Slovenija

Večina lekarn za eno uro protestno zaprla vrata

Ljubljana, 28. 11. 2013 06.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Večina lekarn po Sloveniji je med 9. in 10. uro protestno zaprla svoja vrata. Lekarna Ljubljana namreč v Postojni odpira svojo enoto, kar je v nasprotju z zakonom o lekarniški dejavnosti, so prepričani. Vrata so zaprli tudi zasebniki.

Lekarne po Sloveniji z izjemo enot Lekarne Ljubljana so danes med 9. in 10. uro zaprle svoja vrata. Za to potezo so se odločile zaradi nespoštovanja zakona o lekarniški dejavnosti, pri čemer v Lekarniški zbornici Slovenije izpostavljajo primer v Postojni, kjer Lekarna Ljubljana odpira svojo enoto.

Vrata so zaprli tudi zasebniki, tudi tisti v prestolnici, kjer jim je Lekarna Ljubljana neposredna konkurenca. Obvestila o zaprtju so visela na vratih enot.

Zaprta lekarna v Zupančičevi jami
Zaprta lekarna v Zupančičevi jami FOTO: Blaž Garbajs

Lekarna Ljubljana bo predvidoma decembra odprla novo poslovalnico v Postojni. Na Lekarniški zbornici Slovenije opozarjajo, da je to v nasprotju z zakonom o lekarniški dejavnosti. Glede na to, da je Občina Postojna soustanoviteljica Kraških lekarn, ima tako na svojem območju že en javni zavod, ki izvaja lekarniško dejavnost.

Po določbah zakona je lekarniška dejavnost služba, ki jo opravljajo javni zavodi in na podlagi koncesije zasebniki, iz česar po njegovih navedbah izhaja, da je opravljanje lekarniške javne službe omejeno na ti dve statusni obliki in je sklepanje kakršnih koli drugih pogodb in dogovorov protizakonito, navajajo v zbornici.

V Lekarni Ljubljana zavračajo očitke, prav tako na Občini Postojna. Obe trdita, da odpiranje nove poslovalnice poteka v okviru veljavne zakonodaje. V Lekarni Ljubljana tudi napovedujejo, da bodo svoja ravnanja in odločitve branili z vsemi sredstvi in proti Lekarniški zbornici Slovenije, njenemu predsedniku ter organom upravljanja sprožili ustrezne postopke.

zaprta lekarna
zaprta lekarna FOTO: Blaž Garbajs
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (198)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

snopsar
29. 11. 2013 07.53
Predlagam kraškim in ostalim lekarnam, da podaljšate delovni čas na soboto in nedeljo do poznih večernih ur isto kot trgovci. Le tako boste zafrknili konkurenco. (ta recept je od Jankovića, še iz časov Mercatorja)
nikhrast
28. 11. 2013 16.28
+0
Kot sem omeni, lekarne se privatizira, saj to je trgovina, poveča se tudi konkurenca. Poglej ceno aspirinov v kakšnem Walmartu, škatlo s 500 bi plačal nekaj eurov.
blokirani
28. 11. 2013 14.21
+3
Od danes jih eden izmed priviligiranih upokojencev ne bo več potreboval.
Terezinka
28. 11. 2013 14.30
+2
Ustvarjate pa nove priviligirance, ki nam ne delajo nič manj gorja
blokirani
28. 11. 2013 14.38
+1
Terezinka
28. 11. 2013 14.43
+2
A ni priviligiranec nekdo, za katerega se samo pomisli, da ne bi smel biti oseba, ki jo smejo organi pregona pregledovati?
Terezinka
28. 11. 2013 14.45
+3
a ni priviligiran nekdo, za katerega politični privrženci demostrirajo še preden je izkoriščena normalna sodna pot.
