Slovenija

So plačanim bolniškim šteti dnevi?

Ljubljana, 14. 09. 2015 18.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Delodajalci so prepričani, da je nadomestilo, ki ga prejmemo, ko smo bolni previsoko in spodbuja delavca, da ostane doma, tudi če je zdrav. Zdravstvena stroka pa je ogorčena. Prepričani so, da bolni ne sodijo v delovno okolje, saj lahko akutne okužbe širijo med sodelavce.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: So plačanim bolniškim šteti dnevi?
    02:41
    Iz 24UR: So plačanim bolniškim šteti dnevi?
  • Iz 24UR ZVEČER: Bolni ne sodijo v delovno okolje
    05:54
    Iz 24UR ZVEČER: Bolni ne sodijo v delovno okolje
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (831)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tantadruj1
24. 03. 2018 10.09
-4
A res so ogorčeni. Hudiča niso pa ogorčeni da s.p. za 30 dni si krije bolniško sam... res, dragi zdravniki ste stroka. res. dajte raje nehat podpisovat lažne bolniške. no, ko jih bo krila država, ker tako delodajalec kot delavec plačujeta državi, boste hitro dobili navodila da prenehajte.
R777
24. 03. 2018 11.28
Anti SdS
15. 09. 2015 17.59
+2
S tem, da delodajalec plačuje socialne transferje za svojega delavca je prav, da breme delavčeve bolniške ne nosi on.
LOPOVI V AREST
15. 09. 2015 16.46
+5
Razpustit obrtno zbornico, KER JE ZDRAVJU ŠKODLJIVA!!!
white power
15. 09. 2015 16.00
+5
čudno da delodajalci,meneđerji,direktorji,niso nikoli bolani...
Transformerji
15. 09. 2015 13.03
+4
Kako napredujejo ali ne napredujejo naše pravico, koliko denarja kje lahko prišparamo, kje so tisti, ki si ne dovolijo nič vzeti : preberite to zgodbo, staro 27 let. Kot s.p. brez zaposlenih, sem si v 14 urnem vsakodnevnem delovniku zlomil nogo, pa dobil mavec za dobra dva meseca. Ampak tisto okončino sem za delo zelo potreboval. Kako je izgledala bolniška? Vsakih 30 dni mi jo je moj zdravnik prekinil, da ne bi šli stroški prispevkov na račun države. Ampak prispevke moraš plačati, pa tudi davke za državo, ki mi jih kar umetno zaračunala. Sposodiš si denar za obveznosti do države! Potem pa rečeš - kaj če si ti še enkrat kaj takega zgodi? Pa vrneš naziv s.p., se zaposliš v redni službi, lahko greš v bolniško, verjemite, to je bilo tako lepo....... - no , od tega je pa res minilo že 27 let!
Schnitzel
15. 09. 2015 13.11
+3
Še vedno je tako. Pred tremi leti se je nekaj zelo podobnega zgodilo mojemu svaku. Na komisiji so mu rekli: " Pa zaposlite nekoga, ki bo v času vašega zdravljenja delal namesto vas. Nasvidenje!"
Transformerji
15. 09. 2015 13.15
+2
Je tako, nihče od naju pa ni omenil plače !!! Če nič ne delaš, ne izdaš računov, ni plačila - tudi plače ni!
Transformerji
15. 09. 2015 13.18
+3
Schnitzel - to so rekli tudi meni, ampak kako zaposliti še nekoga, ko pa s poštenim delom sam komaj preživiš, pa da še vlagaš v investicijo.... da boš lahko še več delal......
Schnitzel
15. 09. 2015 13.27
+7
Transformerji - Seveda.....samozaposleni s.p.-jevci sploh niso pravi delodajalci. V praksi imajo še manj pravic kot redno zaposleni.
Sušc
15. 09. 2015 12.54
+10
Toliko govorimo v Nemčiji ... v Nemčiji ima zaposleni možnost koristiti bolniško do 5 dni/leto, brez vsakega potrdila. Če pa bi potreboval več, potrebuje potrdilo zdravniške komisije. Zlorab praktično ni.
SDS_je_poden
15. 09. 2015 12.59
+1
Pri nas imaš en dan tak na voljo. Ampak to je domena firme.
