Tujina

FOTO: Odstranili šotore protestnikov, policistu v glavo priletela opeka

Washington, 05. 02. 2012 08.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Policija je odstranila šotore pripadnikov gibanja Okupiraj Washington. Akcija je sprva potekala mirno, nato pa se je nekaj protestnikov uprlo. Aretirali so sedem ljudi. Skupil jo je policist, ki mu je v glavo priletela opeka.

Ameriška zvezna policija za parke je v soboto odstranila šotore pripadnikov gibanja Okupiraj Washington iz parka na trgu McPherson. Akcija je potekala mirno do poznega popoldneva, ko se je nekaj protestnikov uprlo. Skupil jo je policist, ki je dobil v glavo opeko, drugih žrtev oziroma poškodb pa ni bilo.

Trg McPherson, ki nosi ime po generalu iz časa državljanske vojne Jamesu McPhersonu, je zvezno ozemlje, zato policija v prestolnici ZDA doslej protestnikov še ni pregnala, kot so to storile policije po drugih ameriških mestih.

Gibanje Okupiraj se je začelo v New Yorku lani septembra kot izraz nezadovoljstva z gospodarsko-političnim sistemom, ki deluje v korist odstotka najbogatejših in najvplivnejših. Kmalu se je razširilo tudi po drugih mestih v ZDA, kjer so protestniki v javnih parkih postavili tabore in protestirali s prisotnostjo.

Mestne policije so počasi parke izpraznile in uporne protestnike aretirale, v Washingtonu pa je trajalo malce dlje. Vendar pa se je zaradi umazanije in brezciljnosti protestnikov začel pritoževati tudi demokratski župan Vincent Gray, ki jih je uvodoma podpiral.

Na trgu McPherson je bilo šotorišče postavljeno oktobra lani. Podoben tabor je tudi nedaleč stran na Trgu svobode, ki ga bo policija odstranila v naslednjih dneh.

Policija v bojni opremi in na konjih

Parkovna policija je prišla na trg McPherson zgodaj zjutraj v soboto, in sicer v polni bojni opremi in celo na konjih, ter šotorišče obkolila. Nato so šli med protestnike policisti, oblečeni v biološke zaščitne obleke, in začeli odstranjevati šotore ter druge predmete. Odstranjevali naj bi le tiste šotore, ki so v nasprotju s pravili za tovrstne parke, vendar pa se odvetniki protestnikov pritožujejo, da so odstranjevali vse po vrsti.

Pravila menda določajo, da so ljudje lahko v parku 24 ur na dan, vendar pa ne smejo taboriti, zato so policisti odstranjevali tudi spalne vreče in odeje.
 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

