Slovenija

Na tisoče še neodkritih trupel: nov zakon o prikritih grobiščih?

Ljubljana, 08. 04. 2015 21.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
24UR zvečer
Komentarji
141

Politika že več kot 25 let glede problematiki prikritih vojnih grobišč pripravlja zakone in obljublja rešitve, v praksi pa se ne zgodi nič. V Novi Sloveniji so v parlament vložili predlog za nov zakon o še neregistriranih prikritih grobiščih. Za postopke, preden se grobišče vpiše v register, in pokop žrtev, bi na leto namenili 500.000 €.

Več videovsebin
  • Iz 24UR ZVEČER: Nov zakon o prikritih grobiščih?
    02:15
    Iz 24UR ZVEČER: Nov zakon o prikritih grobiščih?
  • Iz 24UR ZVEČER: Novakova in Möderndorfer o nujnosti novega zakona
    08:43
    Iz 24UR ZVEČER: Novakova in Möderndorfer o nujnosti novega zakona
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (141)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

deathbite
10. 04. 2015 09.55
-1
Število žrtev je 97.500.....Povzročitelji pa, poleg ostalih dejavnikov, praktično vse oblike oboroženih sil v takratnem času na naših tleh : – na vrhu pobojev so tako pristale sile nemškega okupatorja in domači izdajalci, predvsem domobranci, ki so zakrivili poboje 42.500 Slovencev – sledijo zavezniške sile in partizani, ki so zakrivili poboje 30.000 Slovencev – 20.000 jih ostaja nerazvrščenih – 5000 pa sodi med žrtve mobilizacije oz. drugo Glede na status, ki so ga žrtve imele v času smrti tistega obdobja, je največje število umrlih bilo med partizani. Partizanov je okupator z domobranci ubil več kot 28.000, poleg dodatnih 5.000 aktivistov OF in partizanskih sodelavcev, medtem ko so domobranci med vojno in po njej imeli 14.000 žrtev.
deathbite
10. 04. 2015 09.57
Toliko o 100.000 žrtvah "povojnih"pobojev!
VSEZNALECno1
10. 04. 2015 08.19
+0
Še ena tema za delitev ovc in nadvlado ovcam.... Za vsem te skriva pa interes kraja skozi oblast......itak pa namesto da se kaj naučimo, npr. da moramo za vsako ceno...tudi potlačenja ega, egocentričnost, ideoloških predsodkov...sodelovati.....,se skoz delimo....in ne glede kaj si mislimo en o drugem....pobijanje na vseh straneh in zagovarjanje tega je ogabno....
vojkopernar
10. 04. 2015 05.39
-1
Nekaj trupel je še ostalo iz časa Rimljanov. Naj kar Italijani to plačajo. Belogardisti so si pa sami krivi.
iGURT
09. 04. 2015 17.22
+3
WhoLetTheDogsOut 09.04.2015 12:30:04 500.000,- € letno bodo dali za izkopavanja grobov v času ko se na Karitasu, Rdečem križu, Anini zvezdici..., vijejo kolone lačnih ljudi?! Raje bi ta denar namenili kateri od teh dobrodelnih organizacij, mrtvim več ne moremo pomagati, skupen spomenik že imajo (zarad mene naredite še enega,ampak kar je več je le nabiranje točk volivcev), pustite jih počivati v miru in raje poskrbite za žive!
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 17.25
-1
Milijarde kradete v JS, 200 milijonov letno poberejo potomci rdečih zločincev, medtem ko se kolone lačnih vijejo pred Karitas ?
iGURT
09. 04. 2015 17.32
+1
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 18.00
-1
Res ? Zanimivo, da te izginule milijarde ne motijo. Klasičen predstavnik JS.
iGURT
09. 04. 2015 18.02
+0
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 18.41
+0
Hehe, nisem tako zabit, da bi mi mama preko LDS rihtala delo v JS :)
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.45
+1
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 19.14
+0
iGURT
09. 04. 2015 17.20
+3
A o mučenih in ubitih iz strani kolaborantrov z okupatorji bomo tudi rekli kakašno?
