Slovenija

Vedno več nasilnih otrok. Je kriva vzgoja?

Ljubljana, 26. 06. 2014 16.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Strokovnjaki vse bolj opozarjajo, da starši z nekritičnim popuščanjem iz svojih otrok delajo čustvene in vedenjske invalide. Zelo huda trditev, vendar pa je dejstvo, da je vedno več otrok, ki so razvajeni, nezadovoljni in celo nasilni do staršev.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (247)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

felix58
30. 06. 2014 12.54
+1
kar seješ, to žanješ
izprijenajstnica
30. 06. 2014 12.28
-1
Mene so tud težko krotil. Moja stara sta se skoz drkala med sabo in ni blo za živet. zdaj smo boljš. Sta si našla pomoč. in tole knigo si preberte: Izštekani najstniki in starši, ki štekajo. Jaz sem bla enkat z matko na predavanju od avtorjev, carja sta in vesta kaj delata. No, moje mnenje je, da morajo stari tud sebe kdaj pogledat ne sam nas. Ne vem a je to vzgoja otrok al samga sebe.
asdfghjklqwertz
29. 06. 2014 14.09
+9
"Vedno več nasilnih otrok. Je kriva vzgoja?" Kriva je vlada z njihovimi neumnimi zakoni, da učitelj ne sme kresniti smkravca, ko ta dela bedarije. Moja generacija je bila v OŠ tako pridna, da bi lahko še miško slišal, kako lula - tako so nam pravili učitelji, ko smo že se kaj začeli pogovarjati. Kdor je delal bedarije, ali da ni ubogal, je že bil pred tablo ali pa ga je kakšen učitelj kresnil okoli kepe, pa je takoj bila tišina do konca pouka ali pa cel dan. Danes pa ... grem na govorilno pa tam poslušam ... ja Marinka, vaš sin pa sploh nikoli ne sodeluje pri pouku itd, ta jo nadere, da to ni res, ker je zelo priden otrok itd ... Če bi jaz bil učitelj, bi jih imel zelo dobro zdresirane ....
Regica51
29. 06. 2014 09.59
+21
da so otroci nasilni in razvajeni so krivi samo starši in njihova vzgoja .Otroka je treba začeti vzgajati že od dveh let dalje in mu postaviti meje.NAJBOLJ MI GRE NA ŽIVCE KO NEKATERI GOVORIJO DA SO KRIVI UČITELJI V ŠOLI -dolžnost vzgoje so STARŠI IN SAMO STARŠI -v šolo pa gredo samo po znanje -in če ima otrok pravilno vzgojo potem tudi v šoli nima problemov -to govorim iz lastnih iskušenj dveh sinov in z njima nimam nobenih problemov -živela sta v enostarševski družini
JosipBrozDrugi
29. 06. 2014 08.40
+9
očetje poslovneži, matere poslovne dame (en segment zafurane družbe), otroci pa ... zverine
asdfghjklqwertz
29. 06. 2014 14.10
+3
tudi otroci iz socialnih problemov niso nič drugačni, ker so prepuščeni samim sebi ob vzgoji.
bingo 1
29. 06. 2014 07.38
+2
Pač ubogi otroki,ko jih starši ne vedo naučiti kwa je črno kaj je belo,pač kwa je kulturno pač kaj ni,pač od rojstva je vse na starših ta prava al pa ne prava vzgoja----------------------------------------------------------------------------------------bingo x Ljubljana-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samo.Jst
28. 06. 2014 13.53
Ma bejs bejs, da so strokovnjakarji odkrili ameriko permisivne vzgoje. Cestitam!
ONniON
27. 06. 2014 21.44
+5
vedenje današnje mladine je generalno ful slabše je kot pred 15, 20 leti, so pa tudi redke izjeme in jih podpiram
Venividivici1
27. 06. 2014 17.37
-1
Včeraj veliki komiji, danes njihovi učenci.
Samo.Jst
28. 06. 2014 13.57
+3
Ni tukaj razlike med rdecimi in belimi, so le tisti ki nekaj zahtevajo od mulcev in jih ucijo pravih vrednot in so ostali, ki namesto da bi se z otrokom ukvarjali ga zasipajo z darili in pricakujejo da bo za vse ostalo poskrbela sola...jok brate,odpade.
