Slovenija

V eni uri je prekrške storilo kar 17 kolesarjev

Ljubljana, 18. 06. 2013 16.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
54

Ogromno kolesarjev ne upošteva pravil ali pa jih sploh ne pozna. Večina ne nosi čelade, se pa nekateri zavzemajo za to, da bi postala obvezna tudi za odrasle. Vestno jo seveda uporabljajo športni kolesarji, ki drvijo skozi gozdove, preskakujejo avtomobile in podobno.

Ogromno kolesarjev ne upošteva pravil ali pa jih sploh ne pozna. Večina ne nosi čelade, se pa nekateri zavzemajo za to, da bi postala obvezna tudi za odrasle. Vestno jo seveda uporabljajo športni kolesarji, ki drvijo skozi gozdove, preskakujejo avtomobile in podobno.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (54)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Primoz Kompara
19. 06. 2013 15.23
+6
Nobeden zakon ne preprečuje samomora. Če se nekdo sam nima rad, naj se vozi na kolesu brez čelade in v avtomobilu brez varnostnega pasu. To so stvari s katerimi ti ne ogrožaš druga, ampak sam sebe.
pingvinislo5
03. 07. 2013 01.05
ali ni dovolj, da uničiš življenje svojim bližnjim, vozniku vozila ki te je zbil, itd....?
nevseverjet
19. 06. 2013 11.20
+3
če kolesr vozi v napačno smer, je isto, kot da je voznik na nasprotnem pasu. v obeh primerih človek ne more pričakovati tega in lahko se zgodi, da ga voznik ne opazi, ko zavija v križišču desno ali levo. Npr., pri zavijanju v levo, gledaš nasproti vozeča vozila , kolesarsko stezo in pešce. če pa pridrvi kolo po napačni strani , pa je prehitro in ga opaziš zadnji hip ali pa sploh ne. Ko opazujem kolesarje, ki drvijo brezglavo po kolesarski stezi in niso pozorni ne do pešcev kaj šele do avtov, saj kot zombiji vidijo samo svojo zeleno luč. Tudi vozniki imamo zeleno luč, pa še vseeno pogledaš naokoli, da kakšnega ne povoziš.
gostgozd
19. 06. 2013 11.35
delno tudi res. seveda pa dobro veš, kajne, da je v ljubljani (ne vem kako je po drugih mestih) kar na parih koncih dvosmerna kolesarska. in seveda se tega vsi šoferji dobro zavedajo, ane, in so takrat ekstra pozorni tudi na kolesarje, ki pravilno vozijo v nasprotni smeri. ane? da raznih enosmernih cest, kjer je pa je za kolesarje dovoljeno v obe smeri sploh ne omenjam - in kako zelo tam pazijo avtomobilisti, ko se vključujejo.. khmkhm...
Kr en tm
19. 06. 2013 12.27
dam prav... z enim popravkom.. niti ne gledajo v svojo zeleno luč ker obstaja veliko križišič kjer so za kolesa semaforji obrnjeni samo v pravo smer vožnje in načeloma sploh ne ve v kaj se je vrgel, ko se brezglavo v napačno smer vrže na cesto.
F1 F1 F1 !!!
19. 06. 2013 10.59
+1
vidu policista na kolesu ki je med vožnjo uporabljal mobilni telefon... pa sm mogu bit sam tih.... vidu policista na kolesu ki ni uporabljal zaščitne čelade... pa sm mogu bit sam tih... toliko o tem
Mil?007
19. 06. 2013 10.52
+6
Ni problema, čelada za kolesarje po izbiri, s tem, da si kolesarji zdravljenje poškodb glave ob padcih plačajo sami. Predvsem pa več kolesarskih stez ali pa vsaj razširjene najmanj 40 cm široke asfaltirane bankine ob glavnih cestah, kot v Italiji naprimer.
F1 F1 F1 !!!
19. 06. 2013 11.01
+4
pozdravljam tvoj komentar in rad bi še dodal, da tam kjer pa so kolesarske steze ob cesti pa bi bilo dobro da tudi tam nekdo pomete lanski in še starejši pesek za posip
gostgozd
19. 06. 2013 11.13
+3
se strinjam. pa nove kolesarske naj bodo dovolj široke za varno prehitevanje. in prehodi preko ceste lepo gladko narejeni, ne pa da je potrebno ponekod čez robnik vozit. in dovoze do hiš ravno tako zgladi, ne pa da se po nektareih kolesarskih pelješ v 100 metrih čez 10 20cm "ležečih policajev" in te fletno preruka ..
