Slovenija

VIDEO: Pahor Janše in Jankovića k odstopu ni pozval, vladi le priporočil, naj preveri podporo

Ljubljana, 25. 01. 2013 10.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Neda Došenović
Komentarji
1061

Predsednik republike Borut Pahor je napovedal, da bo vse predsednike parlamentarnih strank pozval, da se srečajo. Sam ne išče novega mandatarja, meni pa, da bi bilo dobro, če bi vlada preverila svojo podporo v državnem zboru.

Predsednik republike Borut Pahor je sklical novinarsko konferenco, na kateri je komentiral aktualne politične razmere v državi. Jasno je namreč, da imamo v Sloveniji politično krizo.

Morda se bo kdo od vas v naslednjih dneh spraševal, komu bi to koristilo (dogovor, op. a.). Tistim, ki zdaj vodijo vlado, ali tistim, ki so zdaj v opoziciji? Odgovor je: 'Koristilo bi tej državi.' Borut Pahor

Pahor je poudaril pomembnost zamisli o dogovoru političnih strank za skupen nastop glede ukrepov, potrebnih za izhod iz krize. Če je bila prej ta zamisel le dodana vrednost slovenski politiki v naporih za reševanje krize, pa je zdaj, v "tej situaciji poglobljene politične negotovosti", to elementarni pogoj za normalno delovanje države, je povedal Pahor.

Pahor je napovedal, da bo v začetku februarja sklical sestanek voditeljev parlamentarnih strank. Pred tem jih bo individualno poskušal pregovoriti, da bi v februarju sedli za skupno mizo in ugotovili, ali obstaja potrebna politična volja za tak dogovor. Če bo politična volja obstajala, se bodo pogovarjali tudi glede tega, kaj bi lahko bila vsebina takega dogovora, je svojo idejo pojasnil Pahor. "Časa ni veliko. Okoliščine, v katerih smo se znašli, pa naravnost po takem dogovoru kličejo," je povedal.

"Če lahko verjamem, da je tak dogovor mogoč, potem vidim luč na koncu predora, ne samo glede izhoda iz te situacije, v kateri smo se znašli, ampak tudi glede krize, v katero smo porinjeni že štiri leta," je dejal Pahor.

Borut Pahor
Borut Pahor FOTO: Damjan Žibert

'Že se opazi zniževanje ravni politične omike in olike'

Pahor pravi, da je zdaj pomembna strpnost, predvsem do institucij pravne države v Sloveniji. "Brez strpnosti bomo opeharjeni za vse, ker ne bo mogoče doseči ničesar," je dejal. "To si dobro zapomnite," je dodal. Po Pahorjevih besedah se že opazi zniževanje ravni politične omike in olike v nastopih najbolj odgovornih ljudi v slovenski politiki in v javnem življenju. Lahko se zgodi, da bomo "stopili na nevarno polje povečane nestrpnosti", in od tam je do sovražnega govora in nasilja po Pahorjevem mnenju samo korak.

Strpnost je po Pahorjevo izredno pomembna za rešitev krize. Pravi, da celo najlažji problemi ne bodo rešljivi, če bo začel prevladovati nestrpen in sovražni govor. Krize tako ne bomo mogli rešiti, je dejal Pahor.

'Slovenija je v položaju zelo povečane politične negotovosti'

Pahor je povedal, da je Slovenija v položaju zelo povečane politične negotovosti. Vlada, ki je dobila mandat, namreč ni več v isti sestavi. Pahor je dejal, da bo sodeloval s to vlado in s katero koli vlado, ki jo bo imenoval državni zbor, po svojih najboljših močeh.

Jaz sem povedal, kakšna je bila moja izkušnja. Slaba. Ni se dalo upravljati države z manjšinsko vlado. Borut Pahor

Povedal je, da je v pogovoru s sogovorniki, tudi s predsednikom vlade, opozoril na svojo izkušnjo, "ki mora biti svarilo mnogim, ki se v teh dneh odločajo o nadaljnjih korakih". Samo še na eni seji DZ po tem, ko je prva stranka zapustila njegovo koalicijo, je bila večina predlogov vlade sprejetih. Od tiste seje naprej do glasovanja o zaupnici pa "preprosto skoraj noben ukrep ni bil več sprejet", je povedal Pahor.

