Slovenija

Policisti vam lahko odvzamejo slino

Ljubljana, 20. 01. 2015 19.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Osem minut in nekaj vaše sline je vse, kar policisti potrebujejo, da ugotovijo, ali vozite pod vplivom drog. Časi, ko so policisti z alkotesti ugotavljali le prisotnost alkohola v krvi, so dokončno minili. Zdaj lahko s posebno napravo ugotovijo tudi prisotnost psihoaktivnih snovi v telesu, vsaj tistih, ki so najbolj pogoste.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (169)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bokyyy
22. 01. 2015 13.21
+12
ne vem zakaj se toliko sekirate za nas, ki kadimo!? rajši se brigajte sami zase in skrbite za svoje težave! pa da samo omenim, če že trezen ne znaš voziti, potem pojdi na avtobus, če to neznanje in "zadetost" skombiniraš dobiš nevarnega voznika, če pa ti med vožnjo uspeš občutek zamoriti in pač voziti kot je treba pa teh težav ni, sam jih nisem imel nikoli, več nesreč se zgodi zaradi neprilagojene hitrosti oz. objestnosti. ko pa si enega skadil pa ne voziš niti objestno niti ne z neprilagojeno hitrostjo ampak previdno in po omejitvah, če pa vam ni všeč, če človek po cesti kjer je omejitev 50 pelje 50, potem pa se poljubite na zadnjico, ali pa prehitite in ustavite, bova kakšno rekla ;) LP
hcaine8
21. 01. 2015 20.00
+3
Pa to je super ideja! S prepovedjo prodaje trave samo vzpodbujamo črni trg, ampak z rednim testiranjem in kaznovanjem voznikov pod vplivom bi pa zmanjšali porabo trave tudi če bi bila legalna!
henrik8
21. 01. 2015 18.56
+10
Kdo bo pa policaje preverjal?
?rnogled
21. 01. 2015 17.46
+2
Zaradi mene me lahko še na rito kušne.
Inženir
21. 01. 2015 16.12
-30
Nekateri ljudje še kar verjamete v mit zdravilnosti indijske konoplje? OK saj vsebuje kanabinoide, ki izboljšijejo uravnavo telesnih funkcij ampak le te vsebuje tudi NAVADNA konoblja ali Cannabis sativa, le da ta nima THC-ja ki je dobesedno živčni strup. Kanabinoide ki so v navadni konoplji se uživa preko injekcij ali z pitjem zmernih količin konopljinega olja. Meni se smilite, da iščete tako patetične izgovore za kajenje sorte z vsebnostjo THC. V bistvu se vam gre samo za to da se napohate in nič drugega. In ko smo že pri "zdravilnih učinkih" in če je večina vas zdravih, kaj za boga potem nucate to kadit in zdraven še obremenjevat respiratorni sistem oz. dihala? Nehajte zavajat pa se sprenevedat in raje povejte tako kot je, da bi se radi imeli fajn in se sprostili z drogo kot pa da se zgovarjate in napadate vse ki mislijo drugače od vas.
SiZiher
21. 01. 2015 16.14
-17
Se strinjam. Od kajenja še nihče ni bil bolj zdrav!
Inženir
21. 01. 2015 16.14
-16
Aja sicer obstajajo primeri, ko THC uporabljajo za blaženje simptomov pri živčnih boleznih ampak naučite se ločit med zdravilom ki odpravi težavo in blažilcem simptomov, ki zgolj omogoči bolj znosno preživljanje bolezni.
Bokyyy
22. 01. 2015 13.24
+5
Branko Novak 1
26. 01. 2015 13.05
+1
inžinir, cannabis sativa vsebuje več thcja kot cannabis indica. ti pa praviš da ga niuma, zelo se motiš. stiva raste v topskem pasu, indika pa v zmernem in gorskem podnebju. Cannabinoidov in thcja pa vsebuje zanemarjivo malo industrijska konoplja, to pa ni ne indica ne sativa, ampak spada me ruderalis. THC ni živčni strup, cannabinoide pa najdemo samo še v materinem mleku, da se celice v otroku hitreje sestavijo, ker hitro raste...
Branko Novak 1
26. 01. 2015 13.11
+3
Da pa zdravi tumorje in psihične težave, težave z apetitiom, nespečnostjo, razdraženostjo, si pa lahko prebereš v raziskovalnih delih doktorjev iz univerz širom sveta. Te članki, spadajo med najbolj točne med vsemi in da jih zanikaš, moraš biti bebav.
