Tujina

Avstrijska koroška vlada bi rada zanikala slovenski jezik: 'Poteza spominja na nacistični čas tretjega rajha'

Dunaj, 14. 02. 2017 19.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Avstrijski koroški Slovenci so pretreseni. Avstrijska koroška vlada namreč namerava v novi koroški ustavi zanikati slovenski jezik in kot edini deželni jezik ustoličiti nemščino. Takšna poteza spominja na nacistični čas tretjega rajha, pravijo protestniki.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (219)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LLLEPI
19. 02. 2017 12.45
-1
A bomo imeli novi plebiscit pa da
LLLEPI
19. 02. 2017 12.46
-1
pa da vidimo do kje bo po novem AVSTRIJA mogoce celo do ljubljane
Fifi 24
15. 02. 2017 13.40
-1
JJ in domobranci že slautirajo njihov gospodar je odločil in tako bo
puspan
15. 02. 2017 14.31
To je mnenje skrajne slovenske desnice, ki je že večkrat dokazala in pokazala, da z Evropsko ljudsko stranko nima nobenih sorodnosti, razen takrat, ko si je nabirala politične točke.
vladaricaumov
15. 02. 2017 11.26
+3
Pravte, da boste sli v Avstrijo. Hahaha.
general17
15. 02. 2017 11.55
-3
macek_garfield
15. 02. 2017 10.38
+2
kaj pravijo na to cmerar, afneguncar pahor, upokojenec karel pa to
LLLEPI
19. 02. 2017 12.48
Vojna napoved za AVSTRIJO ; da pridejo nazaj na zavod se tisti Slovenci ki so si nasli delo v Avstriji in pridno polnijo Slo davcno blagajno
Uporabnik113189
15. 02. 2017 10.35
+4
Svet se zelo hitro spreminja, mnogo prehitro za naše politike. Nemčija je prejšnji četrtek uspela repatriirati polovico svojih zlatih rezerv nazaj v domovino. Le zakaj se jim tako mudi? Če bo zmagala Le Pen v Franciji je že jasno kaj bo, šli bodo nazaj na Franke. Nemčija se za tak primer pripravlja na odhod nazaj v Marke. Vedno bližje je 4 reich. Naši gumbci seveda nimajo rezerve enega kilograma zlata, polno zakladnico zadolžnic, in papirja to pa. Česa je pa pol leta, mogoče leto dni. Avstrija gleda svojega velikega brata, se pripravlja na tihem. Kam to vodi?
Heretik1
15. 02. 2017 09.38
+3
Ubogi jodlarji, niti svojega jezika ne premorejo in morajo uporabljati jezik sosednje države!
macek_garfield
15. 02. 2017 10.39
+4
jodlarji sploh samostojen narod niso, oni so mesanica madjarov in nemcev pa to
sloveniiija
15. 02. 2017 11.45
-2
tako kot mi, kateri smo izmešani med Avstrijci in Hrvati
Fifi 24
15. 02. 2017 13.35
Sloveniiija aha a zato imamo SVOJ jezik za RAZLIKO od teh ki nih omenjaš?
zajebant2
15. 02. 2017 08.52
Maistru se zahvalite
Castrum
15. 02. 2017 08.53
+2
Točno tako! Maister ni poslušal komande iz Beograda , hvala bogu, in zato je ohranil slovensko ozemlje !
Castrum
15. 02. 2017 08.51
+3
Ko smo Slovenci pisali na papir leta 980 (Brižinski spomeniki ), so Hrvati leta 1080 še tolkli v kamen (Bašćanska ploča), Srbi pa so šele čakali na Kopitarja....
vertex
15. 02. 2017 08.52
+3
Bosanci so 980 że uporabljali pisalni stroj
Janezek1a
15. 02. 2017 10.38
+3
Ne pozabite na Cirila in Metoda, ki sta bila pri slovenskem knezu Koclju ob Blatnem jezeru... In ravno nemški škofje so jima najbolj nasprotovali. Čez debelega pol tisočletja pa si nemški škofje izmislijo reformacijo in vsak naj bi bral Sveto pismo v svojem jeziku. To sta solunska brata naredila že zdavnaj! In jezik v katerem sta pisala ima precej več skupnega s slovenščino kot bolgarščino ali srbščino....
vladaricaumov
15. 02. 2017 11.27
+0
Kastrum, vincanska civilizacija, to si poglej, pol pa pametuj.
sloveniiija
15. 02. 2017 11.46
-2
Ko so Slovenci komi dobili naziv Slovenci so Hrvatje že imeli vrsto kraljev...
HorstWiesel
15. 02. 2017 12.24
-1
A res? Kdaj pa so bili kaki kralji Hrvaške?
Castrum
15. 02. 2017 16.22
-1
vladarica....ha, ha kakšna primerjava, kot bi govoril o barjanskih koliščarjih in 5000 let starem kolesu, ki ga ima Slovenija in je najstarejše na svetu. Kaj imajo prazgodovinski ljudje veze s stem kar sem jaz napisal? Ne lapat, carica....