Zato se Pahorju zdi, da bi bilo dobro, da bi vlada preverila svojo podporo v državnem zboru, zatrdil pa je, da sam ne išče novega mandatarja. Dodal je, da ko reče, da zelo potrebujemo drug drugega, in da ko reče, da ne more zmagati eden proti drugemu, "da to še kako drži za prvo polletje tega leta".

Janše in Jankovića ni želel pozvati k odstopu

Glede tega, ali bi Janez Janša in Zoran Janković morala odstopiti z mesta predsednika vlade oziroma župana, Pahor ni želel razpravljati. Spomnil je, da je še pred volitvami zagovarjal stališče, da predsednik republike ni vpoklican za sodbo o tem, kdo bi moral odstopiti oziroma ostati. Predsednik republike po njegovo ni tisti, ki mora na odločitev institucije pravne države dati še piko na i. "V tem smislu prej razvrednoti to institucijo, kot da bi okrepil njeno avtoriteto," je povedal Pahor.

Janša in Pahor
Janša in Pahor FOTO: Miro Majcen

Že včeraj je razmere v državi komentiral tudi predsednik vlade Janez Janša, ki ne namerava odstopiti. Vidi le dve produktivni možnosti, ki bi nas vodili iz krize: sprememba volilnega sistema ali konstruktivna nezaupnica. Več o tem, kaj je včeraj povedal Janša, lahko preberete TUKAJ

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1061)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

