Tujina

Breivik: V Evropi je najmanj 80 protiislamskih vojaških skupin

Oslo, 14. 10. 2011 09.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Breivik, ki je julija pobil 77 ljudi in izvedel bombni napad v Oslu, trdi, da v Evropi deluje najmanj 80 skupin, ki hočejo iz Evrope 'izgnati' islam. Policija je sicer precej skeptična, a vseeno te možnosti ne izključujejo.

Breiviku so sojetniki obljubili smrt.
Breiviku so sojetniki obljubili smrt. FOTO: Reuters

Norvežan Anders Behring Breivik, ki je priznal, da je julija izvedel bombni napad v Oslu in ustrelil 77 ljudi, trdi, da je v Evropi najmanj osemdeset protiislamskih vojaških skupin, poročajo tuji mediji. Breivik je preiskovalcem najprej povedal, da samo na Norveškem delujejo najmanj tri take skupine. Povedal je tudi, da je drugje po Evropi še "več" skupin in da vse združuje želja, da bi evropsko celino rešili pred islamom.

Policijski tožilec Christian Hatlo je skeptičen glede Breivikovih izjav. Dejal je, da še niso odkrili nobene take skupine, in dodal, da je norveška policija poskušala umiriti duhove okoli Breivikovih izjav, da bi preprečili paniko v Evropi. Predstavnik policije v Oslu Roar Hansen pa je medijem sporočil, da naj bi se številka skupin gibala med 60 in 80. Dodal pa je, da preiskovalci ne zaupajo Breiviku.

Halto je pojasnil še, da je policijska uprava iz Osla pozvala policiste iz 20 tujih držav, naj zaslišijo 25 oseb, ki naj bi bile povezane s pobojem, ki se je zgodil 22. julija. Poudaril je, da te možne priče niso obravnavane kot sodelavci; zaslišali jih bodo, da bi določili, kaj je Breivik počel pred pobojem, kje je bil in kaj je kupoval. Potrdil je, da preiskovalci menijo, da je Breivik poboj pripravil in izvedel sam, saj niso še odkrili nobenega sodelavca. Za kakršne koli zaključke pa je še prezgodaj, je še dodal. "Z vsakim dnem smo bolj prepričani … Ne najdemo ničesar, kar bi kazalo na to, da obstajajo sodelavci, čeprav še nočemo dokončno izključiti te možnosti," je dejal.

Policija pa je medtem še sporočila, da bodo Breivika izpustili iz osame v strogo varovanem zaporu Ila, bo pa še vedno močno varovan. "Po 17. oktobru osame ne bomo podaljšali," je dejal Halto. Breivik pa še vedno ne bo smel prejemati elektronskih sporočil ali dobivati obiskov, prav tako ne bo imel dostopa do medijev, je še pojasnil Halto in dodal, da bo Breivik še vedno ločen od drugih ujetnikov, predvsem zaradi njegove varnosti. Norveški mediji namreč poročajo, da je Breivik v zaporu v nevarnosti. Očitno naj bi nekateri ujetniki in zaprti člani kriminalnih združb obljubili, da ga bodo ubili. Breivik bo najverjetneje preventivno ostal zaprt do začetka sojenja.

 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (209)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

