Slovenija

Policijska bilanca po protestih: 18 poškodovanih policistov, več kot 140 pridržanih nasilnežev

Ljubljana/Maribor/Celje/, 03. 12. 2012 22.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Protesti proti oblasti so se tudi tokrat končali z nasiljem. V večini krajev, v katerih so proteste organizirali, je bilo sicer mirno, tudi v prestolnici, so pa zato policisti imeli toliko več dela spet v Mariboru. Nekaj incidentov je bilo tudi v Celju.

Po zadnjih podatkih policije je bilo v Mariboru poškodovanih najmanj 18 policistov, a nihče huje in nihče ni ostal na zdravljenju.
Po zadnjih podatkih policije je bilo v Mariboru poškodovanih najmanj 18 policistov, a nihče huje in nihče ni ostal na zdravljenju. FOTO: Miro Majcen

Policisti so imeli med današnjimi protesti, ki so jih pripravili v Mariboru, Ljubljani, Celju, na Ptuju, Ravnah na Koroškem in v Trbovljah, spet kar nekaj dela. Tokrat v središču ni bila prestolnica, pač pa spet Maribor.

Protestniki so razbili okna na mariborski občinski stavbi.
Protestniki so razbili okna na mariborski občinski stavbi. FOTO: Mia Media

Če je v Ljubljani, Trbovljah, na Ptuju in Ravnah vse potekalo mirno, pa je v štajerski prestolnici spet izbruhnilo nasilje, ki se je končalo z najmanj 23 poškodovanimi in okoli120 pridržanimi. Tudi celjske proteste, ki se jih je udeležilo okoli 3000 ljudi, je zaznamovalo nekaj incidentov in so morali zaradi občasnih kršitev posredovati policisti. Pridržali so 13 ljudi, med njimi tudi mladoletnika. Med izgredi so bila poškodovana vhodna vrata Mestne občine Celje in talne kupole pred občinsko stavbo.

A največ škode je bilo v Mariboru, kjer je po odhodu protestnikov bilo videti kot po vojni. Razbita stekla na občinski stavbi, razbita avtobusna postaja v bližini, izruvani znaki, po tleh steklovina, granitne kocke ...

Sprva se je na Trgu svobode zbralo okoli 8000 mirnih protestnikov, ko pa se je množica premaknila pred stavbo Mestne občine Maribor, je izbruhnilo nasilje. Posamezni protestniki so v policiste začeli metati bakle, pirotehnične izdelke, granitne kocke, kamenje, palice in druge predmete, zato so policisti protestnikom ukazali, naj prenehajo, in jih opozorili, da bodo uporabili prisilna sredstva v primeru nadaljevanja kršitev. Ker opozoril niso upoštevali, so policisti shod razpustili.

A manjša nasilna skupina je še naprej nadaljevala napade na policiste, zato so policisti uporabili še prisilna sredstva – protestnike so odrivali in si pomagali s palicami – v nadaljevanju pa večkrat tudi solzivec. V spopadih je bilo poškodovanih najmanj 18 policistov in pet protestnikov, dva huje. Policisti so po besedah generalnega direktorja policije Stanislava Venigerja pridržali več kot 120 kršiteljev.

V Ljubljani se je zbralo okoli 4000 protestnikov. Med policiste so spet delili cvetje.
V Ljubljani se je zbralo okoli 4000 protestnikov. Med policiste so spet delili cvetje. FOTO: Damjan Žibert

Po nasilnem petkovem protestu v Ljubljani, je bilo tokrat v prestolnici zelo mirno in pozitivno vzdušje. Protestnega shoda na treh različnih lokacijah se je po ocenah policije udeležilo okoli 4000 ljudi. Policisti so sicer imeli nekaj dela, saj so v bližini shoda prijeli devet oseb, od tega pet mladoletnikov, ki so jih že predali staršem. Pri njih so zasegli pirotehniko, barvo, teleskopsko palico, nož, eni osebi pa startno pištolo. Pred začetkom shoda je bilo odstranjenih tudi nekaj granitnih kock z bližine shoda. Poškodvanih policistov tu ni bilo.

Poglejte si nekaj fotoutrinkov z današnjih protestov!

