Slovenija

Samostojni podjetniki ne bodo več rabili poslovnega računa

Ljubljana, 12. 06. 2015 18.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vsem samostojnim podjetnikom, ki so doslej pri delu nujno morali uporabljati poslovni račun, jim tega bo novem ne bo več treba. Finančno ministrstvo namreč pripravlja spremembo zakona, po katerem bo dovolj, da imajo podjetniki na banki odprt le en račun, pa še ta je lahko osebni.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (67)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik113189
13. 06. 2015 18.16
+5
Če imaš davčno blagajno je odpiranje računa na banki za razmisliti. V kolikor imaš stotine drobnih transakcij, potem da. Če lahko enkrat mesečno vse pravnaš z enkratnim plačilom, potem je bolje poslovati z gotovino. Goljufati ne moreš, ker so vse transakcije zabeležene že na blagajni. Državljani bi se precej lažje otresli previsokih cen bankirjev in nadzora na transakcije, vzdrževanje računov in drugih odiranj s strani bankirjev, če bi lahko tudi plače izplačali na roko v kuverti. Navsezadnje obračun plač računovodja takoj poroča državi, ni kaj skrivati. Bančni lobiji pa si želijo vse spraviti na TRR, najlepše pa je, če uvedeš kar trajnik. Gospoda pa samo drži klobuk, cekini sami padajo vanj. Kot bi vinogradnik zvrtal luknjo v sod in se čudil kje je vino, ali se vozil z navrtano jadrnico.
Marija Krebs
13. 06. 2015 18.01
+2
Nova državna nategancija...
Bigbadjohn
13. 06. 2015 17.26
+7
Imam le osebni račun, ker mi zaradi blikade banka ni hotela odpreti tudi poslovnega. Take cvetke zdaj servirajo dva meseca po tem, ko sem na banki izvadel, da imam po sodnem skklepu vse rubljivo. Tako da ne dobim niti minimalne plače, menda zgolj zato, ker na nakazilu stranke ne piše "sala". Torej me je država obsodila na smrt, čeprav uradno pri nas smrtna kazen ne obstaja. Najprej me je domovina kaznovala, ker sem pri 6 otrokih, dveh psih in eni ženi moral delati tudi po službi, zato sem šel v samozaposlitev. Uspešno, dokler nam ni ena združbe špekulantov s pomočjo sodstva, ki nam je odtegnila ustavno pravico do enakovredne obravnave na sodišču-dobesedno ukradla hiše. Zdaj smo na dobri poti, da nas vržejo še iz druge, za katero sem vzel hipoteko, dokler sem še bil kreditno sposoben. Zdaj so navalili rubežniki kot roj kobilic- med drugim za sodne stroške, ko pa nam sploh niso dovolili, da pride do obravnave. Ampak še vedno slišim od nezaposlenih, socialno ogroženih ljudi, da jim predlagajo odprtje s.p.-ja. pa kdo se zdaj dela norca ?!
CestniKolesar370Wattov
13. 06. 2015 22.01
+2
Res je, ni problem v tebi in tvojemu poslovanju, problem je v s.p.ju. Bravo.
tali?ni tom
13. 06. 2015 23.16
+2
nč , verjetno si nabavljal robo , zaračunal storitev , nabavljene robe pa nisi plačal! slovenski sistem "uspešnosti" ! razlika je le v tem med tabo in mnogimi da si ti pač naletel in nasrkal ! drugič prej premisli o 6 otrokih,dveh psih in sp-ju! ni se za zaletet!
silce
13. 06. 2015 14.41
+3
na osebnemu računu se za otroške dodatke štejejo prihranki,medtem,ko za poslovni račun to ne velja.vprašanje,kako bo sedaj s tem ?se je kar za pozanimati,preden padeš v t.i. prihranek pri banki.
Zebdi
13. 06. 2015 13.39
+1
Saj že do sedaj niso potrebovali poslovnega računa, dovolj je ločen osebni račun.
batom@pinkponk.com
13. 06. 2015 13.39
+1
Podjetnike simbolizira smejoca frcafela?
Ramzess
13. 06. 2015 09.56
+0
Pametni bodo seveda še vedno imeli ločen račun, ... da ne padejo v kakšno past, če se kaj zalomi, ... potem pa jim finančna zapre, blokira in kaj vem kaj še, edini račun, ... česar v nasprotnem primeru ne more oz. ne bi smela, saj osebni račun nima zveze z SP-jem.
