Tujina

Fotografije 19-letnice in njenega plena so požele zgražanje po vsem svetu

Austin, 03. 07. 2014 09.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

19-letna Kendall Jones iz Teksasa je razburila svetovno javnost s fotografijami na Facebooku, na katerih pozira ob svojih lovskih trofejah, med katerimi so tudi lev, leopard, slon in nosorog. Svetlolaska se brani, da je njen lov prispevek k ohranjanju narave.

Na Kendall Jones se je zaradi te in podobnih fotografij vsul plaz kritik.
Na Kendall Jones se je zaradi te in podobnih fotografij vsul plaz kritik. FOTO: Facebook

19-letna študentka na tehnični univerzi v Teksasu Kendall Jones je razburila svetovno javnost s fotografijami na Facebooku, na katerih pozira ob svojih lovskih trofejah. Med uplenjenimi živalmi so tudi lev, antilopa, leopard, povodni konj, zebra, slon in tudi ogrožena vrsta nosoroga.

Organizacije za zaščito živali so že sprožile peticije, češ naj umaknejo njeno stran na Facebooku in da se ji prepove vstop v Afriko. Fotografije so požele podobne negativne kritike, kot jih je nedavno prejela ameriška televizijska voditeljica Melissa Bachman, ki se je prav tako ovekovečila z ubitim levom in drugimi živalmi v Južni Afriki.

Jonesova se brani, da je njen lov pravzaprav prispevek k ohranjanju narave in boju proti divjim lovcem, saj mora za lovske safari izlete odšteti kar nekaj denarja. Prav tako na Facebooku objavlja fotografije in posnetke, kako sodeluje pri veterinarskih pregledih divjih živali.

Za tega nosoroga Jonesova pravi, da ni bil mrtev, ampak le uspavan, da so ga lahko pregledali. Ker gre za ogroženo vrsto, je med ljubitelji živali namreč zavrelo.
Za tega nosoroga Jonesova pravi, da ni bil mrtev, ampak le uspavan, da so ga lahko pregledali. Ker gre za ogroženo vrsto, je med ljubitelji živali namreč zavrelo. FOTO: Facebook

Prvega belega nosoroga je Jonesova ubila pri 13, ko je drugič odpotovala v Afriko. Ob fotografijah z živalmi 19-letnica pojasnjuje, da nekatere niti niso mrtve, ampak le uspavane, da jih lahko pregledajo. Za takšno je označila tudi fotografijo ogroženega nosoroga, ki je med ljubitelji živali dvignila še posebej veliko prahu. Zagovarja se, da se z lovom ohranja stabilno število populacije v naravi.

Nekateri mlado svetlolaso navijačico označujejo kot ''pokvarjeno'' in ''izprijeno'', ker ubija živali in se s tem še pohvali na svetovnem spletu. Vsi pa seveda ne delijo tega mnenja. Njena stran na Facebooku ima več kot 240.000 všečkov, prav tako so pod njenimi objavami tudi pozitivni komentarji.

