Tujina

Glas iz Amerike: Clintonova obsodila nasilje

Rim/Bruselj, 21. 02. 2011 21.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
STA/Reuters
Komentarji
51

Berlusconi, ki ima zelo dobre odnose z Gadafijem, je nasilje v Libiji obsodil, mednarodno skupnost in EU pa pozval, naj ne dovoli, da bi vse skupaj preraslo v državljansko vojno. Oglasila se je tudi ameriška državna sekretarka Clintonova.

Silvio Bersluconi in Moamer Gadafi
Silvio Bersluconi in Moamer Gadafi FOTO: Reuters

Na dogajanje v Libiji se je odzval italijanski premier Silvio Berlusconi, ki je obsodil nasilje in dejal, da uporaba sile proti civilistom ni sprejemljiva. Berlusconi se je odzval potem, ko je bil že tarča številnih kritik, da noče obsoditi nasilja, ki ga izvaja režim njegovega prijatelja. Italijanski premier je pozval Evropsko unijo in tudi mednarodno skupnost, naj storita vse, da nasilje v Libiji ne bi preraslo v državljansko vojno.

Po dneh tišine iz ZDA je zdaj ameriška državna sekretarka Hillary Clinton obsodila nasilje v Libiji in oblast pozvala, naj takoj ustavi to 'nesprejemljivo prelivanje krvi'. Poudarila je tudi, da mora oblast spoštovati univerzalne pravice Libijcev.

Že pred tem pa je italijanski zunanji minister Franco Frattini opozoril pred nevarnostjo vzpostavitve Islamskega emirata na meji z Evropo. Dejal je, da se Evropa ne bi smela vmešavati v libijske notranje zadeve. "Ne smemo podati napačnega vtisa, da si želimo vmešavati in izvažati našo demokracijo," je dejal, potem pa nadaljeval, da je država na robu državljanske vojne.

Francozi nekoliko bolj zaskrbljeni

Mednarodna skupnost mora narediti vse, kar lahko, da prepreči državljansko vojno v Libiji, je povedal predstavnik francoske vlade Francois Baroin. ''Zelo smo zaskrbljeni in močno obsojamo dogajanje, to nasilje brez primere, ki lahko vodi do zelo nasilne in dolge državljanske vojne,'' je povedal.

Že včeraj je Evropska unija izrazila "izjemno zaskrbljenost" zaradi dogodkov v Libiji. "Legitimna pričakovanja in zahteve ljudi po reformah je treba nasloviti z odprtim dialogom, ki ga bo vodila Libija sama," je poudarila visoka zunanjepolitična predstavnica Unije Catherine Ashton v imenu 27 članic.

V podporo Libijcem so se danes zbrali protestniki v Londonu. Za jutri napovedujejo proteste tudi v drugih državah sveta.
V podporo Libijcem so se danes zbrali protestniki v Londonu. Za jutri napovedujejo proteste tudi v drugih državah sveta. FOTO: Reuters

EU je zaskrbljena zaradi poročil o velikem številu smrtnih žrtev med protivladnimi protestniki v Libiji. Sedemindvajseterica je obsodila nasilje nad miroljubnimi protestniki ter libijske oblasti pozvala, naj se vzdržijo nasilja ter naj spoštujejo in zavarujejo svobodo izražanja in pravico do zbiranja. Poleg tega je EU libijske oblasti pozvala, naj takoj odpravijo prepoved javnega dostopa do interneta in omrežij mobilnih telefonov ter naj medijem dovolijo normalno opravljanje dela po vsej državi.

EU je v sporočilu za javnost o Libiji izpostavila tudi, da pričakuje popolno sodelovanje z oblastmi pri zaščiti državljanov EU. EU se je na dogodke v Libiji odzvala, potem ko so se v Bruslju sestali zunanji ministri Unije, ki tudi obsojajo nasilno zatrtje protivladnih protestov.

Tripoli je sicer v nedeljo posvaril EU, da bo prekinil sodelovanje v boju proti nezakonitim priseljencem, če ne bo prenehala spodbujati protivladnih protestov v Libiji.

