Slovenija

Streljanje na Štajerskem

Maribor, 22. 05. 2013 11.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
33

Domačini v manjšem kraju na Štajerskem zahtevajo, da država zapre lovsko strelišče, na katerem dan za dnem poka, tudi ob praznikih in nedeljah. Lovci imajo strelišče označeno, a se krajani bojijo, da bi na strelišče zašel otrok ali sprehajalec.

Domačini v manjšem kraju na Štajerskem zahtevajo, da država zapre lovsko strelišče, na katerem dan za dnem poka, tudi ob praznikih in nedeljah. Lovci imajo strelišče označeno, a se krajani bojijo, da bi na strelišče zašel otrok ali sprehajalec.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (33)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Gone4eveer
22. 05. 2013 22.20
+5
Kakor je razvidno, je ozadje za tarčo res nasip, tako da ni možnosti, da bi ob pravilni uporabi orožja prišlo do tega, da bi izstrelek zašel in življenjsko ogrozil koga. Da bi res prišlo do tega, bi moral strelec streljati v zrak pod večjim kotom, kar pa je proti vsem pravilom, ki se jih vsak strelec mora držati - nikoli ne streljaj, če ozadje za tarčo ni vidno, ali pa obstaja možnost, da pride do nesreče. V primeru hrupa bi lahko vlada spremenila zakon in na izjemoma samo na streliščih dovolila uporabo dušilca poka. Problem solved.
binglec123
23. 05. 2013 08.13
+3
tako je. nasip oz. hrib za tarčami je konkreten. domet šiber pri streljanju na GG pa je omejen. strelja se 1x tedensko (ob sredah) in folk, ki je tam doma to ve. biser pa je tisti, ki kljub pokanju sili "gobe" nabirat na območje, ki je označeno in kjer se sliši streljanje.
Ramzess
22. 05. 2013 16.45
+4
Ni mi znano da bi na Štajerskem bil Manjši kraj.
Harigast
22. 05. 2013 18.29
+1
luckyss
22. 05. 2013 18.48
Tanek_led
22. 05. 2013 14.20
+9
Poka naša država, po vseh šivih...
godhead
22. 05. 2013 14.03
+6
Tanek_led
22. 05. 2013 14.32
+5
luckyss
22. 05. 2013 16.46
+4
Šluk - šluk, pok - pok ...je bližje lovskemu pozdravu....
Ivan Kobal
22. 05. 2013 13.25
+8
Moti že to, da se novinarji hote ali nehote postavijo na eno stran! Kje pa je objektivno poročanje? \"kdo ne poka, ni Slovenc\"
binglec123
22. 05. 2013 13.32
+9
objektivna resnica v slovenskih medijih? hahaha
Kemper
22. 05. 2013 13.37
+5
User1063544
22. 05. 2013 12.51
+7
Jaz bi nasploh prepovedal te strelske pohode. Ti lovci nimajo nobenega moralnega zadržka da ti pihnejo psa ali mačko, samo barva mora štimat pa je že vlka verjetnost da ga ne boš videl več. Potem pa se zgovarjajo kaj so oni mislili d aje in da ni in bla bla... Poleg tega da ne govorim o teh odstrelih, na jok mi gre ko jih gledam kak se pederišijo okrog po pašnikih in gozdovih pa kot da je vojno stanje...
binglec123
22. 05. 2013 12.58
-6
ja, pa ja. kdaj so ti jo poknili? ko pa nosijo hrano v gozd, ja tega pa ne vidiš.
User1063544
22. 05. 2013 13.19
-3
Meni ne... mojemu kolegu.. sicer pa ne gre za to. Ravno prejšnji teden sem jih videl, kaj so nosili je blo edino puška, municija in nenormalna volja po ubijanju. Hrana??? Je to edini odgovor s čim opravičuješ to ubijalsko lopovščino? Veš kaj definira pravega lovca? Spoštovanje narave, ne pa izgovori kako oni skrbijo za ne vem kake populacije... Najprej napitate te srne potem pa gasa na pokol da boste lahko ob gulažu prodajali svoje mokre sanje kako znate strelat. In ko 10 pušk strela in strela cele dneve in popoldneve, boš upal trditi da je to za dobrobit raznovrstnosti in družinskega števila.. Tak kot oni strelajo povzročijo migracijo teh živali da jih na koncu če ne z puško sklestijo z avtomobili. Bi blo zanimivo če bi se srne opremile z puškami , potem bi lahko vsaj legitimirali svoj obstoj kot LOVEC.
Kemper
22. 05. 2013 13.30
+7
Ja pa če medved pride do vasi ste glasni, če se živalske vrste razpasejo da jih je povsod preveč ste glasni, če nihče ne skrbi za njih ko je suša ste glasni, če reguliraš njihovo razmnoževanje ste glasni, ja daj mojster ponovno rojen, daj predlog kako ravnati?
zanHalo
22. 05. 2013 13.38
+4
