Tujina

Podaljšanja grškega programa ne bo, posledice bomo čutili tudi mi

Atene, 27. 06. 2015 07.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 7 min

Pogajanja finančnih ministrov Evrope, Mednarodnega denarnega sklada in Grčije so padla v vodo. Evropski finančni ministri so sporočili, da Grčiji programa pomoči ne bodo podaljšali. To pomeni, da Grčija nima denarja, da bi do konca junija, torej do torka, mednarodnemu denarnemu skladu poplačala 1,6 milijarde evrov. Mramor že napoveduje, da se bodo zato zvišali zahtevani donosi za posojila Sloveniji in vsem kreditojemalcem.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Cipras osupnil evropske voditelje
    00:58
    Iz 24UR: Cipras osupnil evropske voditelje
  • Iz 24UR: Kakšne bi bile posledice, če bi Grčija izstopila iz območja evra?
    02:49
    Iz 24UR: Kakšne bi bile posledice, če bi Grčija izstopila iz območja evra?
Grčiji programa pomoči ne bodo podaljšali.
Grčiji programa pomoči ne bodo podaljšali. FOTO: Reuters
Podaljšanja programa pomoči za Grčijo ne bo, tako da se ta izteče konec meseca, evroskupina pa bo sedaj brez Grčije razpravljala o posledicah in pripravila vse potrebno za zagotovitev stabilnosti območja evra, je povedal šef evroskupine Jeroen Dijsselbloem.

Po nepričakovani napovedi referenduma o ponudbi upnikov je grški finančni minister Janis Varufakis danes zaprosil za enomesečno podaljšanje sedanjega programa pomoči, kar je evroskupina zavrnila.

"Pred napovedjo referenduma proces za nas ni bil končan, končala ga je grška vlada," je še poudaril šef evroskupine ter dodal, da težko reče, kaj bi pomenil "da" ali "ne" na referendumu.

Varufakis je po njegovih besedah zagotovil, da bi referendumski "da" pomenil takojšnje izvajanje dogovorjenega svežnja, vendar je problem veliko vprašanje verodostojnosti in zaupanja.

Grške oblasti so zdaj pozvale k enomesečnemu podaljšanju programa, kar bi pomenilo en mesec brez finančnih obrokov in brez izvajanja reform; kako naj bi se v tem času grške oblasti soočale z vsemi problemi, ki bi se še občutno zaostrili, je še opozoril.

"Lahkih programov ni," je poudaril Dijsselbloem. Če grške oblasti tega niso sposobne pojasniti svojemu narodu, potem imajo problem z verodostojnostjo, je bil oster.

Evroskupina je med zasedanjem objavila tudi skupno izjavo, ki so jo podprle vse članice razen Grčije. Bistvo izjave je, kar je povedal Dijsselbloem: obžalujejo, da so Grki končali pogajanja, podaljšanja programa ne bo, odločeni so zagotoviti stabilnost območja evra.

Varufakis: Zavrnitev pomoči pomeni trajno škodo za območje evra

Grški finančni minister Janis Varufakis je po odločitvi evroskupine, da ne podaljša programa pomoči za Grčijo, dejal, da je to "zgodovinski trenutek". Kolegom v območju evra je očital, da lahko zavrnitev podaljšanja programa pomeni trajno škodo za celotno območje evra.

Grška vlada je bila po Varufakisovih besedah absolutno odločena poiskati rešitev.

Napoved referenduma negativno presenečenje

Finančni ministri območja evra so danes še zadnjič poskušali zapečatiti dogovor o ukrepih Grčije v zameno za nadaljnje finančne injekcije, s katerimi bi se izognila bankrotu. A odločilni dan se je začel z napovedjo grškega premierja Aleksisa Ciprasa, da bodo Grki o ponudbi upnikov 5. julija odločali na referendumu, ki sproža niz vprašanj. Cipras je o vladni nameri že obvestil predsednika republike Prokopisa Pavlopulosa in največjo opozicijsko stranko, desnosredinsko Novo demokracijo.

