Tujina

FOTO in VIDEO: Na prizorišču strmoglavljenja ruskega letala preiskovalci, pilot naj bi načrtoval zasilni pristanek

Moskva, 11. 02. 2018 13.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
K.H./A.I./STA
Komentarji
81

V bližini Moskve je strmoglavilo rusko potniško letalo z 71 ljudmi na krovu. Letalo je kmalu po vzletu izginilo z radarjev, nesreče ni preživel nihče. Med umrlimi so tudi otrok in dva najstnika. Ruske oblasti so sprožile natančno preiskavo dogodka, morda odgovor o vzroku tiči v črni skrinjici, ki so jo preiskovalci našli na kraju dogodka.

Rusko potniško letalo Antonov An-148 letalske družbe Saratov Airlines z 71 ljudmi na krovu je kmalu po vzletu z letališča v Moskvi izginilo z radarjev in strmoglavilo. Na letalu je bilo 65 potnikov in šest članov posadke, nesreče ni preživel nihče, poroča BBC.

Med potniki je bilo po besedah guvernerja Orenburške oblasti okrog 60 ljudi iz te regije. Dva potnika sta bila iz Moskve, eden pa iz Sankt Peterburga. 

Umrle bodo morali identificirati s pomočjo testov DNK, saj so trupla neprepoznavna. Letalo, ki je z radarjev izginilo štiri minute po vzletu, je namreč zagorelo že med padanjem.

Med umrlimi otrok in dva najstnika

Med umrlimi so po besedah župana Orska najmanj en otrok in dva najstnika. Preiskovalci so sicer sporočili, da bo postopek ugotavljanja identitete ponesrečenih trajal od dva do tri mesece, poroča ruska tiskovna agencija Tass.

Reševalne ekipe so razbitine našle razmetane na širšem območju. Nekaj razbitin in trupel so našli v bližini vasi Stepanovskoje, je za Tass povedal predstavnik ministrstva. Ruska agencija za letalski promet pa je potrdila, da so radijski stik z letalom izgubili že nekaj minut po vzletu. 

Letalo je z moskovskega letališča Domodedovo proti kraju Orsk na jugu države vzletelo ob 14.21. uri po lokalnem času. Po poročanju tujih medijev je strmoglavilo približno 80 kilometrov jugovzhodno od Moskve. 

"Letalo je strmoglavilo na polju v okrožju Ramenski. Reševalci se še niso prebili do kraja," je neimenovani vir takoj po nesreči povedal za RT, za agencijo Tass pa je to potrdila tudi agencija za letalski promet. 

Reševalcem delo otežujeta velika količina snega in slaba vidljivost. Po navedbah nekaterih medijev je moralo več kot 150 reševalcev na kraj nesreče pešačiti, saj ceste niso bile prevozne.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Pilot naj bi kontroli zračnega prometa javil o tehnični napaki

Ruska preiskovalna komisija je takoj sprožila preiskavo letalske nesreče, poroča ruski RT. Ruski prometni minister Maksim Sokolov se je odpravil na območje, kjer je letalo strmoglavilo. 

Sožalje družinam umrlih je že izrazil ruski predsednik Vladimir Putin. Ukazal je takojšnjo podrobno preiskavo tragične nesreče, je sporočil njegov tiskovni predstavnik Dmitrij Peskov

Zakaj je letalo strmoglavilo, za zdaj ostaja uganka. Ruski mediji sicer ugibajo, da bi lahko nesreči botrovale slabe vremenske razmere, napaka pilota ali tehnična napaka. BBC poroča, da naj bi pilot takoj po vzletu kontroli zračnega prometa javil o tehnični napaki ter prosil za zasilni pristanek. A letališče Žukovski v bližini Moskve je sporočilo, da od letala ni prejelo prošnje za zasilni pristanek.

Eno od črnih skrinjic so že našli.

Po informacijah vira z letališča je letalo z radarjev izginilo dve minuti po vzletu. Šlo naj bi za sedem let staro letalo ruske družbe Saratov Airlines, ki je po navedbah očividcev iz vasi Argunovo strmoglavilo v plamenih. Družba je letalo pred letom dni kupila od druge ruske letalske družbe.