T_one
16. 10. 2011 20.01
@Misija1 Verjetno boste spoznali ali so to pravljice ali ne šele čez nekaj časa, morda že drugo leto, možno že celo spomladi; tako kot so to imeli priložnost spoznati tudi tisti, ki sem jim pred štirimi - petimi leti govoril, da prerokbe napovedujejo da bo kmalu nastopila gospodarska kriza, ki bo šla do "konca", pa so ravno tako, kot sedaj Vi, govorili, da je to pravljica in nemogoče ... Prerokbe sicer napovedujejo, da bo Tretja Svetovna "prišla k nam" nekaj mesecev po tistem, ko bosta ZDA in Izrael napadla Iran, prerokbe pa seveda opisujejo še druge možnosti začetka Tretje Svetovne ... v Henoch-ovih in drugih prerokbah, ki sem jih že omenil spodaj...
Misija1
16. 10. 2011 14.27
Kot sem ti ze rekel, to so pravljice, saj je v osnovi to nemogoce. Ce pa bi ze do tega prislo, pa je menda vec ali manj jasno, da smo tehnolosko pred vsemi muslimanskimi drzavami. V bistvu vse kar imajo so dobili od zahoda, torej Evrope in Amerike, razvoj, zdravstvo, tehnika, orozje, kar pozelis. Ce ne bi bilo nas, torej Evrope, bi se vedno jahali konje in ziveli kot so pred par 100 leti. In s tem ne zalim, niti najmanj, je pa to preprosto res, saj so vsi veliki znanstveniki delovali v Evropi, se preden so nastale ZDA. Vecina napredka je tako stoletja prihajala samo in res SAMO iz Evrope. In to so fakti.
Misija1
16. 10. 2011 00.24
@T_one: No to so pravljice kar ti pravis, saj je v osnovi to nemogoce. Ce pa bi ze do tega prislo, pa je menda vec ali manj jasno, da smo tehnolosko pred vsemi muslimanskimi drzavami. V bistvu vse kar imajo so dobili od zahoda, torej Evrope in Amerike, razvoj, zdravstvo, tehnika, orozje, kar pozelis. Ce ne bi bilo nas, torej Evrope, bi se vedno jahali konje in ziveli kot so pred par 100 leti. In s tem ne zalim, niti najmanj, je pa to preprosto res, saj so vsi veliki znanstveniki delovali v Evropi, se preden so nastale ZDA. Vecina napredka je tako stoletja prihajala samo in res SAMO iz Evrope. In to so fakti.
T_one
15. 10. 2011 20.14
@crnkamn Prerokbe res govorijo, da bodo, če bo "elita" sprožila Tretjo Svetovno Vojno, muslimani zavzeli Evropo. Namreč na pomlad bo na Evropo navalilo okoli 200 milijonov, predvsem muslimanov, iz Severne Afrike, Južne Azije in Bližnjega Vzhoda. To bo zaradi maščevanja, ker bo Evropa podprla Izrael in ZDA pri vojnah v muslimanskih državah (Irak, Afganistan, Libija, Iran, Pakistan, Sirija, Turčija, ...), v kateri bo po krivičnem umrlo na milijone nedolžnih ljudi, predvsem žensk in otrok. Prerokbe tudi opisujejo, da bodo takrat Evropejci tako presenečeni, ko bodo muslimani "potrkali na vrata", zato, ker politiki, ki bodo sodelovali v zaroti te Tretje Svetovne Vojne, ki jo bodo namerno sprožili z namenom, da se "človeška goveda" oz. verniki različnih religij pobijejo med sabo, oni pa se bodo skrili s svoje vnaprej pripravljene podzemen bunkerje, ljudi sploh ne bodo opozorili da se je začela vojna. Prerokbe tudi opisujejo, da bodo ceste zatrpane, ker bodo ljudje pred fronto bežali proti zahodu Evrope. Ko se bodo muslimani in kristjani zdesetkali, bodo zadaj prišli Kitajci, ki bodo dokončno "počistili". To opisujejo prerokbe Henocha, Elije, Jeremije, Nostradamusa, Matere Shipton, Edgara Caceya, Jmmanuela in Eduard Albert Meierja (prerokbe na futureofmankind-pika-co-pika-uk strani), torej nobenega muslimana. Kakor pa je videti po komentarjih spodaj pa"elita" izvrstno dosega svoj cilj verske nestrpnosti, da se bodo potem verniki različnih religij voljni pobijati med sabo, da boste šli na fronto umret za prazen nič. "Elita" bo sprožila Tretjo Svetovno zato, da se znebi ljudi, ki bi se drugače zaradi njihove globalne tiranije začeli upirati proti njim, kar pa se ravnokar dogaja po svetu, da ohranijo status quo. Torej so vaši pravi sovražniki "elita", ne pa pripadniki drugih religij. Medtem, ko vam ravnokar delajo propagando verskega sovraštva, da preusmerijo vašo pozornost! Ni slučajno, da je Breivick ravno tako prostozidar (luciferjanec) kot tudi "elita", in da daje izjave, ki ravno služijo namenu "elite" vzbujanju verske nestrpnosti.
