Tujina

FOTO: Napadalec na Orlyju stari znanec policije, ki so ga sumili radikalizacije

Pariz, 18. 03. 2017 09.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
K.H./STA/S.S.
Komentarji
390

Na pariškem letališču Orly je moški skušal vzeti orožje vojakinji, nato pa so moškega ustrelili. Letališče so pregledali bombni tehniki, ki niso odkrili nobenega eksploziva. Preiskavo je prevzel protiteroristični urad. Isti moški je pred tem na obrobju Pariza med kontrolo prometa ustrelil policista.

Na terminalu pariškega letališča Orly je moški zjutraj pristopil do skupine treh vojakov, ki so patruljirali po terminalu. Vojakinjo je potisnil na tla in zgrabil njeno puško ter ji jo skušal izmakniti. Vojakinja je uspela zadržati svoje orožje, poroča AP. Ostala dva vojaka sta nato moškega ustrelila, da bi zaščitila vojakinjo in ostale ljudi na letališču.  

"Moški je skušal vzeti orožje enemu od vojakov. Varnostne sile so ga hitro nevtralizirale," je za Reuters povedal predstavnik notranjega ministrstva Pierre-Henry Brandet. Dodal je, da nihče drug v dogodku ni bil ranjen.

Moški je dejal, da je tam zato, da umre za Alaha, je danes na novinarski konferenci dejal tožilec, pristojen za terorizem, Francois Molins.

"Odložite orožje, tu sem, da umrem za Alaha. V vsakem primeru bodo ljudje umrli," je trojici vojakov, ki je patruljirala na letališču, dejal 39-letni Ziyed Ben Belgacem. Vojakinji je večkrat poskusil odvzeti orožje in ko mu je to uspelo, sta ga vojaka ustrelila.

Stari znanec policije

Moškega je policija sumila povezav s skrajnim islamom in je pri njem že novembra 2015 izvedla hišno preiskavo, ki pa ni prinesla posebnih odkritij. Oblasti potrjujejo, da je bil poznan tako policiji kot obveščevalnim službam.

V tednu po terorističnih napadih v Parizu 13. novembra, v katerih je bilo ubitih 130 ljudi, so oblasti preiskale številna stanovanja, da bi našli morebitne skrajneže, pripravljene na nove napade. Uveljavitev izrednih razmer je omogočila opravljanje teh preiskav brez ustrezne sodne odločitve.

Med tovrstnimi osumljenci je bil tudi 39-letni moški, ki je danes napadel na Orlyju. Bil je stari znanec policije z več predhodnimi obsodbami, vključno s kaznivimi dejanji v povezavi z drogami in oboroženim ropom. Oblasti so pri njem sumile tudi na radikalizacijo, a kot piše Le Figaro, naj ne bi bil vključen na seznam tistih, ki naj bi zaradi radikalizacije predstavljali nevarnost.

Policija nadaljuje preiskavo njegovega ozadja, med drugim so privedli na zaslišanje njegovega očeta, brata in bratranca. Vsi trije so se sami zglasili na policiji. Poleg tega so preiskali njegov dom v severovzhodnem pariškem predmestju Garges-les-Gonesse, na večetničnem območju Seine-Saint-Denis.

Za nekaj časa zaprli letališče 

Z južnega terminala so evakuirali približno 3000 potnikov.
Z južnega terminala so evakuirali približno 3000 potnikov. FOTO: AP

Del letališča so takoj evakuirali, ljudi pa pozvali, naj upoštevajo varnostna navodila. Letalski promet nad letališčem je bil za nekaj časa popolnoma ustavljen, potniki pa letal, ki so pristala v času dogodka, niso smeli zapustiti. Iz uprave pariških letališč so okoli poldneva sporočili, da se je policijska akcija na letališču Orly končala.

Zaprtje letališča je imelo neposreden vpliv na približno 6000 potnikov. Vsega skupaj so morali zaradi incidenta preusmeriti 29 letov, v veliki večini na bližnje letališče Charles de Gaulle. Potniki 13 letal, ki so obstala na letališču, so morali počakati na letalih. Vseh skupaj naj bi bilo okrog 1500 in so jih že začeli izkrcavati

Letališče in truplo so pregledali tudi bombni tehniki. Policija je kasneje sporočila, da niso našli nobenega eksploziva.

