Slovenija

Polovica pacientov v dežurne ambulante prihaja brez pravega razloga

Maribor, 07. 07. 2017 17.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Polovica pacientov, ki popoldan, zvečer in ponoči, pa tudi ob koncih tedna namesto v redne prihajajo v dežurno ambulanto, ki je namenjena v prvi vrsti za nujne primere, tam pravzaprav nima kaj iskati. To obremenjuje že tako obremenjeno in majhno ekipo, hkrati pa pozornost zdravnika jemljejo tistim, ki bi pomoč res potrebovali.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

proofreader
08. 07. 2017 20.09
+1
Nujno pišejo zato, ker nočejo da bolniki čakajo mesece in leta zaradi čakalnih vrst.
walter2
08. 07. 2017 17.10
+1
Slovenija je polna internetnih doktorjev medicine in hipohondrov!
ecnarf
08. 07. 2017 17.08
+0
Če Se hočeš naročit pri svojem zdravniku traja celo večnost, tako da te že mine klicanje ker se noben ne oglasi v času naročanja,če pa prideš v čakalnico da nisi naročen boš pa na vrsti ko ne bo nobenega pred tabo ki je bil naročen.............................
Uporabnik113089
08. 07. 2017 16.10
+0
Sto milijonov evrov izgube na leto ker naj bi pacienti čisto po nepotrebnem hodili v dežurne ambulante!? Cerarjevi, poskusite se spomniti česa bolj originalnega. Ne znate kaj je to organizacija dela, ne znate kaj je to delo, izgovore pa najdete vedno. Mar ni vaš šef izjavil da vi ne jamrate in da iščete rešitve? No pa jih najdite, pa ne takoj do vašega bankomata ki se mu reče NLB!
mmickica
08. 07. 2017 14.36
+1
Zakaj hodimo ljudje k dezurnemu? Zato ker je nas zdravstveni sistem zavozen do amena! Ce zelim k svoji zdravnici, ki je mimogrede privat s koncesijo in v javnem zdravstvu je se slabse, to izgleda nekako takole: poklicem ambulanto in se nihce ne javi, nato klicem spet in spet in ali se oglasi avtomatska tajnica, ki mi pove delovni cas, ali pa mi pove da so trenutno zasedeni in da naj poklicem kasneje! Kot da imamo vsi zlati cas ves dan klicati isto stevilko, da nam v 10.piizkusu koncno uspe! In potem dobim sestro, ki me vprasa, kaj mi je, da bo ocenila, ce je nujno!? To seveda poslusajo tudi tisti ljudje, ki so trenutno v pred-cakalnici, nezaslisano! In ce oceni, da je nujno, moram priti takoj, vendar pocakati na konec delovnika - kje je tu smisel!? Ce pa oceni, da ni nujno, se lahko narocim cez cca. 3 tedne. Do tacas se bolezen lahko seveda ze bistveno poslabsa, tako da zadeva vmes postane "nujno", zato grem k dezurnemu, ki mi rece, zakaj nisem sla k svojemu zdravniku, ce imam tezavo ze 14 dni...!? Kdo je zdaj tu nor???
Omas1313
07. 07. 2017 22.58
-4
Mislim kako jih ni sram rečt samo pol leta ma vročino pa še kar hodi težit, un zdrisko je pa itak v šestih tednih že vse posral to ni nič hudega kar domou
Titipka
08. 07. 2017 08.09
+15
Razumevanje besedila....Oseba ne hodi 6 tednov težit. Tako dolgo ima težavo in zdaj pride k zdravniku in to na urgenco. Ne vem zakaj ni šel čez dan, ko njegov zdravnik dela.
zibertmi
08. 07. 2017 10.59
-1
ker verjetno ni nič dosegel,povem iz lastnih izkušenj ,ko do zdravnika ne prideš te že arogantna sestra odpravi brez ,da bi te vprašala kaj ti je.večina pa niti ne upa it k zdravniku in hodi bolna v službo .obstajajo pa taki ,ki kljub javnim ustanovam in ne vem kaj še vse nimajo denarja za plačevanje zdravstvenih uslug
NašDONALDO
08. 07. 2017 12.18
+5
no ja, če se do zdravnika ne upa, kako potem upa na urgenco?? a v štacuno tudi ne upa, pa hodi samo v restavracije jest?
