Slovenija

Sodni izvršitelj v dolgem in mučnem postopku materi odvzel tri otroke

Ljubljana, 26. 05. 2020 16.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Sodni izvršitelj je ob pomoči štirih socialnih delavk, policije in še dveh pomočnikov po mučnem in travmatičnem postopku materi odzvel tri otroke. Ali je bilo ravnanje sodnice okrožnega državnega sodišča v Ljubljani, ki je vztrajala, da se odvzem otrok zaključi, pa čeprav je trajal kar štiri ure, in se je iz njega, kot smo videli, hotel umakniti celo izvršitelj, pravilno, preverja tudi ministrstvo za pravosodje.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Nina Zidar Klemenčič o štiriurnem odvzemu otrok
    05:03
    Iz SVETA: Nina Zidar Klemenčič o štiriurnem odvzemu otrok
  • Iz SVETA: Mučen odvzem treh otrok
    04:07
    Iz SVETA: Mučen odvzem treh otrok
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (241)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BenQurer24
27. 05. 2020 18.05
-3
Sodnica naj dobi medaljo za hrabrost... Al pa oskarja... Preusmerjanje pozornosti... Jst sm faraon ti pa ne
User1832247
27. 05. 2020 17.54
+24
.................. to je do konca bolano (ne glede na to kaj dela mati in je to za drugačen postopek) - in možno je samo pri nas!vprašati se je tudi kakšna kreatura je sodnica in tudi ostali udeleženi niso čisto normalni - z delno izjemo sodnega izvršitelja!in na koncu - otroci so živa bitja člveki in ne neke stvari ki jih premetavaš sem ter tja!
expat33
27. 05. 2020 16.06
+52
Sodnici v postopku odvzeti licenco. Ne glede na dejstva, ki jih poznamo gledalci in poslušalci le iz medijev, ni to način za ravnanje z otroci. Če je mati res tako problematična, naj (policija) odpeljejo mati, CSD in socialne delavke naj pa v vmesnem času poskrbijo varno za otroke, da jih prevzame drug skrbnik. Ne pa, da se inštitucije mešajo v reševanje konfliktov med zakoncema na škodo otrok. Dogodek je jasen dokaz, da inštitucije (sodnica, CSD) ne obvladajo svojega dela, žal.
Praškovarit
05. 08. 2020 12.33
+2
z materjo ni nič narobe. mož ima podkupljeno sodnico in ta je kriva za vse grozote. Ubogi otroci
Transformerji
27. 05. 2020 13.56
+9
Seveda je vse pravilno, kar sklene sodišče..... pa koga v resnici brigajo otroci? Moderator že ve!
nostalgik
27. 05. 2020 12.00
+67
Na CSD JE VEČINA ZAPOSLENIH ( NE VSI) DEGENERIRANE OSEBNOSTI BREZ ŽIVLJENSKE ZDRAVE PAMETI. IZ LASTNIH IZKUŠENJ.
Whisky1981
27. 05. 2020 12.05
+40
Kot sem predhodno napisal, na CSD so zaposleni osebki, ki so sposobni razsojati le situacije v živalskem svetu. Pri pseh in mačkah je samica res poglavitnega pomena za človeško vrsto pa to ne velja. Težava je le v tem, da jim tega na šolah niso povedali. To so ljudje brez kakršnekoli čustvene inteligence, skratka monstrumi.
FIGEC
27. 05. 2020 11.52
+41
Kot prvo naj izrazim občudovanje v zvezi z mnenjem g. Nine Klemenčič. Izjemna ženska. V nadaljevanju pa se zgražam nad vsemi akterji te "legalne ugrabitve" po vrsti, najbolj pa nad sodnico, ki si ni želela "mazati rok". Očitno so to vse ljudje brez srca in občutka za to, kar se spodobi in kar je prav. Za piko na "I" pa me je vrglo včeraj še to, da sem na TV ugledal akterko, udeleženko v aferi koroška dečka, Korvo. Ne razumem, zakaj še takih niso spucali s CZD scene?! Svojo raboto namreč nemoteno nadaljujejo in povzročajo otroške travme še naprej...
