Slovenija

FOTO: Protestniki 'udomačili' zmaja Draghija

Ljubljana, 08. 03. 2012 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Predstavniki gibanja 15o so se v okviru simbolne blokade bank od Ljubljanske borze odpravili do SKB banke, nato pa še do NLB, kjer so ostali pred zaklenjenimi vrati. Kot pravijo, nasprotujejo politiki zategovanja pasu, ki jo narekuje evropska diktatura.

Današnji obisk predstavnikov Evropske komisije in Evropske centralne banke je spremljal protest kakih 50 predstavnikov Gibanja 15o. Protestniki so prepričani, da današnji obisk evropskih uradnikov ni dobronamerne narave, ampak je namenjen utrjevanju dogme zategovanja pasov, ki ji politične elite pod "taktirko finančnih institucij in korporacij vsiljujejo povsod po Evropi", medtem ko pa so krivci za krizo nagrajeni.

Protestni shod je spremljala tudi maskota protestnikov – zmaj, poimenovan po predsedniku ECB Mariu Draghiju, ki naj bi ga protestniki "udomačili" in tako simbolno ljudem vrnili nadzor nad bankami.

Maskota protestnikov, zmaj Draghi.
Maskota protestnikov, zmaj Draghi. FOTO: Damjan Žibert

Člani gibanja 15o so se od Ljubljanske borze sicer odpravili najprej do SKB banke, nato pa še do sedeža Nove Ljubljanske banke, kjer so ostali pred zaklenjenimi in varovanimi vrati. "NLB sedi na praznih stanovanjih iz špekulativnih razlogov, medtem pa ljudje nimajo streh nad glavo," je protestnike pred NLB nagovoril predstavnik Gibanja 15o Andrej Kurnik.

Kot poudarja, se bodo morale banke začeti obnašati odgovorno, hkrati pa v Gibanju 15o zahtevajo odpis vseh dolgov. Kot pravijo, špekulacije bank in finančnih trgov uničujejo sposobnost držav, da skrbijo za javne storitve, kot so brezplačno šolstvo in zdravstvo, in potiskajo velike dele prebivalstva v revščino in brezperspektivnost.

V Gibanju 15o so sindikate pozvali k takojšnji organizaciji splošne stavke. "V Sloveniji nam zmanjkuje časa. V mesecu marcu bo prišlo do dogovora o rebalansu proračuna v skladu z neoliberalno dogmo zategovanja pasu in takrat bo že prepozno," je poudaril Kurnik.

Napovedujejo tudi, da bodo organizirali "obrambo pred deložacijami zaradi dolgov". Tako 16. marca načrtujejo akcijo proti predvideni deložaciji družine v Litiji, ki naj bi ji litijsko sodišče zaradi približno 124 evrov dolga zaseglo in na dražbi prodalo hišo. Načrtujejo tudi nadaljnje proteste proti bančnim institucijam, in sicer 15. maja z blokado bank v Sloveniji, in pa z udeležbo na akciji proti ECB v Frankfurtu med 17. in 19. majem.

Pripadniki gibanja 15o sicer že od 15. oktobra 2011 taborijo na ploščadi pred Ljubljansko borzo, po njihovih navedbah je tam ves čas med pet in deset ljudi.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