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 17.25
-2
Kje so kakšna množična grobišča s tisoči pobitimi komunisti ?
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.06
+2
85.000 domoljubov so pobili kolaboranti in okupator.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 18.41
+1
puspan
10. 04. 2015 08.37
+1
Wili o mucenih in ubitih s strani nasprotnikov komunizma je vredno spostovanja in obzalovanja, ampak se ti ne zdi, da je bilo 70 let dovolj dolga doba, kjer ste lahko prirejali vse mogoce, kjer druga stran sploh omenjena ni smela biti, kaj sele, da bi svojci lahko prizgali svecko na grobovih. Ali ni bolj grozljivo, se ne vse mrtve zazidati za dvanajst zidov. Sprasujem se, zakaj tak strah? Vsi so bili vredni cloveskega pokopa, samo zveri storijo lahko kaj takega, kar se je zgodilo in tega greha kolovodje teh zlocinov ne bodo nikoli oprani. Prav vsi so se borili za Slovenijo, zato si zasluzijo svoj grob in svoje ime.
deathbite
10. 04. 2015 09.24
-1
puspan, VSI? Tudi tisti, ki so prisegli Hitlerju??!! Ne ga kakat!
puspan
10. 04. 2015 12.51
Prav vsi, kajti predobro se ve in ni potrebe ponavljati, zakaj je bilo tako. Glede partizanstva pa tudi nobenega ni treba biti sram, tudi mladih ne, ki so bili omamljeni z alkoholom namensko pri njihovem umazanem delu. Tisti, ki se zivijo imajo vsi uniceno zivljenje zaradi tega, v kar so bili prisiljeni storiti, ampak dobro vemo, kdo jih je v to nesreco pahnil. Samo nekaj jih se zivi in ceprav niso bili obsojeni, jim ne zelim nobenega mascevanja, ker najvecjo kazen prezivljajo sami nad seboj in prav je tako. Imel sem priloznost spoznati nekoga, ko je bil se ziv. Marsikaj mi je povedal in videl sem, kako trpi zaradi vesti, ki ga je pekla dan in noc, leta in leta brez spanja. Ko je to dozivljal, je bil star komaj 17 let in prav taksne zrtve si je izbrala pescica odraslih, za svoja dejanja nikoli obsojenih, natancno preracunljivih zlocincev, dobro poznanih z imenom in priimkom, katerih vecina je ze pod ruso. Tem pa bo sodila zgodovina in tisti, ki je nad nami.
Salah al-Din
09. 04. 2015 17.09
+3
Pra.ko.sreb. - Kakšen greh pa imajo vnuki in pravnuki, ljudi, ki so si pred 70 leti umazali roke s krvjo. V zgodovini poznamo primer, ko so potomci krivi za dejanja svojih prednikov. Evangelij po Mateju pravi: »25 Vse ljudstvo je odvrnilo: »Njegova kri na nas in na naše otroke!« (Mt 27 25)«. Zaradi tega stavka so kristjani 2000 let preganjali nedolžne ljudi, ki so neizmerno trpeli. Zbudi se, sedaj samo v 21. Stoletju in ta pravila da se greh deduje ne velja več.
Condor
09. 04. 2015 17.17
+0
Ta ne mara svoje domovine zato pa zagovarja svoje izdajalske prednike.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 17.24
-1
Sem ti že povedal. Moja domovina je Slovenija, ne sfrj.
Salah al-Din
09. 04. 2015 17.59
+1
Moja domovina je bila SFRJ in sedaj Slovenija. Vsaka vojna je od naše družine terjala krvni davek. Tudi ta zadnja deset dnevna ni bila izjema, in ne, nimam nobenih izdajalskih prednikov. Trdim, da potomci niso krivi za dejanja svojih očetov ali dedov in ne morejo pred zakonom zato odgovarjati. Komur se dokaže zločin naj bo kaznovan pa čeprav je star danes že čez devetdeset let.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 18.43
+1
Tisti, ki so svoje materialne dobrine pridobili na osnovi zločina, ki ga je zagrešil družinski član, so sokrivi.
