Slovenija

Janša: Ukrepe smo predlagali, da bi državo obdržali nad vodo

Ljubljana, 18. 04. 2012 13.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Premier Janša meni, da stavka ni rešila nobenega problema. Po njegovih besedah so stavkali tisti, ki jih kriza ni prizadela, medtem ko si brezposelni in zaposleni v gospodarstvu česa takšnega ne morejo privoščiti.

Ob današnji splošni stavki v javnem sektorju je minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk v oddaji 24UR OB ENIH povedal, da je izjemno nezadovoljen s tem, da so vrtci in šole ostali zaprti. "To je v nasprotju z našimi navodili in z zakonodajo na tem področju, pa tudi s tem, kar bi od učiteljev pričakovali – da ta stavka ne bi bila uperjena proti otrokom in staršem,“ je povedal.

Žiga Turk je razočaran, da so vrata šol in vrtcev ostala zaprta.
Žiga Turk je razočaran, da so vrata šol in vrtcev ostala zaprta. FOTO: Blaž Garbajs

Na vprašanje, ali se mu ne zdi, da so starši s tem, ko otrok danes niso pripeljali v vrtec, nekako podprli stavko, je odgovoril, da se s tem ne strinja. "S to gesto starši niso nikogar podprli, oni pač skrbijo za svoje otroke in izražajo skrb, ki je učitelji in vzgojitelji tokrat očitno niso bili sposobni. Leta 2000 so se sindikati do tedanje vlade obnašali popolnoma drugače in žal mi je, da je odziv sindikatov do naše vlade tako drugačen,“ je še dodal.

Šolniki poudarjajo, da se ne borijo za višje plače, so pa proti zniževanju normativov, predvsem proti nižanju števila učencev in odpuščanju. A po Turkovih besedah so spremembe normativov izjemno blage. "Gre za petodstotne razlike, ki v ničemer ne bi smele spremeniti kakovosti poučevanja in študija,“ trdi. Brez sprejema varčevalnih ukrepov se po njegovem mnenju lahko zgodi, da novembra in decembra ne bo denarja v javnem sektorju za nič, ne le za plače.

Žvižganje in skandiranje ne prineseta nobenih konstruktivnih predlogov. Žiga Turk

Na žvižge in vzklike, ki jih je bil deležen od množice iz ozadja, je Turk odgovoril, da ga sicer veseli, da je med mladino energija in da jih zanima, kaj se v družbi dogaja, ni pa prepričan, ali so pravilno obveščeni o stanju, kakršno je, in o tem, kaj vse dela vlada za to, da bi bila njihova prihodnost boljša. "Konec koncev delamo za to, da njim ne bo treba odplačevati dolgov, ki jih bo naredila ta država v našem mandatu!“ je zaključil.

Virant: V težavah je cela država

Prvak DZ in predsednik Liste Virant Gregor Virant ocenjuje, da je stavka legitimna, vendar trenutno nepotrebna, saj pogajanja še potekajo. V težavah je cela država, v težavah smo vsi, opozarja in dodaja, da to niso le težave vlade ali sindikatov, temveč vseh državljanov, zato bi morali pri tem stopiti skupaj in najti sporazumno rešitev.

Po Virantovem mnenju je še čas, da vlada in sindikati najdejo sporazumne rešitve, sam pa bi bil najbolj zadovoljen, če bi v tem težkem položaju našli skupen jezik. Prav tako bi bilo zelo dobro, ocenjuje Virant, da bi skupaj stopile politične stranke in našle rešitev.

Predsednik parlamenta sicer pravi, da težko oceni, ali se bo stavka v javnem sektorju zavlekla več dni, si pa želi, da bi bil dosežen sporazum.

Opominja, da je v predlogu varčevalnega paketa vključeno tudi nižanje plač v parlamentu, in sicer v višini 10 odstotkov.

Gregor Virant pravi, da si želi, da bi dosegli sporazum.
Gregor Virant pravi, da si želi, da bi dosegli sporazum. FOTO: Damjan Žibert

Türk: Sporazum, sporazum, sporazum

"Današnja stavka javnega sektorja je zasnovana na ustavni pravici do stavke. Je torej ustavno utemeljena in je legitimna. Treba pa je razumeti njeno sporočilo. In to sporočilo jaz razumem tako, da je to zelo močan, zelo odločen poziv k resnim pogovorom. Vsi, ki sodelujejo v pogajanjih, se morajo resno potruditi za sporazum," pa je dejal predsednik republike Danilo Türk.

