Slovenija

Še vedno veliko ljudi, ki se jim varnostni pas zdi odveč

Ljubljana, 10. 09. 2015 18.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

846 ljudi, ki so v zadnjih desetih letih umrli v prometnih nesrečah, bi lahko še živelo, če bi bili med vožnjo pripeti z varnostnim pasom. Tudi zato policisti te dni znova poostreno nadzirajo uporabo varnostnega pasu. Kršiteljev je še vedno presenetljivo veliko, samo letos so jih ujeli kar 30.000.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Morana7
11. 09. 2015 20.38
-1
Če bi moja prijateljica bila privezana, bi bila danes med nami.. Vam res ni mar zase? Nimate nikogar? Ne tako dolgo nazaj sta umrli dve dekleti , ki prav tako nista bili pripasani voznik pa si je sodil sam.....ne gre samo za vas in vašo samovoljno odločitev.
scipio
11. 09. 2015 15.10
+2
čudovito, koliko pameti je v teh slovenskih glavah, zdaj o tem, kako so pasovi brez veze in to. vidiš, tudi v tem nadkriljujemo švede, ki so v svoje volvote vgrajevali pasove pred in zad še ko smo se mi s fičkoti neprivezani neusmiljeno pobijali po naših cestah, prehitevali , izsiljevali, divjali, kar hočeš. smo pač dinamično, športno in nebrzdano ljudstvo, pravi angeli svobode. ja, predvsem pa angeli po mnogih od teh prometnih nesreč.
Suckhead
11. 09. 2015 12.37
+1
To so si pa sami krivi če se ne pripasajo, so polnoletni in vejo kakšne so posledice. Kazni za nepripasanost sploh ne rabimo itak se ne pripasaš za to da ne bi kazni plačo.
Apostol1
11. 09. 2015 12.23
+3
Normalno je da obstajajo primeri ko je pas naredil več škode ali še celo povzročil smrt ,brez izjeme ni pravila. Statistično gledano pa pas največkrat reši življenje in tudi hujših poškodb obvaruje voznika ,pa tudi sam sem imel nesrečo ,ko me pas rešil hujših poškodb ali celo smrti in s tem seveda ima tudi družba koristi ,ker je manj bolniških itd.Zato neko filozofiranje da je pas lahko stvar posameznika je bedasto in policija naj kar kasira ,ker pas pripeti in biti pripet je pa res najmanjše zlo v prometu.
AtaAufbiks
11. 09. 2015 10.44
-5
Varnostni pas je na cestah povzročil več smrti, kot pa alkohol in visoka hitrost skupaj! Kdor kaj da na svojo varnost, se ne bo nikoli privezal, niti ne bo privezal svojih otrok!
SDS_je_poden
11. 09. 2015 10.40
-2
Dejstvo je, da varnostni pripomočki, kot so pas, airbag delujejo v večini primerov, ko pride do nesreče. Če pogledate teste EURONCAP, boste videli, kako se zadeve testira in v kakšnih primerih te varnostne naprave delujejo. Je pa res, da veliko nesreč ni takih, kot jih tam simulirajo. Američani so delali teste, ko je bila naletna cona le 30% širine avta v trdo, nedefromno oviro in veliko airbagov v takem primeru NI nudilo ustrezne zaščite glave, ker je glava zdrsnila z airbaga in pribila v prednji stebriček. Ampak sedaj sesti v avto in se ne pripet, ker misliš, da boš morda doživel nesrečo, ko ti te pripomočki nebi rešili življenja, je BEDASTO!
AtaAufbiks
11. 09. 2015 10.39
-4
Varnostmi pas je v prometu precej bolj nevaren kot alkohol! Jaz se zaradi varnosti NIKOLI ne privežem!
Suckhead
11. 09. 2015 12.40
zapremzi iz 50 na nič na polno voznik se bo še obdržo sovoznik pa bo v šajbi! Probi pa boš vido.
AtaAufbiks
11. 09. 2015 13.25
-1
Če se pri 50 km/h zaletiš v steno, ti varnostni pas odtrže glavo in nimaš možnosti preživetja!
scipio
11. 09. 2015 15.06
-1
ja, brez pasu pa nalepljen na zid pobiraš prste iz svojh vretenc in vretenca iz prstov. tudi svojih, seveda. pa saj ti ni treba se privezovati, če to nočeš, boš pač plačeval globe.
Felipao
11. 09. 2015 01.14
+5
Briga policijo za varnost, važno je samo to, da lahko pokasira čimveč denarja.