vruce-ladno
26. 01. 2013 12.38
+5
da bi Slovenija izšla iz krize je ena rešitev! Da se združijo srbi,hrvati,bosanci,makadonci in albanci ter naredimo novo Jugoslavijo,vrjemte boljša ekonomija bi bila! Nerabimo tujih evropskih derigentov!
Pivojevoda
26. 01. 2013 19.07
"Normalno obratovanje obstoječih proizvodnih kapacitet bi bil prvi cilj naše nacionalne ekonomije. Čim bi ga dosegli, bi s tem že premagali prvi zastoj in ustvarili pogoje za hiter gospodarski napredek. Vsi se zavedajo - tudi tisti, ki so ali niso prepričani, da lahko živimo in gospodarimo brez jugoslovanskega tržišča - da je naša Ahilova peta nasploh in v tem primeru še posebej naša devizna bilanca. Zato si oglejmo nekaj njenih številk. Dosedaj porabimo okrog 55% družbenega proizvoda doma. Na jugoslovansko tržišče izvozimo okrog 30%. Ostalih 15% izvozimo v inozemstvo. Znano je, da morajo srednje razvite nacionalne ekonomije, pod pogojem, da niso preveč enostransko sestavljene, izvoziti od 25 - 30% družbenega proizvoda, da bi lahko normalno funkcionirale. To pomeni, da bi morali mi naš izvoz podvojiti. To je zelo velika in težka naloga. Vendar ne izgleda nedosegljiva ob pogoju, da bi tako povečani izvoz ne napravili na račun notranje potrošnje, ampak na račun zmanjšanega izvoza na prejšnje jugoslovansko tržišče. Ali drugače in enostavno: če bi polovico sedanjega izvoza na jugoslovansko tržišče preusmerili v druge države, predvsem na industrijsko bolj zahtevna tržišča, bi izravnali našo devizno bilanco do nujno potrebnega ravnotežja. Kvantum je torej tu! Toda na žalost ne kvaliteta! Kvantitativni premiki torej ne bi silili v ospredje! Pač pa bi z vso težo pritisnila na nas kvaliteta! Prepričan sem, da je slovenski strokovnjak in delavec ob ustrezni politični klimi, ekonomski nuji in stimulaciji sposoben proizvajati mnogo bolj kvalitetne proizvode, kot jih proizvaja sedaj, saj mu je sedanje jugoslovansko tržišče bolj potuha, razvada kot pa selekcija in konkurenca. Naj zaključim: če bi se dogodilo, in lahko se dogodi brez naše krivde in nam navkljub, da bi se naša federativna mamica Jugoslavija blagovolila posloviti od tega sveta, potem, dragi Slovenci in Slovenke, proč s solzami in obupom! Nikar ne misliti, da je prišel konec in smrt! Dvignimo glave in stisnimo pesti! Odločno in razumno, spretno in pogumno, hitro in složno si zgradimo nov dom: Socialisično republiko Slovenijo!" Stane Kavčič
Pivojevoda
26. 01. 2013 19.09
Koliko danes znaša naš izvoz, menda okoli 80%? Pa še vedno ne gre, še posebej odkar je Janša uvedel kontrarevolucionarne reforme, Kavčič je namreč govril o socialistični Sloveniji, morda za današnjo veljajo drugačna pravila.
Purgatory
26. 01. 2013 12.25
+13
SDS JAHOR PRAVI: Ni se dalo upravljati države z manjšinsko vlado tralalalalala ALI DRUGAČE POVEDANO : JANŠA NAJ OSTANE ! PA TUDI ČE NE UPOŠTEVA PRAVIL, KOT VSI OSTALI DRŽAVLJANI ! Gospod Janez je nad zakoni......če gre kaj narobe pa luknje v zakonu popravita Matoz in Gorenak !
prašek
26. 01. 2013 11.52
+2
Pa , sram me bodi , sploh nisem pozdravil ! Torej , dober dan in veliko ☼ sončka želim vsem skupaj in seveda , tudi adminu !
prašek
26. 01. 2013 11.48
+0
A bi se našel kdo tako prijazen in meni nevednemu pojasnil , kaj je Pahor narobe rekel ?????? Je morebiti kje , s kakršno koli izjavo prestopil svoja pooblastila ????? Pooblastila katera mu daje Ustava RS !
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
26. 01. 2013 11.18
+4
Gospod Pahor, namesto, da bi delal za kar je plačan, raje ureja smučišče na Pohorju. Za plačo predsednika države, bi tudi jaz štamfal sneg. Janez pa se v miru spreneveda dalje.
sinhron
26. 01. 2013 11.08
+3
