Slovenija

Ravnateljica Gimnazije Franceta Prešerna: Vse, kar so moji sodelavci izrazili, je skrb in strah za varnost dijakov

Kranj, 25. 02. 2016 10.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
N.Š./STA/S.S./K.H.
Komentarji
2889

"Multikulturnost postaja del našega vsakdana, zakaj ne bi v tem skušali iskati bogastvo in učenje različnosti?" Tako meni ministrica Maja Makovec Brenčič v odzivu na pobudo, ki je nastala po tem, ko v kranjskem dijaškem domu niso želeli mladoletnih migrantov.

Maja Makovec Brenčič - 2
Maja Makovec Brenčič - 2 FOTO: Aljoša Kravanja

Ministrica za izobraževanje, znanost in šport Maja Makovec Brenčič se je odzvala na javni poziv, ki so ga nanjo in premierja Mira Cerarja naslovili avtorji spletne pobude, ki izraža nestrinjanje z nasprotovanjem nastanitvi mladoletnih prosilcev za azil v kranjskem dijaškem domu in odzivom vlade na to nasprotovanje.

Kot pravi ministrica, zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja določa, da mora sistem izobraževanja temeljiti na vzgajanju medsebojne strpnosti, razvijanju zavesti o enakopravnosti spolov, spoštovanja drugačnosti in sodelovanje z drugimi, spoštovanju otrokovih in človekovih pravic in temeljnih svoboščin, razvijanju enakih možnosti obeh spolov ter s tem razvijanje sposobnosti za življenje v demokratični družbi: "Predvsem pomembno je v teh časih biti strpen, še posebej, ko gre za otroke. Vsi bi namreč morali imeti pravico do mirnega otroštva, do izobrazbe. Prav bi bilo, da skušamo to omogočiti tudi tistim, ki so se brez staršev znašli v Sloveniji. Multikulturnost postaja del našega vsakdana, zakaj ne bi v tem skušali iskati bogastvo in učenje različnosti."

Avtorji peticije pod svojim besedilom sicer zbirajo tudi podpise. Kot piše v pozivu, katerega katerega avtorja sta univerzitetna profesorja Boris Vezjak in Darja Matjašec, je "človeka nevredno odzivanje v Kranju ob nastanitvi mladoletnih prosilcev za azil brez spremstva odraslih šokiralo javnost".

"Ob nerazumljivi kolektivni psihozi strahu staršev zaradi morebitne nastanitve manjšega števila beguncev jemljemo za popolnoma nedopustno ravnanje 24 profesorjev Gimnazije Franceta Prešerna, ki so ostro nastopili proti njim," so zapisali avtorji.

Prepričani so, da v zvezi z nastanitvijo prosilcev za azil napačno ravna tudi država, ki ne bi smela podlegati diktatu staršev. To je po njihovem mnenju namreč protizakonito in protiustavno, z umikanjem svojih predlogov pa vlada daje najslabši možen zgled državljanom. Notranje ministrstvo je v kranjski dijaški dom želelo namestiti mladoletne migrante brez spremstva, a je ravnateljica doma Judita Nahtigal to zavrnila zaradi nasprotovanja staršev dijakov. Nastanitvi je nasprotovalo tudi 24 učiteljev bližnje gimnazije.

Cerar: Se bomo zdaj bali otrok? 

Cerar je pohvalil poteze ravnateljice dijaškega doma v Kranju Judite Nahtigal, ki je bila pred dnevi pripravljena sprejeti skupino mladoletnih prebežnikov v kranjski dijaški dom, a se to po protestih učiteljev in staršev dijakov ni zgodilo. Prav tako je dejal, da je stališče skupine učiteljev o nezaželenosti otrok, ki nujno potrebujejo humanitarno pomoč, nesprejemljivo.

Vprašal se je, če se bomo zdaj bali otrok? Stališče skupine učiteljev o nezaželenosti otrok, ki nujno potrebujejo humanitarno pomoč, je po njegovem nesprejemljivo. Cerar je pozval k strpnosti. 