Zebdi
13. 06. 2015 13.38
+5
S.P. odgovarja z vsem svojim premoženjem, tako da so ti lahko že zdej blokirali vse račune ...
repnik7
13. 06. 2015 14.41
+4
Samos če je kaj narobe ti tko vse račune blokirajo, ta poslovni račun je bil samo zato da so kasirali 10e mesečno za vodenje. Seveda zdej za zaprtje tega računa moramo pa plačati 30e, to je Slovenija
av kompa
13. 06. 2015 15.42
+1
d.o.o. podjetniki pa ne odgovarjajo z osebnim premoženjem.Zakaj dvojna merila.
Gr8one
18. 06. 2015 07.49
+1
tudi d.o.o. ji odgovarjajo samo je država prepočasna, ker prej napovejo stečaj. Če bi jih država vrgla v likvidacijo odgovarjajo tudi s svojim premoženjem.
LomilkaSrc
13. 06. 2015 08.59
+16
ne vem kolko bom pršparau. recimo ene 50 do 100 eur na leto. država naj raje zmanjša prispevke za socialno in pokojninsko zavarovanje. aja sej res. sem pozabu da je lepo spati na žuljih ki niso tvoji.
tali?ni tom
13. 06. 2015 09.36
+10
ej ti grande , na čigavih žuljih pa spita tvoja starša???? kar takole od nič?? veš sploh kako deluje pokojninski sistem in zakaj je v sloveniji v podnu in zakaj je mogoče nekaj več za plačat in enako za socialno zavarovanje?? malo si zamisli recimo da bog ne daj se konkretno poškoduješ,rabiš nov organ,rehabilitacijo!! a imaš denar?? verjetno ne , verjemi , mal bolj konkreten poseg in par dni v bolnici recimo navrže tako 10 tisoč evrov! en moj žlahtenk je tako pameten da je ropotal da je treba vse dajatve ukinit in delat do smrti , je tut sp , mizar! da je vse drugo krivo da mora cele dneve garat samo on ne !zdravstvo ukinit! vse to je blebetal do dne ko se je z žago poškodoval po obrazu! danes ima drugačno mišljenje ko je videl račun ko je končal z zdravljenjem! v sloveniji je problem drugje , v javni upravi kjer delo ki bi ga moral opravit eden opravlja pet ,deset ljudi in vsi skup ne naredijo za enega! tle je problem in v nerazumnih trošarinskih fintah pro elektriki,vodi,gorivu in nesprejemljivih in neživljenskih zakonih ki spotikajo človeka! in seveda , denar ki gre za socialo,penzije bi moral iti tja ne v proračun ! zato ga zmanjka!
Watson
13. 06. 2015 09.44
+1
waco: malo si odšel iz tirnic, čeprav se strinjam s teboj se pa ne strinjam s višino prispevkov ki se bodo še večali. Ja v zdravstvu je premalo denarja, res je in vsak ki je to potreboval zna to cenit. res je, zdravstvo potrebuje svež kapital, ker tako kot je je slabo samo razlika je kje ta kapital vzet, spet na naših plećih, kako dolgo še...pokradli so že skoraj vse, potem odgovor kje vzet denar ni težko najt le pobrat ga je potrebno znat.
tali?ni tom
13. 06. 2015 09.56
+10
lej , denar mora od nekje prit! ne sanjat da za zdravstvo,penzije socialo pride kar iz nič oziroma , da če zmanjšajo da bo pa potem kar raj v sloveniji! ne bo in takrat se bojo šele začeli problemi ki so danes veliki! lej , zasebno slikanje kolena pa tako mal bolj "podrobno" me je v sredo koštalo sto evrov! to je ena šestina moje plače! zamisli si še da bi moiral plačat poseg v kolenu in rehabilitacijo! ne gre tole! kot sem dejal , v sloveniji je treba enkrat končno stopit iz oblakov na tla in vsak od predsednika,ministrov,inšpektorjev,direktorjev,sp-jev in državljanov naj opravi svoje delo in situacija bo boljša za vse! dokler pa samo trobit eni več eni manj prispevkov,noben pa resno o tem razmuislit bo tako! dejstvo je tudi recimo da imamo toliko ministrstev kot nemčija verjetno pa nas je za muenchen mogoče?? kakorkoli se obrnemo , za dva milijona ljudi imamo preveč , odločno preveč javen uprave,ministrov,predsednikov,vojske,društev,redarjev sploh pa rpiseljencev! in ti še kar prihajajo! to so problemi!
