Slovenija

Zaradi neodgovornih lastnikov smo oškodovani vsi

Ljubljana, 28. 05. 2012 18.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Če vaš sosed ne bo poskrbel za obvezno sterilizacijo svoje mačke, boste to posredno plačali tudi vi. Odgovornih lastnikov je premalo, zato imajo zavetišča ogromno dela z nezaželenimi mladiči, ceno pa plačujemo vsi.

Pridružite se uradni strani oddaje SVET na Facebooku s klikom na

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (76)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

4ny4
25. 07. 2012 18.47
+5
sem iz kmetije kjer imamo 4 mačke (3 mačkoni in 1 mačka), ampak ko prideš k nam je dejansko stanje čisto drugačno. trenutno skrbimo za 15 lačnih ust. Sosedi so namreč 5 letn nazaj imeli mačko, ki je skotila in potem niso skrbeli za mladiče(niti za njo), tako je reva začela na skrivaj ponoči prihajati k nem, kjer se je zunaj našo kak briket ali pa mleko za naše mačke. Muca je začela pri nas tudi loviti (našim se to ni zdelo pametno :P), zato smo ji na njeno stalno lovišče tusi začeli nastavlajti hrano, tako da se nas je muca sčasoma privadila. čez čas je pripeljala tudi mladiče, ker jim mleko ni zadostovalo. Bili so 4 (2samčka, 2 samički), po mesecu dni sta 2 umrla, ker je tudi naše napadla mačja kuga, ampak se teh mladičev ni dalo peljati k veterinarju, ker so pobenili takoj ko si jihpogledal. poterebno je bilo pol leta da nam je samček začel zaupati, samička žal ne. Njihova mama je potem žal umrla, ker jo je polegla krava. Samičko smo želeli sterelizirat, ampak tudi pomirjevala v hrani niso prijela, tako da je naslednje leto tudi ona povrgla, in tudi ona k nam pripeljala svojo mladičko. to smo lahko ujeli, ker je imela tako vnete očke, da ni nič videla. Z njeno pomočjo smo v 'past' spravili tudi mamo in ju obe pelajli veterinarju. mamo so sterilizirali, malo pa začeli zdraviti (potebna bi naj bila odstranitev očke takoj ko bi bila dovloj stara za snastezijo, ampak smo očko potem tako porihtali da je bila super). Ko je bila tudi mala muca dovolj stara smo tudi njo sterelizirali. Potem pride naslednja mačka, ki je od nevemo kod prišla in pripeljala par. Ponovna sterilizacija obeh. Zatem od drugih sosedov mačka pripelje k nam parček, po enem letu sta končno začela zaupati, samička že sterilizirana (žal malce preozno, ker so bili v jacevodih že mladički). Mama se je vrnila domov, nesetrilizirana, ker se je ne da ujeti. Potem še en samček ki se je na vse lepem znašel sredi zime pri nas (očitno zavržen skozi oavto). Še ena mucika zavržena skozi avto (že tudi sterilizirana in nazadnje še en mucek. Vsako sterilizacijo smo plačali sami, kar ni poceni, sploh če steriliziraš tolko mačk. Hrana ni poceni, ampak v končni fazi, ko vidiš kako je muca ki ni navajena hrane zaspi poleg posode od hrane, ker je zadovoljna tudi prinese loveku zadovoljstvo. Vse te mačke so sedaj postale naše, sosedov praktično ne poznajo. se pa verjetno to ne zaključi pri tej številki, ker so sosedi si ponovno nabavili mačko, ki je lani skotila 2 mački, torej so skupno 3 mačke z mladiči. ena pa je zdaj že začela zahajati z mladičema k nam, ker seveda ne dobi dovolj hrane in tudi ni zaželjena več doma, ker ni 'tak lepa' ko drugi dve. Po opazovanju ritk sta to tudi muci. Smo pa enkrat najdli eno muco v mestu (ne mislim izdati) pred občino in smo klicali zavetišče, ampak so rekli da morajo prijeti prijavo iz občine. Takoj smo klicali občino (imajo srečo da nisem šla noter) in tam skoraj da niso hoteli pomagati, češ pustite jo tam kjer ste jo najdli (zunaj -17, veter, sneg). Po prepričevanju, da jo lahko mi peljemo domov dokler se zavetišče ne pripelje so le podali prijavo. se opravičujem za dolgo izpoved
Neža Vižintin
10. 06. 2012 15.13
+8
In kdorkoli pravilno skrbi za žival ve, da je sterilizacija/kastracija res minimalen strošek. Poleg vseh cepljen, KVALITETNE hrane in druge veterinarske oskrbe, se cena S/K sploh ne pozna. Doma smo sami plačali z K/S mnogih okoliških mačk, saj ne zaupamo zavetišču, ki ima pogodbo z našo občino. Vredno je bilo vsakega centa, saj je zdaj veliko manj mačk v okolici in vse so bolj zdrave.