odprioci
09. 03. 2012 13.12
Če država ustvari denar iz zraka, kar je FIAT valuta, zakaj moramo plačevati davke?
Nimivseeno
08. 03. 2012 18.43
+7
Na dva načina banke ustvarjajo denar. Prvi je, ko ECB kupi obveznice posamezne države in da za te obveznice kapital. Drugi način je frakcionirano bančništvo. Oba sistema vodita do sistemičnega kolapsa po nekaj desetletjih.
Nimivseeno
08. 03. 2012 18.39
+7
"The Federal Reserve System plača ameriško finančno ministrstvo na 20,60 $ na tisoč bankovcev - nekaj več kot 2 centa vsak - ne glede na njegovo nominalno vrednost. Federal Reserve Notes, mimogrede, so edina vrsta valute, ki se danes proizvaja za obtok. So izključno Natiskani s strani Urada državne blagajne za graviranje in tiskanje, in 20,60 $ na tisoč je cena odražena kot celotn stroškovna proizvodnja. Federal Reserve Notes so natisnjene v 01, 02, 05, 10, 20, 50, in 100 dolarjev apoenov le; ugotavlja, 500, 1000, 5000, in 10.000 apoenov so bili nazadnje natisnjen leta 1945 "Donald J. Winn, pomočnik. svet guvernerjev Federal Reserve Bank. "Mi smo popolnoma odvisni od centralnih bank. Nekdo si je moral izposoditi vsak dolar, ki ga imamo v prometu, gotovino ali kredit. Če banke ustvarijo dovolj denarja smo finančno uspešni, če ne, bomo stradali. Smo popolnoma brez stalnega monetarnega sistema .... To je najbolj pomembna tema katero lahko raziskuje in reflektira inteligentna oseba. To je tako pomembno, da lahko naša sedanja civilizacija propade, če to ne postane splošno znano in se napake ne odpravijo zelo kmalu. "Robert H. Hamphill, Atlanta Federal Reserve Bank "Ko ti ali jaz napiševa ček, mora biti na računu nek denar, da ga krije. Ko pa Federal Reserve Bank (FED) napiše ček, ni nobenega depozita, na katerem sloni ta ček. Ko FED napiše ček enostavno ustvari denar." - Boston Federal Reserve "Daj mi nadzor nad denarjem v državi in vseeno mi je kdo piše njene zakone." - Mayer Amschel Bauer Rothschild "Nekateri ljudje mislijo, da so Federal Reserve Bank vladna institucija Združene države. Niso državna institucija. So zasebi monopol, ki prežijo na ljudi iz Združenih držav Amerike v korist zase in za svoje tuje goljufe "- kongres Record 12595-12603 - Louis T. McFadden, predsednik odbora za bančni in Valuta (12 let), 10. junij , 1932 Bančnik: David Rockefeller 23 september 1994 "Sedanje okno možnosti, v katerem bi lahko zgradili resnično miren in soodvisnen svet, ne bo odprt za dolgo - Smo na robu globalne transformacije. Vse, kar potrebujemo je prava večja kriza in narodi bojo sprejeli novi svetovni red. " "Banke posojajo z ustvarjanjem kreditov. Ustvarjajo plačilna sredstva iz nič" Ralph Hawtrey, sekretar britanske zakladnice "Finančni sistem je bil predan upravnemu odboru Zveznih rezerv. To je svet, ki ga vodi čisto dobičkarstvo skupin. Sistem je Privaten, upravljan z izključnim namenom pridobiti čim večje dobičke od uporabe denarja drugih ljudi "- Charles A. Lindbergh Sr, 1923 "The Federal Reserve banka kupi državne obveznice, ne da bi dala en peni ..." - kongresnik Wright Patman, kongresa Record, 30 september 1941 "Niti papir valute niti vloge nimajo vrednost, kot blago, resnično," dolar "račun je le kos papirja. Depoziti so zgolj knjige vpisi "-. Modern Money Mechanics delovni zvezek, Federal Reserve Bank of Chicago, 1975 "Regionalna banka Federal Reserve ni vladna agencija. ... Vendar je neodvisna, v zasebni lasti in lokalno nadzorovana družba." Lewis vs ZDA, 680 F. 2d 1239 9. Circuit 1982 "Kdor nadzira količino denarja v katerikoli državi, je absolutni gospodar vse industrije in trgovine (poslovanja)." James A. Garfield, predsednik Združenih držav Amerike
fizelj
08. 03. 2012 18.26
