Film/TV

Slovenski filmski sklad očitno ne zna prepoznati potencialnih uspešnic

Ljubljana, 29. 12. 2016 20.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
49

Slovenski filmi pregovorno bolj blestijo v tujini kot doma. Se pa najdejo izjeme, ki potrjujejo pravilo. Pr' Hostar je dobil že pet zlatih rol, ogledalo si ga je več kot 176.500 gledalcev, film pa so ustvarjalci posneli za manj kot 50 tisoč evrov. Znanstvena fantastika? Ne, zgolj utečena ekipa, polna odličnih idej, ki privabljajo gledalce. A slovenski filmski sklad posluha za prepoznavanje uspešnic nima.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jebalvisvoju
01. 01. 2017 14.35
+3
Slo. filmski sklad je tipično slovensko fouš uspehu nekim talentiranim fantom brez licence. LJUDJE TI VSE OPROSTIJO USPEHA NIKOLI
nesre?ko
02. 01. 2017 12.53
-1
jebalvisvoju
03. 01. 2017 21.50
Vidim po tvojem nick name-u, kdo si. Nesreča sam sebi.
jebalvisvoju
01. 01. 2017 14.32
-1
Ob tem filmu clovek ne ostane ravnodusen razen ce si tezki Janez in na njihovo predstavo gledas kot na nekaj slabega z nacinalnih vidikov. Pateticni ste mi res. Ko nekoga posljes nekam u pm ali neki, kako bos po slovensko povedal pejdi v rit? al nekaj? Smesno zelo. Ko nekoga spontano posljes nekam v jugo jeziku izpade dosti bolj smesno saj je dosti vec oblik za spustit kletvico. Zakaj potem toliko slovencev prezivi novo leto in razne praznike po Srbiji naprimer u Beogradu po Bosni.. Zato ker tle se ljudje neznajo zabavat, ko gredo dol vidijo kaj je sele prava zabava. In pol mi tezek Janez rece da ni smesno, to pomeni da ne razumes in ne sprejemas raznolikosti. Sem gledal v kinu z nabito polno dvorano vsi po vrsti so umirali od smeha. Slovenski jezik je za humor za glasbo in za dolocene stvari zelo neuporaben niti najmanj zanimiv. Poglejte si vsakdanje sale dneva na 24ur .. itd ce se pa ob tem nasmejes je nekaj narobe s tabo.
nevica
01. 01. 2017 19.37
-1
ti za duhovite dvotipe že nisi slišal? Misliš, da je preklinjanje in pošiljanje nekam smešno? ja blagor tebi, a te malce razvedrim? idi u tri pm - pa lep dan še naprej....
jebalvisvoju
03. 01. 2017 21.49
Če ti je to oblika samozdravljenja se ti zahvaljujem, ker me posiljas tam, jaz tebe ne, ker se ne zdravim na ta način. Lp
piko2263
31. 12. 2016 18.29
+3
Logično, da filmski sklad nič ne prepozna, kar je dobrega. Vse je utečeno, kdo bo dobilval denar do smrti in nazaj!!!
proofreader
30. 12. 2016 21.58
+1
Luka Marcetic ‏@LukaMarcetic Vaš včerajšnji prispevek o @PrHostar je škodljiv in poln neresnice. Ne ga več zlorabljati v namene lastnih, napačnih prepričanj.
Fukofakic
30. 12. 2016 18.20
+16
No, moje mnenje: Film je bil odličen. Vsi smo se nasmejali do solz. Če se temu ne smeješ potem je nekaj narobe s tabo.
jebalvisvoju
01. 01. 2017 14.33
+2
Itak, zame je to najuspesnejsi slovenski film.
janezpodre
30. 12. 2016 12.20
+10
Film se nardi, da se prodajo karte. Boli patka producenta, a karto kup intelektualc al pa kmetavzar, k poslusa modrijane
nevica
01. 01. 2017 19.38
-3
Ja, film lahko izobražuje ali pa poneumlja, oba lahko nasmejeta. kateri je boljši?
vstajnik1941
30. 12. 2016 12.13
-7
Potencialna uspešnica je po novem neka vaška traparija kjer se uporabljajo kletvice značilne za področje južno od kolpe
vstajnik1941
30. 12. 2016 12.14
-4
Pa še kak idiotski smeh v stilu meketanja zraven.