Z lovom v Afriki je Jonesova začela že pri 13. letih.
Z lovom v Afriki je Jonesova začela že pri 13. letih. FOTO: Facebook
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (254)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kim llsung
04. 07. 2014 08.43
+0
Komentarji so smesni,vsi veselo obosojate,prvo poglejte na svoj kroznik,ce smo ze realni je ona dosti manj kruta,kot pa vi,ona ubije in basta....vas obrok se pa mesece muci v klavnici,da ga vi veselo pojeste...kakršnokoli obsojanje je smesno in dvolicno.....
lunica78
04. 07. 2014 08.50
+1
Saj vem, da me bojo brisal, zlo zanimiv članek na Gurdianu: Is this all humans are? Diminutive monsters of death and destruction?
Aur0ra
04. 07. 2014 18.17
+2
Ja, z razliko od tega , da to kar mi jemo, niso zivali ki izbirajo. Kar seveda ni opravicilo da jih pobijamo in jemo. (O tej zadevi bi se dalo razpravljat ure in ure... stvar ne podpiram in sem za da se stevilo reje in pobijanja zivali za hrano zmansja...) No, upam da punci stopi pamet v glavo, pa se bori res za tisto kar je nekaj vredno , in to ne s pobijanjem zivali.
heraldica
13. 07. 2014 16.00
Tu je pa ena zelo velika razlika veš. Te živali, ki jih imamo mi za prehrano niso ogrožene in niso na robu izumrtja. Toliko za inf. Sem pa istega mnenja kot Schwalbe da bi se moralo zmajnšatii število živali za rejo oz. živali ki so namenjene za prehrano, ker tolko kot pa se zdaj poje mesa... Je oa čisto pretiravanje
moje skromno mnenje
04. 07. 2014 02.41
+4
Torej, po tem ko sem si ogledala njen Facebook profil in si prebrala nekaj komentarjev, se mi zdi, da se punco morda res malo preveč napada, a zagovarjati pa je tudi ni ravno treba. Človek naj bi imel neko stopnjo humanosti, kar po mojem mnenju pomeni tudi, da se ne ubija kar tako, za zabavo. Saj nihče ne zahteva, da bi bili vsi ljudje vegetarijanci, in vse lepo in prav je tudi, če sodeluje z veterinarji pri uspavanju kakšne večje živali za kakšne preiskave, ampak kaj pa je namen tega, da ubije leva ali geparda? Dvomim, da ga bo pojedla; tak hobi je ravno toliko sadističen kot bi bil hobi iskanja polžev na travnikih le zato, da jih poteptaš, vendar ljudje tega ne dojemajo tako, ker se za tovrsten lov tudi nekaj plača in se morda zato zdi nekaterim "kul", ker je to pač aktivnost bogatih. Še bolj žalostno pa je, da takšne stvari objavlja na Facebooku in s tem nekako promovira to kulturo poveličevanja lova na eksotične živali. Če res uživa v lovu samem, če je fora res samo v tem, naj gre raje v kak gozd in ustreli kakšnega zajca - bo veliko ceneje, pa še spekla in pojedla ga bo, ne pa da se bo samo slikala z njim za Facebook.
taav
04. 07. 2014 09.57
+0
Nihče ni prisiljen gledat njenih slik. Ako se ti fotke gabijo, je rešitev dokaj enostavna. Ne ogleduj si njenega FB profila. Kar se pa samega lova v Afriki tiče,te pa ne razumem najbolje. Očitno je problem zgolj v temu, da si dekle pač tak "luksuz" lahko privošči. In ja, vsak lovec uživa v lovu . Očitno bi ta užitek morali zanikati in skrivati, pa bi bili vsi zadovoljni.
Misija1
03. 07. 2014 23.18
+3
Teksas pac :) kratko in jedrnato.
Mladi? Plasto
