Slovenija

Predčasno lahko glasujete na referendumu o izenačitvi partnerskih skupnosti

Ljubljana, 15. 12. 2015 09.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Začelo se je predčasno glasovanje na referendumu o noveli zakona o zakonski zvezi, ki bo sicer v nedeljo. Predčasno lahko tako glasujete na sedežih okrajnih volilnih komisij ter na tistih upravnih enotah, kjer okrajne volilne komisije sicer nimajo sedeža, to so Cerknica, Dravograd in Metlika.

Okrajne volilne komisije v teh dneh volivcem pošiljajo obvestila o volišču, kamor so vpisani v volilni imenik, obvestila bodo vsi prejeli najpozneje do sobote. Tudi če obvestila še niso prejeli, se lahko udeležijo predčasnega glasovanja, svojo istovetnost pa morajo v vsakem primeru izkazati z osebnim dokumentom. Predčasno glasovanje sicer poteka na enak način, kot bo na dan referenduma, volivci obkrožijo za ali proti.

Referendum
Referendum FOTO: Aljoša Kravanja

Referendumsko vprašanje se glasi: Ali ste za to, da se uveljavi zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih, ki ga je sprejel državni zbor na seji dne 3. marca 2015?

Omenjena novela spreminja definicijo zakonske zveze, ki tako ne bi bila več opredeljena kot z zakonom urejena življenjska skupnost moža in žene, ampak z zakonom urejena skupnost dveh oseb, torej bi jo lahko sklenili tudi istospolni pari. Ti bi tako dobili vse dolžnosti in pravice, ki izhajajo iz zakonske zveze, prav tako bi se na enak način kot raznospolne obravnavale tudi istospolne zunajzakonske skupnosti.

