Tujina

Avstrija znova začasno nadzira svoje meje

Dunaj, 04. 06. 2011 07.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Avstrija je znova uvedla začasni nadzor na svojih mejah. Za ta ukrep so se odločili za zagotovitev večje varnosti med Svetovnim gospodarskim forumom EU-Centralna Azija, ki bo potekal med 7. in 9. junijem na Dunaju.

Ukrep danes ni povzročil zastojev na naših mejnih prehodih s sosedo, jih pa pričakujejo v nedeljo. Zjutraj je zaradi obiska papeža v Zagrebu pričakovati povečan promet od Avstrije in Italije proti Hrvaški, še več prometa pa bo popoldne v obratni smeri, pojasnjujejo na prometnoinformacijskem centru.

Na Dunaju so povedali, da bodo avstrijski varnostni organi na vseh večjih mejnih prehodih izvajali mejno kontrolo, kot smo jo poznali na slovensko-avstrijski meji pred vstopom v Schengen. Povsod drugod vzdolž avstrijske meje pa bodo opravljali selektivno mejno kontrolo z mobilnimi policijskimi enotami. Mejno kontrolo na mejah – tudi s Slovenijo – bodo izvajali predvidoma do petka.

Avstrijska policija
Avstrijska policija FOTO: Jani Dolinšek

Kot opozarja slovenska policija, bodo njihovi avstrijski kolegi tako preverjali veljavnost dokumentov, potrebnih za prestop meje, in ali potniki izpolnjujejo pogoje za vstop v državo. Opravljali bodo lahko tudi kontrolo potnikov, prevoznega sredstva in stvari, ki jih ima oseba s seboj. Po potrebi bodo lahko tudi zadržali ali celo zavrnili osebo, so pojasnili.

Opozarjajo še, da se lahko v tem času mejo prečka le, kjer so bili v preteklosti mejni prehodi in z ustreznimi veljavnimi dokumenti, predvidenimi za prestop meje. Med uvedbo ponovnega nadzora bo lahko prihajalo do zgostitev prometa na slovensko-avstrijski meji, so še opozorili na slovenski policiji.

Po navedbah generalnega direktorja policije Janka Gorška večjih težav zaradi uvedbe nadzora ne pričakujejo. Če pa bi se pojavile zgostitve prometa, pa bodo v sodelovanju z avstrijskimi kolegi temu primerno ukrepali.

• Kou Kou

KOMENTARJI (15)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Alexxsaso@yahoo.ca
06. 06. 2011 06.33
Jaz nisem zjutraj na meji nikogar videl...
VolilecSI
05. 06. 2011 18.10
Mate vrni se!
srebrnibreg
05. 06. 2011 11.33
Sem včeraj potoval skozi Avstrijo in na vhodu ni bilo nikogar, ko sem pa iz druge države šel nazaj v Avstrijo je pa le policaj opazoval, brez zaustavljanja.
Peter Kralj 1
05. 06. 2011 08.05
Toliki o zaupanje Avstrijcev v sosednje države.
chimo
05. 06. 2011 00.49
Osvald
04. 06. 2011 20.40
Moti me pa predvsem to da so Avstrijci mimo Slovenije pred kratkim lobirali pri Hrvatih kot pogoj za vstop v EU da naj pritiska na Slovenijo za zaprtje Krškega, medtem se pa Avstrijci ne morejo niti pisniti Nemcem za njihove jedrske elektrarne.Naši mediji tega niso nikoli objavili Hrvaški pa so.
04. 06. 2011 20.37
Njihova država in zaradi mene lahko tam delajo kar želijo in upam da bodo tudi trugi pustili Slovenijo Slovencem.
ja_to_sem_js
04. 06. 2011 16.35
Pa kaj vam gre to zaprtje meje tok v nos in bla bla kako smo drugorazredni - Schengenski sporazum dopušča možnost zaprtja meje ob izrednih dogodkih. A to je slabo al kaj? Da pa dejansko smo drugorazredni člani EU,smo si pa kr sami zagotovili in niso drugi nič krivi. Vsak posameznik in vsak narod svoj ugled sam ustvarja!
letalo77
04. 06. 2011 16.11
to je EU -ENAKI MED ENAKIMI SO NAM GOVORILI ...JA SAMO PRI POMOČI GRČIJI DRUGAČE SMO PA DRUGORAZREDNI V EU
piratemorgan
04. 06. 2011 16.08
naj nazaj dajo raj meje. zarad vseh romunskih tatičev, ki se sprehajajo okol. mi je ravn včeri en pršu prodajat nože pa kr hotu u bajto it. še dobr da je bil mož doma. če ti zdle pr nas ostroka ukradejo, je čez dve ure že v drugi državi. premal kontrole in preveč prosto gibanje.
Ramzess
04. 06. 2011 13.49
To je isto, kot če bi ob izrednem dogodku zaprli obroč okoli Ljubljane in izvajali kontrolo.
04. 06. 2011 13.48
V čem je smisel odprtih mej, če jih lahko oblasti kadarkoli zaprejo, in izvajajo kontrolo.
Audy
04. 06. 2011 11.53
Kk bojo pa zdej mamila švercal?
korintos1
04. 06. 2011 10.48
Pa bataljon Rupnikovih pride
potamoser
04. 06. 2011 10.17
Ali bo Stanovnik tudi poslal KNOJ-evce na mejo?