Slovenija

VIDEO: Cerar: Očitno gre tukaj za nov politikantski manever gospoda Janše

Ljubljana, 15. 11. 2017 12.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Stranka SDS je zoper premierja Mira Cerarja vložila ustavno obtožbo, in sicer zaradi kršitve Ustave RS in zakonov. Menijo, da je premier ravnal nezakonito, ko se je, potem ko so svoje povedale že vse pristojne institucije, zavzel za ustavitev deportacije Ahmada Šamija.

Več videovsebin
  • Iz 24UR ZVEČER: Gorenak o ustavni obtožbi zoper Cerarja
    08:59
    Iz 24UR ZVEČER: Gorenak o ustavni obtožbi zoper Cerarja
  • Iz 24UR: SDS: Cerar je kršil ustavo
    03:04
    Iz 24UR: SDS: Cerar je kršil ustavo
  • Iz 24UR: Koliko je možnosti, da bi poslanci ustavno obtožbo proti premierju Cerarju podprli?
    01:16
    Iz 24UR: Koliko je možnosti, da bi poslanci ustavno obtožbo proti premierju Cerarju podprli?
  • Iz 24UR: Sedaj je na potezi Državni zbor
    01:37
    Iz 24UR: Sedaj je na potezi Državni zbor
  • Iz SVETA: SDS nad Cerarja
    04:29
    Iz SVETA: SDS nad Cerarja
  • Kaj je po mnenju SDS Cerar storil narobe?
    04:37
    Kaj je po mnenju SDS Cerar storil narobe?
  • Cerar zavrača obtožbe
    02:00
    Cerar zavrača obtožbe

Stranka SDS je zoper predsednika vlade Mira Cerarja vložila ustavno obtožbo -  zaradi kršitve Ustave RS in zakonov. V SDS se sklicujejo na 119. člen ustave, ki določa, da se lahko DZ predsednika vlade ali ministre pred ustavnim sodiščem obtoži kršitve ustave in zakonov, storjene pri opravljanju njihovih funkcij.

Kot je na tiskovni konferenci povedal poslanec SDS Vinko Gorenak, je zgodba ilegalnega migranta Ahmada Šamija javnosti znana. "Izdana je bila dokončna, pravnomočna odločba, po kateri bi moral biti včeraj deportiran na Hrvaško. Akt MNZ je izvršljiv, ne more ga odpraviti nihče več. Je zakonit, preizkušen tudi na vrhovnem, evropskem in ustavnem sodišču. Predsednik vlade pa je z izjavami neposredno posegel v to, da se zakonita odločba zakonitega organa ne izvrši. Predsednik vlade je s tem naredil dejanje, ki ima znake kaznivega dejanja zlorabe položaja. Položaj je zlorabil, da je dosegel neizvršitev zakonite odločbe. In kot poslanci zato lahko vložimo ustavno obtožbo, da se predsednika vlade razreši."

"Kar predsednik vlade pravi, da bo uporabil 51. člen zakona o tujcih, je nezakonito. To bi lahko storil, preden je bila izdana zakonita odločba," je še poudaril Gorenak. "Naloga opozicije je kontrola vlade," je še dejal.

Sicer pa se Gorenaka v primeru Šamija uporaba 51. člena zdi sporna v vsakem primeru, ker je ta namenjen podelitvi zaščite res izjemnim posameznikom. Ahmad Šami po njegovem v ta koncept ne sodi. Cerarju pa je Gorenak še poočital, zakaj se raje ne zavzame za Slovence, ki jih pogosto zaradi neplačanih računov deložirajo iz stanovanj.

Cerar obtožbe zavrača

Na obtožbe SDS se je odzval premier Miro Cerar, ki je na tiskovni konferenci povedal, da predloga ustavne obtožbe še ni prejel, ga pa odločno zavrača. "Nisem kršil ne ustave, ne zakonov." Kot je povedal, bo pripravil uradni odgovor v predpisanem roku. "Očitno gre tukaj za nov politikantski manever gospoda Janše, ki ni bil uspešen z 10 interpelacijami. Zato tako želi ovirati delo vlade v njeni sklepni etapi," meni Cerar. Dejal je, da se "načel pravne države dosledno drži". Kot je povedal, bodo primer Ahmada Šamija obravnavali v skladu s priporočili pravne službe.