Zapatero pozdravlja vzpon demokracije

Jose Luis Rodriguez Zapatero
Jose Luis Rodriguez Zapatero FOTO: Reuters

Španski premier Jose Louis Rodriguez Zapatero pa je čestital rojstvu novih demokracij na Bližnjem vzhodu in v Severni Afriki, Evropo pa pozval, da jim ponudi gospodarsko in politično podporo. Ob tem je ostro obsodil nasilje v Libiji. Dogajanje je primerjal s padcem berlinskega zidu leta 1989. "To je zgodovinsko. Verjetno smo priča rojstvu novih demokracij. Želimo si demokracije. Želimo si reform. Ne želimo pa nasilja. Obsojamo ga," je povedal v intervjuju za agencijo Reuters.

Odzval se je tudi na dogajanja v Maroku, kjer so protestniki na ulicah zahtevali, da se kralj odpove svojim pristojnostim. Dejal je, da je Maroko v drugčanem položaju, kot druge države, saj že ima večstrankarski sistem. "To je država, ki je že izvedla reforme ... seveda si jih državljani želijo še več, a to je drugačen položaj, z več potenciala za stabilnost in umirjen napredek," je povedal.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Abacus
23. 02. 2011 23.30
sniff Seveda je ta tvoja teorija v dolocenem smislu pravilna ampak vseeno od kod tebi to? Kaksen vir? To je samo prva stvar. Kot drugo ,ce si sam predstavljas ,da je vse skupaj le ene velik ''Show'' kakor pravis je jasno ,da je vse kar pises res ,v bistvu je vse kar se clovek sploh lahko domisli resnica ,ce verjames v vse to. Tretjic govoris o krizarjih ,templarjih ipd. To so nekako starodavne sile siritve vpliva zahodno-rimske kulture in kar precej sveta je povezano v to kulturno dediscino vsaj delno. In obstajajo silnice na svetu ,ki tezijo k temu ,da bi bili ponovno nek ''Neo Rimski imperij'' ,to se nekako slisi kot NWO ane? Saj tako je ,ampak problem pa je ker ni na svetu le zahodno-rimska-krscanska-templarska ce zelis kultura. Je sicer med najvecjimi ampak ne more pa obvladovati sveta ,kajti so tu se Vzhodno-rimska-biyzantinsko-pravoslavna kultura potem bliznjevzhodno-islamska kultura ,ki se v grobem deli vsaj na dva dela. So tudi druge kulture recimo Sino-azijska kamor med glavne akterje spada Kitajska in drzave pod njenim vplivom cemur se upira podobna a rahlo drugacna azijska kultura na celu z Japonsko. V Aziji je tudi spet drugacna kultura z Hindu-Indijo plus Nepal ,ki nikakor ni v tesnih odnosih ne z islamsko ne z sino-kulturo in potem so tu se manjse drzavice z budisticno kulturo morda najbolj povezano z Japonsko ,delno Indijo pa precej tudi z Zahodom. In pa se ena bolj ne vplivna tradicionalna-afriska kultura ,saj nima preteznega vpliva v svetu(morda je v tem odgovor na tvoje teze o Mandeli in zakaj se ni nic pretiranega spremenilo). In dokler se bo Iluminate povezovalo le z Zahodom bo tezko nastal NWO ,zakaj bi recimo druge pomembne vplivne sile sveta dovolile "Illuminatom'' da jim zavladajo ,zakaj se njim nebi pridrzali stolcka v ''organizaciji''? Ce bi sprejemali kar vsakega pomembnega akterja v tako organizacijo ,bi kaj hitro minil vpliv moci prvotnih clanov ,ki ta mesta zasedajo(vsaj njihovi predniki) ze desetletja ,morda stoletja. Malo razmisli o vsem skupaj in ne pravim ,da take vplivne organizacije kot so Iluminati ni ,seveda so ampak vprasaj se ali je to edina taka organizacija ,ki zeli NWO.
snifff
23. 02. 2011 02.30