brezvode
27. 05. 2020 11.41
+39
Ukinit CSD, ker so že nič kolikokrat dokazali da so nesposobni
Whisky1981
27. 05. 2020 10.56
+10
Res ne poznam ozadja vendar sklepam, kot je to v Sloveniji stalnica, mati očetu nikakor ni dopustila, da vidi otroke. Logično je, da se potemtakem mora takšnemu človeku odvzeti otroke, ker ta mati otroku skuša "ubiti" enega od staršev, kar je nedopustno in takšen človek ni sposoben treznega razmišljanja. Sicer pa so tukaj krive inštitucije, koliko časa mislite, da se je ta postopek vlekel? Verjetno leta. Če bi CSD ukrepal ob prvemu razgovoru in materi dopovedal, da je kaznivo, da otrokom ne dopušča videti očeta bi se verjetno zadeve uredile na zelo miren in lahek način. Stavim, da je CSD, kot v vseh primerih dolgo časa sodišču razlagal kako mati najbolje ve kaj je za otroke najbolje in da otroci ne morejo biti sami z očetom ter da oče ni primarnega pomena za otroke. Govorim iz izkušenj. Ukrepati je potrebno takoj, ne glede na otrokovo starost, otrok mora od 1. leta naprej preživljati enako kvaliteten čas tako pri materi kot pri očetu in bo vse potekalo na človeku spodoben način. Centre za socialno delo pa je potrebno ukiniti ali jim odvzeti pravice presoje, ker so usposobljeni za presojati le pse in mačke, kjer je samica primarnega pomena.
Bejba193
27. 05. 2020 11.04
+20
praviš da ne poznaš ozadjo.. nato pa javno deliš svoja sklepanja...
Bejba193
27. 05. 2020 11.04
+0
Whisky1981
27. 05. 2020 11.28
-11
Res ga ne poznam. Sklepam pa zato, ker je tak poseg mogoč le v treh primerih. Ali sta otroka pri trenutnemu skrbniku v življenjski nevarnosti; ali je trenutni skrbnik odvisnik ter neprimeren za otrokovo skrb; ali trenutni skrbnik ne dopušča otrokom, da videvajo drugega starša zato se mu skrbništvo odvzame in dodeli drugemu staršu. Zavedaj se, da je to kar vidiš skrajen primer in je sprejet z zelo, zelo težko roko sodnika.
marickapomagej
27. 05. 2020 15.17
+34
Zalosti me prebiranje komentarjev oseb, ki zadeve in doticnih sploh ne poznate. Ja, strinjam se, vsak ima pravico si ustvariti svoje mnenje. Jaz pa poznam zadevo in to, da mati ni dopustila stikov z ocetom, je zgledalo takole: oce je prisel po otroke, ti so se razbezali okrog hise in niso hoteli z njim. Oce ni pocakal niti minute, ce bi se otroci le odlocili iti z njim, ampak je odbrzel na policijo prijavit, da mu mati ne da otrok. In to se je dogajalo v nedogled, posledicno sklep sodisca, da se otroke dodeli ocetu. Mama nikakor ni zapita, zadrogirana, nasilna in kaj vem kaj se vse eni pisejo, ampak pridna in ljubeca mama. Bila veckrat zraven, ko je mama nagovarjala otroke naj grejo z ocetom, vendar niso hoteli. Zakaj, vedo le sami....mogoce nekaj pove tudi podatek, da je ob nasilnem odvzemu eden od otrok do krvi razpraskal oceta po obrazu, tako se je branil.... O CDS pa ni vredno izgubljati besed....
VolkBrenin
27. 05. 2020 15.44
+14
maricka...jaz ti verjamem...Naj tega pacienta od fotra dajo na gauge....Iskreno , če bi bil jaz ona - in drži tvoj zapis / ki mu verjamem.. bi se mi utrgalo ..in bi tega tipa odsedel na Dobu...ker ne bi več tlačil zemljo...
hisne
27. 05. 2020 10.30
+8
oba starša zapret v en propstor in da se zmenita kako bi bilo najboljše otroke ne pa da je prišlo do takšnega dogodtka.