Neža Vižintin
10. 06. 2012 14.48
+8
Težko je to ljudem vbiti v glavo, bolj "naravno" je očitno da se živali neprestano množijo, mladiče pa se zavrže, razdeli ljudem, ki se pač prvi javijo ali pa se jih pobije. Kdaj bodo že z nepotrebnim razmnoževanjem ljudje nehali mučiti živali.
pika poka ježek
29. 05. 2012 12.06
-10
ne vem zakaj bi imel mačko razen mednožne mačke.
cmjk
29. 05. 2012 12.11
+10
pagan
29. 05. 2012 10.30
+0
mi imamo kmetijo in pa precej zanikrne sosede, ki imajo mačke na prostosti. mački hodijo srat v mrvo in zaradi tega smo imeli že nekajkrat probleme z mastitisom. za to smo zmetali za veterinarja več, kot bi zmetali za evtanaziranje vseh sosedovih mačk, ki hodijo k nam. zdej mi pa vsi ljubitelji mačk povejte kaj je bolj prav - pospravt sosedove mačke al plačvat veterinarje za zdravljenje svojih živali? Drugi sovražnik domačih živali pa je pes, saj njihovi iztrebki v travi povzročajo enake probleme. Tako da zame niso odgovorni lastniki tisti, ki vozijo svoje pse na prvi travnik sprehajat! Hvala vsem normalnim, ki imate zares radi živali, da lajkate!!
aojz
29. 05. 2012 10.45
+19
Kaj pa ima mastitis (vnetje vimena) skupno z mačjim kakcem?
pl3
29. 05. 2012 13.30
+9
dragi kmet, aloi se zavedaš, da gnojevka ki jo x-krat letno polivaš po sicer svojem traniku teče v podtalnico, ki je od nas vseh, naša pitna voda. Ta gnojevka vsebuje nevarne patogene organizme, ki so za ČLOVEKA zelo škodljivi, spomnimo se recimo epidemije E.Colli lansko leto, tako da prosim najperej pometite pod svojem pragom!!!!!!!!!!!!!
Buco -
29. 05. 2012 13.41
+11
ja, dragi kmet. krava naserje v enem dnevu več, k maček v enem letu
Neža Vižintin
10. 06. 2012 14.53
+5
Da sploh kaj takega vprašaš kaže kako nimaš nobenega spoštovanja do živih bitij. Najlažje je vse pobit, pa pobij še sosede ko si že pri tem, če te tako motijo. Kar slabo mi rata ob takšnih zahojenih komentarjih. Sosedje bi že morali imeti živali pod nadzorom ter preprečevati njihovo razmnoževanje. Ampak njihova malomarnost ni nič v primerjavi s tvojimi črnimi in krutimi željami.