Ma zdaj me pa že kar vleče samega od sebe, namreč kar se tiče Mandele... Zakaj je sedel v zaporu??? Zaradi odprave aparthaida, je tako? Pa je ta aparthaid res odpravljen? Si gledal svetovno prvenstvo v nogometu lani?, si imel občutek da res živijo enakopravno?, se ti zdi da črnci služijo enakovredno kakor belci, ki imajo na njihovem ozemlju pod oblastjo vse rudnike zlata, diamantov, nafto, skratka njihova bogastva??? Jaz sem videl žal samo navadna skrajno bizarna barakarska naselja in niti malo motivirane ljudi, kaj šele da so siti in zaposleni.... Vidiš prijatelj to vse skupaj je bullshit, zakaj je tam Mandela pristal med iluminati, verjetno zato da lahko še živi preostanek življenja, ker dvomim da je videl izhod, vse ostalo je navadna FARSA... Sedaj pa res, bye bye
snifff
23. 02. 2011 02.21
In tudi ce ponekod sodelujejo pa spet drugje ne in kako naj torej zazivi NWO??? --- Huh, kako sem se oddaljil lahko od tega, hehehe... Poglej in to je to kar ne moreš razumeti in še danes , naših 2 milijona slovenskih bumbarjev tega ne more ali noče razumeti da jih politika deli na leve in desne., no to sem ti malo zameril ker sem to prej govoril janez6b. Vse je to krinka (in ne boš mi verjel da je iluminati tudi Nelson Mandela, kajne?) Svet je en velik SHOW, res to je totalni showbiznis !!! Vsi tile ljudje, so eno veliko pretvarjanje, in skupni cilj imenovalca je razdvajanje ljudi za LASTNE SKUPNE CILJE !!! Rekel boš, pa saj Mandela je bil v zaporu, je Nobelov nagrajenec za mir.... Ja vse to je res in drži, ampak iluminati poznajo žrtve in to kar je bil Mandela ni popolnoma nič, to je drek v gnojnici, dokler za skupni cilj nisi umrl, si jo še pošteno dobro odnesel, čeravno to ni določeno za vsakega iluminata, namreč tudi oni imajo izredno dobro dodelano hirarhijo. Zato pa prosim preberi kakšno pravo knjigo o tem , me boš dejansko bolje razumel, kaj ti danes govorim. Sedaj pa, have a nice night.
snifff
23. 02. 2011 01.23
Še nekaj ti nisem odgovoril. NWO je stvar, kjer naj bi bila enotna ena vlada, ki vlada nad celim svetom. Vse lepo in prav, vendar se tukaj porajajo še druga vprašanja in neutemeljeni odgovori, kako bi lahko ta vlada delovala, vladala in imela celotno prebivalstvo pod nadzorom. Točnega odgovora ti ne morem podati, saj je to še v "obdelavi" čeravno obstajajo zelo nehumani sumi, ki pa naj bi jih že nekaj let prva opravila Nizozemska vlada z bivšimi kaznjenci, s primerom črtne kode na čelu, ja morda posmehljivo a realno. Spomni se biometričnih potnih listov iz strani ZDA, nekaj novega kar je povzročilo obilo negodovanja iz vseh strani Evrope, ato je le minimalni začetek. Prihodnost napoveduje tudi čipe v človeškem telesu, ki naj bi tudi delovali na izklop, ja saj vem kaj mi boš rekel, make your own fantasy, pa je res tako? Zato pa ti ne želim razlagati preteklosti samih iluminatov, ker bi verjetno zgeledal še bolj čudaški...
snifff
23. 02. 2011 01.01
@abacus Bom zelo pokrajšal in malo priredil, ker je nemogoče to opisat v parih stavkih. NWO, je danes izraz kot ga poznamo. Sam začetek NWO, naj prej nekaj razčistiva o tem NWO. NWO so Iluminati... Iluminti izhajajo, kakor jih zgodovina danes pozna iz križarskih vojn... Križarji, še zdaleč niso začetek iluminati, a če začnem dejansko zgodovino tega, verjamem da mi sploh nebi verjel, oziroma bi me danes določil za v psihijatrično bolnišnico, torej se raje vrniva med iluminati in križarsko vojno. Bistvo iluminati, je kapital, iluminati ta trenutek kakor se pogovarjava dosegajo cilje na bližnjem vzhodu s svojimi plačanci pod imenom Blackwater (to so borci-plačanci pod imenom Malteških vitezov), tile danes delujejo za dosego ciljev po navodilu Vatikana (tukaj so vpleteni tudi jezuiti), da vzamejo nazaj, kar so v preteklosti zavzeli križarji, na tak način so seveda naselili tudi židovsko