1. Katarina Kresal in Zmago Jelinčič
  2. prometna nesreča na Primorskem
  3. Lewis Hamilton
  4. Princ William
  5. Anka

Vox populi: Vladi pada podpora

Ljubljana, 20.04.2008, 21:58 | Tjaša Slokar

Vlado podpira le še dobrih 35 odstotkov vprašanih. Pada tudi priljubljenost SDS, ki še vedno za malenkost zaostaja za SD. Med politiki je najbolj priljubljen predsednik Danilo Türk.

Video

Trenutno uporabljate Adobe Flash Player verzije 8.

Za napredno uporabo našega novega predvajalnika priporočamo Adobe Flash Player 9, ki omogoča celozaslonski ogled in najboljšo kvaliteto videa.
Priporočamo najnovejšo različico Adobe Flash Player verzije 9, ki si ga lahko brezplačno naložite tukaj

Iz 24UR: Stavkovni val vplival na javno mnenje

Nalagam..
Embed:

Najprej zdravniki, potem bolj odločni sodniki. Negodujejo tudi šolniki. Pred dvema tednoma na ljubljanskih ulicah evropski sindikati. Stavkovni val, ki latentno grozi, očitno ni prizanesel vladi.

Vlado ocenjuje pozitivno 35,4 odstotka vprašanih

Po nekaj uspešnih mesecih, ko je podpora vladi naraščala, se je ta spet znašla na točki, kjer je bila prej. Da dela uspešno, meni 35,4 odstotka vprašanih, da je neuspešna 56,2 odstotka.

Vox populi-vlada

Gibanje podpore vladi od decembra 2007 do aprila 2008. (Foto: POP TV)

Poglejmo trend zadnjih petih mesecev. Decembra je bila vlada uspešna v očeh 34,8 odstotka vprašanih, januarja 37, 3, februarja - takoj po protitajkunski akciji 44,3, marca 40,5 in aprila, kot rečeno, 35,4 odstotka.

Ampak, socialna negotovost v državi ne odnaša točk le vladajoči stranki, temveč tudi drugim - delež neopredeljenih in tistih, ki so politikov siti in danes ne bi šli na volitve, se namreč povečuje in je že dosegel trideset odstotkov.

SD še naprej v vodstvu

Poglejmo, kaj bi se zgodilo, če bi bile volitve danes. Pahorjeva SD sicer še vedno vodi in bi dobila 20,2 odstotka, toda še prejšnji mesec je imela 23,3 odstotno podporo. Druga je SDS z 18,9, marca jo je podpiralo 21,9 odstotka vprašanih. Zares se drži na tretjem mestu (7,7 odstotka), četrta je LDS (7 odstotkov), SNS ima še vedno dobro podporo (6,4 odstotka).

Vox populi-vlada

Strankarske reference marca in aprila 2008. (Foto: POP TV)

Presenečenje tega meseca je Desus oziroma njegov predsednik Karel Erjavec. Medijski nastopi zadnjih tednov očitno žanjejo simpatije: 4,1 odstotka jim kaže naša javnomnenjska raziskava. Sedmo mesto si z 2,2 odstotka delita obubožani SLS in NSi. Zadnja je Lipa z 0,8 odstotka.

Danilo Türk

Danilo Türk je najbolj priljubljen slovenski politik. (Foto: POP TV)

Türk najbolj priljubljen politik

Rekorder je predsednik države Danilo Türk z izjemno visoko podporo, sledi Janez Potočnik, tretji je Borut Pahor, četrti ljubljanski župan Zoran Janković, peti je vladni pogajalec - ljudje ga očitno ocenjujejo, da je pri tem uspešen - Gregor Virant, šesti, kot že rečeno, zvezda aprilskega merjenja Karel Erjavec.

N sedmem mestu med politiki je Gregor Golobič, osmi Matej Lahovnik, deveti predsednik državnega zbora France Cukjati in deseti Miran Potrč. Janez Janša je na 13. mestu – za Katarino Kresal in Milanom Zverom in pred novinko na lestvici Barbaro Žgajner Tavš.

Javnomnenjsko raziskava VOX populi je za POP TV in časopis Dnevnik opravila agencija Ninamedia.

