Slovenija

VIDEO: Vse več ljudi se odloča, da psa pelje v pasji vrtec

Ljubljana, 10. 06. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
Saša Senica
Komentarji
108

''Če ne bi bilo vrtcev oziroma dnevnega varstva, mislim, da bi si v tem tempu težko privoščila kužka,'' je povedala lastnica psa, ki svoj čas preživlja tudi v pasjem vrtcu. Preverili smo, kaj tam počnejo psi in kakšnega psa tja ne morete peljati. Kaj pa mačke, tudi one potrebujejo vrtec?

Več videovsebin
  • Kaj psi delajo v vrtcih? In kaj mačke v hotelu?
    04:42
    Kaj psi delajo v vrtcih? In kaj mačke v hotelu?
  • Iz 24UR: Pasji hotel
    02:14
    Iz 24UR: Pasji hotel
V Pasjem vrtcu Ljubljana imajo poleti za pse tudi bazen.
V Pasjem vrtcu Ljubljana imajo poleti za pse tudi bazen. FOTO: 24ur.com

Imeti psa ob natrpanem urniku je za marsikoga neuresničljiva želja, saj je štirinožnega prijatelja, še posebej, ko je mladiček ali pa je bolj živahne narave, težko po več ur pustiti samega zaprtega med štirimi stenami. A tudi za to seveda obstaja rešitev - pasji vrtci, kjer lahko svojega psa zaupate oskrbnikom za več ur, denimo, ko ste v službi.

Kaj počnejo psi v pasjem vrtcu in mačke v hotelu, si poglejte v videoprispevku.

Za takšno dnevno varstvo za psa se odloča vse več ljudi, sta nam povedala tako vodja Pasjega vrtca Ljubljana Matevž Cankar kot vodja Citydoga Alenka Spazzapan.

Oba omenjena imata za pse tudi hotel, ki pa pride v poštev, ko je odsotnost lastnika daljša - denimo med dopustom - in je tako pes v varstvu tudi več dni.

''Če ne bi bilo vrtcev oziroma dnevnega varstva, mislim, da bi si v tem tempu težko privoščila kužka. S fantom imava francoskega buldoga, pasmo, ki ima svoje zahteve ali težave, predvsem pa je zelo navezan na lastnika. Ko je bil še mladiček, sva ga v začetni fazi vozila v vrtec, da ni bil sam doma osem ur. Potem se je navadil, danes pa gre v dnevno varstvo, ko greva na dopust ali imava kakšne druge celodnevne obveznosti,'' je povedala Mateja, lastnica malega Pepa, ki obiskuje vrtec Citydog. 

Psi so lahko na kavču tako v Pasjem vrtcu Ljubljana ...
Psi so lahko na kavču tako v Pasjem vrtcu Ljubljana ... FOTO: 24ur.com

Kateri pes lahko gre v vrtec in kateri ne?

Večinoma se cene gibljejo okoli 10 do 15 evrov na dan za vrtec (našli smo tudi cene 2 evra na uro) in 15 do 25 evrov za hotelsko namestitev.

Ponudba vrtcev za pse je raznolika tako po načinu oskrbe kot tudi cenovno. Tako denimo v Pasjem vrtcu Ljubljana lahko sprejmejo do 50 psov, na dan ko smo jih obiskali, je bilo tam okoli 30 psov, Spazzapanova na enkrat sprejme do deset psov.

V pasje vrtce oba sprejemata le zdrave pse, ki so cepljeni, seveda pa tudi razglisteni ter tretirani proti bolham in klopom. Če ima pes kakšno alergijo ali drugo posebnost, je na to oskrbnike potrebno opozoriti. Prav tako v varstvo zavrnejo goneče psice in nesocializirane pse. ''Treba je psa oceniti in ga razdeliti v posebno skupino, nekateri so tudi posebej. Nekatere tudi odslovimo. Če so psi nedružabni ali pa zelo ostri, denimo kakšni nekastrirani samci, s takim so lahko težave in lahko pride do pretepa,'' je povedal Cankar.