ljudstvo, kasneje po drugi svetovni vojni. Ne želim pa ti razlagat kako so vpletene v iluminatizem popolnoma vse strani sveta, od bivših nacistov, stalina, židje in njihova naselitev v palestini... to je dejansko predolga zgodba. In verjemi da popolnoma vsak blok od zahdone in vzhdone Nemčije imajo vse vodenje teh dejavnosti dejansko iluminati. Vse zadeve se sučejo okoli kapitala, tukaj je samo vprašanje sprejmi ali pusti. Brezveze...lahko se pišejo knjige, oziroma so napisane, stvar je pa v tem ko vprašuješ kako neki se vse to ve...raje pojdi v knjižnico in kaj preberi na konto tega, verjamem da do vsega tega v knjižnici ne boš prišel a nekaj boš pa le spoznal, bi bil bolj vesel kakšnega konkretnega vprašanja, kakor pa splošnega.
Abacus
22. 02. 2011 23.57
snifff Temu se rece politika in tako kot si objasnil je urejena podoba sveta le ,da zelo tezko verjamem v nek NWO ker dejansko ob tako multipolarnem svetu ne more biti ,prevec razlicnih interesov (torej tvoje besede ''Moreš se zavedati, da je tukaj več organizacij, ki naj bi temeljile na enem cilju, vendar so danes skupaj in jutri popolni sovražniki, ne razumeš???'') Razumes? In tudi ce ponekod sodelujejo pa spet drugje ne in kako naj torej zazivi NWO??? Drugic pa je New Worl Order ze prisoten zelo dolgo vsaj ta izraz je v uporabi ze celotno 20.stol. in ocitno se vedno razvnema strasti. Ta izraz pride od ust do ust vsakic ko se razmerje sil na Zemlji spremeni in ,ko je treba politiko starih velesil (tudi nekaterih reginalnih) prilagoditi trenutnim spremembam novih vzhajajocih velesil. Torej smo v NWO ze odrascali in se naprej bomo ,ne le to tudi starsi in stari starsi so bili del tega famoznega NWO. Dejansko je NWO vedno prisoten le da ni vec novi ampak stari le vsake toliko casa so nekatere korekcije tega sistema. In zakaj taksen cirkus okoli sistema ,ki je v veljavi ze vec kot 100 let ali se vec? Nic se ne bo spremenilo le akterji bodo drugi. Skesanci so pa ocitno le iz ''NWO agende'' ali je morda vec ''NWO nacrtov'' razlicnih akterjev ,to se raje vprasaj.
snifff
22. 02. 2011 23.24
@Abacus To je misteriozni cirkus in vsaka zadeva pride ven, podobno kakor pri mafijskih skesancih. Ko boš poznal notranjost človeka in ko boš , upam sicer da te kdaj določene okoliščine ne bodo pripeljale do takšnih zadev, pač spoznal da se ljudje, ker so pač ljudje, odprejo kot spomladanski cvet, pač predeš do takšnih informacij. S tem kar sem zgoraj navedel lahko povem le to, da imam izkušnje z takšnimi rečmi, ne mislim pa reči da imam izkušnje z NWO, pač pa le to da vem kako se ljudje odpirajo.In verjemi, da so tile ljudje tudi med seboj klanje. Moreš se zavedati, da je tukaj več organizacij, ki naj bi temeljile na enem cilju, vendar so danes skupaj in jutri popolni sovražniki, ne razumeš??? Verjamem da mogoče ne razumeš tega kar sem ti povedal, le kako bi lahko razumel šele njih, heh... Pa lep pozdrav tebi in tvojim naivnim mislim.
Abacus
22. 02. 2011 22.56
snifff 22.02.2011, 18:02 2 Ferdox, tukaj si preberi nekaj osnov o bilderbergerjih: Začetek te skrivne mednarodne organizacije sega v maj 1954, v hotel de Bilderberg, v Oosterbeeku na Nizozemskem. Prek princa Bernharda nizozemskega je njihov ustanovitelj Odbor tristotih. Bilderbergerji so skupina približno 120 ljudi iz visokih finančnih krogov zahodne Evrope, ZDA in Kanade. Njihov glavni cilj - kot se je izrazil sam princ Bernhard - je svetovna vlada in planetarna vojska v okviru ZN. Skupina se prav tako imenuje »nevidna svetovna vlada«. Svetovalna skupina, sestavljena iz