?enka
28. 11. 2013 13.34
+6
Zanimivo je v večini primerov to, da, pa recite kar hočete, je "bolj prodorna" vedno kakšna firma s političnim zaledjem, npr. podjetje ministra Omerzela (v ozadju z ex. ministrom Gregorjem in ex. firmo Ultra z vsemi njenimi novovzniklimi firmami) ima ekskluzivno pogodbo z DARS-om za vzdrževanje vremenskih postaj. Oni edini v vesolju znajo in so najcenejši (brez javnega razpisa tudi pogosto, ker ni potreben za "piškave" zneske do 150.000 EUR, kolikor se jim bo ministrova firma "odpovedala"), ostali pa so nesposobni, neizobraženi, neiznajdljivi, starokopitni, neprilagodljivi itd ;) In zato odteka davkoplačevalski denar na vseh področjih, ker se plačujejo visoki zneski iz katerih se potem dobijo provizije. Javni denar je sveti gral korupcije. . In zato smo v taki situaciji, kot smo. Na koncu vsake "zgodbe o uspehu" je vedno politika in korupcija. Niso pa vse lekarne v lasti nekoga, javne lekarne so večinoma v občinski lasti. Občina pa ni last trenutne vladajoče garniture ampak občanov.
Terezinka
28. 11. 2013 13.42
+1
Na vsak način pa je tudi Lekarna Ljubljana v lasti mesta tako kot Kraške lekarne. Ne razumem v čem je dober in prodoren javni zavod problem. Nad njim naj bo nadzor in to je to
?enka
28. 11. 2013 13.48
+5
Saj, ker imamo pri nas toliko nadzora "tapravih" ljudi na vseh področjih, imamo takšno štalo. Bi pa prosil za pojasnilo za "dober in prodoren" javni zavod ... JAVNI ZAVOD, katerega cilj naj ne bi bil dobiček in ki se ne financira samo z lastnim delom. Če bi se šlo za konkurenčnost: glede na to, da je že nekaj časa veliko zasebnih lekarn, ki so konkurenca javnim, pa do zdaj ni bilo nobenih težav. Zdaj pa, po čudežu, se odkrije "poslovna žilica JAVNEGA zavoda v občinski lasti", odkrije se čudež in je ta zavod (seveda slučajno s političnim ozadjem v LJ) bo najboljši oh in sploh naj v vsej državi. Kje bi neuki neumneži iz periferije to znali bolje. BRUH !
Terezinka
28. 11. 2013 14.26
+3
Naše mnenje, da vse kar je javno dela izgubo, ne zna poslovati se je pač spremenilo. Zakaj pa mora biti javni zavod brez dobička? Kje je to tako dbvezno določeno? Tako mišljenje počasi celo opravičuje, da javno ni dobro in da nujno slabo posluje
Terezinka
28. 11. 2013 14.28
+2
To pomeni, da občinska ali druga javna sredstva ne sm,ejo biti vložena v dobičkonosne posle. Kaj to pomeni, da bi morali vse kar je slabo prevzeti javni zavodi in podjetja, dobičke pa privat sektor BOLNO
Terezinka
28. 11. 2013 14.29
+0
Pa to ni v opravičilo mogočim nepravilnostim, če so, v Lekarni Ljubljana
?enka
28. 11. 2013 14.38
+2
Občina s svojimi podjetji NI firma s pridobitveno dejavnostjo in mora delati za blagor svojih občanov s pozitivno ničlo oz. minimalnim dobičkom, ki se lahko vlaga izključno v razvoj !. Občinsko podjetje oz. tisti v njem, ki se čutijo tako sposobne (in bi se brez neke velike odgovornosti šli biznis z javnim denarjem) pa lahko ustanovijo svoje zasebno podjetje s svojim zasebnim in transparentno pridobljenim kapitalom, IN POSLUJEJO POPOLNOMA ZAKONITO, kot vse dosedanje zasebne lekarne. To je vse, čisto preprosto.
Terezinka
28. 11. 2013 14.48
+1
Popolnoma zakonito posluje vsako javno podjetje v katerem ni protizanitih poslov. Od dobička pa mora plačati davek in ga koristi v javne namene. V čem je tu kaj narobe. Zakaj ne sme biti lekarna v svojem poslovanju pozitivna, a zato, ker se imenuje javni zavod?
