Slovenija

Veber že napovedal iskanje žvižgača na OVS

Cerklje ob Krki/Ljubljana, 20. 03. 2015 14.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Veber je potrdil, da je analizo o zagotavljanju kakovosti telekomunikacijskih storitev naročil tako Upravi RS za zaščito in reševanje kot Obveščevalno varnostni službi, obe pa sta prišli do enakih ugotovitev. Poročilo o dogajanju za premierja je že pripravil, napovedal pa je tudi iskanje žvižgača na OVS.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Vebrov manever jih ni prepričal
    01:32
    Iz SVETA: Vebrov manever jih ni prepričal
  • Iz SVETA: Vse kaže, da Vebra podpira le Židan
    00:35
    Iz SVETA: Vse kaže, da Vebra podpira le Židan
  • Iz SVETA: Kaj o primeru pravi Pahor?
    00:51
    Iz SVETA: Kaj o primeru pravi Pahor?
  • Iz 24UR: Veber razkril gradivo
    03:13
    Iz 24UR: Veber razkril gradivo
  • Iz 24UR: Cerar še vedno čaka na izčrpno poročilo
    01:34
    Iz 24UR: Cerar še vedno čaka na izčrpno poročilo

V gradivu, pripravljenem za obravnavo na vladi, ki so ga po umiku stopnje tajnosti objavili na spletnih straneh ministrstva za obrambo (Mors), piše, da nekatere analize privatizacij nacionalnih telekomunikacijskih operaterjev, na primer za Hrvaško, kažejo, da je v teh primerih mogoče pričakovati predvsem zmanjšanje varnosti komunikacij zaradi uporabe novejših, še ne zadosti zrelih tehnologij IP, ki so ena glavnih tarč kibernetskih napadov.

Prav tako je mogoče pričakovati zmanjšanje razpoložljivosti komunikacij, še zlasti v primeru velikih naravnih in drugih nesreč, višje stroške uporabe komunikacijskih povezav, počasnejše uvajanje nove generacije klicev v sili na 112. Pričakujejo tudi večje težave delovanja omrežij in storitev v primeru posameznih večjih naravnih in drugih nesreč oziroma kriznih situacij. Opozarjajo še na vprašanje zanesljivosti zagotavljanja kakovosti storitev v informacijskih in komunikacijskih oblakih iz tujine.

Nekdo, ki v tej službi ne opravlja svojega dela, želi zadevo spolitizirati, pravi Veber.
Nekdo, ki v tej službi ne opravlja svojega dela, želi zadevo spolitizirati, pravi Veber. FOTO: Miro Majcen

Ministrstvo za obrambo zato ob spremembi lastništva Telekoma Slovenije pričakuje najmanj enak obseg storitev, na najmanj enakem kakovostnem nivoju ob enakih ali nižjih stroških. "Menimo, da je v naslednji fazi pogajanj s potencialnimi kupci treba področju, ki se nanaša na nacionalno varnost, posvetiti posebno pozornost ter zagotoviti, da bodo zakonsko določene obveznosti operaterjev na tem področju brezpogojno upoštevane," je zapisano v poročilu, zaradi katerega obrambnemu ministru Janku Vebru očitajo prekoračitev zakonskih pooblastil.

V poročilu navajajo, da Mors koristi zelo širok spekter storitev Telekoma, kot so javna mobilna telefonija, javni mobilni prenos podatkov, javna stacionarna telefonija, infranet (prenos signala tehničnega varovanja), zakup komunikacijskih vodov, dostop do globalnega omrežja internet, delovanje številke za klic v sili 112. Na telefonsko omrežje Telekoma je povezano zasebno telefonsko omrežje sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter računalniško omrežje tega sistema. Prav tako imajo preko Telekoma sistem javnega alarmiranja. Telekom Slovenije je za Mors eden izmed ključnih subjektov poslovnih partnerjev z vidika zagotavljanja telekomunikacijske infrastrukture in storitev informacijske družbe za potrebe rednega delovanja obrambnega sistema ter sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami kot delov sistema nacionalne varnosti, navajajo na ministrstvu.