SiZiher
21. 01. 2015 15.00
+29
Metabolizem THC je dokaj kompleksna zadeva. Za razliko od alkohola, se THC nalaga v maščobne celice. Tako je prva predispozicija za pozitiven test že prekomerna telesna teža. V krvi in urinu lahko koncentracije precej variirajo, gre pa vedno za THC, ki je aktiven (kri) in THC, ki je bil aktiven pred kratkim (urin). Problem razmejitve se pojavi v dveh pogostejših primerih: 1.) Tisti, ki je joint pokadil nekaj ur prej, ima v krvi še vedno zaznavno količino THC, vendar pa je po psihofizičnih sposobnostih na boljšem, kot recimo voznik, ki je utrujen, pod večjim stresom ali pa že (morda presentljivo) nekdo, ki telefonira. 2.)V primeru, ko nekdo pogosto kadi marihuano in se zaradi tega THC nalaga v maščobe, lahko pride do fenomena vedbenega občutja zadetosti. Do tega pride ponavadi zaradi povečane fizične aktivnosti (v ZDA beležen primer fitneserja, ki je na t.i. "fat burnerjih" opravil trening in zatem bil pozitiven na test THC). Zaradi razgradnje maščob, se v sistem sproščajo tudi metaboliti THC, kar ob ekstremnih naporih v kombinaciji z izčrpanostjo privede do občutka zadetosti. Zaradi teh dveh primerov, bi morala biti uvedena dodatna preverjanja sposobnosti vožnje. Kljub temu, da je vožnja pod vplivom drog problem, obstaja na cesti pravzaprav veliko drugih vzrokov nesreč. Med komentarji je nekaj ljudi, ki pravijo, da pod vplivom drog njihovi refleksi niso kompromitirani - zelo težko verjamem. Verjamem pa, da je lahko nekdo, ki pogosto kadi varnejši voznik, kot utrujen/prestašen/šokiran voznik.
RageAgainstTheMachine
21. 01. 2015 15.44
+4
Inženir
21. 01. 2015 16.02
-13
Ne en ne drug nista za na cesto. Če si utrujen nimaš kaj iskat na cesti niti če si napohan ali napit. Naphonanim voznikom ne zaupam popolnoma nič. Nekam veliko samozavesti imajo, da upajo z motenim živčnim sistemom na cesto, kjer potencialno ogrožajo sebe in ostale. Al misliš bit trezen ali pa marš izza volana. Enako velja za tiste na močnejših zdravilih.
nitro557
21. 01. 2015 16.03
+10
" Nekam veliko samozavesti imajo" - stari si ti kdaj videl nekoga napušenega voziti? Prosit jih moraš naj peljejo več kot 30 na AC....
Inženir
21. 01. 2015 16.18
-8
Moraš imeti kar jajca da se pelješ 30 km/h in s tem reskiraš da bo nekdo vate priletel s hitrostno razliko 110km/h. Tako da upravičeno tu govorimo o samozavesti. In ja, tak ki ne zmore varno vozit z neko cestišči in okoliščinam primerno hitrostjo (navadno predpisana) je tehnično gledano nesposoben za na cesto. Konec debate.
SiZiher
21. 01. 2015 16.23
+2
Inženir ima prav, vendar izpostavljam zgolj aspekt, ki pokaže, da zaradi "pohcev" ni hujših motenj v prometu (spet, tu ne poskušam opravičevati zakajene vožnje, zgolj nudim primerjavo). Izpostaviti sem žele stanje, ko so v tvojem telesu prisotni kanabinoidi, na testiranjih, ki so umerjena, pa bi bili rezultati hudo slični rezultatom iz treznega stanja. Seveda je zgodba povsem drugačna, če prižgeš tik po tem, ko zapreš vrata avtomobila. Sicer pa je sposobnost za vožnjo pri mnogih hudo vprašljiva... In kako torej določiti mejo utrujenosti, stresa, šoka itd. ko nisi več sposoben za varno vožnjo?
SiZiher
21. 01. 2015 16.26
+6
če zadevo ekskaliram: potemtakem bi morali odvzeti vozniška dovoljenja vsaj 50% ljudi. Tudi kazni bi se morale prlagoditi glede na verjetnost povzročitve prometne nesreče - pa tak sistem ni realen.