Terezinka
28. 11. 2013 14.49
+1
Torej vse kar ima dobiček mora biti izključno privat, a privat lekarna pa sme imeti dobiček?
?enka
28. 11. 2013 14.51
+1
Točno. Zato je javna in se sofinancira iz proračuna. Če bi bila ustanovljena z zasebnim kapitalom in dosegala dobre poslovne rezultate bi lahko imela dobiček, ga izplačala ali pa vložila v razvoj ali pa čuvala za hude čase. Ne more nekdo z javnim denarjem npr. kupovati delnice, ker je nekje prebral da se to ful splača. Zato pa je Slovenija v takšnem stanju, ker bi se veliko "pametnih in sposobnih podjetnikov" šlo biznis s tujim denarjem in brez odgovornosti. Nekdo, ki je svoje prihranke in kapital naložil v podjetje bo vodil podjetje čisto drugače kot pa en pametnjakovič, ki se mu fučka, če bo firma propadla ali ne, saj ni v njo investiral niti centa. Zakaj veliko zasebnih in družinskih podjetij celo povečuje rezultate v času krize ???
Terezinka
28. 11. 2013 14.56
+1
In problem je Ljubljanska lekarna, ki je poslovala z dobičkom in se ni sofinancirala?
Terezinka
28. 11. 2013 14.59
+0
A bi morala imeti izgubo in dobiček pustiti privat grosistom. Diobiček ji je baje prinesel njen grosist, ki je zanjo nabavljal bolj ugodno in ji tako omogočil večjo maržo. Sem prav razumela. Šli so na področje, ki je bilo prej že poparcelirano. To je verjetno Jaklič videl na zavarovalnici in pobral del pogače.
Terezinka
28. 11. 2013 15.01
+0
Denka, saj imaš v nekaterih pogledih prav, toda ni pa prav, da obsojamo dobiček nekega javnega podjetja, ki v odprti konkurenci posluje z privatnikom. Samo zato, ker ni iz Dupleka še ni nujno, da ni za občino dobro
?enka
28. 11. 2013 15.04
+1
To, da se LL ni sofinancirala me malo spominja na to, da direktor LL ni črnograditelj. Saj vsi vemo, kako pri nas stvari tečejo.
Terezinka
28. 11. 2013 15.04
+0
Pribit na križ nekoga zato ker ustvarja tudi z javnim premoženjem dobiček res ni pozitivno. Če naj se prekvalificira v podjetje naj pač se, toda poslovati špa mu moraš dovoliti če je dober in ima rezultate. Kaznovati bi morali poslovanje, ki dela izgube in ne tisto, ki dela dobiček. Kar pa je narobe zaradi nabave neustreznih izdelkov je druga stvar
Terezinka
28. 11. 2013 15.05
+0
Direktor LL je črno graditelj, toda kot direktor LL je kljub vsemu dober poslovnež. Sedaj govoriva o poslovanju LL in ne o osebnih črnih gradnjah
Terezinka
28. 11. 2013 15.07
-1
Še kakšen črnograditelj je v Sloveniji, ki je poleg vsega še slab direktor
peglezn
28. 11. 2013 16.09
BTW... Zakonodaja tudi javnim zavodom omogoča profitabilno dejavnost (=dobiček), v kolikor se tako zbrani dobiček vlaga izključno v osnovno dejavnost. Načeloma gre pri tem za dokaj razumen pristop, saj bi dobiček tako lahko šel npr. za plače zaposlenih ali za pocenitev zdravil - v obeh primerih bi se delež sredstev proračuna (posledično obremenitev davkoplačevalcev) zmanjšala.