Po novi referendumski ureditvi se mora za zavrnitev zakona na referendumu izreči večina tistih, ki se udeležijo referenduma, pri čemer pa mora ta večina hkrati predstavljati tudi najmanj 20 odstotkov vseh volilnih upravičencev.
 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mrvodnar
15. 12. 2015 21.23
+1
Kdor je pameten ne bo šel volit!
žlikrofi
15. 12. 2015 19.22
-2
USI SMO ZA SAM BRHAL RKC NE
lnterReflections
15. 12. 2015 18.12
-1
Tudi temnopolti raznospolni par lahko posvoji belega otroka, čeprav ga ne moreta po naravni poti spočeti. Pa tudi samski moški in samska ženska lahko posvojita otroka, čeprav ga nista sposobna spočeti po naravni poti. Torej lahko vsi posvojijo otroka, le istospolni ne. Tukaj je potem dokaz, da se gre samo za dvojna merila in za diskriminacijo na podlagi spolne usmerjenosti, ker lahko popolnoma vsak posvoji otroka, tudi Romi ga lahko, le istospolni ne. Ta referendum je danes isto, kakor da bi 100 let nazaj glasovali ravno o tem, a lahko temnopolti raznospolni par posvoji belega otroka. Tako kot je danes to nekaj samoumevnega, bo tudi to kmalu postalo nekaj samoumevnega, da istospolni par posvoji otroka. Tukaj ni več kaj dodati, le Primcu malo več pameti!
ROMELS
15. 12. 2015 18.20
-1
lnterReflections
15. 12. 2015 19.33
+1
Nekoč so bili temnopolti za belce anomalija narave, ker niso bili isti kot belci. Razlika je samo v času.
Bananistan
15. 12. 2015 19.36
-1
Glej men je vseeno če si ti gej ali ne. Samo dejstvo, pa je da da nekaj ne dela tako kot bi moralo. Moj pogled na zadevo in imaš pravico do svojega mnenja, moje je pač tako kot je.
lnterReflections
15. 12. 2015 19.42
+0
Kdo pravi, da sem gay!? A je John F. Kennedy bil temnopolti glede na to, da se je boril za pravice temnopoltih!? To, da pa nekaj ne dela tako kot bi moralo biti, kaže na to, da so eni pod celibatom ali pa pravijo, da je edina družina: mama, oče otroci, sami pa živijo ločeno ali v enostarševski družini ali pa z mačeho oz. očimom. Najprej je potrebno tukaj rešiti težave, potem šele pri istospolnih.
Bananistan
15. 12. 2015 19.52
-1
lnterReflections
15. 12. 2015 19.58
+1
Bananistan, nič ne mešam jabolka in hruške. Ti isti ljudje, ki danes nasprotujejo pravicam istospolnih, so nekoč nasprotovali pravicam temnopoltih, mamam samohranilkam (otrok je bil pankrt), niso dovolili, da se mož in žena ločita; niso dovolili, da ima ženska službo (njeno mesto je za štedilnikom); niso dovolili uporabe kontracepcije in spolnih odnosov pred poroko in še bi lahko našteval. Večina teh stvari je na srečo legalizirano kljub njihovem nasprotovanju. Tega oni ne morejo preprečiti, lahko samo ovirajo in dosežejo, da se bo stvar sprejela 10 let kasneje. Mislim, da sem dovolj povedal, kakšna populacija temu nasprotuje.
motorka57
15. 12. 2015 17.55
+2
...ČE HOČEŠ DA TI GORI ŽARNICA,MORAŠ MET TOK,TO JE + in -- !!!!!
lnterReflections
15. 12. 2015 18.19
-1
Ni nujno. Večina žarnic v hiši dela na izmenično napetost, tako da tvoja teorija ne drži popolnoma.
AtaAufbiks
15. 12. 2015 17.54
-2
Slovenci smo ZA!
motorka57
15. 12. 2015 17.56
+3
..ne ti men za ,govor v svojem imenu,jasno !
ROMELS
15. 12. 2015 18.17
+1
žlikrofi
15. 12. 2015 19.21
-2
KRALJKEKEC
15. 12. 2015 17.26
+3
Kot pošten,ponosen,časten in vesten slovenec sem domovinsko proti, družina oče in mamica mi pomenita največ na svetu, ustvarila in podarila sta mi prelepo življenje. Istospolni pa gledajo samo na svojo rit! ITAK!
motorka57
15. 12. 2015 17.49
+3
skorumpiranpolitik
15. 12. 2015 17.10
+2
No pa še Pahorček je danes javno priznal, da nas bodo kmalu brcnili iz Schengena, ker policaji niso doseldno pobirali prstne odtise migrantov, ampak so jih pobrali samo 30 %!!!!!!! Seveda to se ne sme komentirati že 2 meseca!
skorumpiranpolitik
15. 12. 2015 17.05
+1
pa kaj nas brigajo tej gayovske feministične klobasarije, ti referendumi so na vsakih pet let - kjer se tepejo desni in tako imenovani levi politiki. Zraven pa ukinejo dosti večje pravice pri plačah, ukinejo referendume, da o drugem ne govorimo. Slovenclji pa še kar nasedate tem foram!
Transformerji
15. 12. 2015 16.14
+2
Pa še to: jaz bi spremenil zakon za vse nezaposlene ROME: nadomestilo lahko dobiš za enega otroka, za ostale pa ne. Da ne bomo gledali lačne reveže, se jim pa otroke vzame, saj jih imajo samo za to, da čim več poberejo davkoplačevalskega denarja! Torej sem ZA!
Transformerji
15. 12. 2015 16.03
+3
Malo razmislite: mama samohranilka s tremi ali celo štirimi otroki, brez zaposlitve, živi od socialne podpore - joka pred kamerami - Tukaj je rešitev: če sta oba istospolna partnerja zaposlena, z rednimi dohodki, za otroka pa ne bosta NIKOLI zahtevala kakšne podpore - To je razbremenitev državne blagajne, to pa je tudi razbremenitev davkoplačevalcev, humanitarnih organizacij.... Samo tisti, ki otrok nikakor ne morejo preživljati, naj se jim odpovejo, saj so jih tudi brez pameti spravili na svet!!!!
motorka57
15. 12. 2015 17.58
lnterReflections
15. 12. 2015 15.12
+0
Mamam samohranilkam in očetom samohranilcem naj CSD odvzame otroke ter jih da v posvojitev raznospolnemu paru, saj otrok potrebuje mamo in očeta, vsaj tako pravi Primc.
ROMELS
15. 12. 2015 15.23
-1
