Slovenija

Vozila prihodnosti

Ljubljana, 03. 07. 2010 19.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Barbara Golub
Komentarji
31

Gorenjska ima prva v Sloveniji sklenjen krog polnilnic za vozila na električni pogon. Električna vozila so zanesljiva kot običajna, vožnja z njimi pa je bistveno cenejša.

Gorenjska ima prva v Sloveniji sklenjen krog polnilnic za vozila na električni pogon. Električna vozila so zanesljiva kot običajna, vožnja z njimi pa je bistveno cenejša.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (31)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
05. 07. 2010 16.13
Tayi177="Kaj si imel tu v mislih?" Nič takega, česar ne tem planetu ne že poznali in uporabljali. Preberi si denimo članek 'Brezplačna energija – resničnost ali utopija?', ki govori o energiji ti. ničte točke, ki jo je poznal že sam Tesla. Kaj misliš s kakšno energijo napajajo podzemne baze in gre znan podzemni magnetni vlak v ZDA, ki povezuje baze. Govorimo tudi o prosti energiji, ki jo prav tako poznal že Tesla, vendar so veliko njegovih izumov in znanja uporabili v vojaške namene, proti ljudjem, za nadzor in kontrolo uma, s čimer se ukvarja psihotronika, ljudje so psihotrničnih orožjih slabo obveščeni. Tesli je bila znano pridobivanje energije iz energeetskega polja etra. Danes je ta energija znana tudi kot »tahionska energija« oz. »gravitacijska energija«. V zvezi z Teslovimi izumi velja posebej omeniti stroj, ki lahko zbira energijo z etra in jo transformira v uporabno energijo ter »prevodnik trdih stanj«, ki je poganjal poseben električni motor, nameščen v luksuzni limuzini in omogočal zmogljivosti podobne bencinskemu motorju. Avto so testirali teden dni pri hitrosti 130 km/h. »Pomanjkljivost« tega izuma je bila le v tem, da je bila cena bencina – NIČ! Velja tudi omeniti, da je ta naprava v velikosti vinske steklenice proizvedla dovolj energije za celotno gospodinjstvo! Tesla je razvil še veliko drugega, kar je bilo prikrito. Čeprav ni edini na tem svetu, take narave in uma, se ljudje lahko upravičeno vprašamo, zakaj vse smo prikrajšani, in kje bi danes bili, če ne bi bilo skrivanja in prikrivanja s strani neke elite, ki preko znanih virov energije ipd. nadzirajo praktično ves svet. Verjemite, da ljudje, ki nekdaj risali prihodnost, našo sedanjost, od letečih avtomobilov naprej, sploh niso le te risali tako napak. V resnici bi danes, že ne bilo, vemo česa in koga, imeli takšen svet. Pa ga nimamo.
MIZANTROP
04. 07. 2010 20.17
tayi177, pusti Gojčiča, on je scientolog ki preveč bere spletne strani o svetovnih teorijah zarote, o arheoloških najdbah na Luni, da smo kaznjenci iz drugih planetov in podobno. Nekateri ga označujejo kar za Foxa Mulderja iz Dosjejev X.
tayi177
04. 07. 2010 19.23
Sicer mi je ideja o vozilih na električni pogon zelo všeč, žal pa elektriko črpajo iz omrežja, kjer el. eng. že sedaj ni dovolj, tako da ta stvar ni za pretiravat. Podobno je tudi z vozili na gorivne celice, saj za pridobivanje vodika potrebujemo prav tako elektriko. Igor.gojcic omenil si zastonj energijo. Kaj si imel tu v mislih? LP
France Qu
04. 07. 2010 15.47
Prve lastovke še ne prinesejo,vendar je v ljudeh,da se odločijo za napredek in ne sočustvujejo z premogarji iz Šaleške doline.
veselo-na-delo
04. 07. 2010 12.19
Uff sory za dva komenta! Nekaj mi je ponagajal 24ur.?
veselo-na-delo
04. 07. 2010 12.09
@Tonček Balonček 04.07.2010 09:00 Prav imaš sem se jas enako vprašal kaj bo potem ko bo trebalo to tud uporabljat pri avtih pa ne samo to tud hudo muzko tud katera kr precej vleče elektrike, mislim da se še kdo enako vpraša ali pa ve kako rešitev? Naj da predlog.
veselo-na-delo
04. 07. 2010 12.09
@Tonček Balonček 04.07.2010 09:00 Prav imaš sem se jas enako vprašal kaj bo potem ko bo trebalo to tud uporabljat pri avtih pa ne samo to tud hudo muzko tud katera kr precej vleče elektrike, mislim da se še kdo enako vpraša ali pa ve kako rešitev? Naj da predlog.
Ramzess
04. 07. 2010 10.58
Fluor="Se pa strinjam, da imajo električni avti nekaj pomanjkljivosti kot so okvare, prevelika tihost na cesti in ga je nemogoče slišati, da se ti približuje, problem z napajanjem, stroški vzdrževanja ipd." Seveda, žal ljudje ne vidijo kar bi morali videti, da gre za nateg, tako kot s hibridi. Zdaj, ko se uporablja malo avtov na elektriko, je ta seveda zanje poceni, pram preostali večini, ki gre na fosilno gorivo. Ko pa bo enkrat 'preveč' avtov na elektriko, pa le te ne bo navoljo dovolj, kajti ne zavedamo se da elektran premalo. Zadeva je slišati lepo, a tu je žal grenka past, ki se je mnogi ne zavedajo. Navsezadnje še vedno gre za odvisnost os omrežne elektrike, in kaj če pride do okvar ali izpada le te. Prihodnost je v ti. zastonj energiji, ki jo proizvaja tehnologija, ne zgolj pretvarja, ki je sicer znana, a se prikriva. Določenim lobijem seveda takšni projekti seveda ne 'dišijo'. Zavedajte se, če si od nečesa odvisen, te preko tega (lahko) nadzirajo.