Inženir
21. 01. 2015 16.35
-2
@SiZiher Se seveda strinjam s tabo v določenih okvirjih napisanega. Kar se tiče sposobnosti za vožnjo, je pa žal tako da je končni rezultat še vedno odvisen od voznika. Manjša utrujenost ni hud problem. Stres in zaspanost, ter vpliv psihoaktivnih snovi in močnih zdravil pa so v vsakem primeru resen dejavnik. Na koncu je odvisno kako voznik reagira na situacije. Nekdo ki je pod pod vplivom ene izmed teh motenj, lahko posledično vozi kot divjak, lahko posledično ne spremlja dogajanja v prometu, je z mislimi drugje, ima slabo oceno zmožnosti, reakcijski čas se zna porazno podaljšati in še je the problemov. Je pa tudi res, kakor si napisal, da nezanemarljiv procent ljudi tudi trezen na žalost ne sodi za volan.
godhead
21. 01. 2015 14.32
+12
vse za pobiranje denarja, da bomo lahko plačali janšate, bavčarje itd
kure bedne
21. 01. 2015 13.44
+4
A sedaj se bomo pa še pljuvali med sabo? Bogi policisti.
lnterReflections
21. 01. 2015 12.47
+8
No, super, sedaj lahko legalizirajo konopljo, saj se bo dalo s slino preveriti, a je pod vplivom.
Blasted Freak
21. 01. 2015 11.56
+33
Se vidi da so nekateri najdejo v vseh treh primerih kot je zaostalost, neintilegentnost in ne izobraženost da pišejo take zaostale o Marihuani in narkomanih... ČE BI IMEL KAJ V GLAVI nebi nikoli pomislil na besedo NARKOMAN ko se pogovarjamo o ZDRAVILNI RASTLINI !!! Zgleda da je v Sloveniji še kr navada da se nalivajo z alkoholom kar jim je požgalo možganske celice... zaradi večine oskoglednih ljudi smo v Sloveniji tam kjer smo...
ananana2
21. 01. 2015 14.09
+11
največ imajo tako in tako za povedat alkohliki, ki se sploh ne zavedajo da so sami največji narkomani, ki si lahko legalno kupujejo smrt....ne poznam pa nobenega ki bi podlegel zaradi uživanja marihuane, kvečjemu si je lahko pri čem pomagal, bodisi pri počutju, bolezni... tako pač je pri nas večina ljudi ne zna trezno presodit kaj škodi zdravju in kaj ne.
ananana2
21. 01. 2015 14.16
+7
znanec je imel težave s hrbtenico in neznosne bolečine, zato mu je zdravnik po operaciji predlagal naj poskusi bolečine lajšat z marihuano....toliko o tem
KopiranjeNaMah
21. 01. 2015 11.39
Jojhajta, a je najbolj bran slovenski portal to vest malce prekopiral? To smo brali že pred dnevi na Zurnal24.si
tdjm
21. 01. 2015 10.51
-33
Demografija narkomanov jasno kaže, da so droge v uporabi pri društveno zaostalih, manj intelegentnih in manj izobraženih ljudeh. 90% se vas lahko najde v vsaj enem od teh treh primerov.
x42x
21. 01. 2015 12.55
+18
V bistvu zelo veliko ljudi uživa droge, tudi tisti ki na veliko zmerjajo vsakega, ki pokadi joint z drogerašom, norkomanom,... Alkohol spada med deprasive tako kot npr. barbiturati in pomirjevala in uspavalne tablete. Kofein in nikotin spadata med stimulante, tako kot npr. kokain in amfetamin. Muškatni orešček spada med halucigene, tako kot npr. halucinogene gobe in LSD. Konoplja (THC) je klasificirana kot mehka droga in je primerjalno manj škodljiva od alkohola in tobaka, ki sta klasificirana kot trdi drogi, zaradi svoje možnosti hude psihične in fizične odvisnosti, relativno lahko dosegljivega praga smrtnega predoziranja in hudih dolgoročnih stranskih učinkov na splošno zdravje. Nizozemsko ministrstvo za zdravje je leta 1998 objavilo podatke (za leto 1995) o številu smrti na leto, ki jih povzročijo alkohol, tobak, konoplja in trde droge. Največ smrtnih žrtev povzroči tobak (30.000), sledi mu alkohol (2.200) in druge trde droge (42). Zabeležili niso niti enega primera smrti, katere vzrok bi bili kanabinoidi.