Šami bi moral zapustiti Slovenijo

Za Šamija je bila ta teden načrtovana deportacija. A je Cerar po pritiskih in protestih civilne družbe pa tudi dela poslancev v torek napovedal, da bo vlada na eni od prihodnjih sej odločala o interesu države za izdajo dovoljenja za začasno prebivanje Šamiju.

Šami je februarja 2016 v času begunske krize zaprosil za mednarodno zaščito v Sloveniji, vendar jo je pristojno ministrstvo junija zavrglo, češ da je za obravnavo odgovorna Hrvaška. Sodišče EU je poleti temu pritrdilo. Vrhovno sodišče je avgusta nato potrdilo prehodne odločitve Sodišča EU in zavrnilo Šamijevo pritožbo. Od odločitve vrhovnega sodišča 23. avgusta pa je začel veljati šestmesečni rok za predajo.

Kako poteka postopek ustavne obtožbe?

Poslovnik DZ določa, da lahko najmanj deset poslancev predlaga državnemu zboru, da obtoži predsednika vlade pred ustavnim sodiščem. Na zahtevo DZ nato mnenje o predlogu obtožbe premiera poda predsednik republike. DZ o obtožbi odloča z večino glasov vseh poslancev, in sicer najpozneje v 60 dneh po vložitvi predloga. Če odločitve v tem roku ne sprejme, pa se šteje, da je predlog zavrnjen.

Če je sklep o obtožbi sprejet, ga v skladu z zakonom o ustavnem sodišču predsednik DZ pošlje predsedniku ustavnega sodišča. Sklep mora vsebovati opis zatrjevane kršitve ustave oziroma hujše kršitve zakona in predlog dokazov o tej kršitvi. Predsednik vlade lahko na obtožbo odgovori.

Da bo sklep izglasovan, mora zanj glasovati najmanj 46 poslancev državnega zbora. 

Ustavno sodišče nato opravi javno obravnavo. Z dvotretjinsko večino glasov vseh sodnikov lahko odloči, da obtoženi začasno, do končne odločitve ne sme opravljati svoje funkcije. Če ustavno sodišče ugotovi, da obtožba ni utemeljena, z odločbo oprosti obtoženega.

V primeru, da ustavno sodišče ugotovi kršitev ustave ali hujšo kršitev zakona, z odločbo ugotovi utemeljenost obtožbe, lahko pa odloči tudi, da predsedniku vlade preneha funkcija. Tudi odločitev o utemeljenosti obtožbe in odločitev o prenehanju funkcije sprejme ustavno sodišče z dvotretjinsko večino glasov vseh sodnikov.

DZ lahko ustavno obtožbo sprejme tudi zoper ministra ali predsednika republike, je pa v primeru slednjega potreben predlog, ki je podprt s podpisi najmanj 30 poslancev.

SDS bo šel z ustavno obtožbo nad Mira Cerarja.
SDS bo šel z ustavno obtožbo nad Mira Cerarja. FOTO: POP TV

Kaj pravijo v drugih strankah?

Vodja poslanske skupine SD Matjaž Han je napovedal, da v SD predloga ustavne obtožbe zoper premierja Mira Cerarja ne bodo podprli. "Prepričani smo, da je premier v tem primeru ravnal prav. Slovenija je suverena država, zato upam, da lahko vlada na svoj način odloči, kar sama želi," je dejal.

Vodja poslanske skupine DeSUS Franc Jurša pravi, da morajo najprej temeljito preučiti ustavno obtožbo proti premierju Miru Cerarju, nato jo bodo lahko komentirali. Ob tem pa je poudaril, da je Cerar ustavni pravnik in mora prevzeti odgovornost za svoje besede. "Če je povedal narobe, mora to odgovornost prevzeti," je dejal.