Misija1
14. 10. 2011 23.31
@korintos: Hvala lepa ;) za tisto drugo pa ne vem, vprasaj kaksnega Poljaka o tem, mene zanimajo predvsem problemi v moji drzavi, to so moji problemi ki se me dotikajo. Je pa res, da kar se tice standarda Poljaki in Slovaki niso n isti ravni kot Slovenci. Place so tam cca. 30 procentov nizje kot pri nas, Slovaska nekoliko vsije, recimo cca. 15 - 25 procentov. Realno gledano so tako se na slabsem, torej ja, seveda bodo raje delali za 400 eurov, saj je pri njih to ze kar povprecna placa. Pri nas se to minimalec ni, si pozabil? Zakaj pa vabijo nove clanice v EU, odgovor je prevec preprost. Denar, delovna sila nima nobene veze pri tem saj je ze tako ali tako prost pretok pa ceprav ni drzava v EU (recimo primer BIH in delavci v Sloveniji). Je pa v interesu EU da se odpre velik trg drzav, ki so v razvoju, da lahko tam odpirajo svoje firme in sluzijo, kupujejo zemljo in ostalo. To je vec ali manj to, nima pa nobene veze z delovno silo. Ta sila je ze tukaj, ceneje skorajda na gre, razen ce uvozimo Kitajce :)
fuckislam
14. 10. 2011 22.07
rodil sem se v komunizmu. Ker sem imel svobodne nazore, sem bil drugacen od vecine. Zato so me policaj tepli, v soli sem imel probleme, moje socialno zivljenje je bilo za en urac. Trpel sem. Sedaj, ko zivimo v kao demokraciji, mi pa en s mrkavec na enem takem tretjerazrednem portalu krati pravico izrazanja? Pa daj se admin malo zamisli. Ti in tisti, ki ti to politiko narekuje.
fuckislam
14. 10. 2011 22.03
Pa niti eden ni bil zaljiv. Razen enega, ki sem ga namenil samo njemu.
fuckislam
14. 10. 2011 21.59
saj je cisto normalno, da se ljudem trze, ko pa nas z vseh strani kontrolirajo, usmerjajo, nam kratijo pravice, nas posiljujejo z islamom, mediji kot je ta nam ne dovolijo prostega izrazanja, kar je zagotovljeno z ustavo. Jasno, da se tipu zmesa in se gre nek terorizem. Cisto ga razumem.
korintos1
14. 10. 2011 19.31
Misija1 Zakaj pa EU vedno včlanja nove države, samo zaradi priliva poceni delovne sile in za večje zaslužke. Kdo je pa ustanovil EU, delavci ali bogatuni?
korintos1
14. 10. 2011 19.27
Misija1 Dobro peko želim. A Slovaški in Poljski delavci pa lahko delajo za isti znesek?
Misija1
14. 10. 2011 19.20
@korintos: Sem odletel po kostanje, da bo jutri malo peke :) skratka ocitno sem kr dosti zamudil, se vedno se strinjam z JURIJ-jem, ker je popolnoma nepristranski in to je to. Tudi ti in jaz korintos, bi se strinjala v marsicem. Mene ne moti noben na tem svetu, dokler mi ne vsiljuje necesa. Ko pa pride tujec v drugo drzavo po dobrine ki jih ta prinasa (beri euri), nato pa zahteva svoje pravice (zdaj 1 dzamija, jutri 2 itd..), takrat pa me mine volja do socutja. Pa sem cisti ateist oz. verjamem v vse kaj druga kot pa uci cerkev. Ko si rekel da ti ni jasno zakaj potem slovenci ne delajo za 400 eurov. Jah to pa je druga zgodba, verjetno je to odvisno od posameznika saj poznam ljudi ki so na dnu in poprimejo za vsako delo, medtem ko nekaterim ni za delat za 400 eurov, ker dobijo 240 eurov socialne pomoci in oni ze ne bodo delali za to razliko 160 eurov celi mesec. To je pac to. Se vedno pa vztrajam da so tako tuji delavci kot nasi delodajalci najbolj srecni. Eni si doma s to placo privoscijo marsikaj kar si drugace ne bi mogli, nasi delodajalci pa kupujejo jahte in vile. Nastrada pa Slovenski delavec. Ni to isto kot primer SLovenija - Avstrija, kjer tudi ce bi Avstrijec delal kot cistilec, bi zasluzil tam cca. 1200 eurov neto in s tem NORMALNO zivi zivljenje. Standard pri nas je grozen, cene so enake kot v Avstriji, place pa 2x in vec nizje. To je razlika, saj Slovenec v Avstriji ne odzira dela Avstrijcu, saj Avstrijec ne bo delal taksnih del iz razloga - KER MU NI, saj je dovolj drugih del. Brezposelnost tam je izredno nizka. Enako v Nemciji ki krize niti cutla ni. Medtem ko pri nas je vse skupaj bolj komplicirano. In seveda bo raje nas delodajalec vzel tujega delavca, kateremu ne rabi placevat DODATKOV (vseh moznih po zakonu ali kako ze), pa se nic kaj mu slednji ne more, ker ni drzavljan Slovenije. Tako razmisljajo bogatuni. In verjemi mi, da ce TUJE DELOVNE SILE NE BI BILO, bi bile place delavcev, gradbincev itd. sigurno tam okoli 800 eurov neto, saj drugace nihce ne bi delal. Tako pa imajo nasi izbiro in ta je dokaj preprosta - tuj delavec je poceni. To je to.
