Tujina

Mislite, da je bilo pretekli teden vroče? Še veliko huje bo!

Potsdam, 16. 08. 2013 08.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Temperaturni rekordi bodo še padali. Do konca stoletja bodo marsikje najhladnejši poletni meseci toplejši od najtoplejših danes, napovedujejo znanstveniki. Vročinski valovi pa bodo že čez nekaj let prizadeli dvakrat večja območja kot zdaj.

Iskanje osvežitve bo vse bolj postajalo poletna dejavnost številka ena. In vse težje jo bomo našli.
Iskanje osvežitve bo vse bolj postajalo poletna dejavnost številka ena. In vse težje jo bomo našli. FOTO: Reuters

Opozorila, da je segrevanje ozračja resen problem, poslušamo že dolga leta, a čeprav spremembe že občutimo, si številni še vedno zatiskajo oči. Morda pa jih bodo streznila dognanja, do katerih so znanstveniki prišli s pomočjo novih računalniških modelov. Ugotovili so, da je veliko število ekstremnih vročinskih valov v zadnjem desetletju bolj zaskrbljujoče, kot so menili doslej.

Območja, ki jih bodo vročinski valovi prizadeli, se bodo do leta 2020 podvojila, do leta 2040 pa početverila, so v reviji Environmental Research Letters zapisali nemški in španski znanstveniki. Najbolj bodo na udaru tropski kraji, sledijo jim Sredozemlje, Bližnji vzhod, deli Zahodne Evrope, osrednja Azija in ZDA.

"V številnih regijah bodo do konca stoletja najhladnejši poletni meseci toplejši od najtoplejših danes," je dejal Dim Coumou z Inštituta za raziskovanje podnebja v Potsdamu. Po njegovih besedah se temu lahko izognemo le, če zmanjšamo izpuste ogljikovega dioksida v ozračje.

A ukrepati moramo takoj. Na dogajanje v naslednjih 30 letih, pravijo avtorji raziskave, namreč že ne moremo več vplivati. Več še bolj intenzivnih in geografsko bolj obsežnih vročinskih valov v prihodnosti je torej že dejstvo. Lahko pa danes poskrbimo za to, da se bo proces po treh desetletjih umiril in da se bodo temperature stabilizirale.

To se bo zgodilo, če bomo izpuste ogljikovega dioksida omejili. V nasprotnem primeru bomo do leta 2100 vročinske valove beležili že na 85 odstotkih kopnega, na 60 odstotkih pa bodo ekstremni. Kako se bodo dogodki razvijali po letu 2040, je torej odvisno od nas. 

"Zelo verjetno je, da se bo dolžina, pogostost in intenzivnost vročinskih valov na večini kopnega stopnjevala," je v lanskem poročilu zapisal Medvladni odbor o podnebnih spremembah (IPCC). Zdaj se je izkazalo, da je stanje bolj alarmantno, kot so menili.

Od začetka industrijske revolucije se je povprečna temperatura na našem planetu dvignila za 0,8 stopinje, v zadnjih 50 letih pa za pol stopinje.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (259)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kostruncek
17. 08. 2013 16.05
+1
kupim 2000 l kurilca...zima je blizu in ponoči me na terasi že rahlo mrazi
gulmor
17. 08. 2013 10.36
-1
Nas že pripravljajo na dolgo zimo...
528Hz
17. 08. 2013 10.03
+12
Toliko pišete okoli tega globalnega segrevanja , da bi pa pisali in malce raziskovali kaj se dogaja glede patentov, ki so okolju prijazni in jih ti požrešni lobiji pokupijo, samo, da lahko naprej svoje tržijo. O tem pa se nobeden ne zgane in začne pisat. Tukaj imate mediji veliko črno piko.
francl12
17. 08. 2013 10.01
-1
Ma ti znanstveniki samo nekaj bluzijo in strašijo. Na ta način dobijo lepe denarce od držav in fajn živijo z mešanjem megle!