Biofanatik
21. 01. 2015 10.18
+2
Na podlagi katerega člena zakona ali ustave? Pa da vidimo to napisano, da ni to kako ustno izročilo.
riccihouse
21. 01. 2015 10.16
+35
Kaksne neumne komentarje jaz tu berem...pa to je se huje kot sem si predstavljala... zadetki, narkomani.. kako mocne besede za ljudi ki koristijo rastlino, nekaj povsem NARAVNEGA in predvsem ZDRAVILNEGA, medtem ko se nasmrkani politiki posmehujejo vsem v obraz in pisejo neumne zakone, ki napolnijo njihov, ne drzavni zep... odprite oci ljudje... vsi negativni predsodki o marihuani so vam bili vcepljeni v vase ovcje glave... pa brez zamere, malo me vse to spravi iz tira... v casu kemoterapij mi je marihuana lajsala simptome 1000x boljse kot vse tablete ki sem jih dobivala in ko so zdravniki dvignili roke nad mojim primerom in prenehali z zdravljenjem, ces da mi ni pomoci, mi je hasisevo olje resilo zivljenje in v roku dobrega meseca sem bila popolnoma zdrava...brez zdravniskih posegov! ...to je resnica o marihuani ljudje! Ena in edina! Kako bolan je zakon ki prepoveduje RASTLINO?! Pa ni dobra samo za raka, se marsikaj drugega pozdravi, med drugim me pomiri ko berem vase idiotske komentarje :) Namesto te novosti predlagam raje test trdih drog za vsakega ki prestopi vrata parlamenta :) Pa lep dan vsem vam "pametnim" ovcam.se naprej!
kikc3
21. 01. 2015 10.32
-14
folk se vedno v primeru trave zovarja da je naravno . Model rdeč mušnice so tud naravne pa ji ne konzmiramo. Trava je substanca ki ti zmanjša reakcijski čas
tdjm
21. 01. 2015 10.39
-16
*Saj je samo trava, človek*...standardni izgovor...tako kot tisti drugi pravijo, da je samo 1 pivo in pravijo da nimajo nikakršnega problema \"nehat\"
riccihouse
21. 01. 2015 10.49
+21
A mi bo pir pozdravil raka? Ne bo! Torej si zgresil point tega komentarja.
riccihouse
21. 01. 2015 10.55
+10
Ravno tako rdece musnice...kaki argumenti...mislim adijo :D
ananana2
21. 01. 2015 14.21
+8
riccihouse bravo, mislim da kontra ti dajejo samo kakšni alkoholiki ali pa smrkači, ki so jezni sami nase.
SiZiher
21. 01. 2015 15.49
-2
No ja, tudi za marihuano ni ravno dokazano, da zdravi raka.. Zdravilni učinek je znanstveno dokazan za zdravljenje glavkoma, večina ostalih patologij pa je še v fazah raziskovanja. Lajša nekatere simptome in vsake toliko ima kateri od ubogih posameznikov srečo. Vendar pa zaradi tega še vedno ni primerna za voznike.
SiZiher
21. 01. 2015 16.31
-1
V zameno za primerne znanstvene članke sem pripravljen verjeti drugače*
Ramzess
21. 01. 2015 10.03
+1
Kdo ve kaj ti testi v resnici vse merijo iz vzorcev.
User1063544
21. 01. 2015 08.52
+2
Slina je del mojega telesa in brez mojega soglasja lahko oni samo sanjajo, pa ni važno kakšen je zakon. tukaj se lahko še protožimo k pristojnemu organu za človekove pravice.
tdjm
21. 01. 2015 10.40
+1
Tudi zrak, ki ga jaz vdihnem ta postane del mojega telesa.
SiZiher
21. 01. 2015 15.54
+1
Izdihan zrak je ekvivalent sline, ki jo pljuneš na tla... Če jo seveda pljuneš prostovoljno. V primeru, da tega ne storiš je to poseg v človekovo telo. Zato tudi ne merijo zraka v pljučih, ker bi bilo to invazivno, ampak počakajo, da zrak zapusti telo. Pri odvzemu brisa sline pa je slino potrebno pridobiti direktno s sluznice.