mobius
14. 10. 2011 18.23
Matjaž Zvan 14.10.2011, 10:33 -22 Ampak na splošno je islam vedno bil daleč tolerantnejši do drugih religij kot krščanstvo. Logično pa je da ne bodo dali mir, če jih novodobni križarji nonstop pobijajo po palestini, iraku in kjerkoli je že pač priložnost. Ali veš koliko Slovencev so Turki odpeljali v suženstvo v 300 letih ko so napadali ozemlja današnje SLO, nekje sem zasledil podatek 100000 in verjetno so največ teh ljudi odpeljali v Bosno, ter potem dlje proti vzhodu do Turčije, znan je tudi podatek, da so iz Afrike odpeljali arabski trgovci okoli 20 milionov ljudi v suženjstvo od tega je potovanje preko Sahare preživelo okoli 10% 10 mil pa so jih odpeljali evropski trgovci z sužnji in tam jih je preživelo potovanje veliko več.
crnkamn
14. 10. 2011 17.27
korintos: vem da jih vabijo, zato ker nimajo * teli EU politiki, kaj sele identitete.
korintos1
14. 10. 2011 17.23
crnkam Evropa vabi Turčijo. Zakaj pa, pa vemo.
JurijGrmMlajsi
14. 10. 2011 17.18
crnkamn Točno tako! Saj ni nobeneg kriterija- kulturno- ne se hecat; geografsko si že sam omenil, saj je zanemraljiv del turčije v Evropi, zgodovinski pa....no, če okupacija Balkana osnova za neko zgodovinsko pravico, naj se kak pogumnnež oglasi....čeprav mislim, da ta več ne bo smel stopiti na ozemlje katerekoli balkanske države
crnkamn
14. 10. 2011 17.15
Turcija nikol ni spadala geografsko pod Evropo, razen 3% njihovega teritorija vse ostalo spada ze pod Azijo, zato tud Anatolija > mala azija. Ce se EU zavzema za prikljucitev turcije v EU, se mora potem prizadevat se za ostale, ki geografsko lezijo potem tudi v evropi, razen ce ne mislite turcije dat kr na polovico in pozabit se njen vzhodni del. Turčija na vzhodu meji na Gruzijo, Armenijo, Azerbajdžan in Iran, na jugu na Irak in Sirijo. Ce pa kriterij politicnih borcev iz EU za vkljucitev Turcije ni geografski, zgodovinski ali kulturni potem pa ne vem zakaj ne vzamemo v evropo se kitajske pa amerike, pa kejsno kenijo in zimbabwe itd.
JurijGrmMlajsi
14. 10. 2011 17.12
nightfly Nafro nam dostavljajo Arabci, oni so se čist lepo znašli in jim želim vse najbolje, sam naj ne izsiljujejo. Nisem za NATO niti za peacekeeping, a spet VSEENO mi je a gre za korist ZDA ali nekedržave tretjega sveta. Pač sem proti mešanju v zadeve, ki se nas ne tičejo in od katerih imamo minimalno korist. Sam levakom je všeč. če to velja za vojaške intervencije, ko pa to razširimo tudi na mirovne misije, humanitarne akcije, podpiranje teh in onih "demokratičnih" gibanja, a pol je to nanekrat "izolacionizem"...no, je, in kaj pol??
JurijGrmMlajsi
14. 10. 2011 16.57
korintos Evropa se tega zaveda, samo denar je nad tem, in so tudi Evropo pripravljeni žrtvovati. O, vsekakor! Tega se b ojim bolj kot nove svetovne vojne!! Strinjam se pa da so ti butlji pripravljeni tudi na to norost, sam če zavohajo zaslužek.
korintos1
14. 10. 2011 16.53
Jurij... Bojiš se za Evropo? Jaz tudi. Kdo pa vabi Turčijo v EU? Zamisli si Evropo po vstopu Turčije, takrat se morava bati, sedaj bo še šlo. Evropa se tega zaveda, samo denar je nad tem, in so tudi Evropo pripravljeni žrtvovati.
JurijGrmMlajsi
14. 10. 2011 16.49
Vse bi naj bilo kot v socializmu, vendar to ne bo socializem. Radi bi uničili obstoječe bogatune, da bi jih sami zamenjali. Samo to. hahaha.....ne strinjava se pogosto, a ko zadeneš zadeneš!!!