Venividivici1
27. 06. 2014 17.36
-4
Ubogi Slovenski otroci.
Venividivici1
27. 06. 2014 17.36
-2
Pred 70 leti prafotri, da nes onmi.
Venividivici1
27. 06. 2014 17.35
-1
To imajo v genih.
Goky
27. 06. 2014 15.26
+26
Jaz sem jih večkrat dobil po zadnji plat. Nikoli nisem zameril staršem za ta vzgojna dejanja. Hvaležen sem jim. Sedaj pa imamo tolovaje namesto vzgojenih otrok. Nismo vsi enaki. Nekaterim zaleže beseda nekatere je treba pa namazat z leskovo mastjo. Uspeh je 100%. Ne odobravam pretepanja otrok za vsako malenkost - pogovor večkrat reši vse. V skrajnem primeru pa tudi malo leskove masti pomaga. Res je pa, da so starš največkrat krivi, da otroka zmedejo. Naj prej se morata starša med seboj pogovorit o vzgoji svojega otroka. V današnjih časih je pa zelo težko, ker skoraj nimajo več časa za otroke. V vrtcih je pa spet odvisno od vzgojiteljic. Na žalost nimamo vzgojiteljev. Otrok potrebuje oba spola tudi med bivanju v vrtcu.
Ann Bee
27. 06. 2014 14.21
+29
Če se stroka nebi toliko vmešavala z raznimi strokovnimi članki, ki se iz leta v leto spreminjajo in begajo starše. Če bi poleg pravic otrok poudarjali tudi njihove dolžnosti. Če nebi staršev, ki se otrokom trudimo postavljati zdravih mej (ne škodi, ne uničuj, bodi obziren,...), vsi gledali postrani in v isti sapi govorili "Bogi otrok s takimi starši!", bi se tudi naša mladina lepo obnašala, tako pa imamo kot imamo.
provokatorr
27. 06. 2014 21.32
+10
he pa res, kar si napisal. če mu postaviš meje, te vsi postarni gledajo, kako si krut do svojih otrok. potem pa se čudijo, da potem v puberteti popolnoma zbezljajo.
santamaura
27. 06. 2014 11.23
+33
To je pač narava. Kar vzgojiš - to dobiš. In če dobiš nasilje in sovraštvo, si za to odgovoren ti sam in ne ulica, šola, država, planet zemlja ali celo vesolje
mb6
27. 06. 2014 11.20
+9
Vzgoja se začne in konča pri starših. Težava je le v tem, da žal ni nobenih omejitev in pokazateljev, kdo je sploh sposoben vzgajat otroka. Po mojem je za takšno stanje povsem enostavna razlaga: neodločni starši in otroci brez ustreznih odgovornosti. Ni težava v tem ali otroka kaznuješ (fizično ali psihično) ali ne, ali mu vse pustiš ali ne... Stvar je v tem, da si s svojimi ustreznimi dejanji in odločitvami (pa to nikakor ni kaznovanje) ustvariš avtoriteto. Starši morajo prevzet odgovornost, morajo sprejemat pametne odločitve in so dolžni otrokom postaviti meje ter pri teh mejah vztrajati. Hkrati pa otrokom nudit priložnost, da sami sprejemajo odgovornost za svoja dejanja, ter se iz njih učijo... predvsem pa morajo starši ustvarit takšne okoliščine, da se lahko otroci v njih dokažejo. takšni otroci ne bodo frustrirani, pa nasilni... Res pa je, da se vse začne z enostavnimi pravili in mejami. Ko ima otrok jasno in dosledno postavljeno mejo, se v teh okvirjih počuti varnega. Vse ostalo je igra... ampak, ko so enkrat najstniki, je težko zadeve popravljati... Žal so problematični otroci samo slike neustrezne vzgoje in slabih staršev.