Maribor

Ljubljana

Celje

Ravne na Koroškem

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (236)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

KisloZelje333
04. 12. 2012 15.53
+3
ljudje, vsi smo eno, elita in neki izgredniki nam ne smejo vzeti kar je našega, to je država Slovenija, mi smo Slovenija, njim smo državo samo zaupali, da deluje dobro za vse nas, ker pa počne vse drugo kot to, pa je prišel čas, da bo potrebno vse zamenjat, je pa res da jih bomo z rožicami težko odstavili, tako da bo očitno potrebno kaj kmalu tajkune in politike obiskovat kar na njihovih domovih, pa razne bankirje in ostale kvazi elitneže. Lp
againstPolicy
04. 12. 2012 14.32
+6
Sedaj pa bom še jaz podal svoje mnenje o (nasilnih) protestih v Mariboru in med drugim, povsod drugje po državi. Da se razume, ne podpiram nasilja in se ga tudi izogibam, ampak bodimo realni. V Mariboru nas je bilo včeraj med 10.000 in 20.000 in vsakdo, ki je navedel manjšo številko, se je krepko zmotil, omenja pa se samo majhno peščico tistih, ki so povzročali "nasilje". Kje pa je pošten mariborski oz. slovenski narod, ki je prišel mirno, a glasno, izražat svoje razočaranje nad določenimi posamezniki "vladajoče elite" in nad trenutnim stanjem, tako na lokalni ravni, kot na državni ravni. Kje pa smo mi, pošteno in nenasilno ljudstvo? Kje pa je omemba našega sporočila tem "vladajočim" posameznikom v državi? Slovenski mediji v večini poročajo o nasilju, o huliganih, o izgrednežih, o materialni škodi, o vandalih, itd... Noben medij pa nima toliko poguma, da bi podprl ljudstvo v polni meri in to nasilje povezal s trenutnim stanjem, ne le v Mariboru, ampak tudi drugod po Sloveniji. Zakaj vzroka za nasilje ne iščejo drugje in ne v izdanem, obubožanem, lačnem, razočaranem ljudstvu. Je mogoče kdo razmislil o tem, da je tudi to, kar se je dogajalo v zadnjih 20 letih v Sloveniji, bilo nasilje, izvajano s strani "elit" nad poštenim slovenskim narodom. Seveda je to njihovo "nasilje" potekalo brez modric, brez saj in pepela, brez granitnih kock, brez pirotehnike, ampak je za seboj pustilo globoke rane v duševnem stanju ljudstva. Mar ni nasilje tudi to, da zaradi peščice "vladajočih" posameznikov v Sloveniji, starši ne morejo nahraniti svojih otrok, ker jih država (torej trenutno vladajoča elita) obere do zadnjega centa? Mar ni nasilje tudi to, da se ljudje vsak dan bojijo jutrišnjega dne, ker ne vedo ali jih bodo v službi odpustili, ker so tehnološki višek ali ker je potrebno zmanjšati proizvodnjo, zaradi umetno ustvarjene ti. recesije oz. zaradi zmanjšanja stroškov podjetja, kar pa pomeni, da bodo ostali še brez tega skopega dohodka, ki so ga imeli do sedaj? Mar ni nasilje tudi to, da ljudje zaradi dolga 100€ morajo prisilno zapustiti svoj dom, drugi pripadniki "vladajočih elit" pa kljub milijonskim dolgovom še vedno uživajo v razkošju svojega doma, kateri je nastal na plečih davkoplačevalcev, torej na plečih nas, poštenega slovenskega naroda? Mar ni nasilje tudi to, da morajo ljudje vsak dan gledati in poslušati, kako si peščica "vladajočih" posameznikov vsak dan, naš težko prisluženi denar izliva na svoje privatne bančne račune v banke, katere so locirane v ti. "davčnih oazah", mi pošteni državljani pa bi morali prijaviti vsak slednji €, ki ga prejmemo za pošteno delo? Mar ni nasilje