Slovenija

Boga najverjetneje ni

Ljubljana, 10. 03. 2009 12.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Jana Kobal Ocvirk
Komentarji
354

Barack Obama je prvi temnopolti predsednik ZDA, še precej časa pa bo preteklo, da bo postal ameriški predsednik nekdo, ki se bo javno opredelil za ateista. Kako težko je izstopiti iz Krščanske cerkve in o mobingu zaradi ateizma danes v oddaji Preverjeno.

Barack Obama je prvi temnopolti predsednik ZDA, še precej časa pa bo preteklo, da bo postal ameriški predsednik nekdo, ki se bo javno opredelil za ateista. Kako težko je izstopiti iz Krščanske cerkve in o mobingu zaradi ateizma danes v oddaji Preverjeno.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (354)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User414149
12. 03. 2009 11.36
Prispevek Johna Lennona Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace...
User414149
12. 03. 2009 11.26
Še en citat: V vsaki vasi je nekdo, ki prinaša luč napredka - to je učitelj. In v vsaki vsaki vasi je tudi nekdo, ki luč napredka ugaša - to je župnik. (Oscar Wilde)
Ranunculus
12. 03. 2009 08.46
NIR_MID Ja, treba je ločevati. In kot dodatek iskrica, ki sem jo nekoč prebral v Delu: Bogovi so orodje v rokah svečenikov. In če Bog obstaja, ga to ne moti, ali pa nima moči, da bi to preprečil.
Ranunculus
12. 03. 2009 08.40
Socrates Čestitke za citat in najlepša hvala za dodatno razumevanje nauka v kontekstu pomembnosti Cerkve. Če je Jezus v tebi, toi ni treba hoditi v cerkev in k spovedi. Če ga pa ni, ti tudi to ne pomaga. In že dlje časa opažam, da v tistih, ki hodijo v cerkev, povečini Jezusa ni. Itak nam je Jezus naložiul, naj molimo doma in se ne kažemo naokoli po shodnicah, ker to počno hinavci. Tole je po Mateju: In kadar molite, ne bodite kakor hinavci. Ti namreč radi molijo stoje po shodnicah in vogalih glavnih ulic, da se pokažejo ljudem. Resnično, povem vam: Dobili so svoje plačilo. Kadar pa ti moliš, pojdi v svojo sobo, zapri vrata in môli k svojemu Očetu, ki je na skrivnem. In tvoj Oče, ki vidi na skrivnem, ti bo povrnil.
Nataša Bu?ar 1
11. 03. 2009 22.26
Jaz pa mislim, da je treba ločiti Cerkev in vero. Cerkev je zame "profitna organizacija", vera pa je nekaj v kar verjameš. Da je nekdo veren naj bi pomenilo, da verjame v Boga. Veliko je vernih, pa ne hodijo v cerkev. Vero ima vsak v sebi. Sem mnenja, da nekaj je "nad nami", lahko temu rečemo Bog ali karkoli že je, saj nihče ne more vedeti. Dogodek v otroštvu mi je "odprl oči", da nekaj je, samo ne vem kaj. In zato verjamem v Boga.
User425096
11. 03. 2009 21.47
socrates nihče od omenjenih ni bil veren ne nakladaj!!boga ni če pa ze je je pa ena velika svinja!!!!
User365209
11. 03. 2009 18.22
Popravek: kot "zvezdo jutranjico" sem mislim Venero, kot je tudi razvidno iz prevoda... my bad
User365209
11. 03. 2009 18.11
Hehe, pol pa se gremo še malo menit ;) "Če tvoj pentagram prav vidim je obrnjen navzdol? zato sem ti pa to napisal." Da, jaz sem le omenil, da je navaden pentagram kot čarovniški ter alkimistični simbol obrnjen navzgor, satanističen pa navzdol. "Lucifer - kar pomeni nosilec luči je bil prvotno dobri nadangel, potem se je pa obrnil proti Bogu in je postal padli angel." Hja, to je teorija, ki izhaja iz biblije ter njenih stotih in več prepisov ter interpretacij; v originalnem smislu je bil izraz "lucifera" večkrat uporabljan v delih Plinija, Cicera ter drugih zgodnjih latinskih pisateljev, označeval pa je zvezdo jutranjico - izsek iz enega takega Cicerovega (106 - 43 pred Kristusom) dela: "Stella Veneris, quae Φωσφόρος Graece, Latine dicitur Lucifer, cum antegreditur solem, cum subsequitur autem Hesperos" Angleški prevod (ni se mi dalo prevajat v slo, sori): "The star of Venus, called Φωσφόρος in Greek and Lucifer in Latin when it precedes, Hesperos when it follows the sun. " Plinij je pisal podobno: "sidus appellatum Veneris … ante matutinum exoriens Luciferi nomen accipit … contra ab occasu refulgens nuncupatur Vesper" Prevod: The star called Venus … when it rises in the morning is given the name Lucifer … but when it shines at sunset it is called Vesper