Slovenija

So vozniki iz manjših krajev res slabši?

Ljubljana, 03. 07. 2013 19.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Javni agenciji za promet so prepričani, da so tisti, ki izpit opravljajo v manjših krajih, privilegirani, in z novim letom jim bodo ta privilegij odvzeli. Za zgražanje pa je poskrbel njihov naslednji argument – da so zaradi tega slabši za volanom.

Na Javni agenciji za promet so prepričani, da so tisti, ki izpit opravljajo v manjših krajih, privilegirani, in z novim letom jim bodo ta privilegij odvzeli. Za zgražanje pa je poskrbel njihov naslednji argument – da so zaradi tega slabši za volanom.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (147)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Croissant
05. 07. 2013 14.49
Samo tole še pustim tukaj: Včasih so križišča in ostale stvari v manjših krajih dosti bolj zakomplicirana, kot pa v mestih, kjer samo počakaš, da se ti prikaže zelena in spelješ.
novak.novak
04. 07. 2013 18.20
+2
admin, sedaj bom , kar itak sem že, kot tolikokrat doslej, in vse vestno hranim poslal moj koment tvojmu uredniku, in naj mi pove ktere besede so neprimerne!drgač pejd pa lepo v prvi razred oš in se uč toporišiča. če veš kdo je to...
JožaZportoroža
04. 07. 2013 09.38
+3
pa če se vozis po nekih hribah pa rovtah tam ko so ceste ozke pa zavite pa prepadi na vsaki strani...si dosti bolse voznik, niso krizisca najbol pomembna
nesramnez
04. 07. 2013 10.28
+5
že res ampak pravila je treba poznati in smerokaze itd,itd. tako se pa večina izgubi že na parkirišču shoping centra....
SonyGirl
04. 07. 2013 08.32
-3
Rada bi opozorila na zelo grdo navado voznikov, ki pipkajo za rolerji, kolesarji in drugimi rekreativci.
Rej?
04. 07. 2013 10.13
+1
nesramnez
04. 07. 2013 10.23
+1
SonyGirl
04. 07. 2013 10.57
Pjeva? Tuge
04. 07. 2013 12.13
+1
Nabij si ene 20 kil gor in boš imela mir.
vsevidi
04. 07. 2013 07.36
+5
A to so hoteli povedat, da je npr. Ljubljana mesto al kaj. E dragi moji, v primerjavi z ostalimi mesti, ki se jim res lahko reče mesto, je Ljubljana samo malo večje selo na Balkanu.
nesramnez
04. 07. 2013 10.19
+3
seveda je,če pa vsi seljaki s teboj na čelu iz balkana sem rinejo
novak.novak
04. 07. 2013 18.11
nesramnež, da ni njih bi bila ljubljana sam selo, brez večje.....hehehehehehehehehe, in konec koncev, če se šteje nekaj za mesto, če ima nekj več semaforjev, pol je ljubljana sam ena vas.....v primerjavi z mesti, evropskimi, da ne govorimo o ameriških, azijskih....aja, radi bi se primerjal z afriškimi....hehehehehehe, sam unimi pod saharo....s takim razmišljanjem tja tud spadate, pa nočem žalit afričanov...
lijeks
04. 07. 2013 07.12
+8
Na agencijah so ljudje, ki morajo včasih delati tudi bučke, da agencija nekaj dela in obstaja. Jaz pa pravim, da za varnost v prometu zakoni in kazni niso dovolj, potrebno je spremenit mentaliteto, za kar pa ne poznam ministrstva ali agencije. Pa ni važno a si iz malega kraja ali pa iz velikega.
scipio
04. 07. 2013 07.00
+3
veliko raznih palčkov imamo na cestah, pa nima zveze s tem, kje so hodili v avtošolo, bolj z geni, ki sojih dobili od svojih mamic in atijev. prav te dni mi je eden od teh (slučajno je bil en KR palček v VW) kaksnih 700 m pred izvozom na avtocesti, ko sem že žmigal desno, vozeč še na levem pasu pri 130 km/h zapeljal strmo za rit in vozil stmo ob meni vse do izvoza, ob vsem mojem žmiganju in hupanju. brezobzirnost in nevarna vožnja. pa koliko jih je, ki se v koloni na primorki nabijajo na 1 meter na zadnji odbijač pri 140+ km/h, večinoma so LJ. In koliko, ki pri praznem desnem in levem pasu pred seboj vozeč manj zmogljive avte pod 130 km/h, se jih ne umakne desno, ko se jim približaš, vozeč očitno hitreje kot oni, ti palčki so večinoma GO in KP. Prevozil sem vsaj 0,5 MIO kilometrov, z eno procmetno, ko se mi je v LJ stoječim pred rdečim semaforjem pred staro cerkvijo v Sp.Šiški, ki je kvart LJ, zaletel ljubljančan v zadek avta in sem bil takoj nevozen, ker je bil moj motor zadaj. nič ne rečem, takoj danes sem lahko tudi sam nek povzročitelj, a tudi prejšnji podatek govori, da je to, kar počnem na cestah, približno prav in da je škoda, ker živim v okolju, kjer jih toliko ravna drugače. na NL in DK in NO je takih kekcev na cestah manj, spoznaali so pač, da je varnost v prometu vzajemna stvar. slovenc tega še ni spoznal, o tem sem prepričan.