-10
sem jih videl....sami ZBLOJENI LENUHI...nic drugega
bozicek_
08. 03. 2012 19.02
+6
tudi ti bi tako zgledal, ce ne bi bil sin po poklicu.
jnsfsf
08. 03. 2012 19.11
+9
fizelj ... po čem sodiš pa da so lenuhi ?
IlluminatiAllSeeingEye
08. 03. 2012 21.11
+8
BlaBlaGluposti
09. 03. 2012 09.51
+3
Frizer sodi po izgledu, kot veliko starejšega konzervativnega prebilastva. Če si drugače oblečen, imaš uhan v nosu, tetovažo, razbacano čupo si nepridipravm, lenuh in še marsikaj negativnega. Tako je tudi mnenje mojega očeta, ki ne bo nikoli, zaradi svoje jugo konzervativne vzgoje in po osamosvojitvenem verskem manipuliranju priznal drugačnosti. In dokler so taki med svobodomiselnimi bo tako kot je še naprej. Banke nas bodo dalje zasužnjevale!!
nekdo...
08. 03. 2012 16.51
Tak daugo kak daugo bomo ljudje tak naivni nam pa naj kradejo sej sami to hočemo. Veliko bank ma cenejše vodenje računa kot imata dve največji (NLB in KBM) pa šekr vstraja večina slovencev pri teh dveh. Pa žal morajo obstajat tudi žrtve. Vem da je kriva vsega uprava ampak dokler uprava ne bo dojela da je banka prazna da ni več nobenih ljudi in nobenih prihodkov tak daugo bo tako kot je. Dokapitalizacija na dokapitalizavijo
brabusednet
08. 03. 2012 18.49
+1
Se strinjam vsi dvignit denar iz banke,ki ima izgubo.Enako so trgovine,ki s
Puppupapa
08. 03. 2012 11.37
+0
grgl 08.03.2012 10:58:01 povej ti to rothschildu al pa rockafellerju se ti bosta samo v glavo smejala....
Puppupapa
08. 03. 2012 11.39
+4
države nimajo več nobene besede... končno besedo ima in bo v tem svetu vedno imel kapital... (banke) država oz. pristoji pa lezejo drug drugemu v rit ker jih je strah za položaje in življenja....
User416781
08. 03. 2012 11.41
+0
V Sloveniji investicijske banke in ustanove, ki bi jih vodila ta dva gospoda, ne obstajata...taka kot sem napisal je realnost v Sloveniji. Kot vidimo se pa Slovenija potaplja bolj od večine drugih držav - torej moramo razloge za težave iskati doma in ne drugje. Rotschilidi in Rockafellerji pa bodo vedno obstajali in vedno so...
User416781
08. 03. 2012 11.42
+1
Herby89 - ja, ampak povprečen uslužbenec na banki, ki edini vidi te protestnike, s tem nima nič...
Puppupapa
08. 03. 2012 11.45
+2
posredno jih ne vodita ne.... imata pa kolikor je meni znano blazen vpliv
Puppupapa
08. 03. 2012 11.46
Puppupapa
08. 03. 2012 11.47
+3
meni je jasno da ljudje za šaltarjem nimajo nobene veze s tem.... isto so sužnji kot vsi ostali državljani
User416781
08. 03. 2012 13.05
+1
Prav, verjetno res imajo vpliv...ampak to nima nobene veze s tem, kar se dogaja pri nas.
User416781
08. 03. 2012 10.58
+3
Sam imam kar nekaj prijateljev, ko so bančni uslužbenci in tudi sam sem delno v financah. In ne boste verjeli - so čisto normalni ljudje, ki jim prav tako ni vseeno za njihove službe, ne zaslužijo nekih bajnih plač, imajo prav tako kredite, ki jih je potrebno odplačevati in družine, ki morajo jesti... Kar želim povedat je sledeče - to, da se neki kvazi protestniki spravljajo na banke oz. na poslovne enote bank in njihove uslužbence, ki pravzaprav niso nič krivi, je totalna blesarija. Če slučajno že je kdo za kaj odgovoren, je to izključno uprava in še to bank ne bi vseh metal v isti koš. V bankah, kot jih poznamo normalni ljudje, izvršbe in zaplembe niso nikomur v interesu in so se vedno pripravljeni pogovarjat o raznih rešitvah. Seveda se pa v nedogled ne da odlagat plačila. Razumljivo je, da so težki časi in da so ljudje v stiski, vendar je realnost žal taka, da če si denar sposodiš, ga je potrebno nekoč vrniti. Tako pač je in bo ostalo. Ne vem, zakaj si nekateri ljudje predstavljajo, da bi banke te dolgove morale odpisati. Od