Slovenija

Zaradi toče ustavljali v predoru

Ljubljana, 01. 06. 2011 15.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Policija voznike opozarja, naj se v primeru toče ne ustavljajo v predorih in čakajo na boljše vreme, temveč ob primerni hitrosti nadaljujejo pot, saj lahko povzročijo nesrečo z nepredstavljivimi posledicami.

Popoldanska gneča pri predoru Golovec
Popoldanska gneča pri predoru Golovec FOTO: Promet.si

Danes okoli 14. ure ob začetku popoldanske prometne konice se je zgodila prometna nesreča v predoru Golovec. Tudi potem ko so odstranili posledice nesreče, so nastajali zastoji na celotnem ljubljanskem obroču. S PU Ljubljana so sporočili, da sta trčili dve vozili, razlog pa je bila premajhna varnostna razdalja. Zaradi prometne nesreče je bil na tem delu močno oviran promet.

OKC PU Ljubljana je v tem času prejel več klicev, ker so se vozniki v obeh ceveh predora pred izhodom ustavljali, saj je ravno takrat padala toča. Takšno početje je zelo nevarno saj je lahko vzrok za prometno nesrečo z nepredstavljivimi posledicami. Policija zato vsem voznikom toplo priporoča, da z vožnjo nadaljujejo in jo prilagodijo vremenskim razmeram. "Tuneli, so najmanj primerni prostor za zaustavljanje in za vedriti," še opozarjajo. Kolona se je takrat vila do Šentjakoba.

Stanje na cestah spremljajte tudi na našem portalu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

