Slovenija

Janković ukinja lisičenje avtomobilov

Ljubljana, 27. 11. 2012 08.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Janković bi ukinil lisičenje nepravilno parkiranih vozil, med drugim zato, ker to škodi ugledu Ljubljane kot prijaznega mesta. Spreminjajo se tudi kazni za napačno parkiranje, za pravne osebe bi globa znašala kar 500 evrov. Pajki ostajajo.

Na Mestni občini Ljubljana (MOL) želijo odpraviti lisičenje nepravilno parkiranih vozil, saj ima po njihovih navedbah več negativnih kot pozitivnih učinkov. Poleg tega osnutek odloka o urejanju prometa v mestu predvideva tudi izdajo dveh parkirnih dovolilnic na stanovanje zunaj ožjega mestnega središča.

Lisice "hujše kot kazen"

Lastnike nepravilno parkiranih vozil po novem čakajo le globe ali odvoz vozila s pajkom. Po osnutku odloka o urejanju prometa v mestu znaša višina stroškov za odstranitev vozila 100 evrov, hramba vozila pa pet evrov na dan.

Ljubljanski župan Zoran Janković je pojasnil, da so se po opravljeni analizi za odpravo lisic odločili, ker so bile te včasih za prekrškarje "hujše kot kazen", še posebej iz oddaljenih predelov mesta in predvsem ponoči so zahtevale veliko časa, da je voznik lahko odpeljal avto. Prav tako pa lahko po Jankovićevih besedah dva redarja v neki situaciji zelo različno ravnata in eden odredi lisice, drugi pa ne. Za tiste najhujše prekrške, ki predstavljajo večjo oviro, je dovolj pajek, meni Janković.

Župan glede na število vozil in kazni opaža, da se red na nekaterih ljubljanskih ulicah izjemno povečuje. Ponekod so v zadnjih letih razširili območja za pešce, pločnike, na katerih so bili včasih parkirani avtomobili, pa so ali zakoličili ali pa jih redno nadzirajo, je pojasnil.

Lisičenja ne bo več!
Lisičenja ne bo več! FOTO: Miro Majcen

Zaradi lisic tudi napadi na delavce LPT

Negativne učinke ukrepa lisic so našteli tudi v gradivu za decembrsko sejo mestnega sveta. Kot navajajo, je prihodek javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice (LPT) od lisic majhen, zato je ukrep nerentabilen. Lisice so po njihovih besedah negativne za ugled Ljubljane kot prijaznega mesta, negativen je odnos kršiteljev do ukrepa, zgodili pa so se tudi napadi na delavce javnega podjetja LPT. Med pozitivnimi učinki lisic pa je to, da so opazne, kar lahko učinkuje tudi kot preventiva, da so učinkovite, saj ni "stalnih prekrškarjev", in da omogočajo ukrepanje tam, kjer odvoz vozila ni mogoč, so še zapisali.

Lisic morda ne bo več, a pajki ostajajo.
Lisic morda ne bo več, a pajki ostajajo. FOTO: Miro Majcen

Za stanovalce zunaj ožjega središča mesta po novem dve parkirni dovolilnici na stanovanje

Globa za parkiranje brez dovolilnice ali za nepravilno nameščeno dovolilnico znaša 40 evrov. Novost v osnutku pa so tudi globe za pravne osebe, samostojne podjetnike in posameznike, ki samostojno opravljajo dejavnost. Za omenjene pravne osebe bi tako globa za navedeno kršitev znašala 500 evrov, za odgovorno osebo pravne osebe pa 200 evrov.

Medtem ko veljavni odlok za celotno območje občine predvideva, da lahko stanovalci z območij za pešce dobijo eno parkirno dovolilnico na stanovanje, bi po novem lahko stanovalci zunaj ožjega mestnega središča dobili dve. Za prvo dovolilnico bi odšteli 100 evrov, za drugo pa 200 evrov, saj želijo tako spodbuditi prosilce, da zaprosijo le za eno. S tem se zasleduje prometna politika, ki teži k čim manjšemu številu parkiranih vozil na parkiriščih na območjih za pešce, so zapisali.

Cena omenjene dovolilnice po veljavni ureditvi znaša 50 evrov, a je treba, kot so zapisali, cene poenotiti z dovolilnicami za parkiranje na parkirnih prostorih na vozišču občinske ceste.