ZA JANŠATOVEGA OPRODO NI VREDNO IZGUBLJATI BESED !
rissp
26. 01. 2013 10.58
+5
Čas je da se parazita Jajota odstrani s silo! Zaradi njegovi preseravanj ljudstvo zgublja še zadnje dostojanstvo, mi in naši otroci bomo še leta, desetletja plačevali in trpeli, samo zato da se on in drugi paraziti lahko gredo neke kralje!
rissp
26. 01. 2013 10.35
+6
Pahor - še en v vrsti hinavskih velelopovov - NIKOLI ni storil NIČESAR dobrega, ko ni sedel na stolčku se je prilizoval ljudstvu z že smešno prozornimi hinavčinami , kot so npr. sajenje rožic, pomoč v domu, itd.itd., kot da bi se delal norca iz ljudi. Najbolj žalostno pa je to, da se je še vseeno našla kupica naivnežev, ki so nasedli tem njegovim "dobrodelnim delom" in celo volili zanj... Zdaj pa ko je spet na stolčku , je takoj pozabil ljudstvo...85% ljudstva zahteva odstop in kaznovanje Jajota in ostalih velelopovov !
Elena79
26. 01. 2013 11.07
+7
Beda od bede. Reši nas lahko samo še kri.
br.0001s
26. 01. 2013 19.09
loden
26. 01. 2013 10.09
-2
Dokler ne bo amnestiral članov narkokartelov je v redu...
Bojan-F
26. 01. 2013 09.56
+4
Torej bodo ali ne bodo poslanci pozvali Predsednika republike g. Pahor Boruta, da se v Državnem zboru izjasni o aktualnih političnih razmerah?
Elena79
26. 01. 2013 11.09
+3
Ma kradli bodo naprej, dej dej dej. Butale se lahko učijo od nas. Smo v toalni diktaturi. Ljudstvo ne pomeni NIČ. To se je sedaj tako lepo kaže skozi mesece. NIČ smo, ZERO, NJENTE, NULA. Samo za delat smo dobri, da se lahko mastijo na vrhu. Kje maš bombe Janša, da ti jih par vržem.
Terezinka
26. 01. 2013 09.49
+13
Gospod predsednik Pahor, vaše obnašanje, vaša drža, vaš ponos, vse to se je slišalo pri telefonskem klicu novinarja iz Hrvaške. Tako vodenega pogovora iz nekega kabineta predsednika države si res ne bi smeli privoščiti. To je slabše kot branjevka na placu. Niti toliko ponosa nimate vi in vaš kabinet, da bi govorili v svojem jeziku. Če tega ne znate je sigurno, da tudi braniti interesov Slovenije ne znate. Toda za vas je pomebno biti v zgodovini. res boste v zgodovini vi in trenutni premje. Res sta mi dva, ki ne spadata tja kjer sta. SRAM ME JE ZA MOJO DRŽAVO IN ŽAL MI JE; DA IMA TAKE PREDSTAVNIKE
preverjen55
26. 01. 2013 09.53
-4
Terezinka
26. 01. 2013 10.00
+5
Kaj si mislil s paraziti? Na hrvaškem radiu je bil v živo "hec" v Pahorjev kabinet in naš predsednik z njegovo ekipo ni govoril niti slovensko. Poleg tega je zabavno klepetal s vsemi, ki so iz njega in posredno iz Slovenije brili norca
morituri
26. 01. 2013 10.07
-8
Ja, norci ne prenašajo poštenega predsednika, ki noče biti ne levi in ne desni. Turek se je odločno postavil na levo, lahko ga je sram do smrti!!!!
Manu Cocker
26. 01. 2013 10.09
+0
Kua jamras budakla - a si bil na volitvah????
loden
26. 01. 2013 10.10
-2
terezinka... ne kompliciraj. Pred časom so se naši iz Kosorjeve na enak način ponorčevali.
zombika
26. 01. 2013 11.12
+1
Terezinka, predlagam, da , ko pokliče Barack Hussein Obama
zombika
26. 01. 2013 11.17
se naš predsednik z njim pogovarja v kleni slovenščini. Pa kaj pol, če ga slednji ne bo nič razumel.
vetlan
26. 01. 2013 09.21
+5
Pri takšnem obnašanju, Pahor, boš moral preveriti svojo podporo
Sara Brglez 1
26. 01. 2013 02.24
+16
Še mene je več v hlačah kot pa tebe jahor !!!
+5
morituri
26. 01. 2013 10.09
-5
Ja, levi komentatorji ne trpijo poštenosti, to je zanje tabu tema!!!!
Kritik30
26. 01. 2013 10.15
+1
U Sara, jest bi pa to rad preveril ;) A lahko pogledam?
Castro*
26. 01. 2013 01.04
+6
prazna slama, Mr.Prdo! čeprav sm volu zate da ni pršu Zver gor. je.bi.ga drugega ni blo. žal. si primern sam še za individualne oglede celovečernih filmov. penzionist!
