Tujina

Aleksandar Vučić svojo zmago na volitvah označil za 'čisto kot solzo', med prvimi mu čestital Putin

Beograd, 03. 04. 2017 07.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Ko je srbski premier Aleksandar Vučić razglasil zmago na predsedniških volitvah, se je zahvalil volivcem in obljubil, da bo ohranil pot v smeri proti EU, obenem pa ohranil dobre odnose z Rusijo in Kitajsko. Medtem ko mu protikandidati očitajo številne nepravilnosti v predvolilni kampanji, je sam svojo zmago označil za "čisto kot solzo".

Kot je danes dopoldne sporočila volilna komisija, je srbski premier Aleksandar Vučić po 92 odstotkih preštetih glasovnic osvojil 55,1 odstotka glasov podpore. Na njegovo prepričljivo zmago že v prvem krogu volitev so kazali tudi izidi vzporednih volitev, ki so mu napovedovali ravno 55-odstotno podporo.

Za Vučića se je uvrstil nekdanji varuh človekovih pravic Saša Janković, ki je osvojil 16,3 odstotka glasov. Tretje mesto je z 9,4 odstotka osvojil Ljubiša Preletačević Beli, izmišljeni lik študenta Luke Maksimovića. Za njima sta se zvrstila še nekdanji srbski zunanji minister Vuk Jeremić s 5,6 odstotka in vodja Srbske radikalne stranke Vojislav Šešelj s 4,5 odstotka podpore.

Moja zmaga je pomembna, saj so volivci Srbije pokazali, v kateri smeri se mora premikati njihova država, je prepričan Vučić.
Moja zmaga je pomembna, saj so volivci Srbije pokazali, v kateri smeri se mora premikati njihova država, je prepričan Vučić. FOTO: AP

'Zmaga, čista kot solza'

Vučić je na novinarski konferenci na sedežu svoje Srbske napredne stranke (SNS) svojo zmago označil za "čisto kot solzo". Njegova zmaga pomeni pomemben dan, saj so volivci Srbije pokazali, v kateri smeri se mora premikati njihova država, je dejal.

Volitev se je udeležilo približno 54 odstotkov od 6,7 milijona volilnih upravičencev.

Obljubil je, da bo ohranil pot v smeri proti EU, obenem pa bo ohranil dobre odnose z Rusijo in Kitajsko. Glede na volilni izid bo Srbija ostala močna, stabilna in varna država, je še dejal Vučić, ki se zdaj poslavlja s položaja premierja. Ob tem je napovedal, da bodo novo srbsko vlado oblikovali v naslednjih dveh mesecih, dotlej pa bo na čelu vlade on. Trenutnemu predsedniku države Tomislavu Nikoliću se mandat izteče 31. maja.

Napovedal je še, da se bo v tem času sestal tudi s hrvaškim premierjem Andrejem Plenkovićem, govorila pa naj bi predvsem o Agrokorju, "saj se je pokazalo, da je tu več problemov, kot se je pričakovalo". Najverjetneje bo do srečanja prišlo v okviru mednarodnega gospodarskega sejma v Mostarju, ki ga v torek odpira Plenković.

Kljub njegovim navedbam je več njegovih protikandidatov v odzivih nakazovalo na nepravilnosti. "V poštenih pogojih, pri poštenem volilnem boju, pri poštenem dostopu do medijev in poštenem financiranju bi mu čestital kot prvi," je dejal Janković, ki pa Vučiću ni čestital.

Tudi Jeremić je bil kritičen, češ da je bila predvolilna kampanja "neregularna". Zaznamovala jo je visoka stopnja "agresije in blatenja nasprotnih kandidatov", je dejal. "Ne morem reči, da je Srbija demokratična država in da živimo v demokratični družbi," je še dodal.

Šuklje: Srbija ima z Vučićem možnost, da koraka naprej

Zmaga Vučića, ki si je s tem sicer zaokrožil celotno oblast v državi, je lepa možnost zanj, da pridobljeno moč izpelje v operativno moč sprejemanja hitrih in dobrih odločitev za državo, ocenjuje poznavalec Balkana in tudi nekdanji veleposlanik v Srbiji Borut Šuklje. "Mislim, da ima Srbija lepo možnost, da koraka naprej," je ocenil.