acmilanpatinhhho
17. 08. 2013 09.22
+7
Ja največja krivca in prvi problem je zda in kitajska.Nočeta podpisat sporazuma kajto bi ti pomenilo propad gospodarstva ker spuščata največ ogljikovega dioksida.Ti dve državi bi morali začet investirat vsako leto nekaj v firme, da majo eko energijo.Drugi problem pa naj naredijo električne avte dostopne navadnim ljudem nevm za ceno med 14000 evrov pa do 18000 evrov ne pa od 30000 naprej pa še več.Te avte na bencin pa nafto naj nehajo delat pa bo pač rusija pa amerika gospodarsko precej padli so what? Bomo pa rešli planet in da bo lepo življenje za naslednje rodove, ne pa da bo to sodobno clovestvo v recimo 1960 pa do 2100 vse uničlo kar se je dalo in potem o sranje in prevroče.Če so naši predniki pazili, dajmo še mi in treba je uničit kapitalske interese zda in kitajske ki sta glavna krivca.In še za konec ko bo 50 stppinj veni in bo nevzdrzno pol pa bodo polno ukrepov naredli in vlagali, vendar bo ena ali dve generaciji ljudi zivelo zelo slabo.
tombabomba
17. 08. 2013 13.01
isse
17. 08. 2013 08.54
+5
mati Zemlja poskrbi za vse, tudi za to bo!
528Hz
17. 08. 2013 09.55
+1
johnymas
17. 08. 2013 06.37
+0
Veliko folka pelje vsemu temu kar piše in ker je tako, se ponavadi res kaj zgodi. Vse kar je za nas slabo jemljite z rezervo.
Balki30
17. 08. 2013 00.42
+17
Ne bluzite no.Višje temparature pomenijo hitrejše taljenje s pola in s tem več sladke vode v zalivski tok in potem se taobrne in cela evropa je pod ledom bojda.In potem se bomo smučal skor zastonj.Še prj se bo pa gladina morja vzdignila in bomo v celju meli pogled na morje in bistveno višje cene nepremičnin pa to.Tak da kr kurte zažigite pa še mene silte zravn hahah.....sj ne hecam se.......takoj nehite!!!!!!moji kužiki je že zdj vroč ejga!!!
aghr
16. 08. 2013 23.05
+6
Kake pa bojo zime? To ste pa pozabili omeniti.
SBR
16. 08. 2013 22.57
+22
bedarija...prihaja ledena doba. pa ne una iz risanke ampak tista taprava. malo preštudirajte zgodovino zemlje in njene cikle...
wolf100
16. 08. 2013 21.47
+14
da ne bojo teli znanstveniki čez 50 let ugotovili da nam spet grozi ledena doba
eiffel
16. 08. 2013 21.57
+1
Saj eno je povezano z drugim. Če se stali led, se ustavi zalivski tok, in mraz je tu.
ml3
16. 08. 2013 21.47
+9
pa sej je bilo pred parimi leti dosti hujse!!!! v slo je bilo 40 dni vec kot 35 stopinj, ste ze pozabili???? zdej iz tehle parih dni delate celo komedijo....omgggg
no.name.
16. 08. 2013 21.31
+41
Sodeč po naslovu sm misla da bo že jutr vroče in veliko huje kot prejšnič!
ping85
16. 08. 2013 21.48
+8
tudi jaz sem se že veselil, da še bodo vroči dopustniški dnevi
acmilanpatinhhho
17. 08. 2013 09.30
-3
Ja kmetje pa brez pridelkov za trgovine, razmisli malo hepa.n ali hrana kar sama od sebe pride v trgovino
anyssa
16. 08. 2013 21.14
-2
Mislim, da prav dobro vemo, kaj delamo narobe in zavestno onesnažujemo okolje. Pa zakaj to delamo, saj nam vendar niso všeč smeti na lastnem pragu?! Bomo metali k sosedu, bo potem lepše? Posamezniki onesnažujemo zaradi komforta, brezbrižnosti, ker se naša "ljubezen" do česarkoli konča, ko prestopimo domači prag. Veliki seveda onesnažujejo predvsem zaradi dobičkov. Uživajo pa potem s tem denarjem v neoskrunjeni naravi, saj si to lahko privoščijo. Vsi, ampak čisto vsi bi morali biti bolj odgovorni - takoj!