Judita Nahtigal
Judita Nahtigal FOTO: POP TV

Nekdanji ravnatelj Gimnazije Franceta Prešerna: Prav nerodno mi je 

Na dogajanje se je odzval tudi nekdanji ravnatelj Gimnazije Franceta Prešerna Jure Šink. V zapisu je izpostavil člene zakona o financiranju vzgoje in izobraževanja, ki predvideva, da bodo učitelji učili tudi o strpnosti. Zato mu je bilo ''prav nerodno'', ko je bral o potezi 24 učiteljev, ki so bili proti nastanitvi begunskih otrok. Naknadno je dejanje označil celo za sramotno. 

''Sam takšne protestne izjave ne bi nikoli podpisal, kot ravnatelj bi pobudniku zbiranja podpisov povedal, kaj si o tem mislim, in mu priporočil, naj se te "akcije" ne gre'' je zapisal in dodal, da je na tej šoli sicer veliko učiteljev, ki krepijo strpnost. 

''Na šoli smo imeli mislim, da leta 2010, delavnice o strpnosti v sodelovanju z Amnesty international, že pred tem smo leta 2007 sodelovali v mednarodnem projektu z naslovom Boj proti nasilju, nestrpnosti in ksenofobiji, leto pozneje pa v mednarodnem projektu o migracijah in emigracijah. Kako ironično! Današnja pot šole je drugačna. In da, to me žalosti. Sočustvujem z nekdanjimi dijaki, ki izražajo sram, tudi gnev, da so obiskovali to šolo; in strah me je za učitelje, ki niso bili del podpisovanja proti nedolžnim mladoletnikom, ki bi v Kranj prinesli možnost za razvoj komunikacije o strpnosti, pa še čem,'' je še zapisal in dodal: ''V tej zgodbi pa moram javno izraziti velik poklon in spoštovanje ravnateljici Dijaškega doma Kranj Juditi Nahtigal, ki v otrocih ni videla teroristov, posiljevalcev, tatov ... ampak otroke, ki potrebujejo pomoč. Za otroke gre, kajne?''

Ravnateljica Gimnazije Franceta Prešerna: Razumljivo, da smo negotovi

Gimnazija Franceta Prešerna
Gimnazija Franceta Prešerna FOTO: POP TV

Po več dneh molka se je odzvala tudi aktualna ravnateljica Gimnazije Franceta Prešerna Mirjam Bizjak. Sporočila je, da so se ''starši naših otrok, ki prebivajo v dijaškem domu v neposredni bližini, ob informaciji o nastanitvi mladih migrantov v negotovosti in strahu obrnili na zaposlene na naši šoli in jih prosili za pomoč. Žal na šoli nismo imeli uradnih informacij, ki bi jih lahko dali staršem. Dobili smo le podatek, da v dijaški dom v naši neposredni bližini za začetek prihaja do 22 mladih migrantov''.

Zavrnila je navedbe, da naj bi zaposleni na naši šoli podpisovali peticijo. ''Vse, kar so moji sodelavci izrazili, je skrb in strah za varnost dijakov in potrebo po ustreznih uradnih informacijah ter varnostnih zagotovilih in ukrepih. Šola je namreč dolžna in odgovorna poskrbeti za varno okolje vzgoje in izobraževanja najranljivejše populacije mladih, ki nam je zaupana''.