kod pa mislite, da denar prihaja - banke imajo na drugi strani odgovornost do svojih varčevalcev, ki jim denar zaupajo. Naj se nekdo, ki ima take neumne zahteve postavi v kožo banke...kaj bi naredil. To, da je banka zaplenila hišo za 124 EUR ne verjamem, verjetno bi bilo potrebno poznati celotno zgodbo. Verjetno v ozadju ni banka, ampak DURS. Pa tudi v končni fazi - kakšen pa je človek, ki dopusti, da mu za 124 EUR zarubijo hišo. Problem nastane takrat, ko se ljudje, ko zaidejo v težave, ne grejo pogovoriti na banko, ampak se enostavno potuhenjo. za izvršbe so si ljudje krivi večinoma sami. Resni problem v svetu predstavljajo investicijske banke, ki s klasičnim bančnim poslovanjem, kot ga pozna vsak od nas, nimajo nič. Te banke si ves čas le izmišljajo neke nove izvedene finančne instrumente, ki jih niti sami več ne razumejo. In te ustanove so dejanski krivec za težave, proti katerim protestirajo ljudje. Vem, sedaj boste vsi skočili v zrak in s prstom kazali na banke, ki so financirale t.i. tajkunske prevzeme - prvič, noben od teh dolgov ni odpisan in iz teh poslov so še najbolj oškodovane banke in drugič, gre večinoma le za tri banke, ki so take posle financirale, to so NLB, NKBM in Hypo. Seveda se pa strinjam, da morajo banke denar za dokapitalizacijo zaradi škode ki je iz tega nastala, poiskati na trgu in ne pri državi. V interesu vseh nas pa mora biti, da banke funkcionirajo normalno, saj če ne, potem podjetja ne dobijo več kreditov za tekoče poslovanje in posledično ni delovnih mest (oz. se zapirajo) in ni gospodarskega zagona in rasti, ki je nujno potrebna za ohranitev in rast standarda, Jaz bi s prstom raje pokazal na državo, ki je slab gospodar in na vse nas in podjetja, ki se izogibajo poštenemu plačilu davkov, ter ljudi, ki nočejo delat in izkoriščajo socialne transferje države. Če bi vsi plačevali, kar morajo, bi država imela dovolj denarja (uškoda zaradi utaje davkov se meri v mld EUR) in bi bil prostor tudi za kakšno znižanje obremenitev in za pomoč tistim, ki jo dejansko potrebujejo. Tudi vem, da se marsikdo ne bo strinjal, ampak naš trg dela je popolnoma lesen, saj določenih ljudi enostavno po zdajšnji zakonodaji ni možno odpustiti in tega se večina teh ljudi tudi zaveda. Posledično trpi produktivnost, saj se ljudje ne zavedajo, da služba ni samoumevna in se temu primerno na delovnem mestu tudi obnašajo - tukaj je problem sploh javna uprava, pa spet ne vsa, ampak določeni deli. Dodaten problem pa je, da naši državi dejansko vladajo sindikati, ki se mi zdi da večinoma ne znajo sešteti 1+1, sami pa za to vlečejo tudi velike denarje. Tako, da dragi ljudje, zadeva ni tako enostavna in se mi bruha ob takih in drugačnih komentarjih - najlažje je najiti grešnega kozla in protesirati.
novaroza
08. 03. 2012 17.45
+2
Dober komentar po dolgem času. Hvala. Toda, ker vsi niso tako razgledani in obveščeni, pač protestirajo, ker v tem vidijo edini način, da vladni eliti pokažejo svoje nestrinjanje. Nič ni narobe s protestiranjem. Bolj je narobe to, da se naša vlada obnaša tako, kot da je na položaju samo sama zaradi sebe, ne pa zaradi peostale ljudi, ki bivajo na sončni strani Alp. Ni logično, da so predhodne vlade dopustile, da so zaradi kogarkoli že dopustile oz. omogočile propad našega gospodarstva, ki ni bilo tako slabo stoječe in zastarelo. Pa je vse šlo u maloro. Sploh ni važno, kdo se je s tem okoristil, o tem je bilo že veliko napisanega. Katastrofa je, da se je kaj takega sploh zgodilo. In potem se človek z zdravim razumom lahko le sprašuje, kdo je v ozadju vsega tega. To niso samo tajkuni, po mojem prepričanju je še kaj več. V 20 letih so popolnoma uničili vsa dobrostoječa velika podjetja. Res, da so ti giganti počasni za današnji svet, pa vseeno ni logike.