Bojan Poje
11. 09. 2015 00.11
+4
Bom rekel ,da je varnostni pas stvar vsakega posameznika , jaz se avtomatsko privežem , včasih že ko samo avto preparkiram , je pa moja sestra pred leti imela srečo, ker ni bila privezana , če bi bila jo ne bi bilo več med živimi , Med nesrečo jo je vrglo skozi zadnje steklo avto je pa pristal par metrov nižje v grapi na strehi . In ravno na voznikovem sedežu je bila streha potisnjena do sedišča ona pa jo je odnesla samo s par praskami in naluknjanim spodnjem perilom :)
dule
10. 09. 2015 23.46
-1
Zanimivo, da so v dirkalnih športih vsi dirkači privezani... hm le zakaj.. verjetno ne zaradi policije in osebnega prepričanja, ampak ker je statistično gledano bolje biti privezan kot ne. JE pa res in se popolnoma strinjam, da bi to morala biti odločitev vsakega odraslega posameznika. Navsezadnje je to le naravna selekcija idiotizma.
vsismosužnji
11. 09. 2015 08.27
+2
varnostni pas v dirkalnikih ne moreš primerjati z onimi v osenih avtomobilih niti same hitrosti in še najmanj možnosti za nesrečo!!!je pa veliko dirkačev ki so živi zgoreli v dirkalnikih prav zaradi pasu!!!
AtaAufbiks
11. 09. 2015 10.40
@dule Ja potem pa naj v avte zaradi varnosti uvedejo še čelade, butl!
FailNation
10. 09. 2015 23.04
+1
policija svetuje 30000x€ = nove gume za policaje :D
Brcavrit
10. 09. 2015 22.26
+7
Leta 2003 sem imel prometno nesrečo, neprivezan. Pozneje so mi zdravniki povedali, da privezan nesreče ne bi preživel. Večinokrat je pametno biti privezan, včasih pa tudi ne.
Jožajoža
10. 09. 2015 21.59
+2
ti ljudje pač ne plačujejo kazni, ker so zaposleni v javnem sektorju ali jim je pa partner-partnerica zaposlena na ministerstvu za notranje zadeve. ti in njihovi družinski člani so nedotakljivi. naj mi kdo na tem portalu pove, če je že kdaj kak polica ali njihov družinski član j plačal kazen za prekoračeno hitrost,vožnjo v pijanem stanju, ali imel prepoved približevanja zaradi nasilja v družini..............
kokicas
10. 09. 2015 21.50
+6
Pas naj bo stvar vsakega posameznika, s tem ne ogrožaš nobenega. Če pa se ti kdo zaleti v zadek avtomobila in na to nisi pripravljen, imaš kakšen teden bolečine okoli ključnice, tako bi pa imel lahko razbit cel obraz, imamo pa na cestah veliko hujših problemov, in bi policija lahko dala večjo pozornost na kaj drugega kot na varnostni pas
felix59 drugič
10. 09. 2015 22.15
+4
Jajcajo se tam kjer je največ zaslužka !!
ssecnik
10. 09. 2015 21.35
+1
Ja,saj zdravje je tvoje in z njim delaš kar hočeš.ampak DENAR za zdravljenje tvojih poškodb je pa tudi MOJ !!
vzdev
10. 09. 2015 21.38
+5
Če nekdo kadi, pije alkohol, se drogira, je prav tako zdravje njegovo, plačevanje zdravljenja pa gre prav tako iz našega denarja.
ssecnik
10. 09. 2015 21.45
+4
Ja drži,ampak alkohol in tobak ni zakonsko prepovedan,poleg tega pa en pijanec ali kadilec preko davkov nekajkrat preplača svoje MOREBITNO zdravljenje.
vzdev
10. 09. 2015 21.54
+0
@ssecnik še sam si napisal, da je kazen za varnostni pas, namenjena samo za pisanje kazni, ker če nebi bilo obvezno pripasanje pa je vse vredu, potem pač ni težave.
ssecnik
10. 09. 2015 22.08
+2
Ne,varnostni pas rešuje življenja in zmanjšuje stroške zdravljenja ob morebitni nezgodi.Ko boš imel namesto rahlo bolečega prsnega koša vse zobe nabite v armaturo,potem si stroške plačaj sam. Če pa že ne verjameš našim inkasantom,poglej raje razviti sever ali zahod.Tam gre skozi denarnico vse.
vzdev
10. 09. 2015 22.14
+6
@ssecnik potem pa naj naredijo, da če nisi pripasan, da sam plačaš svoje zdravljenje, ne pa da me kaznujejo, ko se hočem zapeljati tri kilometre do svoje njive.
ssecnik
10. 09. 2015 22.30
+4
vzdev
10. 09. 2015 21.34
+2
Pač še en dober način za pobiranje kazni. Ne vem zakaj se bi moral pripasati, ko se grem peljati na njivo, ki je oddaljena tri kilometre in hitrost sploh ni večja od 40km/h.
ssecnik
10. 09. 2015 21.47
+5
Zato,ker boš zobe pustil v volanu,če boč imal nesrečo.
vzdev
10. 09. 2015 21.52
-2
ssecnik
10. 09. 2015 22.16
+3
Potem pa skoč na glavo z osmih metrov in se ujem na roke,superman.