Bizjakova je še nadaljevala, da je razumljivo, da ''smo v aktualnih razmerah migracijskih tokov brez primere vsi bolj ali manj negotovi ali celo prestrašeni, zato ne gre obtoževati ljudi zaradi strahu pred neznanim. Zato je toliko bolj pomembna vloga odločevalcev, da vsem omogočijo pravočasne, popolne in verodostojne informacije in ustrezne varnostne ukrepe, da se strahovi ne razraščajo in da bomo kot družba lahko ustrezno pomagali tistim, ki zdaj potrebujejo našo pomoč''.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (2889)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Misija1
26. 02. 2016 18.01
+2
Kako složna je EU se je pokazalo ze v prvih tednih te krize. Vsaka drzava zase, večje takoj nad manjse, tista ki ni bila na udaru tega ekonomskega turizma, je udrihala po tisti ki je bila na udaru. Ena postavi ograjo, na njo se vsuje plaz kritik, na koncu pa vsaka postavlja svojo. Pa kje je tu pamet, politiki se norcujejo iz nas. Ena sama farsa. Ce bi vsaka drzava EU na kup zmetala dolocen delez vojakov, bi lahko normalno nadzirali zunanje meje. Namesto tisoce kilometrov ograje po vseh drzavah, bi lahko na zunanji meji postavili konkretno ograjo, taksno, kot jo ima Španija na meji z Afriko (giblartar, 10 m ograja, vmes prostor, ter se ena ograja, na drugi strani pa policija ki obracuna z vsakim ki pride preko!). Samo ne, raje druga po drugi tolce, predvsem vecje po manjsih, klasika. Namesto da bi te stotine milijonov eurov zmetali raje v razvoz teh imigrantov nazaj v drzave iz katerih so prisli, dajejo ta denar za to, da slednje fujtrajo na lastni zemlji, kjer nam povrhu unicujejo vse kar se uniciti da. Da ne omenjamo Turcije, katera letno dobi vec kot milijardo da zadrzuje tok imigrantov. Če bi na meji s Turcijo uvedli strog sistem, ne bi niti en tale prisel preko in na koncu bi Turcija sama morala izvajat nadzor nad lastno zunanjo mejo ki meji na te muslimanske drzave, ker drugace bi imela lep žep v lastni drzavi, pa tudi milijard letno ne bi pokasirala. Tako pa se delajo norca iz nas. Zavedajte se, čim bi se zacel zelo strogi nadrzor nad zunanjo mejo EU, katerega bi podprle vse drzave EU, bi se tok imigrantov zmanjsal. Cim bi do njih prisla novica, da vstopa VEC NI, bi v roku par mesecev vse skupaj zamrlo. Mogoce bi na mejah se probavali, glede na to kaj najrajsi pocnejo, bi verjetno kaksem mesec dni na mejah bil kaos, kjer bi tile imigranti na veliko unicevali vse kar je pred njimi, napadali policijo in vojsko, ampak ko bo enkrat slednja udarla nazaj malo bolj konkretno, NE BI NITI EN VEC DELAL GALAME! In naenkrat bi se tok zmanjsal. Tako pa logicno vsi rinejo v EU, ko pa vedo, da v najslabsem jih caka lep sprehod, zastonj hrana in bivanje ter se velika moznost, da bodo lahko ostali v Nemciji ali kateri izmed bogatejsih nordijskih drzav.
LectorH
26. 02. 2016 15.00
A s s Krana ejga,, se kuj vid........
macro
26. 02. 2016 12.06
+1
Opis begunskega centra v Avstraliji. V centru imajo zdravniško pomoč, za vse ostale večje stvari te peljejo na klinični center v spremstvu 2 ljudi. V zbirnem centru je tudi trgovina kjer si lahko kupiš kakšno malenkost kot so sladkarije, keksi bomboni ali cigareti ki pa se ne prodajajo za denar ampak v obliki bonov, ki so tedensko dodeljeni cca 18$.Za osebno higijeno je v trgovini zastonj, kot tudi pralni prah. Za vsak ostali bon ki je vreden 1$=1ura pomeni da dnevno sedeluješ v dnevnih aktivnostih (2x2 uri na dan)kjer se začne multikultura, saj se ljudje drugačnih nacij zberejo skupaj in sodelujejo v likovnih krožkih, zanimivo je da je tečaj angleška jezika zmerom prazen.Center ponuja 8 Pc med 10-20 uro. Določene vsebine so blokirane(gugl