04. 07. 2014 02.58
+0
Tasi76
03. 07. 2014 20.36
-18
Pogumna punca, ni kaj. Pač uživa v tem hobiju.
Budjola
03. 07. 2014 20.54
+2
ja morš bit pa res pogumn da na 200m pošlješ težki kaliber živali ki ne pričakuje v glavo.
Misija1
03. 07. 2014 23.19
+1
snowfly007
03. 07. 2014 20.35
+0
Preden sploh kdo še vrže kak komentar na ta članek, naj obišče stran gospodične zgoraj na facebooku, malo pregleda njeno stran in potem komentira. Kajti čustveni izpadi kot so:'' kako je to grozno (napisano že vsaj 50x), jest bi kr njo ubiu (tut ene 10x), peljejo samo v še večjo nevednost. Resno ljudje, začnite malo raziskovat, ne pa zaradi 5-ih thumbs up, rečt enga on naštetih.
Mladi? Plasto
04. 07. 2014 02.56
-1
ti mudel a podpiraš pobijanje za šport????? ...... zgleda da si že tolk stopljen s kavčem ,da še nikoli nisi slišal ,da je meso predatorjev za človeka praktično škodljivo zato na naših menijih ni volkov risov levov tigrov gepardov panterjev pum itd. mi se prehranjujemo s kravicami ovcami kurami kozicami ,ker so to rastlinojede živali ,ki se prehranjujejo izključno z rastlinami !!!! ...... KO SO ZAČELI KRAVE PITATI z hrano,ki ji je bilo primešan dodatek za boljšo rast iz kravjih ostankov (torej njih samih) se je pojavila creutzfield jakobova bolezen - bolezen norih krav !!!!!!! ...... potem so to prakso seveda opustili in zato ti danes še vedno lah ješ govejo župco - drgač je ne bi !!!!! ....... Afriški staroselci levov NIKOLI niso lovili za hrano !!!!!!!! ....... v določenih plemenih je bil lov na leva nek obred moškosti in prehoda iz najstnika v pravega moškega.Na lov so odšli bosi oboroženi z sulicami (morda tudi loki) .......TO DA SE PA LAH VSAKA BOGATEJŠA SMRKLJA PODA NA ZABAVEN LOVSKI POHOD Z KALIBROM 12mm PA VSEKAKOR NI NOBEN DOSEŽEK , TEMVEČ JE LE ISKANJE POZORNOSTI (,ki je očitno ni dobila od očija!!!) IN POPULARNOSTI MED VRSTINIKI ,KO POČNE NEKAJ NEVSAKDANJEGA (za večino populacije) ........ meni osebno in še marsikomu drugemu se to zdi neverjetno neumno , izkrivljeno in vredno vsakega obsojanja !!!
taav
04. 07. 2014 10.16
+1
Meso karnivorov ni nič škodljivo, je kvečjemu bolj nevarno kar se določenih bolezni tiče. Dobiš še tudi v SLO medveda na krožnik. Meni osebno pa je izkrivljena predstava ljudi, ki bi v svojih prizadevanjih za humanost do živali divjad raje zaprli v obore ter jih pitali s kontracepcijo, kot pa dopuščali lov. In kaj točno je pobijanje za šport? To, da lovec v skladu z zakonodajo in etiko upleni žival brez nepotrebnih muk? Ali to, da pri lovu istočasno tudi uživa in si to celo drzne povedati na glas?
Lovetake(24.nejasnosti.com)
03. 07. 2014 20.00
+8
sem bil pred leti na safariju,se vozimo s temi njihovimi đipi po tistih poteh,s sabo imamo seveda fotoaparate in pa puške(za primer napada živali seveda)..in vidimo neke pajace, ki nastavljajo pasti in pa obenem imajo ujeto malo gazelo,ki komaj še brca...ugasnemo đip,vsi gremo razjajeni proti tem beedakom,5 jeznih ljubiteljev narave in živali...lahko samo povem,da je gazela za 15 minut že tekla po travi,krivolovci pa upam da so poznali dobrega zobozdravnika...in če bi vsi delali tako,bi jih bilo manj.
