Tujina

FOTO in VIDEO: Incident pred papeževim maševanjem na Kubi

Santiago, 27. 03. 2012 08.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
STA, Reuters
Komentarji
74

Papež je obiskal Kubo, tam je skupaj s predsednikom Castrom kritiziral kapitalizem, hkrati pa je Kubance pozval, naj gradijo prenovljeno in odprto družbo, ki bo bolj vredna človeštva. Ob začetku maševanja se je zgodil tudi manjši incident.

Papež Benedikt XVI. je včeraj iz Mehike prispel na Kubo, kjer ga je že na letališču s častno stražo in topovskimi salvami sprejel predsednik Raul Castro. Ob tej priložnosti je bil kubanski predsednik kritičen do kapitalizma in ZDA, hkrati pa je dejal, da Kuba spoštuje popolno versko svobodo vseh ljudi in je odločena vztrajati na svoji poti kljub prizadevanjem najmogočnejše sile, ki jo je svet kdaj koli poznal, da uniči njihov socialistični model.

Papež je sicer uvodoma blagoslovil štiri otroke, ki so ga pozdravili že na letališču. "Prihajam kot romar usmiljenja, da potrdim brate in sestre v veri in jih utrdim v upanju, ki ga v naših življenjih rojeva božja ljubezen," s čimer je mislil na "mlade in stare, mladostnike in otroke, bolne in delavce, zapornike in njihove družine ter revne".

Do kapitalizma je bil kritičen tudi papež. V Santiagu je menil, da je svet v globoki duhovni in moralni krizi, ki pušča človeštvo brez vrednot in brez obrambe pred ambicijami in sebičnostjo določenih sil, ki se ne ozirajo na to, kar je dobro za posameznike in družine. Obenem je Kubance pozval, naj oboroženi z mirom, odpuščanjem in razumevanjem gradijo prenovljeno in odprto družbo, ki bo bolj vredna človeštva.

Že ob samem prihodu je papež tudi dejal, da Kuba potrebuje večji napredek v odnosih s cerkvijo, ki ima nepogrešljivo vlogo v življenju družbe. Državna televizija je tokrat v ponedeljek papežev obisk neposredno prenašala. Na otoku je sicer le 361 katoliških duhovnikov, statistika pa navaja tudi 600.000 pripadnikov protestantske vere.

Pri prvi maši do 200.000 ljudi

V Santiagu je papež zvečer maševal na glavnem trgu, ki mu pravijo Trg revolucije oziroma tudi Trg Antonio Macedo. Zbralo se je od 100.000 do 200.000 ljudi, med njimi pa je bilo tudi nekaj sto pripadnikov kubanske emigracije iz ZDA, predvsem s Floride. Nekateri med njimi so tokrat prvič po dolgih letih videli državo svojega rojstva oziroma domovino svojih staršev.

Ob začetku maševanja pa se je zgodil incident, saj je neki moški začel vzklikati: "Dol s komunizmom." Predstavniki varnostnih oblasti so ga nemudoma odpeljali, ostali v množici pa so ga izžvižgali, ker je pokvaril ozračje, in so vzklikali: "Kuba, Kuba, Kuba." Akcijo varnostnih organov si lahko ogledate tudi v zgornjem videoposnetku.

Papež na Kubi - 15
Papež na Kubi - 15 FOTO: Reuters

Papež se je po maši odpravil v 20 kilometrov oddaljeni El Cobre, kjer je svetišče zavetnice Kube, svetnice Device usmiljenja. Leseni kip, ki so ga pred 400 leti iz morja potegnili ribiči, je največja svetinja Kubancev in v ponedeljek so jo pripeljali tudi do papeža na trg v Santiagu. Benedikt XVI. je napovedal, da bo v svetišču molil za vodila glede prihodnosti Kube.