Premier Miro Cerar je pojasnil, da sta v četrtek z Vebrom ponovno govorila po telefonu, čaka pa še njegovo pisno poročilo. V ponedeljek se bosta osebno pogovorila, nato pa si bo vzel dovolj časa, da preuči vsa dejstva in vse pravne vidike, da oceni, ali je treba sprejeti kakšno posebno odločitev.

Telekom Slovenije je za Mors eden izmed ključnih poslovnih partnerjev z vidika zagotavljanja telekomunikacijske infrastrukture in storitev informacijske družbe za potrebe rednega delovanja obrambnega sistema ter sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami kot delov sistema nacionalne varnosti, navajajo na ministrstvu. Oba informacijska in komunikacijska sistema po njihovih navedbah praktično temeljita na Telekomovi infrastrukturi, hkrati pa je vloga Telekoma kot lastnika geografsko zelo razprostrane telekomunikacijske infrastrukture ter poslovnega subjekta, ki za razliko od ostalih operaterjev zaposluje večje število strokovnjakov s področja telekomunikacij in informatike, izjemnega pomena za zagotavljanje telekomunikacijskih storitev v kriznih razmerah oziroma v procesu odzivanja na naravne in druge nesreče, ugotavljajo v poročilu.

NSi: Razkrito gradivo pomeni vrhunec sprenevedanja

Iz NSi so sporočili, da umik stopnje interno z gradiva pomeni vrhunec sprenevedanja in zavajanja javnosti. Minister Veber je namreč oznako tajnosti umaknil z vladnega gradiva, ki ga nihče ne problematizira, da bi tako prikril zlorabo OVS v politične namene in njeno nezakonito delovanje.

Po mnenju Mateja Tonina iz NSi želi Veber z umikom tajnosti s poročila Morsa prikriti zlorabo OVS.
Po mnenju Mateja Tonina iz NSi želi Veber z umikom tajnosti s poročila Morsa prikriti zlorabo OVS. FOTO: Damjan Žibert

"Vladno gradivo, ki ga je Veber razkril javnosti, je datirano s 6. novembrom 2014. Iz dokumentacije OVS, s katerim se je 9. marca 2015 pri nadzoru dela OVS seznanila nadzorna skupina Komisije za nadzor nad obveščevalnimi in varnostnimi službami (KNOVS), pa izhaja, da je Veber 10. novembra 2014 generalnemu direktorju OVS naročil pripravo (druge) sporne analize o negativnih in pozitivnih vidikih prodaje Telekoma Slovenije," so zapisali. O njeni vsebini je generalni direktor OVS ministru ustno poročal decembra 2014. Iz tega izhaja, da gre za dve različni zadevi – za informacijo ministrstva, pripravljeno za vlado, ter analizo OVS glede privatizacije Telekoma Slovenije, namenjeno Vebru, so zapisali v NSi.

Glede na dokumentacijo OVS so analizo, ki jo Veber skriva, izdelovali vsi štirje sektorji OVS, vključno z obveščevalnim in protiobveščevalnim. Minister njene vsebine danes ni razkril, kot tudi te vsebine javnosti ni razkril Komisiji za nadzor nad obveščevalnimi in varnostnimi službami (KNOVS). KNOVS je želela pridobiti omenjeno sporno analizo, vendar ji je bilo rečeno, da ta v papirnati obliki ne obstaja, saj je generalni direktor OVS Vebra zgolj ustno informiral. Če analiza ni v pisni obliki ter tako ni listinskih dokazov, se nujno postavi vprašanje, na kašnem način ter s katerimi metodami in sredstvi je OVS to področje preiskoval.

Da gre za politično zgodbo, ki ima jasen političen cilj, je dejal tudi predsednik SD Dejan Židan. Na vprašanje, kako bo SD ravnala, če Cerar ne bo branil Vebra oz. Veber ne bi prestal interpelacije, je odgovoril, da je to za njih povsem hipotetično vprašanje. "Minister je dober minister, dobre ministre je treba ščititi," je poudaril.