"Upam, da se Miro Cerar, ki je ustavni pravnik, ni zmotil pri oceni, kaj kot predsednik vlade še lahko naredi in kaj bi se že štelo za prekoračitev njegovih pooblastil. To, da je v tem primeru ravnal po vesti ali pa pač poskušal biti všečen določenemu delu volivcev, ga ne odrešuje odgovornosti, če je res zlorabil položaj. To prebujenje njegove humane duše sicer pozdravljam, a ne pozabimo, da je njegova vlada okrog Slovenije postavila žico in kljub opozorilom nevladnih organizacij in strokovnjakov s področja človekovih pravic sprejela po našem mnenju neustaven zakon o tujcih," pa meni Alenka Bratušek.

Poslanec Levice Miha Kordiš meni, da je premier Miro Cerar v primeru sirskega begunca Ahmada Šamija sprejel eno od redkih dobrih odločitev v tem mandatu, "pa še ta je bila sprejeta nekoliko pozno". Zato ustavne obtožbe zoper Cerarja, ki jo je zaradi tega primera pripravila SDS, v Levici ne bodo podprli. Menijo tudi, da gre za piarovsko potezo SDS. Kordiš je sicer skupaj s poslancem SD Janom Škobernetom Šamija izpred azilnega doma v izogib deportaciji pripeljal v prostore poslanske skupine SD.

Doslej trije predlogi ustavne obtožbe

V samostojni Sloveniji so bili doslej aktualni trije predlogi ustavne obtožbe, a noben še ni prišel do presoje ustavnih sodnikov. Pobudnik vseh je bila stranka SDS.

Leta 1998 je SDS, sicer neuspešno, v parlamentarno proceduro vložila predlog za ustavno obtožbo zoper tedanjega premiera Janeza Drnovška. Očitali so mu sklenitev tajnega varnostnega sporazuma z Izraelom v letu 1995.

V začetku leta 2010 so poslanci SDS in SLS vložili predlog ustavne obtožbe zoper tedanjega predsednika republike Danila Türka, ker da je kršil ustavo s podelitvijo državnega odlikovanja nekdanjemu šefu tajne politične policije Tomažu Ertlu. Tudi ta predlog so poslanci zavrnili.