vzdev
10. 09. 2015 22.24
+0
Če se peljem po cesti, po kateri sploh ni možno peljati več kot 40km/h, se mi ne more ničesar zgoditi. Tudi če pride do nesreče se bo pred nesrečo hitrost zmanjšala na manj kot 20km/h, to se pa brez problema zadržiš z rokami, ki jih imaš tako na volanu. Tako, da to je čisto obiranje voznikov, ne pa za varnost.
ssecnik
10. 09. 2015 22.32
-1
Žal,fizika pravi,da se ne boš zadržal z rokami.
cricek29
10. 09. 2015 21.33
+6
Pas rešuje življenja v primeru trka in prevračanja vozila. Mojemu sošolcu in njegovemu bratrancu pa je ravno varnostni pas onemogočil reševanje iz gorečega vozila zato sta žal zgorela v avtomobilu.
ssecnik
10. 09. 2015 21.48
+4
Pas se odpne v dveh sekundah,če pa nisi pripet je pa vprašanje,če ga boš sploh možen po hudem trku.
Brcavrit
10. 09. 2015 22.29
-2
Sečnik, ne blamiraj se s svojimi komentarji, ker resnično pojma nimaš. Sploh imaš izpit, avto!?
ssecnik
10. 09. 2015 22.40
+1
Zdej boš pa ti učil cel svet,kaj je varnost v avtomobilu? Volvo,Švede,zavarovalniške izračune,....V bistvu so vse naprave v avtu narejene za varnost,od vetrobranskega stekla,brisalcev,vzvratnih ogledal,utripalk,airbaga,vzglavnikov,isofix,tudi stenske šipe so za varnost...Si prebral,skoraj VSE.Ja,tudi bralna lučka je za ta namen,tako da,lahko uporabiš svoj vzdevek in nehaš pametovati.
vzdev
10. 09. 2015 22.52
+2
@ssecnik sploh ni nujno, da lahko odpneš varnostni pas v dveh sekundah. Si že imel kdaj nesrečo? Jaz sem jo imel, in ko sem hotel po nesreči odpeti pas, sem ga komaj odpnel. Samo na srečo meni ni bilo potrebno hitro iz avta. Prav tako se je že dogajalo, da so morali varnostni pas odrezati, ker se ni dal več odpneti.
ssecnik
10. 09. 2015 22.59
+0
Če ne bi imel pripetega pasu,ga verjetno nebi nikoli več potreboval.Žal velikokokrat videno,enemu nič,drugi neprivezan pa skozi okno in zlomljen ali mrtev.Morda je v 2-3% bolje biti neprivezan,samo jaz ne igram loterije.
vzdev
10. 09. 2015 23.07
+2
@ssecnik sam se pripasam pri večjih hitrostih. Ti pišeš, da ne igraš loterijo in se očitno bolj varnega počutiš s pasom. Kaj če se pa nekdo bolj varnega počuti brez pasa. Kje je pa njegova pravica, da se lahko vozi brez njega? Kako se bi ti počutil, če bi ti naenkrat prepovedali uporabo pasa?
ssecnik
10. 09. 2015 23.14
-1
Prosim ne filozofiraj,gre za realna dejstva in ne za občutke.In me sploh ne moti,če bo pol mel fris kot Frankenštajn.Problem je,ker bo šlo za flikanje njegovih poškodb tudi iz našega žepa,pa brez potrebe,varnostni pas je že v avtu.
theykilledKenny
10. 09. 2015 20.40
+6
Jst se konektam izključno zaradi tega, da me miličniki inkasanti ne ucurijo.
Shinan79
10. 09. 2015 21.31
-4
Kaj pa tvoja varnost? Eno je ko po mestu in naselju vozis na kratki razdalji(govorim do 3km) s hitrostjo max 50km/h,tu res ni neke potrebe,ko pa si izven naselja in vozis hiteje pa je priporoceno ze zaradi obcutka varnosti ki ti ga daje pas pri visjih hitrostih.
truckersaso
10. 09. 2015 20.22
+9
Odlocitev vsakega posameznika!Stem ne ogrozas drugih udelezencev!!
Morana7
10. 09. 2015 21.02
-6
Aha torej se ne privežeš sediš zadaj pride do nesreče zletiš iz avta in te ni...to bi ti vozniku obesil na vest? Ni vsak zmožen s tem živet
absd1234
11. 09. 2015 00.55
+0
Glede na to, da živimo v socialni državi, ogrožaš vse davkoplačevalce. Lahko pa naredimo tako, da če se ponesrečiš, ker nisi bil pripet z pasom in potrebuješ operacijo, zdravljenje, terapije ... si jih kriješ sam. Zakaj bi ostali davkoplačevalci plačevali tvojo neumnost?
latince
10. 09. 2015 20.19
+0
Varnostni pas je največja natega,je čisto odveč.
piko112
10. 09. 2015 20.52
+3
Ko se zaletiš in za teboj sedi težija oseba lahko tvoj sedež ven izpuli če ni privezana