Preiskavo napada v Parizu prevzel protiteroristični urad

Preiskavo incidenta na letališču Orly v Parizu je prevzel protiteroristični urad, ki je na letališče že poslal svoje preiskovalce. Kot je prišlo na dan, je bil napadalec, ki je vojakinji skušal odvzeti orožje, stari znanec policije. 

Po podatkih, ki jih navajajo francoski mediji, je bil napadalec na letališču francoski državljan, rojen leta 1978. Policiji je bil poznan predvsem zaradi dejanj v povezavi z drogami, so pa pristojne oblasti tudi sumile, da se je v zaporu radikaliziral, poroča francoski časnik Le Figaro.

O strelskem incidentu na pariškem letališču Orly so poročali tudi številni uporabniki družbenih omrežij. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

"Čakali smo v vrsti za prijavo na let za Tel Aviv, ko so se v bližini zaslišali trije ali štirje streli," je dejal Franck Lecam, ki je nato skupaj z drugimi potniki moral zapustiti terminal. Dodal je, da so povsod policisti, reševalci in vojaki.

Moški že pred tem ranil policista na obrobju Pariza

Notranji minister Bruno Le Roux je potrdil, da je isti moški v jutranjih urah pri nadzoru prometa severno od Pariza streljal na policista. Ta je bil pri tem ranjen in se zdravi v bolnišnici. S prizorišča dogodka je napadalec pobegnil, njegovo vozilo pa so našli zapuščeno na jugu Pariza. Zatem je ukradel drugo vozilo, je še dejal notranji minister, ki je obiskal Orly.

Moškega so med kontrolo prometa ustavili ob 6.50 uri, ta pa je takoj začel streljati na policiste. Pri tem je enega ranil po obrazu. S kraja je pobegnil in nato s pištolo nato zagrozil voznici ter ukradel njen avtomobil. Tega so kasneje našli pred letališčem.

Hollande potrdil odločenost v boju Francije proti terorizmu

Francoski predsednik Francois Hollande je v odzivu pozdravil "pogum in učinkovitost policistov in vojakov spričo napada izjemno nevarnega posameznika".

"Predsednik republike ponovno potrjuje odločenost države, da se bo neumorno borila proti terorizmu, za zaščito varnosti naših rojakov in zagotovitev varnosti ozemlja," so sporočili iz Elizejske palače.

Kot je v sporočilu še dodal Hollande, bodo v državi ohranili "najvišjo stopnjo pozornosti". Ponovno se je sicer po njegovih besedah pokazalo, kako pomembna je operacija Sentinelle kot dopolnilo policijskim silam.

Vojaki, ki so bili tarča napada, so bili namreč del operacije Sentinelle, ki vključuje več tisoč vojakov, ki po terorističnih napadih novembra 2015 sodelujejo s policijo, predvsem pri varovanju najbolj občutljivih prizorišč.