Omas1313
07. 07. 2017 22.55
-11
Če se meni zdi nujno bom šel na orgenco jaz sam sebi ne znam diagnoze postavt ,itak pa ne vem kaj je nujno če večmesečna vročina ni nujna , ker men se zdi to nujno ah pa sej če je zdržal več mesecev bo pa še en teden ziher :)
Titipka
08. 07. 2017 08.06
+12
No, no. Kaj je nujno pa bi ja moral znati. Če enega v prsih stiska,ali kri bruha,je verjetno ja bolj nujno kot vročina 38,ki se je danes pojavila. Ne mi reče,da če imaš 6 mesecev težavo,da pa je ravno zdaj tako nujno,da ti morajo pomagat,ker če ne,boš velika verjetnost umrl?
KungFuPanda
08. 07. 2017 09.33
+5
Če si več mesecev čskal z vročino, potem lahko pičakaš tudi še en dan in greš k osebnemu zdravniku v delovnem času. In ne obremrnjuješ dežurne službe, ki je tam zaradi nujnejših in nepredviddnih dogodkov.
Omas1313
08. 07. 2017 09.45
+1
Na infekcisko ponavadi hodijo ljudje z večmesečnim vročinam
oježeš
08. 07. 2017 10.20
+3
Lahko bi šel pa k svojemu zdravniku že pred tremi meseci, pa bi bil včeraj namesto v nujni ambulanti, že zdrav! Če imaš nekaj dni zaporedoma visoko vročino, greš k svojemu zdravniku.
zibertmi
08. 07. 2017 11.00
-1
Marija Pocar Pezde
07. 07. 2017 22.54
+11
Naše zdravstvo je za k hudiču za poslat.
Omas1313
07. 07. 2017 22.41
+8
Ni čudno da jim je zmanjkalo postelj ,če so vse ne nujne pobral .....Ta država gre v p.....
mijam75
07. 07. 2017 22.24
+20
Najhuje je, ko te nadrejo, da kje si hodil, da si prepozno prišel. Drugič ni prav, ker si prišel brezveze. Če bi znala postavit diagnozo in oceniti, ali moram takoj k njim ali ne, potem jih najbrž nebi potrebovala....
srebrnibreg
07. 07. 2017 22.04
+8
To je pa res, ker se jim podnevi ne da čakati pri zdravniku. takšnim bi morali pregled zaračunati.
pizzamargerita
07. 07. 2017 21.33
+8
In kdo bo ocenjeval, kako nujno je bilo? Naj pacient, laik, sam oceni, kako resno je dušenje, otekanje.... in koliko časa bo trajalo? Dobro, za pik komarka ali klopa it na urgenco, je jasno, da je zloraba. A večina ljudi pač leti do zdravnika, ker se za zdravje resno ustrašijo! Če pa ne bi šli in bi bilo potem res kaj narobe, bi jim pa dohtarji potem očitali, "ja kjer se pa včeraj hodili"....in bi nanje prevalili odgovornost za poslabšanje zdravja ali celo smrt. Za to so namreč naši dr. strokovnjaki..
VeliJoze
07. 07. 2017 22.13
+14
Imaš prav ampak imaš precej ljudi na urgenci s klopom, afto, papercut ob 3h zjutraj, zmanjkalo mi je zdravil, včeraj sem imel piknik in je bila gužva tu pa sem danes prišel spet ob polnoči, prehlad me matra a lahko dobim recept za lekadol ipd. O teh govorijo. Ko jim omeniš položnico je pa vik in krik pa pritožbe na nadzornega.