mape,taxiji,nadzor internetnega iskanja), možnost obiskov-skozi pregled), 2 obroka po 3 menije, razen zajtrka ki je po izbiri, med,marmelada,maslo,čaj, kava, mleko. Ta hrana ni omejenena in je dostopna 24 ur. Fitnes center, 3 igrišča, park. Senzorji na ograji, 24 ur kamere, gsm so prepovedani zaradi zaščite varnostnikov. Prebivališča so sobe v kateri bivajo po 4 ljudje in imajo lastno kopalnico ki se vsak torek čistijo, oblačila razen če nimaš svojih so zastonj(trenirke), Vsako poslopje v kateri je do 8 sob ima 3 pralne stroje, dnevno sobo s tv, in telefonom ki je zastonj in neomejen dokler kličeš znotraj Avstralije. Ljudje so v centrih 3-5 let dokler se ne ugotovi ali so za v družbo ali ne. Naj se sliši še tako grdo nekdo, ki je prišel iz vojnega območja mu ta center predstavlja 5*. In zato je pri njih multikultura... nam pa vsiljena kjer ljudi naselijo v kontejnerje, brez možnosti zaposlitev ne more.
humanbeing
26. 02. 2016 10.46
+1
Vsem proti-tivcem Razumem vaše strahove in zaskrbljenost. To ni problematično. Nihče vam ne more vsiljevati nekaj česar nočete ali vas prisiliti, da mislite enako kot on. Zelo problematična pri tem pa je ena stvar: Vaša retorika! Pišete in govorite zelo grde in zlobne stvari! V vnemi izrazit svoje strahove greste zelo predaleč pa ne vsi ampak vsi pa pridno podpirate tiste, ki to počnejo (se vidi po plusih). Kaj vam res ni jasno kam taka hitlerjanska retorika vodi?! Se ne zavedate kako nevarno je to? Kaj ni imel nihče zgodovine v šoli? Zaradi vas bodo resnično zlobni ljudje dobili na veljavi in potem sem nam vsem slabo piše! Poleg tega vam bodo ljudje, ki jih sovražite čisto razumljivo to vrnili. Premislite torej komu dajete veljavo s svojim delovanjem, ker zlo si ob vaših izpadih mane roke in se privoščljivo smeji. Jaz ljudi delim samo na slabe in dobre, nobenih levih desnih takšnih in drugačnih. Sem tudi popolnoma prepričan, da je v Sloveniji veliko več dobrih ljudi kot slabih enako velja za prišleke! Pa tudi za-jevci se morate nujno umiriti in svoje argumente predstaviti jasno in mirno, brez napadanja, ker s tem samo izzovete proti napad, kar pa vodi v vojno. Čisto vsi smo ljudje mi, vi in oni. Strah in zaskrbljenost sta lahko upravičena, sovraštvo pač ne! Nikoli! Tako tudi ne morete pričakovati, da bomo do tega strpni! Pa preden se kdo spomni, ja si jih bom peljal domov takoj ko bo to mogoče, ležišča so pripravljena.
rdecikomunist
26. 02. 2016 15.39
+3
Lepo si povedo,kajti ti protesti niso naperjeni samo priti prišlekom pač pa nekateri pripravljajo teren za odstavitev vlade in prevzem oblasti.Proti nestrpnosti bi morala nastopiti cerkev,če se hoče držati Jezusovega nauka ljubi svojega bližnjega kot samega sebe pa tega ne naredi ker se po vsej verjetnosti strinja z protesti proti beguncem.
maliButalec.
26. 02. 2016 10.40
-6
Včeraj ob 21:58 sem naredil anketo na tem portalu ( komentar malo nižje ). Rezultati po 190 oddanih glasovih: 89% PROTI priseljevanju ilegalcev in "le" 11% ZA sprejem ilegalcev v Slovenijo. In to voljo ljudstva morajo politiki in ostali koritniki ( humanitarne pijavke našega proračuna ) SPOŠTOVATI IN JO UPOŠTEVATI !!!
kvaternik
26. 02. 2016 10.45
-6
SSHanjarDivision
26. 02. 2016 10.49
+1
naredu si anketo med naciji, ne pa med ljudmi
šlogar
26. 02. 2016 11.43
+1
Imel si možnost in si pač med 11 procenti. Žal nas je potem89% nacijev. Pa nisem glasoval, ker te ankete pač nisem videl.
kvaternik
26. 02. 2016 11.44
+0
Slovenija nujno potrebujo za preživetje trdnejši nacionalizem. To nima nič opravka z nacizmom.
kvaternik
26. 02. 2016 11.47
-1
Zelo prepričljiva anketa, če vemo da je tu polovica Južnega življa.
srebrnibreg
