Slovenija

Jakob potrebuje novo operacijo kolka, ZZZS in zdravniki pa (spet) zavlačujejo

Ljubljana, 26. 07. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
60

Jakob Zupan, za katerega je denar zbirala vsa Slovenija, do danes ni prejel odgovora zdravstvene zavarovalnice ali bo plačala novo operacijo novembra, ki bi mu omogočila gibljivost kolka. Zdravniki so se zavili v molk. Zavarovalnica, ki bi sicer lahko odločila tudi brez strokovnega mnenja zdavnikov, pa odgovarja, da ne bo vsak dan odgovarjala na naša vprašanja.

 

 

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (60)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

darlok
26. 07. 2016 17.34
+3
Pri nas je problem, ker imamo pol socializem, pol pa kapitalizem. Kot tista Madeleine Albright: pola baba pola deda. Če bi imeli čisti socializem, bi otroka lepo operirali in bi vsi to krili (iz davkov, prispevkov itd.). Če bi pa imeli kapitalizem, bi pa se vsak odločil imeti zavarovanje pri tisti zavarovalnici, ki bi največ nudila. In če bi se ti starši odločili zavarovati otroka (pred nastankom bolezni seveda) pri takšni, ki bi to lepo krila, ne bi bilo problema. Če ne, so pač sami krivi, da so "šparali" na zdravju, če se tako izrazim. Mi pa imamo veliko zavarovalnic, a vse nudijo isto: zelo dolge čakalne dobe ali pa si moraš vse sam plačat. Plačujemo za vse (prispevek za zdravstveno zavarovanje je glede na plačo, ne glede na to, kateri zavarovalnici bi rad plačeval; kot v socializmu), dobimo pa pol en piiiiiiip.
darlok
26. 07. 2016 17.42
+2
Podobna zgodba "pol-pol" je pri bankah. Hočeš kupit hišo in potrebuješ kredit v vrednosti le 50% vrednosti hiše. Ker si za določen čas zaposlen (non-stop ti podaljšujejo pogodbo), ne dobiš kredita, čeprav bi bil le-ta krepko zavarovan. OK, banka je firma in se sama odloča, komu posoja denar. Kapitalistični del. Ni blema. Problem je pa ta, ko nastopi socialistični del, ko moramo banke dokapitalizirati zaradi njihovih lastnih slabih odločitev. In to gre iz našega žepa. Bolje bi bilo, da bi bil samo socializem (dobimo kredit, če je le-ta ustrezno zavarovan) ali pa samo kapitalizem (banka gre v stečaj in nam ni treba nič plačevat zanjo).
LLLEPI
26. 07. 2016 17.25
+2
Mali clovek vzemi usodo v svoje roke in ne nosi vec denarja v zavarovalnice in zdravnikom,ki to niso
KardinaIFrancRodeVKristusu2
26. 07. 2016 12.59
+2
Zasebno zdravstvo v ZDA temelji na tem, da se operacije ponavlja in tako vleče denar.... V ZDA nekateri za operacije najemajo kredite, ki jih odplačujejo še potomci.... Me ne preseneča da je tako, saj je zasebno zdravstvo zgolj en velik biznis....
santamaura
26. 07. 2016 12.16
-1
A za to, da se bosta Pahor in Cerar slikala z Putinom pa lahko zapravimo sto tisoče davkoplačevalskega denarja. Ni problema. Edino nekaj ne štima - Rene je še otrok in na njem se lahko zgradi neki novi boljši svet ne pa na vlažnih ruševinah, ki jih objema samo še bršljan
mate08
26. 07. 2016 12.46
+2
Če se ničesar nisi naučil iz vlažnih ruševin tud taka operacija ne pomaga.....
iGURT
26. 07. 2016 11.49
+6
Ne sledim zgodbi od začetka, ampak a niso Jakobu v ameriki uredili da je kollk ok?
mate08
26. 07. 2016 12.45
+3
treba še xy operacij...pač jamerika mora živet od naivnežev.....
aa8