Vse od terorističnih napadov novembra 2015 v Parizu, v katerih je umrlo 130 ljudi, v Franciji veljajo izredne razmere, ki so bile že večkrat podaljšane in so trenutno v veljavi do 15. julija.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (390)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
19. 03. 2017 14.37
+1
multikulturni doprinos franciji, poglejte to se dogaja v državah z visokim deležem muslimanske populacije in sami so si krivi zato, liberalna družba brez meja pač nima svetle prihodnosti z nekom ki je popolnoma nekompatibilen , amen
dostojevski II
19. 03. 2017 11.07
....so pa pristojne oblasti tudi sumile, da se je v zaporu radikaliziral... ZAPOR NI REŠITEV !... Je ugotovil že Matija leta 45 in predlagal drugačne rešitve. Vendar so mu očitali, da ni demokrat.
M_teorija
19. 03. 2017 10.56
-1
Islamizacija EU!? Pa koga lahko prepričajo taki izgubljeni mali kriminalci, ki so svojo nišo našli v verskem fanatizmu. Ne Breviki, ne tile ekstremisti me ne prepričajo v verovanje v Boga in Alaha. Fračišku vsaj kdaj prisluhnem. Že zato ker je od prvega komunista, Jezusa prvi, ki širi jezusove, komunistične evangelije!?
Janezek1a
19. 03. 2017 11.24
+2
Prva komunista sta bila že Adam in Eva; gola, bosa, z jabolkom v roki sta že mislila, da živita v raju... ;-). Tudi trije modri z Vzhoda so bili komunisti; sledili so zvezdi, prišli pa v štalo...
M_teorija
19. 03. 2017 10.45
+0
Populistični hujskači in islamistični ekstremisti imajo veliko skupnega. Oboji črpajo esenco njihovega obstoja iz sovraštva do drugih in dejanja strahu ter kaosa. Oboji so v sodvisnosti, pri obojih velja, da so v korelaciji, obojim raste moč, če raste moč in vpliv drugih!? Oboji delujejo na strategiji, da manj EU je več za njih!?
M_teorija
19. 03. 2017 10.57
+0
trumpet2018
19. 03. 2017 11.59
+0
samo vi levaki uvažate teroriste, ne piši neumnosti. Vi jim priskrbite brezplaćna stanovanja. Le penova in Trump bosta napravila red. Ti si največji hujskać in lažnivec tukaj. Ravno levaki ste sinhronizirani z islamisti , preplavili ste vso Europo z islamisti, zdaj je vam pa Le penova kriva. izdajalci. vi sejete strah, ker uvažate teroriste, lažnivci
brabusednet
19. 03. 2017 09.21
+3
Bližajo se velikonočni prazniki,muslimani bodo spet udarili in strah med ljudmi sejali.To je njihov namen in cilj zavladati Evropi.Nafte zmanjkuje,puščave se širijo,temperature se dvigujejo in se bo treba počasi preselit na hladnejše.
M_teorija
19. 03. 2017 10.25
+0
Ko izjavljaš, da bodo muslimani zavladali EU, ti teroristi ne sežejo do kolen ko je govora o sejanju strahu med ljudmi!? Islamizacija EU, prevlada muslimanov v EU!? Dejte no met eno mero!?
halofero
18. 03. 2017 22.32
+6
Francoski državljan Ziyed Ben Belgacem...hahahahahhahahaha komedija
M_teorija
19. 03. 2017 10.31
-1
Melanija državljanka ZDA, prva dama!? Da dol padeš!? Zlatan Ibrahimovič najboljši nogometaš Švedske vseh časov!? Nepojmljivo smešno. Rok Petrovič naj smučar!? Briga Bilač naj skakalka. Dragič košarkaš, in Tomaž Majer predsednik vlade, pa da te pobere od smeha!?
trumpet2018
19. 03. 2017 12.07
+2
revček nevoščljivi, še nisi prebavil da je Melanija prva dama. res si ena bedna kreatura.
Danny Veliki
18. 03. 2017 22.07
+8
Ustrahuj in vladaj.Ustrahovanje naroda je zadnja leta najboljše orodje za kontrolo mase.
Iluzionist
18. 03. 2017 20.45
+4
o napadalcu iz orlya se ve precej več vendar so informacije namerno cenzurirane
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.48
+2
Niso, če bereš še kam medij, razen tega.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.42
+4