Čas reševanja Grčije naj bi se iztekel v torek, ko se konča njen sedanji program evropske pomoči in ko zapade njen dolg do Mednarodnega denarnega sklada v vrednosti okoli 1,6 milijarde evrov.

Šef evroskupine Jeroen Dijsselbloem je zelo negativno presenečen nad potezami Grčije, nad zavrnitvijo ponudbe upnikov in napovedjo referenduma. To je žalostna odločitev za Grčijo, saj si je s tem zaprla vrata v pogajanjih, je poudaril ob prihodu na krizni sestanek evroskupine in dodal, da bodo preučili stanje in razpravljali o posledicah.

"Današnja odločitev grške vlade me je zelo negativno presenetila," je dejal šef evroskupine. Grki so po njegovih besedah očitno zavrnili zadnje predloge treh institucij in nato na tej negativni podlagi predlagali referendum z negativnim nasvetom grškemu narodu.

Nemški finančni minister: Ni več podlage za pogajanja z Grčijo

Napoved referenduma v Grčiji pomeni, da ni več podlage za nadaljnja pogajanja o ukrepih države v zameno za nadaljnjo finančno pomoč, je ocenil nemški finančni minister Wolfgang Schäuble ob prihodu na krizni sestanek evroskupine.

Cipras je presenetil z napovedjo referenduma.
Cipras je presenetil z napovedjo referenduma. FOTO: Reuters
Grški premier Aleksis Cipras je po Schäublejevih besedah z napovedjo referenduma očitno končal pogajanja, saj ni več podlage za nadaljnje pogovore.

"Grčija je zapustila pogajanja," je še dejal nemški minister in spomnil, da se sedanji program pomoči konča v torek.

V Atenah so na predvečer sestanka zavrnili ponudbo upnikov o petmesečnem podaljšanju programa s svežnjem 15,5 milijarde evrov pomoči kot preveč recesijsko in finančno prešibko. Nato je ob polnoči odjeknila Ciprasova napoved referenduma, ki sproža niz vprašanj o tem, kaj to pomeni za današnji krizni sestanek in razvoj dogodkov v prihodnjih dneh.

Pred napovedjo referenduma sta veljala dva scenarija

Če bi evroskupina danes dosegla dogovor, bi ga morali do torka potrditi še grški, nemški in nekateri drugi parlamenti članic, morda tudi slovenski.

Če dogovora danes ne bi bilo, bi najverjetneje takoj v nedeljo sledil krizni evrski vrh, ki bi opredelil načrt B – ukrepanje v primeru plačilne nesposobnosti Grčije.

Napoved referenduma vnaša v končnico pogajanj povsem novo dinamiko in verjetno pomeni kopico novih zapletov. Odzivov upnikov na novico iz Aten za zdaj ni bilo.

Kaj to pomeni za Slovenijo?

Sestanka evroskupine v Bruslju se je udeležil tudi slovenski finančni minister Dušan Mramor.

Odločitev, da se sedanjega programa pomoči za Grčijo ne podaljša, pomeni določeno obdobje negotovosti in verjetno določeno zvišanje obrestnih mer za naše kredite oziroma obveznice, ki jih imamo v tujini, je ocenil minister Mramor.

"Vendar računam, da bomo s protiukrepi, ki bodo sproženi, to negotovost zmanjšali in da se bodo obrestne mere kmalu vrnile nazaj na normalno raven," je poudaril ob robu sestanka.

Evroskupina sedaj brez Grčije razpravlja o načrtu B, potem ko je v prvem delu zasedanja odločila, da dogovor z grškimi partnerji o podaljšanju sedanjega programa ni mogoč.