meta37
28. 11. 2013 13.07
+7
Farmacija je v bistvu največji in najhujši zločinec sveta! Vsem naravnim zdravilom, ki resnično pomagajo do zdravja, so omejili prodajo zaradi lastnih interesov. Konoplja je prepovedana zaradi interesov farmacije. Ustvarjajo kemijo, ki po eni strani pomaga k zdravju neke bolezni, po drugi strani pa pušča posledice na drugih organih! In zakaj???? Ja, ker pač farmacija na veliko služi. Problem je v tem, da je naravno zdravljenje dolgotrajno, zaradi česar bi narod bil preveč časa odsoten iz dela, kar pa ne diši podjetnikom in zdravstveni blagajni. Še večji problem za narod pa je v tem, da zraven zdravil za neko bolezen, dobiš še 2 sorti drugih zdravil, zaradi stranskih učinkov prvih zdravil. Zato so sedaj nekatera zdravila za želodec za doplačat, ker pač vsa zdravila najbolj vdarijo na jetra in posledično želodec. Nadalje so doplačila raznih krem, sirupov, čajev... In zakaj? Ker so v večini ta zdravila naravna in seveda bolj zdrava, nimajo skoraj nič stranskih učinkov oziroma če jih že imajo so ta zelo zelo blaga, posledično farmacija zgubi na prometu, ker pri uživanju naravnih zdravil ni potrebno predpisat še dodatnega zdravila zaradi stranskih učinkov. E, zdaj pa se narod že enkrat zbudi hudiča!
Terezinka
28. 11. 2013 13.44
-1
In pil le čajčke. Naravna zdravila na žalost ne morejo nadomestiti vseh bolnišnic in kemije. V neki meri so super. Imaš pa prav, da je v farmacevtski industriji veliko dobičkov
krnekilojz
28. 11. 2013 16.57
+1
lol najhuje je, da v zdravila vsebujejo umetno narejen THC, mam pa že raje naravno pot. Opa glih zvil sem si enega, da mi ne bo treba kemije žret.
Franciska Pavlin
28. 11. 2013 12.22
+1
Pa še nekaj, če bi Ljubljanske oz. katerekoli druge lekarne kršile zakon, bi jih po hitrem postopku utišali, tako pa, kdo se oglaša, "privatne lekarne", ki se bojijo za svoj zaslužek, pa ne tisti za preživetje, oni drugi. Konkurenca mora biti, v Ljubljani je lekarn , za izvoz, greš tja kjer si bolje postrežen oz. ti je všeč.
Terezinka
28. 11. 2013 12.43
+0
Ne vem pa v čem je problem, da neka lekarna spodbuja prodajo lekarniških prodajnih artiklov, ki niso na seznamu zdravil, ki jih plača javna blagajna. Mene bolj moti, da z zdravili iz liste ZZZ, ki jih trošimo vsi na recept in vseh zdravil in drugega potrebnega materjala porabljenih v bolnišnicah in drugih javnih ustanovah zaslužke kujejo privat grosisti
santamaura
28. 11. 2013 13.02
+0
Z grosisti je pač tako kot če pošlješ malo starejšega otroka v trgovino po kišto piva in mu daš sto evrov, nazaj dobiš pa tisti en evro, ki ga je v nakupovalni voziček vtakni, da se ne bi preveč matral
Terezinka
28. 11. 2013 13.45
-1
Si s tem mislil dobesedno, da bi pive ne smel kupovati otrok ali, da so otroci z njim pivo popili
Franciska Pavlin
28. 11. 2013 12.14
-3
Jaz pa ne vidim problema, zakaj pa nebi odprli lekarno v Postojni? Konkurenca je zdrava, vsak bo pogledal cene v eni ali drugi lekarni in šel tja kjer je ceneje. Konkurenca je zdrava. Problem nastane takrat, ko "privatniki" pa katerikoli vidijo konkurenco.
santamaura
28. 11. 2013 12.12
+2
Večina lekarn za eno uro protestno zaprla vrata - Naša aptekarica, ki je že malo v letih še vedno zapira vrata, ker ne najde ključa pa še tiste tablete za spomin je v lekarni pustila. Še dobro, da imam sladkorno - vsaj kava ni grenka
Franciska Pavlin
28. 11. 2013 12.16
+1
Pa še prav imaš, kdo se boji " konkurence", to je vprašanje za milijon dolarjev oz. evrov.