Pošlji komentar

Glasuj

3,1

15 glasov

Pošlji sporočilo

E-pošta pošiljatelja:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
 

Zadnji komentarji


    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
  • Sakoderman
    22.08.2008, 16:03
    Pahor je igračka v rokah kriminalca št. 1 Toneta ropa
  • mac4_m
    23.04.2008, 20:48
    vetlan
    se skoraj strinjam s teboj. Trenutno je janševa obcija najboljša (glede na delo) vendar slovenija potrebuje etične, patriotske, zagnane in dobronamerne ljudi in stranke, brez sumljivih kadrov in posameznikov. Na žalost če pogledamo na trend v zda in evropi bo šlo vedno bolj po načelu monopolija in velikih lastnikov in upravnikov. Za uvedbo prave demokracije v sloveniji bi bilo potrebno najprej priti do demokracije v zda.....Kar se tiče naivnosti, naivnost je v bistvu nevednost. V sedanjem utripu življenja je v kratkem času praktično nemogoče dobiti vse informacije, razbiti vse dezinformacije in zvedet vse resnice. Težko verjet, da umazanih ni, prav noben pri koritu gotovo ni revež in nikoli ne bo. Izbiramo samo po načelu najmanšega zla. Kar se tega tiče je treba oblast, ki je 12 let kradla in uničevala, spremenila celo svetovni nazor, uničila red v deželi... dokončno odpisat in čimprej sodit za kazniva dejanja..
  • prašek
    23.04.2008, 11:37
    ha, ha exim☻:-(
    iz tega kar si napisal, sledi: raje imaj zaprto gofljo.
    LOOL
  • vetlan
    23.04.2008, 09:51
    Naš problem je v tem, da vsi, tako levi kot desni prihajajo iz istega lonca in nimajo resnične leve ali desne politike. Njihovo politiko vodi samo njihov žep in se obračajo po vetru. Slovenija potrebuje svež veter, ki ga trenutno ni na politični sceni, saj ga jaz ne vidim. Vendar to nikakor nista niti JJ niti Pahor.
  • exim
    23.04.2008, 07:53
    stitch: si se kdaj slišal, ti veliki Einstein? Pri tebi ful velja rek: bedaka od pametnega ločiš po tem, ko odpre usta
  • vetlan
    22.04.2008, 23:40
    mac4_m Ne nakladaj. "Pozitiven proračun (prvič od samostojnosti), velika gospodarska rast..." In na račun koga ta pozitivni proračun ? Gospodarska rast ? Katerega le gospodarstva ? Saj slovenskega ni več.
    "kjer so se pasli sami žlahtniki prejšnjih in se norčevali iz folka" Kdo se pa zdaj pase ? Mogoče niso lih v žlahti, vendar... "poskus preganjanja tajkunov" Dobro si povedal "poskus", za naš denar. Dodal bi še samo "predvolilni poskus". Katastrofalnih afer zmanjkuje, ker tudi zmanjkuje slovenskih podjetij. Bajuk pa je res "enkratni" minister za tajkune, vodi ga kuči. Misliš, da JJ ni sodeloval pri diviji pruvatizaciji ? Kaj pa je skoraj vsak dan počel z Duhovnikom ? Naivnost pa taka. Si tudi pri koritu ?
  • mac4_m
    22.04.2008, 19:48
    a
  • mac4_m
    22.04.2008, 18:50
    nekomu nekaj ni pasalo, he ,he, probamo še enkrat. Tu se ne gre imeti, ne imeti rad. Ne maram kriminalcev in tistih, ki so jim omogočili kriminalna dejanja. Katera si preberi malo nižje v mojem vpisu. Tu ni šlo samo za kriminalna dejanja, šlo je tudi za izdajo domovine. Vsaka vlada namreč priseže, da bo delovala v korist in blaginjo slovenije, kar pa sesutje in blokada njenih zakonitih organov ne more biti. Kaj je storil janša dobrega?
    Najprej je dal objavit načrte yu armade za okupacijo slovenije. Kot vojak je s tem tvegal, da ga obtožijo izdaje. Tvegal je tudi kot prvi obrambni minister še nepriznane dežele. Če bi yu armija takrat zmagala, je jasno, kaj bi se zgodilo z njim. Za nosit tisto uniformo v tistem času je bilo res potrebno imeti človeka z zelo velikimi jajci.