snowfly007
03. 07. 2014 20.15
+2
threep
03. 07. 2014 19.54
+11
nej proba brez pištol
spletni Kritik
03. 07. 2014 19.53
+7
To so farme, ki redijo živali za lov. Meso ne gre v nič. Sedaj naj mi pa prosim nekdo razloži kaj je bolj "human način ubijanja". Žival, ki nič hudega sluteč urme na paši ali govedo, ki čaka v vrsti za zakol oz. piščanci na tekočem traku... ...no ja čevapčiči so ql in te stvari nas ne zanimajo :)
snowfly007
03. 07. 2014 20.16
+1
No zgleda da so še pametni ljudje na tem svet.
valhall
03. 07. 2014 19.51
+2
en čist mim uprašanje za vse vegane in borce za živali. kaj vi naredite s klopom oz s komarjem ko vam ta pije kri?
Budjola
03. 07. 2014 21.51
+2
valhall
04. 07. 2014 06.20
+0
samo zanima me. ubijete ga mislim da ne ker tega vi ne delate. tko da lepo prosim za odgovor
lunica78
04. 07. 2014 07.38
+2
Ah ja, kaj Lev punci v Texaxu pije kri? Prosim lepo...svet ni črnobel vmes je še en kup drugih barv. Prav vsaka replika na nekoga tukaj gor, ki ne zagovarja tega početja je obtoževanje na neko hinavščino, ki pa največkrat sploh ni primerljiva.
taav
04. 07. 2014 10.31
+1
Seveda je en kup drugih barv vmes. Fajn bi bilo, če bi jih videla tudi ti. Fajn bi tudi bilo, če bi razumela, da je konec dneva življenje pač življenje. Bodisi leva, krta, voluharja, komarja, krave, prašiča, ovce, nosoroga. Zgovarjanje na kompleksnost živčnega sistema in inteligenco živali trezne presoje ne vzdrži, saj je umiranje leva na slikah povsem primerljivo z umiranjem komarja, ko ga razmažeš na steni. In ker smo ljudje nagonsko bolj privrženi živalim, k so nam luštkane - kosmate (srnica), z varne razdalje pa tudi nevarnim karizmatičnim zverem (medved, lev), se ti komar ne smili, levček pa pač ja. In da obtoževanje lovcev z morilci, sadisti, psihopati zahteva določeno doslednost in neoporečnost tudi s tvoje strani. V nasprotnem primeru je pač to zgolj hinavščina.
lunica78
04. 07. 2014 10.55
Sva pač na različnih bregovih in se ne bova nikoli strinjala. Drž se. :)
masai mara
03. 07. 2014 19.49
+1
Ženska je totalno zabluzila..samo še vprašanje časa je kdaj se bo pod njenimi nogami znašel človek..sramota
Budjola
03. 07. 2014 21.52
+2
drimtim
03. 07. 2014 19.43
+5
razvajena deklina ki ne ve kaj bi si še omislila-sramota človeštva da to dopušča
A.C.M
03. 07. 2014 19.15
-8
To da se slika z mrtvimi živalmi je res nepotrebno. v spodnjih komentrajih me je zmotilo to, da so nekateri pisali, da naj se punca spopade z levom z golimi rokami... Levje glavno orožje je moč in hitrost. Človekovo pa pamet. Zaradi tega je človek na vrhu prehranjevalne verige in bo za boj seveda uporabil puško!
asdfghjklqwertz
03. 07. 2014 19.17
+13
Čemu bi se kdo mogel boriti proti levu? Kaj je lev komu naredil?
snowfly007
03. 07. 2014 19.28
-3
No tle se strinjam delno s tabo A.C.M, ampak glej to tako. Ona s tem širi legalni lov, s katerim bi verjetno vzpodbudila tudi druge lovce, da če že nekaj jemljejo, da vrnejo tudi nazaj nekaj. To so jest predstvaljam, mogoče je res mogoče ne, samo iz njene strani in njenih komentarjev mi ne deluje da to dela samo iz užitka. Ja Ne moreš, to boš pa mogu vprašat divje lovce k so te živali spravili na rob izumrtja.
