Slovenija

V šoli vre

Maribor, 30. 11. 2007 20.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Danica Ksela
Komentarji
14

Na osnovni šoli bratov Polančičev v Mariboru, kjer naj bi štirje šestošolci trpinčili sovrstnike, še vedno vre.

Na osnovni šoli bratov Polančičev v Mariboru, kjer naj bi štirje šestošolci trpinčili sovrstnike, še vedno vre.

SORODNI ČLANKI

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (14)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

darbusto@gmail.com
04. 12. 2007 20.33
Seveda je važno ali je prispevek resničen ali ne! Si predstavljaš da si vodja šole in ti brez smisla oblatijo ugled, katerega si si pridobil s trdim delom. Tukaj pa neki novinarji tako napihnejo zgodbo, da postane vse skupaj kar smešno. Ljudje pa temu žal vrjamejo. Ne rečem, da na OŠBP ni nasilja. Šole brez nasilja ne obstajajo. Poznam enih par intelektualcev, prav iz šestega razreda, ki so rahlo nenormalni. Ampak, kot je bilo že rečeno, krivci za nasilje v šolah so: 1. ZAKONI!!! 2. Starši Tako da otroci (tisti, ki nastradajo in tisti, ki povzročajo nasilje) navsezadnje "niso" krivi. Kakšna groza je šele Maribor zvečer(predvsem petek, sobota)... Ampak to je že off-topic.
coccolinetta@email.si
03. 12. 2007 08.12
Ni važno ali je prispevek resničen ali ne...Dejstvo je, da se veliko nasilja po naših šolah dogaja...In kdo je kriv? V prvi vrsti zakonodaja, ki otrokom omogoča pravice, ki to sploh niso več, saj jih vzgajajo v samovšečne egoiste, ki uživajo samo v tem, da nadvladajo in mučijo druge...In če tak otrok še doma nima nikogar, ki bi mu jasno povedal, kaj je prav in kaj narobe, potem dobimo take primerke, ki so opisani v tem prispevku...Ja, ukinjanje nekdanjih 'ukorov' in izključitev iz šole je res dobra stvar! Namesto, da bi bil kaznovan storilec, je sedaj kaznovana žrtev, ki mora oditi... !!!
ShadowRunner
03. 12. 2007 07.40
hah verjetno je šlo za kondenzator ;P
markec20@email.si
02. 12. 2007 22.50
Jaz pa mislim, da so krivi tudi ucitelji, ker si v svojem razredu ne znajo nardit reda in to se seveda potem se naprej prenasa.Sicer v zivo nisem dozivel tistega primera, ki je bil pred leti v Mariboru ko je ucenec s sekiro udaril v ucitlco ampak vem cisto vse podrobnosti, ki so se takrat dogajale.Ta ucitlca Margit M. je namrec takrat bila moja razrednicarka in iz lastne koze povem, da znajo tudi ucili bit krivi za vsa ta dejanja ki se dogajajo.Mene so starsi prav zaradi te ucitlce takrat prepisali na drugo solo in takoj so bili vidni moji boljsi rezultati v soli.V nadaljne podrobnosti se ne bom vec spuscal ker pac niso prijetne.To je le moje mnenje s katerim se bo marsikdo strinjal je pa res da so najbolj krivi tudi starsi, ki ne znajo ze od zacetka vzgojit svojega otroka tako kot je treba.Zal tako je in tako bo ostalo. Lp
lil_devil_eye@hotmail.com
02. 12. 2007 20.12
@ igor.gojcic : Vau res lepo povedano :) tudi jaz sem učenka te šole in lahko vam zatrdim, da je vsaj polovica tega tukaj izmišljenega. @ darbusto : se strinjam :)
mac4_m
02. 12. 2007 14.34
na šolah je nažalost vse preveč primitivnih strahopetcev, ki napadajo šibkejše, mirnejše otroke, po možnosti v skupini. Taki ljudje so v bistvu izrod nekega naroda. Podobni iz naše osnovne šole so kasneje v življenju končali po zaporih zaradi hudih kaznivih dejanj.. Take je potrebno pohoditi takoj in močno.....zaradi njihovega lastnega dobra...
Ramzess
02. 12. 2007 12.43