"Ta načrt je zelo širok, cela vrsta ukrepov različnih institucij. Ključno pri tem načrtu pa je, da obstaja vrsta instrumentov, s katerimi se bo zagotavljala finančna stabilnost, tako v območju evra kot širše v EU," je izpostavil Mramor.

Vprašanje, ali se je še mogoče izogniti izstopu Grčije iz območja evra, je po Mramorjevih besedah težko. "Načeloma bi lahko rekli, da so še vedno možnosti in da so vrata odprta, seveda pa so te možnosti omejene," je ocenil.

Grki dvigujejo denar
Grki dvigujejo denar FOTO: Reuters

Cerarju se zdi napoved grškega referenduma nekorektna; Pahor opozarja na resnost razmer

Predsednika vlade Mira Cerarja je napoved predsednika grške vlade Aleksisa Ciprasa o referendumu presenetila. "Menim, da gre za nekorektno potezo grške vlade in njenega predsednika," je novinarjem dejal ob robu srečanja državnikov pod Najevsko lipo v Črni na Koroškem. Predsednik republike Borut Pahor pa je opozoril, da so razmere izjemno resne.

Cerar je povedal, da Cipras te dni v Bruslju na srečanju voditeljev EU nikomur ni omenjal možnosti referenduma, na katerem bi o podpori reformam, ki jih od Grčije zahtevajo posojilodajalci, odločali državljani. Ciprasovo ravnanje je označil za nekorektno ter dodal, da gre za zelo zahteven izziv tako za evroskupino kot njene članice in celotno EU.

Cerar ni naklonjen nikakršnemu izsiljevanju s strani Grčije. "Če se bo izkazalo, da gre za neko obliko političnega izsiljevanja Grčije, bomo to ustrezno ovrednotili," je dejal.

Ob tem je poudaril, da si nobena članica območja evra ali EU ne želi izstopa Grčije iz območja evra, čeprav ta možnost po njegovem mnenju še vedno obstaja. Sam upa, da bodo finančni ministri evrskih držav, ki se na to temo sestajajo danes v Bruslju, ugotovili, da je mogoče program pomoči podaljšati in lahko Grčija izvede ustrezne strukturne reforme.

"V nasprotnem primeru smo pri planu B," je, kot je danes v Bruslju dejal tudi finančni minister Dušan Mramor, prepričan tudi Cerar.

Da bo vendarle prišlo do dogovora, upa tudi Pahor. "Zadeve so tako resne, da bi bil ta hip zadovoljen že s kompromisom, ki ne bi takoj obetal, a bi morda vsaj za tri mesece prestavil problem in bi takrat našli rešitev," je dejal.

Po njegovem mnenju je tako z gospodarskega kot političnega in varnostnega vidika dobro, če pride do kompromisa. "A biti mora finančno vzdržen za Grčijo in za tiste, ki smo ji pomagali," je poudaril. Spomnil je, da je Slovenija v tem primeru med najbolj izpostavljenimi državami, le ob kompromisu pa bo lahko računala na to, da bo sčasoma dobila denar nazaj.

"A mislim, da so razmere tako zahtevne, da sploh ne gre več samo za finančno vprašanje. Gre za politično, varnostno in verjetno tudi geopolitično vprašanje," je poudaril predsednik, ki opozarja, da Slovenci in Evropejci ne smemo podcenjevati te teme. Vse, ki danes in jutri odločajo, je pozval, naj sprejmejo odločitev, ki bo omogočila, da ohranimo EU in območje evra skupaj z Grčijo.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (1260)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