"Minister je tako danes razkril dokument Morsa, ki nima nobene povezave z očitki KNOVS, da je zlorabil OVS v politične namene. Dejstvo je, da je vojaška obveščevalna služba OVS nedopustno posegla na civilno področje, ko je pripravljala analizo o negativnih in pozitivnih vidikih prodaje Telekoma ter s tem evidentno kršila 32. člen Zakona o obrambi. Z umikom stopnje tajnosti s poročila, ki ni sporen, želi minister ponovno preusmeriti pozornost javnosti z njegove zlorabe OVS novembra in decembra lanskega leta. Tudi zaradi njegove današnje manipulacije je še toliko bolj na mestu poziv, da minister končno prizna napako in nemudoma odstopi," so še zapisali v NSi.

Veber potrdil, da je naročil dve analizi; napoveduje iskanje žvižgača na OVS

Veber je nato pojasnil, da je analizo o zagotavljanju kakovosti telekomunikacijskih storitev naročil tako Upravi RS za zaščito in reševanje kot pri OVS, obe pa sta prišli do enakih ugotovitev. "Ni šlo za noben proces prisluškovanja ali uporabe kakšnih posebnih metod, kar poskušajo očitati," je povedal. Dodal je, da mora kot minister vsak tak postopek pisno odobriti, uporablja pa se le v primerih ogrožene varnosti obrambe, države ali Morsa.

Informacije, ki se pojavljajo v javnosti, da je pri zadevi Telekom vojaška obveščevalno varnostna služba prekoračila svoja pooblastila, je Veber označil za manipulacijo. Ta pa kaže, da želi nekdo, ki v tej službi ne opravlja svojega dela, zadevo spolitizirati, je še povedal.

Ker je OVS prišel do enakih ugotovitev kot uprava, Veber ni delal dodatnega poročila ali dopolnjeval gradiva, ki je bilo posredovano 6. novembra 2014 kot informacija vladi. Povedal je, da OVS ni izdelal pisnega poročila, ker ga je o analizi ustno seznanjal njen direktor. Na vprašanje, zakaj je potreboval tudi analizo OVS, je Veber odgovoril, da je tudi ta zadolžena za to, da zaznava mogoče vdore v informacijski sistem in kakršnekoli nepravilnosti, ki bi se lahko ocenile kot poskus pridobivanja informacij znotraj sistema Morsa.

Toninove izjave so po Vebrovih besedah dokaz, da ima žvižgača v OVS, ki mu je posredoval določene informacije o sklepu o naročilu analize. Po njegovih besedah se je izkazalo, da je nekdo v sistemu želel politično diskreditirati OVS. Ob tem je napovedal postopke za iskanje omenjenega žvižgača.