... kot tudi v Citydogu.
... kot tudi v Citydogu. FOTO: 24ur.com
V vrtec lahko za psa prinesete lastno hrano ali pa vam jo nudijo v vrtcu.

Preden gre pes v vrtec ali hotel je dobro psa pripeljati na uvajalne dneve, da se spozna z drugimi psi, prav tako naj lastnik pove za posebnosti psa, če je prestrašen in podobno. V vrtcu se psi tudi deloma socializirajo, naučijo se tudi nekaj osnov poslušnosti, odpravi se tudi kakšna težava, a kot opozarja Spazzapanova, vrtec ali hotel nista prostor za odpravljanje vedenjskih težav psov. Temu je namenjeno šolanje psa.

Za psa sta sprememba okolja in tudi ločitev od lastnika lahko zelo stresna, je dejala Spazzapanova in dodala, da to skušajo ločiti tako, da imajo prostore podobne kot jih ima pes doma, prav tako pa ohranjajo rutino.

Tudi Cankar se strinja, da je za psa najbolje, da je z lastnikom in da je tako dobro poskrbeti, da gre kuža z nami tudi na dopust, če ne drugače, potem pa so druge možnosti, kot so vrtci ali hoteli.

Pes mora vedeti kdo je glavni

Počivanje v vrtcu Citydog.
Počivanje v vrtcu Citydog. FOTO: 24ur.com

Več kot je psov na kupu, prej lahko pride do kakšnega incidenta. Prav zato morajo psi vedeti, kdo je mož beseda. ''Treba je vedeti, kaj delaš. Treba je poznati pasjo govorico, upoštevati specifiko pasem. Treba je imet pse pod stalnim nadzorom,'' je povedala Spazzapanova, ki je kinologinja.

''Hitro se vidi, kateri pes je težaven. Nekateri pač morajo biti posebej, damo mu kakšno punco, saj pes psice načeloma ne ugrizne,'' je dejal dolgoletni vodnik reševalnih psov

Takole poslušni so psi v pasjem vrtcu Citydog.
Takole poslušni so psi v pasjem vrtcu Citydog. FOTO: 24ur.com

Cankar in dodal, da če kakšnega od sicer družabnih psov, ki jih ima v skupni ogradi, zapre v osamo, bo jokal, saj se psi, ko so skupaj - tako veliki kot majhni, zabavajo. Ko smo bili na obisku, je bil en pes sam v ogradi, kot je pojasnil Cankar, je ta pes skušal povzročati težave in se gristi z drugim psom in so ga tako raje osamili.

Kaj pa druge živali?

Maček
Maček FOTO: 24ur.com

Seveda obstajajo namestitve tudi za druge naše domače živali. Tako lahko najdemo številno ponudbo mačjih hotelov.

Kot je povedala Slavica Stojić, vodja hotela Mucmuc, mačke dnevnega varstva, razen v izjemnih primerih - ko so mačke morda v napoto ob renoviranju stanovanja - ne potrebujejo, saj po dnevi veliko počivajo in so lahko brez težav nekaj ur same v stanovanju.

Drugače je, ko se lastniki odpravijo na dopust.

V njenem hotelu imajo mačke na voljo lastne kletke, v katerih so postelja in igrala, imajo pa tudi izhod na ograjen vrt. Mački so med seboj ločeni, da ne pride do nezaželenega obnašanja, se pa kljub temu socializirajo.

Kot je dejala, nekateri mački, ki v svojem domu kraljujejo sami, prav v hotelu prvič po ločitvi od mame vidijo drugega pripadnika svoje vrste.

Tudi pri namestitvah mačk veljajo omejitve, tako v hotel ne smejo mačke z mačjim aidsom in/ali levkozo. Morajo pa biti mačke tudi razglistene in razbolhane. V hotelu sprejemajo tudi nekatere druge male živali.

