Tujina

Anglija in Walles dočakala prve istospolne poroke

London, 29. 03. 2014 18.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Angliji in Wallesu je začel veljati zakon, ki dovoljuje poroke istospolnih parov. Škotska napoveduje, da bo to uzakonila še letos, Severna Irska pa glede tega še precej razdeljena. Britanski premier pravi, da gre za pomemben trenutek.

Angleška in mavrična zastava
Angleška in mavrična zastava FOTO: Reuters

Istospolni pari po Angliji in Walesu lahko od danes dahnejo usodni da, saj je opolnoči začel veljati zakon, ki omogoča istospolne poroke, ki predstavljajo zadnjo etapo na dolgi poti do enakopravnosti istospolne skupnosti. Prvi pari so na skupno zakonsko pot stopili takoj po polnoči, poročajo tuje tiskovne agencije.

Britanski premier David Cameron je začetek sklepanja istospolnih zakonskih zvez označil za pomemben trenutek za Veliko Britanijo.

V Veliki Britaniji so registrirane istospolne partnerske skupnosti sicer uvedli že leta 2005 in možnost sklenitve zakonske zveze ne prinaša nobenih novih pravic, med drugim so lahko istospolni pari že prej skupaj posvojili otroka. A aktivisti so vztrajali, da jim šele pravica do porok omogoča popolno enakopravnost z heteroseksualnimi pari.

Današnje slavje istospolne skupnosti na Otoku je zadnja etapa v boju za njihove pravice, ki se je začel z dekriminalizacijo homoseksualnosti v Angliji leta 1967.

Cameron je uzakonitev istospolnih porok podpiral, čeprav so temu nasprotovali številni v njegovem konservativnem taboru in tudi vplivna Anglikanska cerkev. Potezo pa večinoma podpirajo tudi britanski državljani. Po zadnji javnomnenjski raziskavi britanskega BBC se 68 odstotkov odraslih Britancev strinja z uvedbo istospolnih porok, nasprotuje jim le 26 odstotkov.

A istospolni pari se še ne morejo poročiti na celotnem ozemlju Velike Britanije. Škotska namerava istospolne poroke uvesti še letos, Severna Irska pa je o tem vprašanju še zelo razdeljena in za zdaj nima načrtov za spremembe zakonodaje

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (108)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

slovenc79
22. 04. 2014 21.33
+1
Wales. samo en L.
nekdonekje
30. 03. 2014 12.33
+2
Kok problemov... pa kaj koga briga kdo koga j.be? Dokler gre za obojestransko strinjanje, se nima kdo kej umešavat u to. Sicer pa vsak zase ve, kako je s tem in kakšen je sam. To je pač narava, pa se poročali ali pa ne, poroka je itak samo nateg, da te lahko mal bol prvijajo v sistemu. Res ne vem, kaj se vsi tok radi umešavajo v druge. Mogoče pa majo sami kaka prikrita nagnjenja... hehe.
radependrek
30. 03. 2014 03.16
+2
To je za naslovnico a da se svet razpada to pa nebi poročali al kako
slovenicu
29. 03. 2014 22.32
+4
Zaradi mene se naj ženijo (če temu lahko tako praviš), samo otroke naj pustijo pri miru!
I Res
30. 03. 2014 06.28
+0
poroke so že od nekdaj namenjene nečemu drugemu. ta njihova zveza naj se imenuje kakor hoče . a poroka to ne more biti
ONniON
29. 03. 2014 21.49
+3
Leta 2001 je bila Nizozemska prva država ki je uvedla istospolne poroke
BoarischMB
29. 03. 2014 21.58
-2
Super in kaj zdaj? So od takrat naprej najbolj bogata drzava z najbolj bogatimi in srecnimi ljudmi ali karkoli v tem smislu? Niso, torej je ta informacija za vecino ljudi nepomebna...
gjah
29. 03. 2014 21.17
+0
Xavier Bongibault, francoski ateistični homoseksualec, je izjavil: "v Franciji družina NI definirana kot zaščita za ljubezen dveh oseb, ampak da DA otrokom varnost!" Nadaljeval je: Najbolj resna študija do sedaj je pokazal, da imajo otroci v homoseksualni družini težave"
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.37
-10
Obstojajo samo tri študije, ki jih lahko smatramo za relavantne! Torej ameriška, nemška in avstralska! Samo te so narejene na otrocih, ki so odraščali v istospolni družinah, Nobena ni pokazala nobenih odstopanj, le da so otroci v istospolnih družinah bolj tolerantni!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.38
-9
BoarischMB
29. 03. 2014 21.47
+7
Razlozi mi pojem tolerance? Kaki Imas pogled na osebo, ki je ubilo tri ljudi in posililo sest ljudi in na nekega oceta 5 otrok, ki dela v tovarni aluminija? Pomoje do obeh enakega? saj smo tolerantni kajne? Je imel ze slabo otrostvo al nekaj da je postal taki ane? Torej ti sment mogoce pa bi potem tukaj se morali tudi vprasati ali ni mogoce tudi za homoseksualnost krivo otrostvo? Ne trdim tega ampak samo odpiram idejo oz temo za razmislek...
