Slovenija

Prodanih premalo vinjet

Ljubljana, 17. 02. 2009 19.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Petra Čertanc
Komentarji
57

Letos je bilo prodanih 770.000 vinjet. Da bo v Darsovi blagajni nadomeščen izpad prihodka, se bodo po vsej verjetnosti podražile polletne in letne vinjete. Za koliko, še ni znano.


  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tomaž Jerov?nik
10. 03. 2009 09.44
Tonček balonček ti si eno tele..tebe res vlečejo za nos..POCENI??Kako pa v avstriji za isto ceno vzdržujejo enkrat vec avtocest?? Kaj ti je cegel na glavo padu al so ti ti levi čist možgane oprali?? kaj pa tisti miljoni ki jih pokradejo pa se ve za nje pa jih še nikol ni noben vrnil?? ne nasedaj takom glupim pridigam Vlačiča!
Tonček Balonček
18. 02. 2009 12.39
Žerjav je gotovo levak, kdo drug bi povzročil toliko škode in izpada dohodlka. Seveda smo navdušeni, zdaj bodo pač te anuitete plačevali iz trošarin in davkov, prasice rdeče!!
Tonček Balonček
18. 02. 2009 09.51
Pač se vozimo poceni, razliko bodo plačali vsi, saj smo spet v komunizmu! Bravo Žerjav in prejšnja vlada, gre za solidarnost, največjo vrednoto!
nemejugat
18. 02. 2009 09.35
Ma kaj tu nekateri toliko jočete??? Da pojasnim, naše AC niso nič predrage. Še prepoceni so, tisti ki vozimo dalj časa vemo koliko smo jih prej plačevali. V Sloveniji je letna vinjeta 55€, v ceni pa so všteti tudi tuneli in viadukti. Če grem na sestanek iz Beljaka v Salzburg in nazaj me AC stane dnevno 24,90€. (7,70€ desetdnevna vinjeta in 9,50€ dnevno tunel ter še na povratku 9,50€ dnevno tunel) Pot iz Graza v Linz je še dražja dnevno 31,70€ Strinjam pa se da bi naši morali: - kot prvo poostriti nadzor nad uporabo vinjet samih - uvesti krajše 5-7 dnevne vinjete za vikend šoferje ter tiste tranzitne po najmanj 20€. - uvesti še samo letne vinjete po 120€ -na AC nekoliko povišati omejitev hitrosti (razen nevarnih odsekov) - na nevarnih lokalnih cestah omejiti hitrost na 50-70km/h (kot Italija) Mislim da moramo sami poskrbeti za naše ceste in se ne ozirat na naše sosede, saj oni že dobro kasirajo. Jaz res ne razumem kaj se ti Hrvati toliko rajcajo okoli naše vinjete??? A so morda one krive za njihov slab turistični iztržek??? A bi zato pri nas morele biti ceste brezplačne??? A Avstrici tudi ogrožajo hrvaški turizem s svojimi vinjetami? Naj oni skrbijo za sebe, mi za sebe!!!
pennywise
18. 02. 2009 07.41
V rit si vtaknite te vinjete kreteni
gobo
18. 02. 2009 06.22
saj ni čudno poglejte kaj delaste saj je samo eno gradbišče kreteni,saj prideš prej po stari cesti,da bi tudi vi ostali na cesti,saj njihova vozila vidiš več pred lokali(bar)kot na avtocesti
illuminati
18. 02. 2009 00.15
cofar - ti si malo retardiran kot vidim. Ti bi mel zaposlitev za določen čas - kaj pa če nisi všeč šefu le zaradi recimo videza , ker mu ne lezeš v rit , ker te enostavno ne mara in mu nisi simpatičen ???? Niso vsi šefi zlati in razgledani in pošteni,.... Očitno je tebi sekira v med padla ampak nam ostalim pa regres velik pomeni. Kar se pa tiče vinjet - je nimam in je ne rabim - se lepo peljem po navadnih cestah , spoznavam Slovenijo še iz drugega zornega kota - in to je to. Zaradi mene so lahko tudi po 200 ojrov - who gives the fuck !
Doncarleone
18. 02. 2009 00.04
hribovka pri cestnini plačamo že vzdrževanje in gradnjo,zaradi takih debilov kot si ti pa je država nenasitna,nekateri rabijo avtocesto samo za letni dopust a se jim splača dat 120 eur?
Cofar
17. 02. 2009 23.34
Aja pa še tole - ukint bi bilo potrebno tudi regres! Vse to kar sm naštel so ostanki JUGOSLOVANSKEGA režima!!!! in upam, da se bo v času recesije to tudi spremenil. In odpravit bi moral tudi doparvnine oz. zapsolenost za določen čas bi jih samodejno izrinil :)
Cofar
17. 02. 2009 23.33