tudi to, da tajkunstvo na ceste brez utemeljitev in odpravnin, pošilja na tisoče obupanih ljudi, sami pa še naprej uživajo v naših žuljih in ranah? Mar ni nasilje tudi to, da slovensko sodstvo in pravo na svobodo spušča kriminalce prvega kova, ljudstvu pa poda argument, da je šlo za kršenje osnovnih človekovih pravic, po drugi strani pa poštenega državljana pravnomočno obsodijo na bedo, samo zato, ker je svojim bližnjim želel vsaj delno olajšati lakoto? Mar ni nasilje tudi to, da zaradi določenih posameznikov v slovenski vladavini, predstavniki poštenega naroda naredijo samomor, ker za prihodnost nimajo več upanja in vizije, na drugi strani pa ti posamezniki, ki so za ta samomor odgovorni, ne čutijo niti kančka krivde? Mar ni nasilje tudi to, da se zaradi peščice "vladajočih" posameznikov v državi, ljudje predajo alkoholizmu in narkomanstvu, ker v nobeni drugi stvari ne vidijo več boljšega jutri? Mar ni nasilje tudi to, da moramo pošteno slovensko ljudstvo, vsak dan gledati in poslušati, kako nam slovenska "elita" politikov in funkcionarjev uničuje našo državo, zaradi svojega blagostanja, nam, poštenemu narodu pa zatrujejo, da je "potrebno zategniti pasove"? Mar ni nasilje tudi to...?
againstPolicy
04. 12. 2012 14.32
+4
Mislim, da bi z naštevanjem takšnega in drugačnega "nasilja", ki se zadnjih 20 let s strani peščice "vladajočih" posameznikov izvaja nad slovenskim poštenim ljudstvom, lahko nadaljeval še najmanj do naslednjih protestov, ki se bodo nedvomno v Mariboru še pojavljali. Mar vse to, ni nasilje nad poštenim slovenskim narodom? Po interpretaciji teh "vladajočih" posameznikov v državi, očitno ne. Za njih takšne vrste nasilje (kot je očitno) ne obstaja. Peščica "vladajočih" posameznikov v državi venomer poudarja, da je za določena dejanja, tako slaba, kot dobra, potrebno iskati globlje pomene in razloge. Sprašujem se, zakaj torej ti, ki vsa ta dejanja "nasilja" povezujejo zgolj in samo z (izdanim) ljudstvom naše države, ne iščejo vzrokov in pomenov "nasilja" v globljem smislu in ozadju. Že star pregovor pravi, da nasilje rodi še večje nasilje. A ni morda to "nasilje", ki se trenutno izvaja v državi s strani poštenega naroda, rezultat predhodnega nasilja, ki se je 20 let izvajalo nad slovenskim ljudstvom s strani določenih "vladajoč elit in funkcionarjev"? Sam nisem strokovnjak na področju psihologije, ampak mislim, da je odgovor vseeno zelo dobro znan in jasen! Kot sem že povedal, sam nisem pristaš fizičnega in psihičnega nasilja in ga tudi ne podpiram, ampak dobro razumem posameznike slovenskega naroda, ki pa ga (žal...ALI PAČ?) podpirajo. Sam sem tudi mnenja, da bo slovenski narod z veliko večjim zadovoljstvom plačeval nove prometne znake, nove fasade in okna na občinskih in državnih ustanovah, nove smetnjake, novo tlakovanje javnih površin in še marsikaj, kot pa mirno, z bolečino v duši in srcu, še naprej gledal slovenske "vplivneže", kako prelivajo naš težko prislužen denar, na svoje privatne račune in državo še naprej spravljajo v neskončen obup ter nam, poštenim državljanom, povzročajo nepopisno krivico, katere NE BOMO NIKOLI ODPUSTILI, prav tako pa bomo tej TIRANIJI (KONČNO!!!) naredili KONEC in spisali EPILOG, ki bo po godu nam, SLOVENSKEMU NARODU in ne lopovski eliti, ki se nam že več kot 20 let smeji naravnost v obraz! Žal mi je le in mi vedno bo, nedolžnih žrtev (ali bo to kdo izmed slovenskega naroda, ali kdo izmed policistov), ki bodo morebiti (iskreno upam, da ne) pri vsem tem nastale! GOTOFI SO!!!