Leta 2014 pa je SDS napovedala ustavno obtožbo takratne premierke Alenke Bratušek, v kolikor ta ne bi odstopila v postavljenem nekajdnevnem roku. Očitali so ji predvsem, da vlada zamuja z izvedbenim zakonom o fiskalnem pravilu ter s tem krši ustavno ureditev. Do sprožitve postopka ustavne obtožbe pa ni prišlo, saj je Bratuškova nekaj tednov kasneje tudi odstopila, sicer po tistem, ko je na kongresu stranke Pozitivna Slovenija v tekmi za mesto predsednika izgubila proti Zoranu Jankoviću.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (3048)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Darko32
16. 11. 2017 17.53
+3
A to je tisti minister, kateri je podpiral deložacijo za 124 € in celo javno hvalil POLICAJE, ko so držali svečo temu početju. ZATO NAJ BO RAJE GORENJAK LEPO TIHO IN RAZČISTI PRI SEBI. SDS PA TUDI PODPRIA KRIMINAL IN SAMO POGLEJMO KAJ SO POČENJALI.
zulj001
16. 11. 2017 14.21
-4
Sodeč po komentarjih spodaj ,ljudem počasi postaja jasno kam levi "tace"molijo.......
ArkaMast
16. 11. 2017 13.29
+6
Bogati posamezniki (to so naši-vaši politiki, gospodarstveniki, bankirji, ...) prejemajo 20 x večjo plačo od povprežneža, davek pa UTAJIJO. .... nič ne dajo v državno blagajno. Za to pa ni za ljudi.
Uporabnik1152447
16. 11. 2017 13.30
-6
Ja in revni posamezniki več vzamejo iz proračuna, kot vplačajo vanj. Največ davkov plačajo najbogatejši. Na žalost tisti, ki ste že v osnovni šoli imeli težave z matematiko, tega ne boste razumeli.
ArkaMast
16. 11. 2017 14.58
+2
Bogati imajo velik pritok denarja a premajhen odliv davkov. Sorazmerno premalo - JASNO? .... Pa še tega utajijo. .... da pa čistilka, ki gara cele dneve dobi 500 € si pa sam izračunaj KDO NAREDI VEČJI DOPRINOS DRUŽBI, in kdo naredi ODVOZ financ iz družbe..... Ja, nekateri so matematiko študirali, da ljudi lahko nategujejo. .......Šolstvo, zdravstvo, itd je okradeno od Simčiča in njim podobnim.
sinhron
16. 11. 2017 13.14
+3
SDS vedno pred volitvami skuša očrniti pred volivci aktualno vladajočo garnituro , da bi volivci dobili občutek , da je vlada popolnoma zanič , nesposobna in da ne obvladuje situacije in da so edini sposobni in rešitelji ravno v SDS in da je princ teme - prištinski doktor edini sposoben vladati ! Resnica je daleč od natolcovanj SDS-a in njihovega skiminaliziranega vodje ! Koliko je SDS sposobna vladati je pokazala v dveh mandatih , ko je uničila Slovenijo finančno in moralno uničila , zadolžila še generacije zanamcev !
Uporabnik1152447
16. 11. 2017 13.32
-4
Nekateri ste pa ves čas obsedeni s pljuvanjem po SDS. Ni SDS kriva, da se je Cerar spomnil kršiti zakone in priviligirati Ahmeda ravno pred volitvami.
korintos23
16. 11. 2017 12.51
-1
macro spodaj piše da naj plačo dvignejo na 1000 Evrov in ne rabimo tuje delovne sile, bodo naši delali! Zakaj jaz privatnik, kapitalist, ne bi imel tujih delavcev če so dosti cenejši, si ti še v socializmu?
macro
16. 11. 2017 13.05
+1
Še boljše bi blo če bi imel lahko sužnje.
korintos23
16. 11. 2017 12.47
+8
Kak bodo spet tulili po volitvah, veliki vodja še od predsedniških ni prišel na svetlo.
HorstWiesel
16. 11. 2017 12.40
+3
Mene samo zanima, kako je lahko ta Ahmed zapustil svojo družino in domovino v trenutko, ko sta ga najbolj potrebovala.
korintos23
16. 11. 2017 12.45
+3
Morana7
16. 11. 2017 12.46
-4
Če je pa bežal za življenje no...na Hrvaškem je menda tudi vojna tako, da tja ga pač ne moremo vrnit, ker bi bilo nehumano....