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.46
+1
Salah al-Din
09. 04. 2015 19.10
-1
Kdo pa so ti ljudje, ki so po vojni morili in si prilaščali žrtvino premoženje. Morda poznaš kakšno ime, da nisi vse skupaj pomešal z RKC.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 19.15
+0
RKC je pobijala v Sloveniji po letu 1945 ? Zanimivo. Veliko je imen, pa so prav zaradi interesov KPJ še danes zaščitena, čeprav bodo kmalu objavljena. El. medijev rdeči ne morejo nadzirati.
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.20
-2
?akula
09. 04. 2015 21.17
-2
Sedaj ste vsi Slovenci, vaši predniki pa so slovenski narod prodajali okupatorju in sedaj naj bi jim slovenski narod urejal grobišča?
?akula
09. 04. 2015 21.19
+0
Da potomci nimajo greha, se strinjam. Ni pa prav, da se sedaj ponašajo s kriminalom svojih prednikov. Mene bi bilo sram.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 21.19
+2
Okupator je bila KPJ. Ali pa se je Slovenski narod na plebiscitu odločil za sfrj pod oblastjo KPJ ?
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 22.31
-1
na plebiscitu se je slovenski narod odločil za samostojno in neodvisno državo. To je bilo tudi plebiscitarno vprašanje.
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 22.34
+0
Definicija okupacije je: "Okupácija ali zasédba je vojaško dejanje, v katerem vojaške enote ene države zasedejo ozemlje druge države." KPJ ni bila vojaška enota ene države, ki bi zasedla ozemlje druge države ampak je bila politična stranka tako, da ne mešaj vse skup, kar ti pride pod roko, ker se smešiš v svojem neznanju.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.48
+1
Zakaj nihče od zagovornikov zločina ne dopiše, po kateri sodbi in obsodbi so pobijali nedolžne ljudi ?
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.46
+2
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.58
+2
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.58
+1
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.09
+0
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.11
+1
..jih odpeljat v Gonars, Rab, Dachov, Mathausen,........
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 19.16
+0
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.17
+0
Ti lažeš skladno z klerofašistično propagando...
deathbite
10. 04. 2015 09.28
+1
Zanimivo, da so laži dokumentirane tudi s strani zaveznikov.
Condor
09. 04. 2015 16.42
+0
Zagovorniki njihovih dejanj to je pa izdajstvo naj jih kar pokopavajo. Preveč rad imam svojo domovino, da bi se z uničevalci le te obremenjeval.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.46
-3
Condor
09. 04. 2015 17.02
+1
Kot je videti iz tvojih postov lažeš. Tvoja domovina je tista iz katere prihajajo uničevalci naše domovine in so jim tvoji predniki pri tem pomagali.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 17.23
-3
Moji predniki so se borili proti komunistom, ki so izropali našo državo. Tvoji so se borili za te roparje.
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.06
Hočeš reči, da so tvoji predniki bili na okupatorjevi plačilni listi, opremljeni z okupatorjevo opremo,.....in za okupatorja pobijal ali pa mu pomagal pobijat domoljubne Slovence?
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 19.16
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.19
Leta 90 ja (služil vojsko v letih 1989-1990) leta 1991 sem bil pa na strani TO. Ti se takrat kvečjemu cucl vlekel.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 21.20
Zanimivo. Torej pripadnik okupatorske vojske. Izdajalec torej.
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 22.27
A TO je bila okupatorska vojska? JLA leta 1990 ni bila. Dej poba, zber se mal...
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 14.51
-8
Tako kot grobove, je potrebno označiti tudi morilce in njihove potomce.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.27
-3
Le tisti, ki so sami, ali pa njihove družine, imeli koristi od teh zločinov, lahko podpirajo ta zločin. Od tu tudi minusi pod resnico.
sinhron
09. 04. 2015 18.03
+0
Da kar poglejte se v ogledalo in se prijavite !
sinhron
09. 04. 2015 13.02
+2
Pri tej stvari ne gre toliko za to , da bi vsak dobil svoj grob , kjer bi svojci lahko objokovali , kot pravijo v RKC tu gre za rehabilitacijo kolaboracije in domačih izdajalcev za kar si prizadevajo RKC , ki je povzročila bratomorno vojno z ustanovitvijo domobranstva in ostalih kolaboracijskih skupin , svojci teh in določene politične skupine ( NSI , NOVA ZAVEZA , in SDS ) !