Sale Ozrenac
07. 07. 2017 21.33
+15
to je res kar pisejo. se jaz jih poznam ki zaradi neke malenkosti grejo kar dezurnemu. in zaradi takih dezurni odvrnejo neke resne probleme. mi je pa clanek vsec. jaz zdravniku ne grem ce ni res nujno,pa to osebnemu,ne dezurnemu. eni pa grejo dezurnemu zaradi prehlada in se boji da je pljucnica
maniaxxx
07. 07. 2017 21.22
-3
Kaj urgenca oziroma dezurna sluzba, problem je ker te tudi v dezurni pediatrični kliniki ne jemljejo resno oziroma ne znajo ali nočejo pomagati. Pač mislijo da si iz dolgčasa dojenčka pripeljal k zdravniku. Naše zdravstvo je tako gnilo da se bo en dan samo sesedlo samo vase in takrat bo šele smrdelo. Sam sem izjavil in seveda sem resno mislil, da je bolje da kr umrem, kot da me morajo oni pacat vsi nejevoljni ker sem si drznil zboleti ali se poškodovati.
Sale Ozrenac
07. 07. 2017 21.34
+7
sorry...ma nase zdravstvo ni gnilo in ga malo placas. pozanimi se kako je v evropi kjer je vedno manj drzavnih bolnic...
maniaxxx
07. 07. 2017 22.03
-2
Veš, ti nikakor ne privoščim da na plečih tvojega otroka izkusiš vso gnilobo sistema. Kje sem pa kako plačilo omenjal sicer? Pa tudi to, da je poceni ni res, sploh če gledamo kaj dobimo v zameno. Ne sam trobit mantro, kako poceni zdravstvo imamo, raje drazje, pa pošteno in racionalno uporabljen denar in storitev na nivoju, kot tole kar imamo zdaj.
VeliJoze
07. 07. 2017 22.16
+4
Zdravstvo ni organizirano, je pa poceni. Za to kar prispevamo in kaj dobimo je super deal. Če vzameš v zakup vse, ki poslujejo brez računa in majo spet vse zastonj, je pa noro dober deal. Tako ne bo več dolgo...
Banion
07. 07. 2017 20.54
+16
Razlog je da se jim ne ljubi dopoldne čakati pri svojem zdravniku. Težava je enostavno rešljiva, za nepotereben obisk dežurne ambulante se plača
piko112
07. 07. 2017 21.18
-6
Kako lahko nekdo sam ve če je nujno oziroma ni nujno? Sem bi lahko prištevali prehlade ki trajajo več dni. Kaj pa močne glavobole ali kaj podobnega?
Sale Ozrenac
07. 07. 2017 21.35
+5
Sale Ozrenac
07. 07. 2017 21.37
+5
piko....ni res. zdravnik v vecini (vcasih se zmoti) ve kaj je nujno. mojo mamo ko sem peljal na urgenco zaradi dihanja so jo vzeli takoj...zraven je bil decko z zvitim gleznjem je cakal
VeliJoze
07. 07. 2017 22.18
+7
Saj v zakonu je tako - če zdravnik preceni, da nisi nujen dobiš položnico. Jaz ne poznamo nikogar, ki bi jo dobil, ker je to svinjsko delat. Morali pa bi
NašDONALDO
07. 07. 2017 20.43
+7
drugače pa pri zdravstvenem zavarovanju bi morali biti ravno tako bonusi in malusi... kdor je zdrav in ne obiskuje zdravnika naj plača nekaj manj, tisti ki je kar naprej na urgenci pa nekaj več.
Sale Ozrenac
07. 07. 2017 21.45
+1
ja...ma ne bi prslo nikamor. jst napeimer placavam ze 20 let delovne dobe in nikoli bil pr zdravniku...mislim sm bil ma nikoli se bolovanja alpa kaj olupu drzavo. moja mama z penzijo 500eur je oa vsak mesec. nevem kej je prav....ce naredijo tko kot si ti reku bom lih tko moru dajat za mamo ker sama na bo mogla :)
yaks
07. 07. 2017 22.53
+0
S tem se ne strinjam. Tudi hude bolezni se začnejo z blagimi simptomi. Kako pa naj človek ve, ali ima samo tisto belo stvar v mandljih in zato občutek, da ima nekaj skozi v grlu, ali oralnega raka? Če bi bilo zdravstvo na bonuse, bi ljudje zavlačevali z obiskom zdravnika, zato, da bi plačevali manj. Posledično bi hude bolezni našli prepozno.