Pkorosec="Problem v starših, ki so biološki starši, a so za vlogo vzgojitelja popolnoma neprimerni in lastnega otroka že doma ne znajo naviditi reda in manir, nakar se mora s taksnim otrokom ubadat pedagog. Nad pedagogom pa nato visi butasta drzava s svojimi anarhisticnimi zakoni, ki dopusca vandalizem in anarhisticno vedenje ucencev." V bistvu enak problem na obeh, če vidiš starša ali pedagoga, ki ima težave z otroki, ti je jasno, da sta že veliko zamudila, zakaj. Starši, ki ne začnejo z vzgojo, ko se še njihovi otroci v plenicah, oz. ko jih prvič začnejo "poslušati", razmete kaj mislim, ni toliko važno če otrok razume besede, gre za namen, in nadaljujejo v nekem ritmu v skladu z razvojem in starostjo otroka ter okoliščinami (tekočimi zadevami), brez pavz, imajo kasneje težave z njimi, in v kratkem času je normalnimi vzgojnimi prijemi težko kaj rešiti, zato so logično potrebni konkretnješi vzgojni prijemi. Padagogi pa bi morali začeti, ko otroci prvič prestopijo prag (ko je namesto prvih šolskih pravil ... zabava ob vstopu, saj ne da bi imel kaj proti njej), in kasneje nadaljevati v nekem ritmu v skladu z razvojem in starostjo otrok ter okoliščinami (tekočimi zadevami), imajo kasneje težave z njimi, in v kratkem času je normalnimi vzgojnimi prijemi težko kaj rešiti, zato so logično potrebni konkretnješi vzgojni prijemi. Ne bi škodilo, če bi si kdaj pedagog vzel, ne glede nato ali je razrednik ali ne, nekaj časa (5-10 min) za razgovor z otroci, brez goroženj, zastraševanja in strahu, šolski urnik in program zato ne bosta trpela, namesto da čakajo da najprej kaj narobe. Očitno mnogi (napak) mislijo, da je kurativa (kurativno ukrepanje) lažje od preventive (preventivnega ravnanja), posledica tega je, da smo postali družba, ki ji je težave in konflikte vseh vrst in oblik lažje reševati kot pa preprečevati, čemu bi si sicer potrebovali eone metrov knjig zakonov in zakonikov. Vsi se strinjamo, da je pri obojih problem zdrava in normalna komunikacija, res redke take družine, ki jim to res uspeva, ki jo enomogočamo prevsem sami, z (Alfa & Omega) zakoni, z bijaznijo za lastne interese, bognedaj službo, z napačnimi pogledi, prepričanju, in tudi žal neznanjem. Zdravo in normalno komunikacijo pa je seveda težko vzdrževati, če ima odrasli del družbe otroke za neenakovredne sebi, je to logično, in zakaj se potem odrasli del še čudi zakaj so otroci takšni in takšni, zakaj na takšen in takšen način vračajo. Vračajo jim tisto kar sami dali njim, kar je dejansko brez vrednosti, a odrasli v svoji (mentalni, umski) omejenosti, da tako rečem, tega še vedno dojamejo. Sploh pa so današnji otroci zelo drugačni od prejšnjih genercij, so otroci nove dobe, in vsak poskus odraslega sveta, da zatre (na kakršenkoli način) njihove interese in poslanstvo (rušenje obstoječih omejujočih sistemov), zaradi katerega so tukaj, bo neuspešen. Razumete bistvo. Ste se morda vprašali zakaj se izogibam uporabi besed "učenec, učenci", ker le ta učitelje preveč odalji od otrok, da se lahko z njimi še ukvarjali kot "pedagogi", kar naj bi sicer bili, namesto da se ukvarjajo z "učenci" kot "učitelj". Ne smemo pozabiti, da so oni NAJPREJ OTROCI in šele POTEM UČENCI, in NE OBRATNO. Najprej razmerje otrok-pedagog, in šele potem učenec-učitelj, zakaj, pedagog se ukvarja z otroci+učenci, učitelj pa z učenci, kjer "otroci" nekako niso več "prisotni", zato ne vidi več svoje druge DO NJIH vloge kot, da jih (učence) samo poučuje, prenaša predpisano znanje, pri čemer običajno niti ne razmišlja o pravilnosti (resničnosti dejstev) prenešenega znanja, le da izpolni obveznost do prepisanega programa. Ali ne počnejo takšnega dela (obveznost do predpisanih programov in zakonov) vrli birokratje, ki jim za "realna dejstva" ni preveč mar. Auč. Lp.
nušš =)
01. 12. 2007 22.53
pkorosec.. smeš vprašat v kaki povezavi sem z šolo.. učenka sem ja.. pa nisem rekla da mi to ni resna zadeva samo iz tega pa pol pride ven da je nekdo nekomu tišal glavo v kanto za smeti oz. da so fanta zaprli v kanto pa ga ven niso spustli.. iz tega pa taki škandal.. koda se na drugih šolah ne dogaja kaj hujšega..
