Slovenija

V vabe zmešajo strup in steklo

Ljubljana, 03. 04. 2012 18.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V ljubljanski Šiški in Dravljah naj bi neznanci psom nastavljali posebne vabe z mletim mesom, v njih pa naj bi zmešali strup in steklo. Na Koroškem in Štajerskem pa menda na lačne živali čaka kruh z žeblji.

Pridružite se uradni strani oddaje SVET na Facebooku s klikom na

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (90)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

.kiss_my_ass
07. 05. 2012 09.12
+2
(ne)Spoštovani lastniki psov! A mi dovolite, da se us-er-jem na vaš prag, travnik, zelenico in tam pustim svoj ka-kec? Zelo rad vidim spuščenega psa, kako se us-er-je v peskovnik, kjer se igrajo mali otroci.... Zelo rad vidim prestrašeno mamico, ki hiti k svojemu otroku v strahu pred odpetim rotvajlerjem, pit bulom.....ki divja po zelenici, kjer se igrajo otroci, dojenčki..... A je mogoče takšen pes podaljšek vašega pe-ni-sa, vul-ve? Vam s tem ko imate takega psa zraste tudi libido, potenca?
summer_sun
04. 04. 2012 17.27
+1
* BOLANO je, da žival nastrada. NE razumem ljudi, ki to počno in imajo \"mirno\" vest. Da se na mojega ljubljenčka nekdo tako spravi in da odkrijem, kdo je, bolje zanj, da se odseli. Bolje, da se ne gre takšnih igric z mano. Takšnim ljudem bi v hrano dala isto, mučila do onemoglosti. Ker drugega kot to si ne zaslužijo. Kakšne denarne kazni, to ne pomaga. Šele, ko človeka spraviš na kolena, obstaja trohica upanja, da bo razmislil o svojih dejanjih.
tinka90
04. 04. 2012 19.12
+0
tinka90
04. 04. 2012 11.28
+1
take ljudi ki nastavljajo pasti ubogim živalim bi js use kastrirala! človeška žlehtnoba res ne pozna meja! Za to so posebne ustanove,inšpekcije ki se ubadajo s takim stvarem, ne pa da si pošast in počneš take stvari..js vem da če bi kdo mojmu psu kej tazga naredu, mu ne bi ostala dovžna!!
usi-glih
04. 04. 2012 09.14
+4
skratka -lastniku psa ki ga ne sprehaja na povodcu in z nagobčnikom -lastniku mačke ki jo odvrže v naravo da se sama naprej razmnožuje -nastavljalcu strupenih vab vsakemu od teh treh 50.000 € kazni in obtožba za poizkus umora. Konec koncev kdo pa lahko reče da nastavljen strup NI bil namenjen MAJHNIM otrokom, ki skoraj vse nesejo v usta ??
usi-glih
04. 04. 2012 09.37
+2
ta ki mi je pritisnil minus je najbrž eden od zgoraj naštetih
Komentator245
04. 04. 2012 15.06
+2
"lastniku psa ki ga ne sprehaja na povodcu in z nagobčnikom" - "50.000 € kazni in obtožba za poizkus umora." A se ti zajebavaš? Za povodec se strinjam, za nagobčnik pa ne kaj ti ni jasno
hokej1234
05. 06. 2012 12.31
prou rad bi vidu čivavo z nagobčnikom pa utemeljitev kako te lahko ubije če ga nima xD
Kwaj
04. 04. 2012 07.41
+3
Človeštvo bo letos plačalo veliki davek .................
kanta555
04. 04. 2012 07.12
+24
dejstvo je ,da to lahko naredi samo bolnik,je pa tudi res,da so za take stvari krivi tudi lastniki psov sami,ker je na žalost veliko takih ,ki sploh nebi smeli imeti psa.Tudi sam imam psa in mi gre krepko na živce,ko vidim psa,ki opravi potrebo,lastnik se pa stran obrne,kot ,da ni videl,zato,da mu ni treba dreka pobirat.Tudi lastniki psov se moramo zavedati,da nismo sami in ,da smo za svojega psa dolžni skrbeti in se prilagajati okolici.Vsi pač ne marajo psov
sonas
04. 04. 2012 07.56
+8
sam jih je premalo takih, ki razmišljajo tako kot ti. prejšnji teden se je en kuža pokakcal na otroškem igrišču, ko smo prosili lastnico, da pobere se je samo obrnila stran ... več kot polovica lstnikov ne pobira za svojimi kužki tle gor pa se imate za svetnike! bedniki ste!