antirepresija....odgovarjam na tvoj post spodaj....upam, da EU ne bo razpadel, ker je edino kar drži različne narodne in nacionalne interese skupaj v Evropi. Ne pozabi, EU je nastal, da se nikoli ne bi ponovila druga svetovna vojna, kajti v tej vojni in mnogih pred njo so se evropski narodi kar naprej klali med sabo. Šele po najbolj razdiralni vojni, ki jih je vse skoraj zradirala so smo se evropski narodi odločili raje sodelovat med seboj po ekonomski plati in ustanovili so EU. Zato je Eu zelo zelo poemmbna da obstane.
oježeš
18. 03. 2017 21.44
+3
Kot je meni videti je EU zgolj zato, da nekateri prejemajo na kilograme denarja vsak mesec. Za ljudi in njihovo zaščito se jim fučka. Imajo pa kup privilegijev in bonitet. Za varnost mora poskrbeti vsaka država za sebe, če želijo biti njeni državljani varni. Je pa vse v ljudeh, naj delajo karkoli. Malo jih dela dobrih del za svoje državljane, v glavnem se postavljajo, se zdijo sami sebi imenitni, ker po nazivih mislijo, da kaj pomenijo, po dejanjih so pa reveži ki so se prigrebli do korita in tam samo cuzacijo za sebe. Zakaj pa misliš, da morajo imeti bajne plače, če ima človek za preživetje dovolj malenkost. Vprašaj naše ljudi brez služb, da se životariti s kolikor toliko spodobno plačo pa kar lepo živeti. In nihče, ki nima na desetisoče EUR mesečne plače, zato še ni umrl.
tali?ni tom
18. 03. 2017 22.41
+1
madona,eu ni za navaden folk! eu je za izbrane in nadzor folka! evropska akcija policije,evropska akcija tega,onega! direktiva (ukaz) eu za to,ono! prepoved tega,onega! ne me basat! eu je popolni nadzor nad folkom in popolnoma nič drugega! mamo pa srečo da matilda ne pozna razlike med bogaatimi in revnimi! ko je čas,greš!
Janezek1a
19. 03. 2017 11.34
Malokdo v Sloveniji se zaveda, da je stvari treba reševati na najnižjem možnem nivoju. Če te določeno ravnanje soseda moti, stopiš do njega, ga prijazno pozdraviš in poveš kaj te moti ter ga prosiš, če to lahko uredi. Za to ni kriva EU niti Slovenija. In večina prepirljivcev bi najraje kar takoj tekla na evropsko sodišče ali pa vsaj na ustavno. Še vedno imam v spominu žensko iz Barja, ki je zmerjala gasilce, ker ji že cel dan niso prinesli škornjev... Mentaliteta te ženske je zelo prisotna pri mnogih komentarjih, ker "grda Evropa noče poskrbeti za mene reveža, ki že celo dopoldne mlatim po tipkovnici....."
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.48
+0
Nadaljujem pogovor od spodaj....Antirepresija....kaj meniš na primer o Kanadi in njihovem sistemu?
antirepresija
18. 03. 2017 19.57
+1
@izpolni: Zal ne poznam dovolj dobro njihovega sistema, da bi lahko komentiral. Bolj spremljam dogodke v EU. Verjetno mislis sistem integracije prislekov?
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.05
-2
Kanadčani sprejmejo vsako leto 250 tisoč prisljencev, med njimi tako begince kot ekonomske migrante. Večinoma sprejemajo ranjljive skupine, istospolno usmerjene, visoko izobražen kader, družine. Samske moške sprejemajo redko kot begunce. Vsi gredo skozi kar nekaj intervjujev preden dobijo vizum. A v Kanadi je prepovedana diskriminacija in celo grd govor na temo vere, rase, kulture, jezika in spolne usmerjenosti. Delodajalec dobi visoko kazen če samo vpraša po katerem od teh dejstev. Oni se predvsem fokusirajo na ekonomijo ne na ideologijo in prisegajo na filozoijo da vsi ljudje na svetu želimo dobro živet, in dokler nam to uspeva ni važno kaj nekdo dela v spalnici, koga moli, kaj ima na glavi ali kateri ejzik govori.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.10
+0
Vsak od beguncev ima svojo zgodbo, svojo motivacijo in vsakega je treba obravnavat posamzno, večrat preverit njohovo zgodbo in se premišljeno odločit ali lahko ostanej ali ne. To je moje mnenje.
antirepresija
18. 03. 2017 20.14
+2