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.13
-10
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.15
-6
BoarischMB@ Toleranca do nedolžnih ljudi! Ti pa tukaj govoriš o kriminalcu, ki je ubijal in posiljeval!
BoarischMB
29. 03. 2014 22.17
+5
Toliko o toleranci...kolikor vem je beseda "cuden", zaljivega pomena. Ko argumentov zmanjka pa smo pri takih besedah. Jaz nisem proti vam ampak proti danasnji homoseksualni propagandi, ki je prestopila ze meje vsega dobrega okusa.
BoarischMB
29. 03. 2014 22.19
+5
Nikjer nisi omenil, da bi slo za nedolzne ljudi. Omenil si samo da so bolj tolerantni. Po tem sem sklepal, da gre za posplosen pojem. Mar zdaj trdis da otroci heteroseksualnih otrok niso tolerantni?
BoarischMB
29. 03. 2014 22.21
+1
Oziroma po kaki logiki naj bi bili iz homoseksualnih parov otroci bolj tolerantni? Oz so tudi tolerantni do ljudi, ki so nedolzni ampak so verni ljudje in se drzijo svoje vere(tukaj dajem primes islam), ta pa jim recimo da prepoveduje biti oz tolerirati homoseksulce?
dannyer
29. 03. 2014 21.15
+0
to je enako kot da bi dali pravice pijanim voznike in jih izenačili z treznimi .pol bom verjel da diskriminacije ni
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.38
-4
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.18
-11
BoarischMB@ A se ti sploh zamisliš kaj pišeš? Posebno zadnji stavek? Mislim kaj?
BoarischMB
29. 03. 2014 22.24
+2
Vem. Kot si ti napisal svoj stavek v nekem stereotipnem in polno predsodkov, sem jaz ceprav seveda sem poleg napisal, da se jaz s tem ne strinjam napisal za homoseksualce. Zdaj si pomoje videl kako se recmo pocuti kaki vaski pijancek, ko pravis da ubija ljudi, ce se kdaj usede za avto da tisith 50m zapelje do doma...
Jeffrey
30. 03. 2014 06.11
+0
@BoarischMB ".... pa tudi homoseksualci ubijajo ljudi. Saj ne "proizvajajo" cloveskega narascaja... " Ti imaš pa res bolne predstave.....ali potem tudi katoliški duhovniki, pa redovnice in menihi pobijajo ljudi, ker ne "proizvajajo" človeškega naraščaja?
Jeffrey
30. 03. 2014 06.17
-2
@BoarischMB Ampak tvoj komentar še ni toliko žalosten, kolikor je žalosten sam obstoj idiotov, ki takim bedarijam dajejo pluse!!
BoarischMB
30. 03. 2014 09.51
+0
Ja kdo je pa rekel da podpiram celibat?! Pa nauci se brat. Kje sem napisal, da tak razmislam? Jaz sem samo njegove posplosene besede obrnil v drugo smer...
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.13
-11
Administrator ali ni bolje da zaprete to temo, da ne bo polno nestrpnih komentarjev čez noč! Nekateri slovenci še niso zreli za kakšen civiliziran pogovor!
BoarischMB
29. 03. 2014 21.15
+10
Jaz se s teboj normalno pogovarjam. Problem je mogoce v vas, da nemorete sprejeti argumente in misli drugih ljudi? Torej kdo je nestrpen?
dannyer
29. 03. 2014 21.16
+4
prav vi ste nestrpni . na srečo se čedalje več evropejcev upira skrajnosti . tudi v UK ki v resnici 75% ljudi ne podpira zanimivo laganje medijev
gjah
29. 03. 2014 21.18
+3
Kako ste lahko tako nestrpni, GayProganda, da trdite da Slovenci nismo zreli in civilizirani?
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.21
-8
BoarischMB@ Ne razumemo vaših argumentov! Ker nimamo predsodkov v glavi!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.22
-7
dannyer{@ Nasprotno! Ankete, ki jih izvajajo govorijo da več kot 85% mladine podpira istospolne poroke, Torej je prihodnost svetlejša!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.23
-7
gjah@ Napisal sem nekateri! Tu se nisem nič zmotil! Nekateri so izredno necivilizirani, celo verbalno in fizično nasilni!