tombabomba
16. 08. 2013 20.31
+19
če že pogledam letošnje vreme rekordna zima, poletje pa po mojem mnenju zelo sveže, cel junij dež, julij komaj kaj od poletja, avgusta smo imeli en teden 40C, sedaj je pa že 1 teden po dnevi 25C ponoči pa 15C, zame to ni nobeno globalno segrevanje, kvečjemu ohlajanje saj imam iz otroštva spomine o res vročih in dolgih poletjih
zdrava.pamet
16. 08. 2013 20.38
+8
pred tridesetimi poletji je bil rekord, če je bilo 30 stopinj...pa pozimi je bil vsako leto sneg za smučanje in sankanje brez snežnih topov...a se še spomnite tovariši križaja in stenmarka...
mateja970
16. 08. 2013 21.41
@tombabomba se strinjam s tvojim komentarjem tudi jaz sem pogledala na debelo naslov sem mislila da bo že jutri vroče samo res ljudem nič ne paše če je mrzlo jamramo če je vroče jamramo ne vem kaj bi še !! no fajn pa je če so še noči tople da lahko veni malo posediš !!
Sokril
16. 08. 2013 20.18
+3
Se strinjam. Danes zvečer so NATO letala že začela z zapraševanjem.
tombabomba
16. 08. 2013 18.33
+6
global warming, kjotski protokol, agenda 21 so v resnici plan da se uniči gospodarstvo zahodnega sveta. če preberete kyoto protocol je to nek sklad v katerega zahodni svet vplačuje zelo velike vsote denarja, tam cca par % gdp, ker mi kao ful onesnažujemo, čeprav v resnici ne. ta denar je pa v celoti namenjen državam brics, kitajska, indija, rusija katere pa res onesnažujejo in pri tem nimajo nobenih omejitev, no notri eksaktno piše da se denar nameni za širitev industrije brics držav, agenda 21 pa tudi predvideva evropo in amerika POPOLNOMA BREZ INDUSTRIJE
tombabomba
16. 08. 2013 18.35
+3
če vprašate kitajca kaj je to globalno segrevanje o tem ne bo vedel nič, ker mu pač ni treba brati take plačane propagande kot je ta članek, tudi na kitajski televizije ne obstajajo "znanstveni" dokumentarci kako bomo z avtomobili uničili zemljo
frako
16. 08. 2013 18.56
+1
JA pa veš kaj delajo s tem gnarjem. Recimo kitajci gradijo thorijske reaktorje za elektriko, 100% varni nuklearni reaktorji ki delajo na thoriju radioaktivna snov ki seva alfa žarke katere koža ustavi, in drugi narodi mečejo to stran. Zakaj so se tko zmenil zato ker njihova gospodarstva rastejo in potrebujejo vedno več energije če gredo oni tko kt je šu zahodn svet s premogom in nafto na čelu 80% energije s fosilnih goriu, se človeštvo lahko poslovi roku parih let. PAč enostavno ko so pogruntal zakaj se gre pr globalnm segrevanju so rekl jah dejmo pa usi mnj co2 proizvajat in zmanjšat proizvedene kvote pa so kitajci rekl a zdej morjo bit pa naši ljudje revni k ste vi 100 let onsnaževal k smo se pa mi končno razvil do te dobe bote pa pipco zaprl al kaj ko vas so rekl vi zmanjšejte pa bo. (na število ljudi kitajci zlo mal onesnažujejo sam k jih je skor dve miljarde veliko po malm nanese da so prvi na svetu) tko da zarad tega so pršli do tega dogovora pač kitajci bodo mel dovol struje pa ne bodo tolk fosilnih goriu kuril kokr bi drgač mogl za tolk struje.
anyssa
16. 08. 2013 18.23
+6
Sem enkrat klicala na Kredarico za vremensko napoved. Rekli so mi, da z gotovostjo (če ne bo sprememb) lahko napovejo vreme le za 3 dni v naprej. Pa menda naj bi vedeli, kaj govorijo. Ti "pametni" znanstveniki pa ga napovedujejo za 2020. :)
tombabomba
16. 08. 2013 18.27
+4
oni pač napovedo to kar jim ukažejo, ti glede vremena lahko napoveš kar želiš ker se ga v resnici ne da napovedovati ( razen za 3 dni kot praviš) lahko samo predvidevamo, od tukaj potem tudi pridejo argumenti kot konsenz znastvenikov kar pomeni enako 0, mislim da se vsi znanstveniki strinjajo da je 5x5=25, glede ogrevanja ozračja se strinjajo sam tisti ki so zato plačani, in tukaj že vidimo da je "climate change" religija in ne znanost
anyssa
16. 08. 2013 18.44
-1
Itak - politika, vedno pa je zadaj denar (davki za okoljevarstvo, nova dražja tehnologija, podpora kvazi znanstvenikom, raziskave, ..., res teorije zarote) . Nekdo iz vesolja se nam pa smeji, narava pa se bo maščevala :) :(
frako
16. 08. 2013 18.49
-4
JAo se vid kok smo pametni, ti veš da za 20 let naprej napovejo nasplošno kakšno bo vrene, za 3 dni PA TOČNO KRAJ ČAS URA ČE JE TREBA.