sodelujem
30. 12. 2016 19.12
-4
robiharli
30. 12. 2016 12.07
+6
Problem te naše vasi, slovenije(si ne zasluži velikegaS) je v tem, da je premala. Filmski sklad je pa vse kar ima naša vas. Če bi mi bili večji, recimo da nas je 40 milijonov, pol bi bili še kakšni filmski studiji, ki bi glede na rezime ekipe z veseljem vzela pod okrilje tak projekt in ga produkcijsko in profesionalno dvignila na raven, ki bi pritegnila v kina procentualno še več ljudi kot jih je trenutno. Glede na to kako so ga posneli in s kakšnimi sredstvi je film čisto zadovoljiv. Če pa bojo pubeci hoteli kaj več naredit, bo pa treba ven iti. Mitja Okorn je lep dokaz za to. Mičotu je zradi njegovega entuzijazma in sreče v življenju padla sekira v med in tako se ponavadi zgodi. Sem bil na avdiciji za njegov projekt Član in tip je neumoren. vsaka mu čast. Upam samo, da se bo Člana nekoč le lotil in iz njega naredil mojstrovino, ki bo uspešnica po vsej Jugi, če ne širše. Sem gledal en krat intervju z Al pacinom in so ga vprašali kaj je imel on, kar dugi dobri igralci niso imeli in zaradi česar je njemu uspelo. Odgovoril je srečo, srečo in še en krat srečo. Če me kak filmski strokovnjak rabi za nasvet me lahko kontaktira. Vem vse...tako kot vi vsi...ja,ja,ja...vasica pač.
nevica
01. 01. 2017 19.42
+1
Dobri režiserji v Holivudu začnejo z nizkorporoačunskimi filmi - tam se običajno najprej izkažejo - potem jim pa kdo zaupa denar. če misliš, da je za produkcijsko hišo vseeno v kakšen film vlaga milijone? Zanič filma si tudi od 100 milijonskega občinstva bolj malo ljudi ogleda. Mi bi pa dober film lahko tudi izvozili, saj tudi drugi obvladajo podnapise....ampak kot sem rekla, dober film.
sodelujem
30. 12. 2016 11.44
+24
Ja kva komentirate,če ne veste kašn je živlene okol vas??? Če je vse izumetničeno,pocukrano,zlagano je pa --umetniško---? Gledalci povedo vrednost filma, ne neke medprijateljske nagrade samim sebi na festivalih itd..
Prototip
30. 12. 2016 10.44
+26
Ja,jaz sem že pred ogledom filma vedel kaj me čaka,verjetno ste vsi ki tukaj filozofirate o slovenčkih ki se ne spoznajo na humor,že pogledali njihove skeče na tubu,,, in dočakal tisto uro in pol bolj ali manj smešnih skečev,nisem pa filma seciral z vidika filmskih kritikov ki se spoznajo na humor in vejo komu ali čemu se je treba smejat,,,če filma ne vzameš preveč resno in ne pričakuješ znanstvene fantastike,je ok,pa naj filmski sklad naredi eno komedijo v tako kratkem času s takim budžetom za 175.000 gledalcev,,,,
kemuri
30. 12. 2016 10.51
-5
ne poznam njihovih skečev, ne tega filma, videl sem zgolj trailer in videl sem dovolj.
sagesse
30. 12. 2016 10.39
+18
Aha nekim intuzijastom uspe narediti film,kateri ima visoko gledanost,,in kaj je hujšega za nekatere sokomentatorje,če nekdo uspe....foušija udari na vso moč.Kdo pa pravi da je film real prikaz slovenca??.kdo pa pravi,da je to slovenija??... naredili so film,kateri ima visoko gledanost.Kapitan america,death pool... so tudi višek inteligence,,kajne,pa ste vsi tisti kateri pljuvate po tem filmu veliki fani--- otroci ali iq 25.kaj ima veze umetniški vtis,,, edino važno so gledalci in še enkrat gledalci.Bistvo problema je,da tisti zaposleni na filmskem skladu dobijo plačo,ne gleda kako se odločijo.1,2,3,4,5,6.... filmov financirajo,kateri imajo gledalce samo na zastonj premieri,potem pa,,,, To je to,, bistvo slovenskega javnega sektorja..... popolna neodgovornost in tu je problem.... v vsaki normalni državi bi jih že zdavnaj brcnili na cesto,pri nas pa...