4ny4
25. 07. 2012 18.27
+1
tudi mi imamo kmetijo in vem v čem je povezava z mačjimm
Kritik19
29. 05. 2012 09.48
-5
Lepa reklama za to veterinarko!!! Zlatarji pokvarjeni!!! Kdo ima tu rad živali???
aria
29. 05. 2012 08.24
+33
Imeti žival je velika odgovornost, jaz na to gledam popolnoma enako, kot sem se odločila za imeti otroka. Zato vsem polagam na srce, ko se odločite za žival, dobro premislite kaj to pomeni za vas in za njo, ne vzeti živalce le zato, ker vam je luškana. Žival ravno tako kot človek potrebuje ljubezen in bližino. In ta ljubezen ponavadi tudi nekaj stane, ne govorim samo o denarju ampak tudi o vašem prostem času, itd...
Bolha31
29. 05. 2012 08.45
+7
Krasno napisano....sama gledam popolnoma enako. Žal smo ljudje različni in dokler ne bomo delali na miselnosti in na razgledanosti glede tega ne bomo nič spremenili.
LJ_Zabar
29. 05. 2012 09.58
+15
Jaz sem pred približno pol leta posvojil mačko. Psa recimo nikoli ne bi imel, ker je z njim preveč dela in imam premalo časa, da bi se z njim ukvarjal 10 ur na dan. Mačka je zakon. Sama se umiva, gre jest, pit, na wc, večino dneva tako ali tako prespi, če me dan ali dva ni doma ji dam več hrane in vode, tako da ji ni hudega. Psa ne moreš pustiti doma čez vikedn. Vzel sem jo pa pri eni gospe v Kranju. Sterilizirano, cepljeno...vse, kar je potrebno. Mene predvsem bolj motijo zavetišča, ki želijo, da posvojimo njihove mačke, zraven ti pa priložijo celo stran navodil, kaj moraš delati za njih. Recimo mreže na okna??? Se opravičujem, ampak zaradi mačke ne bom živel v bunkerju. Saj ni neumna, da bo dol skočila. Moja je non stop na balkonski ograji, pa ji ni hudega. To se mi ne zdi nič spornega. Zanima jo, kaj se dogaja okoli nje. Vsi, ki imajo mačke, bi jih morali dati sterilizirat, ker s tem pomagajo, da se ne razmnožujejo naprej. Vsaka mačka ima lahko v enem letu 10+ novih. Kdo bo imel doma 400 mačk? Saj so luškane in vse, ampak jih je preveč. Preveč jih je na cesti.
mojca4566
29. 05. 2012 10.21
-8
ja mene pa pri zavetiščih moti to da ko prideš po kužata oz. muco moraš plačat...rešil naj bi ga, že tako ga potem hraniš, skrbiš zanj, ga voziš na preglede, ceplenja itd...razumem da mora zavetišče nekaj dobit nazaj, samo če ti psa ne vzameš, bodo oni še vedno imeli strošek! torej so lahko veseli da ga vzamemo. Lahko bi prinesli deke za kužate, hrano itd. Če pa že plačam za psa, potem si pa rajši izberem pasmo ki mi ustreza, pa še mladiček bo in ga lahko vzgajam tako kot jaz želim.
Warlock.
29. 05. 2012 12.25
+3
mojca4566, koliko pa računajo za psa v zavetišču?
Warlock.
29. 05. 2012 16.07
+2
Za dobro rejo tiste pasme ki jo hočeš stane mladiček od 600 eur+ naprej. Sem že videl, da prodajajo mešančke po 300-500 eur.... Zdaj pa res ne vem koliko se da za psa če ga vzameš iz zavetišča.
Veronika Einspieler
29. 05. 2012 16.36
+1
Za psa iz zavetišča daš res simbolično ceno. Mislim, da je v vsakem primeru manj kot 150€ (če se ne motim, je nekaj takega pisalo v Obalenm zavetišču za velikega psa - lahko pa da ni bila to posvojnina). Vseeno se mi zdi to malo, glede na to, da je pes živo bitje. Za mačke pa "zaračunajo" 30€. Malenkost, če mene vprašate.
lili10
29. 05. 2012 19.47
+2
Fiamma, posvojnina v Obalnem zavetišču je 50 €.