26. 02. 2016 14.03
+2
mali- tisto anketo si nekam vtakni skupaj s tistimi vred kateri so ti s ponarejanjem pritiskali pluse v nedogled pa čeprav sem tudi jaz proti njim.
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 10.17
+9
Zardi teh učiteljev je boniteta te inštitucije padla z AAA+ na ŽŽŽ-.
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.17
-7
SSHanjarDivision
26. 02. 2016 10.23
Kapitol
26. 02. 2016 10.09
+2
Pa še ena zadeva je, ki se jo vsi izigibajo, tudi politiki. In to je nataliteta.....Sveda se strinjam, da naj otroci ne bi trpeli in doživljali tega, absolutno...Samo na svetu tako podivjane natalitete ne more priti do drugega kot do eksplozije trpljenja....Tudi, če evropa pomaga 20 M ljudem, če zanemarimo vse ostale posledice, ki jih bi to prineslo. Kaj se s tem reši na malo daljši rok 20-30 let. Nič, ker se bo medtem rodilo novih nekaj 100M ljudi, ki bodo rabili pomoč....Če se ne ustavi glavni vzrok vsega tega, to je natalitete, potem, lahko prebivalci evrope naredijo samo eno mogočo stvar...poskušajo preživeti kolikor toliko enako, kot do sedaj, dokler se bo dalo in nič drugega....In tukaj so v prednosti Višegrajske države, vsaj za nekaj malo časa....Slovenci pa se mi zdi so izbrali z levičarji tisto slabšo možnost....
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 10.40
+2
Kdo nam pa brani da imamo več otrok, nihče razen sami sebi. Radi bi se šli neke napredne družbe in lepega življenja po drgi strani pa izginjamo. Za to smo izključno sami krivi. Pri nas kot v celi Evropi je več ločitev kot porok, prebivalstvo na veliko stara in tudi poročeni imajo vse manj otrok ali pa jih "naredijo" čim bolj pozneje da bi vmes čim bolj uživali vmes pa pride do ločitev brez ali z majhnimi otroci kateri prenašajo največje duševne bolečine vsega tega potem stem odraščajo in nikoli ne doživljajo da razumejo pojem družine, ljubezni...
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 10.46
+2
Kar se tiče pomoči teh novih 100m nikar ne skrbi ker takrat jih bomo na veliko potrebovali po domovih za ostarele za našo oskrbo.
Kapitol
26. 02. 2016 11.18
-2
Ne morem verjet, da lahko tole napiše nekdo, ki naj bi bi še izobraženin razumen...a bodo takile videli prenaseljenost šele ko se bomo kot kobilice obešeni na vlakih prevažali iz sluma v slum kot v Bangladešu (malo poguglajte), pa kaj bo potem čez dve, tri. štiri generacije bo 15 milijard ljudi skrbelo za pet milijard ostarelih iin onemoglih....itd.....
Bosna4ever
26. 02. 2016 10.02
+9
Te tako zvani pedagogi naj rajši vrnejo kupljene diplome pa naj gredo delat v Snago
SSHanjarDivision
26. 02. 2016 10.11
+0
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 10.13
+3
Snaga je okoljevartveno podjetje, prav tam ne pašejo ker bi potem bila NEsnaga
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.14
-4
ne bo šlo, je ze zasedeno s delavci iz mrkonjič grada
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 10.00
-2
Za Slovenijo in Slovence so 1.000.000x bolj nevareni Janković in podobni kot teli otroci pa je Država do sedaj nekak preživela.
Against
26. 02. 2016 10.02
+5
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 10.06
-6
Hvaležen bi mu moral biti drugače bi midva sedaj komentirala v cirilici.
SSHanjarDivision
26. 02. 2016 10.12
+0
samanthka
26. 02. 2016 09.56
+9
Lejte...ne morte met ILEGALNIH prebeznikov prosto spuscenih po drzavi.Pa kje ste to videl???v keri drzavi gre lahko nekdo kar tako cez mejo, brez dokumentov, vi pa ga se futrate in spuscate brez nadzora.HALO.In pol bi radi, da vam zaupam, na lepe oci, pa nej bom tiho, mi pravte.A sanjam, al je to vse res??
Against
26. 02. 2016 10.03
-4