anyssa
16. 08. 2013 18.56
+1
frako : so rekli in sem napisala - ČE NE BO SPREMEMB Si danes vstal z levo nogo, ali je tvoja rekla "ne, nič ne bo se..."?
frako
16. 08. 2013 19.00
+0
jah normal lahko se kje nad grčijo pojau anticiklon pa pač naši nimajo dovlj točnih podatkou s tistih krajou in bi "premaknil" vreme
roaddogg
16. 08. 2013 19.17
+1
Jaz napovedujem, da bo v nasledjih 100.000 letih ena ornk ledena doba.. Aja, pa jz nism znanstvenik.. ;)
frako
16. 08. 2013 19.27
+0
Uprašaj najhujši možn scenarij je da tko podremo vremenski sistem sveta da postanemo nova venera, kjer brez problema lohka rečeš da je zmešana topla greda kjer svinc pada kot dž.
anyssa
16. 08. 2013 19.34
PS : šlo je za vreme v Sloveniji ( če odmislimo butterfly efect )
roaddogg
16. 08. 2013 19.35
Najhujši je da nas jutr zadane asteroid in gre zemlja na pol...
anyssa
16. 08. 2013 19.40
Če bi bil dosti velik, ne bi bilo tako hudo, bi kar prešli v prah
roaddogg
16. 08. 2013 19.40
+1
V glavnem, da skrajšamo.. Tele napovedi so zelo abstraktne.. Čez 50 let teh znanstvenikov ne bo več. Za njihove napovedi ne bo odgovarjal nihče.. Danes jih zagotovo plačuje nekdo... Tle se zgodba zame konča..
zdrava.pamet
16. 08. 2013 20.32
+0
mi pa kar lepo živimo naprej po starem...a neda...saj naši otroci pa bodo plačali, kar se zdaj narobe dela...
roaddogg
16. 08. 2013 21.00
+1
65% znanstvenikov meni da ne delamo nič narobe.. Ne vem zakaj se nič o tem ne piše?
tombabomba
16. 08. 2013 18.15
+9
"V številnih regijah bodo do konca stoletja najhladnejši poletni meseci toplejši od najtoplejših danes," je dejal Dim Coumou z Inštituta za raziskovanje podnebja v Potsdamu. Po njegovih besedah se temu lahko izognemo le, če zmanjšamo izpuste ogljikovega dioksida v ozračje. TO NISO NOBENI ZNANSTVENIKI PAČ PA ŠARLATANI, KI NIMAJO POJMA NITI O OSNOVAH FIZIKE KAJ ŠELE O ZNANOSTI
frako
16. 08. 2013 18.19
+0
Ja seveda oni so šarlatani ker ti o fiziki veš 1000 x več kot oni dej mi povej zakaj praumo da je co2 toplogredni plin to vemo že 120 let sam razloži mi kako fizikalno to funkcionira ti fizik en.