Poudaril je še, da če je včasih govoril "dialog, dialog in še enkrat dialog, bi danes dodal sporazum, sporazum in še enkrat sporazum". Za to se je treba potruditi in narediti več, vsi udeleženci v pogajanjih imajo pred sabo veliko odgovornost, da privedejo pogajanja do sporazuma, je še dejal.

Janša: Zaradi te stavke noben problem ni rešen

Današnja stavka ni rešila nobenega problema, je med obiskom v ptujsko-ormoški regiji poudaril predsednik vlade Janez Janša. "Tisti, ki jih je kriza dejansko prizadela, so brezposelni, ki nimajo kje stavkati in dejansko težko živijo, in tisti, ki delajo v gospodarstvu. Ti danes niso stavkali, ampak so delali, tudi za plače tistih, ki so danes stavkali," je poudaril.

Ponovil je, da stavka ne bo plačana. "Nobene dileme ni. Institucije, kjer se je stavkalo, pač ne bodo dobile sredstev za en dan za plače v tem mesecu," je zatrdil. "Zaradi te stavke problemi niso nič manjši. Kot smo napovedali, noben problem s tem ni rešen. Upam, da se kljub temu pogajanja nadaljujejo in da dan ne bo potrošen le za stavko."

Janša je še enkrat ponovil, da stavke ne bodo plačali.
Janša je še enkrat ponovil, da stavke ne bodo plačali. FOTO: Reuters

Rešitev nesoglasij s sindikati vidi v tem, da ti za razliko od dosedanjih pogajanj postavijo "realne" zahteve. "Rešitev je v tem, da tudi sindikalna stran pristane na realnost. Teh ukrepov nismo predlagali zato, ker bi želeli ostati na oblasti, ampak zato da bi ohranili državo nad vodo," je dejal.

Kot je še dejal, stavke med vladnim obiskom več kot 50 različnih institucij v Spodnjem Podravju ni bilo zaznati. "Gospodarstvo danes trdo dela in si ne more privoščiti tega luksuza, da bi stavkalo," je dodal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Radovan Žerjav. Po Janševih besedah so obiskali vrsto podjetij, ki so že uspela prebroditi krizo, in to vlado navdaja z optimizmom.

Kot bolj zaskrbljujoče je izpostavil dejstvo, da je stopnja zaposlenosti v regiji padla na raven iz leta 2000, kar odločilno vpliva na splošno stanje v tem delu Slovenije. "To pomeni, da se je izgubilo veliko število delovnih mest, kar se odraža na sredstvih, ki se zbirajo tukaj, ki jih je možno prispevati za javni sektor, ki se tukaj namenjajo za investicije."

Pojasnil je še, da tudi vlada nima veliko manevrskega prostora. "Denarja ni, zato bo treba določene investicije prestaviti v prihodnost ali pa jih morda celo črtati."

Pličanič: Sindikati naj razmislijo, kaj sploh hočejo

Minister za javno upravo Senko Pličanič meni, da je stavka trenutno nepotrebna, ob čemer poudarja, da bi morali stopiti skupaj in hitro doseči dogovor. "Nekaj je treba narediti, in to hitro," je jasen.

Spomnil je, da je vlada predložila štiri ali celo pet različnih predlogov ukrepov in se zahtevam sindikatov zelo približala, ti "pa še vedno zavrnejo vse, kar jim vlada ponudi". "Dobro bi bilo, da na sindikalni strani razmislijo, kaj pravzaprav želijo," poziva Pličanič. Po njegovih ocenah namreč ni mogoče izključiti, da je njihov cilj političen. "Vsi bi morali stopiti skupaj in doseči dogovor ne glede na politične cilje. Za to bo še čas kasneje. Sedaj pa gre za to, da javno finančno stabiliziramo Slovenijo," je jasen minister.