Osnutek na novo omejuje še parkiranje osebnih vozil s parkirno dovolilnico ob cestišču ceste na največ 48 ur, kar do zdaj ni  bilo časovno omejeno.

Omenjene spremembe, s katerimi se določila usklajujejo tudi z lani sprejeto zakonodajo, naj bi v mestni proračun prinesle 50.000 evrov, so še zapisali.
 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (334)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

daf3
28. 11. 2012 07.41
+3
Še mal pa se bo spomnu da mora imeti vsak na svojem dvorišču parkomat za sebe in goste
sergej132
28. 11. 2012 10.42
+4
psiho100
27. 11. 2012 23.53
+11
ritoliznik je nč druzga.tud on je gotof.
mumblyy
27. 11. 2012 23.34
-1
Kar je res, je res. Lisice nimajo nobenega vzgojnega ali varstvenega namena. Njihov namen je le polnjenje blagajne. Vozilo, ki je v prekršku ali napačno parkirano ali parkirano tako, da ovira promet, z lisičenjem ne odstranijo, tako da še kar naprej ovira promet, je napačno parkirano in v prekršku. Pajek vozilo vsaj odstrani z mesta prekrška, tako, da le ta ni več ovira za druge udeležence. Torej Zoki razmišlja v pravo smer.
psiho100
28. 11. 2012 00.01
Boschtjan Zupanchich
27. 11. 2012 22.58
+5
Zaupanja že zdaaaaaaaaaavnaj Ni več !!!!!!!
tapravioglasi.si
27. 11. 2012 21.39
+7
Je za Stožice najdu dnar na Cipru, je šel Jure ponj, pa ni treba več lisic.
M_teorija
27. 11. 2012 21.34
-2
Če ne bi bilo kravjih kupčij z Merkatorjem, bi bil Zoki še danes samo le še enden od uspešnih meneđerjev. Tako pa se je zaradi Majerja podal v politične vode. Torej lahko rečemo, da je županovanje Zokija Majerjev otrok. Pa ne zgleda, da se pljuva na lastnega otroka!?
krnekdoo
27. 11. 2012 22.10
+6
Če bi bil samo uspešen manager, bi mu bila plača recimo 15.000 evrov na mesec. Zdaj pa izračunaj, kako hitro lahko z tako plačo prideš do 12.000.000 evrov premoženja. Manager, ja...
mumblyy
27. 11. 2012 23.36
-2
krnekdoo - predno je bil manager v Mercatorju je naredil Electo. Potem pa se ne sprašuj od kod mu denar. Od Mercatorja ne.
psiho100
27. 11. 2012 23.55
+1
od davkoplačevalcev.to si z janšo pa ostalm mal potalajo usak mesc lukna je pa zj u našh dnarncah,če sploh maš za dnarnco
scernig
27. 11. 2012 21.24
+10
zoki mal ti prpa dela
toncek.bb
27. 11. 2012 20.42
-1
najvecja kraja drzavljanov in nasega denarja je bila NKBM - ko so medijsko ljudem opravi mozgane in prodajali delnice po 20€....kje so danes vsi milijoni, ali celo miljarde?? ko delnica ni vredna niti 2€ ?!?? da ni bil mogoce tudi tu vsega kriv jankovic?? haha :)
RazorIXI
27. 11. 2012 20.35
-5
nnikkitta
27. 11. 2012 20.13
-3
Vsi vemo zakaj se lisice odpenjajo. A zakaj pa nekaterim to "ni dano vedeti " ? ??? VE SE. NI TREBA BITI DOSTI PAMETEN.
M_teorija
27. 11. 2012 20.15
-3
toncek.bb
27. 11. 2012 20.05
+2
1. ukinitev lisic je poz. poteza (dejstvo - neglede na pravi razlog) 2. Lj. je dobesedno (predvsem infrasktukturno) prerojena v rokah ZJ 3. na kak nacin mescani obcutimo zapufanost mesta? 3. zapufana je vsaka obcina - in tudi Lj. je bila vedno prej 4. drzava daje NLB veckrat letno vec stomiljonske injekcije (nas, davkoplacevalski denar), kaj je potem par deset mio € za prestolnico, ce bo potrebno?! 