izpolni: Ja vse lepo in prav, ampak tako kot si rekla, vsak ima svojo 'zgodbo' in velikokrat so to le zgodbe. Nekdo ,ki je prisel iz Afganistana in ti pove, da ga preganja drugo pleme ali pa talibani ... bos zelo tezko preveril ,ce je to res
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.23
+0
Se povsem strinjam s tabo. Zato pa je pomembno vzpostavit multinovojski sitem, kjer gredo skozi več krogov spraševanja in pol lahko vidimo, če njihova zgidba drži vodo. Seveda bodo vmes tudi taki, ki imajo slabe namene in bo zgidba še zmeraj držala vodo, ačloveštvo zaenkrat še ni perfektno ne glede na narodnost, religijo ali raso nikjer.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.25
+1
Morali bi se fokusirat na zgodbe kdo so ti ljudje in kaken je pri nas postopek sprejemanja. O tem pa novinarji bolj manlo poročajo. Kdo intervjuva begunce? Koliko krogov intervjujev? Koga od njih sprejmemo? Na podlagi katerih kvalifikacij? Mi pa poslušamo novice o stanovanjih, kjer bodo živeli.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.25
+2
Kdo bo odgovoren, ko bo kaj narobe? To so pomembna vprašanja, danes, ne ko bo kaj narobe.
thetech
18. 03. 2017 19.43
+20
Mene pa zanima, kje so mame, žene in otroci teh moških, ki so prišli v EU.. Kako lahko zagovarjate take reve.. Če bi v Sloveniji divjala vojna, rajši umrem s svojimi, kot pa da zbežim v drugo državo sam.. Nikoli ne bi zapustil hčera.. Nikoli! To počnejo reve..
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.49
-11
To je tvoje mnenje. In potem bi ti in tvoja družina umrli. Ali pa ti pobegneš, ker si najmočnejši in potem pošlješ po preostanek družine kasneje.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.49
-4
Sicer pa večinom bežijo fantje, ker jih ti brutalni skrajneži novačijo v svoje vrste.
thetech
18. 03. 2017 19.52
+3
Moje mnenje? Mislim, da večina, ki ima vsaj malo razuma razmišlja enako.. Res si naiven, da misliš, da bodo prišli še njihovi.. Kdaj?.. Tukaj so že dve leti...?!?? Verjetno ne veš, da so ženske dol manj vredne in da jim je praktično vseeno.. Poskrbeli so za lastno varnost, drugo pa jim je nepomembno..
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.56
+1
Ja, in če si ženska, v katerem svetu bi raje bila doli ali tukaj?
thetech
18. 03. 2017 19.56
+1
Tudi dekleta novačijo in sicer jih ograbljajo in prodajajo kot spolne sužnje.. Tudi otroke stare 10 let.. Torej?
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.07
-3
Res. Je. Imaš prav. Predstavljaj si, da ti živiš tam doli, ali pa da v Sloveniji nenadoma zavlada taka vojaška hunta. Bi ti bežal? Pa če si ženka ali moški?
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.08
+1
Vsak od teh begincev ima svojo motivacijo in svojo zgodbo. Treba jih je obravnavat enega po enega. Večkrat preverit njihove zgodbe, iskat luknje v alibiju, preden se jih naseli tukaj. Če niso kooperativni, poslat nazaj, če pa se izkaže,da so samo ljudje, ki si želijo varnejšega boljpega živlejnja. ok.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.26
-5
Smo kar daleč prišli zadnjih 500 let. Otroci ne delajo več v rudnikih, vsaj ne povsod po svetu, ženske so v nekaterih državah skoraj enakovredne moškim in v nekaterih državah imamo tekočo vodo, hrane na pretek in streho nad glavo. In potem se čudimo, da ljudje hočejo k nam.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.37
+2
Vau...dobivam minuse za napredek človeške družbe....hahaha
omega _v6
18. 03. 2017 18.55
+22
Čestitke Francoskim varnostnim organom za pravilno reakcijo rešili so zadevo brez sojenja seveda si terorist drugega ne zasluži!!
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.01
-18
Čestitke varnostnim organom, se strinjam....komentar o nezaslužnosti sojenja pa je barbarski po mojem mnenju si vsak zasluđi sojenje.
omega _v6
18. 03. 2017 19.04
+18