Schnitzel
15. 09. 2015 13.05
+0
Ja. In v to smer naj se angažirajo delodajalci, ne pa ukinitev.
Sušc
15. 09. 2015 12.52
+2
Problem je na eni strani zloraba. Po drugi strani pa res bolni v ambulanti čakajo na potrdilo namesto, da bi doma počivali.
Bassettt
15. 09. 2015 12.43
+4
Prokleta lenoba in muka od države!!! Jaz sem bila š o k i r a n a, ko smo počitnikovali na Norveškem. Norvežani z veseljem plačujejo tako visoke davke, ker vedo, kaj njim in vsem ostalim prinaša. Pred par leti so celo spremenili zakon, da lahko stanejo doma, če se slabo počutijo-drugače bi vsi delali, ker jim daje delo smisel in prijetne občutke, da delajo za celotno skupnost s svojim lastnim prispevkom. Tako zdaj lahko ostanejo doma, če se slabo počutijo. Če potrebujejo zdravniško pomoč ali ne. Tudi brez zdravniškega potrdila dobijo plačano bolniško! Ker je izkoriščanje sistema na minimumu... To je možno v svetu, kjer so vrednote in način dela: SPOŠTOVANJE, RESNICOLJUBNOST, ZAUPANJE, DEL. ETIKA, MORALA in FUNKCIONALNOST. Kakšne otroke in kakšne posameznike in kakšno družbo vzgajamo mi????
SDS_je_poden
15. 09. 2015 12.53
+3
Podpišem. Samo ne pozabi, tu v sloveniji ima večina ljudi balkansko mentaliteto, ki žal ni skladna z nordijsko. Tu se vsak, ki ima 5 minutk časa trudi ogoljufat državo, sočloveka....
SDS_je_poden
15. 09. 2015 13.03
+1
Kwa je tadesni, a boste rekli da ni res kar sem napisal? Kaj pa je točno ta predlog od delodajalcev? To ni goljufanje delavcev? Sedite, pišite minus.
Schnitzel
15. 09. 2015 13.14
+0
Ne sekiraj se. Tadesni sploh ne berejo, sam minuse prbijajo še preden napišeš.
ginger 1
15. 09. 2015 13.53
-3
Za pravicno----vecina ima balkansko mentaliteto ?! Ja,ampak med njimi si tudi TI !!!
Schnitzel
15. 09. 2015 14.03
-2
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 14.07
+1
"Samo ne pozabi, tu v sloveniji ima večina ljudi balkansko mentaliteto, ki žal ni skladna z nordijsko"...ja itaq, sej živimo na Balkanu in ne v Skandinaviji
Cati74
24. 03. 2018 08.30
+2
ginger 1
15. 09. 2015 12.30
-1
Nemcija en narod-dva sistema...poglejte primerjavo,kateri sistem je propadel,kot yuga in kateri DELUJE...iz celega sveta se ljudje priseljujejo k njim...a kdo ve zakaj ? Ker NIMAJO Zemljaricev,Kucanov in ostale leve zalege...!!!
Kapitol
15. 09. 2015 12.31
-1
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.41
+2
Tudi Mehika, Salvador, Indija,....nimajo Kučanov, Zemljaričev,...
Schnitzel
15. 09. 2015 12.51
+2
Ko omenjaš konkretne ljudi iz leve zalege dodaj še tovariša Ivana J.
ginger 1
15. 09. 2015 13.13
+2
Schnitzel----NE ! On vas je ze davno SPREGLEDAL...lopove in manipulatorje Slovenskega delavca pod okriljem murgelj...!!!
Schnitzel
15. 09. 2015 13.18
-2
Ginger-----NE! On ne mara Murgelj samo zato ker je premalo dobil, ker je stalinistična Popitova struja prešibka...!!!
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 13.25
-2
Pa Janševga najboljšega prijatelja Bavčarja,....
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 13.25
-2
On zato Murgel ne mara, ker so ga ven brcnil.......drugače je iz istega legla.........
Schnitzel
15. 09. 2015 13.35
+1
Ivan je mali komunistični odojek, ki cvili in joka, ker ga velika komunistična svinja ne mara in ne spusti k koritu.