t555
03. 07. 2014 19.45
+2
na prilika zate in tebi podobnim.Snowly: ali lahko objasniš, kako punca ne ubija iz užitka, če hodi iz Amerike ubijat v AFriko? Ali Afričani ne znajo? Super poslov
dannyer
03. 07. 2014 20.01
+3
prvič to je egoizem . človek ni na vrhu ampak bakterije ,virusi , so na vrhu .
snowfly007
03. 07. 2014 20.17
+1
Nisem rekel da ne gre iz užitka, ampak da to skupaj naredi s koristnim.
RED_line
03. 07. 2014 19.09
+3
za se zjokat!
LOS - T
03. 07. 2014 17.22
+10
snowfly007, pišeš same neumnosti...kaj ima iz užitka ubit nosorog ali afriški bivol z mojo prehrano in prehrano te češplje s puško ali kaj ima iz užitka ubita žival s čimerkoli na tem svetu, razen s tvojo zadovoljnostjo kot vidim, in drugo, tvoji komentarji so nekaj najbolj nelogičnega in samozagledanega kar sem jih prebral v zadnjem letu...edino JJ te prekaša...
snowfly007
03. 07. 2014 17.39
-7
Še enkrat ti bom napisu, poglej njeno stran pol pa komentirej. No en k me hoče demantirat. Sprejmem izziv. Kje vidiš kaj nelogičnega?
snowfly007
03. 07. 2014 17.54
-7
Aja pa kje ti lahko razbereš samozagledan me še zanima?
Vojanov
03. 07. 2014 17.10
+28
V kolikor kdo ubija za prezivetje razumem . Kdor pa to dela iz veselja pa ima bolan um in je zrel za zaprt oddelek. Vprasanje za "sportnike" a bi se zgrazali ce bi se slikala z ulovljenim homo sapiensom?
snowfly007
03. 07. 2014 17.43
-11
Kaj pa ma športnik in uloveljenim homo sapiensom, žal ne vidim povezave. Ona ne dela tega samo iz veselja. Združuje več elementov, pomoč parku z denarjem, hrana za lokalce pa še kej bi se najdl. Eno vprašanje zate. Ali bi ubil enega človeka da preživi 5000 drugih? Preden odgovoriš ne in se razglasiš za svetnika dobr premisl.
t555
03. 07. 2014 18.16
+1
Kako je pa snofly izračunal koliko je treba ubijati?
snowfly007
03. 07. 2014 18.44
-3
Kaj pa misliš da lovci počnejo izven sezone lova? Ja rekel boš pijejo, ja tut, kdo pa ne. Vodijo evidenco o živalskih vrstah in o njeni populaciji v okolišu, ki ga pokrivajo.
t555
03. 07. 2014 19.29
-1
Ubijajo ne glede na sezono, pijejo pa tudi. Evidence pa res delajo pozimi, ko je vreme neprimerno za ubijanje.
snowfly007
03. 07. 2014 20.18
-2
No to pač ni res. Ja glej čez leto morjo naredit tako odstrel. Imajo pa še zmeraj določena od kdaj do kdaj. Tako, da še ena iz tvojega drevesa modrosti t555.
T3
03. 07. 2014 17.02
+10
snowfly007:komentarje že pišeš cel dan in pametuješ,raje se spravi delat!!!
snowfly007
03. 07. 2014 17.40
-5
missy29
03. 07. 2014 18.07
+3
Mislim,da je snowfly007 zagrižen lovec in ker ga verjetno peče slaba vest se čuti odgovornega zagovarjati vsak komentar ob katerem se počuti ogroženega!!!
snowfly007
03. 07. 2014 18.45
-4
Ne nisem lovec, ne podpiram takega lova kot ga izvaja ta gospodična, ga pa tudi ne kritiziram, ker pač vidim tudi dobro, ne pa tako kot vsi vi pesimisti, ki vidite vedno samo slabo. Ni vse črno in belo, so tudi odtenki.
itiswhatitis
03. 07. 2014 16.36
+12
pfffft... bogataši...
t555
03. 07. 2014 16.04
+17