Opozoril je, da je bila Vučićeva zmaga pričakovana. "Nekako vsi v okolici in tudi v Evropi so se na to pripravili. Nihče sicer ni natančno vedel, zakaj je bila potrebna odločitev o kandidiranju na predsedniško funkcijo, je bilo pa prav tako vsem jasno, da bo Vučić samo okrepil svojo oblast in svoje pristojnosti in da bo s položaja predsednika države vodil tudi vlado," je pojasnil. Z njegovo zmago pa se zdaj potrjuje ugotovitev, "da je naslov, na katerem se urejajo odnosi s Srbijo, samo eden; da zdaj ta naslov ni več na sedežu vlade, ampak v palači predsednika države".

Srbija bo morala zdaj sprejeti nekaj težkih odločitev. Ena izmed njih je tudi odločitev o končanju bruseljskih pogajanj s Prištino. Vučić rabi vladno in parlamentarno koalicijo, da bo to izpeljal. Mislim, da ima Srbija neko možnost, da koraka naprej. poznavalec Srbije Borut Šuklje

Čeprav Vučić razlogov za kandidiranje za predsednika države, ki ima relativno zgolj protokolarno funkcijo, s položaja predsednika vlade, ki ima ključna pooblastila v državi, ni pojasnil, Šuklje meni, da se je za to odločil iz dveh razlogov.

"Prvič, da je bil relativno prepričan in tudi meritve, ki so jih delali v lanskem letu, so kazale, da aktualni predsednik Nikolić ne more zmagati na teh volitvah oz. da je zelo ranljiv. Obenem so vladni koalicijski partnerji, socialisti Ivice Dačića napovedali, da bi v tem primeru imeli svojega kandidata. Torej koalicija glede tega ne bi bila več enotna. Zato je Vučić ocenil, da relativno stabilnost v državi obdrži le s svojo kandidaturo. Mislim, da je bil to ključen razlog," je pojasnil. "Drugič – mislim, da je natanko vedel, da čeprav bo prešel z mesta predsednika vlade na mesto predsednika države, bodo ministri v vladi ostali isti. To so ministri, ki so popolnoma lojalni Vučiću in ki delajo izključno z njegovo odobritvijo. Vučić bo najverjetneje obdržal tudi mesto predsednika največje vladne stranke. Pomeni, da bo kontroliral relativno večino v parlamentu, obenem pa bo predsednik države. Dejansko je zaokrožil popolno moč na enem mestu," je še dejal in dodal, da je bila težava tudi ta, da je imela opozicija možnost se poenotiti, "a je nastopila z množico kandidatov in dokončno pogorela".

Glede očitkov zlasti Vučićeve opozicije, da gradi avtokratski režim, je Šuklje opozoril, da so bile "na Balkanu oblasti bolj ali manj vedno združene na enem mestu". "Če se je temu reklo avtokracija ali kako drugače, je v tem trenutku nepomembno. Mislim pa, da ima Vučić zdaj lepo možnost, da to moč izpelje v operativno moč sprejemanja hitrih in dobrih odločitev za državo," je dejal.

Do popolne prevlade v srbski politiki tudi ni prišel na sporen način, ampak na klasičnega, z volitvami, na katerih prepričljivo zmaguje, je še povedal. "Tem volitvam se lahko očita zgolj to, da si je Vučić prilastil medijski prostor, da je največ nastopal ipd. A to, da bo Vučić zmagal, je bilo jasno. Dobil je več kot 50 odstotkov podpore. Te volitve bomo lahko ocenjevali po tem, kaj se bo dogajalo naprej. Je pa definitivno v procesu vstopanja Srbije v EU to za ta cilj dobra rešitev. In tudi za EU je to dobra zgodba, ker je Vučić proevropski," je menil Šuklje.