Veber je povedal tudi, da je poročilo o zadevi, ki mu ga je naročil premier Miro Cerar, pripravljeno, sestala pa se bosta v ponedeljek. Z njim se je v današnjem pogovoru posvetoval tudi o umiku oznake interno z gradiva za vlado. "Hkrati pa sva se dogovorila, da se v ponedeljek v miru dobiva, pogovoriva in potem tudi pričakujem, da bom o tem lahko govoril že na odboru za obrambo," je dejal. Dodal je, da bo predlagal, da je seja v tem delu odprta za javnost.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (1607)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jolbešpoš
21. 03. 2015 23.44
+0
Zavedni Slovenci smo v Planici, a bi nehal že s tem Vebrom, ki je brezveznik, kot šejtan na portalu, energijo prišparite za jutri, da boste navijal za naše orle.
pe?navodo
21. 03. 2015 23.13
+2
To je tako kot da bi jaz avto prodaval. Brez da bi prej pomislil kako bom jutri šel v službo da bom delal in upal da mi bo kupec posodil avto da bom lahko opravljal svoje delo. Tako se naša država obnaša ko prodaja podjetja katera potrebuje za svoje delo ali vsaj del podjetja , potem se pa sprašujemo in prosimo nemce če nam bodo dovolili in koliko bomo plačali za najemnino da bomo uporabljali kable in softver ki ga zdaj imamo. Kot vsako zadevo bomo potem to drago z najemninami plačevali.
pe?navodo
21. 03. 2015 23.07
+0
Mb128
21. 03. 2015 21.12
+4
Glejte, bom poskušal razložit tako in upam, da ne bom zapisal preveč. Vojsko sem služil v bivši državi kot vezist. Takratna Jla je imela svoj telekomunikacijski sistem, ki se je lahko priključil tudi na civilnega. Žal pri SV temu ni tako in določene zadeve potekajo preko Telekoma še dandanes. Dokler je Telekom v naših rokah to sploh ni problem a če pride Telekom v roke tujcev to lahko postane vsaj potencialno velik problem! Dobro, obstaja rešitev a ta je žal zgolj teoretična ker zanjo ni ne denarja ne časa. Teoretična rešitev pa bi bila da bi si SV položila lastne telekomunikacijske vode. Boste rekli, saj zato obstaja šifra! No ja, tudi to je še kako res kakor je tudi res da na svetu ne obstaja nobena šifra, ki. je ni možno razbiti in če že ne drugega lahko tujec preprosto prereže kabel! No, a nekateri še vedno ne razumete?! Pa ne mi naprej priti z raznimi mobilnimi telefoni, tukaj sploh ne gre za telefone v kakeršni koli obliki že, tukaj gre za nekaj drugega!
pe?navodo
21. 03. 2015 20.38
+3
A dejte no.pojma nimate kake so vse zakonske obveznosti enega ministrstva za obrambo. Prav smešno , brez veze se naanjat. Vebru dam prav , ne vem pa ali je res vsepo zakonu. Bi bla pa ta analiza potrebna že davno pred odločitvijo o prodaji.
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.43
-5
PRAV DAŠ NEKOMU KI JE ZLORABIL POLOŽAJ....... OK, RAZUMEM, VENDAR ZA TO SO DRUGE SLUŽBE, ZATO SO DRUGE INŠTANCE, TO NENAZADNJE JE TREBA VEDETI PREJ......PA ŠE NEKAJ ....SEM PROTI PRODAJI TELEKOM, ČE TA NE BI BIL V SLOVENIJI, KER MI ZNAMO DRUŽBENO LASTNINO SAMO ROPAT, KRAST IN TO NA VAŠ RAČUN KI STE TELEKOM GRADIL .......
Mb128
21. 03. 2015 20.54
+5
Vseznalec. VOS mora že po defoltu zanimati prav vse kar se tiče SV in obrambne sposobnosti države. Komprende?!
korintos23
21. 03. 2015 20.33
+4
Tonina je pa premalo v hlačah da bi on kar tako ministra ali celo vlado zrušil!
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.35
-4
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.38
-5
mARMELADNIK 23, NE GRE ZA TO KDO JE MOČNEJŠI, VE SE DA SO TVOJI KVAZILEVIČARJI, GRE ZA RESNICO IN PREPREČEVANJE ZLORABE IN LAŽI, ........
Ost1234