Svetnico si lasti tudi posebna vera santeria, ki izvira iz časov španske kolonialne vladavine na Kubi. Katoliška vera je bila vera belih gospodarjev, sužnji iz Afrike pa so si ustvarili svojo mešanico poganske in katoliške vere. Zanje je Devica boginja ljubezni, imenovana Ochun.

Se bo s papežem srečal tudi Chavez?

Papež se bo danes v Havani spet srečal z Raulom Castrom, morda pa tudi z njegovim bratom Fidelom Castrom, ki se je poslovil od oblasti leta 2006. V Havani je tudi predsednik Venezuele Hugo Chavez, ki je tam na kemoterapiji. Za zdaj kubanske oblasti niso potrdile, da bi se Chavez srečal s papežem. Poleg srečanj bo imel papež na glavnem mestnem trgu v Havani mašo.

Obisk Benedikta XVI. obuja številne primerjave z zgodovinskim prvim papeževim obiskom Kube pred 14 leti, ko se je Janez Pavel II. javno zavzel za izpustitev političnih zapornikov. Benedikt XVI. je svojega predhodnika omenil tudi sam in kasneje med mašo dejal, da je bil obisk Janeza Pavla II. na Kubi kot vdih svežega zraka. Vendar se z oporečniki med obiskom Kube, ki bo trajal do srede, ne bo srečal.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Muhovc
28. 03. 2012 17.50
-1
Med tem ko po Sloveniji se vedno odmeva rjovenje iz Rimskega Koloseja...
janez6bb
29. 03. 2012 08.28
+1
kaj ti to jemlješ:)? a je to posledica nedeljskih prepogibanj v zakrstiji:)
Berstuk
28. 03. 2012 17.02
+1
In zakaj so se ga lotili s pestmi?
Muhovc
28. 03. 2012 06.05
-6
Papez je ze dva tisoc let simbol miru, avtoriteta, mocan center stabilnosti in Bozje previdnosti v Svetu. Zivel Papez! Krscanstvo bo prezivelo ta svet!
Elias47
28. 03. 2012 09.41
+3
HooplaToopla
28. 03. 2012 15.18
+6
Papež je že dva tisoč let simbol korupcije in zločinstva do drugače mislečih. Tale tazadnji je pa še simbol pedofilije.
janez6bb
28. 03. 2012 16.20
+0
biti tako naivenMuhovc kaj to jemljete: tablete za naivnost, ker drugače ne moreš
bozur
27. 03. 2012 14.39
+11
kaj je razlika med golobom in papezom? nobena, oba nedela nic in samo SERJ...
Danijel_5
27. 03. 2012 18.17
+3
(nekdo)
27. 03. 2012 14.18
+10
"Papež je dejal, da je kubanski politični sistem preprosto preživet ..." Kdo se oglaša.
sugarhill
28. 03. 2012 11.05
+2
Ja :) predobro zdravstvo imajo, zelo nizka umrljivost otrok, manj kot v ZDA. To ni v korist cerkve.
Danny1980
27. 03. 2012 13.02
-1
Tega tipa na posnetku, ki se je razjezil do jutra ne bo več, preprosto bo izginil.
Kunar
27. 03. 2012 14.20
+10
v ameriki bi se mu zgodilo enako tolk oda veš
Roko23
27. 03. 2012 12.37
+2
vsi nasprotniki teorij zarot oziroma zarot, saj je več kot jasno, da so teorije morda v 10%, ostalih 90% pa še kako drži, kakorkoli obiščite stran we are change slovenija in imate članek o teorijah zarote kjer upam da vas bo končno prepričalo, da imate narobe s svojim naivnim in pasivnim razmišljanjem.
janez6bb
27. 03. 2012 12.36
+10
Papež je največji kriminalec tega sveta.
Ribežn
27. 03. 2012 12.38
-7
Ribežn
27. 03. 2012 13.17
+0
janez6bb
27. 03. 2012 13.55
+5