Terezinka
28. 11. 2013 13.03
+0
Ne vem v čem je problem, če je lekaren več. Lekarna Ljubljana pa je jasno označena v čigavi lasti je. Če nekdo noče dati zaslužka mestu Ljubljana, ki je lastnik lekarne bo šel nabavljat v lekarno drugega lastnika in mu dal zaslužek
?enka
28. 11. 2013 12.10
+5
Komaj čakam, da Ljubljanske lekarne odprejo kakšno poslovalnico v Mariboru, to bo štos, ko bodo Viole redne stranke :) Glede na to, da mariborski župan veliko da na LJ župana in glede na zdrahe v Marifarmu in Farmadentu bo to kaj kmalu, nje ?
dr.dare
28. 11. 2013 12.14
-1
Ja lahko si mariborčani to samo želijo ker je LL veliko bolj poceni kot te ki so v mb sedaj!!!
?enka
28. 11. 2013 12.15
+2
Ti že veš. Kaj pogosto jemlješ zdravila ? :)
dr.dare
28. 11. 2013 12.37
+1
Kaj je v socialni trgovini zmanjkalo sendvičev pa morate na smučanje v avstrijo brez?
?enka
28. 11. 2013 12.41
+2
Kaj ti si tudi eden tistih, ki na rdeči križ nag in lačen z mercedezom pride po paket in obleke ? ;)
dr.dare
28. 11. 2013 12.44
-1
?enka
28. 11. 2013 12.48
+2
Si me navdihnil s svojim načinom pisanja in razmišljanja ... Koliko dobiš na uro oz. pametno pisanje?
Terezinka
28. 11. 2013 13.07
+1
Denka, toda Lekarne so vse v lasti nekoga in v vseh nekdo služi. To kar je danes kot protest je le protest, ker je nekdo bolj prodoren. Pravično bi bilo da bi se vsi potegovali, da na zdravilih potrebnih vsem in plačanimi skozi ZZZ ne bi nihče preveč služil. To bi moralo biti konkurenčno, po najnižjih cenah nabavljeno, dogovorjeno in plačano direktno od ZZZ in potem ne bi imeli zadravila med najdražjimi v EU
?enka
28. 11. 2013 13.11
+3
Se strinjam ... Zanimivo je v večini primerov to, da, pa recite kar hočete, je "bolj prodorna" vedno kakšna firma s političnim zaledjem. Ostali pa so nesposobni, neizobraženi, neiznajdljivi, starokopitni, neprilagodljivi itd ;) In zato odteka davkoplačevalski denar na vseh področjih. In zato smo v taki situaciji, kot smo. Na koncu vsake "zgodbe o uspehu" je vedno politika in korupcija. Niso pa vse lekarne v lasti nekoga, javne lekarne so večinoma v občinski lasti. Občina pa ni last trenutne vladajoče garniture ampak občanov.
?enka
28. 11. 2013 13.25
+2
Se strinjam ... Zanimivo je v večini primerov to, da, pa recite kar hočete, je "bolj prodorna" vedno kakšna firma s političnim zaledjem, npr. podjetje ministra Omerzela (v ozadju z ex. ministrom Gregorjem in ex. firmo Ultra z vsemi njenimi novovzniklimi firmami) ima ekskluzivno pogodbo z DARS-om za vzdrževanje vremenskih postaj. Oni edini v vesolju znajo in so najcenejši (brez javnega razpisa tudi pogosto, ker ni potreben za zneske do 150.000 EUR, kolikor se jim bo ministrova firma "odpovedala"), ostali pa so nesposobni, neizobraženi, neiznajdljivi, starokopitni, neprilagodljivi itd ;) In zato odteka davkoplačevalski denar na vseh področjih, ker se plačujejo visoki zneski iz katerih se potem dobijo provizije. Javni denar je sveti gral korupcije. . In zato smo v taki situaciji, kot smo. Na koncu vsake "zgodbe o uspehu" je vedno politika in korupcija. Niso pa vse lekarne v lasti nekoga, javne lekarne so večinoma v občinski lasti. Občina pa ni last trenutne vladajoče garniture ampak občanov.
ptuj?anka
28. 11. 2013 12.07
+2
to so pravi lobiji!!! ostanite zaprti!!!
general..****
28. 11. 2013 12.09
general..****
28. 11. 2013 12.05
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ Mmmmm heehee
?enka
28. 11. 2013 11.54
+1
Glede na to, da kar nekaj prisotnih v komentarjih omenja teorije zarote, pa bi rekel samo to: pri nas se tako imenovane "teorije zarote" v vsakdanjem življenju preveč pogosto ponavljajo po enakih vzorcih in metodah, da bi še lahko govorili o teorijah zarote. Vse skupaj je žal kruta realnost. Veseli me le to, da bo tudi tega enkrat konec.