Oskrba mačke na dan v povprečju v mačjem hotelu stane okoli 10 evrov.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (108)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

York
10. 06. 2016 13.59
+2
Več ljudi več ve. Imam papagajčka, kam ga lahko peljem v dnevno varstvo?
KARENTIP
10. 06. 2016 14.02
+3
Morda bi vprašala v zavetišču za mačke?
deathbite
10. 06. 2016 13.17
+9
Pes je socialna in čuteča žival. In si zasluži dobrega človeka , ki mu bo tako vodnik, kot prijatelj. Vrtec, hotel? Da, toda izjemoma. Psu je mesto pri gospodarjevih nogah.
puspan
10. 06. 2016 12.57
+4
Odlična zadeva. Domače živali so nabolj iskrena in nepokvarjena bitja na tem svetu. Zakaj ne bi ljudje, ki živijo predvsem v večjih mestih imeli priložnost svojega hišnega ljubljenčka občasno oddati za nekaj ur ali dni v živalski vrtec. Nič negativnega ne vidim v tem, samo dobre strani.
srebrnibreg
10. 06. 2016 13.40
+2
Res rajši to kot, da žival trpi pri človeku kateri se je naveliča ali ne more za njega skrbeti. Vendar tak za mene več ni ljubitelj živali.
KARENTIP
10. 06. 2016 11.37
+3
Problem ni v obstoju takšnih vrtcev, zagotovo tudi kakšnemu vestnemu lastniku psa kdaj prav pride. Problem je pri tistih lastnikih psov, ki jim le-ta pomeni modni dodatek, igračo, statusni simbol.....takih je pa verjetno večina uporabnikov takšnih "vrtcev"!
Grremlin
11. 06. 2016 18.57
Sej tudi če jim pomeni pes modni dodatek in da za psa dobro skrbijo ni problem.
tedoVV1CHmedo
10. 06. 2016 10.23
+4
Spet članek reklama. Če nimaš še koga v hiši ali ograjenega vrta, kjer bi bil pes, ko nisi 8 ur v hiši, je brezzveze imeti psa. Če živiš v bloku, je sploh slabo za psa ga imeti.
deathbite
10. 06. 2016 10.47
+5
tedoVV1CHmedo
10. 06. 2016 16.23
ivan.z Doba
10. 06. 2016 19.18
Grremlin
11. 06. 2016 18.59
Tedo, s reboj se delno strinjam. Res pa je, da kaka mala pasma ala čivava bi še šla v stanovanje v blok.
matdej
10. 06. 2016 09.53
-2
Vrtec,sola in hotel za pse...Pa kaj se.Kdor si nabavi psa,naj tudi poskrbi zanj.Mi niti na pamet nepade,da peljem psa v vrtec...Tudi jaz se strinjam steboj VZDEV...
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.56
+2
Vidiš kako so navalili ponarejevalci z minusiranjem nas nasprotnikov takšne neumnosti in sebe plusanje.
SIVI5
10. 06. 2016 09.58
+3
In kako ni poskrbel zanj če ga pelje v vrtec ?
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.53
-1
Dragi moji tisti katerim vam pes več pomeni kot človek nič vam ne pomaga ponarejati pluse sebi in svojim in nam minuse katerim vseeno človek pomeni več kot žival. To ponarejanje samo dokazuje pravilnost naših trditev.
Apostol1
10. 06. 2016 10.20
+1
srebrnibreg trmasto vztrajaš na svojem odklonu do psov , kaj pa če ti bo morda nekoč rešil pes življenje ,ki bi ga morda lahko izgubil po krivdi človeka , ki je terorist in katerega boš morda celo poznal , Upam in želim si da se ti to nikoli ne zgodi tudi v najhujših sanjah ne samo odkrito povej če si sposoben seveda kako boš potem presodil psa in človeka ,ker ta sicer neverjetna možnost se včasih na žalost tudi zgodi.Mimogrede dal sem si minus ,ki pa ne odraža ali imam prav ali ne toliko o minusih in plusih ki te motijo ker nimaš prav.