NašDONALDO
08. 07. 2017 08.42
+3
yaks - bolj malo je bolezni kjer bi moral na vrat na nos po diagnozo k zdravniku. ok kakšni simptomi težav s srcem, kap in podobno, to se razume. da pa ljudje prihajajo z malo večjimi mozolji na urgenco, pa ni opravičila, taka stvar komot počaka na osebnega zdravnika in če bi pacientu zdravnik na urgenci rekel 20 eur prosim, bi takle pacient drugič verjetno zdržal do konca vikenda in šel k zdravniku po redni poti brezplačno, na urgenci pa bi imeli več časa za res nujne primere.
oježeš
08. 07. 2017 10.25
yaks, za take reči kamot obiščeš svojega zdravnika. Saj ne delajo samo en dan v mesecu.
freakica123
07. 07. 2017 19.48
+10
ja logično, da gredo ljudje v dežurno ambulanto, če do osebnega zdravnika ne pridejo. Pri nas na vrsto čakaš nekje do 3 dni. Če zdravnice ni, ti rečejo, da pokliči čez kakšen dan, ko bodo vedeli kdaj pride (na koncu je lahko torej še dlje od teh 3 dni). Tudi, če je človek samo bolan in stanje takrat še ni nujno, lahko v tistem tednu, ko čakaš na osebnega zdravnika, postane resno (predvsem pri starejših). In zaradi katastrofalnega zdravstva ter slabega dostopa do zdravnika, pač greš v dežurno. Konec koncev tudi, če ni nujno, zakaj bi trpel več dni, ko te v splošni ambulanti ne vzamejo takoj. Sama sem sicer redko bolana, zdravnika ne vidim po več let, imam pa v družini nekoga, ki nima takšne sreče z zdravjem. In zato vem kje je naše zdravstvo. Žalostno.
trdovrat
07. 07. 2017 20.00
+11
Freki, po mojem je tole tvoje pisanje velika laž! Nikakor ne verjamem, da te osebni zdravnik ne sprejme, če si nujen primer! Tudi med dopusti, so ambulante aktivne!
freakica123
07. 07. 2017 20.19
-4
nisem govorila o nujnem stanju (za tiste je tako ali tako dežurna). Preberi si zapis. Logično pa, da zaradi čakanja greš v dežurno. Pri nas imamo 3 ambulante, nikoli ne delajo vse (čakaš več dni, tudi rečejo, da pokliči čez kakšen dan, ko bodo vedeli kaj pride zadravnica). Večkrat so tam samo punce, ki so končale medicino in nimajo končane specializacije (na izvidu in napotnici tudi piše samo dr. med, kar pa si po končanem faksu in ne ko si specializant). O kakovosti zdravstva pa sploh ne bom razpravljala...
NašDONALDO
07. 07. 2017 20.36
+11
pač zamenjaš osebnega zdravnika. meni se prejšnja zdravnica (čeprav je bila v tem času tudi zdravnica leta, le kako to izbirajo) ni nikoli oglasila na telefon, tudi sestra ne. potem sem šel drugam, v privat ustanovo in sva z zdravnikom na "ti" in imam njegov osebni telefon, pokličem kadar ga rabim, seveda pa tega ne izkoriščam.
freakica123
07. 07. 2017 20.53
-1
NašDONAL -pri nas marsikateri zdravnik ne jemlje novih pacientov (tudi moja ne). In glede na to, da je v našem kraju zdravstvena postaja, s tem ne rešiš kaj dosti. V regiji imamo en zdravstveni dom in več postaj, ki so del tega doma. Zdravnike, ki bi morali delati v našem kraju pošiljajo sem in tja, zato pa nikoli ne delajo vse tri ambulante. In velikokrat so v ambulanti punce, ki še niso usposobljene. Dokličeš jih pa itak samo po čudežu... Če pa greš direkt v ambulanto, ker se ne javljajo, pa so spet nejevoljni. Zato pravim, da me ne čudi, da gredo ljudje direkt v dežurno. In dokler se ne spremeni sistem bo temu tako.
visoki
07. 07. 2017 21.20
+3
donald katera je to zdravnica,ker moja je tudi bila zdravnica leta pa sem jo zamenjal
Sale Ozrenac
07. 07. 2017 21.39
+0
ce res cakas zdravnika 3 dni dej na poptv in dnevnik. mu bodo vzeli licenco. jaz mojo cakam 30min alpa nic ce je nujno
freakica123
07. 07. 2017 21.58
+2
Sale - kdaj te bodo sprejeli odloči sestra, ki se javi na telefon (če jo seveda dokličeš). Kot drugo - zdravnika ni vedno v ambulanti, ker ne delajo vedno vse. Če pa dela kdo v ambulanti, pa spet ni rečeno, da je to tisti zdravnik, ki je napisan na vratih - kdo dela vidiš šele, ko prideš noter. In to ni primer enega zdravnika, ampak je problem vseh treh ambulant v našem kraju.