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 14.52
-4
Bratomorno vojno ? Leta 48 ? Torej je pravi okupator Slovenije v resnici bila KPJ.
deathbite
09. 04. 2015 14.56
+3
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.22
-1
Poboji so se po vojni nadaljevali do leta 48, obračuni s posamezniki in posameznimi družinami pa še veliko dlje, kot se je nadaljevalo ropanje zasebnega premoženja še dolgo po 2.sv Mimogrede, vojni zločin nikoli ne zastara in zato takšen trud po skrivanju dokazov s strani rdečih zločincev. Le zakaj, če pa so storili nekaj normalnega ?
ivan.z Doba
09. 04. 2015 18.49
+0
Pojma nimaš. Leto 48 nima zveze s povojnimi poboji. Mladec, bo treba še kaj drugega prebrati in ne samo demokracijo in požareport.
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 19.17
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 19.23
Definicija za povojni poboji: "Povojni poboji so izraz za izvensodne pomore vojnih ujetnikov in civilistov neposredno po koncu druge svetovne vojne v Sloveniji" Torej NEPOSREDNO in ne leta 1948 ko je bil že informbiro
7cobss .
09. 04. 2015 13.00
+4
Če bo to plačala Nova Slovenija, nimam nič proti. Sam pa menim da je trenutno teh 500.000,- kje drugje bolj potrebnih...vrtci, šole, zdravstvo, gospodarstvo itd.
?UMBUS
09. 04. 2015 12.49
+1
nevem zakaj njihovi VERJETNI istomisleniki SAMI te lzdajaoce ne pokopljeju.DOLENJC,PELJI IH SEBI DOMA..
WhoLetTheDogsOut
09. 04. 2015 12.30
+6
500.000,- € letno bodo dali za izkopavanja grobov v času ko se na Karitasu, Rdečem križu, Anini zvezdici..., vijejo kolone lačnih ljudi?! Raje bi ta denar namenili kateri od teh dobrodelnih organizacij, mrtvim več ne moremo pomagati, skupen spomenik že imajo (zarad mene naredite še enega,ampak kar je več je le nabiranje točk volivcev), pustite jih počivati v miru in raje poskrbite za žive!
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.31
-2
pravica5
09. 04. 2015 12.07
-2
To so bili nasi osvoboditelji. Hinavsko cakal pri dravesu in hrabro ga ustrelil v hrbet.
razocarani
09. 04. 2015 13.37
+1
Glede na stanje v dezeli in mesanje kakcev so jih se premalo potolkli ,,ce bi jih res toloko kot ti mislis tudi tebe in tebi podobnih skodljivcev ne bi bilo danes
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.32
-1
Tudi ti še živiš. Misliš, da se ti nikoli me more vrniti ? Ali pa tvojim otrokom.
SDS_je_poden
09. 04. 2015 12.03
+6
A ni že prišel čas, da enkrat za vselej zakopljemo te žrtve, tako ene kot druge, in gremo naprej? Bije se nek ideološki boj, medtem ko stagniramo. Kaj bo, ko bo enkrat volja da se to konča? Spoznali bomo, da smo 100 let za razvitim svetom. Dajmo mrtvim mir in grobove, dajmo živim službe in perspektivo.
razocarani
09. 04. 2015 13.41
+5
imas prav ,za primer ,francozi so po vojni potolkli dobesedno vse kolaboracijoniste in konec sedaj imajo mir in solidno urejeno drzavo ,,to je to ,,pri nas se veliko generacij ne bo bolje ,,tile grobarji samo sejejo sovrastvo ,,pa da bi tile to norijo doziveli ,,kje pa to so napumpani zmanipulirani fanatiki brez svoje pameti ,,zalostno z cim se se vedno zadevajo ,,
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 14.49
-7
Zame ste, Slovenca, ste izdajalci vi, sodelavci jla. Vas torej lahko pobijemo ?