srebrnibreg
10. 06. 2016 12.34
+3
Apostol- jaz sem rojen na kmetiji in tam sem tudi preživel mladost. Kaj vse tam obstaja verjetno veš. Nisem proti psom, ker smo jih vedno imeli in ne moreš si misliti kako sem tulil od žalosti, ko sem enega gledal ob umiranju in ravno zaradi tega več nikoli ne bi imel psa, ker tega nisem sposoben gledati. Samo proti temu sem, da je za nekoga žival več vredna kot človek. Sam pa večje živali od komarja nisem sposoben ubiti, ker se mi žival smili. In tudi proti temu sem, da tuj pes po mojem avtu ali drugih rečeh opravlja svojo potrebo saj jaz po tuji lastnini tega tudi ne počnem.
deathbite
10. 06. 2016 12.45
+3
srebrni, tvoja trditev je že v osnovi zgrešena. Kdo pa govori o tem, da je žival več vredna od človeka?! In obratno, zakaj bi bilo manj vredno pasje življenje od človeškega?
Apostol1
10. 06. 2016 13.00
+0
srebrnibreg hvala za odgovor lulanje po avtomobilih in puščanje pasjih iztrebkov tam kamor padejo ne da bi jih lastnik psa pobral tudi jaz ne maram , Tudi jaz sem napisal da če je treba se odločiti ali rešiti človeka ali psa bi brez razmišljanja rešil človeka ,vseeno mi pa ni si odgovoril na vprašanje ki sem ti ga zgoraj zastavil , kako presoditi med kot sem rekel hipotetično teroristom in psom ,temu vprašanju si se pa izognil , čeprav moram priznati da se s tvojimi komentarji zelo velikokrat strinjam ampak pri tej temi se pa razhajava in po svoje prav tako ker ne moremo biti vsi enaki.
puspan
10. 06. 2016 13.04
srebrnemu niti ne zamerim za njegov čvek. Tisti, ki živali še nikoli ni imel, ne more soditi o nečem, o čemer nima pojma. Je pač prikrajšan za tisto, kar mu narava ni poklonila.
srebrnibreg
10. 06. 2016 13.33
puspan- srebrni je doma z kmetije kjer je bil z živalmi obkrožen. In to tudi s psom in mačkami ter masikatero drugo zato mu takšni ne morejo pamet soliti kateri imajo rajši žival kot človeka.
srebrnibreg
10. 06. 2016 13.38
Apostol- nisem se izognil vprašanju ampak si ga tako zamotal, da sem ga komaj po tretjem branju razvozlal. Še enkrat. Ne sovražim živali ampak v glavnem pišem o ljudeh katerim je žival več vredna kot človek in s tem se ne bom nikoli strinjal. To za mene pomeni, da bi nekdo iz goreče hiše prej reševal psa kot svojega bližnjega. Glede terorista je pa bolj taka smešna opisana situacija. Tisto že spada pod ogrožanje človeškega življenja s strani človeka.
puspan
10. 06. 2016 13.50
+0
Srebrni, kako si le mogel tako pravilno povedati. Res je, če bi moral izbirati, imam raje mojega cucka, kot tebe.
Apostol1
10. 06. 2016 14.28
Nič nisem zamotal vprašanje samo pred dilemo sem te postavil ali je več vredno življenje človeka ki ti streže po življenju ali psa ki ti ga nesebično rešuje tudi za ceno svojega in ponovno si se temu izognil odgovori direktno pes ali morilec.
Apostol1
10. 06. 2016 14.37