upravljalskega odbora (24 Evropejcev in 15 Američanov) odloča o tem, kdo bo povabljen na srečanja. Johannes Rothkranz piše, da povabijo izključno tiste osebe, ki so dokazale svojo neomajno zvestobo Rockefeller-Rothschildovi zaroti. A niso vsi prisotni »iniciati«; lahko so le predstavniki določene interesne skupine ali druge osebnosti. //////////// Nekam veliko se ve o tej ''skrivni'' organizaciji in kar prevec informacij povedo javno glede nato ,da delujejo tako zelo ''skrivno'' . Tudi njihova srecanja so zelo ne ''skrivna'' Res pa je ,da je to elita zahodnih sil zdruzena oz. neka skupnost kako ohranjati interese po svetu. Samo ne delati iz vse skupaj nek misteriozni cirkus.
snifff
22. 02. 2011 20.55
@janez6b Ma ne ves catch NWO je v tem da najprej ustvari sovražnika, takoj zatem pa ustvari nov segment ljudi, ki se proti temu zlu bojuje nasproti. Upam da sem bil dobvolj jasen, Največji problem je pa v tem da iz obeh strani kuje dobičke, saj produkt tega je ponavadi orožarski dobiček, ki pa iz Rotschildove zgodovine sega v Napoleonov čas iz Waterlooja, takrat so namreč prvič uspeli, čeravno jim je šlo zelo na tesno. Teh organizacij, ki sicer delujejo pod roko Rotschild je sicer veliko več kakor pa le Bilderberg, to je le ena smernica, tokaj so še 666, RIIA, okrogla miza, .... juhuhu jih je a zanimivo, v večini se pojavljajo enaka imena in seveda še nakaj zraven v posameznem segmentu. Če pa mi dovolite samo za trenutek da se še obrnem k našem parlamentu, je pa dejstvo to, da se poslužujejo podobnega recepta, kateri deli ljudstvo na levo in desno, po prej zgornje opisanem receptu delijo ljudstvo, delajo kreg med ljudmi, zadaj pa talajo milijarde davkoplačevalskega denarja, da se nam še sanja ne. In neumne ovce, temu žal nasedajo, res je tako, kdor ni razgledan, naj raje kmetuje na svojih 3m2 in predeluje svoje korenje in solato, ter se naj ne spogleduje s politiko in njihovimi prevarami.
mjolnir
22. 02. 2011 19.37
Ferdox STrinjam se, Američani nimajo nobene stalne poltike pač obračajo po vetru. Meni je tud absurdno to, da po eni strani radi udrihajo po Američanih, če pa se njihov do včerajšnji zaveznik obrne proti njim pol je naenkrat "good guy".... torej kdorkoli je proti ZDA je "dober" tudi če je prvotno bil zaveznik in se obrnil proti njim zaradi lastnih interesov? In, ja niso za vse krivi oni, sam res p aje da slabe situacije v svetu rad izkoriščao sebi v prid.
mjolnir
22. 02. 2011 19.33
janez6b Za Brzezinskega se strinjam, celo je v enem intervjuju izjavil da so islamisti povsem nepomebni in ko so ga vprašali kaj misli o možnostih novega vala radikalnega islamizma, je rekel "To so neumnosti!"
janez6b
22. 02. 2011 19.06
Brzezinski, svetovalec Jimmyja Carterja za nacionalno varnost in, skupaj z Davidom Rockefellerjem, ustanovitelj Trilateralne komisije leta 1973. Brzezinski je v intervjuju za francoski Le Nouvel Observateur javno priznal, da je v sedemdesetih financiral in posredno treniral tiste, ki jim danes pravimo »teroristi« z namenom, da bi se le-ti uprli sovjetskemu režimu, ki je vladal v Kabulu. Ideja za tem je bila, da se zapelje takratno Sovjetsko zvezo v napad na Afganistan, namenjen ohranitvi svojega režima, in s tem povzročiti nasprotni velesili »svoj Vietnam«. Načrt je uspel – na račun milijon afganistanskih življenj v času sovjetske okupacije med leti 1979 in 1989 - desetletna vojna je pripeljala do destabilizacije in končnih razpadom Sovjetske zveze. Njegovi »borci za svobodo« so bili poznani kot »Mujahideen« in kasneje talibani oz. Al Kaida, kot jih poznamo danes. To je oseba, ki stoji za proti-vojnega Obamo. Splošno znano je, da ni predsednik Carter storil nič, kar bi v kakršni koli meri vplivalo zunanjo politiko, brez soglasja Brzezinskega. Tako kot Obama, je bil tudi Carter izbran za predsednika preko Trilateralne komisije.