TheMatrix1 se ne strinjam s tabo! Plače v SLO so dobre glede na situacijo! Sindikati želijo imet socialno stanje oz. zaposlenost za nedoločenčas to pa seboj prinaša nekaj velikih preprek do evropskih plač. PRva stvar ki bi se morala v sloveniji odpravt je ta, da bi bili vsi delavci zaposleni za določen čas in bi se potem vsakemu pridnemu podaljševalo naprej :) To bi pomenilo, če sm dober in moj delodajalec podaljšuje mojo zaposlenost pomeni večjo plačo tega v zaposleni obliki za nedoločen čas ne more bit. Zakaj bi ti nek delodajalec dal večjo plačo na konc pa še odpravnino??? Tko, da plače so dost velke za vinjete bomo pa tud mel, dagrač se bomo vozil pa po stranskih cestah!!!
gordo
17. 02. 2009 23.26
TheMatrix1
17. 02. 2009 23.15
aja, a bote vseee podrazali, place pa zmanjsali, pa kak bo clovek zivel, sam da mate wi, za nawadne delawce pa kak bo pac bo,, eeeeee ima ima boga,,, pokradu bo on tud wam...
pijanec22
17. 02. 2009 22.21
@lesnikovsok: Žerjav nam je ravno to skuhal. Da ne omenimo, da poleti ni pustil popravljati avtocest, samo da so potem bili še večji zastoji; pomursko avtocesto so zgradili brez odstavnih pasov itd...
warezovc@email.si
17. 02. 2009 22.15
VSE NAM POKRADITE PROKLETA BANDA JE LEPO PRI NAS ANE? MARŠ
lesnikovsok
17. 02. 2009 22.06
djmo Žerjava nazaj za ministra za promet, kokr se men zdi je on saj kj vedu je imel tud pametne ideje...
Tonček Balonček
17. 02. 2009 22.00
Ko bo v Mariboru univerziada, bodo prodali toliko vinjet, da bodo pokrili vse izpade za nazaj!
pijanec22
17. 02. 2009 21.56
@hribovka: vinjete so primerne za države, ki že imajo zgrajeni avtocestni križ, kot npr. Avstrija ali Švica. Če bi mi imeli zgrajene avtoceste, bi z vinjetami lahko odplačevali kredite in popravila. Ampak mi avtoceste šele gradimo...nekje je treba dobiti denar. In vinjete so v času gradnje najslabša izbira.
space22
17. 02. 2009 21.51
mi smo že zdavnaj preplačali te avtoceste, v glavnem samo polnimo njihova lačna grla k si morajo izplačati še po 100.000 evrov nagrad
hribovka
17. 02. 2009 21.47
Skratka jasno je, da se bodo vinjete morale podražit, če pa komu od teh stokajočih osebkov kaj ne paše, pa najboljš, da gremo nazaj na pobiranje cestnine za vsako prevoženo pot - to bo najbolj fer sistem. P.S. pa da ne bi zdaj primerjali cestnine z sosednjimi državami - živimo v Sloveniji in naš sistem je tako kot je. Če bi se dalo izbirat, bi jaz imela tako poceni zdravstvo kot je v Sloveniji (privat zobozdravnik v Sloveniji je npr. je xx-krat cenejši kot v Italiji) , plačo kot v Avstriji, javni prevoz tud ne bi imela naš...
hribovka
17. 02. 2009 21.46
To, da ta sistem ni ekonomsko vzdržen vemo že vsi en lep cajt. Če je komu za letno vinjeto preveč dat recimo 120 EUR naj se pač vozi po lokalnih cestah ali si - ko jo bodo končno uvedli - kupi vinjeto za krajše obdobje. In vsi ki jokcate kako so grdi, ker bodo podražil vinjete - prosim ne blamirajte se (ok, saj ste anonimni, ampak vseeno izpadete debilno). Sistem kot je sedaj ne omogča niti odplačevanja kreditov kaj šele gradnje novih kilometrov. In ni nepravičen samo do tujcev, temveč tudi do tistih slovencev, ki živijo na območjih brez avtocest, se pa 2-krat na leto peljejo na morje ali v Lj k zdravniku - sedaj niso imeli niti možnosti nakupa vinjet za krajše obdobje, tako da so financirali še nas, ki jih (kolikor toliko) redno uporabljamo. In kot se je že velikokrat povedalo, dajte si preračunat koliko voženj bi za ta denar lahko opravili pred uvedbo vinjet. Vinjete so bile pač političen projekt prejšnje vlade in ŽERJAV SI ZASLUŽI BRCO V RIT! Problem je namreč - ko ljudem nekaj daš - v tem primeru nam je to dala prejšnja vlada - jim lahko nato na vse pretege dokazuješ, da to ne gre, ljudje so to že sprejeli za svojo pravico (pazi pravico in ne ugodje, udobje ipd) in bog ne daj, da kaj spremeniš.