Sh0rty_99
04. 07. 2013 06.55
+9
in zdej boste glede na tablice definiral kdo je boljši/slabši voznik? problem je sam v "prepotentnih" voznikih, z mišljenjem da se njim nemore nič narediti ker imajo"nov" avto, in v voznikih ki "žnarajo" po cest in se vozijo 30km/h pod omejitvijo.
lijeks
04. 07. 2013 07.13
+1
Se strinjam, delam cca 5000km na mesec, in res ne vidim drugega problema, ne glede na tabljice
Alojz Železnik 1
04. 07. 2013 06.32
-15
So vozniki iz manjših krajev res slabši? Da, so! In če bo treba, bomo sprejeli ustrezni zakon!
novak.novak
04. 07. 2013 18.22
+2
rew333
04. 07. 2013 06.04
+12
Ni prav, da se vse centralizira in seli v velike centre, zlasti v ljubljano!!!!! Kaj pa ko Ljubljančan pride čez mejo, Dunaj, Budimpešta.... in se prav tako v prometu ne znajde - a bo zdaj po tej logiki moral delat avtošolo na Dunaju?! Lepo vas prosim! To je diskriminacija do ostalih slovenskih krajev, kar Ljubljana počne že vse, odkar je postala prestolnica! To pomeni spet izgubo toliko delovnih mest po ostalih krajih in pridobitev novih v Ljubljani! Da ne govorimo, kako krivično je to do samih kandidatov!!!!Kdo jim bo pokril dodatne stroške?! Ljubljana?!!!
jolo78
04. 07. 2013 05.51
+2
Ah, ne delam razlik na cesti ali je LJ ali KK ali KR, karkol uglavnem. Ampak toliko nekega govorenja od vs LJ voznikov tukej, da se KR ne zna recimo voziti v krožne. Pa prosim no, primer vam dam takoj pri Lescah, kjer je krožišče Bled-Lesce-Vrba-LJ,JESENICE, že dvakrat mi je priletel voznik iz LJ v bok in se še skliceval, da sem jaz kriv in še sam poklical policaje. Seveda je na koncu on bil tisti, ki je izpadel neumen in plačaš še za povrh kazen. Ne vem glede tega da so vozniki slabši iz manjših krajev, mogoče ne bom nič rekel ampak vozniki recimo iz hribov, ki živijo na okoli 1000m so pa potrjeno najboljši zaradi obvladovanja razmer, ne pa mi tukej strešat od nepoznavanja znakov in prednosti, saj je vse logično bolj ali manj, če pa ne zastopiš in samo veš da si bil tako naučen pa vrni izpit pa če si ga magar delov v New Yorku po vseh ulicah. PS. ne ni knIžno napisan, VEM!
xx26xx
04. 07. 2013 03.07
-17
podpiram ispite glavne vožnje samo v LJ . ker butci drgač nevejo niti kaj je semafor. TI ZA B ZDRAVNIŠKI PREGLEDAJO SAMO PRITISK IN VID .PA NE JEMLJI KEMIJE ,ALKOHOLA KO VOZIŠ EDINO EN ŽBE PA LHK !
novak.novak
04. 07. 2013 18.28
le kako si ti ispit napravo ko pa pojma o slovenjščin nemaš?pa piš prosim z malimi črkami ker očitno ne veš kaj velike pomenijo.ok?
Slowencc
04. 07. 2013 02.55
+4
Da, v mojem mest ne bodo mogli "otroci" več opravljati izpita. Torej se bodo vozili 40 minut (v eno smer) opravljat eno urne vožnje za izpit?