BoarischMB
29. 03. 2014 21.29
+6
Imate predsodke v tem da vidite da so vsi proti vam in silite v nekaj v kar nerabite...cakam se kdaj bo postalo pravilo da mora biti predsednik drzave homoseksualen, z razlogom da nebi bilo diskriminacije...poznamo zelo lep primer iz ZDA, kjer je velik del belcev volilo Obamo, ne zato ker, bi ga volili ker so verjeli v njega ampak zato ker je pripadnik crncev in bi se pocutili rasisticne ce ga nebi volili...propaganda in propaganda vsepovsodi, saj resno menje ljudi ne. No saj vemo da so politki ze tak v drugem svetu kot vecina ljudi...
Jeffrey
30. 03. 2014 06.22
-1
@BoarischMB " Obama in volitve" Ti si pa res pravi biser za klatenje nebuloz!!
BoarischMB
30. 03. 2014 09.49
+1
Ti si pa biser razumevanja komentarjev in dajanja argumentov...tak mimogrede bos mar trdil, da ni bilo tako v ZDA?
gjah
29. 03. 2014 21.02
+4
Pa gremo še na otroke. SPLOŠNO znano je, da so fantje poženščeni, če jih vzgaja samo mati. In vi bi dajali dvema ženskama otroke?
gjah
29. 03. 2014 21.04
+0
PRAVICA OTROK JE VEČJA OD PRAVICE DO OTROK, je izjavil Francoski župan Jean Marc, ki je gey
BoarischMB
29. 03. 2014 21.08
+1
Ja to je zelo zanimivo...da NOBEN ne pomisle na pravice OTROK! ko ze govorimo o raznih pravicah itd. Spet dvojna merila?
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.14
-1
gjah@ pravica do otrok sploh ne obstoja! Joj kakšne imate!
BoarischMB
29. 03. 2014 21.19
+0
Dobro vemo da 2 leten otrok nebo znal locit oz se odlocit za tisto kar zeli v zivljenju, saj ga ne pozna...torej bi bilo edino smotrno, da tisti ki zelijo posvojiti otroka le tega posvojijo ko je vsaj visji mladostnik, ki nekak pozna smernice zivljenja recimo. Ce pa ima kaki od istospolnega para otroka pa v tem nevidim nobenega problema, da ga nebi imela saj je njun po krvi. Pa prosim ne zdaj o posvojitvah heteroseksualnim parom, ki nemorejo imeti otrok, ker kot sem povedal heterseksualni par in homoseksulen po naradvni definiciji nemoreta biti enakopravna. Razen ce eden v homoseksualnem igra vlogo oz se obnasa kot "oce" in drugi kot "mama"...
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.51
-6
BoarischMB@ Vidim da ti ni jasno! Saj ni panike! Saj se te itak to ne tiče! Tisti, gej pari ki bodo imeli otroke, verjemi se bodo zelo potrudili da jim bodo nudili vse! Bolj naj vas skrbi za milijone otrok, ki jih imajo hetero pari in živijo v obupnih razmerah!
BoarischMB
29. 03. 2014 22.04
+3
Ce bi bilo na svetu toliko homoseksualnih parov kot je heteroseksualnih in ce bi bilo seveda sploh toliko otrok kot jih je danes, seveda jih nebi bilo ampak recimo da bi jih bilo in ce bi ziveli v druzinah iz druzbenega dna bi bili v istem stanju kot so to danes otroci in heteroseksualnih druzin, ki so iz nizjege druzbenega sloja, saj tam ponavadi zivijo v obupnih razmeraj...Torej tukaj sploh ne spila za kaksne vrste zvezo gre ampak za druzbeni polozaj.Ce imas polno rit vsega se lahko preseravas, ce pa nimas nic, pa se bolj tezko...Zakaj pa imajo najbolj revne druzine otroke pa se moramo vprasat iz socialnega vidika in tega, ki je zelja po prezivetju potomcev...V Afriki so zmeraj imeli toliko otrok, vendar jih nikoli ni toliko prezivelo dokler niso prisli razni rdeci krizi...zdaj pa ker vsi prezivijo pa ni dovolj hrane,sluzb, itd. za vse...stvari je treba gledati iz vecjega zornega kota.
gjah
29. 03. 2014 20.44
+0
Dekadenca iz Amerike!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.51
-5
Kakšne Amerike! To je stvar celega sveta! P
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.52
-4
Prva država, ki je uzakonila istospolne poroke je bila Nizozemska!