Bokyyy
21. 01. 2015 08.47
+18
Joj potem pa so ljudje pametni da je isto biti pijan pa zadet, ljudje pojma nimate res, ce ste sami nesposobni za volanom potem nas ne porivajte v isti kos, sam sem profesionalni voznik, brez nesrec v zivljenju, zmeraj pa skadim kasnega, ljudje pa seveda kot za vse druge stvari, o tistem cesar ne pocnejo oz. nikoli niso poceli o tem veste vse, stavim da veste tudi vse o atomski fiziki? Pa o laboratorijskih poizkusih virusov? Res, drzite jezike za zobmi ;)
rajko92
21. 01. 2015 07.26
+26
V dokumentarcu poročilo Žbe so šli na simulator vožnje pod vplivom THC in glej zlomka, nobenih odstopanj (v negativno smer) v reakcijskem času....tako da ja, ne strinjam se s temi testi (vsaj za THC)
BARCA11
21. 01. 2015 07.21
-18
Vsi tisti ki se ne strinjate z metodo ste potem takem odvisniki od drog in alkohola.. Nobeden ne bo izvajal teste nad tistimi kateri so trezni in ne kažejo znakov drog!torej v čem je problem? aja vam odvisnikom je spet problem ker je vsa država proti vam in ker vam viljujejo omejitve itd...se vidi pamet vaša na nivoji gozne jagode. da ne bo kdo jokal čez nekaj let ko bo imel svojega otroka pa ga bo en zadetek povozil na prehodi , me zanima kdo bo pol kriv za situacijo.. po vašem ne zadetek ampak policaji ker ga niso iz ceste spravili že prej?? torej začaran krog..nikoli vam ne boste zadovoljni kar pa se ne čudim če je čsam človek zguba ne more bit kaj več kot to!!!!!!!!!!!!1
BARCA11
21. 01. 2015 07.43
-8
ga ne bo niti dal če ne bo pred tem ugotovil možnost da si pod vplivo drog, ne ti men kdo bluzi
BARCA11
21. 01. 2015 07.43
-5
Bokyyy
21. 01. 2015 08.38
+20
A si ti vredu drugace? Pa v celem svojem zivljenju nisem slisal da bi gdo "zadet" povzrocil nesreco oz. se huje koga povozil, ves cas pa poslusam za pijance! Tako, da ce si sam nefunkcionalen ce "spohas" enega potem svojih problemov ne stresaj na nas, ki lahko nase slo cisto normalno kontroliramo, predvsem dojemi da ni isto pijan ali zadet
tdjm
21. 01. 2015 10.42
-6
nisi slišal zato, ker do zdaj ni bilo teh testov, odvisnik. Sedaj pa vam je odklenkalo in prav je tako. Hardcore junkiji pa tako ali tako nimajo avta, ker jim fix pobere večino denarnih sredstev. Ko jim pa jih zmanjka pa kradejo povsod in prosijo.
Seby1980
21. 01. 2015 11.41
-2
@Bokyy potem premal bereš novice. Pred 10 leti se je v brata zaletel en ¨zakajenc¨ ki je dobil na koncu par let zapora, res da so mu najdli prvo THC test v krivi po odredbi sodišča pa še konopljo doma.
ananana2
21. 01. 2015 14.28
+0
tdjm pa kje ti živiš??? testi za preverjanje prisotnosti raznih drog v telesu so že dolgo let, razlika je samo v tem da sedaj v parih minutah to lahko stori policist sam....pred časom pa so te morali odpeljati na odvzem v bolnišnico , v kolikor je seveda obstajal sum da si pod vplivom substanc.
ananana2
21. 01. 2015 14.31
-1
in tako je tudi sedaj, tale 8 minutni test bodo opravili v primeru da bo obstajal sum na prisotnost drog v telesu.