hrast66
05. 02. 2012 21.10
Dajmo rajši malo doma pogledat. Janša napoveduje reforme, torej gužva bo. Na eni strani narod na drugi strani policaji, a ti kot slabo plačani državni uslužbenci, imajo svoje družine, kaj bodo napravili? Ali bodo reforme uspele? Ali sledi Grčija?
korintos1
05. 02. 2012 21.27
Janša je rekel reformam 3x NE. Sedaj se nima več kaj norega delati.
Nimivseeno
05. 02. 2012 18.33
+3
Pošljimo NATO v ZDA, ker se ljudstvo hoče osvoboditi, ane. Prav tako kot v Libijo in v Sirijo. :D
upornik_007
05. 02. 2012 18.18
ful premalo porocate o dogajanjih v zda sam trobtinice nam dajete sej vem zakaj skrivate resnicno dogajanje tam cez luzo!!! se vidi za koga dela pop tv!!!
chadmaster1
05. 02. 2012 16.56
+0
Vem da se ne nanaša na ta članek ampak a bi vi tudi radi dobili pojasnitev " več 10km dolgih belih sledi za letali, ki ostanejo več ur na nebu"------ KAJ JE TO RESNO? Ljudi je tako strah spraševati in dvomiti, ker se bojijo posmehovanja drugih. Zakaj smo postali tako prestrašeni in katatonični........sem zdaj norec ker sprašujem ?
avvalvasor
05. 02. 2012 17.04
chadmaster1
05. 02. 2012 17.07
chadmaster1
05. 02. 2012 17.16
+1
@avvalvarsor Vem, da zaradi mraza in kondenzacije reaktivna letala povzročajo dolge sledi ( 1km-2km) in so bele barve vendar sproti izginevajo( to je čisto normalno)...................potem pa ob istem vremenu in času lahko vidiš drugačne sledi dolge ( 10-20km), ki ostanejo več ur v zraku in čez čas se spremenijo v dolge oblake......preprosto me zanima kaj to "špricajo" v gorivo, da letala delajo take sledove
Resnica25
05. 02. 2012 20.24
Mogoče še nisi pomislil, da letala uporabljajo različne motorje, pravtako letijo na bistveno različnih višinah in so pogoji kondenzacije temu primerni. Ne gre pa zanemariti tudi vremenskih vplivov
white power
05. 02. 2012 16.17
+2
zabiti acab bo mogoče prišel k pameti,ker je dobil cigel v bučo
br.0001s
05. 02. 2012 15.52
+2
in tak jih dobiš če ne ubogaš bande na oblasti. to je milošević delal pred 20 leti. nikoli ni blo važno kdo je na oblasti pa kak režim je v državi. mali človek vedno dobi batine. hvala lepa za takšno demokracijo!!!!!!!!!!!!!!! sam čakam da se že tu enkrat začne.
avvalvasor
05. 02. 2012 16.09
kdo jih je dobil? v demokraciji imaš tudi dolžnosti, ne sam pravice. tu se ne bo začelo, vsaj v SLO ne v takšni meri.
Elvis Šiši?
05. 02. 2012 14.23
+7
te globalisti so bolani razvijajo smrtonosne viruse pol jih pa bojo izspustil pa boge protesnike bojo krivil da se je kr razviu super virus u šatoru in bojo spet z enim kamnom 2 ptici ubil ,koker vedno folk bo pa veselo vrjeu da se kr super virusi sami nardijo dones se ne rešujejo problemi ampak se delajo ker problemi vedno prnesejo tem satanistom denar recesija jim prnese denar vojna jim prnese denar super virusi jim prnesejo denar ko nau denarja nau problemou to bo pa čez kšne 400 let al pa sploh nau če bomo prežvel 2012 ker na ta dan bojo zih kj zakuhal,folk je pa že itak opran če bojo vrgl par atomskih bo folk reku to je naravna katasrofa sej smo vedel da bo blo tko ker so nam rekl na pop tv ju
avvalvasor
05. 02. 2012 14.06
-6