Castrum
15. 02. 2017 16.24
+1
patiot... hrvaški kralji so samo mit ! To trdijo tudi realni hrvaški zgodovinarji.
vertex
15. 02. 2017 08.50
+2
Na zemljevidu tretjega rajha ni slovenije nikjer,tem so hlapčevali samoimenovani domoljubi
Castrum
15. 02. 2017 08.47
+0
Slovensko glavno mesto je bil dolga leta Gradec. Tam je bila tudi leta 1811 ustanovljena prva Univerza v Slovenskem jeziku. Janez Primic pa prvi ravnatelj!
HorstWiesel
15. 02. 2017 09.26
+2
Kako slovensko glavno mesto, če pa takrat Slovenije sploh bilo ni....
sloveniiija
15. 02. 2017 11.47
-1
ja..te mape ko jih vidite kao kako je Slovenija bila velika so en velik po domače povedano drek..nikoli nismo imeli prej svoje države..niti narod ni nikoli biu južno od meje..edino na Avstrijskem ter Itaijanskem ozemlju
askralj
15. 02. 2017 08.43
-2
To je posledica balkanizacije... Namesto da bi delali za službe in rast države se je vse prodalo na balkan. Saj pa nas več ne jemljejo resno na to je treba z teranom nazdravit... Kak bo veselo če propade najboljši sosed in bojo odpuščanja
Fifi 24
15. 02. 2017 13.37
+1
??? Ti pa obvladas zgodovino ja ti pa ja haha
Madeni
15. 02. 2017 08.36
-2
Že LEVIČARJI HUJSKAJO v AVSTRIJI, to je odgovor na opozorilo Slovenskim podjetnikov da LOPOVŠČINA v Avstriji ne bo šla skozi to je odgovor na zahtevo reda Slovenskih prevoznikov v AVSTRIJI zdej bodo začeli hujskati tudi v ITALIJI ....znana politika LEVICE..VSE POVSOD SVINJARIJA..
vertex
15. 02. 2017 08.45
+7
Beden komentar,sektaški stil levaki levaki levi levi....vprašaj kakšnega avstrijskega desničarja kako zelo ljubi slovence
Fifi 24
15. 02. 2017 13.38
+1
Red enkrat hlapec (domobranc) vedno hlapec
Fifi 24
15. 02. 2017 13.38
+1
Red enkrat hlapec (domobranc) vedno hlapec
general17
15. 02. 2017 08.24
-7
Slovenscina je tud dezelni jezik hahahaaa...to je tko k ce bi reku srbscina je tud v sloveniji slovenski jezik...
Castrum
15. 02. 2017 08.26
+11
Kakšna primerjava? BButasto! Slovenski jezik (windisch) je na Koroškem pogovorni jezik od 8 stoletja naprej!
general17
15. 02. 2017 08.28
-8
Sej srbscina je kle pr nas tuddd zlo dooooolg....
Castrum
15. 02. 2017 08.34
+1
Srbščina je v te kraje prišla skupaj s Kraljevino , oziroma če sem natančen z Državo SHS!
general17
15. 02. 2017 08.36
-4
Castrum
15. 02. 2017 08.43
Če s tem misliš kakšnega Srba, ki je "oddol" prijahal v naše kraje, potem je pa bilo prej, seveda....
Castrum
15. 02. 2017 09.44
+1
slovenski p.....ne, ni kletvica, temveč je germanski poskus, kako bi koroške avstrijce, ki govorijo slovensko distancirali od slovenskega jezika in zato so se poimenovali vindišarji ( teorija Martina Wuta)
vstajnik1941
15. 02. 2017 08.20
-1
Slovenskega jezika ni več in tudi v lastni državi ni nič vreden. Najnovejše pridobitve so nove črke v abecedi ki jih v slovenščini nikoli ni bilo. Še malo pa bo še kaka pošvasana črka!
Castrum
15. 02. 2017 08.23
+9
Do kdaj bo obstajal slovenski jezik je odvisno samo od nas Slovencev. Slovenščina je eden najstarejših slovanskih jezikov in sploh prvi, ki je na teh prostorih dobil slovnico in pravila gramatike!
general17
15. 02. 2017 08.19
+2
Drgac pa je bil plebiscit so se takratni slovenclji odlocili za avstrijo...ne mi.zdj jamrat
Castrum
15. 02. 2017 08.21
+3
Seveda, ker so po Koroškem posiljevali in razgrajali vojaki srbske kraljeve vojske in so avstrijski nacionalisti uspešno te izgrede uporabili za reklamoza plebiscit. Žal!
general17
15. 02. 2017 08.22
-1
Castrum
15. 02. 2017 08.24
+3
Zmislu? Sine, malo preberi kakšno knjigo o dogodkih v oktobru leta 1920. Je dosti tega za prebrat...
general17
15. 02. 2017 08.26
-4
Dej ne klobasaj....pac te knjige so pisal avstrici...pac propaganda ..lazi...