jm52
04. 12. 2012 14.24
Tiste sodnike,ki spuščajo izgrednike na prost,sprašujem,če bi razbili in požigali njihove hiše in njihovo imovino,ali bi našli vzroke za pridržanje,in povračilo škode????HALOOO! Njihove škode nebi plačali davkoplačevalci. Verjamem pa,če razbijejo zgradbo sodišča,se bodo preselili skupaj z varnostniki v drugo stavbo da bodo lahko odločali po svoji vesti in v skladu s vsemi ne mogočimi zakoni. Poslanci,kaj še kar spite?Kdaj boste pričeli razmišljati s svojimi možgani????
borisl1
04. 12. 2012 14.13
+3
gospa eva kobe! ka ti je? "med 15.000 protestniki je bilo kakšnih 50-60 vandalov ki so uničili protest" malo pazi da te na naslednjem protestu eden izmed njih ne dobi v roke... pa ne kak huligan, ampak tisti ki so po tvoje "mirni protestniki". KO SE NAROD KONČNO ZDRUŽI NAS ZAČNETE TAKI LAŽNIVCI RAZDVAJAT! SRAMOTA!!!
Mišela Lon?ari?
04. 12. 2012 14.08
+3
avtor neznan !!! MEDIJSKO PRANJE MOŽGANOV - kaj ste res lahko tako naivni. Končno Združen in Enoten narod se bo v ponedeljek po vsej verjetnosti začel deliti na tiste brez kapuce in tiste s kapuco. Kot sem že v svojem prejšnjem komentarju napisal: Vsak s kančkom možganov Ve, da oblast na lep in miren način nebo odstopila. Nebo se kar tako odpovedala vsem pridobljenim privilegijem in nakradenemu bogastvu, ter prostovoljno odšla v zapor – pa saj niso nori – nori so vsi tisti, ki nasprotno razmišljajo. Pa lahko hodimo vsak dan na ulice mirno protestirat, ONI bodo še naprej kradli in se nam smejali. Vbistvu jim paše, da mi mirno stojimo in kričimo na ulici, ter da njih pustimo na miru. in pa še to: Najslabše kar se lahko zgodi je to, da se protestniki začnemo med seboj kregat in delit na dve strani – mirni in nasilni. Pa ljudje mi Vsi protestiramo. Eni še zajest nimajo, so na robu obupa, eni v takšnih situacijah rečejo: dost mam vsega in vzame štrik- žalostno, da bolj nemore bit. Sedaj pa so ljudje dobili upanje – in to upanje sliši na ime, da bomo odstavili vse lopove in zgradili novo pravno državo z moralnimi ljudmi na oblasti. Tudi jaz obsojam nasilje. Samo žal drugače ne gre. Malo akcije mora bit. Edini način, da bodo protesti brez nasilja – je da policija odloži ščite in čelade in prestopi na našo stran. Takrat bomo tudi skupaj s policijo potrkali na vrata LOPOVOV in jim sodili po ljudskem sodišču, kjer si bodo s svojo imuniteto lahko rit obrisali. ter še to: Vsak naj protestira na svoj način. Eni z granitno kocko, eni pa z rožami. Ne napeljuj nikogar k dejanjem, vendar nikomur tudi dejanj ne poskušaj preprečiti. Vedet je potrebno, da se vsi borimo za naše skupne cilje – in ti cilji so odstop VSEH LOPOVOV. VPRAŠAJTE SE NEKAJ: Kdaj se je v zgodovini karkoli doseglo na "miren način". Jaz sem proti nasilju, vendar nekaj "akcije" mora bit - to pa zato, da se bo o tem govorilo, ne pa ko protestira 30.000 ljudi ob organizaciji sindikatov in se naslednji dan govori, da so to bile brezvezne demonstracije in da s takimi demonstracijami nebomo nič dosegli. Ja, Haloooo. Dobro jutro. Jutri, če bo slabo vreme (sneg, dež), bom jaz bil zelo toplo oblčen. Imel bom kapo, KAPUCO in še po vsej verjetnosti (ker