pkorosec
01. 12. 2007 19.00
nušš, kaj si ti ucenka, ali uciteljica na tej šoli? V kaksni povezavi si z njo, ce smem vprasat. Pac me zanima, ker zate nekomu na glavo poveznit koš iz wc-ja ni nobena resna zadeva. Meni ni vseeno kaj se dogaja v slovenskih šolah, sploh pa ne na tej, ker jo obiskuje tudi moj necak. V šole bi bilo potrebno uvesti strogo disciplino, tukaj pa se pojavijo problemi. Problem v starših, ki so biološki starši, a so za vlogo vzgojitelja popolnoma neprimerni in lastnega otroka že doma ne znajo naviditi reda in manir, nakar se mora s taksnim otrokom ubadat pedagog. Nad pedagogom pa nato visi butasta drzava s svojimi anarhisticnimi zakoni, ki dopusca vandalizem in anarhisticno vedenje ucencev.
nušš =)
01. 12. 2007 13.16
darbusto.. strinjam se stabo ja =D ×)
nušš =)
01. 12. 2007 13.13
pa itak si nekaj zmišlujejo.. brezveze.. kr nobene punce ni nihče vstrelo z "paralizatorjem" .. pa v koš onega tui niso tiščali ampak so mu dali koš za papir iz wc-ja na glavo.. to pa je tui vse.. in zarai take bedarije nas tolk blatijo po medijih.. =/
Ramzess
01. 12. 2007 12.46
To je tukaj že drugi prispevek, a ne pove nič določenega, razen enega, ugled šole, kar "gospod" poudari že na samem začetku prispevka, je pomembnejši od varnosti učencev. odnosno otrok. Da, darbusto, zagotovo je kar nekaj izrezanih prizorov, nič izjav otrok recimo. Sumljivo je to, da je jasno da na prispevek oz. vsebino prispevka vplivajo tako vodstvo šole (ugled), kot tudi starši. Glede na to, da to šolo obiskujejo otroci uglednih in morda javno znanih staršev, to sploh ni tako neobičajno, skrbijo pač za lastni ugled. Medtem ko drugi starši pač ne želijo vpletanja oblasti (policije, CSD,...) v njihove družine, kar je tudi razumljivo. Kar se morebitnega "električnega paralizatorja" tiče, pa je govorjenje v prazno brez pomena, če ne vemo niti za katero vrsto ali obliko "paralizatorja" je sploh šlo. Morda ga je dotični učenec izdelal sam ali pa s tujo pomočjo, glede ali sodeč po tem, da ga je hotel preizkusiti na neki deklici. Najprej je treba vedeti eno, da se lahko govori ali trdi drugo. Posnetka pa verjetno tako ali tako ne bodo več našli, v telefonu s katerim je bil posnet ga zagotovo več ni, ali ga je fante zbrisal, ali pa pod drugim imenom (in obdelanega) infiltriral drugam. Ker vse skupaj zavito nek čuden molk, bomo na resnico morali še malo počakati.
tirolec
01. 12. 2007 12.33
Bez dima nema vaaatre! In kje so nadzori, inšpekcija itn.? Ugled gor ali dol, znano je, da se po vseh šolah dogaja nasilje-samo nekateri ga imajo kot igro, druga pa k sreči zadeve spremljajo in ugotovijo, da to ni več IGRA! ??
darbusto@gmail.com
01. 12. 2007 00.49
Ni mi najbolj jasno, zakaj tako napihujete tole Osnovno šolo bratov Polančičev. Morda zaradi 60. obletnice? Vas je morda strah, da vi ne boste dočakali takšne številke? Če ne bi bili na tako skomercializirani televiziji, bi že zdavnaj propadli. Najverjetneje veste, da kdor se zadnji smeje se najslajše smeje... če že ob tem reku pomislimo na število otrok, ki se tem prispevkom, ki so dobesedo izmišljeni, smeje dan za dnem ste prvovrstne parije. V prispevkih je zelo zanimivo tudi to, da vse stvari glede vašega "električnega paralizatorja" govori vaša gospa sodelavka in nihče iz vodstva šole. Osebno šolo podpiram in z veseljem čakam na 70. obletnico. Če pa pogledamo vašo oddajo... npr. tole: http://www.mojvideo.com/video-24ur-smeh/2b69... vas prosim no... __________________________________________... prispevkih glede OŠBP): ZELO VELIKO JE REZANIH PRIZOROV! TO JE SUMLJIVO!!!! 24ur! YOU FAIL!!!!!!!!!!!