26. 07. 2016 14.48
+0
..že v startu se je vedelo, da bodo potrebne tri operacije....kolikor sledim je bila do sedaj opravljena ena...
heello
26. 07. 2016 11.27
+6
Otroci bi morali biti absolutna prioriteta pri zdravljenju vseh bolezni in poškodb. Pa saj to je normalno, ne moreš otroka prikrajšati za zdravo življenje, ko je še vse pred njim......, kako je pri odraslih, pa tako vemo !
XenoSlo
26. 07. 2016 11.24
+0
Vsi na Malo ulico v bulerjih.
Ramzess
26. 07. 2016 11.15
+5
Zavarovalnica bi se lahko odločila tudi brez strokovnega menja zdravnika, ... kot da je to pri njej kakšna težava, sicer pa vedno išče izhode za zmanjšanje stroškov.
santamaura
26. 07. 2016 11.34
+4
Da res zanimivo - Za tiskanje položnic in grožnje, če jih ne plačaš pa se lahko kar sami odločajo - Banda kravatarska
mate08
26. 07. 2016 11.15
+13
Zakaj pa poptvejevci ne raziščete, kako NE uspešno so reševali nogico Reneju iz Renč u "jameriki"??
gangsterist
26. 07. 2016 11.09
+20
otroke bi bilo potrebno zdravit iz proračuna, politike pa plačevati s sms sporočili in zbiranjem zamaškov
Tone 12345
26. 07. 2016 11.03
+0
Največja groza je da si je par deset ljudi v Sloveniji če jim tako lahko rečem prisvojilo o.z nagrabilo in prevzelo nadzor nad njim nad vsem denarjem mislim in to na vseh področjih!Na cesti polno dobrih avtomobilov ljudje vsi po dopustih na morju pa čudno res daje vtis BLAGINJE v republiki!Tako da je človek zmeden-komu sploh še verjet!Če vam po pravici povem da enostavno ne razumem kako da slo sploh še živi!!Na račun gospodarstva sigurno ne ,ker ga skoraj ni več!!TOREJ!
santamaura
26. 07. 2016 10.56
+8
Me pa res zanima, če bi kateri od članov konzilija v primeru okvare peljal svoj avto na popravilo v Albanijo, ker so tam poceni mehaniki. Ne - avto je nekaj vreden in ga je škoda, da bi ga zašuštrali - Za otroka, ki ni njihov jim pa seveda gladko dol visi
taurus111
26. 07. 2016 11.11
+2
Santa maura, a primerjaš slo. zdravstvo z albanskim? Slo. zdravniki so v samem vrhu po strokovnosti, ni pa zadosti denarja mogoče za aparature itd. Problem je tudi , ko zastonj šolani zdravniki pobegnejo v tujino zaradi višje plače? To niso zdravniki ampak egoisti? Taka je pač cela generacija mladih, maminih maz brez srca?
santamaura
26. 07. 2016 11.27
+5
Slo zdravstvo z albanskim je res neprimerljivo. Tam je evidence zdravniških napak prazna.. Če tam zdravnik zafura pacienta, se mu čez kakšen teden pridruži na pokopališču. Tam sploh zdravniške zbornice ne rabijo
vezuv_
26. 07. 2016 11.31
+1
taurus ali se ti sploh zavedaš kakšni so vse predpisi,pot preden dobiš naziv zdravnik? Očitno ne! S tem, da si končal faks, ki mimogrede ni tako lahek, še ne moreš se postavit v operacijsko dvorano in operirat.
taurus111
26. 07. 2016 20.26
Piflanje i n še enkrat piflanje, Vezuv, ampak zastonj? Potem pa pobeg v tujino!
sodelujem
26. 07. 2016 10.49
+3
Ja, tako izgleda zdravstvo, kjer dobijo plače-ali delajo ali ne.! Vse bi bilo pošlihtano, če bi delali. Plačane so aparature,stavbe, treba je samo še narediti kaj, ne pa samo računati in se izgovarjati da denarja ni. Kam pa gre potem tisti material,ki se stara z čakalnimi vrstami?????To bi jim zaračunal.!
Janko Ig
26. 07. 2016 10.38
+6
Važno, da je denar za migrante. Za domače pa itak ni važen, a ne?!