Vučić je napovedal, da bo ohranil dobre odnose z Rusijo in Kitajsko.
Vučić je napovedal, da bo ohranil dobre odnose z Rusijo in Kitajsko. FOTO: AP

Med prvimi Vučiću čestital Putin

Iz sveta že prihajajo čestitke novoizvoljenemu srbskemu predsedniku, med prvimi je bil ruski predsednik Vladimir Putin. V brzojavki je zapisal, da Vučićeva prepričljiva zmaga priča o široki podpori njegovim prizadevanjem za rešitev gospodarskih in socialnih problemov ter nadaljevanje konstruktivne in uravnotežene zunanje politike. Putin je izrazil prepričanje, da si bo Vučič tudi kot predsednik države prizadeval za nadaljnjo krepitev strateškega partnerstva med Rusijo in Srbijo.

Predsednik Evropske komisije Jean-Claude Juncker in predsednik Evropskega sveta Donald Tusk sta v skupni čestitki zapisala, da izražena podpora na volitvah kaže, da srbski narod polno podpira evropsko pot, ki jo je izbral Vučić in vodi v članstvo v EU. Zaželela sta mu uspeh pri nadaljevanju reform, povezanih s pristopnimi pogajanji, ki bodo prinesle boljše življenje državljanom Srbije. Stabilne in delujoče institucije, vladavina prava in boj proti korupciji so ključni za nadaljnji pozitiven gospodarski razvoj, sta poudarila.

Juncker in Tusk sta izrazila prepričanje, da bo Vučić še naprej spodbujal sodelovanje in spravo v regiji, ki sta bistvena za stabilnost, mir in blaginjo. Vučićeva predanost bo po njunem mnenju tudi ključna za napredek v pogajanjih med Beogradom in Prištino, ki potekajo pod okriljem EU.

Hrvaška predsednica Kolinda Grabar-Kitarović je v čestitki izrazila upanje, da bosta državi našli rešitve za odprta vprašanja, in obljubila podporo Zagreba na poti Srbije v EU.