BBC poroča, da je letalo upravljal izkušen pilot z najmanj 5000 urami letenja.

Letalo je strmoglavilo na poti v Orsk.
Letalo je strmoglavilo na poti v Orsk. FOTO: AP

Lokalni mediji so objavili posnetke sorodnikov, ki so se zbrali na letališču v Orsku, kjer naj bi letalo pristalo. Po njihovih navedbah so na letališče prispeli tudi psihologi.

Sestra umrlega potnika je na letališču pretresena vpila: "Pripeljite nazaj mojega brata!" poročajo ruski mediji. 

Že tretja velika nesreča ruskih letal v zadnjih letih

To je že tretja večja letalska nesreča ruskih letalskih družb v zadnjih letih. 25. decembra 2016 je v Črno morje strmoglavilo vojaško letalo tupoljev Tu-154. Umrlo je vseh 92 ljudi na letalo, nesrečo pa so pripisali napaki pilota. 

Bolj odmevna pa je bila nesreča potniškega letala A321 31. oktobra 2015, ki je strmoglavilo z 224 turisti nad Sinajskim polotokom v Egiptu. Odgovornost za nesrečo je prevzela teroristična organizacija IS, ki je sporočila, da je na letalo uspela pretihotapiti bombo. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Nekdo tam
12. 02. 2018 09.21
+1
Se vidi kako ste pametni vsi tu gor,razen nekaterih...Antonov ni rusko letalo,ampak ukrajinsko...Da Antonov ni vzdžljivo letalo,ga nekateri res biksate,poglejte si samo,da še sedaj upravljajo in letijo skoraj 40 let starimi letali tipa AN-12 in AN-22,o ja...tudi američani jih naročujejo za prevoze njihovih izdelkov po celem svetu... Antonov bi se mogel držati samo za proizvodnjo transportnih letal,saj mu je ime glih pisano za prevoze mogočnih tovorov. Pa da nebo pomote,kjer koli po svetu najavijo prihod orjaka AN-225 je vedno ob letališčih toliko naroda,da bi si vsi v živo ogledali to ukrajinsko čudo... To kar se je zgodilo se lahko zgodi tudi vsem znamkam letal...nobeno letalo ni 100%...
en113
11. 02. 2018 21.35
-2
A lahko komentiram, samo probavam...
Ramzess
11. 02. 2018 21.32
-6
Naj bi načrtoval, kaj pa je drugo logično, če je imel okvaro na letalu, čeprav očitno ni omenil kakšno. Reševalci so morali iti peš, niti toliko niso, da bi jim splužili cesto. Visok sneg ... kje pa, na posnetku ni ravno visok.
emilzapata
11. 02. 2018 22.20
+4
poznam predel Rusije okrog Orenburga in Saratova, kamor je bilo letalo tudi namenjeno, in ta predel slovi v evropskem delu Rusije po izrednino visokem snegu, tudi nekaj metrov.
Mario71
11. 02. 2018 21.26
+13
uf bogi folk:(((
sagesse
11. 02. 2018 20.32
+15
rip...za vse družine ponesrečenih....zakaj se je zgodila nesreča pa bodo povedali preiskovalci,,,ugibanja v tej smeri so brezpredmetna.....
biggbrader
11. 02. 2018 19.49
-8
Od lanskega leta naprej lahko Rusi kupujejo kitajska letala.
wertex
11. 02. 2018 19.41
-12
ne mormo zdej primerjat boeing pa antonova...tako kot ne mormo primerjat mercedeza in lade
štrekeljc
11. 02. 2018 21.04
+20
Res je. Z Lado se lahko pelješ kjerkoli, z Mercedesom le po asfaltu. Mercedes je torej slabši avto.
rossi66
11. 02. 2018 21.20
-19
@strekeljc... nasvet: raje se vzdrzi tipkovnice, kot da stresas take klobasarije...
gizmo28
11. 02. 2018 19.05
-8
kupite airbus, kupite airbus
rossi66
11. 02. 2018 21.19
-15
Jaz se raje drzim: I am not going if it's not Boeing.
puspan
11. 02. 2018 18.47