kemuri
30. 12. 2016 10.49
+1
Kje pa, jaz sem navdušen da je film uspel privabiti toliko mladine v kina, da je slovenski film tako zelo gledan in jim privoščim da bi konkretno zaslužili in potem kdaj nadgradili ta film, ki je sodeč po trailerju, kar se mene tiče, nekaj povsem puhlega.
sagesse
30. 12. 2016 11.03
+9
kemuri/// osebno filma nisem videl,toda če gledam svetovni trend,kako uspešna je marvel produkcija(stripovski junaki)je to pač realno stanje današnjega sveta.Važni so gledalci in dobiček,,, zastonj ne bo delal nihče.Večina filmskih uspešnic je tako tako,, ali je bila troja z bradom pittom kak filmski presežek?? milijonkrat prežvečena zgodba,vrhunske kulise in animacija,,, in milijonski zaslužki.Okorn je za mene osebno vrhunski režiser,oba filma sta to,to,, prava komedija z dušo,,medtem ko so mi vsi ameriški božični filmi tako debilni,da jih niti gledati ne morem.Toda ali je prav,da neka državna inštitucija,kot je filmski sklad financira filme--veze in poznanstva?? in teh filmov potem nihče ne gleda??... to je bistvo mojega posta,, in če nekdo posname 3 ure premikanje veje v gozdu,in je to všeč 150.000 ljudem... ok super,, bodo naslednjič posneli 3 ure valovanja morja,,,,, upam da razumete point.....
nevica
01. 01. 2017 19.48
Ni foušija, običajno smo ljudje bolj razočarani nad publiko kot nad filmom - tisti, ki so naredili film so skužili, kaj je za Slovenca dovolj dobro in so mu to dali. Tako služi tudi cerkev.
hungdaddy2000
30. 12. 2016 10.04
-11
prHostar je odličen film, ki zelo nazorno prikazuje patologijo slovenskega življa. res so fore prežvečene in stare ampak, dajte si prižgat popularni radio in kaj boste slišali!? ponovitve zlajnanih komadov skozi dan. kaj pa je slovenski prostor diskurza!?zlajnane teme in že tisočkrat premetane kosti. vsi, ki vam film ni všeč, se najbrž na podzavestni ravni v njem prepoznate in bežite pred svojo karikaturo. hostar je odlično prikazal povprečno slovenijo in njenega povprečnega posameznika. vsa čast avtorjem.
kemuri
30. 12. 2016 10.08
+8
Ne morem ga komentirat, lahko podal zgolj komentar po ogledu trailerja..če je to tipičen prikaz Slovenca, potem jaz živim na luni..morebiti v tipični luči prikažejo Gorenjca, ne vem, malo jih poznam, ampak ne posplošuj prosim. Ta film je v najboljšem primeru kritika na lokalno dogajanje.
1airbus
30. 12. 2016 10.27
-3
res,to je gorenjski film,štajerci ne bog različnih mo ejga,mogla........
vstajnik1941
30. 12. 2016 12.18
+0
Gre za gorenjca cepljenega z kakim saraorcem
Aleta
01. 01. 2017 08.47
kemuri Tudi tipični Gorenjci nismo takšni.
kemuri
30. 12. 2016 10.01
+18
Čim bolj plehko reč prodaš danes ljudem, bolj so zadovoljni in veseli..od tisoč in ene aplikacije, do plehke glasbe, filmov, pa vse tja do lončkov napolnjenih s prdci.
sodelujem
30. 12. 2016 11.36
+3
Ja, dobr so sam če prdijo tisti z FDV- AGRTF.......in polnimi žepi-.ri...mi.!
samanthka
30. 12. 2016 09.52
+9
Slovenci imamo zelo beden smisel za humor.Ne vem kaj je tako smesnega v tem filmu, mixu zlo slabih in prezvecenih for, kopiranih od balkanskih komikov (dobesedno kopirano), kot je ze nekdo napisal, bukovi slovencki
kemuri
30. 12. 2016 09.59
+16
Jaz sem bistveno manj " grobo " napisal, pa mi ne želijo objaviti komentarja. Ja, slovenski humor se začne in se konča pri kletvicah v srbohrvaškem jeziku, ta film je samo prevedena bizarnost, prenesena v naše okolje.