Salah al-Din
09. 04. 2015 12.02
-1
Mami in Ati močno dvomim, da je tvoj zadnji podatek o žrtvah s strani domobranstva pravilen. Po podatkih statističnega urada z dnem 21.3.2015 je bilo medvojnih žrtev 99.717. ne verjamem, da so jih polovico pobili domobranci. Veliko žrtev je bilo med mobiliziranimi v nemško vojsko, taboriščniki, med talci (tudi dva moja strica),med pripadniki NOB, civilnimi žrtvami in še se verjetno koga izpustil.
Mamas&Papas
09. 04. 2015 12.11
+4
Ni moj, ampak podatek slovenskih zgodovinarjev.
kraljicavesolja
09. 04. 2015 11.33
-3
A gremo še enkrat, kdo je začel. Mi smo pa končal.
pravica5
09. 04. 2015 12.01
-1
Otrok smilis se mi.Clovek nima komentarja na take izjave. Si clovek ki ima dva obraz.To sem napisal zato ker berem tudi drugje tvoje kom. Ko pisejo o beguncih iz Sirije bi se najraje zjokal kako trpijo,a tukaj ko se gre za Slovenski narod ki je trpel iz strani takratne partije. Ne gre se samo za belogardiste ali domobrance tukaj so v jamah otroci,dekleta zene starcki invalidi. Se zavedas koliko mater je tr
pravica5
09. 04. 2015 12.04
-2
trpelo,si pokvarjena dusa .Berem tvoje kom. in kot vidim v vecini dobivas same minuse. Res si reves.
Mamas&Papas
09. 04. 2015 11.13
+12
Napišite še kaj o domobranskih medvojnih zločinih in o njihovih zločinih na tlu Jugoslavije (tudi Slovenije) po letu 1945. Nekaj primerov; emigranta Janeza Topliška je štiri ure zatem, ko je leta 1963 skupaj s tovarišema in s polnim nahrbtnikom eksploziva, pištol in propagandnih letakov prečkal zeleno mejo v Karavankah zajela policija ...... polnim nahrbtnikom eksploziva ....??? .... verjetno je prišel na dopust v Slovenijo.Dalje; 7. april 1971 - v Stockholmu ubit ambasador SFRJ Vladimir Rolovič, ranjena pa uslužbenka Mira Štempiher. Leto 1972 - potniški avion JAT DC-9 strmoglavil nad Češko zaradi eksplozije podstavljenje mine. Umrli vsi potniki razen stevardese. Dalje; umor Edvina Zdovca, konzula SFRJ v Frankfurtu ubitega 1976. 1977 - diverzija na mednarodnem vlaku na relaciji Dortmund/Atene na železniški postaji Trbovlje, kjer je bila ena oseba ubita, osem ljudi pa ranjeno........... In za konec; po skoraj 70-ih letih je tudi uradno znano, katera stran je v vojnih in povojnih pobojih 2. svetovne vojne pobila največ Slovencev na naših tleh. Neslavni rekord je in bo za večne čase zapisan domačim izdajalcem - domobrancem. Domobranci, ki so v tistih letih delovali pod okriljem slovenske RKC, so v sodelovanju z okupatorjem pobili 42.500 Slovencev.
Salah al-Din
09. 04. 2015 11.54
-2
Mami in ati, močno dvomim, da je tvoj zadnji podatek pravilen.
pravica5
09. 04. 2015 12.09
-8
To so ti napisale dve kozi CK i ZK iz bivse juge.
Mamas&Papas
09. 04. 2015 12.10
+6
Ni moj, ampak podatek slovenskih zgodovinarjev.
razocarani
09. 04. 2015 13.49
+3
pravica ,no tudi tvoje komentarje se kdo prebere ,tako kot ti pljuvas pa drugih bom sedaj jaz po tebi ,,,res si bogi ,,,kar je bilo pred 70 leti je pac bilo ,,lahko bi ze nehali z tem ,,vecina si zeli ze miru v tej dezeli ,,taki ki stalno pogrevate kaj je bilo sejete razdor in sovrastvo med ljudi ,,zato pa je kot je ,,koga briga preteklost ,mene briga kaj je danes in kaj bo jutri ,,ti revcek tega nimas z cim razumeti ,,tebi je hrana sovrastvo in brez tega ne mores ziveti ,,
pra.ko.sreb.