In še tole sveti Frančišek Asiški je pred 1000 leti napisal da so pred bogom vsa bitja enaka tako živali kot ljudje , zakaj bi bog dal prednost človeku ,ko je pa ustvaril vsa živa bitja in temu je pritrdil tudi takratni papež S tem ni mišljeno to da da je človek dolžan najprej reševati psa šele nato človeka .človek je dolžan reševati človeško življenje samo pred bogom sta pa oba enaka
srebrnibreg
10. 06. 2016 14.38
puspan- takšni kot ti nočem, da mi rešujejo življenje, ker jim ne zaupam.
srebrnibreg
10. 06. 2016 14.39
Apostol- tudi marsikateri pes je morilec in marsikateri človek celo še otrok je končal svoje življenje pod zobmi psa. Jaz ne govorim in ne pišem o morilcih ampak o normalnih ljudeh.
vzdev
10. 06. 2016 09.46
+0
Nujno bi bilo prepovedati živali v stanovanju in mestu, ker to ni nič drugega kot mučenje živali. Za psa sigurno ni nič boljšega kot po cele dneve poslušati promet, ljudi, ki neprestano govorijo... Pes mora biti na podeželju, kjer bo imel mir. Pa še sprehajal se bo lahko po naravi. Pa tisti, ki ste tako zagovorniki za zapiranje živali v stanovanje. Dajte mi povedati, zakaj je mačji mladiček, ki v življenju ni bil zunaj v naravi. Od prvega trenutka ko sem ga spustil ven, želel zunaj tudi ostati. Povejte mi zakaj maček, ki ima več kot dovolj kakovostne hrane, še vedno zunaj lovi miši? To je v mačji naravi in vi živalim s tem, ko jih zapirate v stanovanje to vzamete.
korintos23
10. 06. 2016 09.54
+2
Apostol1
10. 06. 2016 10.07
+0
vzdev v bistvu imaš prav ,žival na splošno ni za v stanovanje kaj šele za v spalnico kot to nekateri počnejo so pa lahko izjeme ,naprimer če se vedno nekdo nahaja v stanovanju ,ki poskrbi za psa in ga pelje na sprehod in tako naprej potem lahko pes biva v stanovanju zakaj pa ne. psa za vodnika slepih ne moreš imeti nikjer drugje kot pri vodniku v stanovanju ali na sprehodu , pes pomočnik invalidom tudi mora biti stalno prisoten ob človeku . Sem pa proti da človek pelje zjutraj psa na sprehod in da opravi potrebo nato je pa pes 8 ali več ur zaprt v stanovanju to je pa za prepovedat kot ti praviš+++
deathbite
10. 06. 2016 11.07
+3
Psi spijo do 16 ur na dan. Ne vidim razloga zakaj bi moral biti pes ves dan na dvorišču?! Imamo hišo, vrt, pa vendar je pes v hiši. S psom se je treba ukvarjati, ga peljati na sprehod, četudi imaš veliko dvorišče. Psu je mesto pri gospodarjevih nogah. Primerjava z mačko? Ni isto. Maček je neodvisna žival, pes pa kardelna. Maček se naveže na hišo, pes na gospodarja.
deathbite
10. 06. 2016 11.20
+0
vzdev
10. 06. 2016 11.24
-3
Ja, ni boljšega za psa, kot neprestano poslušanje prometa, hupanja, kričanja ljudi, glasbe... Pes neverjetno uživa v tem. Pes mora biti na podeželju in zunaj v naravi. In če imaš okoli hiše kaj zemlje si tako ali tako cele dneve zunaj in je pes zraven tebe. Da bi pa psa zaprl v stanovanje mi pa na pamet ne pride. Saj mi nič takega naredil, da bi ga mučil s tem. Nihče, ki ima rad živali, jo ne bo zapiral v majhen prostor.
Apostol1
10. 06. 2016 11.41
+0