gjah
29. 03. 2014 20.56
+0
BoarischMB
29. 03. 2014 21.07
+5
najprej je bila zahteva da jih druzba prizna...druzba je priznala...potem so bile zahteve po vecji prepoznavnosti...druzba je se bolj spozna...potem je bila zelja po enakopravnih delovnih mest...to se tudi zgodi...potem je bila pravica do poroke...to se je zdaj zgodilo...naslednji korak pravice do posvojitve otrok? pa potem ko bo to sprejeto kaj potem? Pravica po lazjem dostopu do visjega druzbenega sloja, ker ces spet diskriminacija...Nekomu das prst in ti vzame roko...Vsaka stvar ima meje...S tem ko negdo veca "svoje pravice" se drugemu kratijo...to govorim na splosno ampak tudi ta primer je tukaj vmes.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.09
-8
gjah@ Rusija je mestalno mentalno zaostala država! Oni živijo v zlagani družbi v kateri mislijo da bodo z zakonom vse pomedli pod preprogo! S tem pa uničujejo milijonom ljudi življenja! To delajo že od komunizma naprej!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.11
-1
BoarischMB@ Očitno ne razumeš kaj pomeni enakopravna obravnava! Gre za isti proces kot pri enakopravnosti žensk in temnopoltih! Iste razprave, isti strahovi, protesti, zatiranje...... Na konci so dosegli enakopravnost in ljudje živimo naprej!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.31
-2
BoarischMB@ Joj, škoda da sem sploh zašel v pogovor z nekom, ki ne ve kaj pomeni enakopravnost!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.33
+0
BoarischMBv Iz tebe bruhajo predsodki! pa ne samo do homoseksualcev! Le lepo so zaviti v celefan!
BoarischMB
29. 03. 2014 21.36
+0
Zal mi je, da vi neveste kaj je enakopravnost. Kot prvo ni enakopravnosti. Kot drugo, ko ima negdo pravice oz jih pridobi, se v istem trenutku nekomu drugemu odvzamejo itd. Kot tretje, lahko samo tista druzba zivi skupaj ki ima podobne poglede. Vsaka drugacna druzba ali razno mesanje razlicnih druzbenih skupin na istem mestu pripelje do trenja, ce jih kaj ne povezuje, vendar prej ali slej pride do trenja...poznamo zgodovino in poznamo vzroke in posledice. Seveda nepoznamo 100% a vendar pa toliko da lahko normalno sklepamo o vsem.
BoarischMB
29. 03. 2014 21.42
+2
Razlozi mi besedo predsodki? Ce bi malo bolj globoko poznal sociologijo, antropologijo, zgodovino itd. Nebi kvasil neke neumnosti o tem kar vem da si cilal na predsodke do raznih ras. Naj ti najpre razlozim eno stvar da na svetu ce hoces ali noces zivijo tri velike rase, ki je vsaka posebaj razdeljena v nekaj rasnih skupin, katere so pa se v podskupine in medskupine...Iz sociologoije, Cloveka je obstoj gnal v zivljenju in se je boril za obstanek itd. Ker pa je danasnja druzba in clovek prisel, vsaj pri nas do tocke ko se mu ni treba kaj pretirano boriti za obstoj, se potem ta zelja ustavi in se ustvarjajo drugacna menjan in pogledi...vendar ko bo spet tako dalec se bo clovek vrnil k svojemu naravnemu nagonu, zato zmeraj govorimo o naravi, kajti clovek je kot zival samo malo drugacna...skozi zgovoino pa lahko vidimo te procese. To je na kratko povedano.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.56
-4
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.57
-1
Enakopravnost pomeni najvišjo stopnjo razvoja družbe. Družba, ki presega delitve na podlagi spola, narodne pripadnosti, barve kože, spolne usmerjenosti in verskega prepričanja. Torej vsi drugačni , vsi enakopravni, Iz tega izhaja vse!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.01
-1
BoarischMB@ Ti živiš v neki preteklosti in neki ureditvi, ki je morala zaradi neenakosti pasti, Ne moreš pred zakonom drugače obravnavati ženske, temnopolte ali homosekaualce! To je preživeto! Ti moraš gledati današnjo realnost! Zakoni se spreminjajo, družba se spreminja, miselnost se spreminja..........Ta proces traja od nekdaj! Čez sto ali tisoč let bo spet vse drugače!