-7
Če so kolidirali s helikopterjem, črna skrinjica pri tem nima nič.
emilzapata
11. 02. 2018 18.05
+70
res me moti, ko tako posmehljivo nekateri komentirate rusko letalsko tehnologijo, pa še komunizem, pa vodko, ni da ni. Verjetno pa ne veste, za veliko tehnoloških prispevkov, ki so jih prispevali Rusi, npr prvi kombajn ni vozil po ameriških poljih, temveč po ruskih tam nekje leta 1850, uspešne poizkuse z radijskimi valovi je delal Peterburški profesor elektrotehnike 15 let pred Teslo in njegovim tatinskim asistentom Marconijem, ameriški predsednik se vozi s helikopterjem, ki ga je izdelalo podjetje, ki ga je postavil na noge rus, itd.
rossi66
11. 02. 2018 18.15
+19
Nihce ne omalovazuje Ruskih dosezkov. Navajamo dejstva. Ruski narod je inteligenten in delaven... Ampak tudi Sikorsky je moral iz Rusije v US, da je uspel in so helikopterji danes tam kjer so... Tesla je nesmrtno slavo dosegel v US.... in se mnogo drugih.
thetech
11. 02. 2018 18.34
+16
Še dobro, da na ISS cargo vozijo ruske rakete Progress. Še ne tako dolgo nazaj je NASA podaljšala pogodbo z Rusi do leta 2024. Ampak bebčki z nizkim IQ-jem vidijo samo Ameriški PR in Teslo, ker jim domet dlje ne seže...
puspan
11. 02. 2018 18.52
+15
Ne podcenjujte ruske tehnike. Res izgleda malo bolj šlampasto izdelana, a po kvaliteti ni veliko slabša od drugih, v mnogočem še boljša. Vse ob pravem času. Samo legendarni ruski tank T-34 poglejte. V primerjavi s takratnim nemškim Tigrom izgleda, kot kakšen primitiven kup železa, a jih je prav T-34 pregnal vse do Berlina.
emilzapata
11. 02. 2018 18.57
+12
so jih v jeklarnah Čeljabinska in Magnitogorska tako hiteli ulivati in izdelovati, da velikokrat niso uspeli niti požagati dolivkov in odduškov, kaj šele odstraniti livarski pesek in ostanek žlindre.
rossi66
11. 02. 2018 19.36
-14
@thetech... madona, si se obesil na ta ruski Progress... V vesoljski tehniki so rusi nekaj bili, pa ze dolgo nic vec. Rutinske zadeve, to jim gre, inovativnost jim je postala spanska vas... Glede IQja pa ne bova... nima smisla. Res.
rossi66
11. 02. 2018 20.03
-5
@puspan... ja, to, da je bil T-34 dejansko tako operativno uspesen gre v prvi vrsti pripisati preprostosti. To je bil kup zeleza na gosenicah. Jaz sem v bivsi Jugi prezivel kot "nišanđija" 9 mesecev v tankovski enoti v Leskovcu. Bolj zarukane gmote zeleza kot je T-34 si ne mores misliti... se posebej ko so se nam sredi zime med vajami na Krivolaku med spanjem v tisti kanti lepili prsti na ledeno zelezo... ce tiste konzerve nikoli vec ne vidim, tudi prav. Enostavnost vzdrzevanja je bila pac edina vrlina...
jojow
11. 02. 2018 20.42
+9
@rossi66 thetech ima kar prav. Lepo je argumentiral tvoj komentar. Sicer pa verjetno niti ne veš, da ima Tesla ogromne dolgove, ampak to tebi niti ne pomenbno kajne. Si pač klasično teslo, ki vidi zgolj tisto, kar mu servirajo na pladnu. Inovativnost praviš? Teslin električni avtomobil ni neka blazna inovativnost. Električne avtomobile so imeli že pred 200 leti. Res je tvoj IQ malce vprašljiv. Malo branja ti zagovo ne bi škodilo...
RockRoller
11. 02. 2018 21.07
+6