vzdev menim da psa nikoli nisi imel zato ne veš da če so psi lepo preskrbljeni v stanovanju so srečni (pod preskrbljeni upoštevam da je nekdo ves čas s psom da ga vozijo na sprehode itd.) In ker so psi prilagodljivi jih promet ravno toliko moti kot lastnike in če bi imel psa bi to vedel. sam sem pa res v takih idealnih pogojih kot praviš vse življenje imamo pse ,mačke ,še prej kure in pet repov goveje živine in sedaj trop koz in konje . Sicer smo kmetijo opustili tako da ima sedaj koze in konje neposredno poleg hiše in skednja prijatelj ,ki poskrbi da je vse popašeno in pokošeno tako kot nekoč v zlatih časi socializma.
deathbite
10. 06. 2016 12.40
+1
vzdev, zanimivo da naš pes, je srednje velikosti, noče biti sam niti na vrtu in je raje z nami v hiši, tudi, ko so vrata odprta. Kar se pa tiče prometa, hrupa, ljudi,glasbe.....ga moti ravno toliko kot mene. Verjetno res nisi nikoli imel psa, tako kot ti je odgovoril Apostol1. Očitno te moti vse in vsi okoli tebe.
vzdev
10. 06. 2016 12.56
Od kar se spomnim je bil pri hiši vsaj en pes. In še sedaj ga bi imel, če nebi že sosedje dobili kazen, ker se je pes prosto gibal. Vedno so bili psi v celi vasi spuščeni in ni bilo problemov. Zato pa rajši nimam psa, ker ga ne mislim mučiti s tem, da ga zapiram v majhen prostor. Čeprav imam veliko željo, da bi ga imel, toda potrebno je malo razmisliti kaj je boljše za žival.
deathbite
10. 06. 2016 13.15
Po tvoji logiki bi morale biti VSE živali proste. Načeloma se strinjam, je pa v današnjem času to nemogoče in tudi, v primeru psov, ne bi bilo prav. Zato se tudi toliko govori o vzgoji in socializaciji psov. Vsekakor je našemu psu veliko bolje kot npr. množici psov (predvsem v tujini) , ki nimajo lastnika in se prosto gibljejo po okolici. Ni zdravo ne za te pse in ne za ljudi. Majhen prostor? Ja, nekateri jih zapirajo v premajhne pesjake, jih imajo na verigi namesto alarma in dobijo zgoj hrano in vodo. Pes je socialna in čuteča žival. In si zasluži dobrega človeka , ki mu bo tako vodnik, kot prijatelj.
vrtnar01
10. 06. 2016 09.44
-7
Ja tisti, ki nimajo otrok, to nadomestijo s psom! Logično mar ne.
korintos23
10. 06. 2016 09.54
+2
kolesampotravi
10. 06. 2016 09.30
+25
Super ideja. tut naš kosmatinec bi šel sem, ampak žal nismo iz LJ..Le tako naprej, svaka čast
dr.dare
10. 06. 2016 09.45
-2
ne vaš kosmatinec ne bi šel sem... vi bi ga peljali tja! Ne mešaj zadev!!
kolesampotravi
10. 06. 2016 09.29
+9
kolesampotravi
10. 06. 2016 09.28
+9
Vau! To je pa super ideja! Če bi bili v Ljubljani bi aš kosmatinec tudi obiskoval vaš vrtec! Le tako naprej!!
kemuri
10. 06. 2016 09.19
+6
Bravo, za dober denar dobra reklama, pravi ste, ni kaj .
janezpodre
10. 06. 2016 09.15
+11
Novinarka, počakaj, da končajo vrtec in grejo v malo šolo, tam se boste spet srečal, kot sošolci.
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.14
-27
Spomnim se primera, ko mi je sosed povedal, da njemu pes pomeni več kot človek. Čez kakšne tri mesece me je prosil, da ga naj z avtom peljem v trgovino, ker ima svojega pokvarjenega. Na kratko sem mu povedal, da danes in jutri nimam časa in si mislil pa naj te sedaj pes pelje, če ti več pomeni in šel v bife na kavo.