BoarischMB
29. 03. 2014 22.15
+3
Hm...in zakaj imamo potem se pojme narodnost, vera, rasa,...ce smo v enakopravni druzbi?! No v Sloveniji nismo...ampak recimo zakaj imajo zahodne drzave, ki naj bi bile enakopravne to? In kako so lahko vsi drugacni in obenem enakopravni, ce smo vsi enakopravni smo potem tudi vsi menda enaki? Saj ce smo drugaceni potem nismo enakopravni? Jaz nisem nikjer omenil da pred zakonom drugace obravnavas. Homoseksualci ste vsi enako obravnavai pred zakonom ali mar niste? Mogoce dobis ti visjo kazen za isti prekrsek, ki ga naredi heteroseksualen? Ne. Poznam pa primer, ko so pretepaci dobili 3 leta zapora za pretep homoseksualca, seveda to ni prav oz katero koli osebo pretepsti ampak v istem primeru pa poznam za neki dogodek ko je eden nekomu celotno glavo razbil in dobil samo pogojno kazen. Torej ali je to pravicno sojenje? Dvomim da bi oni trije dobili tri lera ce bi tam nekega mimoidocega nabunkali....Jaz sem omenil oz bom zdaj omenil pred moralnim zakonom so razlike in te vi hocete podreti to je tisto kar vi unicujete z propagando. Ze s tem ko si omenil barva koze malo visje...s tem ze pravis da zanikas razliko in ta razlika ni v kozi ampak v gensko zasnovi. Vi hocete izenacit pare in poroke a lih s tem unicujete raznolikost, tako kot tisti ki trdijo da so vsi ljudje enaki. Ne ljudje smo si razlicni in mi moramo se navaditi s tem ziveti, da smo razlicni in potem bomo sele lahko zaziveli, dokler se bo pa nekaj na silo delalo bo pa samo sovrazne iskre proizvajalo...vsi razlicni, vsi spostovani.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.26
-2
BoarischMB@ Midva z fantom nisva enako obravnavana pred zakonom, kot kakšen hetero par! Tu je problem! In enakopravnost bomo dosegli, ker nam bo Ustavno sodišče to priznalo! Sedaj se US spoznalo že tri člene ZRIP-a za enustavnega in ZRIPS je zopet pred US! Enkrat bo slo tako daleč da se bo ta zakon preprosto razveljavilo in bodo zahtevali popolno izenačitev parov. Vsi hetero in homo pari med sabo smo različni, pa vseeno moramo imeti en zakon in enake pravice, Vse drugo je nepotrebna diskriminacija!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.28
-1
Pa lahko noč, ker moram jutri delati! Ta država pobira davke od mene, kjub temu da me zakonsko diskriminira!
BoarischMB
29. 03. 2014 22.46
+1
Torej bos rekel, da se ce bo mozno porociti, kot homoseksualen par, potem porocil? Super, ce vam tako ugaja. Dvomim, da nista enakopravna. Sta tako kot ostali, ceprav po drugi strani tudi heteroseksualni niso enakopravni, ce smo ze pri tem...vsaj v primerjavi s kakimi, ki imajo lovke v vrhu drzave itd. Vendar pa sem se pri vseh obrazscih itd. zmeraj zasledih, ce gre za homoseksualen par itd. Tako, da jaz kake bistvene diskriminazije iz strani zakona nisem opazil, prav tako nikjer drzava ne prepoveduje homoseksualne propagande...Me pa zanima, ko boste dosegli, poroke in otroke, da lahko posvojite se boste pri tem ustavili? Ker kot vemo Feministke se recimo niso pri dolocenih zahtevah ustavile...zahtevajo se vec...kot tudi crnski aktiviski v ZDA ne...nepravim, da je to narobe ampak sprasujem se kje je meja razuma? Tudi tebi lahko noc. Lp
Jeffrey
30. 03. 2014 06.32
+2
@BoarischMB "... Kot drugo, ko ima negdo pravice oz jih pridobi, se v istem trenutku nekomu drugemu odvzamejo itd.." Aha...se pravi, ko so ženske dobile volilno pravico, smo jo moški izgubili, al kaj??
Jeffrey
30. 03. 2014 06.38
+2
BoarischMB je rekel : "...Vsaka stvar ima meje..." Se strinjam....in ta meja so ENAKE pravice! Potem pa res ni razloga da bi kdo zahteval zase še kaj več!
BoarischMB
30. 03. 2014 09.47
+0
Kje pise da vam odrekam pravice?! Imejte jih...ampak nikoli pa nebom se strinjal, da se v moralnem naravnem smislu enaci vse ljudi enako oz. v tem primeru homoseksualne in heteroseksualne pare, ker to enostavno se nemore oz. ni. Kajti, ce bi bilo vse enako potem nebi bile razlike. Kar se pa tice pravic...imamo dolocene ljudi, ki pa nebi radi ziveli v taki druzbi, kjer so razne druge skupine kot njihove in ja potem v tem primeru njihove pravice krsite...Npr: Izrael je drzava samo za Jude, tam naprimer nemore med judovskimi naselji ziveti kristjani oz lahko ze vednar je to neka manjsina, ki nebo nikoli imela pravic...Vglavnem ne mislim s teboj diskutirat, ker enostavno si zal preneumen, da bi razumel moja sporocila. Glede zensk, ja v nekih primerih res. Npr: imamo tri mozne za zaposlitev, dva moska in eno zensko. Recimo da sta moska boljse kvalificirana za delo, ampak bomo vseeno namesto enega zensko sprejeli zaradi tega, da nebo diskriminacije...tu pri nas se tega ne opazi ampak v tujini pa se zelo opazi, ta pozitivna diskriminacija...samo poglejmo sole v ZDA glede rasnih zadev...
gjah
29. 03. 2014 20.42
+3
Brišete komentarje, ki so proti? Ni čudno, glede na to kdo je vaš lastnik (Američani)
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.53
-5
Nikogar ne briga zakaj ste proti! To nima nič veze z vami!
gjah
29. 03. 2014 21.13
+0
Seveda ima, vpliva namreč na nataliteto v moji domovini, ki je že sedaj nizka - Zato je to osebno
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.27
+0
gjah@ Kdo ti pa brani da imate več otrok? Mi zagotovo ne! Kar na delo!