poslanka sexs
28. 06. 2015 23.07
+1
MI SLOVENSKI NAROD CUTIMO TO ZE ODLETA 1990 KDO NAS KRADE SAMI SEBE
vetlan
28. 06. 2015 10.53
+3
Ravno zdaj sem poslušal Ciprasa. Rekel je, da EU postavlja zahteve, ki jih ni mogoče izpolniti in peljejo v totalni propad države, zato bo narod odločil, kaj bodo naredili. Razume, da sledi default in izhod iz EU, vendar je povedal, da tudi v tem primeru ne bodo zmanjšali pokojnin in dvignili davke. Izgleda, da bo res Grčija zapustila EU, kar je začetek razpada EU. Seveda Slovenija bo vztrajala do konca, vendar pripravite se na drastičen padec evra.
kiboko
28. 06. 2015 10.28
-1
Gčija je žrtev napačnega socio-ekonomskega modela. Naš model je žal precej podoben. Potrebno je prenehati z zadolževanjem za pokritje plače javnega sektorja in penzij, ter okrepitev gospodarstva. Potrebna so vlaganja, ki prinašajo visoko dodano vrednost. Denarja je pri tujih vlagatelji več kot dovolj, samo privabiti jih je treba in nehati živeti na kreditih, ki jih ne bomo sposobni vračati.
pmx
28. 06. 2015 15.14
+2
Ne, svet je žrtev kapitalizma, samo to je problem. Dejansko so tudi to zadnjo krizo sprožili točno kapitalisti. In povečali število milijarderjev, za milijonekrat pa revežev. Edino kar je očitno je to, da kapitalizem in "trgi" ne delujejo oz. delujejo samo za 1% populacije.
wizeman
29. 06. 2015 13.37
Erik Nov
28. 06. 2015 09.11
+5
Bravo slovenija in njeni voditelji pogoreli ste na vseh ravneh. Zgubili ste korosko, zgubili trst, zgubili odpisane, hrvaske varcevalce, zdej ste zgubl se posojene grske miljone, se kaksen mesec pocakite boste zgubl se piranski zaliv. Skratka vecjih zgub si tudi v sanjah ne morem predstavljat BRAVO!!!!
231koak
28. 06. 2015 08.31
+4
živeli bomo dražje, meni uspeva iz leto v leto živeti ceneje (vedno večja samooskrba) s tem da se mi prihodki zraven povečujejo (znižali stroške poslovanja na minimum + promet se mi veča........hitra rast po domače............................................................zraven mi je pa vseeno kaj se greste .............. še manj stresa imam, ker ne spremljam kako kradejo
vetlan
28. 06. 2015 10.55
-1
wizeman
29. 06. 2015 13.38
ve?no tvoj
28. 06. 2015 08.12
+3
Ko si država gre sposodit denar,dajo posilodajalci nalog tiskarnam denarja da natisnejo ničvreden denar,ki ga potem posodijo.Ko pa zahtevajo vračilo ,pa želijo da je denar podprt z vrednostjo v blagu plus obresti.
kiboko
28. 06. 2015 10.19
+0
Že mogoče, ampak denar država razdeli med državne uslužbence in oni s tem kupujejo precej konkretne stvari, od hrane do avtomobilov in stanovanj ... tudi jaz bi imel tako "ničvreden" denar, samo nisem državni uslužbenec.
silberblack
28. 06. 2015 11.08
+1
Ja, samo (kiboko) potem moramo vsi pobrati denar iz mošnjičkov in dokapitalizirati propadle banke. To pa je konkreten denar in prenos premoženja na banke, ker si mi s tem denarjem ne moremo nič kupiti, oni pa lahko.
Moj?ica123
28. 06. 2015 07.57
-2
V bistvu je Cipras naguzil Evropo,Evropa bo pa naguzila davkoplacevalce,davkoplacevalci bodo pa popusili,a tko?
pmx
28. 06. 2015 09.15
+1