Whisky1981
27. 05. 2020 11.55
-12
V veliko primerih je krivda zgolj na enemu od staršev, s katerim se ni mogoče zmeniti ničesar. Ponavadi so to matere, ki si prisvajajo otroke in se vedejo kot bi bil otrok njihova last.
korintos25
27. 05. 2020 10.09
+16
Se ne bi čudil da je tota sodnica partnerice od totoga zlatega očeta.
korintos25
27. 05. 2020 10.03
+4
BOJANA ŽVOKELJ, hvala za poštena pojasnila to smo rabili da si ustvarimo sliko. Hvala.
VolkBrenin
27. 05. 2020 09.41
+34
Nenormalno .....grozljivo ....s trajnimi posledicami za otroke ....Če že naj bi otroke odvzeli na " primeren način " in jih dali v naprej pripravljenim ustreznim rejnikom - ali bolje enemu rejniku , da so otroci skupaj ...... Ali bo sedaj otrokom pri očetu bolje ??? ....Ne zagovarjam matere , ker ne poznam nič od te zgodbe....Podlaga iz članka - za odvzem je absurdna - da jih oče ni videval ....Najbolj ogabno pa je na tem svetu , ko starši svojega otroka uporabljajo za orožje in orodje za boj z bivšim ...Živa groza ...Še bolj ogabna je dvoličnost družbe in " socialne v navezi s sodstvom " ....najmanj več deset otrok živi res v ekstremno nenormalnih razmerah....nekateri romski otroci celo javnosti na očeh -- pa je vse to za isto " socialno in sodstvo " povsem ok in v skladu z vsemi na N pravili za dobrobit otrok...
Mojca1313
27. 05. 2020 09.40
+37
To nam samo pove, da je v Sloveniji glas otroka še vedno nepomemben! Varuh človekovih pravic kje si?
Hej Slovani
27. 05. 2020 09.40
+36
Ne zanima me zgodba staršev. Smilijo se mi otroci, ker niso ničesar krivi :(
Bejba193
27. 05. 2020 09.06
+55
mogoče bi mogl bit tok vztrajni k je prišlo do jeseniške punčke.. mogoče bi bla dons še živa
Bejba193
27. 05. 2020 09.05
+50
vsaka stran ma 2 zgodbi, velikokrat pa kdo otroke izkorisca samo zato, da se mascujejo partnerju. V tem primeru žal ne vemo kdo je kdo
delbond
27. 05. 2020 09.09
+10
Woltan
27. 05. 2020 09.10
+13
Tako je.Ponavadi se pa na prvo žogo leti in se takoj popljuva eno stran,brez da bi se poznalo še drugo plat.
Mojca1313
27. 05. 2020 09.25
+30
Nihče ne pljuva. Meni je vseeno ali bi tako odvzeli otroka materi ali očetu. V obeh primerih je to nestrokoven odvzem oz 4 urno mučenje otrok oz nasilje nad otroki! Sodni izvršitelj, 4 socialne delavke, policija in še dva pomočnika po tri otroke?
delbond
27. 05. 2020 09.31
+3
Kdor ovira stike bi moral biti pridržan za nekaj dni, otroke premestiti k drugemu partnerju, objaviti javno imena in se zadeve ne bi več ponavljale, ker bi bile v poduk. Bi bili otroci lepo pripravljeni na vsak stik, ne pa da se prosi.
Sonja Rihter
27. 05. 2020 10.11
+1
Edina sreča, če se lahko tako izrazim je, da so otroci vsaki dan starejši, postanejo polnoletni in jim oba starša ne moreta več kljubovati. Smiselno bi bilo, da se za ljubosumje, nasilje in morda še kaj težjega, dodeli obvezno psihiatrično zdravljenje, ambulantno, kar bi v večini primerov zakoncim in otrokom omogočilo precej normalno življenje.
adix1
27. 05. 2020 08.33
+59
sicer ne poznam situacije vem pa da če mi bi kater hotel tako odvzet otroka se verjetno ne bi dobro končalo.
šoferkabusa
27. 05. 2020 08.13
-8
Toliko strokovnjakov na enem mestu in da bi se motili? Treba je preverit, vendar dvomim.