Pika Mika
28. 11. 2013 11.49
+0
Ko se malce distanciraš od dnevno - političnih tem, je življenje veliko bolj prijetno... :)))
general.****
28. 11. 2013 11.50
+0
?enka
28. 11. 2013 11.58
+0
general..****
28. 11. 2013 12.05
dr.dare
28. 11. 2013 11.48
+0
In potem se še čudite zakaj plačujemo zdravljenje alkoholikov, adrenalinežev.... ne terjamo denar od pijanih in malomarnih povzročiteljev nesreč itd?
nezaželjen
28. 11. 2013 11.42
+0
Ravno zasebniki in taki kritizerji so hoteli tak kanibalski kapitalizem! Sedaj bi pa radi ostali brez konkurence, kar smrdi na najslabše vrste socializem. Mi pa draga zdravila plačujemo. Kaj bo pa potem, ko bodo Ljubljančani prevzeli vse me pa ne zanima, ker bo že zdravstvo poskrbelo, da me ne bo več!
Terezinka
28. 11. 2013 11.50
+3
Gospodje na ministrstvu in v ZZZ naj prevzamejo pod svojo obveznost nakup vseh zdravil plačanih iz ZZZ in naj poskrbijo, da bodo konkurenčno, pošteno nabavljena direktno od proizvajalcev in ne od raznih grosistov. Ne vem v čem je potreba, da z javnim denarjem namenjebnim zdravstvu ljudi služijo razni posredniki in grosisti
macek_garfield
28. 11. 2013 11.41
+4
... kje pa je sedaj pojasnilo direktorja lj-lekarn ... da bi demantiral, kako so na nelegalen nacin prisli do lekarne v Postojni ... aja ... v ozzadju je seveda nje nje ... pa se ne bo nic zgodilo ...
DGOT
28. 11. 2013 11.18
+6
Tale posel gre najbrž v dobro bolnikom in prebivalcem Slovenije .
?enka
28. 11. 2013 11.15
-1
Pa kako močna je želja po centralizaciji vsega ... LJ bi bila New York, ostalo pa Sudan ... Lepo bo zagrmelo počasi !
Perrun
28. 11. 2013 11.18
-2
Mah, daj koliko pa imaš let? 12? To pritoževanje nad Ljubljano, centralizacijo, ipd je pa res že tako mimo, da sploh ne morem povedat. Kot da je recimo LJ kriva, da je MB totalno zaostal. Sami so imeli škarje in platno v rokah, pa niso naredili nič.. Počasi bo dovolj teh izgovor. Pa nisem Ljubljančan, da ne bo pomote. A ne da se mi res več tega jamranja poslušat.
?enka
28. 11. 2013 11.22
+1
Koliko pa imaš ti zdrave pameti ? Mojih let je že dovolj, da vem, kaj govorim. Glede "zaostalosti" maribora: mariborsko gospodarstvo je bilo sistematično uničeno, predvsem zaradi "gospodov" v LJ in lokalnik podkupljenih zadnjic. Ali pa misliš, da je vsa sposobnost in pamet samo v LJ, ostali pa smo butli ? Saj ti pravim, da ti nekaj zdrave pameti manjka.
Perrun
28. 11. 2013 11.32
-2
Dobro če rada živiš v teorijah zarote, pa daj še naprej. Jaz pa prisegam na načelo, da si samo odgovoren za svojo prihodnost in da stalno iskanje izgovorov ne pripelje nikamor.