korintos23
16. 11. 2017 12.48
+5
Angela je vabila in je šel tja, samo par dni zamudil, kvota se je napolnila.
Morana7
16. 11. 2017 12.52
-1
Angela je že vabila ja, a se namesto njega ni odločila, na pot je šel sam, sedaj pa je treba zanj kršit zakonodajo ker bo na Hrvaškem ogrožan?? Predvolilni boj se je že začel....
HorstWiesel
16. 11. 2017 12.53
-1
kori ne nisem, ampak še nisem dobil zadovoljivega odgovora
HorstWiesel
16. 11. 2017 12.54
+2
Morana, a življenja njegove družine ga pa nič niso skrbela?
Morana7
16. 11. 2017 12.58
+2
Tega nisem šla raziskovat ampak vse skupaj se bere, kot da je na hrvaškem vojno stanje in da tja ni varno it...ga bodo dali v zapor na Hrvaškem? Kaj hudiča mu grozi na Hrvaškem, da ga je treba zaščitit v parlamentu??
topo
16. 11. 2017 12.26
+2
To ni noben manever za enega tujca ki bi morali poskrbet za njega Hrvaška tolikšna skrb,za neše reveže ki jih je več tisoč pa vas prv nič ne briga.Sedaj se vidi da ste med emigransko krizo namenoma pustili vso drhav v evropo,vzemite ga domov ker imate denar in pomagajte mu iz lastnega žepa..
korintos23
16. 11. 2017 12.46
+1
Darko32
16. 11. 2017 17.55
Še bolj žalostno pa je to, da je GORENAK pomagal držati svečo pri ustvarjanju revežev v SLOVENIJI. Toliko o morali tega barabina. Če bi se res tako zavzemal za pravno državo bi z imeni in priimki javno šel v napad proti vsem, kateri kršijo zastavo in ustavo.
User1063544
16. 11. 2017 12.20
+1
Bravo.... Tradicionalno prelaganje krivde in odgovornosti na druge.
Uporabnik1152447
16. 11. 2017 13.05
-3
Ja, SDS je kriv, da ustavni pravnik Miro Cerar ne spoštuje zakonov. No, če bi bil pa Janša na oblasti, bi bil pa Kučan kriv.
trdovrat
16. 11. 2017 12.09
+1
Kako bi šele otresali z nespretnimi gobci tile "človekoljubi", če se danes ne bi držali malo nazaj, ker je ravno dan strpnosti! "Kar ste storili kakšnemu mojemu bratu, ste meni storili", je menda rekel Kristus! "Po njih delih, jih boste torej spoznali, ne po oblačilih"! No junaki dobrosrčni, pričakujem minuse, če ne bom mislil da ste se pogledali v ogledalo in se zgrozili nad sliko, ki ste jo zagledali!
El Koronito
16. 11. 2017 12.15
+0
El Koronito
16. 11. 2017 12.16
+1
Glede na to, da so vsako nedeljo v cerkvi, bi od njih pričakovali več empatije do sočloveka.
Klankon
16. 11. 2017 15.07
Pelji si ga domov, pa še druge, ki v vrsti čakajo. Seveda skrbi za njih na lastne stroške. Bo šlo?
Uporabnik113089
16. 11. 2017 12.07
+0
Dejstvo je da je genij ustavnega prava zabluzil. Kršil je zakonodajo države, ki naj bi jo vodil. Srbijanci mu lahko organizirate Miting resnice. Vi veste kako to gre....
Aijn Prenn
16. 11. 2017 12.09
+1
Meni se zdi, da ti naslednje presoje skladnosti ne boš dobro prestal... ;-))
korintos23
16. 11. 2017 12.46
+2
El Koronito
16. 11. 2017 12.04
-1
Obhaja me slabost, ko prebiram objave ... Vem, da od bolestno zagrenjenih in mentalno depriviranih ne gre pričakovati empatije do sočloveka. Je pač zaradi svoje majhnosti in nepomembnosti ne zmorete. Pravi slovencelj bi rad videl, da sosedu crknejo vse krave, ljudi pomori bolezen, sosedov grunt pa ostane njim. Državo naj vodi janša. To je mentaliteta ljudi danes ... vsaj nekaterih tu spodaj. Naj vam vaši stari starši povejo, kako je bilo, ko so izgnali njih ...80.000 med drugo svetovno. Mislite, da niso bili utrujeni, umazani, prestrašeni in tako prekleto odvisni od drugih. Za tiste, ki tega še ne veste ... Srbi so jih sprejeli kot svoje, jih pričakali s hrano, vodo in gostili dokler je bilo potrebno. Vsakemu od vas privoščim, da bi postal begunec vsaj za en mesec. Potem bi razumeli, koliko pomeni prijazna beseda, kozarec vode ali kos kruha. Potrkal bi na vašo vest a so jo pregnali napuh, pohlep in požrešnost. Vem, da neoliberalizem povzroča trajno škodo ljudem, nisem pa vedel, da jih lahko tako zelo čustveno paralizira.