Ali63
27. 05. 2020 09.27
+22
"strokovnjakov" Tako se niti z živalmi ne ravna!
delbond
27. 05. 2020 08.04
+112
Da vas ni sram, predvsem ženske ki stopate v tem primeru v bran materi. Egoistke, poglejte zadevo iz strokovne plati in dejstva. Otroci so zmanipulirani in ne da nočejo k očetu. Zadnji čas, da se pri nas uredi, da kdor ovira stike dobi samo eno opozorilo, nato naj sledi odvzem otrok. Gre za to, da se otroka postavi na prvo mesto in ne enega od staršev. Otrok ima pravico do obeh staršev in pika. Sem imel podoben primer in smo ga na srečo rešili hitro na sodišču, kljub poskusom lažnih prijav na policijo in preprečevanje stikov. Tukaj nas morajo postaviti oba starša na enako mesto, potrebe in pravico otroka pa na prvega. V Sloveniji je zadnji čas, da se prizemlji ženske, ki zlorabljajo sistem, ki je njim v prid in s tem najbolj škodijo otroku. Zakaj bi bil moj otrok ob odličnega očeta kot sem jaz, zakaj? Dajte ženske povejte zakaj? Zato, da se ne bi razvil v odraslega človeka. Potem pa se čudite, da komu poči in smo priča nasilju. Samo v premislek. Zlati očka.
gekados
27. 05. 2020 08.49
-7
Potrebno je samo tv poklicat like popt tv ali rtv I n imamo afero.
korintos25
27. 05. 2020 08.54
-7
Limona2021
27. 05. 2020 09.02
+45
Se strinjam. Bratu je ex žena, ki ga je pustila zarad drugega najprej pobrala vse kar sta ustvarila, no on je ustvaril, ker je cele dneve dobesedno gledala te serije in ni hodila v službo. Niti ni skrbela za malega, ker je bil revež od jutra do sutra v vrtcu. Ko se je odselila, je naredila tako štalo, da jo je tepel, pa otroka, pa ne vem kaj. Še njena mama je šla na sodišče, ker so živeli zelo blizu in pričala proti njej, no na koncu brat ni videl otroka 6 mesecev. Potem ko je hotla iztržit še extra dinarčke, ker je mali avtist jo je pa sodnica vzela v roke in imata zdaj deljeno skrbništvo, kar pa spet ni ok. Hočem povedat, da se materam verjame vse. Tako naš sistem dela.
delbond
27. 05. 2020 09.12
+17
Sicer imamo sedaj nov družinski zakonik, ki bo zadevo postavil na bolje. Bistvo vsega je, da se iz tega primera prizemlji ženske, ki to izkoriščajo zaradi svoje ega. ali pa obratno. Otroke na prvo mesto, ego pa na stran in vsi zmagajo.
BOJANA ŽVOKELJ
27. 05. 2020 09.27
+22
Ker govorite s čustvene plati, poskušam razumeti vaš komentar. Govorite o dejstvih in strokovni plati. Dejstva poznate za svoj primer. Toliko ljudi in tako dolg postopek nasproti trem mladoletnim otrokom pa zame ni strokovnost. Ker sem iz istega kraja, lahko rečem, da sem tudi v času, ko naj bi družina še živela skupaj, na sprehodih, na poti v šolo, vrtec , videla samo mamo. O vsem drugem pa ne morem razpravljati, ker nisem osebno udeležena.
delbond
27. 05. 2020 09.36
-5
gospa Bojana, vem da so lahko tudi očetje nasilni in slabi. Gre predvsem za to, da se stikov določenih po sodni odločbi ne sme preprečevati. Imamo premalo vzvodov, da bi to tako preprečili. CSD in sodišče bi morala takoj reagirati, ko se je prvi stik preprečil.
BOJANA ŽVOKELJ
27. 05. 2020 11.30
+11
Govorila sem zgolj o strokovni plati in o otrokih. Ker dejstev ne poznam, se ne postavljam ne na stran matere, ne na stran očeta, ampak na stran otrok.
Astherushcomes
26. 05. 2020 21.57
+48
dajmo obrnt situacijo, pa dat očeta v trenutno situacijo bi prec mel naslov 'oče nasilno oviral postopek s pravnomočno podlago kljub 26 predhodnim opozorilom'