Vučiču so čestitali tudi makedonski predsednik Gjorge Ivanov, beloruski predsednik Aleksander Lukašenko in italijanski predsednik Sergio Mattarella.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (144)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Juzni
05. 04. 2017 11.48
+5
Ker ogromno casa prezivim v Srbiji vem kaksne so razmere. Ta "diktator" je pripeljal do vec kot 130.000 novih delovnih mest,trgovci redno izdajajo racune in tako placujejo davek,kriminal ni vec st.1 v drzavi,upokojenci imajo redne pokojnine,javni usluzbenci imajo redne place,obnovljeno je ogromno osnovnih sol...ipd. V casu Borisa Tadica oz. v casu DOS-ove vladavine od leta 2000 pa do 2013 ni bilo narejenega cisto nic oz. uspeli so aretirat Milosevica,Karadzica in Mladica to pa je dejanje po katerem bodo ostali zapisani v zgodovino res.
User1063544
06. 04. 2017 08.22
Potem pa razloži če veš zakaj narod (predvsem mladi) že tretji dan protestira? Mislim da govoriš enako kot Hrvaški narod ki je baje prepričan da je avtocesta že odplačana in njihova. Kaj je res in kaj ne?
Sirius.2
06. 04. 2017 14.25
Lahko ti jaz odgovorim. Zato ker še danes mislio da kravice molzejo dirktno v tetrapack emalažo. Lenji so tako kot pri nas.
veronqa
05. 04. 2017 11.04
-4
Srbi so vedno hoteli diktaturo. Sedaj jo imajo! K sreči se mladi zavedajo tega in so šli na ulice!
hladni_tus
04. 04. 2017 15.47
-1
Vso podporo protestnikom, v 21. stoletju pa bi enkrat končno lahko tudi v Srbiji imeli demokratične volitve
knivar
05. 04. 2017 14.28
+1
hahah smeh,kakšni spontani protesti,organizatorji protestov so člani otpora cia plačenci tisti isti ki so zanetili nemire v sloveniji 2012,sam treba mal možgane uključit sve že videno,iz južnoafriške republike je prvi prišel član otporja ivan marović prevarant in lopov ta isti eden od organizatorjev protesta okupirajmo wall street
DAEMONIUM
03. 04. 2017 21.24
+8
Dejansko nihce iz Slovenije ni cestital Vucicu??? So pa cestitali tapravi drzavniki kot so Merklova, Putin, Avstrijci, Italijani, Francozi...pa kaj se gredo nasi salabajzerji??? Se sploh zavedajo da se v Srbijijo letno vlaga po dve milijardi, da se tam srecujejo vse vecje firme na svetu? Da delajo projekt Beograd na vodi kjer se bo delalo 30 let vrednost projekta pa je 4 milijarde, toliko kot je Bratuskova vzela kredit zaradi slovenskih lopovov ki so vrtali bancne luknje, Srbi pa ta denar v gospodarstvo in infrastrukturo (ne milione) evrov. Srbija se tako strahotno razvija da nas bodo za 10 let dohiteli, saj se pri nas se samo krade, bogati pa pescica, ki trdi da smo v Evropi hkrati pa imamo 55.000 lacnih otrok, to je napredek Slovenije in 3-4 eur povecanje penzij, medtem ko Srbi svojim penzionistom povecajo penzije za 10 eur. Skratka ta gnila Slovenija s svojo nesposobno politiko pa postaja greznica Evrope!
Kollerik
03. 04. 2017 22.05
+1
nikhrast
04. 04. 2017 16.10
-2
Daemy, saj vidiš, Slovenija se še vedno potaplja v idejah socializma, še vedno, "vse more biti naše", pa "kapital nas izkorišča"...
DAEMONIUM
04. 04. 2017 19.52
+2
ja res je, ne mores da so nas Srbi dohiteli tako po gospodaraskem kot tudi na politicnem podrocju! Kako so uspesni na podrocju zatiranja gospodarskega kriminala, ki je pahnil Slovenijo najmanj 20 let nazaj s tem da so preprosto prevzeli italijanski zakon za boj proti mafiji pa bolje da sploh ne govorimo. Med ostalim so na podlagi tega zakona v nekem mestu zaprli kar celo policijsko postajo..haha, vsaka jim cast! Da pa so sefom iz balkanskega bojevnika v Beogradu vzeli vse nepremecnine vredne nekaj milionov eur in v te vile naselili klosarje to pa itak nas vecina ve. Enako kot nas vecina ve, da so mafijci iz Balkanskega bojevnika zaprti v Ljubljani, vodili se naprej posle po Ljubljani, gradili picarije pri tem pa jim niti ene nepremecnine niso zaplenili ceprav msfijci nikjer ne delajo in ni variante da bi dokazali izvor premozenja, ampak v Sloveniji ima mafija drzavo in to je problem!
