Slovenija

Psa ne smemo počlovečiti

Ljubljana, 09. 02. 2010 15.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Darja Tibaot Ciringer
Komentarji
28

O vzgoji psov, varnih in nevarnih pasmah ter vzgoji njihovih skrbnikov smo se pogovarjali s poklicno sprehajalko psov, s psihologinjo ter s strokovnjaki, specializiranimi za prevzgojo problematičnih psov.

O vzgoji psov, varnih in nevarnih pasmah ter vzgoji njihovih skrbnikov smo se pogovarjali s poklicno sprehajalko psov, s psihologinjo ter s strokovnjaki, specializiranimi za prevzgojo problematičnih psov.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (28)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ninica442001
17. 02. 2010 10.28
marinškova nima blage veze ta gospa bi morala najprej preštudirat človeško naravo potem šele pasjo ti marinškovi nimajo nobenega odnosa do ljudi
jakac8
13. 02. 2010 03.26
Točno tako kot pravi Zajčeva. Pes rabi odločne avtoritativne ukaze, drugače ni reda...v to sem se tudi doma prepričal, ko smo imeli vse sorte domačih živali-pse, mačke, krave, konje...a danes so lastniki psov kake mamice, ki mislijo da s psom se pogovarjaš kot z otrokom...in ko pes ne uboga, mu pravijo mevžasto: a si se zmotil in bla bla bla...Še otroka ne naučiš pametne vzgoje s takim milim pristopom, kadar ne uboga, pa boš pri psu???Ni šans. Tudi z Marinškovo se strinjam o počlovečitvi in o zlatih prinašalcih, da so ene najbolj(jih kar nekaj poznam in so to res uredu psi)..a če se človek ne oglasi in je pes star, slep in že malo tečen, te lahko ugrizne..sploh pa, če nimaš pravega pristopa...in tudi, da pes ne more jest za mizo in ležat tam kot človek, ker pes je pes, človek je pa človek in ta meja bi morala vedno biti...a kaj, ko večina misli, da če imajo kak magisterij narejen, da pol so pa najbolj pametni na vsakem področju in, da vedno vse prav delajo..
Polly ß
12. 02. 2010 15.00
KRIVA JE VLADA ,MINISTRI,VURS IN SENICA-NO IN SEDAJ BODO PA NAŠI LJUBLJENCI NA TAPETI. ČE MU JIH NE BI VRNILI,BI DO TEGA DRUGEGA PRIMERA SPLOH NE PRIŠLO.DOVOLJ JE BILO ŽE V PRIMERU MEGLIČA, KO SO GA TRGALI.VERJETNO,DA JE BILO DOVOLJ JASNO KAJ JE TREBA NAREDITI,DA SE NE BI KAJ TAKŠNEGA VEČ PRIPETILO. DENAR JE SVETA VLADAR IN MORALO SE JE TAKO KONČATI.SEDAJ JE VSE ŠKODA KOMENTIRATI, NI NE LASTNIKA , NE PSOV.PREJ BI SE MORALI TOLIKO UKVARJATI IN NAREDITI TISTO,KI JE BILO NAJBOLJ PRAVIILNO, DA BI SE IZOGNILI TEJ TRAGEDIJI. SEDAJ SE VSI OPRAVIČUJEJO IN KRIVDO PRELAGAJO NA DRUGEGEGA, SO PA VSI NAŠTETI KRIVI.SEDAJ JIH IMAJO PA NA VESTI,TODA TEGA NE BODO PRIZNALI,KER VEDO ,KAKO SE JE TREBA OBNAŠATI,DA JIM NE PRIDEJO GOR. LEPO POZDRAVLJENI!
nefretete
10. 02. 2010 10.00
stardec 10.02.2010, 06:21 0 Dejsvo je, da je treba takozvane hišne in mestne pse prepovedat in pustit da po naravni poti izumrejo. Taki hišni psi so dobesedno že počlovečeni, ali bolje rečeno pohabljeni. Aja? Gremo nazaj v preteklost, preden so vrsto udomačili, ker je tudi koristna v normalnem in zdravem sobivanju? Meni se zdi, da smo ljudje bolj ali manj razčlovečeni in smo izgubili stik s sabo in naravo, s svojim bistvom.
M-teorija
10. 02. 2010 08.07
~Psa ne smemo počlovečiti~ Čeprav bi se ga dalo, za razliko od človeka, tega je težje počlovečiti.
stardec
10. 02. 2010 06.21
Dejsvo je, da je treba takozvane hišne in mestne pse prepovedat in pustit da po naravni poti izumrejo. Taki hišni psi so dobesedno že počlovečeni, ali bolje rečeno pohabljeni. Pes ki ni sposoben preživet v svojem naravnem okolju, sploh ni več pes ampak neko počlovečeno in pohabljeno bitje, ki služi človeku da si zdravi svoje komplekse. Ljudi ki s "socializacijo" svoje živali pohabljajo in potem z izgovorom trdijo, da so pasjeljubci, pa je treba kaznovat, saj namerno pohabljajo neko živalsko vrsto, ki se imenije pes.
