Slovenija

Zdravniki s popoldansko obrtjo do astronomskih zaslužkov

Ljubljana, 22. 01. 2009 18.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Katarina Drlja
Komentarji
101

Številni zdravniki, ki poleg primarne službe in nadur popoldne služijo še drugje, si na ta način lahko tudi trikratno povišajo plačo.

Številni zdravniki, ki poleg primarne službe in nadur popoldne služijo še drugje, si na ta način lahko tudi trikratno povišajo plačo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (101)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
25. 01. 2009 13.47
Zorčeva je internistka, več ali manj se ukvarja z managementom, ne s pacienti, Ninoslav Radovanović itak ne operira več v Izoli, več ali manj drugje, kolikor še, stalno pa živi v Ženevi! "Najslavnejšega" našega kirurga imate pa itak pri sosedih za župana, se mu očitno bolj splača!
Buena Vita
25. 01. 2009 11.57
ne, nisem rekla da sta v Ljubljani anestezista,povem samo ime enega,branko,družina je z goriške,brat je direktor Francoise 3,v Parizu,sin je ravno tako zdravnik,pride v Slovenijo,čeprav je tud žena francozinja,ne zaradi zaslužka,ker verjemi imajo dovolj denarja; ker se ne morejo odreči lepotam Slovenije,kaj dr,Zorčeva je bogata,in poglej koliko dela,sicer,sem ti omenila,ne mečem vseh v en koš,potem ne končam,in naredim preveč grdega hja,in zakaj bi bil manj vreden zdravnik ki je prišel z Mehike,kot eden naših,po moje je več,ker več dela,potrebuje več dokazovanja in v Kopru imamo d, Bosmana ki je črnec,žal nima konkurenta,nihče ni slišal slabe besede za njega,kar se ostali zdravniki ne morejo pohvalit,pa so študirali v Ljubljani,več v gostilnah
Tonček Balonček
25. 01. 2009 08.04
Hočeš reči, da po Sloveniji deluje specialist anesteziologije, reanimacije in intenzivne terapije, ki je doštudiral in opravil specializacijo v Franciji? Takega ni, jih je pa enkaj, ki so študirali an Hrvaškem npr., tisti najzaslužkar v UKC-ju pa v Bosni, specializacijo je opravljal pa v Sloveniji.
Buena Vita
25. 01. 2009 02.47
tonček si kdaj slišal da zagovarjam lopovstvo,nikoli,in ga nikoli ne mislim zagovarjat, ne mečem vedno vseh v en koš,v tem si nismo enaki in omenjena prijatelja nista študirala v sloveniji,nista porabila niti ficka slovenskega denarja,kot strokovnjaka sta prišla v slovenijo,in še je neki takih,npr v Llubljani,študirali so v Parizu,in tam odraščali ,verjemi ,noben ni lopov,je pa strokovnjak,in sloveniji niso vsi dolžni,nekaj je takih ki jim je Slovenija dolžna, nekaj je takih ki ne vidijo vse v denarju, res mnogo je takih ki bi za denar ubijali,žal mnogo ki samo izkoriščajo in moje mnenje je,kriv je sistem ki to dopušča
Tonček Balonček
24. 01. 2009 18.24
pajtlerblanka, a veš v čem je problem? Tega tvojega čeljustnega kirurga so vzeli v službo na eni kliniki in je bil par let specializant in je pač delal, kar je delal, ni smel operirati samostojno itd. Potem je tam še magistriral in doktoriral, opravil specialistični izpit in jim čez kakšno leto rekel: Hlvala lepa za prijaznost, zdaj grem pa na svoje, znanje je pač drago! Sam vem za veliko konkretnih primerov na vse možne načine, ker imam pač te kadre v najožjem sorodstvu...