mesar ti kr rajši, kot bi spregledal, v nedeljo spet zavi v pralnico možganov, TISTI VERNI ste najbolj bogi v glavah, IQ na nivoju zimskih zunanjih temperatu, da verjamete v tisto, kar še nihče ni videl.
kim llsung
27. 03. 2012 14.11
+0
mesar ivan je 1000000000000000 bolj umazan od zokija ovcica pojdi na paso aja sory na maso
Danijel_5
27. 03. 2012 18.16
+2
Janez, nekateri imamo notranje izkušnje in višjo duhovno zavest, s katero občutimo in vidimo več kot drugi "smrtniki", zatorej vemo, da obstaja nekaj več nad tem materialnim svetom, drugi ste pa žal nedovzetni za te stvari, zato niti ne morete verjeti v nekaj več. Po smrti vam bo še pošteno žal, ko boste ugotvili na kako poceni način ste zapravili življenje.
yarrick
27. 03. 2012 18.41
+1
@rex20 Tu kritiziramo VODITELJA USTANOVE ne pa vero(no, tudi to se najde ampak se držim stran od vsega tega).Moraš priznati daj e z leti postala RKC pravi mali (ali veliki?) imperij zla, ki pridiga eno, dela pa drugo.Kot sem dejal; vera v neko entiteto ni napačna,dokler nekdo na njej ne začne IZKORIŠČATI ostalih vernikov.Vse religije os iste, tko da ne bo kake hude jeze ker kritiziram samo RKC...
janez6bb
27. 03. 2012 19.33
+1
res ste ubogi, ne samo voditelja, vere so nateg za upravljanje z živino, res smilite se mi verni ljudje
janez6bb
27. 03. 2012 19.36
+1
rex verjamete v nekaj kar ne obstaja,lohk se pa srečava pa mi pokažeš v kaj verjameš:) bo težko a ne:)
Danijel_5
27. 03. 2012 23.58
+0
Danijel_5
27. 03. 2012 23.59
+0
Glejte, religije ne prinašajo nekega uspeha, ker jih je ustvaril človek in po svoje začinil vero. Slednji mora sam po svoji poti spoznati in pridobiti vero v Boga, druge poti ni. Človek lahko dobi dokaz o obstoju Boga samo preko sebe, in sicer mora najprej spoznati samega sebe. Le tako bo lahko spoznal, da obstaja nekaj več kot zgolj fizični svet. Ni vse tako črno kot zgleda na prvi pogled, a dokler človek ne razširi obzorja, ne vidi sonca preko oblakov. Ta fizični svet daje samo občutek, kot da ne obstaja nobena višja sila, ker se človek preveč poglablja v materialnost, kar pelje daleč stran od Boga. Težko je dokazati nekaj, kar občutiš in doživiš samo ti na lastni koži, sicer pa se ne da dokazati niti tega, da Bog ne bi obstajal. Se strinjam, RKC se je podredila kapitalizmu namesto, da bi izstopila iz vsakršnega napačnega sistema in sledila Kristusovim naukom z namenom služiti človeštvo in ne služiti njim samim. Le kako naj ljudje sploh sledijo Jezusu, ko pa je že sama RKC zelo daleč oddaljena od njega, saj delajo iz Jezusovega temlja tržnico, čeprav je on sam izrecno rekel, naj se to ne počne.
Elias47
28. 03. 2012 09.44
+2
Morda ga še general Jezuitov, tastar Bush in Chaney neseta... Benediktus pa je v času, ko je še bil šef inkvizicije, legaliziral pedofilijo znotraj Cerkve.... zato pa sploh ni čudno, da je v zadnjih 50 letih bil oveč kot milijon primerov spolne zlorabe otrok s strani Cerkve....
Elias47
28. 03. 2012 10.00
+1