Večina takratnih pomorščakov je v "luciferi" videla največjega prijatelja in boga, ki s svojo lučjo nakazuje strani neba ter varno pot domov. Ko se je začel zaton rimskega imperija, politeizma ter vzpon monoteizma ter krščanstva, so morali takratni ustanovitelji RKC po hitrem postopku "prekrstiti" vse glavne poganske praznike v krščanski kontekst (Yule - velika noč itd.), vse poganske bogove ter božanstva pa so označili za nasprotnike, torej "satane" po hebrejsko - tudi Luciferja. Šele stoletja kasneje je v Isiahovi knjigi le-ta omenjal vzporednico med padcem babilonskega kralja iz oblasti ter padcem zvezde jutranjice (luciferja) iz nebes v podzemlje, kar so v nadaljnih interpretacijah in prevodih začeli pisati na način, ki si ga opisal. Skratka, biblija in njene pasaže so le eden od virov znanja, nikakor pa najbolj zanesljiv (sam si rekel, da je napisana v prispodobah). "Zate ne verjamem, da si satanist, ker satanisti ne nosijo obrnjenih križev in pentagramov. Ampak so to ljudje visoko izobraženi in kravatarji." Hehe, ponavljam svoje prejšnje mnenje: nikakor ne boste mogli prevladati nad drugače mislečimi, saj na žalost ne veste niti proti komu ali čemu natančno se borite. "zakaj so satanisti zašgali cerkev v Torinu, kjer se hrani edini materialni dokaz o obstoju Kristusa?" Hm, tega primera sicer ne poznam dobro (se bom bolj pozanimal o tem), vendar bi rekel, da so bili to bolj krščanski satanisti - le ti namreč dejansko verjamejo v BITJE hudiča ter potem v njegovem imenu zganjajo podobne nečednosti kot dosti vernikov v imenu svojih bogov; laveyanci zavračamo taka dejanja kot tudi vero v božanska bitja (za nas je edini bog vsak človek sam zase). Verjetno so hoteli uničiti "materialni dokaz" (torinski prt je bil pri tem tudi precej poškodovan, kolikor se spomnim).
Matevž Mrak 1
11. 03. 2009 17.58
bog je nateg.. za stare ljudi ki jim cerku še kr neizprosno jemlje denar
User172636
11. 03. 2009 17.23
Še nekaj vsi zame največji znanstveniki, Einstein in Tesla sta bila oba verna in stva verovala v Boga.
User172636
11. 03. 2009 17.22
ranunculus Jn 15,5 Jaz sem trta, vi mladike. Kdor ostane v meni in jaz v njem, ta rodi obilo sadu, kajti brez mene ne morete storiti ničesar. Toliko o tvoji moči ;)
User172636
11. 03. 2009 17.19
Povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si.
User172636
11. 03. 2009 17.17
nosferatu Ejjj dobro vem o vsem tem kar si mi napisal :)) Še nekaj Lucifer - kar pomeni nosilec luči je bil prvotno dobri nadangel, potem se je pa obrnil proti Bogu in je postal padli angel. Mt 16,23 On pa se je obrnil in rekel Petru: »Poberi se! Za menoj, satan! V spotiko si mi, ker ne misliš na to, kar je Božje, ampak kar je človeško.« 2 Kor 11,14 Nič čudnega, saj se tudi sam satan preoblači v angela luči. Raz 12,9 Veliki zmaj, stara kača, ki se imenuje Hudič in Satan in ki zapeljuje vesoljni svet, je bil vržen na zemljo, z njim vred pa so bili vrženi tudi njegovi angeli. Raz 20,7 Ko pa se dopolni tisoč let, bo satan izpuščen iz svoje ječe. Zate ne verjamem, da si satanist, ker satanisti ne nosijo obrnjenih križev in pentagramov. Ampak so to ljudje visoko izobraženi in kravatarji. (določeni znanstveniki in politiki) Pa še to zakaj so satanisti zašgali cerkev v Torinu, kjer se hrani edini materialni dokaz o obstoju Kristusa?
User172636
11. 03. 2009 17.02
nosferatu Če tvoj pentagram prav vidim je obrnjen navzdol? zato sem ti pa to napisal.
Hiccup
11. 03. 2009 17.00
Za vse, ki so močno prepričani v svojega boga, da je vsemogočen imam čisto prav preprosto vprašanje: Če je bog res vsemogočen, ali lahko naredi tako ogromno skalo, da je še sam ne more dvigniti?? Mislim, da to pove vse. Hvala.
User419422
11. 03. 2009 16.51
Ranunculus
11. 03. 2009 16.18
In če se spotaknem še ob tvojo trditev: Ko greš k spovedi, greš zato, da teh "grehov" ne bi več ponavljal, ampak smo tako šibki, da jih znobva in znova ponavljamo. Moj zaključek od tod: Močni ne potrebujejo spovedi in z grehi nehajo, če jih zaznajo in nočejo biti obremenjeni z njimi. Šibki gredo k spovedi, da se jih odveže, ker jim je potem ponavljati grehe lažje.