juwel
26. 01. 2013 00.12
+4
Glavn da se vsi zdej ukvarjate z pahorjem ..... In jutri bomo obrnl spet plato in bomo še vedno a istem, kar ne da se mi brat več o teh politikih k so itak vsi isti nesposobnezi oz. Gledajo sam za svojo ti.t država in narod pa gre totalno u maloro in se nič ne uredi ker smo ljudje v sloveniji totalne ovčice....
Pivojevoda
26. 01. 2013 00.13
+4
Ni vam še jasno, kako globoko smo zabredli, to ni več nobena šala, niti ni več vprašanje, da nas čaka katastrofa. Karkoli se zgodi, ne le zanamcem, celemu svetu smo dolžni povedati resnico, človeštvo mora slišati naše zgodbe, sicer je bilo zaman vso trpljenje in vse žrtve, večina nas tudi nič drugega ne more več storiti kot povedati po resnici. Brez skrbi, režim ve, da nismo nevarni, ne moremo resno ogroziti teroristov na oblasti, niti sam tega ne verjamem, tolerirajo nas edino zato, ker nikakor ne morejo verjeti, da jih bodo uničili mrtvi. Vi se kar posmehujte, saj ni treba nikomur verjeti, itak je prepozno, za vse.
23345
26. 01. 2013 10.00
+3
IN V TO KATASTROFO NAS JE PRIPELJAL SAMO IN EDINOLE JANŠA. VEČ KOT 20 LET ROVARI PROTI NARODU, LAŽE, PONAREJA,SPREMINJA, NATOLCUJE, RAZDVAJA, SKRATKA HOČE DIKTASTORSKO OBLAST. PAHOR BI GA MORAL POZVATI K ODSTOPU , ČE SPOŠTUJE PRAVNI RED DRŽAVE . IN PROTI KORUPCIJAKS KOMISIJA JE LEGITIMNA INŠTITUCIJA DRŽAVE. JANKOVIČA PA ZA ŽUPANO VOLI LJUBLJANA IN NE SLOVENIJA, ZATO NAJ JANKOVIČA VRŽE LJUBLJANA, KOT KANGLERJA MARIBOR. JANŠA JE PA PREDSEDNIK VLADE, VSI VEMO, RAZEN NJEGOVIH PRISKLEDNIKOV, DA JE NAJVEČJI PREVARANT V ZGODOVINI SLOVENIJE, VOJNI DOBIČKAR, KORUPCIJA JE NJEGOVA STRAST, VENDAR SE VSE SLEDI ZBRIŠEJO, KER IMA JANŠA V VSEH INŠTITUCIJAH SVOJE KLONE. LEP PRIMER JE SEDAJ KADROVANJE V SOVI. 25 LJUDI , TUDI NESTROKOVNIH JE ZAPOSLIL NA SOVI, DA SE ZBRIŠEJO SLEDI KATERE SO ŠE VIDNE
MICLA
26. 01. 2013 19.46
-1
2345 ti si tak bedak da ga ni pod soncem in še mnogo takih zombijov tebi sličnih so slepi ali tako butasti da ne vidijo da je vse zrežirano od kučana dalje.
Pivojevoda
25. 01. 2013 23.53
+9
Ooo, glej ga no, Pahor se je pojavil, s svojimi patetičnimi govori in običajnimi neumnostmi vred. Nič nima, nikoli ni nič delal, do družbeno koristnih del med kampanijo za predsednika, potem ko smo ga kot predsednika odločno nagnali, pa je bil vedno dobro oblečen, druži se s samimi bogataši in letuje v najdražjih letoviščih. Pravi vzor skromnega in poštenega Slovenca, tudi njega verjetno ne bodo preiskovali, če je pa vodil in nadzoroval tiste, ki nadzorujejo nedolžne ljudi, idealen predsednik skratka, skoraj kot Putin in ostala nedotakljiva KGB. Po izobrazbi je najbrž kak politolog, dvomim, da mu je uspelo končati kaj omembe vrednega, glede na njegove nastope sklepa, da je videl kvečjemu modne piste, kjer pač ne učijo neke hude znanosti, kaj šele etike in ekonomije. Ampak ne, zanj pravijo, da je pošten, preprosto dober je, pa če verjamete ali ne, tudi ni nobenih dokazov, iz katerih bi se lahko preperičali o teh dejstvih. Ne najdejo nobenih papirjev, zato je najbrž res, sicer pa isto velja za vse naše lokalne in državne oligarhe, ki jih v tej skrajno skorumpirani deželi čudežno pač nihče ne preiskuje. Nekaterih ni treba, druge pa temeljito in ob vsaki priliki, mogoče imajo take izraze na licu, mogoče čudno dišijo, kaj pa jaz vem zakaj preiskujejo vse živo, le Pahorja in ostale samooklicane elite ne. In kar pojavil se je, enako kot Rop, Lukšič ter druge zvezde, sam čudež nam jih je prinesel. Dela pa Pahor same dobre stvari, že kot mandatar je podelil sodiščem in policiji praktično neomejene privilegije, nastavil je celo obe Varuhinji človekovih pravic pravne osebe