Juzni
19. 06. 2013 10.48
-3
Hahaha....... ma res smo ena smesna drzavica. Kaznujejo in matrajo tiste,ki se vozijo v nasprotno smer po kolesarski stezi. Kaj ne bi bilo boljse,da zacnejo misliti na problematiko tistih,ki se vozijo v napacno smer po avtocesti?
gostgozd
19. 06. 2013 10.31
+2
ma dejte pustit kolesarje pri miru. raje zrihtajte pogoje za varno in udobno kolesarjenje. nekateri kolo pač uporabljamo kot transportno sredstvo in ne samo kot vikend rekreacijo med mesti in ljubljana bi lahko še veliiiko storila za koelsarje! .. ne pa da se sedaj na 100 metrih nabere 5 kolesarjev, pa ni več varno za nikogar... vam pleharjem pa - dejte pejte kdaj malo na kolo in ko se boste naslednjič pritoževali, kako nesramni smo kolesarji - dejte si pogledat kakšne posnetke iz kejrkoli v aziji - boste vidl kaj je to zares kaos. in kako se tam vozi s kolesi in motorji .. pri nas se pa vse prilagajo plehu. in Človek nima več kam za stopiti v mestu... prav bolano
Amethist
19. 06. 2013 10.34
+3
sem se v LJ ogromno prevozila s kolesom, ko sm tm zivela, pa se vedno sm mnenja, da so tud med kolesarji prepotentnezi ki mislijo da so sami na cesti. To da ti pripelje v nasprotno smer je en tak primer...
gostgozd
19. 06. 2013 10.56
+2
tudi meni gre to včasih na živce. ampak včasih je pač lažje iti v nasprotno smer. če hoče kolesar na križiščih 2x levo zaviti mora naprimer čakati MINIMALNO dva rdeča semaforja (in če iam srečo celo 4), medtem ko za isto pot (2x levo) avtomobil čaka MAKSIMALNO 2 semaforja (če ima srečo pa nobenega) ... in tako kolesar za dva križišča, ki sta 100 metrov narazen čaka minimalno 2-3 minute, namesto, da bi prevozil pot v 15 sekundah.. strpnost! in človečnost. najprej smo ljudje, potem pleh. (in človek ima to lastnost, da se poistoveti (in sam postane) "podaljšek" mašine, ki jo uporablja. če so to noge - je "samo" človek. če je to kolo - postane kolo. in če je to avto, postane plehnata škatla..
gostgozd
19. 06. 2013 11.05
+2
preberi še enkrat "nepravičnost" - kolesar mora za isto pot čakati minimalno 2 rdeči. avto maksimalno 2. in tako to učinkovito, praktišno, zdravo, poceni in manj škodljivo prevozno sredstvo postane neučinkovito.
Amethist
19. 06. 2013 10.21
+11
Meni grejo na zivce ljudje, ki vozijo v nasprotno smer, pa pesci k se sprehajajo po kolesarski stezi, pol pa se tezijo, ce jim pozvonis. Kot tretje pa... kaj ima kolesar za pocet sredi voznega pasu najbolj prometne ceste? Pa nit se ne bo umaknu, s tem sam ovira promet. Sori... razumem uzitek, ampak se mora tud kolesar obnasat tako, da ga ne zgazis, nehote.
Kr en tm
19. 06. 2013 12.30
grejo na živce tudi meni, hkrati pa sem tudi sam kolesar in sem včasih prisiljen prečkati del ljubljane po kolesarskih stezah... in včasih se je enostavno lažje izogibat luknjam na voznem pasu kot na kolesarski stezi.
Berdem
19. 06. 2013 10.04
+6
Pridite v Velenje in boste mislili da sta v Angliji. Večina kolesarjev se vozi po levi strani kolesarske steze
pehtateta
19. 06. 2013 10.03
+5
Ogromno je nepravilne vožnje med kolesarji, prav čudi me, da so jih v eni uri ujeli samo 17.
Kr en tm
19. 06. 2013 09.59
+7
strinjam se da je vse skupaj čista bedarija ki so se jo izmislili zato da bodo kasiral denar, in strinjam se da je čelada na kolesu izbira posameznika, hkrati pa ne razumem da se v debati oglašajo norci ki pišejo take bedarije kot "kaj mi bo čelada pri 5kmh" ali pa " kaj mi bo čelada na kolesarski stezi" ali "kaj mi bo, saj je spodaj tako ali tako odprta".... Taki s svojimi bebastimi izjavami dokazujete samo eno, in sicer da imate v svoji zahojeni betici dovolj prostora, da imate čelado verjetno že kar integrirano. In hkrati verjetno še niste videli kolesarja ki se je v mirovanju prevrnil in z glavo udaril v robnik, niste videli kolesarja ki je čakal na prehodu in ga je preblizu vozeč avtomobil zadel z zunajim ogledalom. Kolesarja je odbil cca 5m in ko je pristal je zadel z glavo v kamen. Edini daleč na okoli...
pehtateta
19. 06. 2013 10.05
+3
Čelado sem začela nositi pred leti, ko mi je znanec rekel: je tvoja glava tako poceni, da niti zaščitne čelade ni vredna? Veliko bolj varno se počutim s čelado.
pkorosec
19. 06. 2013 09.40
+1
Obvezna celada? Cakaj cakaj, kje pa je tu moznost izbire? Zase nosim odgovornost sam in jo ne prelagam nobenemu drugemu. Tudi v Avstriji lahko srecas mnogo kolesarjev, ki ne nosijo celad. Stvar izbire. Sam je ne nosim, ker ne prenesem da se me kaj drzi okrog vrata. Kdor jo pa rad nosi, pa naj jo nosi. Za crossbiking osebno ne vidim razloga za calado, razen ce se gres ekstremno kolesarjenje. A sploh ne vidite v kaksen fasizem drvimo vsi skup, kjer nam drzava vsiljuje en predpis za drugim? Po eni strani nas ucijo da moramo sprejemati vsako anomalijo v druzbi, spet po drugi pa bi ti radi predpisali kak moras bit oblecen ko vozis kolo, kaj lahko vzgajas na lastnem vrtu, ...