Ranunculus
11. 03. 2009 16.14
Socrates No, Socrates, jaz tebi ne govorim, da o zadevah premalo veš, ali pa da si preveč vnet in podobno in to zato, ker do tvojega stališča čutim dolžno spoštovanje in se o njem s teboj pogovarjam, česar pa v tvojih dvomih o tem, da imam svoje mnenje na šibkih podlagah ni zaznati.Če ti strnem svojo razlago v en stavek: Institut spovedi se zlorablja. To sem ti hotel povedati. Ti mi govoriš, čemu naj bi spoved služila, jaz pa ti govorim, da se jo zlorablja zato, da še naprej lažje grešimo.
User365209
11. 03. 2009 15.58
Ok ok... veš kako pravijo, tapametni prvi odneha... zato bo to moj zadnji post tukaj (itak se ta tema počasi seli v arhiv). "Pa še nekaj, zakaj uporabljaš satanistične simbole (pentagram), ki predstavlja zlo in uporabljaš ime nosferatu (vampir, ki tudi predstavlja zlo). No razloži mi potem te stvari?" Najprej: navaden pentagram je bil čarovniški simbol ter ni niti slučajno predstavljal zla, zato prosim ne enačit navadnega z obrnjenim, kot je v mojem avatarju. Poleg tega niti obrnjen pentagram ne označuje zla, čeprav bo verjetno vsak, ki se o tej temi ni posebej poučil, ponavljal laži, ki so jih ukoreninili cerkveni šefi. Sedaj pa na razlago posameznih pojmov: Za avatar uporabljam obrnjeni pentagram zato, ker se imam glede na mojo osebno ideologijo za laveyanskega (torej intelektualnega) satanista, saj ta ideologija najbolj ustreza mojim moralnim nazorom (sicer ga pa tudi nosim na sebi, a ne odkrito, saj ne želim izzivati okolice). Sedaj vas prvo vse lepo prosim, da ne začnete takoj streljat vsepovprek komentarjev o črnih mašah in žrtvovanju otrok ter živali; rajši si prej na internetu kaj preberite o tem, preden pišete splošno priznane laži. Glede pomena obrnjenega pentagrama: predstavlja simbol kozla (ki se ga da tudi vrisat noter) ter s tem antipod cerkvenemu jagnjetu. Sam naziv "satan" v hebrejščini pomeni predvsem "nasprotnik"; Anton LaVey je tako iz prezira do cerkvene dvojne morale prevzel za svojo doktrino ter nauke naziv "satanistični", s čimer je izrazil, da so "nasprotni" oz. "nasprotujoči" ustaljenim cerkvenim naukom. Mnogo ljudi ga je glede na vsebino njegovih naukov spraševalo, zakaj ne bi mogel uporabiti recimo naziva "humanist" ali "humanistični", nakar je odvrnil: "Cerkev sama nas označuje za svoje nasprotnike, tako so nam oni izbrali ime. Mi se s tem strinjamo, saj jim zares nasprotujemo!" Kot že rečeno, se po večkratnem branju njegovih knjig v veliki večini strinjam z njegovimi trditvami, zato sem si pač za svoj simbol izbral obrnjen pentagram. Kar pa se imena "nosferatu" tiče: samo ime v latinskem jeziku pomeni "nemrtvi", kar pa lahko označuje tako vampirja, zombija, duha kot tudi samega Jezusa Kristusa, ki je 3 dni po smrti iz jame prišel "nemrtev" (še en primer med negativno konotacijo ter dejanskim pomenom: "Lucifer" po latinsko pomeni "prinašalec luči"). Ime sem si pa izbral zaradi tega, ker sem velik ljubitelj vampirskih filmov in zgodb; Nosferatu je bilo pa ime glavnemu junaku istoimenskega filma, v katerem je vampirja igral Max Schreck ter je bil (mislim vsaj) prvi vampirski film sploh. "Ali misliš, da obstaja samo 1 pol? Neee obstajata dva pola tako kot povsod v naravi. Če je dobro potem obstaja tudi zlo, plus minus je vedno prisoten." EVO, BRAVO! Točno TO piše tudi v laVeyevi satanistični bibliji: da sta BOG in HUDIČ dva pola iste stvari, ter da sta v človeku vedno prisotna oba! Človekova prosta volja ter moralne norme pa mu omogočajo, da se odloči, po kateri strani se bo v danem trenutku ravnal. Saj zato so tudi intelektualni satanisti tako proti ostalim veram: le-te namreč učijo, da moramo satana v nas odpisati ter delati le dobro, kar pa nikoli ni bilo in nikoli ne bo mogoče, zato bo človek vedno obsojen na življenje v grehu ter zaradi tega služenju cerkvi, ki mu te grehe odvezuje. No, pa da ne bom pisal 1 km teksta: kot vidite, se dejansko lahko ne glede na naše verske nazore normalno pogovorimo ter najdemo v naših različnih ideologijah tudi skupne točke. Treba se je torej predvsem začeti pogovarjati na človeški ravni, ne pa na ideološki ali verski ravni. Lep dan želim ;)
User98183
11. 03. 2009 15.54
Socrates, ti si pa zihr požigauc.