Strinja se, da je stavka legitimen način izražanja nestrinjanja z ukrepi, ki jih je vlada predlagala, vendar bi bilo po njegovem mnenju to energijo bolj potrebno usmeriti v pogajanja. Upa, da se bodo slednja nadaljevala, četudi se bo stavka nadaljevala. Verjame, da bo vlada s sindikati dosegla dogovor v tednu ali dveh.

Pojasnjuje še, da lahko prihranek delno realizirajo tudi v prihodnjem letu, toda pomembno je, da dogovor dosežejo sedaj.
Da ukrepi ne bi bili sprejeti, pa si po Pličaničevem mnenju ne bi smel želeti nihče. "Če se to zgodi, bo prišla nova vlada, ki bo morala nekaj narediti. Manevrskega prostora, kako do prihranka, pa ni veliko," je odločen. Zato bi moral biti po ministrovih besedah "interes vseh vpletenih, zlasti sindikatov, ki stavkajo, da se to v najkrajšem času zaključi".
 

Preberite še:

Delodajalci poskušajo ponekod zadušiti stavko

'Vladne ukrepe bodo čutili tudi naši otroci'

'Poslance v vrtec, otroke v parlament'

Delo stoji, stavka na dan stane vsaj 2 milijona evrov

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1688)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

erjauc
19. 04. 2012 16.38
+1
Po komentarjih se vidi, da jih ne piše realni sektor, ker je šele prišel iz dela. Medtem, ko jih nekateri JU pišete med službo. HA-HA Nič ne delate za kritiziranje ste pa zakon
zupancic47
19. 04. 2012 14.13
+5
Janša sedaj napada sindikate,v prejšnjem mandatu pa jih je ščuval proti vladi!Ne misli si,da si brezposelni,delavci in upokojenci ne morejo privoščiti stavke ali ulice! Ne želi si tega,kajti takrat se boš moral skriti v klet Cankarjevega doma, saj veš,v tiste prostore kot med samoosvojitveno vojno!
Slovencek1
19. 04. 2012 12.35
+7
Janez ti pozablivi kljukec, vse te predloge ste uspešno minirali prejšnji vladi. Ukrepi takrat bi bili še nmekoliko milejši, danes pa zastrašujete ljudi in vodite zastrašujočo politiko do naroda ki vas je volil. Pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
prašek
19. 04. 2012 15.03
+3
jnsfsf
19. 04. 2012 11.43
+17
in to naj bi bil resen, pošten mandatar?!?!?! nekdo, ki se skrije pred mnozico stavkajočih, namesto se soočit z njimi in mnenji??? orožarski baron, ki priča o morali in ki je bil v zaporu - to imamo za mandatarja! ki ruši vse pred sabo, ki skuša uničit socialno državo ! ki se za delavce ni nikoli zavzel ki favorizira cerkev in kapitaliste ki blati vse kar ni na njegovi strani kiki je razdelil slovensko prebivalstvo po narodnosti, po veroizpovedi, po socialnem statusu, po ekonomskem statusu, delavce pa po panogah in sektorjih ki se tajkunov ni niti z besedami dotaknil ki se mu zdi pravica po stavki nekaj neracionalnega in privilegij nekaterih ki vam je s sovraštvom in predsodki zameglil um ki je v kazenskem postopku zaradi prekupčevanja orožja ki je začel jemat upokojencem, materam, šolnikom ki stremi k privatizaciji šolstva in zdravstva ki že steguje roke nad gospodarstvo s temi novelami od vceraj dajte se zamislit nad janšo in pojdite na ulice proti takemu sistemu diktature !
MsPikapiki
19. 04. 2012 11.53
+9
prašek
19. 04. 2012 12.16
+8
To si pa lepo povedal. Spet bom prekršil svoje pravilo , da ne klikam in ti pritisnil plus !
Ivan Bricklayer
19. 04. 2012 11.23
+4
"Demokracija ne teče, vendar sigurno prispe na cilj." Goethe
