekt je bil , da še več jih rine in še bolj ubobožanih , saj jim pobirajo skoraj že 2/3
FoglTunek
22. 11. 2015 11.08
+4
Čujte, statistike tega stoletja kažejo, so skoraj fsi teroristi, ki so v Evropi pofzročili človeške žrtve, muslimani. Torej prišleki ali potomci prišlekof z Bližnjega ali Srednjega fshoda. Prišteli bi jim lahko še cca pet tisoč ali več Evropejcef, ki so se šli borit v vrste IS.... Norvežan Breivik je osamljen primer te žalostne statistike.
FoglTunek
22. 11. 2015 11.27
+6
Čujte, da se je med petnajstimi milijoni evropskih muslimanof rodilo nekajkrat več teroristof kot med pol milijarde preostalih Evropejcef???...Jep, to dela njihova religija s koranom na čelu!!!
glava2
22. 11. 2015 11.03
+23
cerar, jaz nimam za kurilno olje, da se grejem, kaj pripada tudi meni bresplačno gretje ali samo muslimom?
Apostol1
22. 11. 2015 12.00
-11
Kar se tebe in kurilnega olja tiče sigurno ni kriv Cerar ampak v prvi vrsti sam , ker v nasprotnem primeru bi lahko bila cela Slovenija brez kurjave.
glava2
22. 11. 2015 12.25
+8
ZAKAJ BI JAZ MORAL PLAČATI GRETJE NEKEMU MUSLIMANU?(na šentilju imajo lepe ogrevane šotore), kdo jih rabi? saj kmalu bomo vsi brez ogrevanja in bomo morali večkrat na dan se kleče obračati Meki!!! Lahko pa si jih pelješ domov k tebi, verjetno imaš velik tepih?
glava2
22. 11. 2015 12.27
+8
in kriv je samo cerar, če bi imel vsaj malo jajc bi že zdavnaj zaprl mejo!!!!!!!!!
Morana7
22. 11. 2015 13.37
+4
Vsi bi morali ekonomske migrante zavrnit in pika..so postopki za pridobivanje delovne vize drugje in če se moramo mi tega držat naj se tudi ljudje iz Pakistana itd...zdaj so itak že dobili napačno sporočilo in veselo protestirajo na meji Grčija-Makedonija....na koncu bodo pa krivi policisti, da delajo slekcijo ker so ti ljudje preprosto skušali prestopit meje xy držav na silo...
Morana7
22. 11. 2015 13.40
+3
Ne gre se toliko za vero kot se gre za porabo proračuna za ljudi, ki jih še lastne države nočejo...če ni služb, kaj bodo delali tu??
xyxyxyxyxyxyxy
22. 11. 2015 10.58
+3
Francoski vladi: Če seješ veter, žanješ vihar
FoglTunek
22. 11. 2015 10.53
+5
Čujte, ugotovitef... "Ni fsak musliman potencialni terorist, so pa skoraj fsi teroristi muslimani"... je vrhunska in pove vzroke... Ne vem pa kdo je to prvi izrekel.
FoglTunek
22. 11. 2015 10.58
+8
...kar jim nihče ne oporeka. Problem pa je, da se nočejo integrirati v zahodno civilizacijo, ampak jo hočejo prekrojiti po svoje...
FoglTunek
22. 11. 2015 11.12
+4
.... za ksenofobijo, ki jo čutimo pred nekontroliranim množičnim uvozom muslimanof iz krajef, kjer je terorizem doma...
glava2
22. 11. 2015 10.48
+18
putin je lepo povedal, če boš živel v rusiji, boš govoril , jedel, se obnašal,.....po rusko in spoštoval ruske zakone, če ne ti bomo našli primerno musli-čko državo in te tam spakirali!!!!!!!! BRAVO!
FoglTunek
22. 11. 2015 10.47
+8
Čujte, fsekakor je saudski dvor največja teroristična favela in "inkubator" zla!!!
VolkBrenin
22. 11. 2015 12.52
+1
Morana7
22. 11. 2015 10.44
+4
Zadeva je enostavna osebe, ki se povezujejo s terorizmom lepo deportirat oz. primerno kaznovat..zakaj bi vsi plačevali grehe nekaterih? Sem pa tudi za izenačenje pravic muslimank z ženskami povsod po EU, dosledno preganjanje poligamije v primeru, da si možakar tega finančno ne more privoščit in obvezno registracijo porok v izogib izkoriščanja sistema. Kar se slednjega tiče bi bilo pa prav da dosledno preverjajo ali 2 z otroci dejansko ne živita skupaj ali pa sta to informacijo podala z namenom izkoriščanja sistema. Z vidika tega, da zaposleni prispevamo v socialno blagajno je to neupravičena poraba sredstev, pa če to počne muslimanska familija ali pa ena slovenska. Skratka vsi skupaj bi morali zahtevat, da se sistem dosledno izvaja, ne pa zgolj tu in tam...oz v prid elite..da nato razni Bavčarji revčki bogi zapora sploh ne vidijo.....sklepam, da so vzrok temu gledanju v drugo stran ali pritiski ali podkupovanje, kar pa ni izgovor. Če si se zavezal, da boš delal kot sodnik po nekem ustreznem pravilniku potem to počni, če ne je pa to zgolj predobro plačana služba, glede na to, da se plače opravičujejo z neko odgovornostjo..na koncu pa so te osebe podlegle takšnim in drugačnim pritiskom.
glava2
22. 11. 2015 10.42
+11
zaradi takih, kot je naša in še katera vlada v evropi, se začnenja spet prebujati kult Stalina in Hitlerja!
glava2
22. 11. 2015 10.40
+14
naj ga cerar da vun, da vidimo, če je obrezan, obnaša se že tako, kot da je njihov, mi , ki plačujemo davke, da se lahko masti, pa smo drugorazredni in moramo kazati dokumente , ko prečkamo mejo......?????? ter nimamo za malice naših otrok, za te kao" begunce z iphoni" pa no problem!!!