protestirat greš zaradi nestrinjanj, imaš namen kaj doseči in imaš tudi predloge, kako to doseči. tukaj pa ni predlogov. ti protesti so nesmiselni. razmišljat o tem, da se bi policija in vojska uprla ukazom je neumno. če pa bi se uprla, pa bi se začel kaos kakršen je trenutno v egiptu. imamo dve možnosti: 1.takole protestirat in se začet med sabo pobijat, da se bo naredil prostor za dihanje. spremenilo se ne bo nič v političnih zadevah, se pa bo zato spremenilo v ekonomskih. več različnih faktorjev je prisotnih. torej, lahko se začne vojna. nastradala bo civilna populacija. sistem ostane enak. 2. upamo in čakamo lahko, da se bo kriza nekako končala. iz vsake ekonomske krize se je svet rešil, pa se bo tudi iz te. ne pa spodbujat k revoluciji, na videz prinese spremembe. egipt je bil pred revolucijo mirna in civilizirana država. dobili so demokracijo in še vedno jim nekaj manjka. kaj? obnašajo se kot divjaki. a je to družba prihodnosti?
Racio
05. 02. 2012 14.52
+7
Folk ne more več prenašat razmer v katerih so prisiljeni živet. Zahtevajo pravično razdelitev dobrin med vse ljudi in ukinitev diktature 1procenta. Oni so zakuhali krizo, občutijo jo pa navadni ljudje. Zato je prav da se protestira, da se širi ozaveščenost o problemih ki ne bodo izginili kar sami od sebe ko bo kriza mimo. Kapitalizem je obsojen na propad. Ciklična potrošnja se ruši. Delavca zamenjuje robot kar pomeni, da nima službe torej kot potrošnik ne more obstajati. Evo ti ekonomije...suženjstvo. Ti kar upaj pa čakaj... taki so zmer največ dosegli.
avvalvasor
05. 02. 2012 16.07
-2
če denar kr tak razdeliš med folk pride do inflacije, še en problem več. ko bo krize konec, bo tudi dovolj delavnih mest. problemi bodo izginili sami od sebe. odpuščanja, velika brezposelnost.. so krivci za nastalo situacijo. če bi ljudje imeli službe, nebi protestirali. nebi imeli časa, niti volje. pred krizo je bilo ogromno dela. so poklici, katerih robot ne more opravljati. človek kot potrošnik je in bo vedno obstajal, ne glede na razmere.
Racio
05. 02. 2012 18.52
+1
Zakaj bi delil denar? Od denarja se ne moreš najesti. Raje razdeli hrano, vodo in vsakemu streho nad glavo! Z današnjo tehnologijo bi lahko vsi ljudje na tem planetu imeli zagotovljene osnovne življenske pogoje(hrana, voda, bivališče). Če bi svet 10% denarja, ki ga nameni za vojne, namenil reševanju teh problemov, jih ne bi bilo!!!
_robinhood_
05. 02. 2012 13.40
-3
Skrajn cajt da sotore spucajo tud pr ns, pa kje drugje postavjo zavetisce za brezdomce
erikon
05. 02. 2012 13.32
-5
Ne to ni res da Ameriški polisti streljajo vseprek...ni res da pretepajo in špricajo protesnike...ni res da jih za lase vlečejo po cestah.....to je sam ruska propaganda !!!
beton
05. 02. 2012 13.20
+10
ko takole gledam policaje,ki se prerivajo s protesniki,vedno pomislim na to,dobro da ne vedo,kake bedne služabniške lutke so v rokah politikov in drugih "mogočnežev"... V glavenem,čisto navadni kanonfuter,ki jih vržejo pred razjarjeno množico in te sluge oblast rabi zgolj za to,da sebi opere roke,da si ččitijo obraz in hrbet in čisto nič za drugega.. Da ne bo pomote,tudi pri nas je tako
_robinhood_
05. 02. 2012 13.39
+1
Nikol pa ne pomislš da je to njihova sluzba s pomocjo katere prezivljajo familjo.
Millena
05. 02. 2012 14.20
+5
Seveda je to njegova služba da tepe in ugonobi ljudi ki ga plačajo ja sam ni tok daleč razmislu da se zave da tisti ki ga preganja da mu ta daje kruh. Davkoplačevalec
br.0001s
05. 02. 2012 15.54
+1
chadmaster1
05. 02. 2012 12.42
+22
KO SPREGLEDAŠ 1) zanikanje ( 80% ljudi)- večina ljudi zanika kruto realnost kako izkoriščena rasa smo 2) jeza ob spoznanju ( 5%)- ko spoznajo so jezni, impulzni 3) pogajanje ( 5%)- ta faza je najbolj nadležna ( vsem govoriš o teorijah zarote) 4)depresija ( 5%)- ker te ljudje ne poslušajo si obupan 5) sprejetje (5%)- ko vidiš da se nas vedno več zbuja se pripraviš( z znanjem, finančno, ,,,,,) Ko bo 20 % vseh ljudi prišlo do 5) sprejetja POTEM NASTOPI REVOLUCIJA PROSIM VAS VTIPKAJTE V YOUTUBE- --- Truthnevertold in začnite gledati video posnetke od 1) The Riddle pa .....................47. The Shock Of A New Paradigm filmčki so dolgi od 1minute pa do 7 minut Tukaj ni nobenih nedokazanih teorij ampak čista RESNICA, če bi zbiral posnetke, ki bi moral pokazati celemu svetu BI IZBRAL TE!!!!!!!! prosim samo enega poglejte in vas bo 100% potegnilo.