goli 1
02. 06. 2011 15.07
Kekec, če ustaviš vozilo na odstavnem pasu v primeru okvare je to nekaj drugega kot, če ustavljaš samo zaradi tega ker ti je škoda pleha. Kot je napisano v prispevku nobeden ni ustavljal zaradi okvare. Je pa tudi res, da če se v tunelu nekaj zgodi in se prižgejo rdeče luči tega nobeden ne upošteva in mirno pelje kot, da za njega to ne velja. Pred kratkim se je nekaj podobnega dogajalo na gorenjski avtocesti, ko je nekdo vozil v nasprotni smeri, na cestninski postaji so prižgali rdeče luči puhloglavci so pa mirno vozili naprej.
awake1984
02. 06. 2011 10.26
ukrooo7, če iz tunela "izletiš" s 130km/h si že globoko v prekršku.Ti svetujem da mal bol na cesto(beri table z omejitvijo hitrosti) gledaš.
kadulja
02. 06. 2011 09.37
V tunele nastavit kvalitetne kamere in vsem tistim ki se v tunelih ustavljajo zato ker zunaj tunela pada toča a odvzet voznšpka dovoljenja ter jim izreč visoke globe. Takšno početje je mnogo nevarnejše kot za 10-15 km prehitra vožnja skozi naselje.
ukrooo7
02. 06. 2011 09.14
...ko izletiš 130 na uro iz tunela v naliv toče, lahko upaš samo to da ni nobenga za ta in pred tabo, ker to je ludo....se strinjam da ustavljanje ni dovoljeno, je pa sigurno bolj varno kot ustavljanje v nalivu toče..!!
SAS112
02. 06. 2011 08.46
Jernej Tominc vseno ne zastaviš se v predoru model ali pa pod podhodom zapeleš dol z avtoceste kva vam dogaja če bi jz bil tm bi se mu zanalašč zaletu v rit in ga pol še tožu ker je uviral promet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kominterna
02. 06. 2011 08.44
Take k se ustavjo v predorih policija samo opozarja, nekoga k se pelje 2 km prehiter pa kaznuje.
USER888
02. 06. 2011 08.41
Znanec je pred časom dobil kazen ker se je ustavil v tunelu. DARS ima v veliki večini tunelov svoje kamere. In v določenih primerih policija zahteva posnetke in kaznuje kršitelje, katerih tablice so razvidne iz posnetkov. Naj še omenim da so posnetki zelo kvalitetni. Zdaj pa računajte. Kazen za ustavljanje je 260evrov kakšen predlog za ogrožanje. Zavarovanje proti toči pa stane 50 evrov. Povprečna cena popravila poškodb pa recimo okoli 100evrov. Ne samo da je ustavljanje v predoru prepovedano in nevarno, tudi splača se ne !
Jernej Tominc
02. 06. 2011 08.34
kwa.dugaja02.06.2011, 06:497 kaj pa v primeru (teoretično govorim, ampak se lahko tudi to zgodi) da je toča velika kot 2 golf žogici in pada tako na gosto da na vozilu stolče sprednjo šipo?? tak primer je moj prijatelj doživel na morju - ni se vozil ampak mu je toča stolkla sprednjo in zadnjo šipo in pokljuvala avto da so ga bile same vdrtine. kaj bi storil če bi se vozil? kako naj nadaljuje vožnjo, če bi dobesedno bilo v nevarnosti njegovo življenje. kaj če se šipa zdrobi in pade nanj in na sopotnike? potem pa še toča začne tolči po njih? se strinjam da se v predoru ni varno ustavljati, ampak kje se potem lahko v takem primeru? lahko samo upaš da prideš do počivališča, da se lahko umakneš. jaz bi v takem primeru ustavil na odstavnem pasu. vozil nebi pa če mi nabijete takoj 100000€ kazni in odvzamete vozniško. v tunelu pa pod nobenim pogojem, mi ni toliko do avta, da bi ogrožal druge. -------------------------------------------... ni problem če se ustaviš, samo na ODSTAVNEM PASU, ne pa kot dela vedno več ljudi na voznem in prehitevalnem pasu pod nadvozi, pa v tunelih, itd...
Jernej Tominc
02. 06. 2011 08.28
no taki ki to delajo so dokazano največje opice... no se opravičujem, po IQ se lahko kvečejmu s kako PODPOVPREČNO opico primerjajo... Mater no, cca 50€ stane da dodatno zavaruješ avto še proti toči. Ne rečem da bi pripeljali ven iz tunela in se ustavili na odstavnem pasu...
KekecImaVasRad
02. 06. 2011 08.19
goli Popolnoma se motiš... v Vrhniki je bilo še sončno vreme, pri Logatcu, pa se je kar naenkrat usulo... in vozišče je bilo v minuti popolnoma belo, kot pozimi tako, da prosim ne nekaj na pamet govorit, ker sem bil tam in vem, kako so drsela vozila...in še enkrat preberi kaj sem napisal, da v nalivu brez brisalcev NE MOREŠ vozit, ker NE VIDIŠ in vozila NISEM ustavil zato, ker bi mi ga bilo škoda, ampak zato, ker nisem popolnoma nič videl in v takem primeru ne moreš vozit naprej...