odprioci
09. 03. 2012 13.10
Če ne bi imeli ta FIAT monetarni sistem ki temelji na ustvarjanju dolga potem banke ne bi bile problem. Ampak to je težko ljudem dopovedat čeprav ni nobena višja matematika saj se ga da razložiti v 5 minutah. Država omogoča tem pokvarjenim podjetjom tako delovanje saj je "kapital" in država sodelujeta in to je definicija fašizma. Kapitalizem s prostim trgom ne obstaja, če bi bi NLB propadel zaradi svojih slabih poslovnih odločitev, ker pa država "pomaga" z davkoplačevalskim denarjem jim je pa vseeno. CEL MONETARNI SISTEM JE TAKO NAREJEN DA BOGATI SO BOGATEJŠI REVNI PA REVNEJŠI IN TO DRŽAVA OMOGOČA, to si zapomnite. Vpišite v brskalnik "FIAT Monetarni Sistem: Obrazložitev"
inFORMbiro
08. 03. 2012 09.58
+5
Ali ste se vprašali:"Koliko ljudi živi samo od PATENTA,ki se mu reče denar"in koliko ljudi TRPI, ker pričakuje rešitev v denarju in ne v samozadostni proizvodnji dobrine, ki ima ime HRANA.
suzukigsxr
08. 03. 2012 10.08
+1
se poplnoma strinjam,v tem je največji problem
Zarko Krajnc
08. 03. 2012 09.44
+4
premoženje-denar-zlo,z pomočjo finančnega mehanizma je satan stegnil kremplje in se prikradel v duše ljudi in se poosebil v denar ,ki ga človeštvo neizmerno časti in hrepeni po njem.....
Geronemo
08. 03. 2012 09.37
+6
Za tiste ki nimate občutka kaj se v resnici dogaja in ne verjamejo da smo kontrolirani iz strani bank.... Na youtubeu si poglejte dokumentarec THRIVE (2 uri traja), nova up to date zadeva ki na normalen način razlaga kaj nam bančni lobiji delajo...
fizelj
08. 03. 2012 18.27
-3
vse uredu , samo nima nobene veze s temi zboljenimi lenuhi
balon200
08. 03. 2012 09.15
+14
Banke bo treba malo v red spravit. Tam so se sami voluharji zbrali in nas ropajo. Banke so kao neke napol socialne ali vsaj družbene / paradržavne institucije, ko je treba deliti plače, sodelovati pri raznih denarnih transferjih do državljanov, ipd,.. ko pa je potrebno prisluhniti človeku se pa obnašajo kot čisti kapitalisti, ki jim gre samo za dobiček. Za 100EUR, se pravi, da bodo zaslužili 100EUR, ali da ne bodo na izgubi, so pripravljeni brez milosti uničiti človeka ali kar celo njegovo družino. Izseliti. Ven na cesto. Treba bo enkrat za banke določiti status, da so navadne kapitalistične, profitabilne organizacije in pika in se tako, do njih tudi obnašati. Itak, če si kaj od njih spodosiš, ustvarijo na tebi tudi do 40% dobička, a je to normalno? Kateri trgovec ali proizvajalec dosega tako veliko maržo ali razliko v ceni? Te banke se skrivajo za to masko paradržavnega servisa, v bistvu so pa navadni kapitalisti in en kup voluharjev, ki ropajo narod. Itako so zlizani z parlamentom in državo in je tako narejeno, da enostavno ni druge, kot, da imaš z njimi opravka in tudi njihovimi oderuškimi, nehumanimi posojili. Sama mafija, ki nateguje folk. Nekaj bo treba spremenit, kako ne vem. Ampak temu se reče baje antiglobalizem. Tako ne gre več naprej, pa naj govorijo kar hočejo.
suzukigsxr
08. 03. 2012 10.20
+0
bravo,desetkrat boljši komentar kot vsi članki skupaj v naših medijih....
User416781
08. 03. 2012 11.47
-2
40% dobička pri kreditu na 30 let...ali pa še to ne. Denar za banke ni zastonj in ga je tudi potrebno kupiti po določeni marži na medbančnem trgu. Marža banke je precej nižja, kot večina misli in ni enaka pribitku. Kaj vam za zaslužek banke pove recimo podatek, da so obrestne mere na depozitih višje ali enake od tistih na kreditih...? Ne govoriti o zadevah, o katerih nimaš pojma - tukaj kmečka logika žal ne dela.
sonas
08. 03. 2012 09.11
+7