Uwish
05. 02. 2012 12.37
+9
ja bogi gospod policaj, oblečem kot robokop in dobi opeko ja revež, po pa navadnega človeka brez vsega pete s pendrekom pa je vredu
Braavos
05. 02. 2012 12.02
+5
Deželi se slabo godi,še slabše nanjo preži,kjer bogastvo se kopiči in moralnosti v ljudeh več ni (1%)
tali?ni tom
05. 02. 2012 11.59
+5
kakorkoli že , me zanima kako lahko pretepajo ljudi v deželi NAJVEČJE,NAJBOLŠE IN AH IN OH DEMOKRACIJE " NA SVETU??? ZAKAJ JIH NE PUSTIJO , ZAKAJ SO RECIMO POTOLKL GADAFIJA KI JE DELAL ISTO KOT AMERIŠKA , ALI ANGLEŠKA , ALI FRANCOSKA ALI SIRSKA ALI EGIPTOVSKA ALI TUNIZIJSKA POLICIJA ???! in pr prvih dveh demonstrante v arabskem svetu imenovane uporniki lahko pretepajo , v arabskih državah in še kje nenazadnje pa je to takoj vojaško nasilje ki se kmalu preimenuje genocid in podobno !1' ampak palica ma zmeraj dva konca !
Elrond
05. 02. 2012 11.45
+5
Važno da še pri nam stojijo šotori =)
Puppupapa
05. 02. 2012 11.38
+11
Dokler se odgovorni za stanje v državi ne bojo bali za zvoja življenja se ne bo nič spremenilo... žal...
Kromar
05. 02. 2012 11.24
Đizus... lepo so ga oženili!
Scenepink
05. 02. 2012 11.07
+1
Če bo res letos konec sveta, se ne čudim zakaj :D
VsakoMnenjeŠteje
05. 02. 2012 10.08
-13
nevem kaj je narobe z ljudmi v današnjem času... pljuvate čez policijo kot da so se sami odločil postavit zid med protestniki in tistimi, ki kradejo miljone. obmetavanje policajev, pljuvanje, žaljenje,... tudi oni so ljudje. a mislte da jim je kul, da morjo bit v kriznem žarišču s čelado in upat, da bodo celi in v enem kosu prišli domov k ženi in otrokom?! zbudte se no, tud oni sem prepričan bi rajš odložil vso opremo in prestopl ograjo ampak si tega ne morjo privoščit, ker jim je to služba. edini način za preživetje. pomislte kako se morjo počutt, ko folk pljuva po njih ker so tok zaostali, da niti pomislijo ne, da mogoče pa ta policaj razmišlja popolnoma enako kot oni, ampak mu je pomembneje da preživi, kot pa da brezposeln sporoča svoje mnenje. sram me je, da živim v takem svetu. razmišljajte s svojo glavo, ne bodite ovce!
Bu?ko Štru?ko
05. 02. 2012 10.20
+26
Ti pa si pameten, če bi tudi policaji začel z uporom in bi vsi ljudje sprevideli, da ni denar vse, potem bni se uprlo celotno ljudstvo in vodstvo nebi imelo več zaščite. Vsak pameten policaj bi tam lahko zavrnil delo in rekel, da se ne bo "boril" proti protestnikom. Če ga vržejo iz službe pa je skoraj isto. Biti suženj v službi ali pa biti brez službe in imeti glas!
avvalvasor
05. 02. 2012 10.25
-9
@Matej Pinter preveč gledaš filme in bereš novice iz afriškega sveta. si brez osnovnega znanja sociologije in političnih sistemov v svetu. kar je napisal martin22 drži.
zakajze
05. 02. 2012 10.29
-2
Točno tako Matej Pinter in ko jih boš potreboval predlagam, da se ne zmenijo zate.*
VsakoMnenjeŠteje
05. 02. 2012 10.31
+0