Watson
13. 06. 2015 14.00
+2
pabo39
13. 06. 2015 07.53
+3
Vsak normalen s.p. bo imel še vedno dva računa, ker je to z vidika ločevanja financ, ki so posledica dejavnosti in osebnih financ, nujno. Tudi za računovodjo je to dosti preglednejše. Je pa res, da je pri nas 90% s.p.- jev takšnjih, ki so bili ustanovljeni zaradi samozaposlitve in dejansko životarijo in črpajo s tem pridobljena sredstva. Večina jih je prvo ustanovila s.p., ga registrirala za vse možne dejavnosti, na to pa so pričeli razmišljati s čim bi se sploh ukvarjali? Glede na spodnje komentarje pa; s.p. je fizična oseba, ki jamči z vsem svojim premoženjem, podobno kot d.n.o, ki je pravna oseba, ki jamči z vsem svojim premoženjem.
Simon Marini
13. 06. 2015 07.51
-1
Pravzaprav, TRR - ja ni treba, ker po povprečni naravni logiki s.p. posluje z gotovino. Gotovina je zakonito plačilno sredstvo. Razen SLO, kjer ti morajo plačo obvezno nakazovati na TRR. In spet, gotovina je zakonito plačilno sredstvo in imaš vso pravico zahtevati denar na roke.
Watson
13. 06. 2015 09.49
+6
..to bi mogoče delovalo kje v skandinavskih državah kjer red ni naključje in je pravilo. Pri nas pa obratno.
Sputnik
13. 06. 2015 07.49
+10
uffff hvala država. subvencionirali ste mi celi 12€. zdaj bom končno lahko normalno zaživel. dej lotite se prispevkov raje ker so absurdno visoki!!!!!
METKA102
13. 06. 2015 07.38
+5
Saj, če ga ne rabijo, zakaj bi ga imeli, naj ga zaprejo. Drugo pa je, če ga potrebujejo, slovenščina pa taka.
pabo39
13. 06. 2015 07.54
+5
Balki30
13. 06. 2015 07.36
+3
S tem se poenostavijo tudi izvršbe ....sp odgovarja z osebnim premoženjem....en račun to poenostavi....pa to.
pabo39
13. 06. 2015 07.55
+3
Spranex
13. 06. 2015 15.44
Kako bo že poenostavljeno. Še vedno boš lahko kot sp imel ločen račun. Nikjer ne piše da bodo sp-ji morali izključno osebni račun uporabljati.
Bolfenk2
13. 06. 2015 07.01
-2
Neverjetno. Vsaj ena dobra novica iz vlade da bodo delovnim ljudem pocenili in poenostavili delo. Res od Cmerarja nisem pričakoval, da bo v svojem mandatu za Slovence naredil kakšno dobro delo, saj vlada izključno v interesu Bruslja in tujega kapitala.
pabo39
13. 06. 2015 07.56
+3
Koliko pa so ti ga poenostavili in koliko boš s tem privarčeval?
ferencz 1
13. 06. 2015 06.42
+4
Bodo banke že pogruntale kako dobit nazaj teh 20 ojrov mesečno.
Dušan72
13. 06. 2015 00.58
+49
Po eni strani dobro (kar se finančnega vidika nepotrebnih 2 računov tiče) po drugi strani pa dodatni glavoboli za računovodstva, da bojo ločili službene izdatke od privatnih... Ne vem, no. Bom še razmislil. Prej se nagibam k selitvi SP računa iz banke Koper ( ne vem kateri lulek je pred leti po vseh VEM točkah lobiral, da so najbolj ugodni in priporočljivi?) na delavsko hranilnico, pa dam tiste par € letno, imam čiste račune in manj sivih las. Da pa davična hoče vsak mesec svoje ti mora biti pa jasno že po prvih treh mesecih, ko odpreš SP. Eni še vedno mešajo SP (v katerega smo bili nekateri porinjeni za golo preživetje) od včasih "direktorjev" z jahtami, ljubicami pa tremi stanovanji. Če danes 99% SP vprašaš kako jim gre, je večina zadovoljna že s tem, da niso dolžni prispevkov in imajo poravnane račune za prejšnji mesec. Jahte in dopusti na Hawajih so itak samo mokre sanje.. Preživi ali crkni. Če ne moreš, ti bo pa država pomagala (crkniti, ne preživeti) :).