09. 04. 2015 16.35
-2
Če pobijemo tvoje otroke, koliko let boš rabil, da nehaš iskati njihova trupla ?
Salah al-Din
09. 04. 2015 11.11
+11
Kako za vraga pa veste da jih je na tisoče, če so še neodkriti? Dajte nam že enkrat mir s tem razdvajanjem ljudi še po 70. letih. Zakaj so po vojni Angleži večino prebeglih vrnili v Jugoslavijo, čeprav so vedeli, da jih tukaj čaka zanesljiva smrt? Tudi ti so odgovorni za povojno morijo. Vojna je najhujša stvar, kjer so dogajajo grozote in tragedije. Maščevanja rodijo maščevanja in tako v nedogled. Strinjam se da je za večidel morije kriva RKC, ki se je postavila na stran zavojevalcev in s svojimi protikomunističnimi pridigami zavedla veliko poštenih ljudi. Vsaka čast izjemam, kot je npr. mariborski škof, ki se je uprl Rožmanu in ni organiziral vaških straž in domobranstva, kot je bil to slučaj na Dolenjskem. Namesto, da bi RKC učila in zagovarjala Jezusove evangelije, kjer pravi, da je potrebno svojim sovražnikom odpuščati in jih ljubiti, po možnosti nastaviti še drugo lice, le-ta preko svojih satelitov SDS in NSi še vedno neti sovraštvo med ljudmi. Postavimo že enkrat spomenik za vse žrtve vojnega nasilja in pustimo mrtvim mir, saj vse matere jočejo za svojimi umrlimi sinovi enako ne glede na kateri strani je padel.
Harigast
09. 04. 2015 11.14
+2
V MB škofiji so bili vsi ki niso bili ravno kripli mobilizirani v nemško vojsko,medtem ko Italijani niso mobilizirali-drugače ne bi bilo ne belih ne rdečih.
Mamas&Papas
09. 04. 2015 11.10
+5
Kakšna sprava? Kje na svetu so se pa spravili z nacisti in fašisti? Dejte no mir!
cestar_mirfet
09. 04. 2015 11.32
+0
a si skregan z Nemci??? Italjani??? Madžari??
pravica5
09. 04. 2015 12.06
+0
Mamas&Papas
09. 04. 2015 12.15
+0
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 12.17
+0
Očitno imajo eni (cestar, pravica) vse Nemce za naciste in vse Italjane za fašiste.
cestar_mirfet
09. 04. 2015 12.58
+1
Vojne je konec...mrtve pa bi morali že zdavnaj pokopati in iti naprej. Partizani niso bili samo nedolžne ovčke.Priznajte si že.
cestar_mirfet
09. 04. 2015 13.20
-1
@antifasshism ti imaš vse po vojni pobite za izdajalce ne jaz.
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 13.52
+3
Tako kot so takoj po vojni povsod obračunaval z nacifašističnimi sodelavci so tudi pri nas.
razocarani
09. 04. 2015 13.56
+2
izgleda da so jih se premalo francozi so svoje dobesedno vse pospravili ,,pa danci ,,holandci ,,poljaki,,cehi ,,finci,,da ne recem kaj o rusih bolgarih romunih
cestar_mirfet
09. 04. 2015 14.12
-1
ja, vendar so jim prej sodili...ni bilo nedolžnih žrtev, tako, kot pri nas, ko so jih pobili že samo zaradi tega, ker je bil skregan s partijcem.
antiXfashizmXeuXgso
09. 04. 2015 18.57
+2
Nič jim niso prej sodili.......takrat so oblasti zavezniških vojska zamižale na oba očesa.....kakršnokoli sojenje je bilo samo sojenje v Nurnbergu nacistični eliti..
cestar_mirfet
10. 04. 2015 03.45
-1