Veronika Einspieler
29. 05. 2012 20.11
+2
Hvala, Lili. Potem sem narobe vidla. V vsakem primeru je zelooooo poceni!
Gouu
29. 05. 2012 22.41
+3
V gmajnicah je za mačke 20€, za pse pa 40€. S tem da imaš notri tudi zdrave pse z rodovnikom, dobiš pa cepljene, sterelizirane/kastrirane, z rodovniškim listom (če so pasemski) in s potnim listom. LJ_zabar, zaščito na oken popolnoma razumem, saj je nam mačka že ene trikrat skočila ven skozi oken. Tako da je tudi v tem nekaj logike. Sicer so pa zahteve dokaj normalne in 'lažje' kot pri rejcih. Pri pravih rejcih, se podpiše pogodba, da lahko kadarkoli pride pogledat psa, ga lahko kadarkoli odpelje zaradi najmanjše neumnosti in je lahko kolikor časa želi pri tebi na opazovanju psa. Pri zavetiščih je pa to malo lažje (sicer za psa ponavadi vsaj enkrat pridejo na ogled). Edino zadnje čase vedno bolj zahtevajo, da gre pes na šolanje.
Neža Vižintin
10. 06. 2012 15.01
+6
1. povsem normalno je, da se zavetišču plača neko minimalno posvojnino. S tem se odvrne takšne neresne posvojitelje, ki mislijo, da žival "rešujejo" in jim je že tak majhen strošek (par deset €) preveč. Poleg tega pa gre ta denar za oskrbo ostalih živali v zavetišču. 2. Pogoji za posvojitev so res minimalni. Posvojitelj se mora le zavezati, da bo za žival ustrezno skrbel. In Nedvomno bi moral vsak lastnik mačke imet okna zavarovana, saj na leto umre ogromno mačk zaradi padcov iz oken. ne ker so neumne ampak ker tudi one nimajo super moči in lahko padejo. Še dobro, da zavetišča postavljajo pogoje in posvojnine, saj je očitno ogromno ljudi, ki mislijo, da če žival posvojiš iz zavetišča jo "rešiš" in ne glede na to kako skrbiš zanjo, je bolje to kot zavetišče. Kvalitetna hrana, zdravstvena oskrba, zagotavljanje varnosti, primerno domovanje ter posvečanje časa živali so res minimalni pogoji, ki bi jih tako ali tako moral izpoljevati vsak, ki si žival omisli.
LomilkaSrc
29. 05. 2012 05.33
+15
žleht gor ali dol, ne bom prenašal samovoljo občinarjev in nekaterih kvazi zaščitnikov živali ki jim je le do zaslužka. Če imaš res rad živali boš vse naredil prostovolno. Če že hočejo napraviti red potem naj veterinarska inšpekcija zmakne rit iz svojih klimatiziranih prostorov.
kagumr
29. 05. 2012 08.12
+4
Kritik19
29. 05. 2012 10.27
+9
Ti so kot humanitarci, najprej za svoj žep, če pa kaj ostane, pa podarijo.
Uporabnik565636
28. 05. 2012 23.00
+30
Glede na kopico inteligentnih komentarjev spodaj, moram napisat, da sem neizmerno vesel, da se moj macek sprehaja izkljucno po hisi.
cukerca
28. 05. 2012 23.29
-3
Ti si vesel, si se vprašal, če je tudi muc vesel, da je samo v hiši :??
Bolha31
29. 05. 2012 08.58
+2
Kaj pa je narobe če je samo v hiši. Naj samo omenim moj primer. Naši sosedje imajo kmetijo in so kar dosti malomarni tako, da so nam vse mačke, ki smo jih do sedaj imeli zbolele za levkemijo in smo morali po nekaj času, ko so začele zbolevati tudi evtanizirati. Inšpekcije ne naredijo nič, ker je baje vse v mejah zakona. Imava veliko hišo, dva nadstropja, teraso, da se muce lahko prosto nadihajo zraka in je verjetno to bolje, kot pa, da mačka zboli in jo moraš evtanizirati.