Castrum
15. 02. 2017 08.32
+3
glej, nimam nobenega namena da bi ti našteval vire. Tako jepač bilo in Slovenci smo zaradi balkanizacije izgubili Koroško ( cca 200.000 ljudi) , po WW2 pa še 100.000 Slovencev v Italiji.
general17
15. 02. 2017 08.36
-1
puspan
15. 02. 2017 08.42
+4
No general, da si bova na jasnem. Trend na avstrijskem koroškem po 1. svet. vojni, kjer je bilo mešano prebivalstvo, je bil 50 : 50 glede, kam bi se odločili. Ko pa je 1919 tja vkorakala srbska vojska, je s svojim obnašanjem in delovanjem tam tistih nekaj dni, povzročila revolt vseh, nemško, kot tudi slovensko govorečih prebivalcev. S tem je bil rezultat plebiscita, ki je sledil, že vnaprej odločen.
Iztok Belšak
15. 02. 2017 09.26
+4
castrumFF - zgodovina ni ravno tvoja najjača stran koliko vidim. Tako imenovani plebiscit je bil vsiljen Koroško so razdelili na dva dela in najprej v coni A naredili plebiscit. Za te čase je v celotni koroški živelo okoli 250.000 ljudi a v coni A jih je prišlo na plebiscit preko 300.000, saj ni bilo nobenih kontrol in Avstrijci so takrat vozili volilce iz vseh delov Avstrije na plebiscit. So pa res delali ta čas veliko propagando pred plebiscitom da če se bodo odločili za Kraljevino SHS bodo prišli srbi in posiljevali avstrijska dekleta in bodo tako izkoreninili Avstrijce. Brambovci so za čas plebiscita ščitili volišča in od tam preganjali Koroške Slovence veliko jih sploh ni bilo evidentiranih kot volilci. Na vse to se je opozorilo ampak zahodu to takrat ni bilo mar. Prav tako je zahod že 1915 prodal primorsko in notranjsko kakor tudi celotno Istro Italiji v zameno zato da so oni vstopili v vojno. Tako je Slovenije takrat izgubila tako Primorsko kot Koroško. Po drugi svetovni vojni smo dobili vsaj en del Primorske nazaj, Koroško pa so Avstriji rešili Angleži in Američani da takratna partizanska vojska ni vstopila tja , potem pa so še povozili jaltski sporazum, kjer naj bi vsak narod sam odločal , kje v kateri državi bo živel.
Uporabnik113189
15. 02. 2017 10.17
+3
general17
15. 02. 2017 08.16
-1
Pac jzt tud ne bi dovolil....pac da imajo tujci ki delajo in.zvijo v tuji drzavi svoje napise po tablah....pac lej prsu si k nam zivet upostevi pac nasa prAvila
Castrum
15. 02. 2017 08.18
+2
Potem ukiniti dvojezične table na naši Obali, v okolici Trsta in Gorice, pa avstrijske v Italiji, slovenske na Madžarskem in obratno......
puspan
15. 02. 2017 08.49
-1
General najprej se nauči vsaj toliko slovenskega pravopisa, da bodo ljudje vedeli, za kaj gre, drugače je bolje, da kar v svojem napišeš, te bomo tudi brez prevoda bolje razumeli.
general17
15. 02. 2017 11.23
McClain
15. 02. 2017 08.16
+2
hahaha, mi pa zdravljico v arabščini.
general17
15. 02. 2017 08.12
-1
So v tuji drzavi naj se prilagodijo...
Castrum
15. 02. 2017 08.16
+2
A je tebi sploh jasno, kaj so nacionalne manjšine? Recimo, v "avstrijski" Italiji okoli Bolzana, sploh ne govorijo Italijansko samo Nemško!
general17
15. 02. 2017 08.17
-2
general17
15. 02. 2017 08.17
-3
puspan
15. 02. 2017 14.34
Če že kaj takega razglašaš, bi vsaj ti lahko bil za vzgled. Govoriš eno, delaš drugo.
puspan
15. 02. 2017 14.34
general17
15. 02. 2017 08.11
-2
Pac slovenclji
general17
15. 02. 2017 08.11
-2
janez Kovač 1
15. 02. 2017 08.03
+8
Slovenci so bili naseljeni na Koroškem pred Nemci ,vendar se ponemčevanje nadaljuje,mi pa jim še zmeraj lezemo v rit!
I G N O R A N T
15. 02. 2017 08.06
+3
Nekoč je bil v Avstriji nekakšen plebiscit .......
Castrum
15. 02. 2017 08.06
+2
zahhebali smo s koroškim plebiscitom leta 1920, ko se je Slovenska politika odločila, da bo postala balkanska in so Korošci v strahu pred enim hhudiccem na plebiscitu volili za drugega...
I G N O R A N T
15. 02. 2017 08.09
+1
bublika
15. 02. 2017 08.47
+1