CURVANORD Zanetti
05. 04. 2017 19.06
Delalo se bo 30 let pravis in zgolj 4miljarde pride tako velika investicija,hm pri nas bo drugi tir stal na koncu 8 miljard delalo se bo pa 60 let:-D
Juzni
03. 04. 2017 20.14
+4
Na zgornjem videu ocitajo Vucicu,da grozi,ko rece,da ne bo dovolil nobenemu,da ubija Srbe ne kaznovano. Halo!!! A bi nekdo,ki ubija Srbe moral bit nagrajen??? Adijo pamet in 24ur.
Mohiito
03. 04. 2017 20.46
+0
korintos23
03. 04. 2017 21.03
+3
Mohiito
03. 04. 2017 22.09
-3
Ni važno kje, oni se vsepovsod počutijo ogrožene.
Juzni
03. 04. 2017 20.03
+12
Vucic je zmagal zato ker vodi povsem realno politiko. Dejstvo je da Srbi ne marajo EU,ZDA in NATO a druge jim ni kot sodelovanje saj proti celemu svetu se ne da borit. Zelijo bit clani EU zaradi ekonomske koristi,NATO pa jih ne zanima ker so samo par let nazaj bili v vojni pa tudi kot clani tega zaveznistva bi imeli samo ogromne stroske in 10 krat manj oborozitve kot jo imajo sedaj. Lep primer je Slovenska vojska. Vojasko pa bodo tesno sodelovali z Rusijo pa tudi ekonomsko tako da imajo krit hrbet tako z vzhoda kot tudi zahoda. Ena pametna politika je to. Tisti,ki pa nasprotujejo Vucicevi politiki to so vecinoma bivsi ljudje iz t.i. DOS-ovega rezima ki je ropala Srbe kar nekaj let.
srebrnibreg
03. 04. 2017 20.23
+2
Vučiču oziroma Srbiji je Putin dal lepo nagrado.
srebrnibreg
03. 04. 2017 19.20
+3
Čudno, da ni zmagal Šešelj, ker so baje radikali v Evropi v velikem vzponu.
staridida
03. 04. 2017 19.04
-7
Srbija je že pred nami, po demokraciji in napredku-samo oni nimajo rdečih levakov....
Kollerik
03. 04. 2017 19.09
+9
nikhrast
03. 04. 2017 16.43
+4
Ima Srbija parlamentarni ali predsedniški sistem, ima predsednik kakšno moč? Slovenija ima parlametarni sistem, tako ima Pahor samo protokolarno funkcijo.
Ka pa mislis
03. 04. 2017 18.12
+6
Enako kot pr nam. Predsednik je za okras in da pobira €
notrajnc05
03. 04. 2017 18.19
+6
Najpomembnejši funkciji predsednika v takem sistemu sta proslave in pogrebi...
DonDonDan
03. 04. 2017 16.02
-5
Glede na to, da Srbi zares niso imeli kakšne pametne izbire, jim ne nekoliko oproščeno. Ampak vseeno, Vučić je Šešljevec, ki je obkrožen z Miloševićevci !!! Srbija gre v napačno smer !!!!!
Ka pa mislis
03. 04. 2017 18.13
+2
Milosevic, seselj, jansa...vsi z enako skrajno desnicarsko ideologijo.
Kollerik
03. 04. 2017 18.35
+1
Horde ++++++ in v to druščino lahko zraven pridodaš še čokolindo in njene bolne fanatike
piu
03. 04. 2017 14.56
-4
Če se politik pojavlja v medijih več kot ostali politiki, potem volitve ne morejo biti nikakor regularne...... Lahko pa se uvede preiskava.....
vladaricaumov
03. 04. 2017 11.50
-7
Zakva so nekteri Srbi sprejel muslimansko vero. Ja, da so se lahko scitil.
bohinj je zakon
03. 04. 2017 15.54
+3
niso sprejeli samo muslimanske................so tudi katoliki, jehove priče, budisti, ....................in neverniki.........................bog pomagaj...............kakšen narod.!?
DonDonDan
03. 04. 2017 16.04
+7
Srbi so večinoma pravoslavci in tako je prav !!!! So pa "lukavi" in prilagodljivi tako, da jim je vera samo krinka in v pomoč !!! Niso neki verski obsedenci ali fanatiki, ampak pragmatiki, tudi v veri !!! Tako je prav !!!! Za razliko od naših Slovenceljnov k prauja: dejma ena zmolt, pol griema pa na Brejzje, pa ba buli !!!!
Kollerik
03. 04. 2017 18.39
+8