5. ce se mesto zapufa in s tem denarjem investira v infrastrukturo, in druge objekte in projekte - je to razlika - ta denar ni izginil - mesto se mora siriti in napredovati (od kje pa dobiti denar, razn s krediti??) - se to z leti slej k prej odplaca in obrestuje, torej ne gre denar v prazno (kot v NLB, NKMB, ipd, neglede na to koliko se zravn malega pokrade-to je dejstvo, ki je povsod zal), poleg tega se odprejo razna delovna mesta (ne sam ob gradnji, tudi pozneje), razna podjetja delajo, vse se siri in napreduje, itd... (poglejte Lj pred 10 leti in danes: noc/dan v vseh pogledih) 6. vsak v politiki (in povsod drugje) izkoristi svojo pozicijo - a je kje kaka izjema? 7. koga, ce se ozremo okrog, bi volili za zupana prestolnice?? ali je kje kak primeren kandidat? je kje kak, ki se bo tako kot ZJ, udelezeval vseh moznih stvari, in bil na nogah od 8h do 22h zvecer? srecamo ga lahko na vseh moznih prireditvah v Lj, razstavah, koncertih, tekmah, kulturnih dejavnosti, itd itd.....ne spomnim se, da bi kdo od prejsnjih zupanj in zupanov drugje toliko aktivno udelezeval vsega v mestu, itd... 8. koga bi imeli na celu vlade? trenutni Jansa se bo se bolj pokazal s casom (kje je tistih njihovih '100 dni', kje so reforme, kje so kake druge poz stvari? nic, se patrije se vec ne omenja), Jankovic ocitno ni ok, Pahor se je ze izkazal kako in kaj, bi imeli Erjavca? Bavcarja? Zerjava? Zvera? Kresalovo? Kucana? noben ni ok, kak mladi in neizkusen pa prav tako nebi ustrezal, tako da.....nimamo ravno veliko izbire, zato moramo kaj dobrega izvlecat iz tega kar imamo, kokr se pac lahko :) 9. ZJ kar je vrjetno dejstvo veliko pobase v svoj zep - kot provizijo ali kakorkol drugace...vendar se stvari odvijajo, dela se...na vseh podorcjih...in glede na to, koliko casa se posveti dnevno vsem stvarem v okviru Lj, da se mu da ukvarjat se z vsem tem zraven in poslusat in prenasat medije, kako vsak dan pluvajo (z razlogom ali brez) cez njegovo druzino, itd....potem ima pa res voljo in mocan karakter, da se mu se vseeno da vztrajat - tudi to ni kar tako - in tudi to je treba pohvalit ;) :D
RFER
27. 11. 2012 20.08
+15
za mesto je res naredil veliko a z NAŠIM denarjem in nas tudi zakreditiral do vesolja ... pozabil si pa na zemljišča in njegove druge podvige in malverzacije ...
M_teorija
27. 11. 2012 20.13
-7
Če ne bi Prejšna JJ-jeva vlada vzela 60 miljonov Molu, bi bila med najmanj zadolženimi.!?
nnikkitta
27. 11. 2012 20.15
+8
Ti pa si najbrž zaposlen/a na MOL-u , kajne?
M_teorija
27. 11. 2012 20.19
+1
toncek.bb
27. 11. 2012 20.38
+1
kaksnim nasim denarjem??? to se skos govori - a kje se to dejansko obcuti?? pa kdo to vedno govori - mediji, ki jim je itak naloga delat povsod paniko, in ljudem prati mozgane (kod od nasih dragih politikov ima najvec zelje po nadzoru medijev - tocno ja Ivan JJ, ce je kdo pozabil slucajno).. kaj pa ze toliko dokapitalizacije NLB?? to je tud NAS denar - pa se kdo zgraza nad tem?? ne, oni si dajo se miljonske odpravnine in nagrade, pa spet nihce nic...ker pa je tu priimek jankovic, je pa drug problem - kaj pa patria?? tam se je pokradlo toliko, kot jankovic s svojimi sinovi skup v vseh teh letih ni, ampak se je to naredilo tako, da je vse skrito....pa se veliko tega je, cesar se navadni drzavljani spoh ne zavedamo... kje mi obcutimo denar, ki gre v obcino - in ja, ce Jansa nebi vzel tistih 60mio €, bi bilo malo drugace - na papirju, nikjer drugje, ker mi tega dejansko ne obcutimo.....ali mogoce kdo dobi domov poloznico, kjer pise sklad MOL??? haha :)