Uporabnik113089
16. 11. 2017 12.14
-1
Seveda. Srbi so vse sprejeli kot svoje....Srbi ste najbolj prijazna bitja v vesolju. Pojdi v Srebrenico jim brati svoje kopirane litanije...
Morana7
16. 11. 2017 12.26
+1
NietCe pred kakim letom se je ubil oče samohranilec, in pustil za sabo sina s posebnimi potrebami...ubil se je ker ni videl izhoda, ker ga je naša država pustila na cedilu...če bi se država postavila tudi za take primere me tole ne bi nič motilo....tako, pa nabirajo politične točke z sočutjem do migrantov, ostal folk se bo že znašel, če ne drugače pa s štrikom.
User1063544
16. 11. 2017 12.28
+2
NietChe: Kaj še nisi dojel da smo mi državljani bolj begunci v lastni državi kot so to dejanski begunci?? In ne samo da smo begunci, obenem smo tudi talci države ki razpolaga z našimi sredstvi, z našo ustavo z našim denarjem da ugajajo drugim. Ko bo zadnji lačni Slovenec sit in na toplem, smo pripravljeni sprejeti tiste ki potrebujejo enako. Lepo se je igrat z karto empatije, pa predlagam da začneš kar v kakšnem mestnem parku ali haustorih kjer ljudje niso prišli ilegalno v slovenijo in so na slabšem kot je ta begunec. Kar pa se tiče pohlepa in požrešnosti pa se ve, delavni človek ni pohlepen ker je delaven.. požrešen tudi ne more biti ker je zaposlen z delom.. Torej kdo je požrešen in pohlepen? Ravno ta ista politika ki jo zagovarjaš. Srbi niso v EU in ne paradirajo na diktat Bruslja, imajo več svobode po odločanju in posledično več odprtega duha.. Mi ki pa smo priheftani na tri odseske pa bi še kaj, najprej denar, svobodo, zdaj bomo še domove podarjali? Najprej moram jaz biti sit d alahko nasitim drugega.. In to ne bo rešil ne cmerja, janša ali jezus kristus.. TO lahko rešimo samo mi-NAROD
Animal_Pump
16. 11. 2017 12.01
+1
Eh ja...zaradi takšnega cirkusa, bo na naslednjih volitvah 10 odstotna udeležba...in to bo vsa podpora levici pa svečkarjem. Čedalje več normalnih ljudi noče več nikogar izmed teh jamračev, in mehkužcev brez hrbtenice.
Aijn Prenn
16. 11. 2017 12.03
-3
Jaz bom šel na volitve zgolj zato, da podprem SMC.
Klankon
16. 11. 2017 15.12
@PazTir Najbolje da zaviješ v najbližjo psihiatrično bolnišnico. Tam jim povej to, boš videl da bomo kaj hitro zate prostor našli.
provni
16. 11. 2017 12.00
+6
Po mojem pa so ti JJ-jevi politični manevri stari, ker jih uporablja vedno znova. Enkrat z Drnovškem, enkrat s Turkom, z ministri non stop. Bolano. Samo, da se ne dela kaj pametnega.
Aijn Prenn
16. 11. 2017 11.55
-2
Ha ha ha ha... Vinko Korenjak je določil, da SMC nima šans na naslednjih volitvah... :-)))))) Pišuka kakšni bil de i. Če se na D političnem polu pojavi ena zmerna in kultivirana stranka, SDS-a v enem letu ni več, ker tole kar predstavlja SDS, sem prepričan, da podpirajo samo še D ekstremisti.
provni
16. 11. 2017 12.06
-2
Na naslednjih volitvah SDS ne pride več v parlament.
Aijn Prenn
16. 11. 2017 12.10
-1
Ne, to ne verjamem, ker v vsaki družbi se najde nekaj % ekstremistov obeh polov. Cca 8%, več si ta dr hal ne zasluži. Reciva, da bodo 5% dobili od ekstremistov, tu in tak kakšen naključen glas od polpismene populacije, ko se bodo zmotili pri obkroževanju, ostalo pa od Cousinostra