države, prejšnjo in sedanjo, ki se bo borila proti sistemskim krivicam, ki jih je državno tožilstvo krivično povzročilo nedolžnim ljudem. To bo bitka, ja... Pahor nam je uvedel najstrožji prometni zakonik na planetu Zemlja, vseh časov, število prometnih nesreč je ostalo pa isto, nobenih koristi ni, razen da imajo bivši policisti, ki so si ustanovili avtošole in brezposelni psihiatri več dela. Pokojninska reforma je čudovita reč, ki je sploh nismo rabili, nihče ni govril o pokojnini, razen uničeni upokojenci, govorili smo o splošni krizi in sistemski korupciji, dokler se ni Pahor spomnil, da bi lahko tudi dlje delali, za manj, kot da lahko to pomaga komu razen nedotaklive oligarhije, na dosmrtni oblasti, ki sistemsko uničuje ljudi že dve desetletji, potem ko so jim poleg dostojanstva vzeli še vse prihranke. Dolžni smo namreč več kot smo zaslužili, čeprav ves čas pokrivamo dolgove državnih podjetij, še iz Jugoslavije ven in smo za razliko od pridnega in ubogljivega Pahorja, celo življenje pošteno garali in trpeli. Narod eno, Pahor nekaj čisto drugega, nikogar na svetu ne poznam, ki bi verjel temu lažnjivemu in hinavskemu manekenu, vendar Pahor še vedno velja za najbolj poštenega in priljubljenega politika v Sloveniji. Mogoče je kaj v vodi.
morituri
26. 01. 2013 10.11
-3
NAJBOLJ LAŽNIV IN HINAVSKI SI SAM ZATO PA TUDI TAKŠEN BUTASTI KOMENTAR!!! SRAM TE JE LAHKO!!!! kAJ SE TOLIKO PENIŠ ALI ŠE NISI UGOTOVIL, DA NAM BODO TAKŠNI NESPOSOBNEŽI KOT SI TI IN TEBI PODOBNI, ZRIHTALI TROJKO. ME PA ZANIMA KAKO BOŠ ŠELE TAKRAT CVILIL PA ŠE SAM SI BOŠ KRIV S TVOJIM NORIM RAZMIŠLJANJEM!!!!!
Pivojevoda
26. 01. 2013 13.37
+2
Ena najbolj prestižnih nagrad v Evropi je Charlemagnejevo priznanje, ki se podeljuje za dosežke pri evropskih integracijah in druge uspehe v mednarodni politiki, v čast Frankovskemu kralju in njegovemu Evropskemu kraljestvu, iz katerega je nastalo Sveto rimsko cesarstvo, ki je združilo Francoze in Nemce. Dobili so jo Merklova, Curchill, Solana, Juncker, Clinton, Havel, Blair in celo Papež Pavel II. Podeljuje se od leta 1950 dalje, v mestecu AAchenu, ustanovil pa naj bi jo bivši nacist Kurt Pfeiffer. V resnici sega mit o nacistični državi in krščanski zahodni kulturi že v leto 1871, nacistična propaganda pa je začela praznovati obletnico 1200 let smrti Kralja Charlemagna že leta 1942, ko je Josef Grohe predlagal praznik nastanka velikega nemškega naroda, iz katerega je nacistični profesor filozofije Peter Mennicken utemeljil simboliko te prestižne Evrospke nagrade. Dvomim, da se ljudje zavedajo, koliko najvidnejših predstavnikov EU ima nacistično preteklost, ti bi se rad pa kregal z mano glede skromnega komentarja, ki nima veze z ničemer in mi podtikaš besede. Kdaj sem bil pa jaz za okupacijo evropske trojke, zgleda lahko podpiramo edino tvoje mnenje ali pa boš morda spremenil pravila portala? Pa velike črke te prosim, če si lahko izklopiš, ker tvoji naivni komentarji zgledajo kot klinopis!
abigail
25. 01. 2013 23.48
+13
Tragikomično; med politiki je korupcije, nepoštenosti, manipulatorstva, izrabljanja statusa imunitete..., da se kar bliska, Pahor pa jih ošteva, naj se lepše vedejo??? Res učinkovito in nadvse koristno...
Pivojevoda
25. 01. 2013 23.55
+13
Mene zanima, kaj bi Pahor rekel fašistom med okupacijo, najbrž bi pozval partizane, naj se vedejo spoštljivo in strpno do avtoritet, predvsem pa, da moramo spoštovati naxcistična sodišča, ki so masovno pobijala popolnoma nedolžne ljudi. Ker točno to dela, edino zato so nam nastavili tega tajnega policista.
abigail
26. 01. 2013 00.26
+2
Točno tako. Predsedniki imajo pač že od nekdaj "omejene pristojnosti", za katere menda niso sami krivi, hehe?