SiZiher
21. 01. 2015 14.42
@tjdm, žal te moram popraviti. Slovenska policija že nekaj časa razpolaga s podobnim testom. Problem teh testov je bil zgolj v mynjši razširjenosti. Kolikor vem, so ga imeli pri sebi le kriminalisti in pa nekaj maric. Test je bil sicer mišljen zgolj za THC, vendar ni bil širše uporabljan. Bi pa želel zgolj pripomniti, da je metanje vseh uživalcev drog v isti koš pretirano. Verjamem, da se sploh ne zavedaš koliko ljudi, ki jih poznaš konzumira droge... Osebno se mi zdi konzumiranje drog sprejemljivo, če s svojim početjem ne ogrožaš ljudi okrog sebe... *sprejemljivo, ne pa tudi, da to podpiram
Bokyyy
22. 01. 2015 13.08
+2
sem profesionalni voznik še enkrat poudarim, 25 let na cesti brez nesreče! tako, da mi pametnjakoviči ne boste govorili kako in kaj, vidiš poznaš en primer to je pa to, pa še to je bil človek "napušen" kot stoka ko ga je povozil. Zavedno kajenje in previdna vožnja ni nikogar ubila, ubija objestnost in neprilagojena hitrost, veliko več jih umre zaradi tega! govorite kar hočete, jaz vem kakšna je situacija! Skadi enega in ne 10!
guroguro
21. 01. 2015 07.14
+10
se pravi, če zvečer enega skadiš in te zjutraj ustavijo, ti vzamejo obris, si pozitiven? neka meja moram bit pri teh testih? če si zvečer konkretno pijan, lahka še vedno zjutraj napihaš, kako pa je potem tukaj pri travici?
grumf
21. 01. 2015 07.17
+2
pufic
21. 01. 2015 07.18
+1
BARCA11
21. 01. 2015 07.22
-17
če si še vedno zadet ne smeš vozit kaj tu ni jasno..adijo pamet
guroguro
21. 01. 2015 07.27
+4
vem, da so prisotne substance še prisotne nekaj dni (lahko tudi do več kot mesec, to velja za kri in urin) ampak kaj pa v slini? BARC11@ meni je popolnoma jasno, da ne smeš vozit, ne pod vplivom drog in alkohola tudi, če ješ neke hudo močne tablete ni dovoljeno vozit....!
grumf
21. 01. 2015 07.30
+4
@barca; od travice si zadet par ur! Vprašanje je, koliko časa po kajenju tester še kaže pozitiven rezultat.
BARCA11
21. 01. 2015 07.32
-2
BARCA11
21. 01. 2015 07.33
-1
baje pa je lahko pozitiven tudi 3 tedne vidni sledovi
BARCA11
21. 01. 2015 07.38
-1
thc se razgradi na metabolite kateri se pokažejo tudi do treh tednov po kajenju,, zato tukaj upoštevajo sodniki če pride test nazaj iz inštituta na katerem so znaki matabolitov in to še ni dokaz da so zmanjševali sposobnost vožnje, thc pa gre iz krvi v parih urah
guroguro
21. 01. 2015 07.38
+1
BARCA11
21. 01. 2015 07.40
+0
če si rzelo zelo močni kadilec lahko v najhujših primerih v telesu ostanejo sledovi tudi do 90 dni
BARCA11
21. 01. 2015 07.41
+0
kar se tiče alkohola da če še vedno napihaš pomeni da še vedno si pod vplivom alkohola ki zmanjšuje sposobnost vožnje torej tukaj treba počakat da si trezen in nič prej za volan
redtraktor
21. 01. 2015 07.46
+1
guroguro@ Ti si pa taprav "obris". Bris se piše, bris!
guroguro
21. 01. 2015 07.49
+2
BARCA11@ v tem primeru si pa alkoholik :( če se ga napiješ v soboto zvečer si v ponedeljek trezen in skoraj ni nobene variante, da boš na pihal. Očitno, če v soboto enega pokadiš, imaš izsledke trave (droga) še v slini v ponedeljek. To, da je prisoten v krvi lahko, do 3 mesece je res ja. V lasih ga lahko najdeš, da si užival drogo tudi po daljšem času....
guroguro
21. 01. 2015 08.00
Rene V. Helipadzky
21. 01. 2015 09.58
Ja kaj ce ostane thc v sisetemu ... 8 ur po kajenju sn biu jaz na testah pa mi je pokazalo thc metabolit! Samo ka sn vmes spau to je vse pa sn biu za vse oproscen niso meli dokazov da sn kadiu :)
SiZiher
21. 01. 2015 15.59
Ni problem dokazati, če je nekdo kadil. Problem je dokazati, da je bila njegova sposobnost vožje ogrožujoče zmanjšana. Glede časa pozitivnosti testa pa nekega univerzalnega parametra ni - največ bo očitno odvisno od metabolizma posameznika.