I Res
30. 03. 2014 06.40
-3
gaypropaganda tezko ti je pojasniti normalne stvari. mi nismo psihijatri. za tvoje tezave se obrni drugam. poskušaj razumeti to. poroka nima nicz ljubeznijo. nastala je zato da so se otroci rojevali v urejeni skupnosti(mož in žena) vi se lahko imenujete kakor hočete a dokler ne boste mogli po naravni poti narediti otroka niste zmožni za zakon. kar se pa otrok tiče je pa tako. vsak od nasve da otrok odnese veliko iz otroštva. vzgojain odnos med starši odnos starši otroci...... otrok ki bo zivel z dvema istospolnima partnerjema bo poznal to zvezo normalne zveze ne bo poznal. in velika moznost je da bo imel tudi on tako zvezo saj druge ne pozna. pomisli naprej par sto let kaj se bo zgodilo
BoarischMB
29. 03. 2014 20.39
+6
"Britanski premier David Cameron je začetek sklepanja istospolnih zakonskih zvez označil za pomemben trenutek za Veliko Britanijo." V kakem smislu naj bi to bilo pomembno za VB?!?! Bodo s tem zmanjsali brezposelnost, povecali ekonomski razvoj ali raziskovalni? Bodo s tem manj osnezevali planet, bodo ljudje boljse ziveli in se razumeli? Se bo zdaj v Britaniji cedil med in mleko?!?! S tem niso nic pomembenag naredili!!! Samo neka manjsina je dobila neke pravice, a medtem ko je se polno drugih manjsih, ki jih nima in bi jih morala imeti ali pa boljse da jih nima...Tale ideologijo homoseksualnosti se pripeljali ze do totalnega absurda! Da ne omenjam, da taki se zahtevajo da jih duhovniki porocijo in ce jih nebo potem grozijo kak so homofobni a se te ne zavedajo da duhovnikom vera prepoveduje da poroci istospolne partnerje a ne njih tega ne zanima, ker jih zanimajo njihove pravice in se pozvizgajo na ostale ce s tem ko imajo oni dolocene pravice ali jih zahtevajo hkrati drugim krsijo pravice...dvomerilen svet!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.48
-6
Kaj ti ni jasno! Konec diskriminacije! Vsaj za eno manjšino. To ni tako nepomembno. No, mogoče tebi! To da je šlo vse predaleč z to razpravo se strinjam. To bi morali narediti po hitrem postopku, brez da se ozirajo na ljudi, Večina s tem nima nobene zveze.
BoarischMB
29. 03. 2014 21.01
+2
Pa se nekaj glede diskriminacije...si pomislil ko ti neke pravice zahtevas(nasplosno govorim) da lahko s tem kratis drugemu pravice oz ga diskrimizeras? Tvoje pravice so toliksne dokler ne kratis pravice drugega cloveka...
dannyer
29. 03. 2014 21.08
+1
izmišljena diskriminacije skrajne skupine
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.34
-4
BoarischMB
29. 03. 2014 21.51
+2
Mar res? na vasih paradah lahko vidimo marsikatere geste...recimo glede cerkve...ali pa razne slike ko so precrtani znaki za heteroseksualne pare itd. Slepi ti koga drugega in tisto nevedno credo ljudi...Tako kot pri levih, desnih, mohamedanskih,...obstajajo skrajnezi, tako tudi pri vas obstajajo.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.06
-1
BoarischMB@ Nobenega znaka, ki bi bili prečrtani heteroseksualci nisem še nikjer videl! To je izmišljotina! Nimamo nič proti heteroseksualcem! Cerkev pa si je sama kriva, saj oni ovirajo enakopravnost in hujskajo ljudi! Mi se ne vtikamo v Biblijo, oni naj se ne vtikajo v civilne zadeve države!