izpolni polje Tukaj se nikoli ne bom strinjal z tabo!! "Človek",ki je sposoben pobiti nedolžne ljudi tudi otroke si ne zasluži niti imena ČLOVEK kaj šele sojenje!!
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.09
-9
Sojenje si zasluži vsak. V civilizirani družbi. Dokler ti ni dokazano, da si kriv, si nedolžen. Za to potrebuješ sojenje. Kam pa pridemo če lahko vsak kar s prstom pokaže in ga pol ubijemo. Sojenje je nuja.
Mauzahecmauzares
18. 03. 2017 19.11
-3
sirski, avganistanski, iraski otroci so tudi otroci, ki jih pobijajo NATO bombe
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.20
-4
Res je. Žal. A pod Obamo so večino klasičnega bombardiranja začeli nadomeščat z droni, pri akterih je manj civilnih žrtev.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.21
-4
Glej, ne pravim, da je svet idealen. Ni. Ampak počasi lezemo v pravo smer zadnjih 500 let, ne?
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.22
-2
Smo kar daleč prišli zadnjih 500 let. Otroci ne delajo vel v rudnikih, vsaj ne povsod po svetu, ženske so v nekaterih državah enakovredne skoraj moškim in v nekaterih državah imamo tekočo vodo, hrane na pretek in streho nad glavo. In potem se čudimo, da ljudje hočejo k nam.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 18.44
-14
Predstavljajte si, da živite v Sloveniji, vaša babica pa se je rodila v Nemčiji, a vas Slovenci še danes dikriminirajo in tretirajo kot drugorazrednega državljana. Tak tretma je hitra pot k napetostim. V Franciji je še vnukom priseljencev iz 60ih let prepovedan vpis na elitne univerze. Zato so na dnu ekonomske lestvice in živijo v getih. Zato je zelo pomembno, kako bomo integrirali begunce, ki so pri nas.
tornadotex
18. 03. 2017 19.40
+3
Nikdar se ne bodo integrirali,to so pravi petokolonaši...še vedno se je to izkazalo za resnico....
antirepresija
18. 03. 2017 19.42
+17
HEHEHE. KAj si lahko se bolj naiven? Sem ti ze zadnjic povedal. Na Svedskem jih po rokah nosijo, vse jim v ta zadnjo stiscijo, samo da bi bili prisleki srecni. Pa je vedno vec get, vedno vec kriminala s strani prislekov, tudi 2. in 3. generacije. Zgleda v nasem solskem sistemu, ljudje res retardirajo. Ne ucijo nas vec logike, dobre stare grske logike. Poglej do kaksnih zakljuckov prihajas zgoraj. Meni bi bilo smesno, ce ne bi bilo zalostno. Zalostno je to, da ima taksen utopicni clovek, s taksnimi nelogicnimi zakljucki ,celo volilno pravico v nasi skupni dezeli. Zgoraj najprej natrosis nekaj neresnic, potem pa postavis na podlagi le-teh neko hipotezo. 1% je res to kar si povedal ,99% pa so vzroki drugje. V osnovi gre zato, da smo si prevec razlicni, da bi se lahko razumeli. In NE ni vedno problem samo v nas. Oni se nocejo druziti z nami, ker jih doma tako vzgojijo. Mi smo za globoko verne prisleke samo nicvredni neverniki. Mi smo za njih smeti, bankomat ,ki ga je potrebno izkoristiti (socialni sistem), ker smo pac tako naivni ,da jim damo kar zahtevajo. Tukaj ni nobene hvaleznosti pri 2. in 3. generaciji, ampak samo se zahteve in izsiljevanje. V arabskem svetu se posmehujejo humanitarnim organizacijam, tam je vse v druzini, zato tudi toliko otrok, da na stara leta poskrbijo zate. Na Zahodu pa naj mi delamo za njih in za njihove otroke, tako razmisljajo, zato pa nas molzejo. Nikdar se pa ne bodo prilagodili. Vec kot jih je ,vec zahtevajo. Saj pa se je enako zgodilo v skoraj vseh drzavah, kjer so se dovolj razplodili. Bezijo iz muslimanskih drzav, pred Islamom in pridejo na Zahod, kjer zahtevajo vec Islama. Islam ni sposoben razvoja, ker ne dovoli posamezniku razmisljati. ISlam je ostal v srednjem veku in drzave z Islamom, ki nimajo nafte, so skoraj vse v razsulu. Redki so tisti, ki se dejansko integrirajo. Ostali pa vsi v