Tujina

Sirska granata ubila petčlansko turško družino

Alep, 03. 10. 2012 11.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
STA, Reuters
Komentarji
51

Sirsko mesto Alep je pretreslo najmanj pet eksplozij. Umrlo je najmanj 40 ljudi, več kot 100 ljudi pa je ranjenih. V ločenem incidentu je granata, ki je iz Sirije priletela v Turčijo, ubila pet oseb. Turčija je odgovorila z napadom.

Alep je po številu prebivalcev največje sirsko mesto v državi, za mesto že od julija poteka bitka med vladnimi silami in protirežimskimi uporniki.

Sirsko mesto Alep na severozahodu države je danes v kratkem časovnem obdobju pretreslo pet eksplozij, pri tem je po zadnjih podatkih umrlo najmanj 40 ljudi, več kot 100 ljudi je ranjenih.

Tako državni mediji kot opozicija poročajo, da so štiri eksplozije odjeknile na osrednjem mestnem trgu Sadalah al Džabri, ena pa v bližini. Eksplodirali naj bi štirje avtomobili bombe. Med smrtnimi žrtvami naj bi bili številni pripadniki sirske vojske.

Uničenje, ki so ga pustile eksplozije v Alepu.
Uničenje, ki so ga pustile eksplozije v Alepu. FOTO: Reuters

"Pet minut po prvi eksploziji je eksplodirala druga bomba. Tretja je eksplodirala deset minut pozneje," je poročal televizijski novinar. "Četrti avtomobil bomba je eksplodiral, preden so pripadniki enote za eksplozive uspeli deaktivirati napravo," je še povedal.

Na posnetkih državne televizije so bili vidni tudi trije mrtvi moški, ki so bili preoblečeni v vojake in ki naj bi jih ustrelile varnostne sile, še preden so se uspeli razstreliti. Na trup so imeli namreč pripet eksploziv, eden pa naj bi imel v roki tudi nekakšen sprožilec.

Minometna granata, ki je iz Sirije priletela v turško obmejno mesto Akcakale, je zadela hišo. Umrla je petčlanska družina, tudi šestletni otrok. Turčija je odgovorila s topniškim napadom na sirske tarče blizu meje.

Gre za najhujši napad po 28. avgustu, ko je v predmestju glavnega mesta Damask avtomobil bomba eksplodiral na pogrebu dveh provladnih predstavnikov. Pri tem je umrlo 27 ljudi.

Po današnjem napadu so v mestu zaprli vsa vladna poslopja.

Uporniki, ki se trudijo, da bi zlomili režim predsednika Bašarja al Asada, so že minuli teden sporočili, da bodo v Alepu izvedli novo ofenzivo. Od takrat pa ne uporniki na vojaki režima niso uspeli narediti večjega preboja.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