....oni imajo res svojstveno, posebno mentaliteto. izjemno gostoljuben in odprt narod, temperamenten. Kar se mene osebno tiče, so mi sicer pozitivne izkušnje žal najbolj pokvarili miloševci tedaj. Tedaj smo jim bili vsi napoti. No upam, da je to sedaj že mimo.
vladaricaumov
03. 04. 2017 11.49
+17
Zapomnite si to dejstvo, da so se od nekdaj zahodnjaki, Vatikan in njivi potrckoti Hrvatje hotel ocrnit in ponizat Srbe. Plus, da Hrvatov pa Bosancev sploh blo ni, sam Srbi pa Slovenci.
Redžepi
03. 04. 2017 12.09
+19
SHS-Srbi, Hrvati in Slovenci...Kosovo in Bosna je pa itak umetna tvorba...
bahattee
03. 04. 2017 12.31
+6
Kosovo umetna tvorba???s tisočimi manastiri in cerkvami ki so nekatere stare prek 800 let.
tankopiš
03. 04. 2017 13.50
+0
Zakaj objavljate takšno provokacijo od vladaricaumov?
tankopiš
03. 04. 2017 13.50
+1
Redžepi
03. 04. 2017 15.29
+8
bahattee...kosovo je zdaj neka enklava...v resnici je pa bilo zmeraj srbsko...
DonDonDan
03. 04. 2017 16.00
-5
Kosovo je Srbija ja, sam Srbi si ga še ne zaslužijo, oziroma so si zaslužili, da so ga izgubili !!!
Ka pa mislis
03. 04. 2017 18.16
+0
Bosansko kraljevstvo je starejso od hrvaske in srbske drzave...
Kollerik
03. 04. 2017 18.40
-1
vladarica, pretiravat v tej smeri ti pa res ni treba.
Rožle2X
03. 04. 2017 10.30
-7
Levak nikoli ne bo dojel ali razumel kaj je to domoljubje ... zato tudi sistematično uničuje deželo v kateri živi in mu ni prav nič sveto ..
vertex
03. 04. 2017 10.38
+13
Lep primer levega domoljubja je prisega levih domobrancev okupatorju hitlerju
Rožle2X
03. 04. 2017 10.41
-11
Prisegli so Hrvatje in nikoli ne Slovenci ...
vertex
03. 04. 2017 10.49
+10
Posnetki domobrancev z nacisti,prisega,proti kapitalisticno (amerisko)zborovanje je na netu ,mislili ste da boste premagali ameriko in rusijo,res bedno
dzek.the.ripper
03. 04. 2017 10.53
-9
Raje salutiram dolfiju kot pa sirskim oportunistom.
vertex
03. 04. 2017 10.57
+4
Adolf je s sirci dobro sodeloval,sovrazil je krscanstvo,izrekel je da je Islam edina prava vera
Redžepi
03. 04. 2017 11.20
-2
dolfi je bil levak...stranka pa nacionalsocialistična...torej
vertex
03. 04. 2017 11.28
+4
Torej so domobranci levaki,jasno so povedali da se borijo proti kapitalizmu tako kot komiji
Rožle2X
03. 04. 2017 11.32
-5
Prisega je bila izključno demokratični Evropi ....
vertex
03. 04. 2017 11.37
+0
Demokraticna evropa in amerika sta vam sesuli prisego in vaš levi nacionalsocializem,ostali ste v ruševinah
Redžepi
03. 04. 2017 15.31
+2
vertex...ne tak po domače...domobranci so bili proti komunizmu...
vertex
03. 04. 2017 16.59
+1
Ka pa mislis
03. 04. 2017 18.17
+1
Ti kleriki so kr naenkrat proti vsemu kar jim je v sramoto
vertex
03. 04. 2017 10.21
+4
Veliko slovencev so pobili ustaši,sedaj pa naj bi nam pel ustaske pesmi
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.26
-6
Ustasi so pobijali na slov teritorijih??hahahah keri nepoznavalec zgodovine.ustasi so delovali izkljucno v NDH in nikjer drugje
Rožle2X
03. 04. 2017 10.27
-9
Itaq..tolk škode in pobojev koliko jo je naredil Titov komunizem slovenskem narodu v par desetletjih ... je ni Dolfe + RKC v vseh 2000 letih ...
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.32
-5
se strinjam.Jugo komunisti so pobili vec ljudi po vojni,kot pa med samo vojno.edine 2 prave bitke ki so jih izbojevali partizani pa so bile itak sam sutjeska in neretva,pa se tle so dominirali hrvaski partizani.na obmocju srbije se ni vodla niti ena prava bitka v casu 2 svet vojne
vertex
03. 04. 2017 10.33
+3
Ja,pobijali so na dolenjskem poleg jasenovca,na internetu imaš vse,pobijali so tudi slovenske duhovnike
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.36
-5
na Dolenjskem HAHAHAHAHA pa tam ja nikol ni bilo Ustasev,kero izmisljevanje