@ Rex 20 Po smrti se boš čez kakšnih 10 let zopet rodil, životaril, in zopet rodil.... še mnogokrat.... dokler ne boš spoznal, da so vse religije BŠ in začel delati na sebi, razvijati svojo zavest, dokler ne boš dosegel ravni voje zaveti, ko se bo lahk otvoja evolucija zavesti nadaljevala le na duhovni ravni, in se ti zato ne bo treba več inkarnirati v fizično telo. Beseda Bog je le prevod besede JHWH (Jišviš), ki pomeni Kralj modrosti, ki pa je samo stopnja človeške evolucije, ko človek doseže nivo zavesti, ko se mu razvije modrost. Ti zamenjuješ Boga s Stvarstvom, kar pa ni niti približno enako. Bog je, ravno tako kot ti le del Stvarstva. Jezus pa je izmišljotina, ki si jo je izmisli apostol Pavel (Saul iz Tarsa), kasneje pa je to prevaro uporabil Vatikan. Tole je citat papeža Leva X, ki jo je nekoč izgovoril v Vatikanu: "O kako mi vsi dobro vemo kako profitonosno praznoverje nam je vsem ta izmišljotina o kristusu!" Besedi "jezus kristus" izhajajta iz antične Grčije, iz obdobja okoli 1000 pr.n.št., iz besed "Ye Zevs Kristos", kar pomeni "Zevsov maziljeni sin" oz. "Sin sonca". Ta izraz se je originalno uporabljal za starogrško božanstvo Apolona, kasneje pa tudi za Dioniza. Tudi "oče" v krščanstvu je le Zevs - sonce! Krščansto je le poganska religija, ki se skriva za popolnoma popačenimi nauki preroka Jmmanuela (Isaija 7.14) in je prevara dvotisočletja! Kar je pa prerok Jmmanuel učil, in kaj uči Vatikan in njihova herezija in dogma imenovana krščanstvo, pa je kot dan in noč! Enako je pa tudi z večino drugih religij, razen Budizma in Taoizma. Če pa hočeš vedeti, kdo je v resnici Vatikan, pa si preberi biblijsko Razodetje; le-to slikovito opisuje ves čas le Vatikan - antikrista
Elias47
28. 03. 2012 10.18
+1
Vatikan je v bistvu po Vatikanski zakonodaji lastnik celega planeta. Prekrižana ključa na Vatikanski zastavi predstavljata svetovno materialno in duhovno dominacijo. Misijonarji so pa res zakon; samo to nima nobene veze z Vatikanom. Vatikan ima toliko denarja, da bi lahko samo s tem denarjem živeli vsi ljudje stoletja; oni pa samo še grabijo in grabijo. A ni nekje v Bibliji zapisano; "daj Cesarju kar je cesarjevega in Bogu kar je božjega..." Kaj torej jemlje in zbira Vatikan?!!! Ljudje, če bi poznali zgodovino Vatikana, bi vedeli, da je Vatikan v bistvu le Rimski Imperij pod kriniko.... ki zadaj naskrivaj kontrolira in vodi ves svet. Prroti komu se je pa prerok Jmmanuela ("jezus kristus") bojeval? Proti Farizejem in Rimskemu Imperiju. Vlogo Farizejev imajo dandanes duhovniki, Vatikan pa je prikriti Rimski Imperij.... povežite malo stvari .... tisti, ki so ga hoteli ubiti na križu, ista so-drga se dandanes pretvarja, da delajo v njegovem imenu... "papež" - Cesar pa igra njegovega namestnika.
Elias47
28. 03. 2012 10.19
-2
pravzaprav beseda "cesar" pomeni "nebeški sin", tako da to vse pove; za koga so se imali cesarji...
Danijel_5
28. 03. 2012 11.56
Se strinjam, da se človeška duša venomer uteleša in uteleša. Ta neprestan krog se DA prekiniti, ampak je treba najti pravi način, pravo smer in pravo metodo.. Religija ni prava pot, niti krščanska, muslimanska, niti budistična vera nima pravega recepta za ustavitev tega kroga in to zato, ker je človek izsilil svojo voljo v vero v Boga in tako so se zavoljo njega začele ustvarjati različne vere.