21. 03. 2015 20.41
+2
Plagiatorji bodo govorili o resnici !! Pa je de !!
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.45
+0
A TONIN AL KDO....... DEJSTVO JE VEBER JE PREKORAČIL POOBLASTILA IN NI RAVNAL V SKALDU S PTISTOJNOSTMI MORSA.......... PA SE NA GLAVO VRŽTE
Ost1234
21. 03. 2015 20.51
+3
NIČZNALEC .. SDS je storil že toliko prirejanj, fotokopiranih zlepljenk in celo potvarjanj glasovnic ( Nova Gorica ), da verodostojnost uživa le še med strankaskimi fanatiki! Poleg tega je to edina stranka v Sloveniji, katere vidni člani sedijo ali pa bi glede na pravnomočno sodbo morali sedeti na Dobu !! In vsi so zlorabili svoja pooblastila, poleg tega pa še obtežili svoje bančne račune !! Kaj ti ni jasno??
cokomoco
21. 03. 2015 20.53
+0
prej ti...zgleda da si že na poti da si kaj narediš....pa naredi si že nekaj da ne boš več lajal tu....
Ost1234
21. 03. 2015 20.58
+3
Kaj pa naj si naredim? Jaz nisem fanatik ;-))!
cokomoco
21. 03. 2015 21.10
+1
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.31
-4
Če človek pomisli, levičarji niso niti krivi za svinjarije, ki jih počnejo. Tega ne počnejo namenoma. Oni enostavno za kaj več niso sposobni. Veber je živ dokaz.
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.32
-4
korintos23
21. 03. 2015 20.28
+3
Mene spominja vse skup na tisti film: reševanje restanta Ivana!
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.30
+2
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.31
-2
MARMELADNIK 23, KDO PA SEDAJ REŠUJE SVOBODNEGA..... S ČEM....KAKA BOLESTNE PRAVLJICE, TI SI OBSEDEN, BOLNIK, NOBEN NE REŠUJE JJ, UKVARJAMO SE Z ZLORABO VEBRA
korintos23
21. 03. 2015 20.34
+3
Kaj ga rešujemo če ni nič zapisano! hahahaha
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.37
-2
AJA DELALI SO NA LASTNO PEST, ŽVIŽGAČ PA LAŽE......DEJ SPOKI ZAGOVORNIK KORUPCIJE IN ZLORABE.....
korintos23
21. 03. 2015 20.38
+3
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.47
-1
MARMELADNIK 23 TO JE BOLANO.......... STE PREVEČ OMEJENI ZA VAS JE DESNO ALI LEVO.....PO DEFINICIJAH KI VAM JIH SUGERIRAJO....... NISM ŽUPNIK NITI FAR NITI JANŠEVC, SEM SAMO ZASKRBLJEN DRŽAVLJAN KI VE VEČ KOT VI....OPS PA TAKOJ SPET UŽALJENI A NE......
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.27
-3
Nič ni bilo za skriti, pravi Veber. In seveda bo takoj poiskal tega, ki je to izdal :)) Ja Veber, raje bodi tiho :))
korintos23
21. 03. 2015 20.29
+1
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.31
-3
KVA JE MARMELADNIK ZAGOVARJAŠ KORUPCIJO SPET
cokomoco
21. 03. 2015 20.25
+1
Ojojojojoj...kako tega vseznalca meče....ta bo moral veliko....kaj veliko ....ogromno izgubit kaj kmalu....
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.27
-2
TREBA SI JE NALIT ČISTEGA VINA....SEVEDA PRIZNATI SI ZMOTO ZAVEDENOST, JE VEDNO TEŽKO
cokomoco
21. 03. 2015 20.32
+0
ti si far...tako farji pišejo....far ....ti svetujem.....onaniraj redno....lažje ti bo...pa še manj polucij.
Ost1234
21. 03. 2015 20.33
+1
Jeppp..... Ti že veš, kako je s priznavanjem zmot ... Še po sedemdesetih letih svojih zmot ne zmorete priznat ....
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.35
-1
PRIZNAJTI SI DA JE LEVICA ČE ZAGOVARJATE IDEOLOGIJO, KI JO ONI NE, UNIČLA SLOVENIJO, S KRAJO, IN ROPANJE....VAM IDEOLOGIJA IN SOVRAŽNIK, NJIM DENAR IN POZICIJE......
Ost1234
21. 03. 2015 20.39
+1
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.48
-2
ZMANJKALO ARGUMENTOV A NE......... BULI KAJNEDA....... UČI SE
Ost1234
21. 03. 2015 21.01
+1
Netajkun
21. 03. 2015 20.22