janez6b
22. 02. 2011 18.59
Brzezinski, Zbignew - predsednik trilateralne komisije in najpomembnejši Rockefellerjev agent član Obaminega kabineta oz eden od njegovih svetovalcev. A NEW brain for Barack Obama! It's 78 years old and it still works perfectly. It belongs to Zbigniew Brzezinski,(economist) snifff sej on je vidu že to, sam spreneveda se, ker si noče priznat. žalostno,ampak kako težko je priznat nekajterim da obstaja nekaj za kar oni ne vedo.
snifff
22. 02. 2011 18.02
Ferdox, tukaj si preberi nekaj osnov o bilderbergerjih: Začetek te skrivne mednarodne organizacije sega v maj 1954, v hotel de Bilderberg, v Oosterbeeku na Nizozemskem. Prek princa Bernharda nizozemskega je njihov ustanovitelj Odbor tristotih. Bilderbergerji so skupina približno 120 ljudi iz visokih finančnih krogov zahodne Evrope, ZDA in Kanade. Njihov glavni cilj - kot se je izrazil sam princ Bernhard - je svetovna vlada in planetarna vojska v okviru ZN. Skupina se prav tako imenuje »nevidna svetovna vlada«. Svetovalna skupina, sestavljena iz upravljalskega odbora (24 Evropejcev in 15 Američanov) odloča o tem, kdo bo povabljen na srečanja. Johannes Rothkranz piše, da povabijo izključno tiste osebe, ki so dokazale svojo neomajno zvestobo Rockefeller-Rothschildovi zaroti. A niso vsi prisotni »iniciati«; lahko so le predstavniki določene interesne skupine ali druge osebnosti. Nekateri od pomembnejših MEDNARODNIH predstavnikov so ali so bili: Agnelli, Giovanni - šef Fiata Brzezinski, Zbignew - predsednik trilateralne komisije in najpomembnejši Rockefellerjev agent Bush, George - nekdanji šef CIA, nekdanji šef CFR, bivši predsednik ZDA, Odbor tristotih Carrington, lord (VB) - Odbor tristotih, Kissinger Associates, nekdanji predsednik NATO Dulles, Allan- bivši šef CIA Clinton, Bill - bivši predsednik ZDA, CFR, trilateralna komisija Ford, Henry II. Gonzales, Felipe- generalni sekretar španske Socialistične stranke in pozneje ministrski predsednik Jankowitsch, Peter (A) Kennedy, David Kissinger, Henry - prav tako član italijanske lože P2 Luns, Joseph - bivši generalni sekretar NATO lord Roll Ipsdenski - bivši predsednik skupine S. G. Warburg Mc Namara, Robert - Svetovna banka Martens, Wilfried (B) Palme, Olof - tudi član Odbora tristotih Reuther, Walter P. Rockefeller, David Rockefeller, John D. Rockefeller, Nelson Rothschild, baron Edmund de Tindemanns, Jan - nekdanji ministrski predsednik Belgije Warburg, Eric D. Warburg, Siegmund Wörner, Manfred - NATO
snifff
22. 02. 2011 17.48
In to obsoja glasnik države, ki hara po celem svetu v imenu kapitalizma. Bravo!
janez6b
22. 02. 2011 15.52
2.) Bilderberg sestanek ni nobena skrivnost je nastal zaradi krepitva strateškega partnerstva Evrope in ZDA in tudi sestavljajo ga ljudje naklonjeni temu partnerstvu. Skrivnost je bila od leta 1954 pa do pred nekaj leti, ni o njih oz o njihovem sestanku v javnosti znanega nič, oz v javnosti ni nihče smel poročati, KER SO IMELI DOBRE NAMENE?? ja all right and santa and m&m so resnični. Se vidi da pojma nimaš, od včeraj verjameš v bilderberge pa tukaj mene učiš o njih, mene, ki sm prebral obe knjig o njih, spremljam dogajanje okoli njih že leta, a ti ki si včeraj dojel, bogi, da so resnični si pa NEKAJ PAMETEN.:) dej poglej in preberi še kaj, pa bomo potem debatirali o njih. Prej pa me ne napadaj sploh ne z lažmi.