vertex
03. 04. 2017 10.37
+7
Hrvat tito ima na vesti precej manj mrtvih slovenskih domobrancev kot so naciji in domobranci pobili slovencev,,samo izdajalci trobite o dobrem hitlerju
Rožle2X
03. 04. 2017 10.51
+2
Partizani so skupaj z Italjanskimi topničarji napadli Turjaški grad ... Izdaja na višku
mariomandzukic
03. 04. 2017 11.16
-3
vertex
03. 04. 2017 11.17
-1
vertex
03. 04. 2017 11.19
+1
Pridi to povedat na spominsko srečanje vsako leto ustas
Kollerik
03. 04. 2017 18.47
+3
Vertex, "hrvat" Tito je imel slovensko mamo! In kar se tiče ustašev... ti klavci so očistili nekaj vasi tam okoli Bregane slovenskega življa. To se vse prerado in načrtno pozablja.... da ne govorim o zločinih, ki so jih storili med bežanjem pred roko pravice skozi naše ozemlje v Avstrijo. Toliko tudi v poduk našim kvizlingoljubcem, ki sedaj brez vsakega sramu tiščijo glave skupaj z njimi!!!!
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.15
-12
Milosevic je bil Crnogorc,Vucic pa je Bosanec iz Bugojna.Djindjic kateri je umrl v atentatu je bil Sarajlija,se prav tud bosanc,Tadic pa je bil crnogorc.Nemanjici Hercegovci.Srbi iz Srbije so tko nesposobni,da jim vedn crnogorci in bosanci krojijo politiko :) povedano v bol poenostavljeni obliki pravoslavci iz Leve strane Drine,ki gensko in po poreklu nimajo velik veze z ta pravimi Srbi so velik bol dominantni naspram Srbijancev iz Srbije
vertex
03. 04. 2017 10.19
+12
attack
03. 04. 2017 10.24
+6
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.25
-12
vertex z tem ste lahk zavajali narod preko Drine,do odkritja GENETIKE.zdaj vec ni nobenih dvomov.edini avtotohen narod na teh prostorih smo Hrvati.dinarski marker(3500 let star) Eu7 je dominantni marker na hrvaskem do 80%,v bosni do 60%,Cg do 40%,v srbiji pa tega markera ni niti 20%,na J Srbije niti 10%.srbski narod je velik bol nehomogen,se prav da je nastal z mesanjem velik razlicnih narodov.srbi so bili na hitro sklepani od turkov,vlahov,slovanov in romov
attack
03. 04. 2017 10.54
+13
mario ti si zaplankan nacionalist, kaj pa tista teza da ste Perzijci? daj daj beži no beži s temi vašimi nacionalističnimi izmišljotinami ...to je povozil čas,. Mlatenje prazne slame.
Ana Vidic 1
03. 04. 2017 12.26
+7
Mario, glede na to, da pišeš na slovenskem portalu, se nauči pisati slovensko.
123dddd
03. 04. 2017 17.46
+3
marjo itak je pol bosne srbija če se reče bih še nepomeni da so vsi bosanci
Kollerik
03. 04. 2017 18.53
+3
mutnavoda
03. 04. 2017 20.32
+3
Mario dej mi prosim en znanstveni vir (knjiga, raziskava, članek), ki potrjuje kar si navedel. In tu mislim na dela mednarodno priznanih znanstvenikov, neobremenjenih s politiko Balkana v zadnjem stoletju.
CyberWorm90
03. 04. 2017 10.09
-16
srbi ne obstajajo : ))) so sam turki pa poturčeni hrwati : )))
attack
03. 04. 2017 10.16
-3
slovenci tudi ne so pošvabljeni avstrijci na senčni strani Alp, Dunajski večni hlapčki. Ponemčeni hrvati:):)
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.20
-11
v Osmanskem imperiju je Hrvaski jezik bil eden izmed uradnih jezikov Turskega carstva.Srpski,ki je takrat bil se velik bol podobn Bulgarscini kot pa Hrvascini,kot je dans,ni bil uradn,saj takrat nihce ni vedel da Srpski jezik sploh obstaja.ne nazadnje je prva hrvaska slovnica bila napisana 1527,prva srbska pa sele v 19 stol.
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.20
-8
v Osmanskem imperiju je Hrvaski jezik bil eden izmed uradnih jezikov Turskega carstva.Srpski,ki je takrat bil se velik bol podobn Bulgarscini kot pa Hrvascini,kot je dans,ni bil uradn,saj takrat nihce ni vedel da Srpski jezik sploh obstaja.ne nazadnje je prva hrvaska slovnica bila napisana 1527,prva srbska pa sele v 19 stol.