rossi66 Ti si pa res pravi biser slovenske inteligence. Ni samo Progress, ki ga je umenil thetech. ISS je sestavljen iz Ruskih modulov in sicer Protona ter Soyuza, Čeprav ti trdiš, da je Ruska vesoljska tehnologija zastarela, Američani z Rusi sodelujejo in zaupajo v njihovo tehnologijo. Kako pa to? Zdaj pa ne vem.. a si res tako neumen ali pa sploh ne prebereš kar napišeš?!?
rossi66
11. 02. 2018 21.11
-8
@markowsky... o, ljuba preproščina, ocitno imam res za opraviti s samimi mentalnimi nedonosencki... a sta ti in thetech sploh prebrala moj post??? Ce omenjam Sikorskega, ki je moral v ZDA da je uspel..., a ti bimbo mislis, da se ob navajanju imena Tesla, sklicujem na tovarno elektricnih avtomobilov???? Ha, ha, ha..., ampak nekateri ste pa res kratke pameti. In potem mi ti se ocitas, da bi moral vec brati? Se ti vsaj priblizno sanja, da sem navajal Nikolo Teslo, ki je nesmrtno slavo dejansko dosegel prav v ZDA, z postavitvijo elektrarne na Niagari, na izmenicni, trifazni tok... madona, se zdaj se ne morem nehati rezati ob ugotovitvi, s kako nerazgledanimi osebki imam opravka na tem portalu...
rossi66
11. 02. 2018 21.14
-8
Ampak markowsky..., ko smo ze pri tovarni Tesla..., si si obrat in robotske linije v Fremontu v Silicijevi Dolini ze kdaj ogledal? Mocno dvomim. Jaz sem. Zato mi ne trosi internetnih floskul o tem, koliko je Musk zadolzen... pateticno.
jojow
11. 02. 2018 21.17
+8
Potem pa si sploh mimo usekal. Kaj točno ima Nikola Tresla pri današnji letalski nesreči potniškega letala? Če se ne motim je Nikola Tesla pokojen že skoraj 80 let. ja vsekakor prični malo z branjem, da boš vedel, da se izumitelje in inovatorje piše s polnim imenom in priimekom. Pa še mogoče boš spoznal, da Nikola Tesla nima nič skupnega z letalstvom. Bo šlo? Malce dvomim, ampak upam..
Valkoor
11. 02. 2018 21.24
+9
Ja res neverjetno kaj vse lazi po tem svetu.. Zgodi se letalska nesreča nad Rusijo, neumneži pa na plano privlečejo Nikolo Teslo in neke robotske obrate sredi ZDA. Kaj točno ima to z današnjo tragedijo? Neverjetni ste res. Bedaki!
jojow
11. 02. 2018 21.36
+5
Temu rossiju se očitno kisa in že malce meša časovna obdboja, tehnologijo, ljudi ipd.. Je pač klasičen norček kaj češ....
RockRoller
11. 02. 2018 21.47
+5
hahaham kake ta rossi strelja. Kakšne slave pa je bil Nikola Tesla deležen v ZDA? A da so mu v ZDA pokradli en kup patentov in načrtov? Stavim, da večina Američanov sploh ne ve kdo je Tesla bil in kaj točno je bilo njegovo delo. Res bo potrebno kako knjigo v roko vzeti, kajne rossi... nesrmtna slava hahah :)
appollyon
12. 02. 2018 08.43
Ruski soyuz kapsula je kopija appolla, nacrte pa so dobili preko jugoslavije. Se pravi je amwriska tehnologija. Rakete ki jih uporabljajo so nemske oz vonbrounova tehnologija, in nekdo je omenilkombajn, pakajvo tardeckarji ste nauceni lagat in zavajat. Kombajn je izumil skot patric bell leta 1820? inse danes izdeluje kombajne. Tako da to komunisticno propagando imej za doma v ozjem krogu.
tali?ni tom
11. 02. 2018 18.03
+37
najbolj me razpali ko tako zaničevalno novinarji pišejo o ruskih letalih! "že tretja nesreča v zadnjih letih" ! ma, boeingi in airbusi padajo ko zrele hruške pa nihče nič,tle pa prec narhaus!
ochi
11. 02. 2018 18.28
+9
res je. najbrž da s tehtnim razlogom boeingi in airbusi ne letijo v tistih ruskih vremenskih razmerah.