?enka
28. 11. 2013 11.34
+2
Zato pa je v Sloveniji takšno stanje - ker smo sami odgovorni. Čudno, da se zaradi takšnega razmišljanja še nič ne spremeni.
dr.dare
28. 11. 2013 11.37
-1
Kaj spet en Štajerc tu gor teorije zarote razlaga?
nezaželjen
28. 11. 2013 11.43
+0
Štajerci ste vse pa prav vse, torej tudi Ljubljano nasrali!
?enka
28. 11. 2013 11.44
-1
@nejevernijanez: Ne razumemem, kaj želiš povedati ?
nezaželjen
28. 11. 2013 12.18
+1
?enka
28. 11. 2013 12.28
+2
@nejevernijanez: Bravo za bistroumje in hvala za argumentiran odgovor :) Na takih svet in prihodnost Slovenije stoji. HAHAHA
nezaželjen
28. 11. 2013 20.02
dr.dare
28. 11. 2013 11.13
+7
Kako močni so lobiji ti pove dejstvo da novice niti ni več na prvi strai 24 ur!!!!
Terezinka
28. 11. 2013 11.19
+1
Zdravila za potrebe bolnišnic in vseh receptov naj se naročajo in plačujejo iz ZZZ skupno vse ostalo pa naj delajo lekarne in razni grosisti v lastni režiji in v prosti konkurenci. Res ni potreba, da si sredstva zbrana za javno zdravstvo delijo vsi v verigi in pri tem sodelujejo vsi lobisti in priskledniki
Perrun
28. 11. 2013 11.08
-4
Ne razumem, zakaj bi večja konkurenca v kraju dvignila cene zdravil? Saj sem jaz tisti, ki bo odločil kje bo kupil zdravila, pač tam kjer bodo ceneje. Monopola ne maram. Tako, da je tale protest povsem mimo.
bleck
28. 11. 2013 11.18
Terezinka
28. 11. 2013 11.20
+1
In kaj je kot trgovsko blago? Če jih prodaja izučen farmacevt in morajo imeti vsa dovoljenja je isto
?enka
28. 11. 2013 11.21
+0
Na receptu se ne boš nič odločal, ker se plača iz skupne kase, ki je zaradi tistih, ki ta posel razumejo, prav tako pa tudi poznajo luknje v zakonu, ŽAL VEDNO BOLJ PRAZNA !!! Res ne razumeš. A misliš, da te bodo v lekarni vprašali, če bi imel isti antibiotik od LJ lekarn ali pa od npr. Mariborskih lekarn ? Za zdravila na recept nimaš na vpogled cenika, eni pa bi ravno na tak način lepo služili v našo skupno škodo. Na receptu se ne boš nič odločal, ker se plača iz skupne kase, ki je zaradi tistih, ki ta posel razumejo, prav tako pa tudi poznajo luknje v zakonu, ŽAL VEDNO BOLJ PRAZNA !!! Res ne razumeš. A misliš, da te bodo v lekarni vprašali, če bi imel isti antibiotik od LJ lekarn ali pa od npr. Mariborskih lekarn ? Za zdravila na recept nimaš cenika, eni pa bi ravno na tak način lepo služili v našo skupno škodo.
Terezinka
28. 11. 2013 11.22
+1
ali je trgovec Lekarna Ljubljana ali Kraške lekarne. Da je trgopvsko blago se pa jasno vidi, da so nekatere države pri dogovorih bistveno boljši trgovci kot naši grosisti
Terezinka
28. 11. 2013 11.24
+1
Denka, nabor zdravil na recept naredi ZZZ in ta naj ta zdravila tudi naroča po enotni najnižji ceni in ne, da si torto režejo razni "konkurenčni" grosisti
?enka
28. 11. 2013 11.37
?enka
28. 11. 2013 11.41
+2
Kje pa so še zdravniki, plačani s strani farmacevtskih firm, ki predpisujejo pretežno zdravile enega proizvajalca, to govorim po lastni izkušnji. Vedno so bila zdravila od GlaxoSmithKline, zdaj pa si mislimo svoje. Če mi ne bodo zbrisali posta.