NDH
10. 06. 2016 09.17
-15
korintos23
10. 06. 2016 09.21
-11
Tudi mariborski reševalec je psa spremljal do pasje klinike nekje je pa mogoče človek pomoč potreboval!
SIVI5
10. 06. 2016 09.35
+19
V bistvu si s tem dokazal da si slab človek in nisi pripravljen pomagati sočloveku. Kaj ima Maribor samo 1 reševalca v celi regiji da je taka katastrofa ?
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.37
-23
Vsakemu sočloveku pomagam in bom pomagal vendar nikoli takšnemu kateremu človek pomeni manj kot pes. Takšen človek pa za mene pomeni manj kot pes.
Apostol1
10. 06. 2016 09.38
+22
srebrnibreg to so dobrososedski odnosi in da taki ostanejo pa poskrbijo ljudje tvoje sorte Tudi jaz imam sosedom razne debate in marsikje se ne strinjava toda če on mene prosi za pomoč jo dobi ,ker jo jaz od njega tudi
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.42
-11
Apostol- vendar takšen kateremu je pes več vreden za mene ni človek in mi pomeni manj kot pes.
vrtnar01
10. 06. 2016 09.47
+1
Ja vidiš, da je zgornji model zapečen pesjanar, enak kot tvoj sosed.
Apostol1
10. 06. 2016 09.57
+8
srebrnibreg Na svetu so vse vrste ljudi in med njimi je veliko takih ,ki naredijo svetu in ljudem ogromno škode pes pa vedno če je pravih rokah naredi samo koristno delo ,psi pomagajo invalidom ,slepim so reševalci ,zadnjič smo brali kako je nek pes se bom izrazil umrl ko je reševal ljudi izpod ruševin potresa. Zato je pes lahko včasih mnogo več vreden od marsikaterega človeka , čeprav jaz ne gledam tako zame je pes pes in človek človek ,če bom pred odločitvijo ali rešiti človeka ali psa bom rešil človeka , čeprav morda hipotetično rečeno bi pes bolj zaslužil da se ga reši
NotMe
10. 06. 2016 09.12
+34
In zakaj se zgražate? Je potem tako hudo narobe tudi ko pošljemo svoje otroke v vrtec in šolo?! Dejstvo je, da stari sistem - v eni hiši babi, dedi, starši in otroci izginja. Takrat načeloma ni bilo problema imet živali. Ali otrok. Dan ima 24 ur, tudi če delamo po osem ur, spimo osem ur, nam še vedno ostaja 8 ur, ki jih lahko preživimo s psom. Ne boste verjeli, pes rabi sprehod še pred odhodom v vrtec (če ne želimo imeti polulanega avta) in to je še kako kvalitetno preživeto jutro. Po prihodu domov pa je pes spet razlog za odhod ven, namesto sedenja pred TV. Super, če si nekdo lahko privošči dodatnih 200 evrov na mesec za skrb za psa, mnogo bolje, kot če je zaprt 8 ur in "čuva hišico". Pa še odpirajo se nova delovna mesta. Poleg tega - psi živijo tudi 10 let in več. Morda so za psa skrbeli stari starši, pa so umrli/ne zmorejo več. Kaj je bolje, vrtec in da ostane z lastnikov ali evtanazija? Ne boste verjeli, v vrtcih se prav dobro zabavajo in prav tako se navežejo na skrbnike, kot na lastnike!
korintos23
10. 06. 2016 09.23
-10
200 evrov za psa na mesec otroci v šoli pa brez kosila?
korintos23
10. 06. 2016 09.24
-3
Drži pa to da eni imajo raje psa kot otroka, to si pa prav napisala!
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.26
-6