-1
Zdaj vas pa zapuščam . . . dost je teh " političnih otročarij " . Mene bolj zanimajo ekonomski pogledi na našo bližnjo in srednjeročno prihodnost , težka bo . Če bi naš dolg računali po ameriškem principu , je država dolžna še dodatnih 75 do 80 milijard € ( notranji dolg države do zaposlenih , ki " kot vplačujejo " v pokojninsko blagajno ) . . . . in to ni hec !
korintos23
21. 03. 2015 20.23
+1
Mirno spi te bomo mi čuvali in lahko noč.
Netajkun
21. 03. 2015 20.24
-1
Ej , sej ne grem spat . . . turnirji se začnejo , za hobi in za denar !
korintos23
21. 03. 2015 20.26
+0
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.28
+1
Kori, ti si mogoče mal prestrog.... :) sej veš, kaka štala je bila.....
Mb128
21. 03. 2015 20.22
+2
Mislim bravo ga. Zgonc, a ste vi sploh novinarka in če ste novinarka kako ste se pripravljali na današnji tv klub?! Očitno slabo ali pa sploh ne, očitno ste se šli populizem kakršnega vzganja ga. Krčmarjeva! Mislim, le kako vam je padlo na pamet zastaviti vprašanje katerega odgovor bi pomenil izdajo državne skrivnosti in s tem kaznivo dejanje?! Zelo, zelo ste me razočarali ga. Zgonc! Do današnjega dne sem namreč smatral, da je 24ur gledljiva, relevantna oddaja vsak drugi teden! Mislim, a ste pozabili na peripetije Rop-Janša?! Zakaj je bil takrat kaznovan Rop? Zato, ker je izdal državno skrivnost čeprav je imel prav. In skoraj identična situacija je tukaj veste ga. Darja Zgonc in če bi se vi pripravili na tv klub takšnega vprašanja vsaj v takšni obliki sploh ne bi postavili. Ga. Jelušičeva pa je skočila sama sebi v grlo. Pravi, da takšne analize ni naročil noben obrambni minister čeprav se Telekom prodaja že 10. let! Mislim ga. Jelušič, do leta 2010 sem bil v obvezni rezervi SV in na koncu dobil zahvalno plaketo na kateri ste podpisani tudi vi ga. Jelušičeva kot obrambna ministrica seveda! Torej, le kaj ste počeli na tej funkciji takrat?! Sicer pa sem bil vezist in se mi o določenih stvareh vsaj sanja, nekatere se videl na lastne oči a o njih ne smem ne govorit ne pisat ker se mi lahko zgodi, da mi bo v primeru, da zapišem tisto KAR VEM kdo pozvonil na vrata! Zato ga. Zgonc vam na tisto vprašanje nista smela direktno odgovoriti ne ga. Jelušič ne g. Jakič g. Grims pa je tako ali tako vesoljni Sloveniji predvsem znan po nekem vzdevku katerega je bil vreden tudi danes v popolnosti!
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.24
-4
Hahaha, eh sirote, raje nehajte. Ste še bolj tumpasti kot Veber.
korintos23
21. 03. 2015 20.27
+3
Ost1234
21. 03. 2015 20.29
+2
Ma kakšen ujec... Grimsi se vsaj trudi, da nekaj zleclja, pajackievi pa ene pametne skup ne sprav ;-))!
Mb128
21. 03. 2015 20.30
+0
Ja, je hudo če misliš da veš a v bistvu pojma nimaš. No, neni se, tako kot sem že zapisal vsaj sanja, torej vem vsaj nekaj pa magari je ta nekaj samo 1% od vsega, ti pa verjameš, imaš resnice. Še kaj imaš na sporedu?!
korintos23
21. 03. 2015 20.32
+1
Bo pa to težko porihtati če so samo ustno delali kot to trdi Tonin!
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.34
-2
Ne, to trdi Veber. Vsaj poslušaj, če že brati ne znaš :)
korintos23
21. 03. 2015 20.37
+2
Mb128
21. 03. 2015 20.50
+2