Danijel_5
28. 03. 2012 11.58
-1
In kot drugu, Jezus, kot prerok, nosilec božje moči, božji odposlanec, božji sluga, medij itd., je živel in deloval na tem svetu, tako kot tudi druge "božje sluge" Mohamed, Buda, Mojzes in še bi se dalo naštevati. Bistvo je, da so ti poslaniki pošiljani na Zemljo preko Boga že od samega začetka od kar obstaja človek. S tem kaže Bog to, da še vedno gleda na človeka in skrbi zanj, pa čeprav preko daljave, preko njegovih poslanikov.
janez6bb
28. 03. 2012 15.34
+1
O rex pa ti dejansko verjameš v te izmišljotine. UBOGI STE
janez6bb
28. 03. 2012 15.34
+1
O rex pa ti dejansko verjameš v te izmišljotine. UBOGI STE
janez6bb
28. 03. 2012 15.35
+1
aja zdej že občutimo boga:) JAO PA NEKATERI NISTE RESNI; PA SE VAS DA PREPRIČAT V ČISTO VSAKO NEUMNOST:) edini stvarnik je tista ognjena krogla, ki ti sveti vsak dan, brez nje tudi namišljenega boga ne bi bilo, ker si ga ne bi mogel nihče izmislit.
Elias47
29. 03. 2012 07.07
@Rex20 Prav imaš; da se ga prekiniti; ampak od vseh religij na Zemlji je Budizem najbližje temu, da človek razvije zavest do te stopnje. Če pa želiš točna navodila, kako oz. postopek kako prekiniti ta naravni cikel, pa priporočam branje knjige World Teacher : The Message - Revelation (obstaja tudi slovenski prevod knjige: Učitelj Sveta: Sporočilo - Razodetje, ki se jo da zastonj zdownloadati z 4shared interentene strani. VSE ostale religije, razen Budizma in Taoizma, pa peljeta človeka ravno v nasprotno smer, v suženjstvo in kontra-evoluciji. Z religijami ne širiš zavest, amapk človek koraka na mestu.
Danijel_5
27. 03. 2012 12.19
-4
Če bi papež res bil verski pomembnež, si ne bi smel privoščiti kritiziranja kapitalizma, ker Bog s slednjim nima ničesar, ampak si ga je izmislil človek. Papež lahko da nasvete ljudem, kako biti čimbolj pobožen, ne pa, da se vpleta v nekaj, kar se ga ne tiče.
janez6bb
27. 03. 2012 11.58
+12
VATIKAN IN NATO sta največji zločinski organizaciji tega sveta, z roko v roki bosta zasužnjila ta svet, in to je vidno iz dneva v dan bolj. krščanstvo ali pa islam so pa enakovredne vere-bučke za naivne.
Roko23
27. 03. 2012 11.22
+9
se pa sprašujem ljudje, kako je vatikanu in bilderbergom uspelo tako dolgo voditi zgodbo, brez da bi vedeli kakšno hudobno vlogo zgoraj omenjeni igrajo pri vsem skupaj. No ja, interneta ni bilo in ljudje so slepo verjeli časopisom in televiziji, ki pa sta vodena prav od njih, jah zato bo še danes povprečen 50letnik dejal: "lahko bi bilo še huje" ali "to vse so teorije zarote" dejstva jih ne zanimajo nič, saj ne morš vrjet, v veliki meri smo si tudi sami krivi, da je tako hudo, zbudite se, za začetek vsi tisti, ki razmišljate kako fino bi bilo če bi papež prišel v slovenijo in daroval mašo, daroval bi on lahko 10% vatikanskega bogastva, pa se vso afriko nahrani!!!!!
Ribežn
27. 03. 2012 13.15
-3
Me zanima kater komunist se po afriki sprehaja, hrani ljudi, jim gradi šole in jih poučuje. Vam pomagam. Nobeden, ker so vsi za računalnikom in se čohljajo po modih in pljuvajo po ljudeh, ki delajo dobro. Misijonarji so zakon