Malo se izobrazi, preden nasedaš na neoliberalne floskule ali pa si sama del tega sistema. EU in Grčijo so naguzile NEMŠKE BANKE, pa AMERIŠKE, .... Da je, kjer Grčija je, je predvsem zasluga domačih jasno desnosučnih pokvarjencev in levakov IN svetovanja Sachsa, ki bi pokopal tudi nas, če ne bi bili vseeno nekateri naši malo bolj socialni in pametni ekonomisti takrat proti. Ves denar, ki je bil posojen "Grčiji", je šel dejansko neposredno nemškim in drugim bankam, od vsega Grki niso videli nič. Pa, da ne bo pomote, jasno, da imajo tudi Grki svoj velik delež krivce, če nič drugega so sami krivi za lastno naivnost, ampak Cirpas se trudi jih spraviti iz zahodno-bančnega pekla vsaj v vice. To pa ja jasno neoliberalnacistični zalegi ne ustreza.
kiboko
28. 06. 2015 10.24
+0
Seveda je Grčija dobila ves denar, ki ga je najela v obliki posojil. Banke so bile nemške, francoske in britanske, skoraj v enakem obsegu. Naša pomoč je seveda šla v roke bank, ker se kredite vrača upniku, ne dolžniku. Nekateri jokajo kako Grčija "nič ni dobila", ker namesto njih vračamo kredite, namesto da bi jim dali cash v roke, da si lahko zvišajo plače in penzije, kot Siriza želi. Tisti, ki to govorijo nas skušajo poriniti v grško situacijo, nas zadolžujejo za plače javnih uslužbencev in penzije.
silberblack
28. 06. 2015 11.11
-1
pmx, kje pa piše,d a je tvoj pogled pogled izobraženca??? Imaš samo svoje mnenje, ki je posledica tvojega življenja izobrazbe, politične usmerjenosti. Mojčica123 pa ima svojega. In ne govori,d a imaš ti prav, drugi so pa bedaki. Tako je zadnjič američanom rekel Obama, tako so govorili komunisti, tako govori Janša. Zaradi takih odnosov do drugih imamo spore, vojne, minuse na računih. Nestrpnost do drugih in občutek večvrednosti nas vedno pelje na dno. Tudi zato so nekateri vedno zgoraj, drugi pa spodaj.
pmx
28. 06. 2015 15.15
+1
@silberblack ... a je po tvojem mojciča123 s njenim podcenjujočim "naguzenjem" Evrope primer izobraženca?
wizeman
29. 06. 2015 13.41
silberblack, kdo pa pravi, da so to mnenja? To so fakti. In to zelo očitni. Ampak, kapitalisti pač računajo, da bodo z drobtinicami še dolgo slepili lahkoverne podpornike.....
andisej1
28. 06. 2015 07.41
+4
gospoda, vsi bomo šli po poti Grčije Evropa bo ena država Nemčije in Francije . ostale državice pa province velike Evrope
yarrick
28. 06. 2015 08.56
+0
To že ves čas pravim, pa mi vztrajno trdijo da imam NAROBE.Bomo videli čez kako desetletje KDo bo imel vodilno vlogo in kdo bodo vazali...
kiboko
28. 06. 2015 10.26
-1
V Evropi dobro živijo tisti, ki razvijajo konkurenčno gospodarstvo in propadajo tisti, ki se zadolžujejo za visok standard, hkrati pa uničujejo gospodarstvo. Će bomo padli kot Grčija, bo to zato, ker se zadolžujemo za javni sektor in uničujemo lastno gospodarstvo.
wizeman
29. 06. 2015 13.43
Joj, kiboko, koliko pa si star? Konkurenčno gospodarstvo je delovalo nekoč, ko še ni bilo neoliberalizma. In enim še vcedno deluje.... ampak na plečih nas drugih...
andrejm1
28. 06. 2015 07.41
+0
Hvala Pahor in Križanič, spet smo revnejši. In v tej državi nikomur ne pade na kraj pameti, da Barbiki reče, dovolj je bilo, ne, še ploskajo mu. Zato pa smo tam, kjer smo.
pogan
28. 06. 2015 07.35
+0
Vrnite kredite lenobe usrane.