BoarischMB
29. 03. 2014 22.31
+0
Kot prvo, poglej te parade v tujini in potem pravi, da lazem. Kot drugo, ne enaci vseh cerkva v en kos. Ce imas v mislih Rimokatolisko cerkev potem pisi o rimokatoliski. Mimogrede tudi Koran prepoveduje istospolnost oz. tam te kaznujej z smrtjo in glede na sirjenje te vere po Evropi boste prej imeli tezave z njimi, kot pa Rimokatolisko. Noben se ne vtika v civilne zadeve drzave. Vendar ne pozabi, da je v Franciji bil kaznovan en duhovnik, ker ni zelel porociti dva istospolna. Torej stvar je bolj kompleksna. V Cerkvi zaradi vere nemore biti istospolni par porocen in ce je uzakonjeno bi moralo se tudi v cerkvi porocat oz praviloma ni uzakonjeno ampak kot se pozna iz prakse in kot se je videlo iz Francije potem ko se negdo pritozi mora, ker drzavna zakonodaja pravi za poroko, torej pa ce gre v cerkvi ali ne...zato bi tukaj morali dodobra napisat zakon kako in kaj. Ker v cerkvi pac nemores, kot v dzamiji itd. ne ker vera prepoveduje ce pa to izsilis pa njihove pravice kratis.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.32
-4
ZRIPS je zopet pred US! Že tri člene so spoznali za neustavne in jih izenačili! Upam da enkrat cel ZRIPS spoznajo za neustaven in da izenači vse pare! Drugače bomo pa člen po člen izpodbijali in državi ne bo preostalo nič drugega kot izenačitev zakonov! To nam pripada! Konec diskriminacije!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.03
-2
BoarischMB@ Homoseksualci smo vaš produkt, to imej prvo v glavi predno pišeš te neumnosti! Kakšne neumnosti! Homoseksualna propaganda ne obstoja! Obstoja samo boj za pravice homoseksualcev.
BoarischMB
29. 03. 2014 21.14
+4
Letaki, klubi, zabave, parade, oglasi na tv, medijska propaganda,...kaj je to?! druzinsko druzenje in pogovori? Moj produkt ze niste...ste pa produkt, ki je bil res prisoten v cloveski druzbi in bo to tudi bil. Vendar se to v zelo malem procentu, ter v tistih krogih kjer so ljudje imeli veliko casa(razvajenih bogatih krogih) in kjer je bila prostitucija...Pa se to zgodovinarji pisejo da gre za cas predvsem takrat ko se je najbol razvilo za degenerirano rimsko druzbo...v podrobnost nebi sel. Vsekakor med delavnimi in tisti ljudmi ki so se borili za prezivetje in za narascaj niste bili prisotni. to je bilo pa okvirno 90% ljudi...
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.08
-1
BoarischMB@ Homoseksualna propaganda za nekatere, za druge normalno vključevanje homoseksualcev v družbo! Tudi vi imate razne zabave, parade, klube, letake, oglase.....
BoarischMB
29. 03. 2014 22.38
+1
Imamo naprimer kake parade, zabave, itd.? grem stavit da se vseh nastetih isto odelezujes kot heteroseksualni...Druzba ve da obstajate in ce vas bo sprejela ali ne je pa pri vsakem posamezniku odvisno od njega. Propagandiranje in provociranje kot je v Sociju bilo ali pa ko je nemska reprezentanca tam v mavricnih oblekah hodila pa ni za moje pojme vec vklucevanje v druzbo ampak cisto enostavno provociranje, ki sprozi negativno reakcijo, katero pa se rabi za propagando da se potem nasprotnike te propagande pokaze kot negativce. delanje celega rompom poma po medijih, in raznik znamkah po modnih hisah itd. Prosim lepo to ni normalno vkljucevanje ampak neko siljenje ljudi v nekaj...taki ljudje nebodo sprejeli vas kot taksne kot ste ampak vas bodo sprejeli zaradi tega ker morajo a v sebi mislijo drugace. Pa letaki po osnovnih solah in sprasevanje ali so mu vsec fantje ali punce, je to tudi normalno vkljucevanje? Da ne omenjam koliko denarja gre za to propaganderja in denarja davkoplacevalcev, ki pa so vecinoma heteroseksualni.
Against
29. 03. 2014 20.26
-4
Bravo!! Bravo Anglija in Wales. Kmalu bo tudi pri nas in se bodo RKC pametnjakoviči obračali v grobu!!!
BoarischMB
29. 03. 2014 20.43
+2
Ne ne sej toti gayi poznajo novi svet, kjer se bo umetno oplojevalo...potem pozneje ze kaki kloni...vglavnem nakonci bos lahko narocil otroka; starost, zgled itd. Super svet kajne...
Jeffrey
30. 03. 2014 06.56
+0
@BoarischMB Imam občutek, da ti zelo težko živiš, ker se moraš toliko ukvarjati z drugimi! Sicer si mi pa nekam sumljiv...vsa ta gorečnost proti istospolnim morda kaže na to, da sam pri sebi nimaš vse razčiščeno! ^^
Budjola
29. 03. 2014 20.19
+8
Naj se poročajo zarad mene. sam otrok jim pa ne smejo dat nikoli.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.23
-8
Nobenega pametnega razloga za nasprotovanje posvojitvam ni! Razen predsodki!
dannyer
29. 03. 2014 20.27
+0
izmišljen izgovor o predsodku .res zanimivo.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.33
-5
Budjola@ Znebite se predsodkov in nihče ne bo trpel! Vse to se dogaja zaradi ljudi z predsodki! Jezo stresajte na jih!