yarrick
27. 03. 2012 18.37
+0
Me zanim kater pametnjakovič je uničil desetletno delo prostovoljnih organizacij v afriki, ko so se trudili zajeziti širjenje aidsa z kondomi in je taista oseba rekla da to NE pomaga in da edino samovzdržnost reši problem. Hvala lepa z a takega dobrodelnika.Sploh pa, OD kje pa misijonarji dobijo denar? od RKC iz Vatikana ali od prostovoljnih prispevkov vernikov?! Sam verjamem v dobra dela misionarjev(čeprav o med njimi tudi perverzneži) ampak da se pa sklicuješ na to da je RKC edina ki kaj naredi za tiste uboge ljudi dol je pa NEUMESTNO !
Jimi1
27. 03. 2012 11.21
+0
Razinger je bil že ob imenovanju znan krščanski socialist, zato me to dogajanje niti ne preseneča. Zanimivo na Kubi je še to, da je RKC uspela s svojimi posredovanji pri Castru prekiniti revolucionarno pobijanje zajetih vladnih vojakov, kapitalistov in ostalega, kar je Castro nato izgnal v ZDA.
RISHA.
27. 03. 2012 11.18
+3
vse vere ukiniti, pa bo denarja..
RISHA.
27. 03. 2012 11.17
+12
Papeža imajo vsi radi, cemu se vozi v blindiranem vozilu, ki lahko sprejme udarec proti tankovskega orozja...
Muhovc
28. 03. 2012 06.26
Tako modro si vprasal, da si lahko tudi odgovoris!
Frater
27. 03. 2012 10.37
+6
Še v Slovenijo naj pripotuje, tu se še igramo domobrance in partizane. Glede na izid referenduma bi ga bili veseli.
Ataaufbix
27. 03. 2012 10.01
+16
Naj že nekdo pohladi to nacistično svinjo!
yarrick
27. 03. 2012 10.31
+4
A ni rečeno da bo aprila odstopil? Pa naj ima še ta zadnji užitek, če ga hoče imeti :P
Ribežn
27. 03. 2012 10.53
-5
Tiho hlapci, vam referendum še ni zaprl kljuna! Pametnjakoviči. Če bi se takole izražali v vašem režimu bi že padale glave. Pa taki komunisti. Ritolizci.
Roko23
27. 03. 2012 11.16
+4
kaj si hotel povedat manzurin, kakorkoli vatikan je najbogatejša institucija na svetu in to bo potrebno v kratkem spremenit, pa ne bo potrebno nobenemu človeku zategovati pasov.
indal
27. 03. 2012 12.00
+11
Vatikan je najmočnejši versko gospodarski konceren to je dejstvo! Vatikan ima prste v mes povsod kjer je denar in potem naj jih ima raja za predstavnike neke vere! Podlo! Če samo pogledamo malo zgodovino je prav Vatikan Nemškim SS-ovcem pomagal prebežati v Ameriko, Argentino...mislm podn od podna.
Ribežn
27. 03. 2012 12.28
-5
In kaj je narobe s tem če je najbogatejša institucija?? In zakaj bi bilo potrebno to spremenit? Lubosumni ste preveč to bo to. Vsi imate možnost ustanavljati društva, klube, organizacije, podjetja.... Izvolite, vrata so vam odprta. Nevem zakaj je treba uspešne ustanove zatirati. Tipična Slovenska fovšarija. Če nimaš nič od nje jo je potrebno zapreti. indal zgodovina je širok pojem. v vseh pogledih so bile dobre in slabe strani. ti pa vidim da si doktoriral rimokatoliško zgodovino in njene finance v sodelovanju z Adolfom. Me zanima če poznaš kakšno pozitivno stran? Spreglej in si poglej še malo našo zgodovino? Je zelo zanimiva in polna črnih točk, kjer si zatiskate oči. aha, saj res o tem pa ja nočete slišati ničesar.
janez6bb