Glej korintos, tukaj pa imaš lahko celo prav. Vprašanje je sledeče. Ali je g. Veber uporabil VOS samo, da bi lahko ocenil varnostni riziko za SV in s tem varnostni riziko države ali pa je VOS zlorabil v lastne in/ali strankarske namene. Če se je zgodilo slednje ne sme ostati na mestu obrambnega ministra niti sekunde več pa magari za ceno padca koalicije in mora oditi tudi v zapor! Mislim, tu ne sme biti dilem. Če pa je VOS uporabil samo za oceno varnostnega rizika pa je deloval v interesu države. To, kaj je točno naročil VOS pa mi tako ali tako nikoli ne bomo izvedeli. Je pa zanimiv ta lov nj žvžgača. Kajti, če ne obstaja noben dokument glede tega ta žvižgač ni mogel izročiti g. Toninu niti fotokopije dokumenta. Torej bazira vse skupaj na govorici tega žvižgača ki mu je, kakšna ironija, g. Tonin celo verjel!
zaenotnost
21. 03. 2015 20.19
+3
vse je podrejeno reševanju zapornika pa naj stane kar stane...ćim slabše za državo bolje za zapornika
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.20
+0
Aha..JJ je uporabil VOS v politične namene in račune SD :)
Ost1234
21. 03. 2015 20.23
+2
On je uporabil ministrstvo za obrambo. Takoj po osamosvojitvi in še kasneje !
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.24
+0
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.25
+3
Ma, jest mam pa feeling, da mu ornk gori za ritjo, zdej pa ne ve, kako se nej iz godlje izmaže.....
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.29
-1
DEJANJE: JA ZAPORNIKA SE REŠUJE,.....KIRGA že in s čem-........
Ost1234
21. 03. 2015 20.31
+1
Vseznalac pa povej , katerga zapornika se rešuje. Iz vaših vrst jih kar mrgoli :-))!
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.33
-1
JAZ NISM SDS, JANŠA ČE NJEGA MISLIŠ DA SE NE SPRENEVEDAMO JE NA SVOBODI.......
Ost1234
21. 03. 2015 20.43
+1
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.49
-1
jANŠA JE SVOBODEN TO JE DEJSTVO.....PA TUDF ZIDAR, BAVČAR, KORDEŽ, UN K JE PA SALAMO VZEL MA PA TRI LETA.... TKO JE......
kure bedne
21. 03. 2015 20.18
+0
SDS-sova podtikanja in zapornik janez so prav smešni. Poniknil je za nekaj časa in sedaj je spet udaril z svojimi starimi beednimi forami- napadi. janez ne bo nikoli politik on bo vedno zapoornik in slaadoledar.
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.21
+0
Aha, pa mu še vedno nič ne morete :) 25 let truda, pa vas j... kolikor hoče :)
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.28
+1
KVA STE NESPOSOBNI LEVAKI JJ VAS VOZI OČITNO.........
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.17
-1
Tisti, ki ne razume razlike med zlorabo položaja in normalnim obnašanjem, mu v civilizaciji ni mesta.... ostane, da svojim razlaga, kako je najboljši.....
korintos23
21. 03. 2015 20.21
+1
A ni najboljši, stranko vodi četrt stoletja in Titov rekord je ogrožen!
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.22
-1
In vas peče, da ga ne morete menjati. Vaših pa je odletelo že uhuhuhu :))
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.23
+2
Joj kori, star usrane, ki noče it..... jest ga mam tok pq.....
korintos23
21. 03. 2015 20.25
+2
Nicka, a ni pajackilavi podoben po izražanju na mag. Grimsa?
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.29
-1
korintos23
21. 03. 2015 20.35
+2
Po napisanem bi moral že biti dr.! hahahaha
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.41
+2
korintos23
21. 03. 2015 20.15
-1
Ko je Ivan obljubil da bo odstopil iz vseh funkcij če bo pravnomočno obsojen, mu moramo oprostiti da ni, saj potem več niti eden vodilnih članov SDS ne bi bil na prostosti!
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.16
+0
TO NI TEMA...... NEJ ODSTOPI.......... PREIDI NA KORUPTIVNEŽA VEBRA, KI ZLORABLJA POLOŽAJ MINISTRA, D ABI DOSEGEL CIVILNE CILJE....... PEŠČICE ELITE
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.16
-1