seljakback
26. 07. 2016 10.31
-3
slovenci majo raj psa kot cloveka...se vidi prec po komentarjih
taurus111
26. 07. 2016 10.21
+1
Če bi upuštevali želje pacientov o zdravljenju v tujini, bi ZZZS šla na "kant"? Denarja je pač toliko, kot se ga nabere. Zakaj je zdravljenje doma tako osovraženo, saj so naši zdravniki v samem svetovnem vrhu? Kdor pa hoče nadstandard naj plača, ne pa da "fehta" že tako obubožan narod !
ROMELS
26. 07. 2016 10.30
+2
Zdravstvo je ne razumno drago glede na aktivnost akterjev.
Netajkun
26. 07. 2016 10.36
+5
Eni težko razumejo . . če bi ZZZS vsem zagotavljal najboljše zdravstvene usluge ( na izbranih svetovnih klinikah , z vrhunskimi specialisti ) . . . za plačilo ne bi zadoščal celoten proračun Slovenije . Tako pa poskrbi ( z denarjem , ki je na voljo ) za osnovno zdravstvo vseh državljanov . . in še tukaj so težave ( čakalne dobe , samoplačništvo , . . ) . Ko damo na tehtnico . . 10 otroških srčkov ( in nekaj rešenih življenj ) . . ali gibljivo stopalo ali kolk ( in boljšo mobilnost ) je odločitev jasna . Za vse pa ni . . in nikoli ne bo .
Netajkun
26. 07. 2016 10.41
+2
Drži pa , da se naši " prijateljski dobavitelji in svetovalci " zdravstvu . . . omastijo s kakšnimi 150 ali 200 mio € letno ( zaradi preplačil in nepotrebnih provizij ) , predvsem na račun najslabše plačanih delavcev v zdravstvu in predvsem bolnikov .
vezuv_
26. 07. 2016 11.24
-6
taurus 111 - jaz razmišljam drugače! Da gre na zdravljenje v ZDA ni bila njihova srčna želja, ampak najprej so izkoristili vse možnosti v Sloveniji. Slovenski specialisti so podali svoje mnenje, ki je navajalo, da fant nikoli nebi hodil normalno in bi ibl obsojen na voziček - to pomeni tudi obremenitev za ZZZS-ali ne? Očitno je mamica toliko razgledana, da se je pozanimala glede bolezni svojega otroka in prebrala članek, da ni nujno obsojen na voziček. Zakaj pa bi moral biti, če je lahko drugačna rešitev! Zakaj naši zdravniki tega nočejo povedati, še manj pa se pozanimati pri kolegih v ZDA in to potem prakticirati pri nas? No to pa je že drugo vprašanje. Ja in vsak svojemu otroku želi le najboljše, tako tudi mamica Anita.
vezuv_
26. 07. 2016 11.28
+1
netajkun se strinjam s teboj - cene navijajo tudi "obvezni razpisi za JU" - bedno in s tem vežejo roke nabavi opreme v bolnicah. Pisarniški molji v ministrstvih so bolj pametni, kot tisti, ki določene stvaari delajo vsak dan. Primer nabave: Pomožno ležišče preko javnega razpisa po ceni 2050 ojrov, greš v prvo trgovino s pohištvom pa isto posteljo dobiš za 65 ojrov. Kje je logika?
misterbin
26. 07. 2016 09.34
+8
Ja taki bodo odločali ki so vztrajali ki so hoteli malemu odrezati nogo .Sramota od vseh sramot .Nismo boljši od Romunskega zdravstva
Ramzess
26. 07. 2016 11.18
+1
Ja, lažje po liniji najmanjšega napora, rezat (način razmišljanja ostal še od srednjeveške medicine) ... žal potem poti nazaj ni več.
misterbin
26. 07. 2016 13.26
pizzamargerita
26. 07. 2016 09.32
+11