Najbolj so zanimivi komentarji ponosnega lovca. Kadarkoli namreč je govora o sranju, ki ga povzročajo lovci z njihovo logiko on naravovarstvu, se oglaša s teorijami o prepotrebnem ubijanju živali. Lovci so dvoličneži ne glede na to, ali so v Afriki ali pri nas. Streljajo kar si sami določijo kot potrebno za ohranitev ravnovesja, to argumentirajo s planom odstrela in nato ubijejo kar pač pride pred cev in je v dometu. Če je po planu plača pijačo, če pa ni pa isto.
snowfly007
03. 07. 2014 16.36
-9
Se prav s tvojim komentarjem samo potrjuješ, da ne veš zakaj se gre. Jasno.
snowfly007
03. 07. 2014 17.53
-5
Samo tako da te malo podučim. Lovci imajo plan živali koliko jih je njihovo gibanje in podobne statistike. Vsako leto je pač nek prirast, katerega morajo držat v normalah, da se ne razširijo preveč. Tako, da oni točno vejo koliko morajo odstrelit in ZAKAJ morajo. Se boste verjetn vprašal zakaj. Lahk povem par posledic. V to bom vključil tudi plenilce. Množično uničevanje pridelka, ubijanje kmečkih živali, več nevarnosti po gozdovih, večja razšesnot raznih živalskih bolezni itd. Če pa boste na tole odgovoril, pa kaj pol. Ja pol pa takoj prodejte kar mate če živite na podeželju in pojdite v mesta in nikoli ne smete pridit ven. Ker če pridete ven potem hodite po teritoriju od živali in jih s tem posledično odženete na druge teritorije kjer pa veljajo pravila živali. Najmočnejši preživi. Tudi živali se pobijajo med sabo.
t555
03. 07. 2014 18.19
+4
Edino, kar me je v gozdu strah je pijan lovec z LADO NIVO, ker imam Fiat Pando.
snowfly007
03. 07. 2014 18.46
-2
No pol se pa sprehod po kočevskem gozdu, sredi sezone parjenja medvedov. Pa tko prespi za kak teden sredi gozda v šotoru.
t555
03. 07. 2014 19.31
+1
Sem že, in to brez orožja in ne na 4 m visoki preži kot hrabri lovci.
snowfly007
03. 07. 2014 20.20
+0
Glej več kot na besedo ti pač ne morem verjet. Če lažeš, da mene demantiraš prou, jest ti tle nč ne morm. Bom ti pač reku svaka čast, da si preživu.
provocateur
03. 07. 2014 15.30
+17
Seveda, s puško nekje na drevesu ali pa na skali z vsemi pripomočki in daljnogledi ... Dajmo punca, brez vsega! Me zanima ja ... HA!
snowfly007
03. 07. 2014 16.34
-14
Me zanima če ti svoje meso ujameš pa sam zakolješ. Pa svojo zelenjavo sam pridelaš pa na roke vn koplješ. Dej mal razmišljej preden klanfe trosš.
Loyze 007
03. 07. 2014 16.48
+8
Nekaj je ubijat zaradi hrane, drugo je ubijat iz užitka.
snowfly007
03. 07. 2014 17.37
-4
Pa kdo je reku da ubija za užitek. Poglej njeno stran preden klanfe naprej troste.
snowfly007
03. 07. 2014 18.00
+1
Se bom popravu, kdo je reku, da ima samo užitek od tega.
provocateur
03. 07. 2014 19.44
-1
snowfly007, pred enim letom sem prešalta na veganstvo, doma imam pa njivo IN vrt. Upam, da si še tukaj, ko to bereš. Te povabim na obisk, če ne vrjameš. :D
snowfly007
03. 07. 2014 20.24
-2
Glej če čisto vse pridelaš doma, malo dvomim, ampak čist vse kar čez CELO leto jeste in samo to jeste, svaka vam čast, si za zgled vsem in bi se mogl zgledvat po teb.
pepe007
03. 07. 2014 15.21
+4
Če to počne z golimi rokami, je nič ne obsojam.
snowfly007
03. 07. 2014 18.01
-2
A ti z lastnimi rokami ubiješ svoje meso na mizi?