v ponedeljek je nov dan. ko se vsak zase spet bori za lastno preživetje. država je zavožena, praktično nemogoče je dobit službo. prepričan sem, da policaji niso ponosni na svoje delo. tud mestni redarji niso. ampak jim je to edini vir preživetja. postavi se na njihovo mesto. ti vsaj lahko protestiraš in javno poveš svoje mnenje in nestrinjanje s sistemom, njim je ta pravica odvzeta. ker če si to pravico vzame, bo ostal brez službe. in, realno gledano, kaj bi se zgodilo, če bi se policija uprla? kakšna bi bila posledica? anarhija, ropanje? kdo bi te varoval, koga bi poklical, ko bi ti topla iz tvojega toplega stanovanja odnesla računalnik? ne morem verjet, da res ne znate razmišljat širše.
n0mistakez
05. 02. 2012 10.38
-1
omg....pa kaj vam je dajete palce dol? kaki butalci ste vi...dejte prvo dobit čez 70 IQ\'ja pole pa dajte palce dol...Tisto kar je martin22 napisu je popolnoma res...vi pa kr neki dajete palce dol..*
donski
05. 02. 2012 10.52
+10
Se strinjam, al vsak se odloči kaj bo. Če se je policaj ali vojak odločil za to službo zaradi zaposlitve, ali zaradi tega, ker hoče služit koruptivni domovini je to njegova stvar. Vsi smo ljudje, se razume, al če pride do protestov bom vojaka in policaja videl, kot sovražnika, ker zastopata sovražnike. Dajte se zresnit..če bi sočustvoval s sovražnikom kako bi blo?..potem res najbolje, da se vseh 90% folka odseli z zemlje in pusti eliti to zemljo. Živali so na koncu dneva tudi vse živali in majo vse v glavi boj za preživetje, čeprav se zato morajo klat. Preživetje na dolgi rok pomeni tudi, da ohranjaš pravico do svojega obstoja, mnenja, normalnega življenja in zato je treba poskrbeti, zaj pa kak koli je..vsaka vojna ma žrte..VSI smo žrtve sistema. Če ne gre tak, gre drugače..
viking76
05. 02. 2012 10.59
+8
donski tole si napisal: Dajte se zresnit..če bi sočustvoval s sovražnikom kako bi blo?..potem res najbolje, da se vseh 90% folka odseli z zemlje in pusti eliti to zemljo. razlika je, da oni hočejo, da 50% ljudi pocrka in bodo potem imeli boljši nadzor nad rajo in nič drugega.
donski
05. 02. 2012 11.06
-2
Se strinjam..to pa ne more pomenit, da bom na protestu samo stal, ker, če bom protestiral bo me polical ''lepo'' odslovil, kot mu je naročeno, jaz pa bom se s tem strinjal, ker razumem njegovo službo in se odstranil.
Bu?ko Štru?ko
05. 02. 2012 11.08
+5
Res ne znate brat. Vsak policaj ali vojak se lahko SAM odloči ali bo proti svojim ljudem uperil orožje ali ne. Vsak se odloči ali bo sprožil ali ne. Lahko preprosto reče ne in mu ne morejo NIČ. Še vedno pa lahko opravlja svojo dolžnost. Torej če bi bil policaj in bi me poslali varovat na proteste, bi preprosto rekel: ne grem in me zara tega ne smejo vreči iz službe. Če bi se policija obrnila proti oblasti, še ne pomeni, da bi imeli anarhijo ali prezpravno stanje. Še vedno bi bili pod normalnimi zakoni, le da nebi več upoštevali vlade in vodilnih ampak bi jih preprosto javno linčali oz. odstavili, na oblast pa začasno postavili kakega iz policije, vojske ali pa koga drugega, ki bi potem skozi postopek razpisal nove volitve in nove zakone za lustracijo, da se znebimo teh zahojenih komunističnih fosilov!!!
united666
05. 02. 2012 11.11
+5
martin ce bi tko razmisljal k ti ne bo nikoli boljse,NIKOLI.......
Bu?ko Štru?ko
05. 02. 2012 11.12
+5
To da se policije upre sodelovati proti protestnikom, še ne pomeni, da ne ščitijo več zakona. Njihova naloga je še vedno vzdrževati red in mir, ampak razlika je v tem, da se upre celotno ljudstvo in vodilnim potem ne preostane drugega da izginejo iz države, ker bi imeli pred nosom par kosov orožja. Problem je v tem, da se na lep način v naši državi ne bomo znebili teh bedakov v parlamentu, ki tam seidjo tudi po več kot 20 let in samo lepo vlečejo mastne plače za nič dela oz. da delo proti slovenskemu ljudstvu!!! Podpis sporazuma ACTA je protiustaven in je naperjen proti slovenskemu ljudstvu. Po zakonu je to narodno izdajstvo in kolikor vem je za to zagrožena visoka zaporna kazen! A bo kdo odgovarjal??? Nihče! To se mora spremenit! Če veljajo zakoni za nas, morajo tudi za njih! Če bi se uprla tudi vojska in policija bi se hitro vse spremenilo. Prav tako ni treba da se protestira z nasiljem, obstajajo tudi mirni protesti, policijska ura in potem prehod oblasti na nove ljudi!