sramota. Za kucanovo in slinocedkovo operacijo v svici so takoj nasli denar, slovenskim otrokom bi pa noge rezali kolke unicevali... delali invalide iz njih. Trganje obveznih prispevkov za tako zdravstvo je legalna KRAJA drzavljanom, saj za vlozeni denar ne dobimo potrebnega zdravljenja!!! Zavarovalnica je polna dnarja, ni res, da ga ni! Le zapravljajo ga zase in za privilegirane drzavljane. Ko so morali nasemu dojencku samo vzeti urin (nastaviti urinsko vrecko plus analiza), so nam rekli da je predolga cakalna vrsta za uro ambulanto, da bo najprej prisel do testa ce ga hospitalizirajo za en dan. In potem so zarad te usrane vrecke res izvedli cel sprejem v bolnico kot da gre na operacijo srca!! Pizama, pojstla, sto nalepk z imenom, tehtanje, termometer.... 3 ure cakanja v pojastli, nevroloski pregled v pojstli v sobi (zakva? zarad nabijanja stroskov! Prisla cela truma bab, ki so buljile vanj, mu je mahala a kulijem pred ocmi, nas mali pa je z zanimanjem gledal njih:)...v izvidu je zo pomenilo "da z ocmi ne sledi predmetom"...hahahahha. kdo bo pa gledal kuli, ce lahko 6 vajenk,matr so brihtni!!!). Potem koncno vzeli urin in se pred kosilom adijo. Zavarovalnici je bil za to izstavljen racun za skoraj 800 eur! Totalen nateg. Tako da NI RES da zavarovalnica nima. Ma, pa noce dat.
butalistan
26. 07. 2016 09.30
-2
VSE KAR JE JAVNO JE ZANIČ. KDAJ BOSTE TO DOJELI?????? CESTE, ZDRAVSTVO, ŠOLSTVO JAVNA UPRAVA.......... VSE PRIVATIZIRAT IN PRODAT POTEM PA BO BORBA ZA EURO,KAKOR SE MORATE BORITI VI ŠE ZADNJI DONKIHOTI, KI V SLOVENIJI ŠE DELATE IN PODPIRATE TO NESNAGO
nekdonekje
26. 07. 2016 10.13
+4
Ma ne prodat, prevetrit in pozapret... predvsem predstavnike
vezuv_
26. 07. 2016 11.17
+2
če prodaš bo še slabše - toliko v vednost, če še ne veš
enakostzavse
26. 07. 2016 09.20
+4
Jaz moram na ortopšeda čakat leto in pol. In ko bo odločil da je potrebna operacija, bo preteklo dadatnih 20-24 mesecev. Kaj sem potem jaz toliko slabši od drugih ? Tale mati pričakuje rešitev ( za operacijo in njeno plačilo) v dveh mesecih !
DuhSaSjekirom
26. 07. 2016 09.27
-6
Leto in pol??? Ortopeda. Kje si se pa to narocu? Zakaj pa ne gres za 40 eur samoplacnisko -a ti ej treba vse na pladnju prinest pred ksiht?
vezuv_
26. 07. 2016 09.30
+4
Njej so slovenski zdravniki izdali svoje mnenje na papirju že pred prvo operacijo, in ker se z njo ni strinjala, je poiskala BOLJŠO MOŽNOST za svojega sina. Sigurna sem, da naši zdravniki tudi berejo te raziskave američanov in poznajo enake rešitve, če ne pa sta samo 2. možnosti: 1. se ne zanimajo za svoj poklic in se jim gre samo za denar; 2. vedo, da to niso sposobni in to ne priznajo, ampak se skrivajo za papirnatim mnenjem, da se ne da!
Anita Krumpak
26. 07. 2016 09.47
-10
enakostzavse... zelo slabo spremljate našo zgodbo in potem pametujete... čakamo že od februarja na odgovore... in ko smo vse naredli kar so hoteli, pa še kar ni dovolj. premislite preden kometirate..
enakostzavse
26. 07. 2016 10.14
+4
duh, za 40 € prideš samo do psihiatra na prvi pregled. Verjetno poznaš samo tole pot v zdravstvu. anita, to je pet mesecev, a ne ? Uporabi osnovnošolsko računstvo in videla boš o čem pišem. Ko pa boš dojela, pa takrat komaj komentiraj.
.jest
26. 07. 2016 10.49
+6
DuhSaSjekirom, državljan plača zdravstveno zavarovanje in še dodatno zdravstveno zavarovanje. Potem pa naj gre še samoplačniško. V tem kradistanu je potrebno trikrat plačat za eno zdravstveno uslugo. In ti to celo podpiraš in omenjaš nek pladenj s ksihtom. Ni čudno, da je tako.