cyklon
19. 04. 2012 11.29
+8
Ati, kaj je to demokracija?” “To je sistem, v katerem dve b.udali preglasujeta enega pametnega.”
Ivan Bricklayer
19. 04. 2012 14.47
+2
Demokracija je najslabša oblika države, če izvzamemo vse ostale. [Winston Churchill]
SimonaHamer
19. 04. 2012 11.09
+5
Ko rečejo državniki resnobno ko rečejo državniki resnobno „bodimo realisti“, so najbrž že slabotni, torej pacifisti, gorje pa, ko začnejo, „nam se gre za Princip“, poveljniki se sklonijo nad zemljevide še isti hip. Wystan Hugh Auden (Prevod: Uroš Mozetič)
jojo007
19. 04. 2012 10.40
+5
Večina komentarjev se konča nekako tako: naj še meni crkne krava, da sosed ne bo imel kje mleka kupit. Gre za nezdravo Slovensko fovšijo, zato bom tudi jaz malo meglo premešal. Pozivam javni sektor, da prične z delom v polni pari in ubogim privatnikom in gospodarstvenikom prične jemati, kar je državno za oživitev gospodarstva. Kako, lepo, nihče od njih ne plačuje realnih davkov, delavce držijo na minimalni plači in jih ves čas ustrahujejo z odpovedmi, predvsem pa jim ne plačujejo realnih prispevkov. Kaj bodo ti delavci, ko jim pride odločba za pokojnino. Včeraj je med poročili zakrožilo par posnetkov zasebnega sektorja: - mehanik, ki dela cele dneve, pa ne zato, ker bi imel premalo, njegova urna postavka je med 30 in 70 evri (v enem dnevu zasluži kot delavec v proizvodnji) - gradbenik, ki samo telefonira okoli, delavcem pa plačuje minimalca, na koncu obračunskega leta pa prikaže izgubo (po vsej verjetnosti si tudi samemu sebi prikaže minimalca, da lahko guli državo z najvišjimi otroškimi dodatki – socialc) - in potem pride še en posnetek, ki kaže avtoprevoznika, ki komaj preživlja, saj ima le 10 tovornjakov, delavce pa na minimalcu. Če ne verjamete vprašajte kakšnega računovodjo, kako tečejo taki biznisi naših gospodarstvenikov. Za primer pa navajam podatek svojega prijatelja, ki je voznik tovornjaka. Vstane okoli 3, da se odpravi na vožnjo (dostavi kruh, mleko, gradbeni material, …). Tip mu realno plačuje 700 evrov, vse ostalo +- 500 evrov mu, da v roke. Ta isti privatnik je v zadnjem letu kupil dva tovornjaka, najbrž mu je denar kapnil od kakšne dobre vile, voznikom pa ni plačal ne regresa in ne božičnice, pa še državo opehari, kolikor se le da Pa za konec: A mi imamo vado?
jojo007
19. 04. 2012 10.40
-2
jnsfsf
19. 04. 2012 10.45
-1
erjauc
19. 04. 2012 16.43
+1
Vrata v realni sektor sta ti na stežaj odprta in ne razumem zakaj stavkaš proti ukrepom vlade in se mastiš v JU
cencka
19. 04. 2012 10.30
+9
Dragi Janez Ivna al karkol že, zakaj nisi razmišljal kako Slovenijo obdržati nad vodo, ko si financiral Zidarja , Tolšakovo, NLB, Bavčarja in še in še , ki so bili že takrat Titaniki, najlažje vzet ljudem in pomagati tajkunom. Vseeno, čeprav te nisem volila, sem imela občutek, da si bolj sposoben in inovativen....... in še... vse tisto, kar si v svojem prejšnjem mandatu obljubil in dal hočeš nazaj????? sramotaaaaaaaaaaaaaa , državo se ne rešuje tako da se jemlje, državo boš rešil , ko boš znal dvigniti gospodarsko rast, očitno pa imaš okoli sebe samo ljudi "ala Simčič", ki so izobrazbo kupili in nimajo pojma , zakaj so na mestih , kamor si jih nastavil. Pa še to , moja služba mene zahteva cel dan na delavnem mestu, poslancem pa na sejah očitno ni treba bit .... al kako , vedno vidmi 90 % praznih stolo.????