Primc ima prav. Samo ti moraš bolj poglobljeno,če zmoreš, razmišljati.
lnterReflections
15. 12. 2015 15.27
-1
Potem naj predlaga, da morajo mame samohranilke obvezno dobiti očima ter očetje samohranilci mačeho, drugače se jim otroka odvzame, saj po njegovo otrok potrebuje mamo in očeta.
ROMELS
15. 12. 2015 15.35
-2
Saj imajo samohranilci oba starša, ker drugače ne bi bilo otroka le, da ne živijo skupaj.
lnterReflections
15. 12. 2015 15.45
+0
Ni nujno. Eden lahko umre v prometni nesreči.
ROMELS
15. 12. 2015 16.02
+3
motorka57
15. 12. 2015 17.59
+0
@The ......... vsak otrok ima očeta !!!! Zato jokajo pred kamerami,da se jih ljudje usmilimo !!!
BlackOnyx
15. 12. 2015 14.20
+5
Zaradi mene naj se istospolni poročajo in živijo skupaj... Vendar pa osebno si ne predstavljam, da bi imel dva očeta ali dve materi. Tako, da vsekakor nisem za!
lnterReflections
15. 12. 2015 15.14
-2
A če ima otrok samo eno mamo in samo enega očeta, pa ni več čudno ali kako si to mislil!?
Montekristo
15. 12. 2015 14.05
+6
Mislite raje na otroke in njiho življenje ožigosanih, kot pa na te, ki komentirajo brez vsakršnega poznavanja zakonov, predpisov in novel, ki so s tem vprašanjem povezani! Prav žalostno je brati to reklamo za istospolno usmerjene, ko vidiš, da sploh pojma nimajo o posledicah glasovanja za, ampak se jim gre samo zato, da se bodo lahko na ulici za rokice držali in drug drugega poslinili! Zato vsaj tisti, ki razumete tematiko glasujte PROTI !!!
Svetec 2021
15. 12. 2015 14.20
-4
Ne na pamet otroka ti da socialno in ne zakon in če socialno reče ne je to pol ne. Tak da ne izkoriščaj otrok za svojo nastrojenost proti istospolnim. Sam imam družino otroka pa nimam nič proti njim!!!!!!
Against
15. 12. 2015 14.23
-1
Imaš prav. Razmišljamo o tem, da bodo nasprotniki tudi ožigosali otroke, čeprav ne otroci ne geji ne bodo nič krivi. Razmišljamo tudi o tem, da zaradi pokvarjenosti ljudi vseeno ljudem ne smemo jemati pravic. Tako kot so svoj čas RKC fanatiki sramotili otroke iz neporočenih družin, prešustniške matere pa izobčevali in kurili po grmadah. V 21. stoletju bi bil čas, da se to RKC poneumljanje neha.
Against
15. 12. 2015 13.56
+1
Glasoval sem ZA (predčasno glasovanje press).
ROMELS
15. 12. 2015 14.00
+3
Against
15. 12. 2015 14.18
-5
Zakaj za sebe? Za to, da bi tudi drugi imeli enake pravice, kot jih imam jaz.
ROMELS
15. 12. 2015 14.29
+6
Against
15. 12. 2015 14.41
-2
Biologija ni nikoli določala pravic. Kaj boljšega se spomni. Pravice so vedno omejevali fašisti.
ROMELS
15. 12. 2015 14.44
+0
ROMELS
15. 12. 2015 13.48
+2
V človeški družbi se tudi pojavijo anomalije na toliko in toliko primerkih. Pogostejše so v anarholiberalnih okoljih in matriarhalnih družinah.
Svetec 2021
15. 12. 2015 13.46
+1
Jaz bom glasoval ZA zato ker skoraj ni možnosti da bi dva istospolna lahko posvojila otroka glede na to da čaka okrog 400 parov na posvojitev letno pa posvojijo okrog 20 otrok. To je samo propaganda glede otrok.
Against
15. 12. 2015 13.51
-1
Seveda je propaganda, vredna Goebelsa. Dejstvo pa je tudi, da ta propaganda vsebuje domnevo o tem, kako da so žleht geji, čeprav nič ne odstopajo od drugih.
PolnKontejner
15. 12. 2015 13.29
+6
Ker je pravica otroka do očeta in matere nad pravico dveh homoseksualcev do otrok bom glasoval PROTI.
Against
15. 12. 2015 13.37
-3
Taka pravica ne obstaja. Torej boš vzel samohranilcu otroka, ker nima matere ali očeta ali pa boš materi ali očetu kar nekoga vsilil. Toliko o tvoji pravici.
PolnKontejner
15. 12. 2015 13.40
+4
Žal mi je za vse otroke brez obeh staršev, očeta in matere. To so žalostne zgodbe in prosim ne izigravaj.
lnterReflections
15. 12. 2015 13.41
+0
Po tvoji logiki bi potem moral CSD odvzeti otroka mamam samohranilkam in očetom samohranilcem in jih dati raznospolnim parom, saj mora otrok imeti mamo in očeta. Ni logike!
Against
15. 12. 2015 13.49
+0
Žal mi je za vse otroke brez obeh staršev, očeta in matere. To so žalostne zgodbe in prosim ne izigravaj.>>>>>>>>><<< KO BI PA TI PREPOVEDAL PARU IMETI OTROKA ZARADI TISTEGA MED NOGAMI, PA JE VSE OK. BRAVO RKC SPRENEVEDANJE.
PolnKontejner
15. 12. 2015 13.53
+3
Sem ateist. Takoj podpišem, da se ukinejo vse religije.
Against
15. 12. 2015 13.56
-1
Če si ateist, potem bi ti lahko neslo, da geji niso po defaultu hudobni ljudje. Pa malo razmišljal bi tudi lahko, kakšne situacije se pojavljajo med ljudmi, ki jih je potrebno urediti, ne pa otroke ljudem odvzemati zaradi stvari med nogami.
Ana Sols
15. 12. 2015 13.06
+4
škoda denarja za ta referendum. Ta ZA in NE mi je kr neki. Meni je in bo nagnusno ostalo, če vidim dva moška ki se držita za roke. Naj se kr poročata, v javnosti pa naj ne izkazujeta svojih istospolnih nagnjenj iz uvidevnosti. Pa saj niti pri heteroseksualnih parih ni okusno izkazovati privlačnosti z nekim strastnim poljubljanjem ipd. Kdo se je pa spomnil tega referenduma je pa tudi brihta.
Mejduš
15. 12. 2015 12.21
+10
Tukaj je tudi sodišče dotal pogorelo če že hočejo referendom bi moralo sodišče jim sporočiti,če jim pade referendom,morajo sami stroške porovnati,ker stroški bodo veliki, da bi se zavedali,za nasledjič.
PS2Xministri
15. 12. 2015 13.35
+1
kar zl pošlji račun to je njihovo delo referendom je samo pravica
heello
15. 12. 2015 12.17
-4