toncek.bb
27. 11. 2012 20.40
+3
kje pa je zdj RKC in ZVON 1 & 2, pa njihove (ali nase?) miljarde?? nic, pozablo se je - so nam hitro drugo kost vrgli, da smo tisto pozabli.....kje je zdj kak dopis iz vatikana in nadzor in preiskava, itd..??! nikjer nic...isto kot s patrio....kje je hilda tovsak? kje je zidar? kje so vsi ostali??
jagode1
27. 11. 2012 22.40
+2
toncek.bb Ne pisi takih komentarjav na 24ur, to berejo večinoma podporniki velikega vodje JJ. POPOLNOMA SE STRINJAM S TABO!!! =) Bravo, minusi bodo padali - ovce janševske!!
sergej132
28. 11. 2012 10.54
+2
Če vzameš nekaj kar ni tvojega, si kriminalc, pa čeprav si nekaj naredil. Pa že tako imaš veliko.
M_teorija
27. 11. 2012 19.45
+1
Pa kaj SDS-ovim trobilom, ki se veselijo protesta v Ljubljani še vedno ni kapnilo, da se je obrnil proti Velikemu samooklicanemu!?
LovecNaKomuniste
27. 11. 2012 19.43
+14
In folk bo to kupu..... Boga ste lublana, boga. Krave se vam režijo.
toncek.bb
27. 11. 2012 20.06
-1
tako kot znizanje trosarin morda celo 1x na 3mes...bravo za poteze nase vlade ane ;)
nezaželjen
27. 11. 2012 17.49
-15
Jankovič ni levi, ne v tem ne v drugačnem smislu! Za Ljubljano je v svojem mandatu naredil največ! Vedno tudi v tako krvavih časih je znal prisluhniti in to prijateljem še bolj pa sovražnikom, ker tudi desni ni! Tisti ki po njem pljuvajo naj se spomnijo, kako so županovali drugi. Jankovič pa kljub polenom, ki mu jih Janševa vlada evidentno meče pod noge vodi zadevo pozitivno. Gnojnico, ki jo zlivajo nanj producirajo predvsem rumeni novinarji v navezi z desnosučnimi črnuharji, ki bi za cerkev, ne verujoče, naredili vse. Kam nas pelje vera v desno oblast pa vidite po gospodarskih kazalcih. Prodaja tujcem kot prioriteta pomeni samo eno, dobiček se bo zlival k tujcem!
daf3
27. 11. 2012 18.08
+17
24pšancov
27. 11. 2012 18.44
+16
Pa kakšen miljonček je po nesreči padel v njegov žep.
Brus123
27. 11. 2012 19.41
+16
Malo preveri koliko je bila LJ zadolžena po prebivalcu pred Zokijem in koliko je sedaj!! S tujim po koprivah znamo vsi!!
sergej132
28. 11. 2012 10.58
+0
Toliko koliko je zoki pobral bi lahko se kaj zgradili oz. Popravli
Prassek
27. 11. 2012 17.37
+20
Sprašujem se koliko vam plačajo, da podpirate Jankovića???? Saj je vseeno. vse kar boste dobili boste po njegovem pricipu \"drobtine v eno roko z drugo pa v vaš žep\" hitro povrnili v njegov žep.
Tonček Balonček
27. 11. 2012 17.39
-1
Meni je tudi žal, d animamo Kuclerjeve za županjo, bilo bi lepo in prijetno!PA alkohol bi morali piti samo v lokalih in po stanovanjizh, ne pa na prostem, "to je gerdo"!
Brus123
27. 11. 2012 19.43
-1
Alkohol v vsako slovensko vas! Kdor se ga je zunaj nalezel je doma zaspal, kdor pa se ga je doma je maltretiral družino!!
Chatefucio
27. 11. 2012 17.15
-7
Beda slovenska, zdej vam tud to ni ušeč ker je župan metropole bol ljudski kot župan vaše občine? Blablabla... Jankovič je že prakrat dokazu da ima velik posluh za ljudi in tokrat spet. Samo enim praznoglavim degenom tudi to očitno ni ušeč. Kar naredi je očitno narobe.... Beda...
stric iz ozadja
27. 11. 2012 17.27
+14
Pa če polne kovčke,odnese na {CIPER } Pač bedni ljudje.))=
Chatefucio