vertex
16. 11. 2017 11.50
-1
cmeranje jansistov se nadaljuje,trajalo bo vse do 23h,jutri spet naprej
El Koronito
16. 11. 2017 11.54
+0
Lahko se še toliko trudijo ... janša ne bo nikdar več v aktivni politiki. Srečen je, da mu dovolimo javne finance zajedat. Glede na njegove fizične in umske sposobnosti bi že zdavnaj lubje žrl, če ga ne bi podpirali davkoplačevalci.
ooResnicA
16. 11. 2017 11.43
+10
VRGLI SO JU NA CESTO Povsem drugače pa deluje pravna država, ko gre za slovenske državljane. Tu ni bilo medije, ne poslancev prav tako pa tudi usmiljenja milostljivega Mira Cerarja - samo, ko gre za ilegalne migrante. DELOŽACIJA. Zaradi neplačanih dolgov izselili Cenerjeva. Ignac v bolnišnico, Marija na cesto. Na domačiji Cenerjevih se je odvijala pretresljiva drama. Sodni izvršitelj Janko Zorčič s sodelavci in v spremstvu oboroženih policistov je izselil zakonca Cener. Zaradi neporavnanih obveznosti do bank sta pred časom ostala brez vinske kleti, zdaj pa .......
El Koronito
16. 11. 2017 11.51
-5
in kaj si storil ti gobezdalo? ... sam drek mešaš. Edino to znate.
Karantanija
16. 11. 2017 11.56
+4
Še je nekaj takih primerov. Ni prav, toda tudi ni prav, da tega človeka, ki je menda naredil veliko dobrega tudi pri nas, mečemo iz države. Bolj se je potrebno poglobiti v vsak problem in skušati zadeve reševati na miren način. Saj tudi Zakoni niso zacementirani, tudi ti se lahko spreminjajo. Tudi ni prav, da so tistemu gospodu podrli dom - barako, drugemu odvzeli hišo zaradi dolga 120,oo evrov...
Morana7
16. 11. 2017 12.37
+0
Koliko se jih je že ubilo se rajši vprašajte....ker je država slepa za njihove pozive, čim je na tnalu migrant predstavnik ogrožene skupine pa se s tem ubada cela Slovenija. Če manever uspe in tip dobi azil ne bo dolgo, ko bo redno hodil obiskovat svojce v državo v kateri je bojda smrtno ogrožen...A to povprečen Slovenec lahko razume? Medtem ko mnogih več ni so kupili štrik in naredili konec....
Klankon
16. 11. 2017 15.16
@jankoa Veliko dobrega za nas? Komu se ti to lažeš? Naredil je samo za svojo lastno rit in aktiviste, ki ga tako vesto branijo.
Bofur
16. 11. 2017 11.41
-3
SDS, kdaj boste obračunali s svojimi zlorabami oblasti in nezakonitostmi. Očitati sedanjemu premieru Cerarju zlorabo oblasti, in to očita stranka, ki je sama povzročila toliko zlorab, je perverzno, abotno, absurdno. In očitati premieru zlorabo oblasti, ker želi rešiti stisko konkretnega človeka, torej ne gre za reševanje premoženjskega stanja premiera Cerarja, pri kateri naj bi ga ujeli v SDS, ampak Cerarjevo moralno dejanje, pomoč človeku v stiski, kar je elementarna krščanska, občečloveška vrednota .
LLLEPI
16. 11. 2017 11.40
+2
politika ta zanima samo povprecneze.Intiligentni ljudje imajo pomebnejse opravke.Intiligenca se ne ubada s tretjerazredno grdo umazano politiko.SAMO tretjerazredni ljudje postanejo predsedniki drzav in vlad. In teligentnega cloveka ne premoti taksna puscava ki ne vodi nikamor
tron3
16. 11. 2017 11.39
+4
Vrli komentatorji važn je, da bo brico ostal v Sloveniji, v Siriji pa bodo še naprej igrali nogomet, imeli prvo ligo, mladinske lige itd, brico pa bo pri nas nakladal, da ga tam doli čaka sigurna smrt.
JApajaDAja
16. 11. 2017 11.53
+5
še dobro , da ga za otroke in ženo ne skrbi.....ali pač?....je nalednji korak združitev družine v slo?