Pivojevoda
26. 01. 2013 00.57
+9
Predsednik lahko torej pomilosti celo morilca, ne more pa ugotoviti zakaj občine niso plačale položnice revežem, ki so bili do pomoči že upravičeni. Ne, namesto tega raje zahteva, da je treba brezpogojno spoštovati sodišča, pa če so še tako skorupmirani in če uničijo še toliko nedolžnih ljudi. Očitno smo krščanska država, oblast zgleda računa, da bo naše najvišje avtoritete kaznoval sam Bog osebno, ker si nihče drug ne upa oziroma imajo več koristi, če še sodelujejo s teroristi. Tudi okupacijska oblast je trdila, da so prodali Slovenijo edino zato, da fašisti ne bi uničili, čeprav so jo fašisti mirno ukinili in razdelili med svoje pajdaše. Amapk ne, naša hlapčevska oblast je še vedno trdila, da so rešitelji, čeprav Slovenije zaradi njih sploh ni bilo več. Se še komu drugemu zdi kaj naroibe v tej zgodbi? Ne bom bvam več pomagal, pridite si gor sami. In veš kaj, zataknite si tako državo nekam, s tistimi barabami od predsednikov vred!
abigail
26. 01. 2013 01.59
+5
Skozi zgodovino se očitno spreminja samo tehnologija, razmerja pa ostajajo vedno ista. Demokracija je za bogate, za ostalo rajo pa suženjstvo višje ali nižje stopnje. Ni razlike med carjem iz nedavne preteklosti in predsednikom sedanjega časa. Kar se pa našega predsednika vlade tiče, pa očitno sploh misli, da je sam BOG FARAON?! Bilo bi pa vseeno fantastično, ko bi se v naših Butalah naredil premik in skok zavesti na višjo raven - totalno ignoriranje politikov in volitev.
Pivojevoda
26. 01. 2013 02.26
+3
abigail, se strinjam s teboj, točno to moramo storiti, ampak najprej se moramo povezati, dobro pripraviti, predvsem pa očlovečiti, sicer nas čaka še hujša katastrofa. Mogoče bi ljudem pomagalo,če bi se zavedali, da že sedaj nimamo politike, le samovoljo prijateljev, sosedov in znancev, ki so se dokopali do absolutne oblasti z nasilno kontrarevolucijo. Oblast je oblast zato, ker ima svojo vojsko in policijo, nikar ne pozabimo tega.
morituri
26. 01. 2013 10.16
-2
PIJEVODA, NE PIŠI IN NE KRIČI TOLIKO, KER NE ZNAŠ NIČ PAMETNEGA NAPISATI SAMO HUJSKAŠ!!!!!
siupamoizvedetiresnico
25. 01. 2013 22.36
+7
'Slovenija je v položaju zelo povečane politične negotovosti' - pravi Pahor. Prej bi rekel, da je Slovenija v položaju katastrofalnega političnega stanja. Morale ni, načelnosti ni, odgovornosti ni, delavnosti ni, pozitivnosti ni... Je pa za to pohlep, egoizem, sovraštvo, podtikanje, zavajanje, laganje... Lepo je rekel Bora Đorđević ob naši osamosvojitvi "Slovenija moja dežela jednog dana heb.at češ ježa" In to vse zaradi neizmernega pohlepa naše politične, gospodarske, bankirske in še kakšne "elite".
Pivojevoda
26. 01. 2013 00.14
+4
Držijo se načela kriminalnih tolp, da v javnosti vedno rečejo ravno obratno kot mislijo v resnici, če koga sovražijo, ga hvalijo in se mu hinavsko dobrikajo, če koga podpirajo in jim je všeč, pa ga spoštljivo kritizirajo in grajajo kakše malenkosti, ki jih ne morejo več skriti in itak ne vplivajo na nič oziroma ima cela propagandna akcija nek višji, celosten namen. Lepa beseda ne stane nič, kadar bo moral nekdo umreti. Preprosto in razumljivo. Tudi, če pa bi odkrito izražali sovraštvo in odkrito uporabljali nestrpen govor, bi vsi takoj vedeli kaj si v resnici mislijo in kdo stoji za umazanijami, prav dejstvo, da so trenutno do svojih sovražnikov strpni, je najboljši dokaz, da pripravlajo nekaj posebno zlobnega in hudega.
Pippaa
25. 01. 2013 21.59
+8
Ta Pahor kr misl, da je en vizionar al kaj?
morituri
26. 01. 2013 10.18
-2
Bojan-F
25. 01. 2013 21.58
+5
UPSSS! Bil sem točno tisoči! Je kakšna nagrada? Samo vprašam.
mbslo
25. 01. 2013 22.03
+4