Slovenija

V Sloveniji se loči že vsak tretji par: Kako otroku razložiti, če starša ugotovita, da skupaj ne gre več?

Ljubljana, 24. 01. 2017 17.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zakonsko zvezo je v letu 2015 sklenilo 6449 parov ali povprečno 18 na dan. Ločilo se jih je 2432, kar je 37 odstotkov. In kaj se zgodi, če starša ugotovita, da skupaj ne gre več? Zaplete se lahko predvsem pri skrbništvu. V Nemčiji poznajo predodelitev otroka, v primeru, kjer se ugotovi, da je eden od staršev lažno prijavil drugega starša. Kako je s tem pri nas?

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Nikiiy
25. 01. 2017 12.06
+1
Kaki so v Združeni LEVICI..narobe spolni, mal čez, LENUHI, zdraharji, socijalci, razni Aktivisti, borci za socijalo in ne delo, ljudje ki hočejo živet preprosto na tuj račun..stanje družbe po samomorih ( skoraj prvi na svetu )..uničenih vrednotah ni nič posebnega..
mkmorfius
25. 01. 2017 11.57
+1
Najlaži se je ločt... to je ta faking nori svet... Da si se pa kdo mal potrudu oz. mal nazaj stopu to pa ne... Na začetku so valda same rožice in med, ko pa to malo z leti zbledi potem je treba pa kaj narest za ljubezen. V dobrem in SLABEM... Če je pa še otrok v igri in če 2 mislita resno se VEDNO splača potrudit, pogovorit, odpret karte, si normalno povedat kaj ni uredu in skušat to na ODRASEL način uredit. Verjamem, da bi se te ločitve zmanjšale za vsaj 50%... Pol je pa še to, da vsak misli, da po ločitvi bo pa najdu/najdla drucga/drugo in da bojo težave rešene - NOT! Samo malo jih odložijo in spet jovo na novo.. Sam sem imel težave z mojo najdražjo in sva jih na zgorni način rešila in je zdj ful luštno, imamo se zelo fino, uživamo 100 na uro... sej se kdaj pa kdaj kej pičiva ampak je pol med rjuhami še bolj vroče ;)
Nikiiy
25. 01. 2017 11.54
+1
Žrtve so ti ki morajo plačevati stroške zablod neodgovornih staršev..OTROCI so samo sredtstvo izsiljevanja in razlog z katerim DRŽAVA krade ostalim denar za njih..Toliko o žrtvah..
kolesampotravi
25. 01. 2017 11.38
Bassettt
25. 01. 2017 11.01
+1
Kaj pa po ločitvi? Najhuje za starša je, čeprav ve, da otrok potrebuje oba, ko gre otrok k tistemu, s katerim se oba imata največ za "naučit" in boljše shajata. Če žena ne skrbi za svojo lastno preobrazbo, bo prav to povzročilo največ trenj z bivšim zakoncem... kar hkrati že nakazuje notranje boje in izzive za otroka, s katerimi se bo srečal, na poti do najboljše svoje verzije mame in očeta
hondica
25. 01. 2017 10.27
+2
Rad bi videl delež ločenih med cerkveno in med civilno poročenimi.
julija85421
25. 01. 2017 10.26
+5
Če že greš v ločitev, moraš otroka postaviti na prvo mesto. Naši občutki tu morajo vsaj začasno zasesti drugo mesto. Sklenit je potrebno najboljše odločitve in kompromise v dobrobit otroka. To smo kot starši dolžni našim otrokom, pozabiti na kreg in zamere do partnerja in na novo vzpostaviti ritem, ki bo najboljši za otroka. Takšnih ločitev je pa res malo, nažalost, ampak obstajajo.
jg57
25. 01. 2017 12.06
če greš v ločitev so otroci "a priori" na II. mestu, nikakor niso več prioriteta, pa če se oba starša še tako trudita, da bi bilo drugače. Filmskih ločitev ni, otroci vedno čutijo travm. V nadaljevanki o "kislem vinu" so se na moč potrudili, da bi prikazali staršem in otokom prijazno ločitev, a je zadeva tako osladna, da ni za gledat.
morituri
25. 01. 2017 10.23
+4
Če je v družini nasilje potem je ločitev opravičena, ker je eden umsko bolan kar pa seveda ne bo priznal, ker tega ne ve. V 90% ostalih ločitev pa je samo človeška hudobija enega ali obeh, ker se požvižgata na trpljenje otrok in gledata samo la lastno ri. in vse drugo jima ni mar. V končni fazi vidim tudi tu nekaj umske zaostalosti.
medvedJEkriv
25. 01. 2017 10.19
+4
Bilo bi jih veliko manj (ločitev), če bi zakon upošteval dejanski vzrok za ločitev. Se pravi: vajin zakon, vajina ločitev, vajini otroci. Poskrbita zanje odgovorno, če kdo ne zmore, prevzame skrb za otroke drugi. Zdaj pa je tako, da se na sodišču samo določa kakšna bo preživnina za otroke, ki jo bo oče plačeval in minimalni stiki z njim.
avtosijaj
25. 01. 2017 09.46
Mislim da kr vsaz 2 par
tarinalb
25. 01. 2017 09.41
+2
Nekateri pa zaradi strahu, nemoči, groženj vztrajajo v zvezi kljub nasilju - takemu ali drugačnemu.
devlon
25. 01. 2017 09.36
kar jokcajte..
jafalical
25. 01. 2017 09.32
+13