V normalni državi. Kjer so nacisti na oblasti, pa je gibanje res malenkost omejeno na prostor med bodečo žico. Morda bi se moral malenkost oddaljiti od naci ideologije, pa bi se prebudil v lepši svet.
Olcar 1
26. 02. 2016 10.36
+0
KOMISSAR-REX
26. 02. 2016 09.54
-1
Ko prebereš kako reagira "intelektualna elita" te "GIMNAZIJE" potem ni nobeno presenečenj da ko prebereš večino komentarjev ti enostavno gre na kozlanje kakšni (ne)ljudie obstajajo med nami. Svet se ne konča na Karavankah in zaradi tega bi takšni pacienti morali večkrat potovati tudi čez mejo in videti in razumeti da je ta strah popolnoma odveč čeprav se dogajajo tudi neljuba dogajanja s strani teh beguncev ki pač imajo drugačno kulturo in mentaliteto. Večina teh ljudi ni svojevoljno zapustilo svoje domove in prepričan sem da bi večina njih raje živela v "bedi" na svojem kot da bi pretrpela vsa ta poniževanja s strani "civilizirane in napredne" družbe vendar vojna ne praša in ne prašta. Veliko lažje bi bilo teh ljudi oz te otroke lepo, odprtega srca, sprejeli med nas in jih kaj naučili o naših vrednotah in kulturi potem, sem prepričan, da bi takoj sprejeli vse to. Po celem svetu obstajajo na eni strani pošteni, dobri, inteligentni in delavni ljudje, na drugi strani pa, kriminalci, lažnivci, goljufi, pijančki, mamilaši.... Konec koncev nismo niti mi nič kaj boljši oz bolj vredni od njih ko vemo in vidimo kaj se vse dogaja pri nas.
zvizi
26. 02. 2016 09.58
+0
komissar...pozabil si omeniti še sebe...verjetno mati ni imela dovolj mleka in si pil kravje, zato si danes tak v..
Against
26. 02. 2016 10.04
+0
Se strinjam. Paranoja na slovenskem je največja. Poleg tega se delu ljudi toži pod omejitvami raznih naci držav in bi radi videli, da bi se z ljudmi delalo tako kot pod naciji, je res Ronin?
trdovrat
26. 02. 2016 10.07
+1
Ronin in zvizi, sram me je , da govorimo isti jezik; da se razumemo, samo slovnično, ne vrednostno!
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.11
-1
trdovrat, lepo da se sramuješ, danes se sramuj ene 4 ure, če ne bo odleglo, pa še za 2 podaljšaj
Olcar 1
26. 02. 2016 10.37
+0
saj se tudi politikov kova Cerar , Jankovic , Bratovsek ni nihce bal, pa poglejte koliko trpljenja nam povzrocajo..posledice niso vidne takoj, ampak sele cez cas, tako bo tudi pri teh ljudeh, ki se mnozijo kot podgane, pa ce imajo ali nimajo moznosti.se zival ne koti, ce ve, da ni moznosti za prezivetje
siupamoizvedetiresnico
26. 02. 2016 09.47
+11
Če je vsa stvar tako nedolžna, če so vsi migranti, begunci in še kateri le visoko kultiviran in izobražen kader....čemu potem ograje na mejah, policija na mejah, vojska z dodatnimi pooblastili na mejah??? Po eni strani nas šopaj s tem kako so vsi ti prebežniki ubogi in nedolžni, pod drugi strani pa zapirajo meje... kaj je sedaj jabolka ali hruška?
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.15
-3
AlternativeFacts
26. 02. 2016 09.39
-18
Kdo se boji otrok? Gremo vsi v en glas..PODLI S POMANKANJEM INTELEKTA LJUDJE.....Buuuu otrok vas gleda.....
AlternativeFacts
26. 02. 2016 09.53
-8
daj pel s temi neumnimi....če ti mozek ne dela, ima Evropa fritzle, ki so delali kaj? In ker so tiste zveri to počele, si ti kaj postavil ograje okoli kolibe? Nisi, zakaj že, ker je tisto evropska vrednota?
zvizi
26. 02. 2016 09.54
+9
Zakaj za boga jih ne vzamete k sebi domov. Porivate jih drugim, vas pa starši ne morejo vreči ven iz svojega stanovanja....
Degnar
26. 02. 2016 10.00
+3
lauda.... Pa kaj ti ni jasno kakšen arument pa je to?! Če je juha že slana je nebos se dodatno solil dokler ti ne odpovejo ledvica. Seveda so tudi pri nas kriminalci vendar zakaj bi vozili nove? Dejmo se malo drog v državo saj so tako ali tako ze tukaj... Jao jao