hodim med drugim tudi v planine) zaščitno masko za v planine, po domače rečeno izgledal bom kot NINJA. In potem bo me gruča mirnih protestnikov napadla - češ jaz sem DOLFA - NACI - SKINIČ,... pa Haloooooooooo, to glih Elita hoče, da se mi med seboj na ulici začnemo kregat - da bodo oni lahko dalje vladali - najlažje je namreč vladati skreganemu narodu. In končno smo se znebili levih kregačev z desnimi kregači, smo stopili skupaj - ENOTNO. In sedaj so vam mediji oprali možgane, da se morate upreti tisitm, ki bodo imeli kapuce gor, da boste lahko Vi naslednjih 15 let mirno protestirali in s tem nič dosegli. Če bo jutri slabo vreme ali pa bolje rečeno fejst mrzlo, bom bil oblečen, kot sem zgoraj opisal -ampak vedite, da če me boste hoteli izločiti iz PROTESTA, da bom tudi odšel in se nikoli več vrnil. Za vse, ki ste pa sedaj glasni ko nas je več kot 10.000 ljudi na ulici. Bil sem na protestu: ACTA, okupirajmo Wall Street,.... Bom malo opisal ACTA. Bilo je mrzlo kot pes. -10°C, sneg, močan veter, bilo nas je 300. Vsi s šali, kapucami, kapami, pa smo bili združeni in odločeni, da smo PROTI ACTI. Če bi ACTA uspela, bi danes veljala medijska cenzura, kjer bi lahko pisali komentarje le Diktatorji, Svoboda Govora bi bila ukinjena in tako dalje. In jaz sem bil takrat na ulici in če mi bo jutri kdo preprečil, ki se bo udeležil komaj prvega ali drugega protesta, mene več ni na PROTEST. To je pa tudi cilj oblasti, kajti, če nebi bilo nas, ko nas je bilo, 50 - 100 - 300, potem tudi Vas nebi bilo, ker ste medijsko oprani in ne verjamete v spremembe. Jaz pa Verjamem in sem stal pred občino v sredo 14.11.2012, ko nas je bilo samo 15 in sem vedel, da nas bo nekoč 10.000. Zato prosim, premislite, preden kogarkoli s kapuco
KisloZelje333
04. 12. 2012 15.24
+4
bravo, nekdo ki zna razmišljat s svojo glavo, upam da je čimveč slovencev takšnih, tudi jaz sovražim nasilje, vendar se bojim, da nam kmalu drugega ne bo preostalo.
Feinstein
04. 12. 2012 13.35
+0
Otroci se grejo vojno.
KisloZelje333
04. 12. 2012 13.34
+2
nehajmo spet mariborčani, čez ljubljančane da so pusiji in tako dalje! Nikamor ne pridemo, vem da verjetno rožice ne bodo rešile vsega skupaj, bo potrebno tajkunčke kar po domovih obiskat, ampak še vseeno vse lahko speljemo dokaj mirno brez žrtev, pač zahtevamo na oblasti sposobne in moralne ljudi, brez kriminalne preteklosti, vse kresalke, golobiči, kučani, jankoviči, kanglerji, gorenjaki, janše, popoviči, hilde, zidarji, zemljariči ipd....vse na Dob. Potem se bomo naprej pogovarjali, a vam je jasno draga "elita"?!
Terezinka
04. 12. 2012 14.06
+1
Dol z oblasti in vseh državnih funkcij kot so razni nadzorni sveti, banke in državna podjetja. Ni dovolj, da gredo iz politike, morajo tudi od tam kjer je denar in ljudje, ki delajo izgubo državi
Super1337
04. 12. 2012 13.17
+1
Največji problem pa je, kljub tolkim poškodbam policistov, Kangler še kar noče odstopiti...lopof dupleški...
163540
04. 12. 2012 13.01
+2
Huligane iz Ljubljane so že izpustili,sedaj bo še sprejem v Cankarjevem domu,kjer bodo dobili še odlikovanja za hrabro metanje petard,več kot junaški napad na policijo in nedolžne protestnike.Medalje jim bo podelil Sodni zbor in ga.Barbara Brezigar v imenu tožilstva RS.Pri naslednjem napadu teh odlikovanih huliganov,se naproša policija,da te pogumne fante spustijo v Parlament,da jim tam odlikovanja podelijo še poslanci.Ti namreč kar ne morejo sprejeti zakona,da bi preprečil ta junaška dejanja.Menda so te pogumni fantje skrajno levi in desni ekstremisti in bi se lahko marsikaj pomenili s našimi levimi in desnimi poslanci.