27. 03. 2012 12.39
+5
manzurin ti pa vsako nedeljo pri maš, ali vsak dan, ker tako oprane glave pa že dolgo nisem videl, očitno ti ne poznaš zgodovin, krščanstvo je le izmišljotina za upravljanje z ovčicami, tako kot katera koli druga vera, nobena ni boljša, a ste res tako naivni da verjamete v te izmišljotine ki jih prodaja krščanska cerkev:)?
indal
27. 03. 2012 13.48
+1
Verjamem v Boga/kreatorja/brezpogojna ljubezen poželji kakor koli ga že pojmujete. Tdi po palestini se je sprehajal nekdo, ki so ga pribili na križ...prihaja čas ko se bo vrnil in na križ bodo pribili...pač moment časa...mesar janez cerkev pa je popačila boga, JK in tebe, da si postal navadna ovca za striženje...
janez6bb
27. 03. 2012 14.50
+1
indal ti se strižeš vsako nedeljo a ne:)
yarrick
27. 03. 2012 18.34
@indal Zanimivo, da večina sploh ne razume pojma BOG, in ima v mislih RKC oz Islamsko verzijo njihovih bogov. Sicer si tudi sam še nisem čisto na jasnem glede tega (in brezpogojne ljubezni, ki pri meni še vsaj nekaj naslednjih življenj verjetno ne bo dozorela :$) ampak v končnem NEKDO ali NEKAJ more biti tam gor...Vsak verjame v svojo stvar, prav je tako.Problem je zgolj takrat ko se tak člove zateče v istitucijo ki na njem služi denar, prodaja pa mu prazen zrak...
Ataaufbix
27. 03. 2012 10.00
+16
Papa kritiziral kapitalizem? Očitno se mu možgani kisajo, velekapitalistu, z največjim premoženjem na svetu!
Jimi1
27. 03. 2012 11.22
+0
LambadoTheGreat
27. 03. 2012 09.52
-1
Vsi ki kritizirate RKC, upam, da vam bodo bolj všeč muslimani, ko se bodo najkasneje v nekaj deset letih trdno zasidrali v Evropi in tudi v Sloveniji.
Borut Borimovski
27. 03. 2012 09.55
+9
ti si pa s časovnim strojem iz srednjega veka prispel , a ne
1Iam
27. 03. 2012 10.01
+6
yarrick
27. 03. 2012 10.29
+4
@lambo Preberi moj spodnji kometnar če še vedno ne razumeš poante vseh večjih religij ;). Ena stvar je vera, druga stvar je USTANOVA oz institucija(kar sta tako RKC kot Islam).Veruješ lahko v boga brez da bi hodil k mašam, dajal težko pridelani denar že tako prebogati cerkvi.A verjameš v boga samo takrat ko greš v cerkev ali na splošno? Drugače ti pa svetujem, da se malo izobraziš na kak način je prišla RKC do takega vpliva kot ga ima danes.Verjetno ti ne bo več tako všeč....
Roko23
27. 03. 2012 11.15
+3
shadowsun ti ne bi mogel lepše odgovoriti lambardo, zato nimam kaj več pripomnit, si mu pa dal minus ane? Presneto, preštudiraj sam no, kako vas je še vedno toliko naivnežev, toliko omejencev, vsak ki želi izvedet resnico rabi 10min časa, kako in zakaj si toliko slovencev zatiska oči pred resnico, mi znaš razložiti grim?
Danijel Fric
27. 03. 2012 09.46
+14
RKC, mafija ki se zažira v proračune držav, odgovarja pa jim tako ali tako ne nobeden sistem, najraje bi videli da bi nam oni vladali kar bi pa pomenilo popolno suženstvo. Cerkev je potrebno od države odrezati in se naj sami živijo, plačujejo naj davke državi kot podjetja ali pa zaprejo svoje hrame hinavščine in pohlepa po imetju.
tigerbalm
27. 03. 2012 09.28
+0
...naj ga nekdo tam pihne , da bo mir !!!