Tonček Balonček
24. 01. 2009 17.49
pajtlerblanka, tvojn kolega dela verjetno malo po popogbi, malo kot s.p., večinoma pa an črno, plačan je na roko, v gotovini, saj tudi zasebni pacienti plačajo v gotovini, dejanski računi so pa manjši ali pa jih sploh ni. Še lažje je poslovati z Italjani. Poglej kdaj blagajniško poslovanje in računovodske izkaze kakšne samoplačniške ambulante in vse ti bo jasno. Še huje je pri zobozdravnikih, npr. koncesionarjih, ki vodijo celo mrtve duše in beležijo fiktivne usluge, ki jih nikoli ne opravijo! Nekatere zadeve zaradi envednosti pacientov zaračunavajo celo dvojno, zdravstveni blagajni in pacientu itd.
User428396
24. 01. 2009 17.07
Vem za konkretni primer, zdravnik v pokoju dela pogodbeno v bolnišnici. Pogodbo so podpisali za 12eurov/uro. Jaz na njegovem mestu definitivno ne bi sprejel, da bi se šolal 5 let 4 leta specializacije, ter nositi vso odgovornost za sramotnih 12 eurov / uro. Študent, ki na petrolu čisti šipe, dobi z napitninami več...
Buena Vita
24. 01. 2009 15.25
ja,potem imam kolega ki je čeljustni kirurg v enem mesecu zna narediti po več kot stodvajset operacij,kaj misliš,bo plačan kot metla,ali snažilka,ima SP,TOREJ JE PODJETNIK,IN TAKO TUDI RAVNA NEVEM ZAKAJ SE INAČI DOHTARJE KI SO SAMOZAPOSLENI,IN SI DELO IŠČEJO SAMI,IN DOHTARJE KI DELAJO NA ZAVAROVALNIŠKIH KVOTAH
Buena Vita
24. 01. 2009 15.20
tonček ne mučkaj govorim o privatnikih,in zdravniki morajo imeti sklenjene pogodbe z organizacijami,na podlagi pogodb so potem vršene vse usluge,če goljufajo državnwe ustanove,potem so odgovorni tisti ki imajo od takega goljfanja korist moj kolega je anestezolog,je privatnik,dela enormno,in dela povsod po sloveniji,povsod tam kjer ga za določeno vrst operacij potrebujejo,in verjemi,dela ima več kot ga zmore in ne reci da neki nevem,ker sem vsak teden v bolnici no nič ne čakam kjer je potrebno plačam brez komentarja,gre zame,gre za moje zdravje
Tonček Balonček
24. 01. 2009 13.44
Pa kaj je tukaj astronomskega v primerjavi z "managerji"? Kja pa slednji počnejo tako famoznega?
User73406
24. 01. 2009 13.25
pripis: kar pa za nekatere ''poslovneže'' ne moremo trditi
User73406
24. 01. 2009 13.10
Tonček Balonček pretiravat ti ni treba :) s prve roke ti lahko povem da dobijo denarja dovolj za spodobno življenje... ni preveč.. je pa več kot dovolj... tukaj pa je seveda treba povdarit.. da svojega denarja niso nikomur vzeli, nikogar oropali... kvečjemu si ga prislužili s svojim težkim študijem, ter napornim in stresnim delom!
Tonček Balonček
24. 01. 2009 12.54
trip, ti si pomešal ceno režijske ure z delovno! če bi imeli na intenzivnih terapiajh režijske ue, bi se samoplačnikom zmešalo! Pajtelbanka, ti o mediciniin delu tam nimaš pojma, sicer bi vedela, da so dežurne ure plačane manj o rednih, obratno kot je sicer v navadi! Očitno je, da še nikoli nisi imela v rokah plačilne liste bolnišničnega zdranika, sicer ne bi klatila spodnjih številk, ki z realnostjo nimamjo nobene povezave. Dopuščam možnost, da imajo v Izoli kak posebni sistem, v kar pa dvomim! O dvajsetih evrih lahko dohtar samo sanja, netto dobi nekaj več kot študent!