kori- vem za primer iz mojega kraja, ker sem videl, da je ženska v eni roki držala cigaret v drugi pa psa v dnevnem časopisu je pa jamrala in fehtala narod naj ji pomaga za preživeti, ker nima denarja.
SIVI5
10. 06. 2016 09.27
+12
Kje se pa ti voziš z avtom, in odlagaš odpadke ? Zakaj onesnažuješ moj zrak in vodo ?
vzdev
10. 06. 2016 09.27
-6
Pes v mestu in v hiši tako nebi smel kaj početi. To je mučenje živali. Če ga pa imaš na podeželju, pa lahko lepo hudi zunaj okoli hiše. In tudi ni nobenega problema, da se bi polulal.
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.29
-9
Ti in lastniki psov pa nimate avtov? Verjetno te pes na hrbtu v službo nese.
Apostol1
10. 06. 2016 09.31
+7
Tarararara ,lahko ti samo napišem da sem se podobno spodaj v komentarju izrazil sam in upam si reči da imava prav in noben drug komentar spodaj me ni prepričal da to ni res kar sva midva napisala, bolj so me prepričali da ti ljudje nimajo psov in sploh te tematike ne poznajo oziroma pišejo na pamet in to je to.+++
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.33
-8
SIVI5
10. 06. 2016 09.33
+15
Ne vem ti maš tako čudno logiko. Kaj vas sploh briga kam folk vozi psa ? A bi bilo boljše da so privezani na verigi ? In pa komentar o otrocih in 200 nima nobenega smisla. Saj lastnik plača sam in ne država lol. Če pa te tako moti pa najdi enega otroka in mu plačuj malico, namesto da se greš internetnega bojevnika v komentarjih.
srebrnibreg
10. 06. 2016 09.35
-10
Jaz sem omenil onesnaževanje okolje ne pa zakaj jih tja vozijo in še nobenemu to tudi nisem očital. Ne vozi ga za moj denar
keved
10. 06. 2016 09.02
+0
Če bi imel čas, bi se usedel pred ta pasji vrtec in gledal, kakšni ljudje vozijo pse v vrtec.
dr.dare
10. 06. 2016 09.04
+3
kot da ne veš že sedaj brez tega da tam sediš!
platon26
10. 06. 2016 09.00
+2
Amerikanizacija poteka po planu! Narod je že spran do amena!
Aijn Prenn
10. 06. 2016 08.48
+9
Čakam, da se bo pojavil podjetnik, ki bo imel RentaCityDog. Plačaš 20€, pa lahko sprehajaš najetega psa 3 ure. Dovoljeno je tudi metanje frisbija in palice... :-))
platon26
10. 06. 2016 08.59
-7
Aijn Prenn
10. 06. 2016 09.01
+2
Izvedenec si s področja budalizmov, vem. Hvala za priznanje.
dr.dare
10. 06. 2016 09.03
-1
ja v tujini kjer to že imajo so ful budalisti, ljudje namreč, podjetniki so geniji
platon26
10. 06. 2016 09.11
-8
Ej odprita kaj čakata! Se splača se že na daleč vidi hahahaha! Aja ni denarja ne pameti! Kar na hitro si kupita nekaj psov potem pa po 20 eur na uro računat da jih bo nekdo namesto vaju sprehajal pa frizbije metal! GENIALNO!
platon26
10. 06. 2016 09.11
-4
morda sta zato oba na zavodu in brez prebite ker sta taka genija!
birdslo
10. 06. 2016 09.16
+6
Ljudje,ki delajo tam niso na socialni,spomnili so se nekaj novega.Budalizem je to,da prenašamo čisto vse od slovenske politike in lobijev.
Aijn Prenn
10. 06. 2016 09.21
+0
Fant naduvani, zate sem jaz dr. znanosti in milijonar... :-))
Aijn Prenn
10. 06. 2016 08.46
+5
Sodobna družba je že tako udarjena čez les, da les tega ne bo več dolgo zdržal... ;-))