Schnitzel
15. 09. 2015 12.21
+4
Dejstvo je, da se plačane bolniške na račun delodajalca mnogo preveč zlorabljajo in pri tem nemalokrat pomagajo tudi zdravniki. Ob odsotnosti nadzora in kaznovanja zlorab pa celo ocenjujem, da je tega še relativno malo, glede na dobre možnosti nepoštenega izkoriščanja. Verjamem, da bi ob dobrem nadzoru in kaznovanju zlorab odpravili problem. Naj se delodajalci angažirajo v to smer in pripravijo predloge zakonov, ne pa v smer odprave plačane bolniške. To je tako, kot da bi zaprli šolo samo zato, ker v njej učitelji kavsajo, učenci pa kadijo travo.
Kapitol
15. 09. 2015 12.00
+3
Še enkrat: Sicer pa gospodarstvo ni izolirano in je vpeto v globalno gospodarstvo. Torej lahko produkte prodaja po cenah ki jih prizna trg. Ker je pri nas 50 - 80 k služb v JS izmišljeno (B Pahor l. 2011), oz. plačanih volilcev levice in s tem sicer že tako predraga država, morajo podjetja po plačilu davkov in prispevkov rezati v plače in pravice delavcev da sploh obstanejo na trgu. Tukaj je ta razlika za katero tukaj vpijete. Kot veste smo izvozna država in je velik del gospodarstva vpet v svetovne trge.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.03
-1
Zakaj pa npr. Avstrija ali Nemčija, ki tudi prodajata produkte po cenah, ki jih prizna trg, lahko bistveno bolje izplačujeta delavce ob tem pa so vsi stroški, davki, prispevki,.... pokriti?
Kapitol
15. 09. 2015 12.04
+3
RedRats
15. 09. 2015 12.06
+5
Ker Avstrija od bruto plače pobere 22%, Slovenija pa 50% .
RedRats
15. 09. 2015 12.07
+5
Ker je pri nas pač treba futrati leve parazite.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.08
+1
Red Rats, že res ampak Avstrija pobere 22% od npr 3000€, pri nas pa 50% od 1500€.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.09
+1
Razlika je v tem, da avstrijski delodajalec nameni 3000€ za svojega delavca, pri nas pa komaj 1500€...pa še to najraj ne bi.
Kapitol
15. 09. 2015 12.17
+2
Brez veze folizofiramo tule, ko pa lahko pogledamo, kako je to v Nemčiji, danski, Švici, Kanadi...., in pa še važno dejstvo, da oni niso imeli komunistov in socialistov in socializma .
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.21
+2
Ok uredu, ampak daj razloži, kako lahko avstriski delodajalec svojega za svojega delavca nameni 3000€ od katerih plača državi 22%, slovenski delodajalec pa samo 1500%, od katerih plača 50% državi. Jaz vidim razlog samo v tem, da je avstrijski delodajalec manj požrten kot slovenski. No saj zaradi tega pa tudi niso pustili skopirati pri nas uveljaviti avstrijske delovske zakonodaje.
Schnitzel
15. 09. 2015 12.23
+0
Cube: Četrt stoletja po propadu socializma se ti še kar naprej prikazujejo...Pa daj najdi že enkrat boljše argumente
Kapitol
15. 09. 2015 12.26
+1
Zdaj bi pa lewičarji radi naenkrat imeli čudodelne delodajalce, ki bi za delavca namenjali 3000 in več eur, da bi še financirali to vašo potemkinovo vas. Zraven pa odganjate tuje naložbe, s.p. rubite takoj ko malo zamudi s prispevki (v izrazito nepodjetniško nastrojenem okolju se ti komaj prebijajo), nabijate dajatve, krčite izdatke za infrastrukturo, in se hočete iti neki socializem. Vendar to ne bo šlo, pa ne ker delodajalci ne bi hoteli ampak ker v teh pogojih ne morejo. Lahko pa poskusite sami in nam pokažete kako to gre.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.33
+2
in zakaj ne bi skopirali avstrijske delavske zakonodaje in jo uvedli? Aja, tam treba delavca plačat, mu poplačat vse prispevke, vse davke,.... drugače te na avstrijskem doleti huda kazen, zapreš firmo, vse poplačaš z obrestmi, precej let ne morš odpret nove,.......