Psemek_III
10. 02. 2010 02.06
angst
09. 02. 2010 23.17
dj nj en napiše no
Buena Vita
09. 02. 2010 23.09
JOJ,JOJ,,,POL PAHORJEVE VLADE JOKA ZA PESEKI,LE ZAKAJ SO PO ČUDNEM NAKLJUČJU BILE STRANKE OPAZOVALKE ALI KORISTNIKI USLUG
zbodljaj
09. 02. 2010 23.05
vudalino 09.02.2010, 16:42 titov rex je bil zakon vsaj ni se spravljal nanj, ko ga je Tito štepal
Alexey-x
09. 02. 2010 22.54
SODEČ PO TEM VIDEJU IN PA KOMENTARJU STAREJŠEGA GOSPODA,BI NAJ BARIČEVIČ SPOLNO ZLORABLJAL PSE,HALOOOO-ŽIVALSKI PEDOFIL,ŽE PREJ BI GI MORALI,BUTL,ZDAJ PA DELATE CIRKUS OKILI TEGA KRIVI SO PA TISTI,KI SU MU JIH VRNILI!!!
krava_muca
09. 02. 2010 22.16
če so navedbe o sodomiji lažne, potem bi družina SBja najbrž želela, da se uradno objavi poročilo veterinarjev in s tem očisti njegovo ime...tako, da nam ta molk in cenzura res da mislit" nn pokaži mi junaka z VURSA, ki bi ob tej medijski cenzuri upal ven dat poročilo, da so bili psi zlorabljeni, itak bo pisalo, da so bili to crkljivi kužki in da so do smrti polizali gospodarico
vn900
09. 02. 2010 22.00
nefretete
09. 02. 2010 21.41
Škoda, da ne morem pripeti fotografije, ki sem jo naredila v eni od ljubljanskih veterinarskih klinik, kjer so nujno veterinarsko oskrbo nudili psu, katerega lastnik je bil brezdomec. V knjigo pohval je zapisal približno takole: Zahvaljujem se ekipi (ime klinike za živali), ki je rešila življenje mojemu edinemu prijatelju in edinemu, ki me ima rad.. Klošar... (ime) Ste se zamislili?
bema1201
09. 02. 2010 18.58
Človek se pusti zlorabit, pes pač ne. Je pametnejši in pravičnejši od človeka.
Doncarleone
09. 02. 2010 18.33
Mi smo našega dali na eutanazijo tako da mamo mirno vest !
Baphomet
09. 02. 2010 18.17
kontra123 seveda mas lahko psa v zameno za otroka. veliko ljudi to pocne in verjamem da so srecnejsi kot bi bili z otroci. zato ker je pes vecje veselje kot otrok. pejt ti naga pri -10 ven pa bomo vidl kako fajn ti bo. te uboge male stvarce ki prakticno nimajo dlake, zebe pri -10. tako kot veliko drugih psov. zato je prav da se jih oblece. tut jst sem ze vidla neoblecene civave pozimi. tresle so se tok da hodit niso mogle. seveda tut neobleceni psi zrastejo in prezivijo, ampak je to mucenje,. zakaj bi ga zeblo ce ga lahko oblecemo in mu je lepo toplo.
apiar
09. 02. 2010 18.10
Kje ste borci za zaščito živali? Vas nič ne skrbi, kaj ljudje ponejo z živalmi?
Bilba105
09. 02. 2010 17.49
Baphomet - mislim, da je gospa govorila bolj o tem, da ljudje v zameno za otroka ali partnerja imajo psa. Pes ne more biti nadomestilo za nekaj, kar ti manjka, ker pes ni človek. Ne pomeni, da je slabši od človeka, ampak da je drugačen. Narobe je, da ljudje izkoriščajo psa za nadomestek. Kot je Svulo napisala - pes lahko pomaga, je v tolažbo, ne more pa biti nadomestek. Oblačenje čivav je neumno, ker potem se samo razvadijo in jih še bolj zebe. Sem imela v varstvu mladiča čivave pri -10 na sprehodu, pa je pes zrasel v čisto zdravega psa. Če smo že mi tako razvajeni, ne rabijo biti tudi psi. Drugače pa se tudi jaz obnašam s psom kot da je del družine in nič manj, ampak vseeno mu moraš kdaj pokazati, da si glavni, drugače on prevzame vlogo.
izola1
09. 02. 2010 17.39
svulo, se strinjam s tabo.....živali so zelo dobri terapevti, zato me zelo žalosti, ko vidim, kako grdo nekateri ljudje ravnajo z njimi