Against
26. 02. 2016 10.06
-1
Ja, res lepo, mi smo navezani na domače kriminalce, jih podpiramo, dajemo miljarde, zakaj bi še tuje futrali? Jao stane pamet. Raje jih vrnimo dol, da bodo spodaj poskrbeli zanje, praviš?
AlternativeFacts
26. 02. 2016 10.11
+0
ronin@ Na češkem je pred leti družina jedla lastne otroke.....ti je to kaj domače?
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.12
+0
Against, ti kar bodi navezan na kriminalce, mogoče te bodo potem počasi v čuzo pobasali,..
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.13
+0
Frdaman, nisem vedel, da si po rodu iz češke ?
AlternativeFacts
26. 02. 2016 10.15
-1
ronin@ Kaj sedaj Češka ni v Evropi? Kaj pa ptujski fritzl, ti je ta bolj po godu pa še iz domačih logov je?
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.17
-1
Ne vem, bolj kot na Štajersko gravitiram na primorsko.
AlternativeFacts
26. 02. 2016 10.30
+3
Ti pa si dosleden.... Köln te gane ker so v igri migrantje, češka te ne gane, ker se gre za domače, Ptuj pa po tvoje zgleda niti ni v Sloveniji, ker ti gravitiraš na Primorsko in te zato spet ne briga kaj tam v daljni tuji ti deželi domorodci počnejo?....
Ronin SLO
26. 02. 2016 10.40
-2
resslovenka
26. 02. 2016 09.27
+10
Sram me je, da živim v deželi hinavcev in lažnih moralistov ter tistih, ki vzgajajo naše otroke in mladino. Me prav zanima, kakšen bi bil odmev taistih, če bi se to kar zganjajo dogajalo našim . Ne predstavljam si, kaj so morali preživeti ti otroci . Sem pa za to, da ta t.i. pedagoška pamet prepusti svoja mesta tistim, ki zmorejo delo opravljati skladno z načeli pedagoške etike, ki so ji zavezani. Res žalostno, da se niti vidnejši predstavniki naše politike ne oglasijo in zavzamejo jasno stališče. Ena sama hinavščina in rivalščina je zavladala naši deželi. Pa enormni apetiti za lastno korist. To se itak ve.
tamiflu
26. 02. 2016 09.30
+1
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ronin SLO
26. 02. 2016 09.34
+3
Janko Ig
26. 02. 2016 09.37
+9
Jaz pa mislim, da je nedopustno, da so ti otroci sploh lahko prišli tako daleč brez prave oskrbe, ki jo potrebujejo. A bi kdo kaj o tem reku. In zakaj tega niso uredili v prvi varni državi in bi jim marsikaj prihranili.
vstajnik1941
26. 02. 2016 09.38
+13
Mene bi bilo tud sram če bi zagovarjal druge in ne lastni narod (vsaj tisti del naroda, ki nima kej dat v pisker!)
trimax
26. 02. 2016 09.47
+1
Ti jih kar poučuj na svojem domu če hočeš, v naših javnih šolah pa nimajo kaj početi
Ronin SLO
26. 02. 2016 09.50
+0
trimax, ja kaj ga pa biksaš,...to pa ne bo držalo
Kapitol
26. 02. 2016 09.25
+14
1,6 MRD pufa včeraj, verjetno v zvezi s tem , da se pusti slovenija "naseliti"...kar bo zelo aktualno še v prihodnje, saj denar za to ne bo problem, sploh od bogatih arabskih držav.....tile pa veste, da bi za denar, za nov puf naredili vse...to je edini način, da so sploh lahko na oblasti, da sploh lahko funkcionirajo.......Ja slovenci, tokrat ste z izbiro na volitvah, na nekaj zadnjih volitvah, prodali sami sebe in predvsem prihodnost vaših otrok....... Vas bodo pa obtožili za sovražni govor, če boste preglasni, ko se boste bali za otroka v vrtcu, šoli.....
olidata
26. 02. 2016 09.33
+1
Sploh ni važno koga voliš, ko pridejo h koritu, postanejo vsi enaki!
trunck
26. 02. 2016 09.38
-4
Odplačali so milijardo pufa in vzeli novo milijardo, torej je ničla pri spremembi zadolženosti. Pufe pa plačujemo zaradi tvojega idola, ki se zdaj hrani in dviguje ob nesreči tudi otrok brez staršev. Koliko od teh učiteljic ima doma pse, ki je nevaren okolici mnogo bolj kot ti otroci brez staršev. Pa tudi stane jih mnogo več.