mb6
27. 06. 2014 11.23
+7
Pa še: najpomembnejše je, da se otroci naučijo odgovornosti. Za svoja dejanja, za svoje ideje... Tako hkrati dobijo tudi vso svobodo samoodločanja (primerno letom, seveda)
Ann Bee
27. 06. 2014 14.16
+9
Ja, ali pa ko skušaš otroke vzgajati malo bolj "prav" (postavljanje mej, odgovarjanje za svoja dejanja,...), ti pa začne okolica groziti z raznimi ustanovami, da "zganjaš teror nad otrokom" ?! Dokler ne bomo vedeli kaj bi radi ali odgovorne generacije ali otroke zavite v vatko pri 40. še vedno na domačem kavču, se lahko posamezniki trudimo, pa nas bodo, vedno gledali postrani.
dejgateprat3
27. 06. 2014 10.50
-2
....kriva je prehrana,nabutana s cukrom in cepiva
Strelja?ko
27. 06. 2014 09.07
-6
Ja, ni čudno, če se preveč vmešavate, prepovedujete, usmerjate drugam, njihove intimne stvari (npr. pr ljubezni), boste še močno in resnično nasrkal... taka je moja iskušnja. Moja hiša še komaj živi, KOMAJ.
snowfly007
27. 06. 2014 09.57
-1
Hedonity, takoj dol z računalnika, pa kramp v roke. Tako obnašanje ne bomo toleriral pri naši hiši.
Strelja?ko
27. 06. 2014 20.38
-1
Ker ste taki, ki se samo zapirate, in bojite. A volka ne marate? Buuuuu
Budjola
27. 06. 2014 22.19
-1
Strelja?ko
28. 06. 2014 00.20
-3
jutri bo lahko truga. č boste mel srečo ne. ne jokat... da je krivičn bog, sami ste krivični posestniški... ker, če nima poti do nje, vi vmes, pa plavci... bo huda...
lilly87
27. 06. 2014 08.01
+14
Kriva je vzgoja, otrok se uči od staršev. Verjamem da obstajajo otroci ki so taki zaradi bolezni ampak v ostalih primerih je kriva slaba vzgoja - in pomanjkanje batin. Pa ne podpiram fizičnega kaznovanja ampak tako pač je. Da bi se jaz kot otrok tkole obnašala bi jih tok fasala da joj. Tko da absolutno zagovarjam avtoritetno vzgojo in trdo roko, meje morjo bit. Nekateri starši čist preveč popuščajo otrokom - sem imela lep primer pri sosedih. Tamali je razgrajal dan in noč, vpitje sem poslušala od jutra pa do večera. Ni minil dan da ne bi šli po stopnicah v bloku da mali ne bi tolkel po ograji. Pred spanjem sem pa poslušala dretje in zaletavanje v radiatorje. Srečna sem da sem se odselila, to je bila pravzaprav edina stvar ki me je motila pri prejšnjem stanovanju. Pa niso samo danes problemi - ko sem hodila v osnovno šolo smo imeli v zadnjem razredu enega starejšega fanta ki so ga k nam premestili iz druge šole. Najbolj žalostno je bilo da se ga je bal še sam ravnatelj ki je sicer rad teroriziral vse nas zaradi najmanjših banalnosti. Naš razrednik pa isto, to je sramota da se dva odrasla deca bojita enega mulca. No, cca dve leti po osnovni je pa ta tip še nekoga ubil. Jaz se torej nič ne čudim da taki okoli hodijo.
nevtroalko
27. 06. 2014 07.57
+15
mulca je treba vzgajt s trdo roko od začetka ker ko enkrtat zamudiš si oplel ko je otrok majhen mu primažeš klofuto ki mu bo ostala v vesti da nesme tega delat če udariš odraslega v njem zbudiš nasilje in nastane velik konflikt ker velik otrk je že naučen tako da ve "" kaj more delat kakorkoli že dela starši pa mu potem hočejo vsilit drugačno mišlenje ko je prepozno.Otroka se vzgoji do 2 let starosti če ga do takrat neukrotite ga neboste nikol, ko je otrok starejši od dveh let dobiva sam še živlejenske izkušnje, ki si jih zapomni(vse krivice in šibkosti staršev ki jih pridoma izkorišča).
Razumnež
27. 06. 2014 09.03
+7
Se strinjam.... (sam sem mnenja da je vzgoja do 4-leta)