Ofca1A
02. 06. 2011 08.16
Marjan Najram02.06.2011, 08:021 Zdajle smo vsi pametni. Vprašanje je, kako bi odreagiral, če bi naletel na takšno situacijo, sploh tisti, ki mate boljše avte. Seveda pa je takšnemu treba nabit hudo kazen, tud če bom jaz eden tistih... zavarvaš avto,(če maš denar za dober avto, maš tut za pošteno konkretno zavarovanje)....ne pa kot bedak ustavlaš v predoru in s tem dokažeš da maš IQ 0.1
Glas-ovir
02. 06. 2011 08.07
Malo fizike, prosim! Če toča pada navpično na streho in havbo, bo vdolbina. Če pada pod zelo ostrim kotom, bo zdrsnila naprej in "ne bo imela časa" narediti vdolbine v pleh. Pod zelo ostrim kotom prileti toča lahko samo v primeru da orkansko piha veter, ali pa da avto zložno (verjetno ne more 130 na uro) pelje naprej. Sicer v šoli n nisem imela fiziko 5, ampak meni se zdi tole logično. naj me kdo pouči.
Marjan Najram
02. 06. 2011 08.02
Zdajle smo vsi pametni. Vprašanje je, kako bi odreagiral, če bi naletel na takšno situacijo, sploh tisti, ki mate boljše avte. Seveda pa je takšnemu treba nabit hudo kazen, tud če bom jaz eden tistih...
Gr@bnv@ler
02. 06. 2011 07.54
KekecImaVasRad
02. 06. 2011 07.40
In tistega, ki mi je dal minus na moj komentar sprašujem glede na konkretno situacijo... priletim iz 130kmh na točo na avtocesti...vozilo zaradi ledene podlage komaj ustavim, ker letne pnevmatike na taki podlagi nimajo kaj prida oprijema... med tem, mi precej velika toča uniči sprednji brisalec in popolnoma nič ne vidim... dam smerokaz in poskušam ustavit, ko mi po desni prileti mimo en kombi, ko zaradi poledenele podlage ni mogel pravočasno ustavit...in kaj zdaj? Od 10 avtov, 6 avtov stoji iz istega razloga, kot jaz in zdaj seveda mi vsi kar naenkrat nenačrtovano ogrožamo vse ostale...Kaj pa zdaj? Naj s takim avtom stojim na odstavnem pasu in počakam, da toča mine ali peljem dalje? Naj mi eden prosim razloži, kaj je v tem primeru bolj varno oz. manj nevarno? Pa ne zagovarjam ustavljanja v tunelu, da ne bo pomote...ampak glede na izkušnje samo pravim, da bi moglo veljat pravilo, da se v takem primeru vsa vozila ustavijo, ker bi bila taka situacija za vse bolj varna...
damjannoo
02. 06. 2011 07.32
nekaterim pomeni pleh več kot življenje
Tone 12345
02. 06. 2011 07.28
Ne pretiravat, kar se tiče vzet vozniško!To nima nihče pravice! Lahko se človeka kaznuje z enormno kaznijo ali pa zapre-ne pa da jemljejo vozniško, kaj šele za vedno!
KekecImaVasRad
02. 06. 2011 07.24
In to, da ogrožaš življenja, če se ustaviš v tunelu, ne bo 100% držalo... če se kakšno vozilo v tunelu ustavi, se takoj prižgejo utripajoče luči, kar pa pomeni, da morajo ostali udeleženci zmanjšati hitrost oz. biti bolj pozorni... govorim iz izkušenj, ker se mi je enkrat avto pokvaril ravno v tunelu...v kolikor pa bi bil tunel kakorkoli blokiran, pa se prižgejo rdeče luči...je, pa res, da se mora tako neupravičeno ustavljanje primerno kaznovati...
Tone 12345
02. 06. 2011 07.20
Vsakemu ki ustavi v tunelu bi morali napisati kazen v višini ki bi nastala če bi nadaljeval vožnjo po toči!
KekecImaVasRad
02. 06. 2011 07.13
Popolnoma se NE strinjam z tem, da se v primeru toče vozi dalje... toča je v bistvu led in zimske pnevmatike imajo bolj malo oprijema...in ne glede na hitrost je vožnja ob toči oz. močnejši toči nevarna, saj je vidljivost in konceracija ob razbijanju po vozilu močno zmanjšana... in sprašujem vse tiste, ki tako pametno zagovarjajo vožnjo ob toči, kaj pa se zgodi, ko ti toča uniči brisalec (kot se je zgodilo pri meni) ali pa celo sprednje steklo... voziti v tem primeru je zelo nevarno in čudim se odgovornim, da zagovarjajo vožnjo, saj je zavorna pot ob "ledu" neprimerno daljša... in v primeru toče, bi mogla vsa vozila VARNO ustavit (ne zagovarjam ustavljanje v tunelih, da ne bo pomote)...