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 12.39
+2
Mogoče je pa avstrijski delodajalec bolj sposoben in manj požrten kot naš..... Naš včeri odpre malarija s.p., zaposli dva jugoviča, jutri bi se pa rad že v X5 šopiril. E, ne gre to tko hitr, treba vprašat avstrisjskega delodajalca, koliko let je moral s koliko ljudmi delat, da si je lahko privoščil X5
SDS_je_poden
15. 09. 2015 12.56
+1
antifashizm: Ni interesa prepisat avstrijske zakone, ker potem se pač ne bo dalo krasti pri belem dnevu in to prikazovati kot legalno, četudi je moralno sporno. To je to. Take in enake imamo od leta 91 dalje na oblasti, folku se pa predstavljajo kot levi in desni. Zadnja velika kraja je bila tajkunizacija, ki se je izjalovila. Pljuc pa taka oblast!!!
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 13.28
+1
Točno tko. In vrlim delodajalcem je celo v interesu, da imamo tako slabo zakonodajo, ker imajo korist od nje.
odpisan2x
15. 09. 2015 11.55
+3
delodajalci naj sami delajo potem bodo pa vidl, ko se ti kaj zgodi ali zboliš zakaj je bolniška
ginger 1
15. 09. 2015 11.47
+1
Fstajniki se vedno ZANJEJO sadove svojega zablodelega fstajnistva...slabse,kot je,bolj se oklepajo levakof pa cepraf jim ravno levaki trgajo od ust pravice in socijalo...hlapci so hlapci za vedno...!!!
SDS_je_poden
15. 09. 2015 11.51
-2
Desnim še lulat nebi šli na grobove, kaj šele, da bi jim dal glas na volitvah....
Schnitzel
15. 09. 2015 11.53
-2
Vstajniki so ti odnesli tvojega ultra stalinista Popitove šole - Ivana in ti se s tem ne moreš sprijazniti. sedaj so vztrajniki krivi za nebulozne ideje delodajalcev.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 11.57
-3
Janševo antikomunistovanje je samo revanšizem, ker so ga komunisti brcnil v rit pred skoraj 30leti.....
Kapitol
15. 09. 2015 11.57
+1
"Nebulozne" ideje delodajalcev določa trg, lokalni in globalni. Seveda to ne veste ker ste izolirani od sveta v JS. In ravno ta ekonomska logika trga vas bo odnesla na smetišče zgodovine, kjer bi morali biti že nekaj desetletij. Sem spodaj napisal zakaj ravno vaše neprilagajanje svetu krati deavcu njegove pravice.
ginger 1
15. 09. 2015 11.58
+1
AAAAAAAAAAHAHAHAHAHA vidva fazana sta pametnejsa,ce NIC ne papiseta...sta pac skregana z logiko.Poglejta si Nemcijo : en narod-dva sistema...kateri se je pogreznil sam vase in kateri se je obdrzal in hrani socijalisticne ZABLODE...aja pa se kam bezijo begunci...
Kapitol
15. 09. 2015 12.03
+1
Pa Severna in Južna Koreja saj ni kaj komentirati. Moraš biti nor da navijaš za Severno.
RedRats
15. 09. 2015 12.08
+3
To so samo paraziti iz JS. Tako da je logično, da so proti JJ.