pupa_od_anbot
19. 04. 2012 11.56
+4
če prav pogledaš ima okoli sebe ljudi, ki so doštudirali v USA, kako jim tam filajo možgane je že druga štorija
Tonček Balonček
19. 04. 2012 10.25
+5
In zato so vse te statistike o plačah tako varljive, pol gospodarskega sektorja ima fiktivne plače in fiktivne stroške, tako da izgelda, da ima 500 EUR plače, ostalod obiti pa v oblikimkilometrin, dnevnic itd. Seveda so tudi vplačila v pok. in zdr. blagajno minimalna, potem boido pa jamrali za penzije. Brez skrbi, njihovi managerji si polnijo sklade v Švici, seveda neobdavlčeno!
santamaura
19. 04. 2012 10.12
+11
Janša je še enkrat ponovil, da stavke ne bodo plačali. Dragi Ivan. Če že hočeš biti predsednik moraš tudi kaj plačati, saj tudi država plačuje tebe ne glede na to ali si zaslužuš
Mirsad Miro Muharemovi?
19. 04. 2012 18.57
tri leta ga ni bilo več kot 40 ur v parlamentu,in za tega parazita ni vedel Rado Pezdir..zanimivo od Janše kako je v skrbeh..cinik
prašek
19. 04. 2012 09.55
+10
Ste opazili , da je zunaj ☼ sonček ?????
prašek
19. 04. 2012 09.55
+4
Prolet
19. 04. 2012 13.09
+1
HAJDUK-1911
19. 04. 2012 09.49
+2
Strinjam se, da dobivajo državno podporo invalidi, in tisti, ki so starejši in že težje zaposljivi. Takšnim, bi se morala še bistveno zvišati, saj si vsak zasluži dostojno življenje, razen lenuhov, in večine romov, ki samo izkoriščajo to državo, in ljudi, ki prispevamo vsakodnevno v državni mošnjiček. Primerkom, ki ne želijo delati, pa naj se oduzamejo čisto vse denarne pomoči, če pa komu kaj v Sloveniji ne odgovarja, pa lahko rečem le MEJE SO ODPRTE IN SREČNO
Ivan Bricklayer
19. 04. 2012 09.45
+6
hibernacija! »Nasprotujem levim in desnim-poiskušam najti pot, ki bo lepša in boljša, poiskušam ostati svobodoumen. Nasprotujem slehernemu enoumju in religiji, saj demagogija kanalizira naše misli, nas robotizira in naš razvoj se, takrat, ustavi!« A.P.
batom@pinkponk.com
19. 04. 2012 09.33
+20
saj stavka ni bila zato, da bi rešila probleme, stavka je bila zato, da boi povedali, da vladno reševanje problemov ne gre v pravi smeri. In to je bilo povsem uspešno. Če pa vlada slabo vidi in sliši (ali bolje povedano: se dela glupo), je pa to druga stvar
resslovenka
19. 04. 2012 09.28
+17
Njegova izjava je populistična. Aja, stavkali so tisti ki nič ne delajo, tisti, ki delajo pa ne. Upam, da je slišal in videl izjavo g. Bučarja. Nihče se ne ukvarja s tem kaj je šlo v teh letih narobe, da je pripeljalo do sem kjer smo. Pa so ves čas v politiki sedele oz. delale in odločale ene in iste persone. Smo krivi mi? Tudi, ker smo jih volili.
princSP
19. 04. 2012 09.27
+13
fuj, fuj, fuj, ....če bi znali, bi že zdavnaj naredili kaj pametnega...pa delajo le zgago in nered...bi bilo za preveriti kdo je podpisan na diplomah
Prassek
19. 04. 2012 09.31
+1
Po celem javnem sektorju... Pa še poglejmo koliko jih ima pečat iz Kumrovca...
Prassek
19. 04. 2012 09.45
-3
M_teorija
19. 04. 2012 09.26
+14
A kdo mogoče ve, če je paranoja ozdravljiva bolezen!?
Prassek
19. 04. 2012 09.28
-12
A te že daje??? Gledaš čez levo ali desno ramo??
M_teorija
19. 04. 2012 09.28
+11
M_teorija
19. 04. 2012 09.29
+10