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.39
+5
Pogan ja vrnite kolk lahko je tebi k ne vidiš dalj od svojega nosu!
HAWAIII69
28. 06. 2015 07.16
+10
Slovenci že skozi čutimo posledice od svojih nesposobnih vlad, politikov in EU...In še bolj bomo...No to je prihodnost Unije....Tudi EU bo nekoč samo še v zgodov. knjigah.
Netajkun
28. 06. 2015 07.36
+6
5 milijardna bančna luknjo , za 2 milijardi € preplačane avtoceste , za 1,5 milijarde € v TEŠ 6 , itd . . . za porazno uporabo davkoplačevalskega denarja ( vsako leto vsaj 500 mio € preko prijateljskih pogodb in zaposlitev , vsaj 300 mio € zaradi slabega upravljanja državnih podjetij , itd . . ) in posledično vsaj 500 do 600 mio € obresti za nepotrebne kredite ( zaradi zgoraj naštetega ) , da o " vrhunskem " pokojninskem sistemu in " odlični " finančno davčni politiki niti ne govorimo . . . še kako nas bo teplo
andrejm1
28. 06. 2015 07.43
+1
Netajkun, pozabil si na 10 milijard, ki smo jih vrgli skozi okno, ko je Pahor v ihti boja proti tajkunom preko bank uničeval podjetja, namesto da bi se lotil tajkunov.
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.14
+5
Vsakemu Slovencu posodim 10e vsak mi vrne 12e od od zaslužka posojam naprej služim zaston to je politika posojilodajalcev oni si želijo posojati, živijo od tega da posodijo! To je huje kot mafija in temu so Grki rekli ne!
Vabis
28. 06. 2015 07.27
+1
Kaj si ti pričakoval? Da bo kdo posojal denar brez obresti?
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.31
+3
Vabis očitno ne dojemaš Grki se ne posojajo prostovoljno v to so prisiljeni! To je velika razlika, kot bi jz tebe pahnil namenoma v bedo in ti bi si moral sposodim da preživiš! Upam da ti je kej bolj jasno
roten
28. 06. 2015 07.36
+0
kdo jih je pahnil sami so se vedno so lagano živeli na tuj račun od 45 so v krizi davkov od turizma nihče plačeval kradli sami sebe ne butaj no
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.38
+7
Ja roten tko ti posojilo dajalci prikazujejo da opravičilo svojo krajo ti pa slepo slediš
roten
28. 06. 2015 12.15
+0
nikoli niso delali po 50 letu so dobili nagrado da so sploh v službo prišli dej malo se razsvetli malo preberi njihovo filozofijo življenja in ti bo kaj jasno pojdi in preživi vsaj 3 tedni med njimi in ne v turističnih krajih pojdi na deželo potem govori
wizeman
29. 06. 2015 13.45
Tudi ti dobiš nagrado, da prideš v službo. Če jo seveda imaš....
Pantokrator
28. 06. 2015 07.06
+16
Pahor opozarja na morebitne posledice, ha....ha........pajac in tisti njegov glumac Križanič....
aviktora
28. 06. 2015 07.03
+5
Teh raznoraznih posledic imamo že polno kapo!
dr.dare
28. 06. 2015 07.10
+0
Blaz77 1
28. 06. 2015 06.55
+10
Svetovna ekonomija peščice posojaj denar da ti vračajo z obrestmi in temu so Grki rekli ne!
Bolfenk2
28. 06. 2015 06.53
+16
Slovenci bomo največe ovce, če bomo sedaj mi plačevali te Grške kredite. Skupaj s Španci, Italijani, Portugalci moramo jasno povedati, da bomo šli po grški poti, če nas mislijo zahodni finančni špekulanti še naprej izsiljevati. Za to pa enako kot Grki potrebujemo prave politike na oblasti in ne te domače izdajalce.
andrejm1
28. 06. 2015 07.46
+0