Osebna izkušnja iz otroštva: Otroci stojimo na avtobusni postaji, čakamo na jutranji šolski avtobus. Lovec (beri oborožen pijanec) se pripelje mimo po vaški cesti. Počasi, 20km/h - oprezuje. Potem se 200m stran avto ustavi. Skozi okno pomoli cev in pok. Pri potoku odskoči črn maček in obleži.. okno se dvigne, lovec odpelje dalje. Sosedu je pred očmi ubil hišnega ljubljenčka. Lovca smo seveda zatožili staršem, a zgodilo se ni nič posebnega, saj je bil pač lovec znan vaščan...
Kemper
22. 05. 2013 13.47
+0
Zgodilo se ni nič, ker je bil lovec pač znan vaščan. Ja lepo da cela vas odobrava takšno početje. V mojem mestu bi lovca prijavili policiji, kasneje bi jih dobil pa še po kepi. Znan vaščan.... kr neki
zanHalo
22. 05. 2013 14.01
+0
@PonovnoRojen lepo napisano. Lovsko nečedno početje se vse preveč tolerira. Poznam veliko lovcev, tudi med sorodniki, pa noben ni posebej zeleno in okoljevarstveno usmerjen. Po debatah sodeč je predvsem važna oborožitev. Po veliki večini low IQ people. Lovcev preprosto ne spoštujem.
antifa4321
22. 05. 2013 14.15
-2
Ne pričakuj, da boš potem ti spoštovan, če druge ne spoštuješ. Srnin golaž je pa dober, a ne? Al pa raje delaš golaž iz trave.
pridnaov?ka
22. 05. 2013 14.17
+0
antifa4321
22. 05. 2013 14.28
+7
Seveda, lažje in neosebno je kupiti meso v trgovini al pa pri mesarju. Ampak tut tisto žival je bilo treba ubit, zrezki ne rasejo na drevesih al pa ob preklah na vrtu.
zanHalo
22. 05. 2013 14.33
+3
@antifa4321 Tudi lovci si morajo spoštovanje prislužit. In pa če imaš rad živali in jih spoštuješ, potem jih ne tlačiš v lonec!
antifa4321
22. 05. 2013 14.41
+6
Seveda, da si morajo prislužiti, razne raubšicarje in alkoholike bi moral izločit iz LD in jim pobrat orožna dovoljenja. Žival tlačim v lonec za to, ker sem mesojedec (vsejedec) in moram preživet. Se pa držim načela, da nikoli ne streljam zaradi trofej,... ampak zgolj zaradi prehrane, mesa. Tudi gledam na to, da je strel čimbolj popoln, da žival "pade v ognju" in da se ne muči.
Iweek
22. 05. 2013 21.16
-2
dej ne nakladi, ker je očitno, da pojma nimaš...
Levibedaki6
22. 05. 2013 12.45
-10
Otroke na vrvico pa bo.
godhead
22. 05. 2013 13.47
+6
binglec123
22. 05. 2013 12.40
+11
itaq. pritisk na lovce in ostale legalne nosilce orožja. kako lahko kdo "zaide" na označen prostor? potem takem prepovejmo vočnjo po cestah, ker lahko "zaide" na cesto pa ga povozi avto. sicer pa demokracija omogoče, da se lahko vsak državljen buni za vse kar mu ne paše v kontekst. ne bi rekel, če bi streljali lovci 24 ur na dan, 7 dni v tednu. da pa folk ne more potrpet tistih nekaj ur na teden pa je že podlo, hkrati pa ta isti, ki se bunijo kosijo in delajo drugačen hrup... kot drugo pa tisti, ki se buni stanuje na nasprotni strani AC. a hrup AC ga ne moti? a otrok ne mora zait na AC? strelja se 1x tedensko ob določeni uri. toliko o strpnosti. najbližja hiša je ca. 100m na desno. jao jao jao...
Ivan Kobal
22. 05. 2013 13.26
+9
binglec123
22. 05. 2013 13.33
+5
Jimi1
22. 05. 2013 18.54
+4
Problem je v temu, da teh ljudi ne moti hrup zaradi streljanja, pač pa dejstvo da tam streljajo, oni pa seveda "dobri državljani-ovce" z politično privzgojenim odporom do orožja.... Kot sem videl je "prostor, kjer se občasno izvaja streljanje" kar se da varen, z naravnim prstobranom, ograjeno pred naključnimi prišleki z opozorili. Če je hrup res prevelik lahko sosedje,ki tam stalno živijo kvečjemu lahko zahtevajo meritev hrupa pred svojo hiši in če bo ta dovolj velika na tej lokaciji prepovejo streljanje. No osebno mene v Beli krajini streljanje občasno moti, pa le v primeru če poka v smeri Romskega naselja, pa še to samo zaradi krogel, ki so že nekajkrat čez vrt letele mimo mene. Iz tega pogleda tam ni možnosti, da bi bil kdo kdaj zadet s strani strelcev na strelišču.... Glede hrupa pa trdim, da je lokalni mežnar po DCBlih precej bolj hrupno obremljujoč, kot pa tole in ostala strelišča in prostori kjer se izvaja streljanje....
Iweek
22. 05. 2013 21.15
+2
binglec123
23. 05. 2013 08.21
+2
jimi1, drži. kar se tiče hrupa- hrup od AC, ki je neposredno v bližini in je na posnetku vidna je mnogo večji kot to pokanje, ki se izvaja 1x tedensko (ob sredah) po 16 uri.