Dejan Zajebancije
29. 05. 2012 09.43
+1
Ja pa ja, spusti ga ven, da se gre podelat k sosedom v vrt, aneda. Potem se pa ljudje čudijo, ko mačka ni več nazaj domov?!
Lea Morato
28. 05. 2012 22.22
+4
A Polonina prijateljica Maja Kos ve, da obstaja v Sloveniji še kak drugi zavetiščar, ne samo ta avša Polona Samec, ki se okorišča na račun živali? Banda!
HanaLucija
29. 05. 2012 10.58
+7
Lahko recem svaka cast ljudem ki skrbijo za take male dudarje..
cukerca
28. 05. 2012 22.16
+41
Kot prvo, vsak, ki si nabavi žival, naj pomisli na vso odgovornost, ki ga čaka, tudi za mladiče,če ima samičko - nagon dela svoje. Drugo pa, naša veterina je postala tako draga, sterilizacijo muce, sem prejšni teden plačala 75€ haloooo??? Marsikater državljan v republiki Sloveniji si tega ne more privoščit ( četudi ljubi žival) !! Zato predlagam, da naši veterinarji najprej SPUSTIJO CENE ZA TAK POSEG IN SETERILIZACIJ BO ZAGOTOVO VEČ, posledično pa tudi manj nevšečnosti ...,
Uporabnik565636
28. 05. 2012 22.56
+18
Sicer pa ce si nabavis zival, si pac dolzan za njo skrbet ne glede na ceno. Avto tudi vsako leto registriras, pa ne jamras kako je drago, ceprav lahko gres na avtobus.
Veronika Einspieler
29. 05. 2012 09.19
+12
Se strinjam z blue-freezer! Vse dandanes stane, pa zanimivo, da se vsi zelo pritožujejo nad cenami veterinarjev, nad cenami avtomehanikov, frizerjev itd. pa ne. Pa so za svoje storitve precej dražji od veterinarjev! Ljudje pozabljajo, da je veterinar v svoje znanje veliko več vložil kot frizer ali avtomehanik in nosi tudi veliko večjo odgovornost kot ona dva. In konec koncev stane material in davek je 20%! In tudi veterinar mora od nečesa živet.
cmjk
29. 05. 2012 11.43
+5
žalostno da ti je žal ker si dala 75€ za sterilizacijo..in se zdej tle razburjaš..js sm dala svojo psičko takoj ko sem jo dobila 3x cept, ker pač še ni bla prej pa nismo vedl če so bli njeni "starši" cepljeni pa sem dala za vsako cepljenje okrog 40€, slab mesec nazaj sem jo dala še sterilizirat pa sem plačala skor 140€ pa mi ni žal niti enga centa..pač to je zdej mim..že na začetki itak veš da boš mogu pač neki dat če mislš neki met..pa za neki skrbet..itak zdaj bo šlo pa pač sam 1x na let za cepljenje, kar pa tud ni drago.. se pa strinjam tud z napisanim takoj zgoraj, da nosjo pač večjo odgovornost
cukerca
29. 05. 2012 23.39
+1
@asdfj A je omenjeno, da mi je žal denarja... daj beri, prosim!!
Neža Vižintin
10. 06. 2012 15.05
+4
Če si lastnik ne more privoščitit niti tako majhnega stroška kot je sterilizacija, naj pač nima živali. kaj pa ko zboji in veterinar pride več sto €?