tombabomba
16. 08. 2013 18.23
+6
fizikalno to funkcionira tako, da ko izbruhne recimo srednje velik vulkan se koncentracija co2 poveča tudi do 200%, čez nekaj časa se level co2 spet spusti nazaj na prejšno raven, ker ga okolje absorbira, če ne veš rastilne potrebujejo co2 v velikih količinah in ga ne more biti preveč. nivo co2 je trenutno na zemlji najnižji odkar ga merimo
anyssa
16. 08. 2013 18.25
+0
frako, pa kaj se ti danes nameravaš z vsemi skregati in misliš, da si najbolj pameten? Saj menda vsak sme razmišljati po svoje. Aja, mlada luna, pa imaš probleme s plimovanjem v telesu. :)
frako
16. 08. 2013 18.43
+3
Ti pomagam fizik en leta 1861 je john tylor pogruntou vsako telo ki ima temperaturo nad absolutno ničlo oddaja toploto v specifični valovni dolžini odvisni od temperature objekta. Sonce oddaja prot nam toploto na veliko krajši valovni dolžini kot 4 nm, met tem ko zemlja oddaja to toploto na daljči valovni dolžini ker je pač hladenjša od sonca. 20 let kasneje so pogruntal da nekatere stvar kot so recimo Co2 "spustijo" krajše valovne dolžine toplote mimo recimo to ki prihaja od sonce med tem ko sprejmejo dalše valovne dolžine to energijo ali oddajo naprej oz nazaj prot zemlji. V zadnjih 100 letih smo povečal koncentracijo Co2 v ozračju iz 300 partiklou na miljon na 400 partiklu na miljon. kar je pač melo posledico da se je zemlja segrela. Ampak zdej smo naletel na mau večji problem segreto ozračje lahko v sebi drži več vlage ki je v tej obliki tudi toplogredni plin kar še dalje segreva našo zemljo, naše segrevanje ozračja je tudi razlog zakej je bla letos grenlandija privč brez snega močno povečala barvni odtenek rjavega in zmanjšala odtenek belega na zemlji kar je povzročilo večjo absorbcijo toplote pač osnovna fizika fizik en, sam pazi nismo še končal prej je veliko večino odvečnega co2 absorbiralo rastljinstvo sam izsekujemo pragozdove tko da ne morjo tega počet več, ne nismo še končal morje tud absorbira co2 ne nasiči se ker mikroorganizmi uporabljajo ta co2 da si zgradijo svoje školjke in exoskelete sam problem je ker zaradi povečane količine co2 v morju ta počasi postaja kisel kmalu bo topil njihove školjke in exoskelete in ne bo nobenga mehanizma ki bi ustavil nasičenost morja s co2 kar bi preprečilo da bi nadaljevalo s absorbcijo co2 s ozračja. Ne nismo še končal ruska tundra se topi zakaj bi nas to zanimal si misliš bo usaj nov plac kjer bomo gojil hrano, na žalost ne pod tem večnim ledom tundre se skriva ogromno metana 30 x hujši od co2 plus ogromne količine co2, jst doskrat pravm da je itak že prepozno za nas in to je edn od razlogou tundra se že topi kmal bomo lahko čist nehal kurit fosilna goriva sam bo dovol toplogrednih plinou uhajal s tundre da se bo globalno segrevanje nadaljevalo.
frako
16. 08. 2013 18.48
+2
LOL se spomniš islandijskega vulkana par let nazaj ko pou evrope in amerike ni smel lett za kkšn tedn, no ta vulkan je izbruhnil ogromno Co2 v ozračje sam takrat se koncentracija ni kej bistveno povečala veš zakaj ZATO K NISMO SMEL LETT več co2 so vsi avioni povzročl kokr tist vulkan tko da na ti kle men balinat.
anyssa
16. 08. 2013 19.00
+0
glej, vsak mora začeti pri sebi : varovati tudi okolje Kaj pa tvoja negativna energija - misliš da ogreva ozračje, ali ga ohlaja? Tebe očitno kuri.
frako
16. 08. 2013 19.03
+2
LOL ja moja negativna energija jezi čarovnika na nebu ki zarad svoje jeze s svojo čarobno palco naganja nevidnega zmaja da segreva ozračje. Znanstven članek je prosm ne mi o negativnih magičnih energijah. p.s. če pa misliš negativna energija kot da sm pesimističn pa sorčy nism pesimist sm realist vse kar sm povedal je res in preverljivo, sam k folk neče prevert da bi na lastne oči spoznal. Trenutno smo kot žive žabe v loncu na šporhetu če zlo počas dodajaš temperaturo niti ne opazjo kdaj so skuhane. Mogoče bote do končno spoznal ko zarad suš ne boste mel nč za jest sam takrat bo prepozno prepozno je po mojm že danes.
roaddogg
16. 08. 2013 19.15
+2
Če je res CO2 taka štala kot pravijo, potem bi komot teh 50% s katerimi so obdavčena pogonska goriva vlagali v razvoj " CO2" absorbatorjev ali zelene energije... Ampak sploh ni volja, važno je, da se kasira.. Po moje je zmanjšanje porabe pogonskih goriv s strani države prej nezaželeno...