Omas1313
07. 07. 2017 22.48
+2
To je v ZD Vevče v LJ čisto normalno da čakaš tri dni pokličeš ko si še zdrav pa prideš bolan na vrsto ali pa pokličeš bolan pa zdrav prideš na vrsto če preživiš
NašDONALDO
08. 07. 2017 08.19
@visoki - Tonka in ZD Šentvid... toliko povem.
NašDONALDO
08. 07. 2017 08.33
@freakica123 - ne vem od kod si in koliko dejansko rabiš zdravnika. jaz imam zdaj zdravnika sicer kar daleč, ampak ni problem, ker se res veliko da zmenit preko telefona, tudi za recepte, napotnice ni težava. problem je pa če jih ne moreš doklicat in moraš potem osebno tja za vsako malenkost, lahko se potem izkaže, da tvojega zdravnika sploh ni v ambulanti in samo izgubljaš čas (tako se mi je dogajalo pri prejšnji dohtarci), potem pa se čudimo, če taki prihajajo na urgenco... (drugače sem pa na Klinika doktor 24 zdaj, zaenkrat zelo zadovoljen, že 5 let- pa ne delam reklame)
Kajetan
07. 07. 2017 19.36
+10
Dokler bo edini način da se dokopleš do specialista dežurna ambulanta bo tako še naprej
pizzamargerita
07. 07. 2017 21.35
+7
točno. Tam ti vsaj naredijo rentgen, vzamejo kri, naredijo EKG, osebni te ne pošlje dokler nisi napol mrtev.
Ddd Kkk
07. 07. 2017 19.33
-2
kaj pa je za vas nujno? ce je kaj res nujno vsi poznamo stevilko
mijam75
07. 07. 2017 19.45
+9
No ja, so primeri, ki ravno niso za rešilca, so pa dovolj hudi, da je težko počakat do jutra. Recimo če otroka hudo bolijo ušesa, če težko diha, če mu temperatura ne popusti kljub zaužiti še dovoljeni količini paracetamola..... zato pa so tam, ane.... Res obstaja nekaj ljudi, ki hodijo tja iz dolgčasa, ampak ni treba posploševati....
Omas1313
07. 07. 2017 22.50
+1
Vsak letak v ambulanti ti govori da moreš za vsak drek k zdravniku ko pa prideš bi te najraj spodil ko potepuškega psa
Uporabnik4603
07. 07. 2017 19.14
-4
Ja, le kateri so to? Sem se grozno počutila, a gospodje so štrajkali in me je moja zdravnica napotila v dežurno. Pridem in čakam, a g. doktor je moral na teren. Slaba nisem več zdržala, sem šla domov, toda ponoči nisem mogla spati, ker sem bila čist zanič. Kaj čem, grem na dežurno. Tam nobenega pacijenta, sestra me nadere po kaj sem prišla, zdravnica me vsa nejevoljna sprejme in reče naj grem naslednje jutro k svoji. Grem, tam me prvo ozmerjajo kaj sem hodila na dežurno, da se oni morajo spočiti. Počutila sem se kot smet Grozno, nismo več vredni človeškega odnosa, ker smo predragi
Titipka
07. 07. 2017 19.44
+7
Iz vašega sklepam, da ce ne bi šli na URGENCO, da bi umrli ali bi se vam zdravje trajno poslabalo. Noči ne bi preživeli.
trdovrat
07. 07. 2017 19.56
+8
Margarer, naslednjič prosim malo bolj prepričljivo!
VeliJoze
07. 07. 2017 22.23
+9
Margarer - kakšna drama, skoraj za film z M. Wahlbergom