Jermen
28. 05. 2012 21.41
-1
to je prislo vse iz zahoda.zahod nas bo unicil
povrsniste24kur
28. 05. 2012 21.19
+26
to je res žalostno. gledam pri nas te kmete, majo po 5, 6, 7 mačk, za jest dobijo mogoče 1x na dan, pa še to se samo ena al pa dve najmočnejši nažreta, ostale pa čist shirane, sama kost pa koža. pa vprašaš kmeta zakaj rabi 10 mačk in ti reče, da pač malih niso mogli ubit, ker so se jim smilile. aha, sedaj pa jim gre dobro ali kako? ko so po cela leta sestradana? pa da mi ne bo kdo prišel z izjavo, da si mačka že sama polovi miš, ko je lačna. glih obratno. mačka gre na lov, ko je sita in ima več potrpljenja, lovi zaradi nagona, ne pa lakote!
povrsniste24kur
28. 05. 2012 21.21
+11
je pa res da so cene nenormalne in totalno pretirane.
sicop
28. 05. 2012 22.25
-19
ooo dejmo jokat, akj pa včasih???? ko je bilo pa po kmetijha 10 mačk. In??? Pa je bilo vse lepo in prav.
sweetmadness
28. 05. 2012 20.38
+34
Mi smo si omislili muco dve leti nazaj, jo dali sterelizirat ker pač nočemo mladičkov met in ni problemov zdej z njo. vsak cent k smo ga dali za sterelizacijo in cepljenje se izplačal. Žalostno je da ljudje zapravljajo gore denarja na obleke, kozmetiko, telefone itd. Da bi dali tistih 100€ za sterelizacijo to pa ne, sram vas bodi.
trabakula
28. 05. 2012 20.38
+17
ob vsesplošni revščini res ni za pričakovati, da bodo ljudje plačevali sterilizacije in kastracije, zato bo vsak dan več takih nezaželjenih revčkov, ki potem klavrno končajo ne po svoji krivdi...za vse zlo tega sveta je vedno kriv človek, to je jasno kot beli dan, a ne??
tinetone
28. 05. 2012 20.37
-4
"...Če vaš sosed ne bo poskrbel za obvezno sterilizacijo svoje mačke, boste to posredno plačali tudi vi..." nimam mačke - nimam problema... ne s svojo ne s sosedovo ali kakšnimi mladiči...
Bolha31
28. 05. 2012 20.21
+27
Problem pri vsem tem je, da tisti, ki imajo mucke jih imajo tudi radi, težava pa je v tem, da je kastracija in sterilizacija zelo draga. Če samo pomislite, da je evtanazija nemškega ovčarja okoli 60 evrov in zaradi takih zneskov raje psa pokonča kak lovec in to zastonj. Žal so to boleče stvari za pisati vendar se to dogaja in če bi zmanjšali zneske teh obveznih stari kot tudi cepljenja...za mucko pride obvezno cepljenje za vse bolezni 40 evrov. Zaradi teh cifer se raje ljudje, ki ne zmorejo iti k veterinarju pač mačke oziroma katerokoli živalco pač umorijo na grozen način. To je dejstvo....čeprav žalostno.
Echani
28. 05. 2012 20.27
+27
ne met živali, če si je ne moreš privoščit
paperon
28. 05. 2012 20.34
+7
kaj psi ali mačke že sami smo si problem in to velik ker se ne znamo kultivirano obnašat do narave ...in kaj nam je dano
periot22
28. 05. 2012 20.42
+16
Bolha31 res je veterinarske storitve so predrage , za ljudi ki imamo male dohodke! Poznam pa ljudi ki imajo dovolj velike plače za živali jim ni mar mačke se jim množijo, pes večinoma ves dan sam v boksu brez sprehoda itd......
Gouu
28. 05. 2012 21.16
+7
Evtanazija za mačka je 70€. Za nemškega ovčarja bi bla torej okol 150-200€, ker gre po kilah. Če si pa ljudje ne morjo privoščiti živali-naj je ne imajo, je pa njihova pomoč v zavetiščih in raznih društvih (denarna in ostalo) zelo zaželjena.