Buena Vita
24. 01. 2009 12.13
tistim ki več delajo,večje plačilo edino pravilno, in privatnik ne bo ukradel,prej ga vsi zgoljfajo,kot koga on
Buena Vita
24. 01. 2009 12.11
GIXXER NO,balonček res klati samo moraš brat med vrsticami,zatežen je,in dvoumno vse pocukra
User73406
24. 01. 2009 12.07
čakalne dobe: če ne bi bilo sebičnežev, katerim se ne ljubi čakat pri lečečem dr. in pridejo v dežurstvo, pa tistih nepotrpežljivih(samo 3dni postelje, čajčka in vitaminčkov in je vse rešeno) in pridejo izsiljevat antibiotike, hkrati pa sploh ne vejo da vsesplošna uporaba antibiotikov ni dobra, predvsem zaradi vse večje rezistence bakterij(posledično dražjih zdravil in ob izbruhu pandemij večjega števila mrtvih), pa tisti ko so si prišli le po papire za odškodnine, pa tudi tistih ki si naročijo rešilca, ker nimajo prevoza., vse to podaljšuje čakalno dobo.. skratka.. vsi zelo radi povdarjajo in zahtevajo pravice pacientov, zelo malo pa se govori in ve o DOLŽNOSTIH PACIENTOV.. z nekaj več človeške solidarnosti, bo tisti ko resnično potrebuje pomoč prej na vrsti! aja pa še nekaj.. povprečna življenska doba dr. se zmanjšuje(pacientov narašča) in znaša v sloveniji pri splošnih dr. le 59let... verjetno ne od tega, ker so hodili v službo ob 9h, pili kavice in jedli peciva... toliko o tem
User73406
24. 01. 2009 12.07
ravnokar v mojih krajih potekajo debate(bilo v časopisu, radiju, skratka vsesplošno pluvanje po zdravnikih, predvsem zaradi čakalnih dob in seveda kešu) o dežurstvih..... torej zdravnik, ki dežura, torej 24ur dela, dobi nekaj več kot 700 eurov(ali pa tudi precej manj, saj je cena odvisna od tega ali se dežura med tednom, vikendom, praznikih).. potem ko odšteješ davek ki je od 40 do 45%(spet govorim okvirno, ker je tudi davek odvisen od praznika, vikendov, delovnega tedna, ure dneva...), pa vse ostale stroške, mu na uro znese približno 20evrov(plus minus 5€)... skratka v najboljšem primeru mu ostane nekaj več kot 400€! ko pa pelješ avto k avtomehaniku pa nikomur ni težko plačat 30evrov na uro, ali pa ko se ti pokvari računalnik v službi, pokličeš računalničarja, opa 60evrov..
User418794
24. 01. 2009 09.11
enkrat za spremembo da se strinjam z Tončkom Balončkom :)
User428396
24. 01. 2009 08.44
17000 eurov zdravnik tudi videl ni, gre za bruto znesek. Če še ne veste, živimo v eni najbolj obdavčenih držav. Preberite si članek na spletni strani financ Osemnajst ožigosanih (upam, da 24ur ne bo spet cenzuriral), mogoče bo slika potem malo bolj jasna.
Tonček Balonček
24. 01. 2009 07.52
Veliko pravičneje se mi zdi, če 17.000 EUR kasira nek specialist, ki v enem mesecu opravi par stot posegov, pregledov itd. , ne spi nekaj noči in še kaj kot pa en direktor npr. PETROLA ali ISTRABRNZ-a, ki se večino ačsa ukvarja s kapitalskimi vloški in finančnim inženiringom, potem kasira pa še "nagrado" par deset tisoč EUR netto, da ne omenjam bonitet, šoferjev, stroškov reprezentance, dnevnic in ostalega drobiža, pa še manažerske preglede in "počitke" imajo brezplačne, od fir si dajeo plačevati razne zavarovalne premije in še in še! Najsposobnejši v paril letih postanejo celo lastniki podjetij, ki jih vodijo (npr. Kordež in še cela vojska drugih). Tega pač dežurni zdravniki ne morejo, saj nimajo teh znanj niti možnostiin časa, da bi v ambulantah vodili razgovore z bankami in družbami za upravljanje....