geta, kjer se pocutijo najbolj domace, torej najvec istomislecih. Kako pa se bodo integrirali, saj pa se NOCEJO, vedno poiscejo svoje, kar je logicno. Tudi ti,ce bi sel lahko cuzat socialo npr. v Savdsko Arabijo... pa bi bil tam slovenski geto, se bi tocno tja vselil in bi zelel obdrzati svojo kulturo, mar ne? Tako pac je. In mislis, da bi bilo avtohtonim prebivalcem to vsec, ce bi se na ta nacin naseljevali in 5x bolj razplojevali kot oni in zavzemali sosesko za sosesko, zraven pa zahtevali vedno vec pravic in svojih navad? Razumes to? Stekas? Pride do tebe? Da tako pac je in ne zato, ker jih kdorkoli zanicuje. Ko so narisali tiste neumne karikature, je protestiral ves Islamski svet, cervke so gorele, kri je tekla. Potem so karikaturiste POBILI. In kaj se je zgodilo potem? Si pricakoval protest Muslimanov, ker so zaradi bedastih karikatur njihovi pobili karikaturiste??? NAROBE si pricakoval. SE naprej so protestirali, ampak se vedno zato, da si nikdar vec ne bi kdo drznil narisati njihovega preroka v slabi luci. Torej pridejo sem ,uporabijo demokraticen intrument ,torej ljudski protest, na katerem zahtevajo prepoved svobode govora. A sledis? Gre?
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.44
+2
antirepresija....veliko stvari, ki si jih omenil, je resničnih.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.46
-2
Res so nekateri proti nam , proti našim vrednotam, hočejo nas ubit izkoreninit. Ja. Drži. Niso pa vsi taki. Vse kar jaz predlagam je, da ne pospločujemo in mečemo vseh v isti koš. Zločince obsodimo za njihova dejanje, tiste, ki niso kršili zakonov pa pustimo pri miru.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.47
-1
Antirepresija....kaj meniš na primer o Kanadi in njihovem sistemu?
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.47
+0
antirepresija
18. 03. 2017 19.52
+2
@izpolni: TO se strinjam, da posplosevanje se poslabsa zadevo. Torej poslabsa ze slabe odnose. Ampak jaz vedno sledim logiki ne pa utopiji. Npr. Nasi Romi. Enake vere kot ti prisleki iz B. Vzhoda in Afrike. Nikdar se niso integrirali, se strinjava? Res pa je ,da se tu in tam najde kaksen ,ki je OK. Ampak ,ce grema nazaj k statistiki. Koliko jih posteno dela in koliko se jih bavi z ilegalnimi posli, kriminalom itd? Statisticno gledano ogromno, ker pac poznam to problematiko. Spet statisticno gledano, ne hodijo radi v solo. Vecina jih je vpisanih v srednje sole zato, da dobijo otroski dodatek. Velika vecina ne placuje davkov, ker se ukvarjajo z ilegalnimi posli in njim je to vrednota. Ampak tako kot si rekel, ne moremo posplositi tega na vse. Ker poznam Rome, ki se tudi trudijo in zivijo precej integrirano. Ampak so redki. Zdaj pa mi pokazi Roma v Slovenji, ki je slavni kirurg ali pa znani odvetnik. Ali pa odlicen politik, ali pa KARKOLI, da bi lahko rekli, da zelo izstopa nad povprecje. Jaz se ga ne spomnim. A ni to zanimivo, glede na to, da imamo enake moznosti izobrazevanja?
antirepresija
18. 03. 2017 19.54
-1
@izpolni: ne poznam dovolj dobro sistema v Kanadi, da bi lahko komentiral. Vem, da na veliko odpirajo vrata prislekom iz tretjega sveta, ne vem pa kaksen sistem imajo ,zato boljse ,da o tem ne komentiram...
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 19.58
+0
Hvala za tvoje mnenje, antirepresija...Všeč mi je, da imaš širok polgled na zadevo. Kar se Romov tiče, je po mojem mnenju problem dosmrtno ugodje sociale kot jaz to imenujem. Pri nas imajo Romi socialno stanovanje in finančno podporo, zakaj bi delali. Če pa bi bila ta podpora omejena na recimo 5 let in stanovanje recimo na 3, pol bi imeli več iniciative, da gredo delat.
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.00
+1