usi-glih
04. 04. 2012 08.28
+4
DRŽI isto velja za "ljubitelje " mačk. Dejansko pred njimi nima miru niti otroški peskovnik ne pograbljena gredica z solato. Velika večina lastnikov pa na pritožbe odgovori " ja nekam pa mora iti srat." To je pač stvar kulture posameznikov. Čeprav pa nič ne opravičuje nastavljanja strupenih vab.
sonas
04. 04. 2012 08.30
+3
NightWishFan predlagaš, da začnemo pretepati lastnike psov, ki se ne pobirajo kakcev, nimajo kužkov na povodcih?
tri dva 1
04. 04. 2012 08.49
+4
shikari
04. 04. 2012 03.44
-13
Če imaš psa na povodcu, tako kot bi ga na javnem mestu MORAL imeti, se ti to nemore zgoditi!
perlhelp
04. 04. 2012 06.29
+16
Tebe bi moral met na povodcu da ne pišeš oslarij.
sonas
04. 04. 2012 08.02
+0
perlhelp kaj bi rad povedal, da psi niso za na povodce? čemu pa taki silni minusi za shikari? pa kaj ste vsi na glavo padli? mislite, da bi mogli vsi živeti v vaših kakcih? pa naj vam kakca kuža doma! pa bodite potem srečni!
NightWishFan
04. 04. 2012 08.09
+5
shikari ima prav, pes mora biti na povodcu, jaz ko grem kam v park ali mesto vedno imam na povodcu, že zaradi drugih psov.
Komentator245
04. 04. 2012 15.06
Vi ste mau *, psa maš lahko na povodcu pa si za sekundo nepozoren pa ti poje strup.
mayanagaya .
04. 04. 2012 00.33
+20
tisti, ki bo povedal, kateri clovek podtika vabe, dobi nagrado!
BagrMacola
04. 04. 2012 07.45
+1
ja, kaj pa predlagaš za une lastnike, ki imajo spuščene pse, da te pes poslini in se iztreblja na travnike in lastnik ne pobira za psom?
tinka90
04. 04. 2012 11.48
+1
se pokliče za to primerne ustanove inšpekcije,ne pa da počneš take stvari! usakmu se kdaj zgodi da pes pobegne sploh zdej k je goja
semperfi321
04. 04. 2012 00.08
+14
@reklakazala in potem je žival kriva. Nič boljši nisi od njih. Krivi so lastniki psov ne pa neka žival, ki se ji itak vse v življenju zdi igra. Meni se tud zapaše, da bi se otroci mogoče znal obnašati.
sonas
04. 04. 2012 08.04
-3
otrok pa res ne moreš primerjati s psi! ti otroci, ki se morda sedaj po tvoje ne znajo obnašati bodo nekoč služili za tvoj penzion! kužki pa bodo verjetno samo strošek davkoplačevalcev :)
reklakazala
04. 04. 2012 11.38
+3
@semperfi321: česa je kriva žival? Živali se ravnajo po ukazih lastnikov in predvsem po nagonu ter reagirajo na okolico. Zato sovražim tiste, ki stojijo 20 metrov od psa, ki rine v mojega otroka in mu hoče vzeti žogo, lastnik pa se dere "saj ne bo nič naredil!" Me ne zanima! Mojega otroka je strah, psa ne pozna in nihče nima pravice strašiti mojega otroka. Pozabljate, da se vaše (in pasje) pravice nehajo točno tam, kjer začnejo kršiti pravice drugih. Če je v parku znak "psa na vrvico", se morate tega držat. Pes se sam ne bo priklenil na verigo, je radoveden, rad bi se igral, lahko pa nastopi tudi kakšen drug del nagona, naprimer lov, napad, varovanje ozemlja ali branjenje lastnika. Potem smo pa tam! Ja, lastniki so krivi, ampak za njih pa ni nekega pametnega načina, kako jih prisiliti, da se bodo držali zakonov, higienskih pravil in konec koncev, da bodo vljudni, razumevajoči do soljudi in predvsem ne tako zelo sebični. Nič boljši niste, ker imate pse, nobeno višje in bolj plemenito srce vas ne vodi, če pri tem pozabite na pravice, ki jih imamo ostali in se ne držite pravil, poznate le svoje pravice in pridigati znate, kakšne pošasti smo vsi tisti, ki nam niso všeč posrani parki, ki bi se radi v miru peljali s kolesom, z otroki brcali žogo ali prišli domov brez pasje sline na hlačah. A otroci te motijo? Psa primerjaš z otrokom? Daj, razmisli še enkrat, prosim...
posiljatelj
03. 04. 2012 23.39
-12
to so posledice novinarjev, ki se norčujejo iz odloka občine Log Dragomer o nočnem miru glede pasjega laježa namesto da bi raziskali, kako je do tega sploh prišlo. Če sosedov pes laja cele dneve in noči, v Sloveniji ni zakona, ki bi ti zagotovil mir. Zato verjamem, da kdo poseže po "alternativnih" metodah zagotavljanja miru zase in za svojo družino.