Najbolj trpi orok.Vendar nekaterim to nič ne pomeni.Zrele starše seveda boli, a se dogovorijo, kljub temu da se ločujejo..In sem se vedno mnenja, da veliko očetov,ne vsi, tisti res ne dozoreli tej vlogi, izigravajo skrbnega očeta pred CSDjem, pred ljudmi, v okolju katerem zivijo, ....samo navzven, kot pa je to dejansko je potrebno za otrokov razvoj, počutje, nasplošno skrb....Prijateljica se je locila po 5 letih.Moz pa v teh 5 letih ni bil z otorokm niti en dan, kaj sele vikend, da o popoldnevih ne stejemo, o pravljicah za lahko noc, pripraviti otroka pred spanjem, pripraviti za v pojstljico,pripraviti za v vrtec,... niti sluha niti duha, samo prepir z otrokovo mamo, maščevanje, izsiljevanje, .....Sosedje so že klicali veckrat policijo, a jih je pretental.In naj ne opisujem, ko je bil se ta otrok majhen, se ni ukvarjal kaj prevec,le za okolico....Zdaj, ko je bil otrok malo vecji, ga je tu pa tam, kdaj vzel do trgovine, da smo ga pac sosedje videli. In nas,kot sosede želel celo za pričo na sodišču, si lahko predstvaljate podle in umazane igre, v kateri ga je prav malo brigalo za otroka(sina)...samo da bi skodoval zeni, za otroka mu ni bilo.Sreca je sodisce razsodilo pravilno, v dobro optroka, pa čeprav je mamica brez sluzbe, je otrok zdaj z mamico.To se ne pomeni da ni se kako skrbna, če nima sluzbe...in se sreca ima otrok krasno babico, dedka, ki sta se kako v pomoč.
stekeras
25. 01. 2017 08.56
-1
Žrtve so res otroci. To je najslabše za otroka. V Sloveniji itak skrbništvo vedno dobi mama kar je čista diskriminacija - ocitno feministke delajo na CSD-jih. Če gre za dečka je to problem, ker zna postati navezan na mamico bistveno prevec, nima pa dobenih vrednot ki bi mu jih dal oče - in so bolj pomembne pri odraščanju v delovnega in samostojnega človeka. Postane vse prevec nežen, neodločen - ni pravi dec potem. Govorim kaj je v povprečju. Da bi se te diskriminacije na CSD-jih odpravile je potrebno za dečke dat prednosti očetu, za deklice pa mamicam.
Nikiiy
25. 01. 2017 09.28
-5
OTROCI niso žrtev žrtev sem js in ostali kateri moramo zaradi prisile plačevati za te OTROKE..basta..
julija85421
25. 01. 2017 10.12
+0
@stekeras: preberi si kaj je definicija feminizma pa nato kaj blekni. Pa deček (nujno) ne potrebuje očeta, da bi odrasel v samozavestnega, uspešnega in odgovornega "deca". Kakor ti praviš ja, deklice mamicam, čeprav bi se našla kakšna, ki bi bila popolnoma nesposobna sama skrbeti za otroka, dečke pa očetom, čeprav kakšen dela 60 ur/tedensko. Posploši pa je enostano ane? hahahahha, razmisli malo globlje pa širše pa boš videl da je tvoja teza zanič.
stekeras
25. 01. 2017 11.58
+0
julija85421: vsekakor se strinjam da ta "teza" je posplošena, tako kot so vse zadeve, ki veljajo za več ljudi kot enega. Govorim le za začetno prednost, potem se pa primer do primera razlikuje.
olafur
25. 01. 2017 08.51
+13
Pri nas obstaja še ena kategorija ločencev, to so ekonomski razlogi za ločitev. Partnerja se ločita zato, da imata manjše stroške za vrtec in višje socialne transferje. To pa bi bilo potrebno urediti z ustrezno zakonodajo.
julija85421
25. 01. 2017 10.28
+1
Se strinjam, takšna praksa postaja vse bolj in bolj prisotna. Tu bi pa potrebovale pristojne inštitucije več pooblastil, katere gredo ljudem v nos (češ, kaj se imajo za vtikat v življenje poštenih ljudi).
hondica
25. 01. 2017 10.31
Čisti fail države in voda na mlin južnim imigrantom, ki samo štepajo otroke in običajno ne delajo nič.
Nikiiy
25. 01. 2017 08.50
+6
Državi je v interesu, da je ćimveč ločencev, otrok brez normalne družine, da jih potem ugrabi... potem vsili svojo voljo in iz njih naredi sovražnike dela, reda, družine, staršev in normalnega razvoja..
Optimisty
25. 01. 2017 08.48
+2
tezave se resujejo samo s pogovorom...pogovor ppgovor in se enkrat pogovor.....res pa je nekaterim res ni usojeno tko pac je.
Nikiiy
25. 01. 2017 08.43
+3
Potrebno bo zaščitit ostale državljane ( resnične žrtve ).. ki niso dolžni plačevat račune za Ločenci in skrbet za njihove otroke..Država mora poskrbeti da bodo za svoje otroke poskrbeli sami..
StašaLoko
25. 01. 2017 13.48
To stvar lahko pogledas z dveh vidikov. Sedaj naj jih starsi sami prezivljajo. Potem ko bodo sli pa delat pa naj placujejo v skupno pokojninsko blagajno. Zakaj ze ?? Po tvoji logiki bi morali tudi otroci potem delat samo za pokojnino svojih starsev in ne za skupno pokojninsko blagajno.
ginem
25. 01. 2017 08.29
+0
moja sta locena in sem cist ok...ok...ojkkjgc
morituri
25. 01. 2017 11.35
transs
24. 01. 2017 22.49
+13
Vsak začetek ločitve je...poroka...