Gibanje 15o rabi nov veter v krila in predvsem jasne cilje za katere se bojuje!
Shisui
08. 03. 2012 08.50
+11
Sam sem ze pred kakim letom zapustil NLB, vzel svoje sicer relativno majhne prihranke, in jih prenesel na manjso, lokalno banko. Vecjim bankam se ne pridruzim vec, samo oderustvo.
KOMISSAR-REX
08. 03. 2012 08.48
+13
Edini in najboljši učinek je če v banki zapreš račun in nikoliveč ne vstopiš v njihova vrata.
Jules_Verne
08. 03. 2012 08.07
+17
Vidimo kam nas je pripeljajo potrošništvo, in nebrzdan pohlep, ti protestniki bi pa radi še več služb in denarja, da bi še bolj trošili. Že sedaj je dovolj smeti in okoljskih problemov. Sedaj so drugi časi v ospredje prihja spiritualizem, čut za presežno, treba je iti na višjo duhovno raven v svet trenscendence. Tu potrošništvo in denar, ki je kapitalističen izum nima kaj iskati.
platon26
08. 03. 2012 08.15
+12
je res toda težko bo biti poduhovljen z lačnimi usti! Sistem gre v neko drugo smer kot ti misliš!
Jules_Verne
08. 03. 2012 08.31
-10
Lačna usta so še lažji način za doseganje višjih dimenzij bivanja in zavedanja. Z lačnimi usti se odprejo nove dimenzije, svet ezoterike, spiritualizma, transcendence in presežnega. Lačna usta so pri tem samo v pomoč, cela kopica puščavnikov priča o tem, pa Jezusov 40 dnevni post, nekateri posnemovalci gredo tudi dalj po 100 in več dni, to je prava duhovnost. Treba je vstopiti v novv vset nove dimenzije, in denar, hrana in ostale materialne dobrine bodo odveč, nepotreben balast.
platon26
08. 03. 2012 08.42
+9
aha prava duhovnost je po tvoje takrat ko se ti od lakote že pričnejo pojavlati prividi hahah! Hrana bo odveč praviš res zanimiva teza! Poskusi pa se slišiva čez 3 tedne;)
hansola
08. 03. 2012 08.45
+7
Jules_Verne, no pa pojdi na 100 dnevni post pred vso hrano, pa nam pol piši ;)
I G N O R A N T
08. 03. 2012 09.44
+1
Tocno tako predlagam da vsi na svetu zacnemo 100 dnevni post.
suzukigsxr
08. 03. 2012 10.25
Jules_Verne,,kaj si mogoče kolesaro ali kaj podobnega?? fajn te je napihalo...
Jules_Verne
08. 03. 2012 17.34
Očitno je za nekatere sarkazem, nekaj kar še niso jemali v šoli...
Jules_Verne
08. 03. 2012 08.02
+3
Očitno tudi to gibanje 15o sestavljajo sami kapitalisti in materialisti, ki so mahnjeni na denar in potrošništvo. Tu se vidi kam nas je pripeljalo brezglavo potrošništvo. kaj pa duhovne komponente bivanja, višji nivo zavedanja, spiritualizem to bi moralo biti v ospredju ne pa denar, ki je simbol kapitalizma in potrošniške družbe. Samo duhovno reven človek se grebe za nek kos papirja na katerem so neke številke, ponavadi se pa itak razlikujejo samo v številu ničel, pa barve so malo drugačne. Sedaj so drugi časi, v ospredje bi moral priti spiritualizem, duhovnost in bioenergetika, ne pa neka sla po materialnem in denarju. Potreben je višji nivo zavedanja in višja duhovna raven, ezoterika in transcendentnost, tu materialne dobrine niso pomembne.
platon26
08. 03. 2012 08.18
+3
lepo se sliši realnost pa gre po popolnoma drugačni poti! T si lahko še tko poduhovljen pa to ne bo nč pomagalo če je vodstvo krvoločno;)
SilverBullet
08. 03. 2012 09.42
+1
Drugi časi. V ospredje vdanost v usodo, asketskost in spiritualizem revnih, da bodo lahko bogatejši še bogatejši in bo še kaka generacija le-teh lahko žurala...
proofreader
08. 03. 2012 08.01
+3
Saj Kurnik ima na FDV-ju dobro plačo, zakaj se toliko razburja?
X-XY
09. 03. 2012 09.57
mcc
08. 03. 2012 07.46
-4
BOM TAM ZA PODPORO DRUŽINI VASKSIĆ!!
ian00
08. 03. 2012 07.21
+37
Banke so največji požeruhi. Poglejte koliko vam vsak mesec poberejo za poslovanje,provizije........
hotchilipoper
08. 03. 2012 08.38
+11
Dve tretjini bank zapret,une iz pisarn pa za tekoči trak dat delat