Wortex2
04. 04. 2012 07.17
+3
BagrMacola
03. 04. 2012 23.11
-26
Zanimivo se mi zdi opazovati kakšne mlade fante in punce okoli 20-30let ko sprehajajo psa. Čudovito, namesto partnerja imaš pač psa. To se vsem zdi normalno. Men to ni logično, da ima nek zdrav mad človek psa za svojo drušno. Razumem lovce, policiste, upokojence, otroke in kmete, ki imajo psa na kmetiji. Da ima pa en mlad človek psa za svojo družico pa ni normalno. Poznam polno primerov, ki so bolestno obsedeni z psom, dejansko nadomestijo človeško družbo za žival. Pes te ima vedno rad in ti ne povzroča težav kot človek, zato se očitno ljudje kar zaljubijo v te kosmatince..
psica
04. 04. 2012 00.08
+3
NightWishFan
04. 04. 2012 07.54
+3
BagrMacola, jaz pa pravim, da ti nisi normalen. Pa kaj če jaz sprehajam psa in nimam punce? Kaj te briga. A vsi moramo teh let kot ti praviš 20-30 bit doma pa otroke delat? Kot si sam ugotovil pes te ima rad in ti ne povzroča težav kakor so nekateri ljudje to zmožni.
sonas
04. 04. 2012 08.08
+3
BagrMacola bomo v naslednjem družinskem zakoniku tudi to uredili
jcl2010
04. 04. 2012 16.13
plasti?no
03. 04. 2012 23.05
+15
zgleda da se nič ne spremeni na tem področju prejšnji lastnik je psa pretepel s palco do krvi takšnega vrgel v potok to so nam povedali v zavetišču pred desetimi leti ko smo psa ki ga imamo še danes vzeli v svoj dom
reklakazala
03. 04. 2012 23.00
+21
Jaz bom pa drugače pogledal vse skupaj... Če ne gre za bolnika, ki si zasluži eno zaprto ustanovo, je možno le še to, da se je nekomu utrgalo in je vzel pravico v svoje roke. Zakaj? Jaz živim zraven parka, za Bežigradom, ob katerem sta šola in vrtec. V parku so igrala, vsak dan je tu kopica otrok, ki veselo skačejo po igralih, brcajo žogo, se lovijo. Potem se pa najdejo modeli, ki pripeljejo v park svoje pse in jih kljub vsaj petim znakom "psa na vrvico" mirno spustijo na travnik. Ne glede na pasmo, med njimi so tudi taki, ki so večji od otrok, pa razni pitbulli in dobermani. "Saj ne bo nič naredil" mene ne prepriča, moj malček se trese od strahu, ko se pes požene za njegovo žogo, nekateri so pa prav divji na otroška kolesa. Pa lastniki? Hja, klepetajo med seboj, medtem ko njihovi ljubljenčki in najboljši prijatelji harajo po parku. Pa serjejo tudi, vaši ljubi psički. Nekateri resda drekce poberejo, drugi pa mirno "saj bo dež spral", "kam naj ga pa peljem" in "pa ti poberi, če te moti". Komu naj ga prijavim? Naj ga na gobec? Verjemite, me je že prijelo kupit dve kili zrezkov pa strup za podgane, ko je prišel mali nazaj s posrano žogo, ki jo je držal v naročju! Pa imam rad živali, ampak proti takim ljudem smo nemočni, trpeti moramo svobodo in pravico nekoga, ki se mu zdi, da je krasen človek, ker ima psa in ga ima rad. Koliko od vas pa gre v Tivoli ali kakšen drug park in ima psa ves čas na vrvici? A da se mora zlaufat? Odlično, kupite si travnik, ga zagradite, pa naj laufa! Jaz tudi nimam konja, žirafe pa leva v mestu, ker za to pač ni pogojev!!!! No, verjetno se je v Dravljah našel nekdo, ki ima vsega polno kapo. Ga ne zagovarjam, se pa zlahka postavim v njegovo kožo, če seveda ne gre za bolnika, ki ne ve, kam bi sam s seboj.