KungFuPanda
11. 02. 2018 18.33
+11
Pretiravaš. Se strinjam, da tudi ruska letala niso slaba, ampak če gledaš število nesreč, pri katerih je bila potrjena tehnična napaka (ne zaradi slabega vzdrževanja, ker tip letala ni krivo za to), sta boeing in Airbus precej visoko. Sicer je še bolj relevanten podatek % nesreč glede na število izdelanih letal. Glede na število letal v uporabi je ta % zanemarljiv pri vseh proizvajalcih. Poleg tega ne govorijo specifično o kvaliteti letal, lahko pa nakazujejo na nižje standarde vzdrževanja. Sklepaš na podlagi zelo malo informaci...
KungFuPanda
11. 02. 2018 18.41
+8
Ochi, kako ne letijo v ruskih razmerah? Aeroflot ima kar nekaj airbusov. Poleg tega je na 10000m višine -60 stopinj, kar mora zdržati vsako letalo, poleg toče in zelo velike količine precipitacije. Recimo na Aljaski je tudi mrzlo in precej snega pa ima Alaska airlines Airbuse, Boeinge in Embraerje, tako da tvoj argument ne vzdrži.
appollyon
12. 02. 2018 08.38
Inpo statistiki, ki se racuna glede na stevilo. Letal in stevilo nesrec je antonov na prvem mestu. Mene najbolj moti tonprazno nabijanje o nekomu ki niti pojma nimas. In nabijas ker so ti starsi oprali glavo, tako kot njim.
Ramzess
11. 02. 2018 17.37
+2
Pilot javil o tehnični napaki, ne pa tudi kakšni, ali pač, pa tega ne povedo.
Ni_Nicka_76
11. 02. 2018 17.57
+4
oježeš
11. 02. 2018 20.40
+2
Saj ni Frnacl padel s kolesa. To so dolge preiskave, ker ne moreš kar na pamet reči kaj je bil vzrok. Do zaključka preiskave pa ne bodo trgovali s podatki, kar je tudi prav. Zanimivo po ogledu posnetka se mi bolj zdi, da je snemalec prikazal najdena samo 2 mala dela letala in nekaj delčkov v snegu. Še od majhnega letala ostane več delov na kupu.
Roxy79
11. 02. 2018 17.21
+4
treba je vedeti kakšen % je ruskih letal v zraku v primerjavi z drugimi....
hitri33
11. 02. 2018 17.10
+23
Ne razumem, kako lahko ob kakršnikoli nesreči, nekateri privoščljivo komentirajo dogodek. Poglejte se v ogledalo! Sramujte se!
oježeš
11. 02. 2018 20.41
+4
Zaradi takih ljudi smo pač tam, kjer smo. In komentatorji jasno dokazujejo, da nam ne bo nikdar boljše.
Ni_Nicka_76
11. 02. 2018 17.09
+6
Groza, vsi so umrli....
genius2013
11. 02. 2018 17.08
+17
Novinar..najbolj nizkoten poklic, katerim ni nerodno izkoriščati tragedijo svojcev umrlih.. brez sramu prilepijo svoje reklame..
Dracul Va Domni DinNou
11. 02. 2018 16.47
+2
nocem bit v njihovi kozi
tarzan13
11. 02. 2018 16.30
+41
ko je taka tragedija bi se pred video posnetkiih, 24 ur lahk zognil svojim reklamam , res obupno
ni_mi_vse_eno
11. 02. 2018 21.37
+1
SU27
11. 02. 2018 16.25
+3
Škoida mi je teh Rusov,če ne vojne pa v nesrrečah umirajo.Upam.da ni povezava IZRAEL ZDA
Ka pa mislis
11. 02. 2018 16.19
-8
Bajr boeing nikol ne pade pa f16 tud ne...
rossi66
11. 02. 2018 16.29
-9
Glede na frekvenco uporabe, mnogo, mnogo manj krat... Kar pac dokazuje, da je letenje z ruskimi zrakoplovi (beri: Grunfovimi letjelicami) neprimerljivo bolj tvegano... HordeZla pa v jok in na drevo...
Principat
11. 02. 2018 16.40
+12
Horde / v povprečju zgodovine strmoglavi F-16 vsako leto 5 letal , pa ne nakladaj kar ne obvladaš , ker nas žališ