Tonček Balonček
04. 07. 2010 09.00
Jaz kurim na elektriko že mnogo let, je ceneje in čistejše kot na nafto, naj jim smrdi v Trbovljah in Šoštanju, ne pa v Ljubljani!!! Ti električni avtomobili so v bistvu na velenjski lignit in trboveljski premog. Kakšen napredek, nič žvepla, dima in izpuha, tam v Zasavju imajo pa visok dimnik, smrad pa ne seže do Gorenjske! Seveda gre tudi pri električnih avtomobilih več ali manj za fosilna goriva, vsaj v Sloveniji, kjer ej več kot pol elektrike iz termoelektrarn! Kaj bo, ko bo zmanjkalo premoga, bomo napravili še eno jedrsko elektrarno? u imao zdaj električne avtomobile, drugič pa berem članke, naj aparate ugasnemo, ne pa da jih puščamo na "stand by!" Me zanima, kako boto ti avtomobilči delali pozimi z vklopljenim gretjem, megelnkami, brisalci in še s čim. In zdaj s ebodo Gorenjci poleti v avtomobilih klimatizirali na velenjski lignit? Kako ekološko!
Krampus
04. 07. 2010 08.54
Ja, ko bo število avtomobilov na polnilno postajo preseglo 10, bodo pa s kanticami vozili elektriko na polnilne postaje, ker se bo omrežje sesedlo.
sprint
04. 07. 2010 08.29
Tjah. Ampak polnjenje pa traja in traja a ne. In ta čas lahko ponoriš, preden nadaljuješ z vožnjo. Mogoče je to tako "do trgovine in nazaj", za kakšno resno potovanje pa ne.
MIZANTROP
04. 07. 2010 06.33
Renault naj bi v roku dveh let dal na trg štiri različno velike avtomobile na električni (akumulatorski) pogon. Cena avtomobila naj bi bila primerljiva z dizelskim avtomobilom, akumulator pa bi se najel. Akumulatorje bi lahko polnili preko vtičnice v garaži, preko polnilnih postaj ali pa hitra zamenjava praznega akumulatorja s polnim na quick drop postaji. Cena prevoženih sto kilometrov naj bi bila okoli evra in pol, cena najemnine akumulatorja pa mi ni poznana. Zato ne pričakujem bistveno cenejše vožnje z električnimi avtomobili glede na klasična pogonska goriva.
ostravar51
04. 07. 2010 02.25
Tudi sam sem kupil tu v Torontu- Kanada skuter na elektriko, 500w , vam povem super zadeva , pa se kar dostopna cena 750$ z taxo vred. Pisete o neslisnosti elektricnih avtov , tukaj v Kanadi so tudi avti na bencin in nafto neslisni , tako da je skoraj enako , kar se hrupa tice.
Google_Chemtrails
04. 07. 2010 02.11
markeljc 04.07.2010, 00:54 3 vsaj še 5 let ta vozila nimajo prihodnosti! in to samo zaradi politike. to vem, ker poznam človeka, ki se s tem ukvarja ( avto na električni pogon) ne samo v sloveniji, tudi drugod po svetu zelo zavirajo razvoj električnih vozil. poglejte kaj bi bilo, če bi imelo 50.000 slovencev električni avto in sončno elektrarno, kjer bi polnili vozila.??? črpalke bi propadle!! ja vsekakor, zato pa je treba čimbolj pritisnit na te lobije, da zgubijo moč, vsekakor ne gre kaj podobnega uvest čez noč, tako da ljudje čimbolj pritisnit treba, v politiki tako ali tako ne naredijo nič, vse odločitve, ki se sprejmejo, so v korist kapitala, to je dejstvo;)
Google_Chemtrails
04. 07. 2010 02.08
se to več nikamor ne vodi, cene bencina gredo v višave, treba bo res v kratkem nekaj spremenit
simevlado
04. 07. 2010 01.22
lepa novica sam nafni lobi skenslat pa bo zacvetelo sam kaj ko ni sans tko da raja bo se zmer moderen suženj i se bo vozila z avtobusi al pa vlaki...
markeljc
04. 07. 2010 00.54
vsaj še 5 let ta vozila nimajo prihodnosti! in to samo zaradi politike. to vem, ker poznam človeka, ki se s tem ukvarja ( avto na električni pogon) ne samo v sloveniji, tudi drugod po svetu zelo zavirajo razvoj električnih vozil. poglejte kaj bi bilo, če bi imelo 50.000 slovencev električni avto in sončno elektrarno, kjer bi polnili vozila.??? črpalke bi propadle!!
TkPacJe
04. 07. 2010 00.29
:O Zastonj elektrika, juhu!!!!
periot
03. 07. 2010 22.56
Gorenjci ne rabijo tega vsaj imajo kočije in konje?
wolf123
03. 07. 2010 22.40
samo tole povem k bo nafte zmankal pa premoga bodo pa vodni lobiji...zato skrbite za čisto vodo v sloveniji pa upejte da naši sposobni politiki direktorji itd nebodo vsega zavozil z prodajo in podobnim