bhc
03. 04. 2012 23.16
+26
SODI LASTNIKU!! ne pa psom ki samo delajo kar jim lastnik reče!
psica
03. 04. 2012 23.17
+12
Mah ja delno se strinjam s teboj da zivijo v tvoji okolici tudi taksni lastniki,zaradi katerih se nas po vecini mece v isti kos.Pa vendar pravico v svoje roke-taksno s pomorom kuzkov???? oo ne ne ne bo slo.Poglej nesrece,posilstva,ropi,nasilnistvo.....mislim da je to veliko hujsi prekrsek pa a vzamemo pravico v svoje roke?Ne je ne,ceprav ne manjka veliko ker ce bi jaz dobila tistega ki mi je ubil psa...hmm.... Te pa popolnoma razumem in podprem da ni prav so psi spusceni na obmocju kjer so otroci,ker tudi mladicek vecje pasme otroka podre in mu lahko naredi veliko travmo pa ceprav se je hotel samo igrati in ni bil njegov namen ga poskodovati.
Bu?ko Štru?ko
03. 04. 2012 23.30
-4
Točno se strinjam, pes ni za v mesto, sploh pa ne za v blok. Še na vasi je imeti psa krutost. Pes je za na kako posestvo, kjer se lahko svobodno giblje ali pa na kako farmo. Imeti psa non-stop na ketni ali v ogradi je totalna bedarija. Bi me zanimalo, kako bi bilo, če bi vas en na ketno dal...
reklakazala
03. 04. 2012 23.33
-2
Da ne bo pomote, spraviti se na psa, ker dela to, kar ima v genih in nagonu, je bolano, problem pa je, ker lastniki nimajo pospravljeno na podstrešju. Ampak pri nas nihče ne ukrepa, nikomur ne zasežejo psa, nihče ne odgovarja za svinjarijo, ki jo povzroči njegov pes, pa je lastnik ne počisti. To je velik problem in seveda tudi eden od razlogov, zakaj veliko ljudi na pse gleda s strahom ali sovraštvom...
sonas
04. 04. 2012 08.13
+1
reklakazala se čisto stirnjam s tabo! tudi jaz sem sem sit teh brezobzirnežev s psi! postavljajo pse nad otroke! pa nič jim ne smeš reči, ker potem si največji sovražnik živali! tudi mene je že imelo, da bi kakemu lastniku pasji drekec namazal po faci! ampak tle gor so itak samo 1000 % osveščeni lastniki psovi, ki nič od naštetega ne počno in še niso nikogar videli, da bi :)
hokej1234
05. 06. 2012 12.40
"Verjemite, me je že prijelo kupit dve kili zrezkov pa strup za podgane, ko je prišel mali nazaj s posrano žogo, ki jo je držal v naročju! Pa imam rad živali, ampak proti takim ljudem smo nemočni, trpeti moramo svobodo in pravico nekoga, ki se mu zdi, da je krasen človek, ker ima psa in ga ima rad. " Oprosti, tole je bolno razmišlanje. Zaradi posrane žoge bi ubil/a psa??? Pa rad/a imaš živali?? V življenju bo še veliko hujših problemov kot posrana žoga, koga te bo pa prjel zagiftat takrat?? Prosim, zamisli se nad takim pisanjem. Se pa strinjam, da ni prav, da neodgovorni lastniki sejejo strah pred psi v otrocih. Je pa res, da je večina mestnih ljudi tako odtujena od narave, da se bojijo vseh psov in njihovih iztrebkov. In taki strahovi so nevarnii, saj pripeljejo to pobijanja psov, kar pa je sadizem in duševna motnja in noben človek, ki je pošten in normalen ne bi ubil psa zaradi pasjega dreka!
bhc
03. 04. 2012 22.37
+22
SRAMOTA!!!! DA LAHKO KEJ TAGA NARDIŠ NIMAŠ NE SRCA NE DUŠE!!!!!
Wolfera
03. 04. 2012 22.01
+7
zakaj pa opozarjajo samo lastnike psov??? a niso bolj na udaru brezdome mačke, tisti ki ima psa ga ima verjetno na povodcu in ga prej stran povleče da tega ne poje a ni to mal logično???
Wolfera
03. 04. 2012 22.02
-5
outmigec
03. 04. 2012 22.20
+5
outmigec
03. 04. 2012 22.23
+6
321. muc po navadi ne pogrešajo,če jih je pri hiši več....to je pogosto na kaki kmetiji...žal...