Budjola
29. 03. 2014 20.35
+0
Z razlogom nastane novo življenje ob združitvi ženske in moške spolne celice.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.41
-1
Budjola
29. 03. 2014 20.44
+1
probaj ga naediti ti s svojim partnerjem pa boš videl.
BoarischMB
29. 03. 2014 20.52
+3
Narava je naredila svet po naravnem merilu...kar je izven naravno, prav naj zivi, vendar pa nikoli nesme narekovat svetu, kajti potem je to konec narave...Narava je naredila z razlogom moskega in zensko, ce tega nebi, mar mislite, da bi? Otrok v istospolni zvezi bo odrasel v istoposlnem duhu, saj kulturna vzgoja zelo vpliva na razvoj otroka. Taki otrok bi zelo verjetno bil prav tako istospolen...kaj bi se zgodilo cez nekaj generacij? Kaj potem samo se umetno oplojevanje ali mogoce celo kloniranje? saj po naravni poti se vec nebi tega pocelo....druzba vas ne diskriminizira dokler vi v druzbo ne rinete! Jasno bi vam moralo biti da zakon zenske in moskega nemore biti nikoli enakopraven zakonu moskega in moskega oz zenske in zenske. Imamo pa zakonodajo, ki tudi izven partnerski zvezi ureja zadeve tak kot ce bi bila v partnerski. Pa tudi poznamo oporoke. Te poroke so samo neko izsiljevanje manjsine!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 20.59
-6
Budjola@ Vem da misliš otroka! Kakšen je razlog sem te vprašal? Nadaljevanje roda ali kaj?Jaz vem da ne morem imeti otroka z svojim tipom(niti ga nočeva). Ne morejo imeti tudi neplodni hetero pari, pa jim država vseeno omogoča posvojitev! Torej smo še vedno pri predsodkih!
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.06
-3
BoarischMB@ Lahko se trudiš kolikor hočeš, dosegli bi bomo tudi poroke! Lahko jih sprejmeš ali ne! To je tvoja stvar! Moje življenje se tebe ne tiče in tvoje se tudi mene ne! To imej v glavi!
Budjola
29. 03. 2014 21.08
+1
ti obračaj kakor želiš. Razlog je ta da mora imeti gene od matere prav tako od očeta se pravi ženska + moški= nastanek novega življenja in s tem nadeljevanje roda kot si sam napisal. Pa tudi razpravljanje o predsotkih je nesmiselno saj bo ta zmeraj prisotna in dokler bo le ta tukaj bodo otroci trpeli pač tako je pa če ti je prav ali ne.
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.17
-2
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 21.20
-3
Budjola@ Tudi otroci istospolni staršev imajo moške in ženske gene! kako pa je kdo prišel do rezultata pa je danes možno na različne načine! Vseh se poslužujete tudi heteroseksualci! Seks, umetna opoditev, posvojite...
BoarischMB
29. 03. 2014 21.31
+1
Torej trdis da bos nekaj izsilil kar si si v glavi zadav?! pa ceprav s tem krsis pravice drugih ljudi in narave? Super in potem smo mi tisti ki smo nestrpni in skrajnezi...
GAYPROPAGANDA
29. 03. 2014 22.09
-1
BoarischMB@ Aha sedaj si vse povedal! Torej misliš da grem proti naravi! Kot sem ti prej rekel! Predsodke zavijaš v celefan!
BoarischMB
29. 03. 2014 22.40
+1
Seveda, da ste proti naravi, kako bos pa drugace opravicil svoje dejanje da hoces v druzbeno moralo spravit mnenje da sta heteroseksualni par enaka z homoseksualnim?! Za mene nista in za naravo tudi ne...ker dve zenski nista zenska in moski in obratno dva moska ne....to niso predsodki to je ziva resnica.
BoarischMB
29. 03. 2014 22.49
+1
Pred drzavnim zakonom je pa to druga stvar...ampak v razumevanju naravne morale pa ne.
miha900
29. 03. 2014 19.08
+3
dannyer
29. 03. 2014 21.16
+1
ko bo država izenačila pijane voznike s treznimi pol bom verjel da diskriminacije ni. sedaj ko izvajajo rasizem ter nestrpnost nad pijanimi vozniki se mi ne zdi da smo v 21 st
Jeffrey
30. 03. 2014 07.04
+2
@dannyer Ti si pa res kot en juke-box za stresanje bedarij...^^