Schnitzel
15. 09. 2015 14.01
+2
Cube888: Lokalni in globalni trg tudi določa, da banke, ki hazardirajo propadejo skupaj z neodgovornimi lastniki. Pa so jih reševali z davkoplačevalskim denarjem.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 11.45
-2
Kaj je politična desnica in kaj politična levica:.......................................politična levica = V politiki se izraz Levica, levo krilo in levičarji v glavnem uporablja za podporo bolj egalitarni družbi.[1][2] Ta običajno vključuje skrb za tiste v družbi, ki so prikrajšani napram drugim in predpostavljajo, da so neutemeljene neenakosti (ki jih politična desnica vidi kot naravne ali tradicionalne), ki jih je potrebno zmanjšati ali odpraviti.[3] Izraza Levica in desnica sta nastala v času francoske revolucije, zato se nanašata na sedežni red v Generalnih stanovih; tisti na levi strani so na splošno podpirali radikalne spremembe iz revolucije, vključno z ustanovitvijo republike in sekularizacije.[4],[5] Izraz se je kasneje uporabil za več revolucionarnih gibanj, še posebej za socializem, anarhizem [6] in komunizem kot tudi za bolj reformistična gibanja kot sta socialna demokracija in socialni liberalizem.[7][8].......................................politična desnica = V politiki, termin Desnica, desno krilo in desničarji se v splošnem nanaša na podporo za hierarhično družbo, ki temelji na podpori za naravno pravo ali tradicijo.[1][2][3][4][5] Na različne načine desnica zavrača egalitarne cilje levičarske politike, ker trdi, da je uvedba enakosti v škodo družbe.[6] Izraz desnica in levica so skovali v času francoske revolucije, ki se nanašajo na ureditev sedežev v parlamentu; tisti na desni so podpirali ohranjanje institucij antičnega režima (monarhijo, aristokracijo in državno cerkev).[7][8][9][10] Uporaba izraza "Desnica", je postala bolj vidna po drugi obnovi francoske monarhije v letu 1815 z Ultra-rojalisti.[11] Desničarska politika je bolj ohlapno opredeljen izraz napram levičarski politiki, saj je v veliki meri razvila kot odziv na svoje levičarske nasprotnike.[12] V preteklosti je bila desnica večinoma sestavljena iz tradicionalinih konservativcev in pa reakcionistov, vendar danes vključuje liberalne konservativce, klasične liberalce in pa krščanske demokrate tako kot nekatere nacionaliste.[10]
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 11.46
-2
Sploh pa delitev na politčno desnico/levico ni povsem ustrezna. Bolj pravilen je politični spekter, kjer se nahajata dve osi in ne samo ena.
ginger 1
15. 09. 2015 11.35
-1
Fstajniki...ja,kje pa ste ? A ste se za to REPENCILI po ulicah Slovenije in vzklikali Slovenija zbudi se...?!AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Kapitol
15. 09. 2015 11.37
-1
Sedaj so njihovi na oblasti, oni lahko tlačijo delavce, ane vstajniki?
SDS_je_poden
15. 09. 2015 11.39
+2
Vidva sta tipična desnosučna pravokatorja. Lej, mi smo odnesli janeza, dejte vi pa še Cerarja... kaj bomo vedno mi se boril za vaše riti?
Schnitzel
15. 09. 2015 11.40
+0
Ideje delodajalcev pripisujeta aktualni oblasti. Tipična provokacija in zavajanje.
Kapitol
15. 09. 2015 11.41
+0
Cerar je dobil večino na volitvah in s tem legitimnost, zakaj bi ga odnesli. A vi ste za nedemokratične metode ???
SDS_je_poden
15. 09. 2015 11.47
+0
cube888: Nedemokratične metode? V demokraciji LJUDSTVO nastavlja oblast, torej jo ima pravico tudi odpoklicat. Sej sem vedel, znate pravocirat, k bi bilo pa treba kej naredit, pa rep med noge. Sicer pa je Schnitzel lepo povzel bistvo vaših pravokacij.
Kapitol
15. 09. 2015 11.48
+1
Sicer pa gospodarstvo ni izolirano in je vpeto v globalno gospodarstvo. Torej lahko produkte prodaja po cenah ki jih prizna trg. Ker je pri nas 50 - 80 k služb v JS izmišljeno (B Pahor l. 2011), oz. plačanih volilcev levice in sicer predraga država, morajo podjetja po plačilu davkov in prispevkov rezati v plače in pravice delavcev . Tukaj je ta razlika za katero tukaj vpijete. Kot veste smo izvozna država in je velik del gospodarstva vpet v svetovne trge.
RedRats
15. 09. 2015 12.09
+2
Zakaj bi protestirali tile levi pajacki? To so predstavniki parazitov in JS. Briga njih za narod.
RedRats
15. 09. 2015 11.33
-2
Kaj pa ko levica ukinja socialno državo :)))
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 11.34
+0
Schnitzel
15. 09. 2015 11.37
+0
Ukinili bi jo delodajalci, ker nočejo ali ne zmorejo opraviti z zlorabami.
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 11.41
+0
In ker so delodajalci prepričani, da jim socialna država odžira še večje profite...