M_teorija
19. 04. 2012 09.30
+10
Prassek
19. 04. 2012 09.30
-11
resslovenka
19. 04. 2012 09.30
+5
hibernacija Žal ni, se da samo ublažit z medikamenti.
M_teorija
19. 04. 2012 09.31
+8
M_teorija
19. 04. 2012 09.31
+9
A za prince teme ne pridejo prav eksorcisti!? A jih nimamo nekaj v SLo!?
resslovenka
19. 04. 2012 09.32
+5
M_teorija
19. 04. 2012 09.34
+10
Pa frustracije!? Če se je že dalo nategnjeno kito, bi menda znali tudi to!?
M_teorija
19. 04. 2012 09.34
+8
M_teorija
19. 04. 2012 09.38
+6
M_teorija
19. 04. 2012 09.39
+7
Zgleda, da je tud krojača težko zamenjat!?
Ivan Bricklayer
19. 04. 2012 09.41
+11
hibernacija! Paranoja se zdravi s preganjavico, laž z lažjo, cinizem s cinizmom ali po domače »klin se s klinom...«
jnsfsf
19. 04. 2012 09.17
+6
zdaj pa naj mi kjer podpornik janše napiše tu, kaj je naredil za delavce?! prosim če korektno, iskreno, brez zavajanj, brez preusmerjanja pozornosti in brez izpadov alla " kaj so pa levaki naredili" ! no janšisti, odkriti bodte
Prassek
19. 04. 2012 09.29
-4
Ne mešaj besed JU in besedo delavci. To je kot bi hotel mešati vodo z oljem.
prašek
19. 04. 2012 09.31
+12
earl Kaj pa je npr. medicinska sestra , ki ti briše usrano rit ??? Ali pa gasilec , ki te bo reševal iz vozila , ko boš ravno mislil , da si sam na cesti ???
batom@pinkponk.com
19. 04. 2012 09.34
+10
Prassek
19. 04. 2012 09.35
-5
prašek Vedno pišem enako. pri meni v mojih komentarjih JU predstavlja tiste "sence", ki se sprehajajo po pisarnah in so same sebi namen. kar se tiče policije, gasilcev, medicincev itd. menim, da bi morali biti bolje plačani. To se pa ne more zgoditi dokler se sprehajajo po pisarnah tisti prvi. Denarja ni Lahko govorimo o Hildah, Zidarjih itd pa vendar je do tega prišlo iz preprostega razloga ker so službe iz JU odpovedale po celi liniji. Nekateri zaradi nagrad drugi zaradi neznanja tretji zaradi nedela. Naj tam počistijo najprej. Tudi v JU bo treba najti poštene delavne ljudi. ostale pa ne cesto.
Prassek
19. 04. 2012 09.40
-7
jnsfsf
19. 04. 2012 09.46
+8
EARL - no saj tak odgovor sem tud pričakoval. pa še napišem ti, da ne obračat pozornosti in točno to narediš! in zakaj, ker si zafrustriran, tvoje sovraštvo do drugačnosti in drugačemislečih ti megli um. zapira oči. razkosa dušo. vidiš le besede tvojega janše in mu slepo slediš. kot večina SDSovih volilcev. k sreči pa so tudi tam vsaj nekateri spregledali in ga zapustili !
Prassek
19. 04. 2012 09.53
+2
dovoljbo Jaz ne sovražim. Zelo rad pa provociram. In samo zato ker ne tulim v vaš rog sem ožigosan za JANŠISTA in SDSovca. V cerkev ne hodim, politično nisem dejaven. Sprašujem pa vse ali smo res Slovenci tako razdvojeni? Pred nekaj leti sem se vrnil v Slovenijo (zato tudi morda malce jezikovnih težav) odprl podjetje. Delam plačujem davke skrbim za zaposlene..... Pridem v pisarno na DURS po potrdilo o plačanih davkih pa mi rečeje, da je zakonski rok 15 dni. Potem pa pričakujete, da bom hvalil JU. Saj je ne kritiziram iz političnih temveč iz realnih razlogov. Dejstvo je, da so tam mnogi sami sebi namen. V to pa ne vključujem služb kot so policija, zdravstvo, gasilce itd. Kljub temu pa pošteno povem, da je tudi tam prostor za izboljšave.
prašek
19. 04. 2012 09.54
+8
HAJDUK-1911
19. 04. 2012 09.57
+2