frako
16. 08. 2013 19.23
+1
Nezaželeno je s strani fosilnega lobija NAJBOLJ PROFITNA INDUSTRIJA NA SVETU. A misleš da če si lahko en šejk prvošči ladjo za pou miljarde pa jo ma sam za gledat parkerano ne bo reskerou kej več gnarja za lobirat kontra realnosti. Nemu je trenutno stanje ko smo odvisni od njegove nafte idealno noče da se spremeni. Pol maš še celotne ZDA ki majo dolar vezan na nafto pač surovo nafto lahko kupuješ samo s dolarji njim tud ni u interesu da bi bi nafta postala ničvredna. Na drugi strani so pa znanstveniki s svojimi mizarnimi plačami. Lohka še tak trdo delajo da dokažejo use do pikice natančno ko pa en vloži pou miljarde in reklamira kak se motjo, kak hočjo gnar, in kak je use u najlepšm redu pa bi blo boljš če bi še več nafte lohka spumpal vn.....
roaddogg
16. 08. 2013 19.28
+1
75% znanstvenikov verjame v druge 4 modele, od katerih noben ne interpretira globalnega segrevanja kot resne grožnje... Zanimivo...
roaddogg
16. 08. 2013 19.28
+1
Ja pa kdo odloča o energetiki države... naša vlada ali en šejk 5000 km stran od nas? :) .... Če že misliš omenjat naftaške lobije potem raje omeni familijo Rockefeller in zahodne naftaške multinacionalke BP, Royal Dutch Shell, Petrobras... itd...
anyssa
16. 08. 2013 19.32
+1
Pa smo prišli do bistva: DENAR Tega boga častijo ne glede na vse, kar smo danes rekli in prav briga jih, če bodo naši otroci imeli zrak za dihanje. Pomemben je le njihov EGO oz. polna rit za čas njihovega življenja, drugi pa se bodo že znašli, če se bodo. Teh ne zanimajo niti lastni otroci, ko njih ne bo več. ( No, da ne bo protestov - niso vsi bogataši taki.)
frako
16. 08. 2013 19.40
+0
U sloveniji o tem odloča gradbeni lobij ker je boljš če postaujo en nou reaktor za miljardo eurou pa pou kokr pa 2000 vetrnic za ene 100 miljonou maximalno.
frako
16. 08. 2013 19.50
+1
Jah denar je sveta vladar pač kapitalizm a ni fino ko razni šejki prodajajo nafto majo gnarja da ne vejo kam s njim DOBESEDNO, narod pa strada. Pač svetovni sistem je tak več maš več veljaš če maš ogromn se niti ne zmeniš za tiste ki majo glede na tebe nič. Lej mislš da amerikanci gradijo zid na mehiški meji zarad tega ker majo preveč imigrantou s tam trenutna imigracija je neto 0. Gradijo ga ker vejo da bo mehiki kmal zmankal vode prvič za to ker eno lgauno reko oni prej počrpajo da je dovlj vode za hrano ki jo proizvajajo drugo pa ker mehiko ni skrbel za vodne vire. Mislš da ameriška ima ameriška fema prpaulenih plasitičnih krst za pou njihove populacije kr tko k majo preveč gnarja. Vejo da ko bo suša udarla ameriška hranilna industrija ki trenutno izvaža rrecimo 30% svetovnega žita ne bo imela dovl hrane da bi lastn narod nafutrala. ...... Valde po svetu se prpraulajo no pr nas se ne k naši ne predvidevajo za dlje kot leto v prihodnost je za njih prezahtevno.
hansola
16. 08. 2013 20.29
+2
roaddogg, to si ti iz riti potegnil 75% znanstvenikov ali boš trditev podkrepil z kakim linkom do kredibilne strani?
roaddogg
16. 08. 2013 22.43
Linkov kot veš se na tej strani ne da limat... V googla vpiši " how many scientist disagree with global warmig"...Klikni na link iz časopisa FORBES
Ifigenija2
16. 08. 2013 17.56
+10
Kje pa piše,da je takšna oblike zemlje,kot jo sedaj poznamo,dokončna?Oblikuje se že milijone let in spreminja in to tudi sodi v ta proces,mi pa smo zgolj potniki v tem času in tem planetu...lahko pa se seveda ta čas kulturno obnašamo