RedRats
15. 09. 2015 12.10
+3
In ker vlada, leva, uničuje podjetnike. Tudi to bo dopustila, vse za oblast :)
ginger 1
15. 09. 2015 11.32
+1
Evo vam vase leve NOVE obraze z Cerarjem in levo fasistoidno stranko...se bolnisko delavstvu bodo ukinili,da bi njim parazitom vec ostalo...aja oni znajo in zmorejo...hehehe
Kapitol
15. 09. 2015 11.34
+1
Ja saj enkrat se bo narodu posvetilo, ampak ne na lep temveč na očitno grd način...
Schnitzel
15. 09. 2015 11.35
-1
Kapitol
15. 09. 2015 11.38
+2
Seveda ker je cel ustroj države zastarel in rine z glavo skozi zid. Zakaj pa v Avstraliji ali Švedski ni tako?????????
antiXfashizmXeuXgso
15. 09. 2015 11.40
-1
Schnitzel
15. 09. 2015 11.27
+2
ponavljam: Bolniška ni problem. Problem je njena zloraba. Če bi uspeli preprečiti samo to, bi odpravili problem. Večina dohtarjev se veselo požvižga na vse skupaj in še vedno veselo deli bolniške svojim prijateljem in znancem. V našem kraju je navada, da si okoliški kmetje, ki poleg kmetovanja hodijo še v službo, priskrbijo vsakokrat po par dni bolniške za razna poljska opravila. Dohtarjem pa pade kakšna dobrota v skrinjo ali špajzo. Delodajalci (predvsem manjši) pa se bolj ali manj neuspešno proti temu borijo. Paradoks pa je, da pa po preteku 30 dni, ko nisi več v breme delodajalca in greš na komisijo pa zlepa ne dobiš podaljšanja bolniške. Kar čez noč "ozdraviš". Torej se da, če se hoče! Zdravstvena blagajna s komisijo poskrbi, da je ne zlorabljajo. Enako naj se organizirajo delodajalci. Namesto pritiskanja, da se bolniška kar z zakonom ukine, naj pritiskajo, da bi tudi delodajalci ob sumu zlorabe z zakonom imeli možnost komisijskega preverjanja upravičenosti do bolniške odsotnosti.
Kapitol
15. 09. 2015 11.35
+0
To je pa dediščina socializma, ki je v temelje pokvaril ljudi, da samo izkoriščajo kjerkoli se kaj da. Če bi tako delal kmet bi hitro ostal brez gat na riti. Tako enostavno je to.
Schnitzel
15. 09. 2015 11.44
+0
To ni tipična dediščina socializma. Če bi Američani imeli tako možnost nekontroliranega izkoriščanja bi jo pa tudi oni izkoristili. To je splošno človeška lastnost. zato je potreben nadzor in sankcioniranje goljufov, ki ga pa pri nas ni.
Kapitol
15. 09. 2015 12.28
+1
Zdravilo za to je privatizacija vsega kar se da...
kiboko
15. 09. 2015 11.19
+1
Popolno manipulacija. Sploh ne gre za to da bi bili brez plačane bolniške, temveč da bo plačana iz zdravstvenega zavarovanja, namesto iz podjetja. Zdaj je tako, da država kontrolira, podjetja pa plača in nima prav nobenega nadzora, vpogleda in kompetenc ... Ko pride država na vrsto za plačilo, takoj skliče komisijo in je dopusta ni več.
malimoz2012
15. 09. 2015 11.09
-2
Nalijmo si cistega vina, bolniske 80%ljudi izkorisca. Do tri dni bi morala biti v breme delavca naprej do 2o delodajalca in potem drzave. Tudi tukaj smo nekonkurencni glede razvitih drzav in posledicno nevlaganja v naso drzavo kot tudi nakoncu majhne place.
nogomet12
15. 09. 2015 11.19
+0
..ta tvoj procent je pretiran...si vmes?...
Maja Mozgan
15. 09. 2015 11.19
+3
bla bla bla, ljudje so vedno hodili v bolniško in vedno bodo, pa nikoli ni bilo problema, zdaj je pa kr naenkrat vse narobe. Po drugi strani je pa država najbol požrešna glede dajatev, in tukaj nam najbolj pade konkurenčnost.
kiboko
15. 09. 2015 11.19
+1
Ne, vse mora biti v breme zdravstvenega zavarovanja, zato ga plačujemo.