illy2
04. 12. 2012 12.35
+3
Tudi včeraj, kot prejšnji petek v Ljubljani so bili protesti ukradeni..... OJOJ Na mesto, da bi zbirali podpise za referendum in bi jih glede na maso ljudi že zdavnaj zbrali čez 40.000 in bi mogoče že naslednji teden lahko glasovali o vseh zahtevah, ki jih imate ljudje na duši, smo, raje pustili, da nam je 50-60 idijotov ukrade protest... Z uničevanjem lastnih mest, ne boste dosegli ničesar, le izgovor boste posredovali političnim elitam za razglasitev izrednega stanja in policijske ure....... kdor želi grški način reševanja problemov, je proti ljudstvu, je proti slovenski državi, in razen še večje represije in razbitih mest ne bomo dosegli nič.....hhhaaallooo nič.........kdor je za islandski način reševanja problemov je na pravi poti proti pravni , etični, moralni državi..... samo poglejte kaj je prinesel grkom njihov način protstiranja : še večjo bedo, še večjo represijo, še večjo brezposelnost in iste ljudi na položajih..... TO JE PO_ITIČNIM ELITAM V INTERESU, HAALLLOOOO LJUDJE, SPET IZGUBLJAMO DRŽAVO.... Policisti in vojaki so nam jasno povedali, na kateri strani so, halo, na strani ljudstva..... A vam še zmeraj ni jasno, da so izgredniki na strani po_itike......... elita in izgredniki, ja to je skupina ljudi, ki je ostala in vi dopustite, da vam uničujejo lastna mesta.... mariborčani(glede tega, sem od vas več pričakoval ) islandski način : zamenjavo celotne politične in bančne garniture, višjo življensko raven, večjo socialo, največjo gospodarsko rast... itd KAJ BI RADI POVEJTE........... ČE BOSTE ŠE NAPREJ LJUDJE TOLERIRALI IN PODPIRALI NASILNE DEMONSTRACIJE POTEM POVEJTE, DA ME TAM VEČ NE BO, KAJTI RAVNO TO JE ŽELJA PO_ITIČNIH ELIT, DA BO NA ULICAH NASILJE, DA BODO LAHKO IZVAJALI SVOJE UKREPE, BUTCI, pri tem ne želim sodelovati....... A vam ni jasno, da so se ljudje začeli bati iti na ulice....... spet elita zmaguje, žžžaaallloooossstttnnoo !!!!! odločite se in sporočite vsem nam, ki smo za islandski način reševanja, da bomo vedeli ali se bomo sploh še udeleževali demonstracij !!!!!
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 12.17
+1
referendumsko volilna kartica za vsakega državljana nad 16 let, z njo voliš in sodeluješ na referendumih na ustrezno zavarovanih volilnih aparatih - kartica ti omogoča, da izraziš nestrinjanje z delom svojega poslanca in dosežeš z ostalimi njegov odpoklic, - poslanci, ki naj jih bo čim manj imajo toliko glasov kolikor ljudi je za njega glasovalo in s toliko glasovi nastopa v parlamentu - za vsako zasedanje oz določen zakon lahko poslancu odvzameš pravico delovanja v tvojem imenu s tem da mu odvzameš svoj glas. za predloge referenduma, za referendume občinske lokalne in državne za podporo pobudam za lokalne in državne volitve za evropske volitve - uporabljaš referendumsko kartico. - seveda naj bo čimbolj zaščitena pred ponarejanjem z ustreznimi varovali. je pa z referendumskimi aparati, kontrolnimi programi in ustrezno strogo zakonodajo proti prevaram cenejša varianta kot klasični referendumi in volitve. idejo dajem zastojn.