Zato omenjam Kanado...ker pri njih je takole, kar se sociale tiče: če prejemaš socialno pomoč moraš vsak teden poravit 40 ur (polni delovnik) prostovoljenga dela (javne kuhinje, čiščenje javnih površin...). Če tega ne opravljaš, ne dobiš podpore. Podpora je minimalna in ne omogoča preživetja, socialna stanovanja niso ravno super za živet. Oboje poteče po nekaj letih, ker menijo, da se po nekaj letih vsak lahko postavi na noge. A pri njih ta sistem deluje ker imajo obilico služb.
antirepresija
18. 03. 2017 20.13
@izpolni: JA slisi se boljse ,kot to kar imamo mi tukaj. Ampak mislim, da kljub temu, to ne bi resilo tega problema ,ki se zdaj pojavlja v Evropi. Ce mene vprasas. Bo EU razpadel, slej kot prej. Ljudje so zelo nezadovljni z vsem tem kar se zadnje case dogaja in politika nima odgovora na to kako te zadeve urediti, razen cenzure. Vedno vec je cenzure. To je pa se bolj nevarno, ker v ljudeh vre in ko se bo dovolj nabralo, bo eksplodiralo.
Mauzahecmauzares
18. 03. 2017 20.25
-2
antirepresija kje si prezivel otrostvo v hisi na vasi ali kje v milijonski metropoli
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.34
+0
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.34
+0
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 20.36
+2
antirepresija....upam, da EU ne bo razpadel, ker je edino kar drži različne narodne in nacionalne interese skupaj v Evropi. Ne pozabi, EU je nastal, da se nikoli ne bi ponovila druga svetovna vojna, kajti v tej vojni in mnogih pred njo so se evropski narodi kar naprej klali med sabo. Šele po najbolj razdiralni vojni, ki jih je vse skoraj zradirala so smo se evropski narodi odločili raje sodelovat med seboj po ekonomski plati in ustanovili so EU. Zato je Eu zelo zelo poemmbna da obstane.
DAEMONIUM
18. 03. 2017 17.52
-5
Bravooooooo Johanson iz Norveške, nov svetovni rekord v poletih, 252 m!!!!
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 17.53
-3
Vauuuuu!!!! Noro! Kako so ti fantje sposobni letet tako daleč. Čestitke.
DAEMONIUM
18. 03. 2017 17.53
-5
Res noro, ta pa je dobesedno letel in letel
DAEMONIUM
18. 03. 2017 18.27
+0
wawww..Stefan Kraft Austria 253,5 m, nov svetovni rekord..v Vikersundu najlepši poleti vseh časov, padla dva svetovna rekorda.Zdaj pa gremo naprej šimfati rdeče-črno bando, ki nam greni življenje!
Nikiiy
18. 03. 2017 17.37
+2
Združena Lista že praznuje..
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 17.40
+3
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 17.35
-6
Vsaka vera, kot vsak narod ima v svojih vrstah morilce, a večina nas je poštenih miroljubnih ljudi.
flojdi
18. 03. 2017 17.32
+7
.zgleda, da so StariZnanci povsod najbolje Zaščitena svoja t
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 17.34
-4
DAEMONIUM
18. 03. 2017 17.31
+8
Žalostni dan za slovenski levi fašizem! Ne biti preveč slabe volje, takšnih "Francozov" ko po ideologiji multikultija in Soroša nastaja neka nova EU rasa, je v Franciji toliko da ima vsak francoski policist in vojak kar 10 takšnih "Francozov" za vratom, tako da le vedro poglejte v prihodnost ki bo za EU tako krvava, kot so jo vaši predniki naredili v jeseni 1945 v Sloveniji za katere so vsi ti džihadisti navadni šalabajzerji!
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 17.33
-5
Kaj hočeš povedat pravzaprav? Si samo pridigar konca sveta ali te zanima izboljšana prihodnost?
Brakedirt
18. 03. 2017 18.27
-1
beli fasizem je se slabsi,se dobro da je v manjsini.
prašek
18. 03. 2017 17.18
-4
Ker me najdražejša že priganja, pohitim umazat vodo in jo odpeljem na eno dobro večerjo ! Uživajte tovariši še naprej !
prašek
18. 03. 2017 17.19
-4
En prijazen pozdrav in prijetno noč želim tudi adminu !
izpolni polje vzdevek
18. 03. 2017 17.20
-8
Mauzahecmauzares
18. 03. 2017 18.25
+4