KisloZelje333
04. 10. 2012 23.14
+3
infadel in atillaHun so plačanci ljudje, težko verjamem da ima kdo tako malo zdravih možganskih celic v glavi, mediji in elita....tudi vam se čas počasi izteka, čeprav smo samo navadne številke, nas je preveč po svetu in počasi bomo dojeli, da se je za boljšo prihodnost potrebno povezati v eno in s s skupnimi močmi zoperstaviti tistemu 1%, ki si želi vojne, ki normalno vodijo v profit.
artifakt
04. 10. 2012 15.22
+5
Turški parlament je odobril turški vojski poseg na sirskem ozemlju, kot tudi zračni napad
janez6bb
04. 10. 2012 15.30
+5
Jimi1
04. 10. 2012 16.40
+2
Kot mi je znano je Turčija članica NATO zveze. Spet smo se vmešali v eno bedasto vojno od katere zagotovo ne bomo imeli nikakršne koristi, samo milijonske izdatke in oborožene "mirovnike-okupatorje" v tujini... Turki kot kaže postajajo žandarji ZDA na BV....!
kim llsung
04. 10. 2012 17.13
+3
kako so hitri sultani, kaj pa ko so izraelske specialne enote ubile 9 nedolznih humanitarcev,turki so se nekaj zmrdovali ampak hitro umirili,tukaj bi pa takoj invazijo naredili NATOmeriki se sline cedijo po siriji!!
PolitKomisar`
04. 10. 2012 17.22
+0
izrael ni posegel na turško ozemlje ampak v mednarodne vode in izrael je tako ali tako "uraden" turški zaveznik. v Siriji že dalj časa potekajo spopadi ob turški meji in je že veliko krogel priletelo v fasade hiš in oken na turški strani, to pa je bil topovski izstrelek ki je ubil nedolžnih 5 ljudi, ki z Sirijo nimajo nobene veze razen da živijo ob meji.
Nina Nubia 1
04. 10. 2012 21.36
+2
atilla pozabljas,da je sirija zrusila tursko letalo v svojem zracnem prostoru in so zagnali tako afero hotel sem povedati,da so navadni dvolicnezi,ki so podrejeni izraelu in ameriki!!!
Nina Nubia 1
04. 10. 2012 21.41
+3
turska vlada uvaza teroriste v sirijo in se kako so povezani z drzavljansko vojno sirijska raja tudi NI povezana z KVAZI borci,ki jih turki uvazajo v sirijo in pobijajo nedolzne!!!! vidis kako povezavo???? ce je NE vidis moras spregeledati!!!
zigasubic
04. 10. 2012 12.55
+14
Policija je s solzilcem razgnala proti-vojne protestnike pred turškim parlamentom. V Turčiji tako ali tako samo Erdogan podpira sirijske plačance in vojno akcijo proti Siriji, ljudstvo pa je na Sirijski strani.
mcc
04. 10. 2012 13.13
+4
Vapo
04. 10. 2012 12.18
+14
No, pa poglej malo še druge medije, vsi pišejo, da Turčija nadaljuje z obstreljevanjem sirskih položajev. Zakaj? Zakaj je minometna granata priletela iz Sirije? Zato, ker je minomet enostavno prenašati in 3 možje komot lahko izvedejo diverzijo. Saj Sirci ne streljajo nazaj, zakaj torej Turki \"nadaljujejo\" z obstreljevanjem? Odgovor: Da izzovejo odgovor in potem bodo imeli res izgovor, da z vsemi sredstvi udarijo po Sircih (vključno z Američani in Izraelci). *
Ksenofont
04. 10. 2012 13.58
+0
PolitKomisar`
04. 10. 2012 17.26
-3
ta minometna granata je ubila 5 nedolžnih ljudi med njimi je bila mama skupaj z 3ma otrokoma, kar je kaplja čez rob. odkar potekajo spopadi ob turški meji je že polno krogel priletelo v fasade in prebilo okna hiš na turški strani in že bivanje v hišah v tem obmejnem mestecu je nevarno, kaj šele gibanje po ulicah, to morajo preživljati kljub temu da tam živeči ljudje nimajo ničesar opraviti z sirsko državljansko vojno in ob vsem tem lahko turčija z vso pravico obstreljuje sirijsko ozemlje.
Nina Nubia 1
04. 10. 2012 21.38
+2
atilla IZ KJE PRIHAJAJO TERORISTI,KI SE BORIJO PROTI ASADU???? TURCIJA JIH UVAZA V SIRIJO!!!!
Matjaž Zvan
04. 10. 2012 09.31
+5
Vsi smo za bratstvo, vsi smo za mir, nihče ni za vojno, nihče za prepir. Od same ljubezni vsak čas na granate napišemo geslo:'Darilo za brate'.
rissp
04. 10. 2012 09.13
+20
Granata ki je priletela na turško stran meje, je bila le-tja izstreljena namerno s strani terorističnih plačancev. Turška vojska obstreljuje izključno vladne ter civilne cilje, NE pa položaje t.i."upornikov", ki so granato izstrelili. Kje je tu logika? - Tam , da je verjetno bilo že vse dogovorjeno, izgovor, da lahko turčija s težkim topništvom "pomaga" terorističnim plačancem pri uničenju Alepa...
gulmor
04. 10. 2012 09.25
+6
Točno tako. Druga svetovna vojna se je začela s podobnim, namerno povzročenim, incidentom.
Infadel_no1
04. 10. 2012 10.08
-8
Ti si bil pa zraven da veš?!? Aja sej res si na youtubu to prebral! hehe
Vapo
04. 10. 2012 13.10
+7
No, infidelm, pa poglej malo še druge medije, vsi pišejo, da Turčija nadaljuje z obstreljevanjem sirskih položajev. Zakaj? Zakaj je minometna granata priletela iz Sirije? Zato, ker je minomet enostavno prenašati in 3 možje komot lahko izvedejo diverzijo. Saj Sirci ne streljajo nazaj, zakaj torej Turki \"nadaljujejo\" z obstreljevanjem? Odgovor: Da izzovejo odgovor in potem bodo imeli res izgovor, da z vsemi sredstvi udarijo po Sircih (vključno z Američani in Izraelci). *