kemuri
30. 12. 2016 09.44
+9
Tipičen slovenski film je pač, dolgcajt, dolgacjt, malo erotike in znova dolgcajt, pa igra takšna kot bi bil v gledališču, ne pa kot da bi gledal film, to so normativi filmskega sklada, je nekaj izjem . Pr Hostar..to pa je druga skrajnost, neskončno pljuvanje in kletvice brez repa in glave, to pa je druga skrajnost ki pa silno zabava Slovence . Vse skupaj pa, kar nekaj . Pravim, z nekaj izjemami .
shaft6
30. 12. 2016 11.43
+0
Ja dobro, sej si ze vsak petkrat napisu svoje mnenje, zdaj pa ze utihni.
bellami
30. 12. 2016 09.38
+11
Pa kdo in zakaj forsira to kot dober film, v resnici je primitiven in bedast!
Damir Secki
30. 12. 2016 10.40
+4
nihce ne forsira tega kot dober film, ampak kot uspesen, kar seveda definitivno je!
retropil
30. 12. 2016 09.36
+24
če slovenski film ni drama, ga ne podprejo. če not ni jošk, ga ne podprejo. če ni umora, ga ne podprejo. če ni joka 3/4 filma, ga ne podprejo. na koncu zadovoljiš vsem tem kriterijem, potem ti pa nabijejo gor etiketo komedija. katastrofa res. kje so časi, ko so se snemali filmi kot so To so gadi, Ne čakaj na maj, Vesna...
sodelujem
30. 12. 2016 11.39
+3
Takrat smo bili še Slovenci..... In še to so več ali manj družinski filmi.!
mallonge
30. 12. 2016 09.22
+27
Ti skladi delujejo na klientelistično partijski pogon. Za te klane je denarja vedno premalo.
Bald
30. 12. 2016 09.30
-7
oh jebe#mti to partijo, prav dolgočasni so te vedno isti komentarji. a vas plačuje cerkev ali Janša ali kdo, saj normalen človek bi se že naveličal udrihati ob vsaki priliki po levicarjih
mallonge
30. 12. 2016 09.45
+10
To niso levičarji. To so kleptomani pod krinko.
bb5a
30. 12. 2016 09.16
+5
To da je pr'Hostar uspešen film je bolj slovenska tragedija, kot pa kakršen koli uspeh... Avtorji so sicer lahko finančno zadovoljni, humor je pa res na nivoju osnovnošolske predstave, ampak ljudem je to očitno super, ker so ravno prav bukovi, da se nasmejijo tem bukovim foram...
nebel
30. 12. 2016 09.26
+14
Ja in? Koliko gledalcev pripeljejo in koliko dobička prinesejo filmi financirani od filmskega sklada? Ga ne rabimo, ta denar porabijo zase tisti notri, ki jih niti ne poznamo. Samo denar nam cuzajo.
MicMicMic
30. 12. 2016 09.30
+12
Sori, ampak to pomeni, da 175.000 ljudi v SLoveniji nima smisla za kakovostn film, kaj šele komedijo in da jim je iQ prenizek za razumet kaj drugega!
nebel
30. 12. 2016 09.35
+3
A naj bi bila raje neka visoka kultura, ki je sama sebi namen? Nekaj vzvišenega, kar folk ne razume, "kulturnikom" pa zagotavlja ugodno življenje brez truda? Hvala.
samanthka
30. 12. 2016 09.54
+4
Ne zastopis pointa.Fore so res bedne in prezvecene.Primerjam jih lahko z Djurovimi...pac malo bosanscine, malo pacenja, pa je ze komedija.
Damir Secki
30. 12. 2016 10.46
+4
Jaz pa se ne strinjam, da je to tragedija.... v Slovenskem prostoru je prostora za razlicne filme in razlicne zanre... tako kot neke hude drame kot neke plehke komedije.... Seveda pa bodo ustvarjalci iz YT bili bolj podvrzeni fanatizmu kot pa neka drama filmskega sklada, ki fura uno kao knjizno slovenscino, ki gre meni izredno na jetra.... In fanatizem prinese gledalce... tako kot recimo nihce ne trdi, da je vojna zvezd masterpiece, ampak je film super uspesen, in ni nic tragicnega na tem.... tako kot ni tragicno prav nic, da je ta film uspesen.... Dan ljubezni je recimo za moje pojme najboljsa Slo serija... pa je ni nobe povohal... to je tragicno...
shaft6
30. 12. 2016 11.45
+0