grm92
05. 02. 2012 11.18
+4
tud sam sm velik razmišlu o policiji, ampak ko sem razmišljal o tem poklicu in dojel, da so oni samo okončine vlade, zgolj lutke in pajaci v rokah, danes te jutri druge vlade, sem si premislil za vedno!
Bu?ko Štru?ko
05. 02. 2012 11.19
+2
Upor policistov je lahko tudi tak, da preprosto nehajo varovati poslanske in podobne riti in je to to. Kdor hoče jih gre lahko tja preprosto zbrcat. Vse ostalo pa deluje normalno. Če kje drugje narediš prekršek dobiš kazen.
avvalvasor
05. 02. 2012 11.55
+0
@Matej Pinter a veš kaj pomeni protislovje? smešiš se s svojimi komentarji.
artifakt
05. 02. 2012 12.41
+3
@ avvalvasor lepo da si tudi ti pameten, samo, nisem pa slišal kakršne koli utemeljitve iz tvoje strani... a si na FDV hodu pa več od napiflanega ne premoreš? ...
avvalvasor
05. 02. 2012 14.04
+1
protestirat greš zaradi nestrinjanj, imaš namen kaj doseči in imaš tudi predloge, kako to doseči. tukaj pa ni predlogov. ti protesti so nesmiselni. razmišljat o tem, da se bi policija in vojska uprla ukazom je neumno. če pa bi se uprla, pa bi se začel kaos kakršen je trenutno v egiptu. imamo dve možnosti: 1.takole protestirat in se začet med sabo pobijat, da se bo naredil prostor za dihanje. spremenilo se ne bo nič v političnih zadevah, se pa bo zato spremenilo v ekonomskih. več različnih faktorjev je prisotnih. torej, lahko se začne vojna. nastradala bo civilna populacija. sistem ostane enak. 2. upamo in čakamo lahko, da se bo kriza nekako končala. iz vsake ekonomske krize se je svet rešil, pa se bo tudi iz te. ne pa spodbujat k revoluciji, na videz prinese spremembe. egipt je bil pred revolucijo mirna in civilizirana država. dobili so demokracijo in še vedno jim nekaj manjka. kaj? obnašajo se kot divjaki. a je to družba prihodnosti?
mobius
05. 02. 2012 18.25
+1
So ljudje ki služijo vsakemu sistemu, ne glede na ideologijo, to so državni uradniki, policija, vojska, sodstvo, pazniki v zaporih itd., oni si zaradi tega izberejo takšen poklic, ker bodo vedno dobili plačo ne glede na razmere v družbi, tako da če hočeš vreči oblast moraš najprej napasti njih na takšen ali drugačen način, najboljše, je da ogroziš njihovo družino in to zato, ker sistem tvoji družini tudi ne bo prizanašal, je pa tako tudi če zmagaš boš potreboval ljudi, ki bodo opravljali to delo in oni se bodo spet tako obnašali kot tisti katere si odstranil, seveda če si jih, ker ponavadi se oblast menja njihovi služabniki pa živijo naprej pri koritu, torej to je neke vrste perpetummobile.
mobius
05. 02. 2012 18.38
avvalvasor ti si nesmiseln, ali se delaš norega ali pa si provokator, točno se ve kaj protestniki zahtevajo, na kratko ti bom napisal vse izhaja iz tega pošteno plačilo za pošteno opravljeno delo, konec bogatenja posameznikov na račun množic, konec lakote na tem planetu, konec vojn takšnih ali drugačnih, konec nasilja države nad državljani širom tega planeta, enostavno rečeno pošteno razdelitev materialnih dobrin vsem živim bitjem, ne pa da si neka manjšina lasti ves planet, medtem ko ljudje umirajo od lakote, izginja zaradi njihovega pohlepa vsako leto kakšna živalska ali rastlinska vrsta, in temu ni videti konca