janez6b
22. 02. 2011 15.40
Ferdox še včeraj si bil prepričan da so Bilderbergi neumnost oz neresnični, danes jih pa že kr priznavaš:) A danes niso več teorija zarote??? Pa prosim pokaži kje sm pisal o najbogatejših zemljanih, povampirjenih teroristih, ki spožajo vojne.KJE SM PISAL TO???? Spet si izmišljuješ stvari, tipično zate.
Ferdo Crni
22. 02. 2011 13.41
Mjolnir - saj ravno zato se gre - noben nikoli ne trdi, da imajo američani svoje interese. Ampak prav takšne nebuloze, ko se za vsako pohojeno mravljo krivi američane kvarijo realno sliko, realno kritiko - seveda tudi ZDA. Janez6b: 1.) prvo napišeš 2,5 miljona, potem prešaltaš na miljarde. Se boš moral sam s sabo zmeniti. tudi da na osnovi takšnega "drobiža" obsojaš ZDA plačevanja plačancev je tvoj psihološki problem. 2.) Bilderberg sestanek ni nobena skrivnost je nastal zaradi krepitva strateškega partnerstva Evrope in ZDA in tudi sestavljajo ga ljudje naklonjeni temu partnerstvu. To ni nobena skrivnost. KAj ima ideja o Evru in EU veze s tvojimi obtožbami o Bilderbergovcih kot povampirjenimi teroristi, ki sprožajo vojne vsepovsod???????? Tudi da ga sestavlja 130 nabogatejših ljudi na svetu je larifari. Najbogatejši ljudje posamezniki na svetu so po večini naftni šejki - ARABCI, ki pa dvomim da sestankujejo o sesutju vsemogočega - kar pač ti trdiš.
Abacus
22. 02. 2011 12.53
Gaddafi nikoli ni bil privrzenec Amerike in tudi sedaj ni je le malo spredvidel spremembe po letu 1991 ko Sovjetska Zveza ni vec financirala Gaddafijevega rezima in ker Libija sama tehnolosko tezko vzdrzi so se obrnili na Zahod kot takrat edini alternativi. Je pac moral pozreti nekatere besede in odplacati odskodnino za teroristicne akte ,ki jih je sponzoriral prej ,vse zato ,da bi ohranil nek standard v Libiji ,da njegov rezim nebi padel. ZDA kot velekapitalist po koncu hladne vojne ni vec bila proti Libiji saj se je 'miselna vojna' koncala in biznis je vedno na prvem mestu ,cetudi ti nek 'nori pes' poje litanije ,samo da posli tecejo. Je pa Libija se vedno pod mocnim ruskim vplivom ,dokaz je tudi nakup ruskega orozja v zadnjem casu ,ceprav so se v tem pogledu odnosi izboljsali tudi z Italijo in Francijo do dogovorov je sicer prislo ampak same prodaje pa ni bilo. Je pa v zadnjem casu tovorno letalo z afriskimi placanci in po nekaterih vesteh Ukrjajinskimi pristalo v Libiji ,verjetno v podporo libijskimi silam. Te ''Ukrajinci'' so samo zakrinkani Rusi saj je Ukrajina portal za ruske interese po svetu in tako so javnosti videti kot ''neki drugi''. Saj Amerika ima tudi svoje drzavice od koder delujejo podobno. Tako ,da politika je vodena iz vec centrov sveta in tezko ,bo da se bodo ti centri strinjali v vsem ,ce tudi v dolocenih stvareh sodelujejo.
mjolnir
22. 02. 2011 12.28
Ne razmem, zakaj so vsi tolk zapisani tej logiki ali Amerika ali Gdafi oz kdorkoli ki ga trenutno ne marajo. Podbno kot tisti ki so proti vjni v Iraku, pa sao zato avtomatično Husseina razglasili za heroja, čeprav je bil diktator, morilec ki je zakrivil pravi genocid....po drugi strani tudi Američani so hinavski ob vsem tem, saj je vsem znano da ga je Reaganova administraicja podpirala in to celo v obdobju najhujših zločinov nad Kurdi. sebo-x Saj imaš prav v velini stvari, sam najhujši napadi z živčnim plinom (baje celo z zloglasnim VX) na Kurde so se zgodili že poznih osmdesetih, Halabdža, ki je eden najhujših posamičnih napadov (več kot 10 000 ubitih v dveh dneh), mislim da '88.