attack
03. 04. 2017 10.23
+2
zato pa bračo Croati imate svojega kralja , ki ga priznava cel svet in svojo državo nakon 1000 ljetnog sna:):):) Katerega kralja in državo že NDH? :):):)
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.29
-13
kralj Tomislav,prvi Kralj na teh prostorih,katerega je priznaval tud Vatikan.Hrvati nikol nismo bili Turski vazali,tko kot ste bili vi srbi.celo borili ste se proti europejcem na strani Turkov,turki so vam pa v zameno zene obdelavali na dan prve bracne noci
attack
03. 04. 2017 15.56
+3
butl, tvoje so sčitili Krajinski Srbi ki so bili prva vrsta obrambe Evrope. Krajinski Srbi so zato dobili zemljo in naslove da so Hbsburžane branili pred vdori Tujskih vpadov. Torej so Srbi takrat branili tudi tebe hrvatiček. Pika.
TRUMPP
03. 04. 2017 09.58
+0
Melania Trump v Sloveniji se o tebi ne sme pozitivno komentirat.....žal...
attack
03. 04. 2017 10.00
-3
attack
03. 04. 2017 10.16
+1
Rožle2X
03. 04. 2017 09.56
+0
Marko jim bo v Mariboru prepeval ..: " dohitela vas bo naša roka tudi v Srbiji ...za dom pripravljeni .."
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.06
-14
rekordna prodaja kart za koncert Thompsona v Mariboru.taksnga zanimanja se v Mbju nikol ni bilo,so rekli organizatori.kar me se posebej veseli je to,da karte ne kopujemo mi Hrvati,ampak vecinoma sam slovenci,kar se vid tud na Fb strani Thompsona,kjer slovenci komentiraju.20.maja bo taksna festa,kot jih Mb se ni videl.
attack
03. 04. 2017 10.17
+7
Tomson krade četničke pesme in jih potvarja v ustaške:):):) Toliko o slavnem pevaču sa Dinare:)
Rožle2X
03. 04. 2017 10.31
+3
Ja, ja ...pa srbska državljanstva jim tut krade ...
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.33
-8
attack katero pesem je vkradel??hahahaha ksne komplekse hrvati nabijamo telim srbekom.
mutnavoda
03. 04. 2017 20.24
+2
Thompson je bil že večkrat obtožen plagiatorstva. Ampak največja ironija je bila ko si je (nevede???) sposodil očitno četniško pesem (z naslovom Nad kraljevom ziva vatra seva) in jo izdal pod imenom Anica, kninska kraljica - ista melodija, harmonija in tonaliteta. In to ni edina pesem, ki si jo prilastil (tudi kakšna partizanska se najde vmes). Patetično.
attack
03. 04. 2017 09.53
+5
Srbija v kolikor bo nadaljevala ta trend na gospodarskem ter mednarodnopolitičnem področju bo največja regionalna sila. V to sem prepričan. V kolikor ne bo slučajno kakšnih zunanjih nepredvidljivih scenarijov in posegov:):) Za sedaj igrajo zelooooo modro.
attack
03. 04. 2017 09.57
-2
attack
03. 04. 2017 09.59
+3
In USA in Rusi in Arabci , Nemci, Kitajci vsi ki delajo z Vučičem so sedaj Srbi:):):):)
attack
03. 04. 2017 10.03
-1
Tud oni bojo nekoč srbini...:)ne sekiraj se....hahaha
attack
03. 04. 2017 10.04
+1
Važno da oni lahko potujejo skozi Srbijo...v Slovenijo :):):):):) Imajo prost koridor iz Kosove:):)
mariomandzukic
03. 04. 2017 10.09
-10
v ksnem trendu je Srbija??v zmanjsevanju plac in penzij??drgace pa srbija ima enkrat vec prebivalcev od Hrvaske,pa smo vseen pred njimi na vseh podrocjih:sport,gospodarstvo,turizem,.,. Zagreb pa ima sam 5 krat vec turistov kot 2 mil Beograd
attack
03. 04. 2017 10.14
+4
mario hehehe, 3.6 rast BND, plače rastejo, penzije tud. Cestna infrastruk,se razvija, železnice gradijo Kitajci, fabrike Nemci, italijani, Francozi Amerikanci, Arabci kupujejo vodo, gradijo mesta...hehehe e moj brate Croate, prehitevajo vas in nas na vseh segmentih. Pa šele začetek je tega...
attack
03. 04. 2017 10.18
+8
brate Croatenabavli bojo rakete, mige itd...tako da ne boš mogel zopet korakat po Zemunu:):):) ravno te dni jim Rusi pošiljajo..:)