Wolfera
03. 04. 2012 22.47
+15
(moj drugi komentar je na pol zbrisan, nevem kdo ga je) res žalostno, sploh zame ker obožujem mačke, nasploh vse živali no, sploh nočem pomislit v kakšnih mukah so morale umret brez dostojanstva, slabo mi rata, kaj se počenja z živalmi v današnjem modernem svetu med kao ozaveščenimi prebivalstvom, da se z živalmi tako pač NE RAVNA!
psica
03. 04. 2012 23.42
+4
Ja je res,smo kao civilizirana druzba ampak po taksnih dejanjih smo primitivni.
SAABfen
03. 04. 2012 21.59
-26
hja dokler je samo strup pa steklo je ok ko bo pa air rifle na vrsto prišla .... tisto je hujši ne čuje se strela živau pa pade v 85% je smrt
psica
03. 04. 2012 22.23
+10
Bu?ko Štru?ko
03. 04. 2012 23.26
+7
Ja res ne vem kaj je hujše, umret zaradi strelne rane, razparanega želodca ali uničenih jeter? hitman bi probal prvi, pa nam poveš?
psica
03. 04. 2012 23.36
+3
labcon
03. 04. 2012 21.50
-31
A je fajn stopiti na ulici v pasji drek? Ko bodo pesoljubi VEDNO vse počistili za svojimi psi se to ne bo dogajalo...
SAABfen
03. 04. 2012 21.58
-15
psica
03. 04. 2012 22.03
+21
Ne ni fajn stopit v pasji drek,ampak ce zivis nekje kjer so lastniki vsaj malo osvesceni,vidis da veliko le-teh za svojim kuzkom pobira ostanke.Pa tudi ce bi npr.mene z mojim 4-nozcem dobil da ne bi pobrala bi bilo korektno da me opozoris,prijavis....sto in en nacin je-AMPAK da njemu nekaj taksnega naredis spet npr. da se ve da si ti to naredil...a j... g. te skrajsam za glavo.
alets
03. 04. 2012 22.03
+20
to sploh nima veze z dreki...drgač pa mau poglejte kakšni packi so ldje...halo večjo svinarijo delajo...a bojo zj zarad tega jih zastruplal al kaj...sploh pa žival ni nč kriva kr se tiče drekov...
izi11
03. 04. 2012 22.34
+5
TOREJ, po tvoje lahko kmetje zastrupljajo regrat, da ne bomo več brez dovoljenja tacali po njihovih travnikih?
psica
03. 04. 2012 22.37
+2
Ja ocitno,naj bi tako bilo...pa eni res niso gladki kajne?
ad-hoc
03. 04. 2012 21.46
lastnikov psov*
putanesca
03. 04. 2012 21.14
-9
zato pa imejte živali navajene jesti samo z za njim namenjeno hrano. Moje žvauce ne more nihče na tak način fentat, ker nič od tega ne je.
Bu?ko Štru?ko
03. 04. 2012 23.28
+7
Psa še lahko naučiš, kaj pa mačka? Maček je preeč radoveden in ponavadi vedno lačen in poje vse kar vidi... saj vidim mojega domačega, to bi pojedu vse od rož, trave, drevesa, mesa, lesa, žlice,... To sam grize. Me je groza, da pomislm, da bi mu en dal meso s steklom...
psica
03. 04. 2012 23.40
+5
Matej Tudi jaz imam psa in macka in oba sta pozeruha pojedla bi natanko vse to kar si napisal pa pes bi se kaksen slasten kamen nasel,ker se tako lepo kotali.....in jao....da katerega to doleti....groza.
Bu?ko Štru?ko
03. 04. 2012 23.56
+4
So imeli soseda psa, nemškega ovčarja, pa so ga po par letih naučil da nikoli ni pojedel ničesar kar ni prišlo iz njegove posode ali odljudi, ki jih pozna. In resno enkrat smo za hec nahecal poštarja da mu je eno salamo prnesu, je začel renčat na njega da je poštar bežu in je na konc pri vhodni ograji oddal pošto. Maček je pa na žalost preveč radoveden in preveč trmast da bi ga kaj nauču.
psica
04. 04. 2012 00.06
+3
Ja je res psa ti lahko vzgojiš,mucka nikoli pa so ravno zato tako zanimivi.
sonas
03. 04. 2012 21.06
-11
Vsako tako dejanje zoper živali je nesprejemljivo! Vprašat pa se je treba čemu pa ti to počnejo? Verjetno so se naveličali lastnikov psov, ki kakce puščajo vsepovsod, so popolnoma brezbrižni do vsakogar v okolici,... Ljubitelji kužkov bodite obzirni do soljudi!