Adminjef
04. 07. 2013 00.53
-1
a mogoče kdo ve, ali se na zdravniškem pregledu za izpit B-kategorije, preverja prisotnost psihoaktivnih substanc v krvi oz. urinu?
special selection
04. 07. 2013 02.31
+4
Raj ne it vozt ce misls bit zadet za volanom. Da nebomo bral pol spet u ksnmu ala Mačku da je pelu v napačno smer pa nevem kok ljudi ubil.
sbolci88
04. 07. 2013 00.19
+6
Bravo 24 ur, spet ste napisali članek kjer se bodo državljani kregali med sabo, bravo
Nejc Krizman
04. 07. 2013 00.17
+4
neee ljubljancani so obubni soferji :/ prav tako tisti z registersko KR. od njih so slabsi sma italjani
lila2140
04. 07. 2013 05.34
+1
Nejc Krizman
04. 07. 2013 20.50
hah zihr si tista mestna ljubljanska srajca ki se jo bogu uzalla
ogopogo
04. 07. 2013 00.09
-2
Podobno zadevo so predlagali že pred parimi leti na Hrvaškem. Dejstvo in čista resnica je, da se kandidat v Črnomlju, Litiji, Trbovljah ali na kakšnem drugem malem izpitnem centru veliko slabše nauči vozit kot nekdo v Ljubljani ali Domžalah. Saj je popolnoma logično. Znanje slovenskih voznikov pa je v večini zelo slabo, da o kulturi vožnje niti ne izgubljamo besed.
maks44
04. 07. 2013 00.22
+22
Glej izpit sem delal v malem kraju in se kar lepo znajdem povsod. Prevozil sem pol eu slabše kulture vožnje kot je v Lj ni nikjer. Ko se pripeljem v Lj in okolico večina voznikov pokaže kulturo vožnje. To kar predlagajo pa je še en poskus centralizacije. Po tistih pisarnah pa se tako ali tako kosajo kdo bo večji tepec.
pedritsegonita
04. 07. 2013 04.35
-3
Vidim. Ker se mi cijaziš po levem pasu na AC-ju 100.
novak.novak
04. 07. 2013 18.33
+2
ogopogo, ne mi govort kaj je kje boljš. ok? a so te naučil kulture? očitn ne...zakaj se tam kandidat slabš nauči? ker ko pride v ala selo lj al kaj takega ga prepotentni lokalni heroji urinjajo, ne spoštujejo omejitev, ne dajo prednosti,.....to je problem, ne pa kmet iz črnomlja. sem delal izpit v manjšem slo mestu, sedaj mestni občini, in sem ziher, da sem, razen če nisi poklicni voznik, prevozil velik več km kot ti al kterikol drugi recmo ljubljančan. pa sem vozil po mestih kot so amsterdam, frankfurt, minhen, milano, beograd, zagreb, budimpešta, kijev....in vi se boste primerjal s temi mesti....pa beži nekam, lepo te prosim...
bobi1107
04. 07. 2013 00.04
+17
A to imajo ti državni uradi kakšno interno tekmovanje kdo bo bolj bedast predlog zakona predlagal?
G8J
03. 07. 2013 23.48
+11
Namen tega je,da ko boš delal izpit za avto boš moral vse narediti v Ljubljani. Adijo manjši izpitni centri v manjših in večjih mestih. Cilj pa je jasno do kosti obrati kandidate s potnimi stroški. Pojbič spat pojdi.
pedritsegonita
04. 07. 2013 04.37
-4
zagovarjam to potezo. Vsak, ki opravlaj izpit, ga more v večjem mestu, kjer je veliko križišč, dvopasovnice, ogromno nepredvidljivih trenutkov in seveda bližina Avtoceste. Zdaj mi je bolj jasno, zakaj se večina ne zna vozit po ac-ju.
rew333
04. 07. 2013 06.16
+3
Zlat Zmaj, potem je pa najbolje, da Slovenci delamo izpit kar na Dunaju, če že govorimo o velikih krajih....
dzoker
04. 07. 2013 09.56
+1
Zlati zmaj, si že videl kdaj v petek ob 17.00 na primorski AC kolone avtov s tablicami LJ, ki si vozijo 2m za ritjo, ob tem pa tisti v luksuznih avtomobilih še "blendajo" onim pred sabo, čeprav se celotna kolona premika z najvišjo dovoljeno hitrostjo? Ne govori, da "meščani" bolje vozijo po AC!
ZZK
03. 07. 2013 23.48
+16
Jaz sem velikokrat dopoldne v MB in popoldne v LJ. Razlika v kulturi vožnje je ogromna, v MB je promet malce zaspan , imajo pa res lepo kulturo ustavljanja na prehodih, medtem ko v LJ kaj takega težko doživiš, poleg tega moraš je v LJ ogromno izsiljevanja. Ampak za moje pojme na splošno je kultura vožnje v SLO solidna, pojdite v kakšno Italijo, tam je pogreb. Bedake na cesti imaš pa na žalost povsod, ne glede na registracijo.