Janko Ig
26. 02. 2016 09.38
-1
Največji problem je v tem, da vsi delajo z roko v roki samo folk tega ne vidi in se še vedno vleče za "svoje". Od nekdaj velja " skregaj in vladaj".
trimax
26. 02. 2016 09.50
+4
Kar izpostavljaš je res. Levaki imajo trenutno korenček, ki se mu reče denar (zato so tudi prišli na oblast). Vsega ne bomo morali imeti. Ampak jaz takoj izberem skromnost pred poplavo Slovenije z migranti.
Kapitol
26. 02. 2016 09.52
+4
"Vsi enaki" mantra za neumne, za to, da vas lahko takole naprej. Zakaj pa po drugih državah niso vsi enaki, npr. v Avstraliji.....kar prav je, da se vam takole svet podira, mislite, da si lahko privoščite, da ste neumni in da boste zraven dobro živeli.....e, ne boste.....
HorstWiesel
26. 02. 2016 10.01
-3
V Avstraliji imaš alternativo, izbiro, pri nas žal nimaš. Že 25 let samo ali barabe ali pa nesposobni
Blaška
26. 02. 2016 09.24
+19
narod je lačen samo poštenih informacij; manj kot jih sporočajo tisti, ki bi jih morali, bolj je narod nerazumevajoč, v strahu; njihovi protesti so samo odgovor ; ))) vlada sporoča, da ima za vsako situacijo pripravljen plan, vendar se javnosti nikoli ne predstavijo ti plani na razumljiv način ; )))
Blaška
26. 02. 2016 09.49
+3
zakaj si toliko zagrenjena, da iščeš pozornosti na takšen način ?; ))) srednja ženska leta so vendar zlata življenska leta, verjetno se s tem ti osebno težko spoprijemaš, a zato ni potrebe, da stresaš svoje nezadovoljstvo vedno pod mojimi posti ; )))
Blaška
26. 02. 2016 09.50
+2
zazri se vase in dobro premisli, kaj tipkaš; ))))))))))))))
Fuck the system
26. 02. 2016 09.19
+15
Pejte k njim boste videli multikulturo........
AlternativeFacts
26. 02. 2016 09.21
-2
tamiflu
26. 02. 2016 09.10
+8
vidim pred gimnazijo pet-šest otrok , kapuce nabite na glavo kot črnci, kadijo kot turki, toda za svojih trideset let so nekam majhni in otročji, eden je imel še medvedka v roki, pa me zanima kam moram prijaviti to ....., ker mene je strahotno strah, ker na hodniku sem jih pa opazil še neugotovljivo število. le kaj bo z našimi deklicami, če se začnejo družiti z njimi. čakata nas sodoma in gomora, pa nikogar ne sovražim , samo ,za otroke gre...
tamiflu
26. 02. 2016 09.17
-1
one gredo lahko v svet, samo svet ne sme priti k njim...
Ronin SLO
26. 02. 2016 09.20
-1
resslovenka
26. 02. 2016 09.32
+1
Ste res za bruhat! Očitno vaš pogled in razsodnost ne seže dalj kot do sosedovih plank. Mene boćj kot ti ljudje skrbijo domači zajedalci. Imigranti nam namreč niso pripeljali naso nam ljubo deželico v stanje kakršno je. Got it?
Ronin SLO
26. 02. 2016 09.34
-3
AlternativeFacts
26. 02. 2016 09.10
+1
V tem primeru so "zaščitili" otroke, ko se jim pa otroc' vsakodnevno ravsajo in medsebojno terorizirajo pa ti isti pokvekarji baje nimajo nobene moči, kaj šele avtoritete..Tako da dragi moji, zapustite poklic, ki mu očitno niste kos. Ste bolj kot ne cokla za poklic ki ga opravljate...
resslovenka
26. 02. 2016 09.35
-1
trimax
26. 02. 2016 09.51
+3
Pojdi ti v šolo pa da te vidimo. A boš zdržal eno uro ali 5 minut.
zmha
26. 02. 2016 09.09
-7
Hahaha varnost pred sestimi otroci...ce ne bi bilo smesno bi bilo BEDNO
Fighter80
26. 02. 2016 09.17
+10
Malo uporabi internet (ne samo za branje 24.ur) in poglej, kako ti otroci terorizirajo v Nemčiji, na Švedskem, itd...domače otroke! Da ne omenjam, da je bilo že nekaj posilstev s strani teh "otrok"!
trimax
26. 02. 2016 09.53
+2
Verjetno nima otroka v šoli in ga boli ... tako kot vse ostale nejgovega kova, ki vidijo do pol metra pred sabo in do naslednjega dne v prihodnost.
Degnar
26. 02. 2016 10.10
+1
Verjetno se tega veseli saj so to njegovi ljudje...