Ksenofont
04. 10. 2012 13.57
+1
artifakt
04. 10. 2012 15.23
+1
Vapo, infidel ni nek logik tako da... zamanj se trudiš :)
artifakt
04. 10. 2012 15.34
+1
..če tudi sirska vlada prizna incident bi ga znala priznati in obžalovati samo za voljo mira in ubranitve pred turškim napadom, pa čeprav ne vedo, kdo je ustrelil ...
Kwaj
04. 10. 2012 07.40
+6
To v Sirija je bilo načrtovano!!!!!Tu se je naredilo leglo samih plačancev iz vseh koncev,kar odgovarja ameriki....ni pa računala,da se bo to razširilo po vse regiji!!!!
drrmrr
04. 10. 2012 08.03
+2
Jimi1
04. 10. 2012 16.43
+1
Res je...neposredno sta v ta spopad postala vmešana še Turčija in Iran, posredno cela regija in "strici iz ozadja"; ZDA,Kitajska,Rusija in EU !
alko82
04. 10. 2012 06.50
+9
Asad zmaguje, novic je pa vedno manj... Če bi FSA nizala uspehe pa bi blo pod rubriko svet pomoje po 10 člankov.
zigasubic
04. 10. 2012 12.49
+3
Ko bodo Sirijci premagali plačance sploh izvedeli tega ne bomo... Aja, zato pa sedaj potrebujejo turško vojsko, ker so Sirijci skoraz izrinili plačance.
alko82
03. 10. 2012 19.42
+12
Tolk malo novic na temo Sirije, izgleda kot da vladne sile zmagujejo to bitko.
Matej Andjeli?
03. 10. 2012 16.16
+16
Žalostno pa je tudi to, da nič ne poročate o srditih spopadih, ki se odvijajo prav danes v Libiji.
Infadel_no1
03. 10. 2012 16.00
-15
Pustite jih na miru, naj se sami uničijo!!!
revolucija1
03. 10. 2012 17.11
+10
cudn da nisi napisu da jih more zahod napadt!?
Infadel_no1
03. 10. 2012 23.28
-5
Zakaj bi jih mogel, če je pa tako bolj humano za nas!
Alexxsaso@yahoo.ca
04. 10. 2012 09.25
+3
Seveda, ko pa se to dogaja tako daaaaalec stran od nas. In koga briga zalost in trpljenje ljudi, ki jih ne poznas. Infadel, ti si definitivno tipicni kavbojc. Cez luzo je tvoj dom...
JurijGrmMlajsi
04. 10. 2012 12.51
+8
Infadel Meni tudi ni mar z države, kjer ji ni pomoči in kjer nimamo korsiti (marsikatera subsaharska), sam tukaj bi, glede na sestavo teh "upornikov", bilo bolj zažleno, da jih Asad izbriše. Pa tudi vsak kaos pripelje kup novih obupancev ki obremenjujejo našo prenaseljeno Evopo.
KisloZelje333
04. 10. 2012 23.05
+3
infadel ne ve koliko je 1+1 ne smete mu zamerit ljudje, če mu bo kdo napisal kar mu gre, ga bo hitro označil za islamskega skrajneža, ane infadel, kakih dejstev pa dokumentov pa tako nisi nikoli predstavil, je tvoj očka na kakem vodilnem položaju kje v Natu al kako, da so ti tako sprali možgane, oz se trudiš ljudi prepričati v nasprotno od resnice?
BASILEIA RHOMAION
03. 10. 2012 13.00
+23
Uporniki ja.Pa to so sirijski teroristi 100%.
Matej Andjeli?
03. 10. 2012 16.06
+8
Mislim, da so kar večinoma uvoženi teroristi, ki jih uri Alkaida (se ve, pod čigavim vodstvom).
kim llsung
03. 10. 2012 16.36
+7
Te vidim
03. 10. 2012 23.37
-4
Infadel_no1
04. 10. 2012 10.09
-4
To vam je kim povedal ali ste na youtbu izvedeli hehe butli
zigasubic
04. 10. 2012 12.51
+3
Saj ni potrebno biti prav pameten da veš, kdo je glavni šef plačancev v Siriji...
der.janez
03. 10. 2012 12.59
+15
zelo cudno zgleda, tale borba za demokracijo s strani neoborozenih protestnikov
hellbastard666
03. 10. 2012 11.44
+17
teroristični napad
Matej Andjeli?
03. 10. 2012 12.40
+20
In to napad največje zalege na svetu. Ne morem opisati, kako močno si želim, da jih sirska vojska zradira za vedno!
Infadel_no1
03. 10. 2012 16.00
-15
Nekaj takega kot počnejo talibani v afganistanu, se pravi je teoristični napad! ne vem pa zakaj tukaj ne popiraš samomorilce, tako kot jih v sotalih državah! Ah seveda, zate ni teorist če pobije nemuslimane!
Matej Andjeli?
03. 10. 2012 16.03
+15
Infadel, govoriš neumnost. Vsak, ki gre z nasiljem in destrukcijo nad miroljubno deželo ali okraj je TERORIST.
janez6bb
04. 10. 2012 07.56
+8
Infadel_no1
04. 10. 2012 10.11
-8
Sirija miroljubna dežela, a dej ga no srat! Da ne bote tople vode odkril! V islamu ni miroljubne dežele!!! Čsito vse države tam dol so že napale Izrael, kr tako, ker jim v bukvi piše!
JurijGrmMlajsi
04. 10. 2012 12.42
+5
Infadel Ti že vse veš! Najbrž se do določene točke strinjava, saj sem tudi sam proti temu, da nam muslimani tukaj vsiljujejo njihovo kulturo in način življenja, a za razliko od tebe jaz mislim, da bi tudi mi morali pustiti njih pri miru. Glede tega kar tebe najbolj skrbi, pa so itak tisti, ki bi nam ponudili le "spreobrnitev ali smrt" ravno ti vrli "uproniki"., Asad je nacionalist, ne islamist. Tudi pri Izraelu je olj komplicirano kot misliš- ppo eni strani niso vsi muslimani proti samemu obstoju Izraela, obstajajo pa kristjani, ki so pro-palestinski.