Earl a si šel že kdaj na Zavod za zdravstveno zavarovanje v centru Ljubljane. Tiste gospe v pisarnah so pa direktno za v..... Katastrofa kako so neodgovorne, pravi pišmouharji so tam
Prassek
19. 04. 2012 10.00
+0
hajduk-1911 Ne žačniva. Tam so vrste same sebi namen. Tako se zaposleni počutijo bolj pomembni. Vključno z varnostnikom. Ogradili so stranke kot da so ovce.
HAJDUK-1911
19. 04. 2012 10.13
+3
Imajo dva varnostnika od Fita, Zoranova naveza
macolla
19. 04. 2012 11.38
+3
earl se to zanimiv podatek si nam tule dal...... si se vrnil pravis......hm cudno tu pri nas vsi odhajajo , cudno to, me zanima kdo je tvoj boter...
M_teorija
19. 04. 2012 09.10
+6
Če je ta zasebni sektor tako bogi, pa zakaj ne spustimo Kitajce, ki ne bodo spraševali ne po višioni DDV-je ne za koliko je treba dati v Žakelj. Saj je itak vseeno, ali Nemci ali Francozi ali Kitajci. V vsakem primeru ne bo naše!?
Prassek
19. 04. 2012 09.12
-2
hibernacija Imaš prav. Tudi v JU lahko delajo kitajci. Se že sedaj obnašate kot, da ne govorimo isti jezik.
M_teorija
19. 04. 2012 09.14
+4
To pa je treba kot v Švici, da to lahko počnejo samo državljani drege ali tretje generacije (ne vem). vsak pa res ne more bit obrambni minister, pa na sovi, pa brskati po arhivih sove (aja tu je možno).
prašek
19. 04. 2012 09.17
+7
Pod to vlado je dovoljeno vse ! Sploh brskanje po arhivih in kosteh !!!
M_teorija
19. 04. 2012 09.18
+6
Takoj bi imeli tako gospodarsko rast kot oni, pa gospodarsko sodelovanje s Kitajci. samo če bi ping pong žogico prodali vsakemu Kitajcu, bi bili Dubaj!?
Prassek
19. 04. 2012 09.21
-6
In prav je tako. Kaj se pa rdeči tako bojite preteklosti???
macolla
19. 04. 2012 11.01
+2
preteklosti se lahko bojis samo ti in tebi podobnim, preteklost je vsem jasna, so samo nekateri (mogoce si tudi ti zal med njimi) ki tega ne znate sprejet oziroma bi radi da bi ta preteklost bila mogoce malo drugacna..........in nehajte ze enkrat ze mesat te pojme , pa ti vasi rdeci pa crni, danes obstajajo samo posteni (teh je bore malo) in neposteni, delavci in tajkuni.... tisti ki kradejo in zivijo na veliki nogi (samo kako dolgo se) in tisti ki se prebijajo za prezivetje iz dneva v dan........ tiste lepe zlate sredine pa tako ni vec
HAJDUK-1911
19. 04. 2012 09.09
-1
Je včeraj lepo Janša razložil, da so Terme Ptuj zašle v finančne težave pred leti, odpustile tretjino osebja, zdaj pa že beležijo rast in na novo zaposlujejo. Včasih moraš narediti tudi dva koraka nazaj, da boš enkrat lahko naredil korak naprej. Ampak nekateri bi radi vse na hitro in čez noč, to pa na žalost ne gre
prašek
19. 04. 2012 09.11
+1
Kako da ne gre ??? 14.06.2006. nas je v trenutku potopil !!
M_teorija
19. 04. 2012 09.11
+1
No to je pa lepo, da mu je uspelo najti vsaj eno svetlo točko med vso to sivino, ,ki jo prodajajo!?
HAJDUK-1911
19. 04. 2012 09.16
+0
Prašek, tudi levičarji so bili proti, ali pa so ostali doma. A IMA DESNICA PO TVOJI RAZLAGI 75 PROCENTOV VOLILCEV, REFERENDUM JE PADEL KOT SNOP
prašek
19. 04. 2012 09.17
+2
HAJDUK-1911
19. 04. 2012 09.20
+0
Sam veš, da je referendum, bil zavrnjen z absolutno večino, če bi bilo 51-49, bi še rekel, naj ti bo, in nebi ugovarjal, ker je bilo pa 75-25, je pa kristalno jasno, da je bila tudi levica proti, ali pa so ostali doma