Bolha31
28. 05. 2012 21.54
+4
Pri nas je blo 60 evrov za našega kka...verjetno so to cene v ljubljani, pa naš kuža ni bil med najlažjimi...mu je lepo šlo...za muce pa je 35 evrov tako, da imate pri vas zasoljene cene...sem iz Štajerske drugače.
Gouu
28. 05. 2012 22.00
+1
Hm, ja v Lj ja:) Našega smo dali uspavati pred dobrim letom, pa je bil kar fit.. Je pa res, da so mi kasneje povedali, da je ena slabših vet. klinik... Ampak ko je nujno, je nujno. Sicer je pa tudi možno, da so se cene spremenile.. Lahko je pa tudi glede na pasmo.
T.Z.
29. 05. 2012 13.38
Pri nas je tudi evtanazija (15let starega in res že bolnega, drugače ga ne bi dali usmrtiti) nemca prišla okoli 60eur. Kastracija nemca pride okoli 150eur+ddv, za višavko sterilizacija pa okoli 120eur+ddv.
haven
28. 05. 2012 19.40
+21
poznam veterinarja, ki ima doma mačke, ki vsako leto na svet spravijo luštkane male mucke, nato pa jih mačehovsko pobijejo. mucka je potem vsa zbegana ko nima svojih mladičkov. kaj ne bi bilo bolje, bolj humano, da bi za "naraščaj" poskrbeli na takšen način - sterilizacijo?
tinetone
28. 05. 2012 20.39
+5
to bi bilo bolj humano tudi če bi brazilce sterilizirali, kot so jih v švici 30 let nazaj
Uporabnik565636
28. 05. 2012 22.58
+20
Tega veterinarja bi bilo potrebno prijavit. In to vceraj.
Dejan Zajebancije
29. 05. 2012 09.45
+5
Tachibana
29. 05. 2012 11.37
+8
Predlagam, da se uvede zdravstveno zavarovanje za živali, ki bi bilo podobno tistemu za ljudi: obisk pri veterinarju zastonj, do nekega zneska zdravila zastonj, nekateri obvezni posegi zastonj (kastracija, sterilizacija)...
srulj
28. 05. 2012 19.35
+4
Kaznovat te lastnike, ki imajo mačke itd. katere niso sterlizirane in kastrirane in se sprehajajo odzun!
skodelica kave
28. 05. 2012 19.43
+22
zakaj se pa nebi smele sprehajati zunaj?? omejenec en. Drugače pa mislim da mora vsak lastnik svojo mačko/mačka kastrirat oz. sterelizirat, saj so naša odgovornost. Res pa bi lahko država ZMANJŠALA ceno kastracije saj je ta za ljudi z nizkim dohodkom in skrbijo za več mačk prevelika.
hribovc.sn
28. 05. 2012 20.04
-9
zdej nevem al sm js mal čudn al kako prns je mačk zatu da kksna miš ulovi je pa cel let zuni
titovka
28. 05. 2012 20.15
+13
hribovc.sn
28. 05. 2012 20.19
-3
ana47
28. 05. 2012 20.57
-2
srulj če boš steriliziral vse mačke, ali mi lahko poveš koliko mačk boš imel čez 20 let.... NOBENE
Gouu
28. 05. 2012 21.18
+12
Najbrž je mislil potepuške mačke in nerodovniške. In najbrž je mislil, da kaznovati tiste lastnike, čigar mački se nesterilizirani/kastrirani sprehajajo zunaj, saj to povzroča nezaželjena legla.
ana47
28. 05. 2012 22.15
-6
potepuške nimajo lastnikov, kar se pa tiče nerodovniških, ali so rodovniške vredne kaj več? se strinjam, da bi morali, če ne želijo imeti mladičkov, poskrbeti za to, vedar pa ne moreš metati vseh v isti koš. Pri nas se muci prosto sprehajata zunaj, vendar, ko imamo mladičke, je to nekaj najlepšega in se jim vedno najde drugi dom, ko malo zrastejo. Po vajinem mnenju pa bi očitno morala plačati kazen?