malaraja
04. 12. 2012 11.36
+3
Tukaj pljuvate po spremembah tisti, ki vam je zdaj dobro. Eni nimamo privilegijev te oblasti, ker JIH NOČEMO!. Če komu ni prav, da ljudje protestirajo proti korupciji, ima v glavi nekaj hudo narobe in naj kar voli naprej tele tagotove. Večina jih je itak odpisala. Protestniki imajo podporo veliko večje množice, kot je pride na cesto. Ko boste sprovocirali še njih, bo res glasno. Odnehali pa ne bodo, ker ti ljudje nimajo stricev nad sabo. Vi kar hujskajte in navijajte, ljudji pa bo na cestah vse več.
rig
04. 12. 2012 11.12
+4
Kdo doloca mejo med "civili" in"huligani". Kot je ze nekdo zapisal, HULIGANI so v Vladi in na polozajih. Kdo pa so ti "huligani". To je mladina, ki nima kaj izgubiti, ker tudi nic nima. Ne sluzbe, ne stanovanja, ne prihodnosti. Se malo,pa ne bo imela niti izobrazbe.....pa se ne vem cesa... Imajo pa testosteron in jajca in imajo vsega tega dovolj. Nisem podpornik nasilja na splosno, zdi se mi pa, da brez sile ni demokracije.
oldladyffff
04. 12. 2012 11.26
antonov255
04. 12. 2012 11.02
-3
Vsem 140 pridržanih dati v roke lopato pa kidat sneg na relaciji Maribor Celje in nazaj. Ko bodo GOTOFI, pa grejo lahko spet demonstrirat če želijo. Pa bodo tako vsaj nekaj malega koristnega storili za to državo. Do sedaj razen srfanja na Facebooko niso storili nič.
stric iz ozadja
04. 12. 2012 11.22
-2
Ne samo lopate !! tudi borzna nadomestila.
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 12.08
+3
antonov, so tile, ko so šli enkrat na Wc naredili več koristnega kot boš ti v celem življenju
Drago Kurnik
04. 12. 2012 10.55
+12
Sedaj pa na policiji dajte pa vsakemu en bonbon pa mu recite srečno v naslednji vojni, ker naša sodišča so prenehala delat v dobro države in podpirajo lumpe in lopove !!
Ferdo Crni
04. 12. 2012 11.24
+2
Seveda..... ampak tukaj se demonstrira predvsem proti janši, ker menda ne spoštuje le teh sodišč.
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 11.49
-1
janša je tak slab politik in človek, da si sploh ne zasluži kakšnih dobrih demonstracij
Ferdo Crni
04. 12. 2012 13.11
Ja... s tem ti tajkuni 20 let mahajo pred obrazom. Ni čudno da je slab.
Ferdo Crni
04. 12. 2012 10.52
+5
Leta 1941 so komunisti uzurpirali protiokupatorski boj. S pretvezo o "višjem cilju" so ustoličili sebe kot vodilne in vse druge, ki se niso pokorili razglasili za izdajalce - tudi če so bili proti okupaciji. Danes se dogaja isto - protiradarske demonstracije v nekem mestu so dobesedno uzurpirali kot boj proti Janezu Janši. Vsako skupino 100 ali 200 ljudi pa proglašajo za "narod". Pod pretvezo, da gre za "vse politike" izvajajo propagando samo proti določeni politični opciji. Nikjer ni več slik Tuerka, Kučana, Jankoviča in ostalih zalednih kriminalcev.
tankopiš
04. 12. 2012 11.07
+0
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 11.48
+0
ti si isti kot pahor, janši lezeš v rit, vem da janši to paše ampak dveh pa le ne bo prenesl, si mislim da to boli. janša voli fisting a ja kolo šumandijsko pres
Ferdo Crni
04. 12. 2012 13.12
KisloZelje333
04. 12. 2012 13.35
ferdox marsikaj ne razume, rothshcildi so zanj teorija zarote ne pa bankirska družina, z njim ni vredno..
Ferdo Crni
04. 12. 2012 10.48
-1