    Kaj dobrega v tem mandatu? Pozitiven proračun (prvič od samostojnosti), velika gospodarska rast, zmanjšana brezposelnost, vpeljal je red v državno in občinske uprave (kjer so se pasli sami žlahtniki prejšnjih in se norčevali iz folka), odklopil parazitske firme, ki so jih kolegi prejšnih oblastnikov pripojili na državni proračun (registrske nalepke!?!), ukinjanje roparskih cestnin, poskus preganjanja tajkunov (kriminalcev, ki so si prilastili podjetja), izboljšanje zakonodaje (predkazenski postopki, prekinitev pink-ponka z okrajnih na višja sodišča in nazaj), nič več katastrofalnih afer kot so bile elan, tam, smelt, peko, metalna, orion, zbiljski gaj in še stotine drugih. Naj dodam dobro in verodostojno delo ministrov, viranta, mateja, šturma, ejravca, dobro pa ocenjujem tudi delo bajuka in viranta. Ti ljudje so predvsem tudi verodostjni v svojih izjavah, kar lahko primerjaš s praznim mlatenjem slame prejšnjih ministrov (ki naprimer 'divje privatizacije oz . hudih kriminalnih dejanj) še opazili niso...
  • mac4_m
    22.04.2008, 17:50
    ranunculus
    Prvo kot prvo ne maram kriminalcev in vsak kar je omogočil in sodeloval pri tistem kar sem opisal malo nižje ni samo kriminalec ampak izdajalec. Nič drugače kot so bili domobranci v drugi svetovni vojni. Oboji so pač izdali interese svojega naroda, vsak na svoj način. Čeprav se ti najbrž zdim opredeljen se motiš. Jaz spoštujem zavedne in patriotske slovence ne glede na barvo. Naprimer g. Bajuk četudi je gor rasel v tujini se je naučil slovensko in je s srcem slovenec. Kaj je dobrega storil Janša? Najprej prilastil objavil načrte ju armije za okupacijo slovenije. Kot vojak je za to tvegal glavo, takrat je to veljalo kot izdajstvo. Tvegal je glavo tudi kot prvi obrambni minister, če bi zmagala yu armija takrat bi bilo njegovo življenje figo vreddno. Drugi bi se že izvili, on se ne bi. Uniformo, ki jo je takrat nosil je lahko nosil samo človek z zelo velikimi jajci. Janševa vlada, kaj je storila dobrega. Poskusimo. Pozitiven proračun, ukinjanje registracijskih nalepk, velika gospodarska rast, ukinjanje parazitov oz. podjetij pripojenih na državni proračun s katerimi so bogateli ropovi, golobičevi in kučanovi prijatelji, prenehanje afer kot so bile orion, zbiljski gaj, smelt, tam, elan, peko, metalna, da ne naštevam dalje, ker bo zmanjkalo prostora, dobro delo nekaterih ministrov, ki so se končno lotili delat red v svojih resorjih kot so: virant, mate, šturm, tudi delo bajuka in vizjaka bi pozitivno ocenil . Poskusi se raje spomniti prejšnjih ministrov kot so bili gaber, lahovnik in podobni, pa poišči si njihove izjave v primerih raznih afer.. Primerjave res ni. Poskuša se tudi lotiti dobro kot klop oprijete tajkunsko sodniške naveze, v prevodu ljudi, ki so sistematično v povezavi pokradli slovencem njihovo premoženje v miljardah eurov. Lahko pa tudi ti namesto pljuvanja uporabiš par argumentov kaj so storili narobe, pa ne uporabljat praznega govora ala pahor, da je slabo pa da ne ve kaj in zakaj je slabo, sploh pa noče primerjati s slabim iz svojih časov...
  • Ranunculus
    22.04.2008, 10:29
    Hja, Stitch... če ti bo vode zmanjkal in štroma se boš pa k Romom preselil. Tam bodo zrihtal vodo in elektriko, pa še zastonj bo.
  • 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>