Daj pijanček, napiši vse funkcije, katere je takrat zasedal, da bi lahko odstopil :)
korintos23
21. 03. 2015 20.21
+0
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.25
+1
korintos23
21. 03. 2015 20.25
+1
korintos23
21. 03. 2015 20.30
+2
pe?navodo
21. 03. 2015 20.14
+3
A je mel prste v marmeladi ali ne ? Ali je prav da se nardijo analize kaj pomeni ko več določene komunikacije niso odvisne od obstoječe firme ampak od bodoče ? Pisalo se je pa itak že veliko prej da je telekom pomebna državna informacijska družba in to z vladnim odlokom potrjeno. In kaj bomo spet državno firmo prodali državni nemški družbi ? Če se sami ne bomo sposobni organizirat in zavedat kaj imamo , bomo kot mađari ali čehi ali večina ostalih ki so hlapci nemcev z enakiim ali celo večjim BDPjom in reveži brez sociale z plačami okoli 300 € o penzijah pa da ne govorimo. Sicer pa nemci so 70 % storitvena družba , zato potrebujejo za svoj BDP tuje dobre firme da napajajo svoje storitve. Za hlapce rojeni za hlapce vzgojeni. PA NE VSI.
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.18
-1
ANALIZE JE PRAV DA SE NAREDIJO VENDAR NE OBVEŠČEVALNE SLUŽBE, KI ZA TO NITI ZNANJA NIMAJO
pe?navodo
21. 03. 2015 20.23
+0
a RES ? Kdo pa pol ? A mogoče šolsko al kulturno ministrstvo ? Samo ministrstvo za obrambo ima pooblastila in resurse ter zananje in zakonske akte ki lahko naredi take analize. Pa tudi policija bi lahko to nardila po moje.
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.26
+0
Hahaha, nima ti niti smisla pojasnjevati. In ja, sloni letijo :)
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.29
+1
OBVEŠČEVALNA SLUŽBA DELA OBVEŠČALNO DELO, KVA TEB NI JASN., ČE NE POZNAŠ PRISTOJNOSTI, NALOG, TIHO......
pe?navodo
21. 03. 2015 20.37
+0
A dejste no.pojma nimate kake so vse zakonske obveznosti enega ministrstva za obrambo. Prav smešno , brez veze se naanjat. Vebru dam prav , ne vem pa ali je res vsepo zakonu. Bi bla pa ta analiza potrebna že davno pred odločitvijo o prodaji.
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.50
+0
BLA BLA........KDO PA OGROŽA VARNOST NAŠIH VOJAKOV , TELEKOM JE TELEKOM, DELUJE PO REGULATIVAH..........
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.14
+0
Veber laži dokazuje z dokumenti, izdanimi preden je sploh zamenjal liderja VOS :) Zdaj vidimo tudi,zakaj ta menjava. Res, ta Veber je totalno nesposoben.
ooResnicA
21. 03. 2015 20.12
-1
.....eeeee moji marmeladarji če vas nebi poznal bi vas drago plačal ....
Ni_Nicka_76
21. 03. 2015 20.14
+1
Tko pa noben ne da niti drobiža.... pol pa kradejo.....
korintos23
21. 03. 2015 20.09
+3
Toliko pametnih besed in stavkov kot jih je danes Grims po Tv izrekel celo Leljak vkup ne spravi, SDS pa itak ne.
VSEZNALECno1
21. 03. 2015 20.10
+0
MARMELADNIK, KVA JE LEVA KORUPCIJA IN SPRENEVEDANJE SUPER A NE......
korintos23
21. 03. 2015 20.12
+2
Interpelacija je rekel Grims, in če on reče potem bo, samo slkozi ne bo šla! Hihihihi
Netajkun
21. 03. 2015 20.14
+3
Grims nima pojma o taktiki ( primernosti nastopa na TV ) . Takoj gre na polno . . . in dela škodo svojim .
pajackilevi 1
21. 03. 2015 20.16
-1
Seveda ne bo šla, ko mafija vlada. Bo pa Slovenija slišala marsikaj lepega o levici :) Kako zabit si, da ne pogruntaš, da je smisel interpelacije le javno pljuvanje po vas :))) Pa še preprečiti tega ne morete.
korintos23
21. 03. 2015 20.18
+1
korintos23
21. 03. 2015 20.18
+2
Netajkun, pajackilavi me močno na Grimsa spominja!
Ost1234
21. 03. 2015 20.18
+2
Bo " lepa " Eva kaj podpisov zrihtala? Al jih bo Gorenak?