Storyteller
19. 06. 2013 09.48
+2
Čelado moraš nosit če se voziš s kolesom po cesti.
ded moroz
19. 06. 2013 11.06
nikoli nisem nosil čelade ,niti je ne nameravam...
IGI4
19. 06. 2013 09.25
+7
z takimi "super" placami je kolo res prevozno sredstvo prihodnosti
Jaka Planinc
19. 06. 2013 08.53
+6
NE SAMO KAZNOVANJE, NAJ UREDIJO PREJE POGOJE ZA VARNO VOŽNJO. PRVO NAJ OBVEZNO ZGRADIJO KOLESARSKE STEZE,POTI, PO MESTU IN OD MESTA DO MESTA, OBVEZNO DVIGNEJO PREHODE ČEZ CESTO NA NIVO PLOČNIKA,KOT DAJE TO LEŽEČI POLICIST. TO JE BILO ŽE NAREJENO PO CESTAH PRED VASJO ALI PRED NEVARNO TOČKO, PA SO VSE ZRAVNALI,ZAKAJ NE VEMO.???!!! KOT GESTO ALI ZARES ŽELJO PO VARNOSTI KOLESARJEV PA VSAKEMU OBČANU KOT DARILO ZAŠČITNO ČELADO.TO BO PRAVA VZGOJA KOLESARJEM.
Amethist
19. 06. 2013 10.25
+2
z izgradnjo kolesarskih stez med mesti se povsem strinjam. Zdaj so kolesarji primorani vec al manj vozit po cestah. In marsikdaj vozijo tako, da ovirajo promet. Sej kot voznica popazim nanje, ampak ce je pa gost promet pa ga ne mors prehitet, ker se gospodic ne umakne malo na stran, se pa moja toleranca konca.
another nobody
19. 06. 2013 08.35
+9
Pa dej no... čelada pri 5 km/h... Gospa pri 60-tih zagotovo potrebuje čelado... po moje bolj potrebuje očala... Koliko pa bo to kazen... 150 ojrov, kot za vožnjo v nasprotno smer kolesarske steze... kaj smo normalni. Da ne bo pomote, jaz čelado navadno uporabljam, če to zahteva način vožnje. Tu pa je govora da si jo daš na glavo ko greš iz ene trgovine v drugo. Pa še to, tudi pešcu lahko pade roža iz balkona na glavo in ga ubije... bodo tudi za njih uvedli čelade? Joj, tega pa ne bi smel napisat... to so verjetno spregledali ;)
Amethist
19. 06. 2013 10.26
+1
Mnja no, sej meni tud ni vsec varianta s celado, ampak razsujes se lahko tud ce pr miru stojis.
rjk05
19. 06. 2013 08.33
-5
Ma kolesarji sploh niso za na cesto, saj ti je kar slabo ko vidiš kaj počnejo.Kot da so sami na cesti.Da pa ne govorim, da masovno vozijo po narobnem pasu (po levi). Vse bi jih mastno kaznoval.
F_O_X
19. 06. 2013 10.34
+1
jst bi ukinu avtomibile na avtocestah... vožnja u nasprotno smer je že slovenski nacionalni šport, da o vožnji pod vplivom alkohola ne govorim kje je več nesreč?
tuttikaki
19. 06. 2013 08.31
+1
Še ena slovenska bedarija...
ihatelj
19. 06. 2013 08.03
+4
Js bom pa tako rekel. Ni je kazni da me bo prepričala, da se bom peljal s kolesom po cesti kadar imam dabo otroka v stolčku.
another nobody
19. 06. 2013 08.40
+5
Točno tako! Sploh pa je veliko odsekov cest, ki ima pločnike le zaradi lepšega in tam se peljem tudi ko sem na kolesu sam. Raje kot da me kdo zbije.
ZigaII
19. 06. 2013 06.17
+2
Mah saj je potrebno spoštovat pravila da ni nesreč, sam sej policaj ti da kazen kar mal tako k rab proračun nafilat.
celica 1
19. 06. 2013 02.31
+11
Izpit za hojo po pločniku pa te fore
gnu
19. 06. 2013 00.55
+5
Eni bi radi pravico do nošnje orožja, drugi obvezno čelado za na kolo. Kako smo lahko še bolj ubrisani?
ZigaII
19. 06. 2013 06.17
+7
Oboje mora biti pravica ne pa obveza pa je vse urejeno.