Veronika Einspieler
29. 05. 2012 10.11
+17
Ana47: Ja, po mojem mnenju bi morala plačat kazen. Muc je na žalost preveč, ti pa dovoljuješ, da jih na svet pride še več. Morda za svoje že najdeš nov dom, ampak kaj pa tiste, ki so v zavetiščih (ali na cesti)? Upam, da se zavedaš, da čim ti enega mladička oddaš, odvzameš možnost drugi mački, da bi dobila dom. In ni res, da če bodo vse (oz večina) sterilizirane, ne bo čez 20 let več nobene mačke! Za odgovorno (rodovniško) vzrejo si že slišala? Pa ne pravim, da so rodovniške živali več vredne kot nerodovniške, ampak pri taki vzreji se gleda na zdravje živali, se zanje poskrbi kot je treba. Ne pa tako kot vi in še večina drugih, ki ubogo mačjo revo prepustite več (desetim ali morda še več) uličnih mačkonov, ki prenašajo kdo ve katere vse bolezni, da jo dan za dnem naskakujejo brez usmiljenja. Parjenje je za mačjo samico boleče, saj ima samec na penisu kaveljce, ki ji poškodujejo vaginalno sluznico! In če je muca potem prepuščena večjemu številu samcev ... no, kar sama si predstavljaj, kako "prijetno" ji mora bit. LP
ana47
29. 05. 2012 17.32
-7
hahahaha ne živim v mestu, v mojem kraju živi vsega skupaj mogoče 20 mačk, tako da te ukrepe izvajajte v mestih. sploh pa naša muca ima mucke največkrat enkrat na leto ali pa jih sploh nima. Če bomo doma ostali brez muce, pa se gotovo ne bom odpeljala 30 km do zavetišča, ampak do soseda, kjer bom dobila drugo....
Gouu
29. 05. 2012 22.51
+3
Dost slabo zate, ker se iz zadnjega komentarja vidi, da sploh nisi poslušala posnetka zgoraj ampak samo tukaj nekaj gobezdaš. Zaradi podobno razmišljajočih bodo še vedno potepuške, lačne nemalokrat pretepene in zapuščene mačke ostajale v velikih številih. Ljubitelji pa taki.. No, pa vsak ima svoje mnenje.
ana47
29. 05. 2012 23.17
-3
zaradi mene ni nikjer nobene potepuške mačke in je tudi ne bo
Veronika Einspieler
30. 05. 2012 11.05
+7
Kako pa lahko veš, da zaradi tebe ni nobene potepuške mačke? Kaj pa potomci mladičev od tvoje mačke? Kako veš, da jih ni oz. da ni kateri od njih končal na cesti? Če bi bila tvoja mačka sterilizirana, bi lahko to trdila, tako pa pač ne moreš. Pa s tem, ko svoje mladiče oddaš, odvzameš možnost mački iz zavetišča ali iz ceste, da bi dobila nov dom (kar sem ti že napisala). Tako da si ne zatiskaj oči - tudi ti sodeluješ pri slabšanju problematike brezdomnih živali. LP
Gouu
30. 05. 2012 17.30
+5
Recimo, da je tvoja mačka stara 5 let in ima, kot si rekla, enkrat na leto mladiče. Ponavadi jih je v leglu okoli 4. To v petih letih pomeni 20 mucov. To pomeni v še nadaljnih petih letih (vred z mladiči tvoje mačke) okoli 200 mladičov. In kako lahko sedaj trdiš, da so vsi našli pravi dom? Ne moreš. Kakorkoli, lahko bi sterelizirala svojo muco in pomagala ubogim drugim mačkam, do življenja izven zavetišč & slabih domov. In 30km ni veliko, sploh če pogledaš na to, da bi s tem neki mački rešila življenje. Nič na svetu ni vredno več kot to.