Seveda bomo plačevali njihove dolgove, saj smo se obvezali, da bomo. Kdo pa nas sili, da se letno zadolžimo za to, da ima višek državne birokracije udobno službico, kjer nič ne delajo? Nihče. Je pa res, da zdaj plačujemo krepko čez 1 milijardo samo za obresti in da se bo ta znesek vsako leto kar lepo povečal. Obrestno obrestni račun je pač nekaj, česar razni križaniči in lahovniki ne razumejo, ampak resnica je na koncu kruta.
yarrick
28. 06. 2015 09.00
@andrejm1...mislim da tu nista kriva zgolj barbika in krizanič ampak vse vlade od '91 naprej.Vsi so spali na lovorikah, privatizirali kar se je dalo, skratka kradli delo poštenim državljanom.In MI smo to seveda le NEMO opazovali in kleli za štirimi zidovi, namesto da bi rekli ODLOČNI NE !. A so res krivi oni na vrhu? saj vsi vemo,da ne gredo v politiko da bi delali za interese državljanov....
OPUSDEI
28. 06. 2015 06.52
-4
gremo si še mi mal sposodt od evrope ...
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.04
+8
Sej si non stop plačujemo nazaj pa z obrestmi
Brabus
28. 06. 2015 06.38
+6
Jst si nisem nič izposodil,nej vračajo tisti,ki so posodili denar Grčiji,doma pa zahtevajo,da medicinke vračajo zaslužen denar. Nekdo si resnično zasluži ......
dr.dare
28. 06. 2015 06.49
-11
a sestre kje protestirajo? NE! Ker vedo da si denarja niso zaslužile!!
OPUSDEI
28. 06. 2015 06.51
+6
dr.dare.................... brez komentarja
Blaz77 1
28. 06. 2015 06.53
+6
K so sestre preveč plače prejemale se niso pritoževale, to da jih pa zdravniki izkoriščajo je pa druga pesem
dr.dare
28. 06. 2015 06.56
-5
premalo plačane in še izkoriščene praviš.... in kje protestirajo?
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.18
+4
Ne jz tega ne pravim Dare si umsko omejen ne dojemaš
dr.dare
28. 06. 2015 07.41
-3
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.46
+3
Dare glede nato da imaš končano osnovno šolo kaj v tvojem primeru pomeni dr. ?
dr.dare
28. 06. 2015 07.47
-3
Blaz77 1
28. 06. 2015 07.52
+3
Angela Franko
28. 06. 2015 06.37
+5
MI smo morali zategovati pasove ,Grkom pomagati ,Grki nebi varčevali niti vrnili ,lepo živeli naprej in se norčevali iz posojilodajalcev .Na referendumu bi celo odločali pa ja malo jutri !!!
dr.dare
28. 06. 2015 06.46
+6
in še zmeraj ne bodo nič vrnili... zdaj pa reci...
legvan1
28. 06. 2015 06.28
+18
in zdaj nas državljane boli glava za kredit, ki ga je dobila grška vlada od slovenije, g. pahor naj razloži zakaj je dal grčiji kredit in naj zdaj prevzame vso odgovornost ter odstopi kot predsednik slo
Bolfenk2
28. 06. 2015 06.39
+3
Grčiji je Pahor dal kredit, da je tako rešil nemške banke in ga je Merklova zato pohvalila. Lahko je nakladal, da smo Slovenci na nemško francoskem vlaku. Grki od tega niso imeli nič, vse je šlo za poplačilo dolgov nemškim in francoskim bankam. Če Pahor in še eni naivci takrat Grkom ne bi dali kredita, bi nemške banke morali sanirati nemški davkoplačevalci, tako pa smo jih slovenski in zato Nemcem prodali cvet slovenskih podjetij. Če bi že takrat imeli Grki Ciprasa, Slovenci pa ZL bi jo eni in drugi bistveno bolje odnesli. Smo pač imeli in še imamo na oblasti domače izdajalce, ki raje delajo za korist tujcev.