27. 11. 2012 17.31
-2
Marsi kdo se v naši skorupirani državi šeta s kovčki naokoli, pa še kar mu noben nič noče... S čistkami bi blo treba začeti drugje, ljudje. Recimo pri g. Janši.
24pšancov
27. 11. 2012 18.45
+13
Janković je ljudski samo, ko je treba krasti. Ko je treba deliti, pride v poštev samo njegov račun na cipru, ovcam v mlaki ostanejo pa dolgovi.
stric iz ozadja
27. 11. 2012 19.45
+0
Če govoriš o CIPRO.sam veš gdo že domuje tam. Ata pa bo vsak čas, pristal tam. Ste se pač zmotili.
elam
27. 11. 2012 17.10
-7
Zoki je car za Ljubljano je naredil dvakrat več kot obe županji skupaj, človek si je zaslužil miljone v merkatorju in res mi ni potrebno krasti toliko denarja kot si ga želijo Janša in kompani
Chatefucio
27. 11. 2012 17.12
-10
matej42
27. 11. 2012 17.19
+15
pa ja zaoki je zapufal ljubljančane in si nabasu žepe
Tonček Balonček
27. 11. 2012 17.40
-6
PA akteri stadion v Sloveniji je bil napravljen brez kreditov, lepo vas prosim, ne bodite že smešni s tem! Niamjo vsi toliko denarja kot Cerkev, ki vse gradi z gotovino!
daf3
27. 11. 2012 17.45
+2
tonček mogoče pa za penzije raznih borcev itak pa tega denarja nemore zapravt če bi še enkrat toliko živu
Brus123
27. 11. 2012 19.44
+1
ja, to tako verjamem kot v Božička in Dedka mraza!!
robbenrega
27. 11. 2012 19.55
-1
matej42 dej mi povej, kje konkretno ti čutiš tole da nas je zoki zapufal, ajde da vidim če si samo glasen, al res občutiš da te njegov dolg tepe :)
jagode1
27. 11. 2012 22.43
+1
matej42 Janša je zapufal Slovenijo med leti 2004-2008 od 4. decembra - danes (v 2. mandatu) pa je naredil 3,6 milijarde dolga. Zanimivo, a ne?
dzo77
28. 11. 2012 14.53
+0
NOBEN SLOVENC NI NAREDO TULKO ZA SLOVENIJU KOT ZOKI RES SU MU FOUS KER TO NI NJIHOVA ZASLUGA HEEHHEHEHEHHEHEH
dzo77
28. 11. 2012 14.53
+0
NOBEN SLOVENC NI NAREDO TULKO ZA SLOVENIJU KOT ZOKI RES SU MU FOUS KER TO NI NJIHOVA ZASLUGA HEEHHEHEHEHHEHEH
daf3
27. 11. 2012 17.08
+8
Kaj ne prenese admin resnice ukinl lisice napačno parkiranje dal na (500eur) podražil kanalščino odvoz smeti in tako dalje narod zbut se to je postalo noro
elam
27. 11. 2012 17.10
+0
daf3
27. 11. 2012 17.17
+0
napaka v eni črki pa tak halo elam ti pa podpiraš pokvarjenost je pa velka razlika če ti je všeč ga lahko povabš na kavo
toncek.bb
27. 11. 2012 19.39
+1
daf3
27. 11. 2012 20.04
+1
briga me za ločila saj nisem na prizkusu pravopisa tukaj je samo eno- izraz svojega mišjlenja vsem slavistem v vednost jaz nobenga ne opominjam narod
vlvjhlghlju?
27. 11. 2012 17.00
+8
Ja, ampak mene nekaj zanima. Da je župan sploh lahko postal, pa ste si ga vendarle morali želeti. Sicer ne bi dobil dovolj vaših glasov. Torej vas je volivce potegnil za nos in ste si za izgubo oziroma njegovo pridobitev milijončkov čist sami krivi. Ali ni tako?
daf3
27. 11. 2012 17.04
+4
sej kanglo so tud ponovno izvilil pa glej kaj dela narod ker se je žačel norca delat iz ljudi češ kaj mi pa morejo
jagode1
27. 11. 2012 22.45
+0
Ljubljančani bodo Zokija volili še naprej, v Ljubljani je še edini del slo. prebivalstva, ki je politično normalen!
sergej132
28. 11. 2012 11.07
+3
Tudi tam bo prišla beda. Pa bomo videli politično normalne Hehe
anonimus23
27. 11. 2012 16.40
+13
i ti bos janko gotof
Brus123
27. 11. 2012 19.46
+1
Zakaj lahko oddam samo en glas, jaz bi jih sto!!