Demonstrantje so štrajkali popoldan, po dobro plačanih toplih službah. domov so začeli odhajat nekje pred 20h zvečer, da ne zamudijo "gostilna išče šefa".
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 11.46
+0
ti pa si zgleda policijski špijun, ki je vse to lepo opazoval, al pa si celo med tistimi izgredniki s kapuco. saj razumem brez službe si, delomrznež pa ti kakšen ojro od janše še kar prav pride za kakšen pir, zato pa nemire netiš in ljudi ovajaš
Ferdo Crni
04. 12. 2012 13.13
Samo da si me ne predstavljaš oblečenega v medicinsko sestro pa je kul.
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
04. 12. 2012 10.26
+4
Večkrat je bilo že objavljeno, da so "huligani, izgredniki...", pripadniki skrajnih desničarskih skupin, plačani od strica Majerja zaradi odvračanja pozornosti od dejanskih problemov. V tem času desni strici iz ozadja kradejo kar je še za pokrasti, potem pa bodo pobegnili v eksotične dežele, kamor so že prenesli, kar so in še bodo nakradli.
Ferdo Crni
04. 12. 2012 10.42
-1
Tale prispevek je lep dokaz, kdo stoji za demonstracijami - hujskanje ene politične opcije nad drugo. "levi" strici iz ozadja očitno imajo še ogromen vpliv.
tankopiš
04. 12. 2012 11.09
+2
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
04. 12. 2012 11.09
+2
predvidevam, da je tip z Yugo zastavo eden od provokatorjev Strica Majerja
Ferdo Crni
04. 12. 2012 11.20
-2
Seveda - tudi Hrušev Ožig je delo povampirjenega majerja...
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 11.44
+1
kaj dvomiš v to. so zadnjič na kmetijskih novicah to teorijo podprli. se pa piše z malo hrušev ožig.
Ferdo Crni
04. 12. 2012 10.17
+1
Tu piše, da naj bi se zbralo 8.000 ljudi v Mariboru. Včeraj v Studio City (Mladina TV) so provalili da je bilo v Mariboru 20.000 protestnikov. e??????? Se vidi komu te demonstracije koristijo in kdo jih podpihuje - tudi nasilje.
borzojoj
04. 12. 2012 10.20
+0
Nedeljske Volitve
04. 12. 2012 10.24
+1
A BESEDO CENZURA SPLOH KDO POZNA, SLISIMO TO, KAR HOČEJO DA SLIŠIMO, BEREMO TO KAR HOČEJO DA BEREMO. AMPAK VIDIMO PA S SVOJIMI OČMI, TEGA PA NAM NE MOREJO VSILIT, PA ZADNJI ČAS JE DA ZAČNEMO TUDI S SVOJO GLAVO MISLIT... VELIKI X!!!
Ferdo Crni
04. 12. 2012 10.40
-1
Čudno... samo ko je na oblasti grdi ne-rdeči se spomnimo, da bi razmišljali s svojo glavo. Meni to bolj deluje kot vodena množica. Mediji o ulici ne pišejo slabšalno kot ko je na oblasti kakšen samooklicani "levičar". Sedaj je vse dovoljeno.
rde?e in ?rno
04. 12. 2012 11.42
-1
janša je še kako rdeči. bil je komunist ko se je to splačalo, je desničar ko se to zgleda splača, bil je samoosvoboditelj ko se mu je to zelo splačalo, in bil je izdajalec ko se mu je to splačalo. in rdeče ima celo roke in to od krvi od orožja ki ga je poreprodajal
Ferdo Crni
04. 12. 2012 13.19
Zanimivo ... ampak orožje iz MARIBORSKEGA letališča je KUČAN "podaril" bosni in hercegovini. Čengića vprašite.
Nedeljske Volitve
04. 12. 2012 10.14
+1
KAJ JE LJUBLJANA, NAŠA VELEPRESTOLNICA..KOLKO SE VAS JE ŽE ZBRALO... KJE VAS PA JE VEČ??? BIL JE LEP IN MIREN VEČER: IN JANŠA POREČE:JA BORČI(PAHOR) POGLEJ MALO NA ULICO, ROŽE SO TI PRINESLI ZATO KER SI ZMAGO NA VOLITVAH, BORČI MU PA JE ODGOVORIL, JOJ KAK LEPO... SAMO ČUJ IVANČEK TEBI SO PA PRINESLI SVEČKE ZA ADVENTNI VENČEK.... IN STA SE LEPO NASMEJALA EN DRUGEMU... NAUK ZGODBE PA SI NAJ VSAK ZA SEBE VUN POTEGNE... VELIKI X!!!