Audy
13. 06. 2015 00.20
+3
kot fejk s.p. - woohoo
oštir
12. 06. 2015 23.41
+20
Sweet, častim vas vpis v register s.p.! Me prav zanima koliko časa boste vzdržali do osebnega bankrota... Za vas smo tisti, ki za svoja dejanja odgovarjamo z vsem svojim premoženjem lopovi?? Globokoumno, ni kaj dodati.
Karantanija
12. 06. 2015 23.34
+3
POTREBOVALI, ne RABILI!!!!
METKA102
13. 06. 2015 07.34
+3
je razlika, ali nekaj potrebuješ ali nekaj rabiš, le, da vsi tega ne razlikujejo.
*sweet*
12. 06. 2015 23.01
-66
Da bo še več lopovščine med S.P.-ji kot je že. Namesto ,da bi še poostrili delovanje S.P.-jev ste jim dali pravcato darilce za šamotiranje in prekrivanje.
markri
12. 06. 2015 23.06
+52
se vidi, da nisi s.p in da sploh ne veš kako deluje. vse garantiraš z svojim premoženjem, ožemajo te na veliko, pol pa plačuješ mesečno 2 al 3 evre še za en račun brezveze, k itak ga ne rabiš....
vestalka1
12. 06. 2015 23.38
+19
Niti ne sanja se ti ne, kako so podjetniki danes v krizi. Velika večina. Zakaj komentiraš stvari, katerih ne poznaš?
miko11
12. 06. 2015 23.44
+6
eni pa kar lopove vsem talajo,tudi tistim,ki plačujejo 30% svojega dohodka požrešni državi,hudo,upan da ni v slo dosti takih opranoglavcev,ki še danes ne ločijo,kdo krade državo in kdo jo fila...
mzz66
13. 06. 2015 07.29
+10
sweet živi od plače v javni upravi in se tolaži, da tudi on plačuje prispevke državi, ki pa so itak denar, ki je zaslužen v gospodarstvu. JU zmanjšati na pol( seveda ne v vseh poklicih, mislim le strogo JU)
Watson
13. 06. 2015 09.56
+3
sweet: ko boš vse to dojel kar so ti vse napisali bo zate itaq prepozno..
*sweet*
13. 06. 2015 11.07
-1
mzz66 ne delam v javni upravi ,če te to zanima.Mi gre vajn na živce ,ko ti reče podetnjik ne morem ti dati plače ali bo malo kasneje on pa gre na dopust deset krat na leto vozi dober avto in dela štri do šetst ur na dan oz. koliko se mu zapaše..Pa to ni en takih jih je ogromno in ne vi meni pamet solit. Samo mešetarjanje bi se šli in ne izdajanje računov. Poznam kar nekaj SP-jov in malo kateri posluje po črnki zakona veliko ji nekaj prekriva.Meni tudi od plače odtrgajo vse mogoče zakaj nebi tudi vam a vi pa ste neki vaški posebneži ali kaj.?NE niste!!!
*sweet*
13. 06. 2015 11.13
+0
Država ni v K samo zaradi tajkunov ampak tudi zaradi takih ne poštenih podetnjikov ,ki ji država žal tolerira.
Watson
13. 06. 2015 14.08
+5
Če ti podjetnik ne izda računa si posledično kriv največkrat sam, tudi kazensko si odgovoren tudi sam, da s takšnim sploh posluješ. Moje poslovanje ni takšno zato me takšno pisanje moti in sem pristaš poštenega dela. Sem pa v svoji praksi prav od naročnikov doživel vprašanje o nižji ceni in namigu dela brez računa. S takšniki ne poslujem je kratkoročno. Se pa strinjam s teboj da tudi drugačni obstajajo pa saj so marsikje tudi v drugih službah.
*sweet*
14. 06. 2015 14.07
+2
Podetnjik ti mora sam od sebe dati račun brez ,da posebaj prosjačiš ali mi boste dali račun.Jaz vedno želim račun in nikoli ne predlagam ali lahko brez račun pa bo potem bolj poceni. Tvoje delo je vredno toliko in toliko ,če mi ne paše bom poiskal pa drugega in basta.Račun pa je podetnjik sam dolžen dati brez ,da ga jaz ekstra prosjačim lahko ga samo opozorim niste mi dali računa.Ko bo ti jasno vsem bomo vsi lepše živeli.